sattuuko korvien reijitys??

moi-moi-moi

haluisin reiät kovasti mutta en uskalla ottaa koska pelkään että se sattuu...niin mutta sattuiko teillä kun saitte reiät korviinne...??

204

17545

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastan lävistyksiä

      Ei satu, ainakaan minulla. Viikon pari saattavat olla vähän arat. Punotus kesti minulla päivän. Kannattaa myös puhdistaa korvat usein.

    • Jarppel

      mulle laitettiin kolme reikää samalle kertaa samaan korvaan...eka meni suht kivutta, toinen jo nipisti aikas paljon ja kolmas kun ammuttiin nii itku pääsi...mut on se kivannäkoinen kun monta vierekkäin! nyt näihin jo tottunu hyvin kun 2kk ollut.

      • Anonyymi

        Sattuuko se jos laitetaan yksi haluaisin yhden yhteen korvaan mutta pelkään et se sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko se jos laitetaan yksi haluaisin yhden yhteen korvaan mutta pelkään et se sattuu

        Jos käy ampumassa niin aika paljon sattuu ja tulehtuu aika varmasti. Mutta lävistettynä ei satu melkeen ollenkaan eikä tulehdu yhtä todennäköisesti


      • Anonyymi

        Haluaisin korvikset mutta pelkään että jos. Liikun siinä ku lävistetään se niin sit se voi jopa mennä päähän tai olla päähän niin auttakaa mul lävistetään ne ihan pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy ampumassa niin aika paljon sattuu ja tulehtuu aika varmasti. Mutta lävistettynä ei satu melkeen ollenkaan eikä tulehdu yhtä todennäköisesti

        Juu ite oon menossa tällä viikolla ottamaan lävistäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy ampumassa niin aika paljon sattuu ja tulehtuu aika varmasti. Mutta lävistettynä ei satu melkeen ollenkaan eikä tulehdu yhtä todennäköisesti

        Mun äitil tulehtu ku sil lävistettiin nii sit se hankki uudet ampumalla ja se sano et lävistämällä sattuu enemmän ku ampumal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko se jos laitetaan yksi haluaisin yhden yhteen korvaan mutta pelkään et se sattuu

        Sattuminenkin on yksilöllistä. Jos pelkää ja jännittää niin voi sattuakkin mutta tavallisesti ei muuta kun ihan vähän nipistää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko se jos laitetaan yksi haluaisin yhden yhteen korvaan mutta pelkään et se sattuu

        Kannattaa ottaa eikä se satu melkein yhtään vähän vaan nipistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy ampumassa niin aika paljon sattuu ja tulehtuu aika varmasti. Mutta lävistettynä ei satu melkeen ollenkaan eikä tulehdu yhtä todennäköisesti

        Mulla kun laitettiin reijät niin ei sattunu yhtään ja mulle laitettiin pyssyllä eikä ne tulehtunut kun vaan muisti pyöritellä joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin korvikset mutta pelkään että jos. Liikun siinä ku lävistetään se niin sit se voi jopa mennä päähän tai olla päähän niin auttakaa mul lävistetään ne ihan pian

        "Ampumalla" ei satu melkeinpä yhtään mun äiti otti joskus lävistäjällä sen ja se alko mätiin jo seuraavana päivänä ja reikä meni pieleen. Toki asiat on muuttuneet mutta itse olen ottanut ampulla se on halvempaa nopeampaa ja mulla ei tulehtunut🫶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitil tulehtu ku sil lävistettiin nii sit se hankki uudet ampumalla ja se sano et lävistämällä sattuu enemmän ku ampumal

        Jos laitaa lävistyksen vaikka korvanlehteen niin se ei ole niin kipulasta kun pyssyllä minulle kertoi amatilainen mustamosta hän itse oli laittanut vaikka mitä lävistyksiä eikä ollut näköjään sattunut yhtään.ja että jos on vaikka todella herkkä niin kun sinun äitisi niin se voi tuntua ikävältä eli ei kivalta . Ei loukauksena sinulle tai sinun äidille. Jos loikasin sinua olen hyvin pahoillani mutta ei satu niin paljoo lävistämällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitil tulehtu ku sil lävistettiin nii sit se hankki uudet ampumalla ja se sano et lävistämällä sattuu enemmän ku ampumal

        Jos laitaa lävistyksen vaikka korvanlehteen niin se ei ole niin kipulasta kun pyssyllä minulle kertoi amatilainen mustamosta hän itse oli laitanut vaikka mitä lävistyksiä eikä ollut näköjään sattunut yhtään.ja että jos on vaikka todella herkkä niin kun sinun äitisi niin se voi tuntua ikävältä eli ei kivalta . Ei loukauksena sinulle tai sinun äidille. Jos loikasin sinua olen hyvin pahoillani mutta ei satu niin paljoo lävistämällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käy ampumassa niin aika paljon sattuu ja tulehtuu aika varmasti. Mutta lävistettynä ei satu melkeen ollenkaan eikä tulehdu yhtä todennäköisesti

        Lävistyksellä sattuu tosi paljon . Pysyllä ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko se jos laitetaan yksi haluaisin yhden yhteen korvaan mutta pelkään et se sattuu

        Ei minulla sattunut yhtään mutta pyssyllä vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin korvikset mutta pelkään että jos. Liikun siinä ku lävistetään se niin sit se voi jopa mennä päähän tai olla päähän niin auttakaa mul lävistetään ne ihan pian

        Ei mitään hätää mäkin pelkään sitä mutta saan synttärilahjaksi reiät korviin toukokuussa ja mä oon 7v jännittää sikana Ei mitään hätää
        Mä oon sun tukena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuminenkin on yksilöllistä. Jos pelkää ja jännittää niin voi sattuakkin mutta tavallisesti ei muuta kun ihan vähän nipistää .

        Ei se satu mä oon sun tukena


    • hilnttune

      Eli, minulla on itselläni toisessa korvassa 7 ja toisessa 9 eikä se satu.. rustoon laittaminen tuntui mutta ei sattunut. :) ja jos tahdot korvikset tai minkä tahansa lävistyksen voi olla että joudut pienen kivun kestämään. rohkeesti vain!

      • korvikset

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen


      • Anonyymi

        Mulla sattuu ihan hirveesti korvien ampuminen! En ymmärrä miten joittenkin mielesta se ei satu, mulle sanottiin et tuntuu vaa tosi pieni nipistys. Todellisuudessa mua sattui ihan järjettömästi ja molemmat korvat tulehtui aika pahasti.


