twin city festarit!

???!!!???

Onko ollut porukkaa? Onko ollut mukavaa? Minäpä en pääse mukaan seikkailuun...Koettakaa pärjätä ilman minua...Mutta kertokaa, mitä hauskaa siellä on!

24

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa!!

      täynnä maakunnan juntteja ja kemiläisiä homoja ,mustalaisia unohtamatta

      • kummaa puhetta,

        no makunsa kullillakin... eipä ole perusteita esittää väitteilles.
        kyllä siellä näytti väkeä piisaavan, vaikka joku (sinä ite) ei tykännykkään....
        virta oli solkenaan ovella jo alkuillasta... kaipa ainakin kulut kuitataan ja hauskaa olen kuullut monille olleen.
        kyllähän sinne festeille pari romaniakin mahtuu ja muita...


    • Lord Kaapo

      Festarit. Kiitos kuuluu kaikille järjestäjille. Entisenä Torniolaisena voin jälleen todeta samaa kuin vuosia sittenkin. Torniolaiset on juntti kansaa. Ei suvaita mitään poikkeavaa. Haaparantalaiset ei uskalla puhua ruottia juurikaan. Tumma ihoisia katsotaan vihaisesti...ja jos jollakin sattu olemaan hauskaa, sitäkin katsotaan tuimalla katsella. Ilmeisesti torniolaisten mielestä festareilla pitää olla aina hiljaa, puhua ei saa ihmisille..ja jos vahingossa satut olutta tilatessa sanomaan vierelläsi olevalle neitokaiselle..vaikka hyvää iltaa..niin johan on ukko selän takana huohottamassa, että mitä mitä mitä...

      Kaunis lady tanssii tanssilattialla, nopeasti hänet ympäröi torniolaisjoukko, lady lähtee pois ja yks juntti tulee piirittään. lady sanoo: ei kiitos..elä ahdistele. Juntin kommentti on: haluaks turpaan..

      Jooh, pitäkää festarinne ja toi asenteenne, sillä ei tosin pitkälle pääse.

      En nyt yleistä koko tornioo, sillä se on ollut kotikaupunkini, ja onhan siellä ihan hyviäkin tyyppejä, mutta näyttää vain siltä, että mitään uudistuksia tää kansa ei tahdo hyväksyä, kaikkeen uudistuksiin ollaan aina vastaan...

      ..noh tehkää mitä haluatte siellä, jokaisen oma asia, mut mulle riitti nää tornion kuviot..

      • juutas222222

        Torniolaiset on juntti kansaa,ja olet torniosta lähtenyt pois?? huomaatko?


      • Scheisse mesta..

        Joo.. torniolaiset ovat idiootteja junttisakkia... Huonoa itsetuntoa korjataan haukkumalla kemiläisiä.. Johan näistä jomppakirjoituksistakin voi päätellä, että tyhjät tynnyrit kolisee. Mutta silloin kun opiskelin Torniossa niin jengi teki Torniosta itelle hyvän mestan, joskus 2000-luvun alussa.


      • tampereen akka
        Scheisse mesta.. kirjoitti:

        Joo.. torniolaiset ovat idiootteja junttisakkia... Huonoa itsetuntoa korjataan haukkumalla kemiläisiä.. Johan näistä jomppakirjoituksistakin voi päätellä, että tyhjät tynnyrit kolisee. Mutta silloin kun opiskelin Torniossa niin jengi teki Torniosta itelle hyvän mestan, joskus 2000-luvun alussa.

        selvä että kemiä haukutaan,mitäs ihmeellistä siinä on? joka paikkakunnan sivuilla kemi on perseestä niinku onkin! kemi tulevaisuuden kaupunki :))))))))) jonnin verran tirskauttaa.kenia.kemi.fi