      • Anonyymi
        korvikset kirjoitti:

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen

        No se ei satu se on vaan pieni nipistää mä oon 12 ja mulla on ainakin 7 lävistystä


      • Anonyymi
        korvikset kirjoitti:

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen

        ota vaan!! et kadu ottamista. Itse luulin että kipu on sietämätön ja että pyörrynyn siihen penkkiin mut sillonkun se ammutiin korvaani kysin et ”onko minulla nyt korvakoru” en edes tajunnut😂🤦🏻‍♀️


      • Anonyymi
        korvikset kirjoitti:

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen

        Moi


      • Anonyymi

        Hyvä että täällä autetaan koska saan itse korvikset kahden viikon päästä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että täällä autetaan koska saan itse korvikset kahden viikon päästä 🙂

        Kiva


      • Anonyymi
        korvikset kirjoitti:

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen

        Mä saan re'ijät parin viikon päästä


      • Anonyymi

        Oho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sattuu ihan hirveesti korvien ampuminen! En ymmärrä miten joittenkin mielesta se ei satu, mulle sanottiin et tuntuu vaa tosi pieni nipistys. Todellisuudessa mua sattui ihan järjettömästi ja molemmat korvat tulehtui aika pahasti.

        Oi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että täällä autetaan koska saan itse korvikset kahden viikon päästä 🙂

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että täällä autetaan koska saan itse korvikset kahden viikon päästä 🙂

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että täällä autetaan koska saan itse korvikset kahden viikon päästä 🙂

        Sama:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saan re'ijät parin viikon päästä

        mä saan tänään ja vähä jännittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sattuu ihan hirveesti korvien ampuminen! En ymmärrä miten joittenkin mielesta se ei satu, mulle sanottiin et tuntuu vaa tosi pieni nipistys. Todellisuudessa mua sattui ihan järjettömästi ja molemmat korvat tulehtui aika pahasti.

        No sit oon aika heikko😂 se on vaan pieni nipistys


      • Anonyymi
        korvikset kirjoitti:

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen

        Mäkin haluisisn korvikset mut en uskalla ottaa


      • Anonyymi
        korvikset kirjoitti:

        mä haluaisin niin korvikset mutta en vaan uskalla mitä teen

        Niin haluisin itsekkin mutta mitä jos se sattuu:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota vaan!! et kadu ottamista. Itse luulin että kipu on sietämätön ja että pyörrynyn siihen penkkiin mut sillonkun se ammutiin korvaani kysin et ”onko minulla nyt korvakoru” en edes tajunnut😂🤦🏻‍♀️

        Entä jos mä vaikka liikun siinä välissä niin sehän voi mennä mihkä tahansa sitä mä pelkään että mä liikun niin se voi mennä ihan mihkä tahansa😩


      • Anonyymi

        Kiitos kaikesta tiedosta ehkä uskallan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei satu se on vaan pieni nipistää mä oon 12 ja mulla on ainakin 7 lävistystä

        Mä oon 10 j aahankin vasya eilen korvikset ja kaikki sano et ne on kosketusarat sit jonku viikon mut nöihin pystyy ihan koskeen ilman et sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluisisn korvikset mut en uskalla ottaa

        Siis voin sanoo et oikeesti pelkäsin sitä ihan sairaasti mut se ei sattunu se nipisti vaan kun siinä lävistetään iho mut se oli niiiin pieni kipu etten ees niiku ehtiny tajuu siin et niiku omg se lävisti mun korvan tai jtn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sattuu ihan hirveesti korvien ampuminen! En ymmärrä miten joittenkin mielesta se ei satu, mulle sanottiin et tuntuu vaa tosi pieni nipistys. Todellisuudessa mua sattui ihan järjettömästi ja molemmat korvat tulehtui aika pahasti.

        Katos kun se on ihan yksilöllistä se sattuminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi

        No hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos mä vaikka liikun siinä välissä niin sehän voi mennä mihkä tahansa sitä mä pelkään että mä liikun niin se voi mennä ihan mihkä tahansa😩

        Yritä olla ihan paikoillas niin eiköhän se hyvin mee ja voithan sä vaikka sanoa jos pitää vaikka aivastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haluisin itsekkin mutta mitä jos se sattuu:(

        Ota pyssyllä niin ei satu kannattaa ottaa studio D&G


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ota vaan!! et kadu ottamista. Itse luulin että kipu on sietämätön ja että pyörrynyn siihen penkkiin mut sillonkun se ammutiin korvaani kysin et ”onko minulla nyt korvakoru” en edes tajunnut😂🤦🏻‍♀️

        Tähän haluan sanoa yhden hauskan muiston olin 2.lk oltiin menossa ottaa ampumalla korvikset. Paikan päällä sanoin en uskalla en halua mutta äiti sanoi että mennään nyt kun on ollaan jo täällä. Sitten menin toisessa korvassa ei kauheasti tuntunut olikohan vasen korva? Siinä jo en melkein huomannut että lävistettiinkö jo? :D toisessa se vähän nipisti :) semmoinen pikku tarina :()


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haluisin itsekkin mutta mitä jos se sattuu:(

        Kokeileppa nipistää täyttä sun korvan lehtee vaikka siis minun äiti sano silloin kun otin (ennen) että se ei oo ees niin paha kuin rokotus :D (tai jotain sinne päin) :-0 toisessa en huomannut ja toisessa vähän nipisyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saan re'ijät parin viikon päästä

        Otan ehkä tänään pelottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluisisn korvikset mut en uskalla ottaa

        Sama


    • ...

      Itse otin ensimmäisen korvareikäni noin 9 vuotiaana, ja jännitti itseänikin aika paljon se kipu ;D Mutta kun liikkeeseen päästiin, ihmettelin että joko se on paikoillaan. Se on vain ihan tosi pikkuinen nipsasu, kuin joku tulisi ja puolen sekunnin ajan nipistäisi, mutta sitten se meni ohi.

      Eli voin sanoa että ei satu yhtään joten kannattaa hankkia ehdottomasti ! :)

    • roosamiu

      oon laittanu kolmesti, ei tunnu missään.

      • Anonyymi

        Mua korvien rei'ittäminen sattui ihan kamalasti!


      • Anonyymi

        , Mulla meni yhden kerran korvat umpeen mut sitten mulle laittaa huomenna uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua korvien rei'ittäminen sattui ihan kamalasti!

        Ok mua ei


    • Ei mulla ainakaan

      Se on ihan ihan iiiihan pieni nipistys vaan kun laitetaan ja vähän kuumottaa sen jälkeen mutta kuumotus ei ole paha. Itselläni on 4 reikää yhteensä eli molemmissa kaksi ja menen 6.lk. Kinuan äidiltäni jo yhtä reikää lisää molempiin korviin.

      Mitä ylemmäs korvaa menee, sattuu pikkasen enemmän muttei paljoa, paitsi on sanottu kun tulee luu niin sattuu... Ei satu ekat oikeestaan YHTÄÄN! Älä jännitä sitä, voi tuntua pahemmalta kun jännittää sitä koko ajan.

      • Ei mulla ainakaan

        Sain ensimmäiset kun olin ekalla luokalla ja tokat 3-4 lk.


    • .

      itse otin korvikset joskus kuusi tai seitsemän vuotiaana ja ne eivät edes pahemmin tuntuneet, pieni nipistys vain. eikä edes itkettänyt. mahtoi äiti olla ylpeä :----D

      • (:

        Jos tiedät ampiaisenpiston. Se on suunnilleen samanlainen nipistys mutta se ei kirvele sillee kauaa. Ei se etes satu! Rohkeesti vain! (:


      • iidaaa
        (: kirjoitti:

        Jos tiedät ampiaisenpiston. Se on suunnilleen samanlainen nipistys mutta se ei kirvele sillee kauaa. Ei se etes satu! Rohkeesti vain! (:

        ei se paljoo sattunu. äkkiä vaa napsas, mulle joka laitto nii ekan jälkee kysy et laitetaanko toin viel vai kestänkö ? nii kyllä laitoin otise viel, vähä tuli kyynel silmää, mut kyllä se siit, jomotti ehkä kaks tuntia, kyllä siit selviää, rohkeesti vaan : ))


      • såråå
        (: kirjoitti:

        Jos tiedät ampiaisenpiston. Se on suunnilleen samanlainen nipistys mutta se ei kirvele sillee kauaa. Ei se etes satu! Rohkeesti vain! (:

        Mulla sattu ampiaisen pisto kyllä 10-kertaa enemmän ku korvisten laitto.


      • Anonyymi
        iidaaa kirjoitti:

        ei se paljoo sattunu. äkkiä vaa napsas, mulle joka laitto nii ekan jälkee kysy et laitetaanko toin viel vai kestänkö ? nii kyllä laitoin otise viel, vähä tuli kyynel silmää, mut kyllä se siit, jomotti ehkä kaks tuntia, kyllä siit selviää, rohkeesti vaan : ))

        Ok. Mulla jommotti puoli tuntia
        👍


    • enkelipieni

      Mä olin joku 8.v kun mulle laitettiin reijjät (molempiin korviin 1)Sattu se vähä..Mutta se oli sellanen pieni kirpaisu.Joten rohkeesti vaan!

      • *korakoru

        Ei se satu itte oon ottanu joskus ala-asteella eikä satunu yhtään :) Rohkeesti vaan jos mieli tekee eikä kannata jännittääkkään !! :)


    • Inussa

      Ekat korvan reiät otin seitsemän vuotiaana eikä se sattunut paljoon :-DVähän vaan pyörrytti sen jälkeen:D Ite oon tehnyt neljät korvan reiät eikä se satu paljoon mitään :-D Rohkeutta ;D

    • rohkeasti vain ;)

      Itselläni on nyt 2 1 reiät korvissa ja menen nyt 7. luokalle.

      Itseasiassa omat reikäni eivät sattuneet yhtään, mutta pelästyin sitä naksausta, minkä se "pyssy" pitää. :D Että rohkeasti vain laittamaan korviin reiät ;)

      • satu....

        hieman nippasee. Älä pelkää.


    • testannut

      viidet normit ja helixin omistajana voin sanoo että normit ei oikeestaa tunnu läheskää nii paljon ku helix, joten ei mitää hätää :) hetkellinen kipu vaihtuu aika nopeasti jomotukseen ja turtuneisuuteen :)

      • Plöö

        No ei sattunu tod. Poltti ihanasti


    • jaajaajuu

      sattuhan se ku laitoin ite 4mm korut suoraan paikalleen ja vertakin tuli kiitettävästi. Ku tekee valmiiks reilun reijän ni ei tarvi heti venyttää

    • rei'itetty

      pelko lisää kipua - joten turhaan sinä jännität sen sattumista, itse sain korvakorut seitsemän vuotiaana, eikä sattunut yhtään. toimenpide käy todella äkkiä, joten mitä sitä enempää stressaamaan

    • huuuuuuu

      Ite otin ekat reijät 5 vuotiaana, eikä sattunu paljoo. Korvan reijät on semmoset perus lävistykset jotka todella monella on ja jotka heikkohermoisemmatkin ihmiset kykyenee ottamaan...

      • Nanalove

        No sain ekat korvikseni (molempiin korviin 1) 10-vuotis synttärilahjaks. Jännitti eka kyl vähä ja otin jopa kuvan vielä reiättömästä korvastanikin. : DD Mutta nippaahan se kaikilla vähän, toisilla enemmän toisilla taas vähemmän. Minulla se vähän nippasi, kun eka oli laitettu olin sillai "ai vieläks yks??" no onneksi siinä ei kestä kauaa. :)) Vähän aikaa se sen jälkeen sillai jomotti, mutta se kannattaa kestää kipu jos tahtoo ihanat korvikset. ;) Sitten kannattaa putsata esim. joka ilta reiät, koska muuten ne tulehtuvat. Mulla tulehtu, mutta sain ne hyvään kuntoon... : )

        Suosittelen ottamaan, oon itse tosi tyytyväinen näihin enkä vaihtais pois. =) Ja äkkiähän se sitten on ohi... ;)

        Mä haluisin tällä hetkellä vielä oikeen korvan yläpuolelle yhen reiän. Tai no oikeestaan haluisin kolme molempiin, mutta paremmat mahdollisuudet saada tällä hetkellä vain 1. ://


    • viivimoi

      nii otsikko. ^

    • haisul-i

      Tuttuni ampui minulle oik. korvalehteen reiän ja rehellisesti sanoen en tuntenut sitä MISSÄÄN. Enemmän siinä vaan säikähtää sitä ääntä.

    • 26v. äijä

      Itsellä kaksi reikää toisessa korvassa ja ekan otin ammattiliikkeessä ja toisen RuisRock '09:ssä saman ammattiliikkeen lävistysbussissa. Kyseinen liike käyttää lävistämiseen perus lääkeruisku neuloja ja itse lävistäminen ei satu, mutta itsellä laitettiin hetkeksi vanupuikon varsi (josta pehmeät päät poistettu) reikään, jotta lävistäjällä oli rauhassa aikaa avata rengas ja laittaa paikoilleen, tämän vanupuikon varren reikään laittaminen nipisti, mutta ei sekään kipua tuottanut varsinkin kun lävistäjä neuvoi vetämään keuhkot täyteen ilmaa, jotta ajatukset menevät vähän muualle ja jos jonkulla olisi matala kipukynnys, niin hän ei voisi huutaa.