      • utelijatar

        Ettei vain polttanut maa jalkojen alla ja jouduit pappa aikoinaan lähtemään tästä mukavasta kansainvälisestä kaupungista. Ei tämän kuitenkaan tarvi tse olla mikään Hki, jossa kukaan ei välitä toisesta. Pikku seuranta ja sosiaalinen paine käyttäytyä kunnolla on aina ollut maaseutukaupungin etuja ja hyviä seuraamuksia. Ihan hyvä vaan että ihmiset katsoo pitkin hampain jos joku hilluu liiaksi tai nauraa liian suureen ääneen. Pitäkööt omia pippaloitaan ne joilla on liian hauskaa! Kaikissa muissakin pikkukaupungeissa on vielä vallalla tuo muualta ja kauempaa muuttaneiden vierastaminen. Ja sitten vielä. Yleensä on niin, että ne jotka ovat muuttaneet muualta esim. Tornioon vuosia sittten, pitävät paikkaa mukavana ja viihtyvät. JA NE, jotka ovat poismuuttaneet vuosia sitten, luulevat olevansa asiantuntijoita asuinalueen suhteen. Heillä on myös tietty viha rakkaus suhde entiseen kotiseutuun. Mutta mitä vanhemmaksi tulet sen enemmän kaipaat tänne. Niin ja ne jotka muuttivat pois ja käväisevät täällä eivät saa samaa kohtelua kuin asuessaa. Eipä tietenkään, kun heitä ei juuri kukaan enää tunne eikä muista! Poissa silmistä poissa mielstä.

        Isepä olen muuttanut Tornioon n. 15 vuotta sitten. Ja olen todellakin viihtynyt. Tänne muuttoa ennen ehdin asua n. 10 vuotta isommilla (2) paikkakunnilla. Mutta eivät olleet Tornion veroisia. Että se siitä sitten narisijat. Käykää te toiset jossain muuallakin joskus. Matkustelu avartaa. Ja onkohan niin että kesälomien aikaan baareissa pyörivät vain juntit, joilla ei ole mitään muuta tekemistä-edes lomallaan!


      • tahtoo mukaan.fi/tornio

        ne "järkkärit" oli jotka kärähti ns.miehisestä rakkaudesta festien ekana päivänä?


      • varten on

        olemassa helvetin hyvä sanonta, joka tosin alkuperäisessä muodossaan ei suoraan tähän sovi, mutta idea selvinnee:

        Keskustelu uskovaisen kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lennähtää laumansa luo kertomaan, kuinka voitti koko pelin.

        Sitä paitsi paskaperse on yhä edelleen yhdyssana. Eikä tyhmyytesi ole yksin sinun syytäsi. Siihen on osansa vanhemmillasikin.


      • tänään vaikka 45v

        jyväskylä ja oulu! suomeksi sanottuna olet ikiteinien paikoissa,suurin osa opiskelijoita eli se siitä.olisit jäänyt vaikka oppimaan jotain?


      • -Lomautettuna-

        Onpa harvinaisen lapselliset tinkaukset täällä.
        Eli näytää siltä, että tämäkin paikka on mennyt ainoastaan penikoiden suunsoittopaikaksi ...tai sitten porukka on niin jälkeenjäänyttä että juttujen taso on mitä on ... säälittävää.


      • yksi tyytytyväinenkin

        Tämä on pieni mesta, joten väkisinkin kylän harvoihin illanviettopaikkohin kertyy läpileikkaus koko populasta. Ei ole kuten Helsingissä, että siellä on "rattorikuskeile" oma kuppilansa, "linnankundeille ja huorille" toinen ja kolmas pikkujupeillekin ja neljäs sitten oikein isoille herroille.

        Siellä saa kaltaistensa kanssa turista eikä tule koskaan yllätyksiä.

        Itse en ole törmännyt tuohon "haluaks turpaan". Mielestäni Torniossa on sitä vähemmän kuin muualla. Mutta varmasti Helsingissäkin turpaansa saa ja herkemmin kuin täällä. Pitää osata käsitellä ihmisiä, myös niitä, joilla ei nyt mene hyvin. Huumoria pitää olla eikä saa olla leuhka "eteläläinen". Silloin rupeaa lätty lätisemään.

        Minusta täällä tulee varsin hyvin toimeen kansanmiesten kanssa. Eikä sillekään mitään voi, että osa parhaista on lähtenyt rahan perään etelään. Näkyyhän se vähän. Mutta silti täällä on paljon muita asioita, jotka korvaavat nuo pikku puutteet. Kapakkaelämä - ei se minulle ainakaan ole kovinkaan tärkeää nykyään.


      • Slightly amused
        yksi tyytytyväinenkin kirjoitti:

        