      • ftgyu

        itellä neljä ja toises kaks et ei se hirveest satu!


    • tyu8i9o

      ei kyl mul ainakaa paitsi pikkusen vaan nipisti. itel on yhteensä 6.

    • skartuza

      Ensi vähän kuumotti niitten laiton jälkeen mutta mulla se kesti vaan muutamia tunteja. Kannatta ottaa oikeesti, ei se nii paljo satu! Ite otin joskus 9 vuotiaana.

    • pauliina.

      mä otin 7-vuotiaana yhet kumpaanki korviin.
      sitte 9-vuotiaana yhet kumpaanki korviin.
      ja 13-vuotiaana yhet kumpaanki korviin.
      ja 14-vuotiaana oikeen korvan rustoon kaks.
      aluks se aina kuumottaa, mut ei se kuumotus oo ees paha. :)

      • Anonyymi

        No wau 👍👍👍


    • R#

      otin tuossa viikko sitten korun alas korvaan... se putsasi eka korvan ja ampui sitten eikä tuntunut yhtää

      • Anonyymi

        Okei mulle laitettiin korvikset 6vuotiaana kun ne meni umpeen niin sitten mä laitan huomenna uudet siis Mulle laitetaan


    • kfdlgagvtewu

      Se juttu on niin pieni, kun laitetaan, että ei kannata pelätä. Itselläni molemmisssa korvissa 2 reikää ja haluaisin molempiin kolmannet. Ekat reiät ei satu, usko pois. Mulla ei ollut kun vaan pieni kuumotus ja ei edes kamalan arat sen jälkeen. Toiset reiät tuntuu hieman enemmän, mutta ekat ei ole ollenkaan pahat!

    • MinunMielipide

      tämä on vain mun mielipide mutta

      ammutut reijät ei ole lävistys....
      siitä puuttuu se fiilis joka tulee kun oikea lävistäjä sen neulalla tekee..

      • margesimpson

        ..se sattuu. Mutta ei niin paljon, että sen takia kannattaisi jättää ottamatta!! pieni nipistys ja hieman jomotusta, mutta kyllä se ohi menee.. itsellä 10 reikää korvissa, joista 4 rustossa, kokemusta sekä ampumisesta että neulasta.


      • .
        margesimpson kirjoitti:

        ..se sattuu. Mutta ei niin paljon, että sen takia kannattaisi jättää ottamatta!! pieni nipistys ja hieman jomotusta, mutta kyllä se ohi menee.. itsellä 10 reikää korvissa, joista 4 rustossa, kokemusta sekä ampumisesta että neulasta.

        Itselläni 9 (joista yksi venytys) tragus, ja yhen oon laittanu umpee. Mulla sattu vähiten rusto ja tragus,mutta ei ne muutkaan kyllä satu.


    • za

      älä ajattele sitä tilannetta, niin se ei satu. itse 9-vuotiaana sain korvikset ja jännitin liikaa, että ihan itkin kun sattui niin paljon. btw, korvikset ehtivät olla about 1-2vk kunnes ne alkoivat märkiä ja sanoin, etten enää ikinä halua korviksia. nyt näin 5v myöhemmin tahtoisin toiseen korvaan yhden ja toiseen 2 korvista : )

    • rrrröllipeikko(:

      ei satu yhtää :--)
      mulla laitettiin ekat ku olin 7v, ja sitte tänä vuonna oon tehny 5 lisää et on 3 4. ja oon 12v

    • Hammaskoru

      Mulla sattu, ja itkuu vähän tuhersin O.O
      Vaikka tosin olin silloin ehkä 8?

    • ei (:

      Olin silloin 6 v (: sain ne synttärilahjaks ja luulin ,että sillä on sellane kivääri jolla se ampuu :D:D no ei ollukkaa se vaa laitto ne sellasel ampumakoneel mikänyonkaa nii kiinni ja ihmettelin et joko on valmista eli mulla ei sattunu yhtää.

      • ei (:

        ja ainii se viel et nyt on tulos toiset reijät eli sit ois niiku 4


      • MOIyli

        Jooh.. :D Mäki luulin pienenä et niil on joku ihme jätti tykki ja ne ampuu jostai 3 metrin päästä sen :D:D


    • rumahomotyttö

      itelläni on 4 2 (yksi noista neljästä on rusto, tein ite ;D) ja oon 8 lk

    • SnakeSpider

      Hei! Otin korvikset, kun olin 7 vuotias. Muistikuvat on hämärät, koska siitä on jo yli 6 vuotta aikaa, mutta ei tainnut sattua juuri yhtään. Se oli niin nopea projekti. Turhaanhan sinä sitä pelkäät! Ei ole edes rokotuksen/ verikokeen luokkaa. :DD

    • MOIyli

      Jooo mul sama ongelma haluun korvikset mutku en uskalla.... Mut nyt ku luin noita teiän viestejä nii rohkenin =)

    • -

      Ei se satu. Ampumallahan toki se polttelee hetken aikaa jne. mutta ampumallahan ei kannattais edes ottaa. Päivän saattaa siis olla arat, mutta riippuu omasta kudoksesta. Lävistämällä ei käy yhtään, tuntuu vain epämiellyttävältä (rusahataa... :D), mutta reiät eivät ole lävistyksen jälkeen yhtään kipeät. :)

    • .

      EI SATU

    • luoja mitä porukkaa

      voi luoja jos joku itkee korviksen takia! vitut se satu yhtään, iho vaa rutisee ja se on läpi!

    • karoliiiina1

      Sitten kun on korvikset ottanut niin pitääkö sitä reikää jotenkin puhdistaa ja jos pitää niin miten ja millä ja kuinka usein? Ja kuinkahan kauan harjoituskorvakoruja tulisi käyttää?

      • Helppiiii

        Mul on semmonen ongelma et haluisin korvikset toosi paljon mut en uskalla pyytää vanhemmiltani. Mitä pitäis tehä???


      • Anonyymi

        Harjoitus koruja tulisi pitää 6-8 vko


    • NaPaKoRu?

      Mä otin kaks korvista samalle puolelle yhtä aikaa ja se kirpas vähän...mutta yks ei tuntunut missään :))

    • möi moi hei ja hoi

      Mä otin tänään korvisreijät ja voin sanoo sitä enne kannattaa syö jotain muutaku muroja koska itse söin vaan muroja mutta ei se sattunu ja olin sillai äidille ei sattunu yhtäänn sitte ku mentii kaupaan mua pyörrytti ja mailma alko sumenee ja oksetti ja meinasin koko ajan törmätä johonki kauppa tätiin enkä pysty hirveesti puhuu se johtu siitä ku en ollu syöny mitään ja jännitin mikä tarinan opetus oli syö ennen korvakorureikien laittoa muuta kuin muroja

    • Pelottaa....

      Onko kellään kokemusta korvisten laitosta korvaan jossa on ollut yksi reikä n. 6 vuotta sitten? On jo mennyt siis umpeen.

    • Jokuuuuuuuuuuuuuuuuu

      Ei satu yhtää siskolle jo laitetti 1.v ja mulle 9.v :D

    • Korvis fani

      Muoki jännittää mut mulle tehään huomenna koska kuitenki haluun korvikset

      • kaulakoruilija

        Sattui ja reiät oli korvalehden alalaidassa, kipu kesti pari viikkoa ainakin, pyysin ottmaan pois. Enkä ole sen jälkeen pitänyt muita kuin nappikorviksia joita nykyään valitettavasti ei tahdo löytyä enää kaupoista. Enkä pistopaikalla on väliä. Tästä edellä olevasta ketjusta asia ei taida selvitä.


    • 24elkku24

      Mietin et jos ottais... kai mä sit otan xD

    • Pelkuri

      Mä en oikee uskalla mitä tehä?

    • kivut on

      Lapsia voi sattua mutta aikuista tuskin, varsinkin jos on elämässään joutunut olemaan sairaalahoidossa jossa otetaan verikokeet joka aamu ja kädessä on piikki.

    • !!!!!!!

      Hyvä jumala!!!!!! Se iha oikeesti riippuu ihmisen kipukynnyksestä. Mä sain ekat reiät molempiin korvii 5 vuotiaan ja se tuntu jonku verran mulla mut ei se nipistä ku hetken ja sit mul jomotti sen 3h. Tokat reiät sain 12 vuotiaana ja se tuntu hieman enemmän ku se on lähempänä sitä rustoa! Ja noi kaikki neljä on siis ammuttu.

      Ps. Jos tosissaan haluu ne korvikset ni on valmis tuntee sen pienen hetken "kipua". Ja edellee hyvät ihmiset joillakin se ei tunnu nii paljon ku toisil!!!!!!!!!!!!!!!

      • tyttö 12v

        Mä oon menos ottaa tokat korvikset. Ekois olin 6 ja pyörryin... Koitan uskaltaa :D uskalla säki!


    • EiSatuYhtään

      Mä olin 12,5v ku otin ne ja se yllätti positiivisesti. Olin "harjotellu" sitä nipistämällä korvaa ja se ei todellakaan tuntunut niin kovasti kun nipistäminen. Ei satu, vain kuumottaa. Otin marraakuun alkupuolella ja ei ole tullut mitään ongelmia. Ei tulehtunut tai mitään. Suosittelen ampumista, edullinen ja nopea ja hyvä. Hinta oli 7-8€/reikä eli 14-16€ yhteensä. Koruja ei ensimmäisen vaihdon jälkeen kannata kovin vaihtaa. Kymmenissä minuuteissa reikään kertyi jokin nestetukko (sai helposti pois) . Moni sanoi että ampumisesta tulee patti. Minullekkin tuli pieni patti korvalehten taakse reiän kohdalle, mutta näin puolen vuoden jälkeen ei oo mitään pattia. Lähti noin 5kk jälkeen.

    • EiSatuYhtään

      Otin siis timanttisilla. Kultasepällä kaverin reiät epäonnistuivat.

    • OtinPariViikkoaSitten

      Ei satu. Kipuasteikolla 1-10 ehkä 3.

    • kisumimmi

      Se käy niin nopeesti. Niinkun verikoe. Korvikset ei pahemmin koske.

    • Yuiokj

      Ei se satu (kipuasteikko 1/10), minulla toisessa korvassa 4 ja toisessa 3. Ja jos on heikompi kipukynnys nii se kipu kestää nii vähän aikaa että ei kannata sen takia jättää ottamatta. Suosittelen ottamaan lävistäjällä, parantuvat paremmin, ainakin itsellä

    • YksTyttöSuomest

      Itse otin 10-vuotiaana ja olen nyt 11. Itellä on aika matala kipukynnys ja no se ei nii paljoo sattunu. Se johtui varmaan siitä ku se ei sanonu ku se pistää sen. Ja mulla on ensviikolla elämäni eka verikoe. Jännittää ihan piristi.

    • Anonyymi

      Moi!
      Mä otin eilen ja vaa kuulu ääni ja sit se nippas ja sen jälkee särki päätä eli ei se sattunu mut ensin pelotti aivan hitsisti ja sit puristin mun äidin kättä aivan koko ajan todella lujaa😂mutta jos harkitset niin ota ihmeessä ei se satu!

    • Anonyymi

      Moi!
      Mä otin eilen ja vaa kuulu ääni ja sit se nippas ja sen jälkee särki päätä eli ei se sattunu mut ensin pelotti aivan hitsisti ja sit puristin mun äidin kättä aivan koko ajan todella lujaa😂mutta jos harkitset niin ota ihmeessä ei se satu!

    • Anonyymi

      Se ei satu niin paljon että kannattaisi jättää ottamatta se vaan on 0,1%

    • Anonyymi

      Jos pelkää se kipu nousee itelläni ei oo mut oon menossa ottamaan vuonna 2021 tai 2022

    • Anonyymi

      ei satu! se itse ampunin korviin ei satu muutakun iso ääni korvanjuuressa mutta pahin kipu on varmaan sitten just reijityksen jälkeen! se kipu ei kestä kauaa eikä kipu ole paha👍🏻 suosittelen ottamaan itse otin tänään😘

    • Anonyymi

      Ei sattunut! Oon 12 vuotias tyttö, ja kävin 3 viikkoa sitten ottamassa reiät. Vaihdan näihin huomenna uudet :). Laittaminen ei tuntunut missään, mutta sen jälkeen reiät vähän kuumotti. Itsekin pelkäsin mutta ei ollut paha😊 ääntä voi vähän säikähtää mutta ei muuta :)

    • Anonyymi

      Ei satu ekat mutta viereen eli toiset sattuu koska enemmän ihoa älä desinfioi käsidesillä tai millään muullakaan desinfiointi aineella vaan lämpimällä vedellä

    • Anonyymi

      En oo ottanut vielä mutta otan ens kuussa sen ei pitäisi sattua paljoa

    • Anonyymi

      Itse otin korvikset noin 8-10 vuotiaana säikähdin enemmän sitä ääntä ja en edes tuntenut kipua

    • Anonyymi

      Niin minäkin haluisin mut en uskalla ku haluun tietää kun meen huomenna varmaan 🙃

    • Anonyymi

      Otin korvikset 10-vuotiaana. Olin pelännyt niiden ottoa kolmisen vuotta, mutta tahdoin ne kuitenkin. (Olen todella huono sietämään kipua) Äitini vei minut koulun jälkeen niitä ottamaan. Pahinta tässä oli se, kun piti odottaa hetki ennen kuin ne reijöt ammuttuin. Minut laitettuin penkille istumaan ja se tyyppi sanotasn nyt Sari lähti hakemaan korvispyssyä jostain kauempaa. Siinä odotellessa pelko iski, ja rupesin itkemään, vaikkei minulla ollutkaan niitä korvikdia vielä :D noloahan se oli. Sit kun Sari tuli, olin ihan kauhistunut kun patsas. Sari ampui ensin oikeaan korvaani ja säikähdin kamalasti sitä ääntä. Sit kun se ääni oli ohi niin tajusin sen ihan pienen kirvelyn tapasen. Sit alko vähän jomottaa. Toinen mrni hyvin enkä siinä enää säikähtänyt ääntä. Löhdettiin kotiin ja noin 2 tuntia jomotti. Punaisuus lähti tunnin sisällä.

      Jos olet ottanut korviksen niin muista pitää niitä niin kauan kuin sinua on ohjeistettu ja puhdista ne joka päivä 1-2kertaa etteivöt ne tulehdu! Minä puhdistin päivittäin, eivätkä ne tulehtuneet.

      Tykkään kovasti korviksista, mutten aijo ottaa toisia. Ei johdu ”kivusta” tai kammosta.

      Lyhennettynä siis säikähdin ääntä mut en kunnolla tajunnut kuk korvis oli jo korvassa.

      Tsemppiä! Se menee hyvin nopeasti ohi.

    • Anonyymi

      Haluaisin ottaa korvikset mutta pelkään että se sattuu mitä mun pitää tehdä

      • Anonyymi

        Ota vaan


      • Anonyymi

        Otin ite tänää ja mulla on aika matala kipukynnys eli oon aika herkkä kivulle. Mut ei se ees sattunut paljoa sanoisin että asteikolla1-10 se sattu ehkä 4 mutta vaan sen takia että jännitin ja toisen reiän kohdalla se sattui ehkä 3 koska en enää jännittänyt sitä


    • Anonyymi

      Se ei satu

    • Anonyymi

      Sain ekat reijjät 4 vuotiaana ne meni umpeen sitten sain 8 vuotiaana sit ne meni kans umpeen mut se ei satu saan tänään uudet reiät

    • Anonyymi

      Mua ei sattunut mutta se saattaa vähän nippasta

    • Anonyymi

      Ei satu. Ennenku mä sain korvikset en uskaltanu ottaa sen takii ku pelkäsin sitä et se sattuu. ps sain ne eilen ♡♡♡

    • Anonyymi

      Nippasee vaan. ite sain eilen ja niit on sit kiva kattoo ja näyttää kavereille.

    • Anonyymi

      Mulla on siis aivan sama juttu en vaan uskalla ottaa korva koruja, mutta ainakin äiti sanoi että se ei satu.Riippuu millanen rusto on korvassa☺

    • Anonyymi

      En tiedä ehkä vähä

    • Anonyymi

      Mitä mielipiteitä tämä herättää. Mitä, jos tulee sota ja vie lävistystaiteilijat rintamalle.

      Kommunistinen ja ties mikä kultillinen vyörytys Helsingissä on käynnissä. Siihen kuuluu Zerzetung eli tuhoaminen, joka Suomeksi tarkoittaa biohajoamista. Sen ilmentymiä on kiusanteko kiusallisia juoruja levittämällä, näin pyritään katkaisemaan sekä ystävyys, että työsuhteita. Asuntoihin tunkeutuminen on osa tätä toimintaa ja tätä harjoitetaan ainakin Helsingissä. Asunnoista varastetaan uhrin tavaroita tai siirrellään huonekaluja, sekoitetaan maitoihin ym ties mitä. Toiminnan tarkoitus on esimmerkiksi saada ihminen liittymään Kommunistiseen liikkeeseen tai joskus johonkin kultteihin. Myös eronnaita jäseniä joille on valjennut totuus näistä liikkeistä pyritään Zerzetungin avulla jok piiskaaman takaisin tai rangaistaan eroamisesta. On epäiltävää, että Kommunismissa on tänäpäivänä mukana joku uskonto jolla ihmisiä yitetään liittää mukaan ilman, että he alkuvaiheessa edes tajuavat mistä on kyse. Tämä on siis yksi tapa, jolla maailmanvallankumous etenee. Poliisi ei tunnu puuttuvan tilanteeseen millään tavalla vaan ihmiset jotka ovat jääneet Zerzetungin jalkoihin ovat maineeltaan jo siinä määrin tahrattuja valheilla, että poliisi ei välitä tutkia tapauksia jotka tähän ahdisteluun liittyvät. On mahdollista, että jopa Helsingin psykiatriassa toimii henkiöitä jotka vaientavat Zerzetungin uhreja skitsofreniadiagnooseilla sekä puhumalla heidät pyörryksiin siitä, että he vain kuvittelevat asiat ympärillään. Erästä ystävääni vainotaa, äskettäin häneltä varastettin passi asunnota, tänään hän huomasi Diabeteslääkkeensä varastetuksi. Uimahalleista häneltä on pöllitty rahaa pukukaapista. Poliisi ei halua auttaa häntä edellä kuvatusta syystä. Ainakin Kiinteistöhuolto Juntunen ja Kotitalon isännöinti ovat yhtiöitä jotka päästävät talonmiehen avustuksella Zerzetuniga harjoittavia ihmisiä uhrin asuntoihin tekemään pahojaan. Poliisi ei näidenkään yhtiöiden kohdalla lotkauta korvaansa ja tee mitään asukkaa auttamisekis. Tämä voi tarkoittaa myös sitä, että Hleisngin Poliisissa toimii Äärivasemmistoa vaikuttajia, Putinisteja ym... Äärivaemmistolla tuntuu olevan nyt bileet Pääkaupunkiseudulla vielä, kun pääministeri on Kommunisti vaikkakin näennäisesti Sosdemojen jäsen, sekä sisäministeri Vihervasemmistolainen. Presidentti Niinistö pyydän, että hajottakaa hallitus.

      • Anonyymi

        Suuri Suomenystävä Ernest Wickenheiser on kertonut kommunistisen vallankumouksen olevan käynnissä kovalla toimella Helsingissä eri virastot ja viranomaistoimet ovat miehitettyjä kommunistisilla virkamiehillä jotka odottavat lähtökuopissaan odottaen Venäjän tulevan avuksi. Pääkaupunkiseudun sairaanhoidossa on hänen mukaansa vallankumoustoimijoita jotka pakkolääkitsevät asiasta tietäviä tai sitä aavistelevia ihmisiä rajuilla lääkeannoksilla uskotellen sekä potilaalle, että hänen lähipiirilleen tämän olevan harhaisesti sairas. Pakkolääkinnällä usein tähdätään eliminointiin asti. Asian syvällisempi tutkiminen olisi varmaankin aiheellista.


    • Anonyymi

      Pakaraläväri enemmän.

    • Anonyymi

      Ei sattunu! Alko vaa korvat kuumottaa.

      • Anonyymi

        Nii no kuumottiko sulla kolmantena päivänä?


    • Anonyymi

      En mäkään uskalla:( Oon harjoitellut nipistämällä tosi kovaa korvaa se ei satu mutta jos ajattelee että se ampuu sen reijän siis ampuu!!!

      • Anonyymi

        MULLA NIOISTYS SATTU ENEMMÄN KUN NE KORVISTEN OTTAMINEN AMPUMALLA❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Mitä? Mä en kuulee. Mulla ei ole reikiä.

    • Anonyymi

      Emmä ny tiiä

    • Anonyymi

      Ei oikeastaan. Ite sain kyl vast 13v mut ihan pikkusen nipisti ja punoitti/kuumotti korvia sen jälkeen. Tulehtunut on muutaman kerran mut sit ne aina parantu. Toisen rei'än tein ite ja sejuu... noh sattu enemmän. Mut se ite tehty reikä kyl tulehtu tosi monta kertaa :// Nyt yhteensä 3 korvareikää, toisessa 1 ja toisessa 2 :D

    • Anonyymi

      kirvelee vain vähän mutta kannattaa otttaa vaikka vähän sattuukin minullkain hän kysyi ikää ja naps siinä se oli

    • Anonyymi

      mua ei pelota se sattuminen vaan se että tulehtuuko se sitten helposti

    • Anonyymi

      Joo mutta sattuko sulla kolmantena päivänä?

    • Anonyymi

      Ei paljon mutta mulla sattuu tällä hetkellä ja on kolmas päivä siitä ku ne on laitettu

    • Anonyymi

      voin sanoa että ei satu. Nipistää hetken ja thats it:) mut vittu mä sanon et ampumalla ei kantti ottaa. Sattuu jälkikätee iha vitust

    • Anonyymi

      Olen itse ottamassa lähi viikkoina tai ensi kuussa kyllä se vähän kirpaisee ja sen jalkeen vähän aikaa polttaa.

    • Anonyymi

      Oon nyt 13v tyttö ja otin korvakorut vasta tänään, koska jännitin koko juttua niin paljon. Olen hyvin herkkä ja pienetkin nipistykset tuntuvat, mutta tämä korvien ampuminen ei loppujen lopuksi ollut yhtään niin paha, kuin mitä kuvittelin. Stressasin koko juttua ihan turhaan niin paljon, että nipistelin jopa omia korvalehtiäni kynsilläni.😅 Suosittelen ottamaan!

    • Anonyymi

      Sattui todella paljon mutta kellään tutulla ei sattunut ja otin vain toiseen korvaan

    • Anonyymi

      Sattuuko toisen korvareikien ottaminen

    • Anonyymi

      Jos pelkäätte korvisten laittoo niin älkää laittako kannattaa rohkeasti vaan mennä

    • Anonyymi

      Ei satu! Otin tänään kun se oli paikallaan luulin että sitä vasta aloitetaan😂

    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma mut kantsii vaa ottaa🙂😉

    • Anonyymi

      Sain tänään reiät ja ihana siniset korvikset
      Mua pelotti hirveesti mut kun se ampu sen niin se ei ees tuntunut miltään ja pari sekkaa myöhemmin tuli aika kova kipu mut se ei ollu niin kova kun uskoin
      Ps oon 7V eli en oo mikään aikuinen
      Kulsä pystyt sanot vaan vanhemmille/vanhemmalle että haluut
      PPs sä kyllä pystyt

    • Anonyymi

      haha hyvä tälleen 13 vuoden jälkeen kirjotella tänne että ”kyllä sä uskallat” XD

      • Anonyymi

        Jeppp mut mä laitan iha vaa et jos muutkin haluu apua täältä


    • Anonyymi

      Apua saan korvikset kahden päivän päästä oon 12v ja pelkään että se sattuu paljon kun te olitte saamassa korvikset tuntuiko teistä että se sattuu paljon ja kun otitte niin sattuiko se paljon

    • Anonyymi

      Saan reiät 4 tunnin päästä apuaaa eihän se hirveesti voi sattua 😬

    • Anonyymi

      Sain eilen korvikset mua pelotti TOSI PALJON mutta sitten kun menin siihen tuoliin istumaan kuulu pieni naps ja se oli siinä se oli pieni kirpasu vaan 3/10 ei sattunu paljoa kannattaa ottaa ja olin vielä sillee kynsillä painanu mun korvia että sattuuko se no se sattu tosi paljon kun koitin kynnellä mutta sitten sielä kun ammuttiin niin ei tuntu paljoa missään kannattaa ottaa !!!!

    • Anonyymi

      Mäkin haluisin kovasti reiät korviin mut pelottaa et sattuuko se ja vielä kun oon aika herkkä kivulle ja omistan piikkikammon

    • Anonyymi

      Tiedän että oon todella monta vuotta myöhässä tänne kommentoimaan mutta sain itse eilen eikä sattunut yhtään se nipistää vähän mutta se kipu on niin pientä että sen kestää

    • Anonyymi

      Mullakin on toi sama tai niiku tänään saan korvan reijät lävistämällä eli neulalla joten mietin et sattuuko paljon ku en tiedä onko mulla korkea kipukynnys vai ei. Voiko joku pliis kertoa paljonko se sattuu!!

    • Anonyymi

      Heiiii tiiän et oon TOSI myöhäs tän jutun kaa mut ihan sama! Elikkäs pelkäsin itekki sitä paljon mut eihän sen ees sattunu niiku kylhä se vähä nipistää ku siin lävistetään ihoa mut ei muuten niiku dattunu et en esin säpdähtäny tai mitää

    • Anonyymi

      Mua sattu silleen nipistäen ja sit tuli kovempi kipu ja sit kuumotti. Rohkeesti silti jos haluut!❤️❤️

    • Anonyymi

      Mua pelottaa ottaa korvikset, kun en yhtään tiedä kumpi sattuu enemmän. 😮 Auttakaa!😱

    • Anonyymi

      Minä haluaisin korvareiät mutta mä en vaan uskalla ottaa niitä.

    • Anonyymi

      sattuu ku kuolema

    • Anonyymi

      Määkin haluaisin korvikset mutta pelkään jos se sattuu hirveästi koska jos saan, niin se ehkä ammutaan.

    • Anonyymi

      Siis oon tääl ny vuonna 2023 :D mut mua jännitti ihan hirveesti ottaa ekat korvareiät ja siis otin ne tänää, mut asian pointti oli et se kestää max 20sekkaa kun se reikä pistetään korvaan oon 12 vuotias lapsi ja se vaan vähän nipisti tietysti tämäkin on tosi yksilöllistä mutta kuitenkin. Oon itse livistäny nii monta kertaa ku en oo uskaltanu ottaa reikiä mutta nyt tai ei koskaan!🫶 pyytäkää mukaan vaikka Äiti,isä,sisko,kaveri tai joku todella tärkeä henkilö joka voi tukea tai pitää kädestä kiinni jos jännittää hirveesti! Ihmetyt itsekin miten pieni kipu on :) toivottavasti helpotti edes vähän pelkoon!

    • Anonyymi

      Mulla ei ole korviksia mutta se sattuu kova ti alle sekunnin ajan

    • Anonyymi

      Oon ihan sairaan myöhässä tän asian kanssa mutta jos joku joka haluaa korviin reijöt muttei uskalla niin lukekaa tää!! Mulla ei sattunut tietenki se vähän nipistää muttei satu

    • Anonyymi

      Mun sisko ja mä ollaan menos ottaa korvikset mua jännittää et se sattuu

      • Anonyymi

        Ei se satu, se on tietty yksilöllistä mut minä joka on herkkä kivulle otti tänään eikä se ees paljoa sattunu🫶🏻


    • Anonyymi

      Minä sain äsken ampumalla eikä tunnu missään

    • Anonyymi

      Mä otin eilen eikä sattunu

    • Anonyymi

      Se sattuu jos ottaa lävistämällä . Pysyllä polttaa hetken. ota vaan pysyllä

    • Anonyymi

      Mä NIIN kovasti haluaisin korvikset, mut en vaan uskalla ottaa. Mun piti saada ne jo 7v synttärilahjaksi mut vielä 13v en oo ottanut.. koska peruutin kun pelottaa että se sattuu😃 Puolet sanoo että sattuu, puolet taas sanoo että ei satu yhtään.. kumpaa puolta uskois🤔

      • Anonyymi

        Kaikilla on yksilöllinen kipukynnys joten et voi varmaankaan täältä tietää että sattuuko se vai ei


    • Anonyymi

      Korvien reijitys sattuu, se on aivan selvä asia! Jos rokotuspiikki sattuu, korvien reijitys sattuu kymmenen kertaa enemmän.

      Normaali ihminen toipuu kivusta nopeasti.

    • Anonyymi

      Oon iha saakelisti myöhäs mutta siis meen huomenna ottaa jo toisii korvakorui mut jännittää vähä et sattuuko enemmän

    • Anonyymi

      Mulla ei sattunut . Kannattaa ottaa studio Bg

    • Anonyymi

      Mulla ei sattunut yhtään ei ees polttanut vähän nipsahti mutta ei sattunut kannattaa ottaa studio D&G

    • Anonyymi

      Korvien reijitys sattuu aina.

    • Anonyymi

      2023 jo, mutta lupaan, se ei satu OLLENKAAN! kannattaa ottaa ampumalla koska siinä ei edes kerkiä huomioida kivusta ,(ei satu) jos sua pelottaa voit puristaa jonkun kättä jännityksen vuoksi:)

    • Anonyymi

      Mä oon 9 vuotta ja haluisin paljon mun kavereillakin on mut pelottaa sattuukse voittekste kertoo sattuuko se muo pelottaa ihan sairaasti jos se sattuu

    • Anonyymi

      Vähän taisi nipistää ja hetken se kuumottaa siitä on jo aikaa enkä muista mutta niin :)

    • Anonyymi

      Mä saan huomenna korvan reijät, voin sanoa sattuuko huomenna

    • Anonyymi

      Moi osaatteko sanoa paljonko korvan reikä sattuu neulalla sattuukose vähemmän kuin ampiaisen pisto vai enemmän?

      • Anonyymi

        Moi! Menen ottamaan viikonloppuna toisen reiän korvaan (molemmissa korvissa on, mutta siihen toisen reiän viereen) mulle on tehty jo aikaisemmin reiät lävistämällä 2 kertaa samaan korvaan (se on umpeutunut 2 kertaa) ei satu hirvesti juuri mitään.. otin 6v reiät ampumalla eikä sekään sattunut.. mutta se oli laitettu liian alas joten korvanlehti meinasi revetä. Tämän takia kannattaa lävistää eikä ottaa ampumalla.. nimittäin koru liikkeet myy sivu bisneksenä reiän tekoa, kun taas lävistäjät myy sivu bisneksenä koruja ja on oikeasti parempia.. ei satu hirveästi vähän voi vaan poltella sen jälkeen. Rohkeasti vaan! Hyvin se menee! 💓 Muista, että kaikilla on kuitenkin omat tuntemukset.. joitain ei satu yhtään ja toisia hirveästi. Mutta muo ei sattunu yhtään!


    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin korvikset mutta se sattuu varmaan hitsin paljon joten otan myöhemmin.

    • Anonyymi

      Kills se nipistää mutta se menee pois

    • Anonyymi

      Saisin perjantaina korvareijät mutta mulla on ollu koko elämän piikki kammo kannattaako mun ottaa??

    • Anonyymi

      Sattuuko korvareikien otto???

    • Anonyymi

      Kannattaako korva reiät ottaa pyssyllä vai neulalla ja kumpi sattuu vähemmän

    • Anonyymi

      Se ei satu se on nopeasti ohi se voi vähän punottaa mutta ei satu

    • Anonyymi

      Joo, oon ite menos lävistää korvat nii pelottaa vaa et sattuuko:/

    • Anonyymi

      Ei mutta se nipisti ja se vaan kestää sekin niin se on valmis nii se vaa nipistää

    • Anonyymi

      Minä en saanut äidiltäni lupaa mennä ottamaan reikiä aikoinani ,joten tein ne ihan itse paksulla Parsin neulalla , ei ottanut kipeää hienoin korvanlehdet tunnottomaksi ja puhdistin neulan desivointi aineella . Oli mätäkuu mutta en saanut mitään tulehduksia.
      Äiti sai raivarin mutta mitäs sille teki reiät oli korvissa eikä sitä tekemättömäksi saanut .
      Olin 14 silloin .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe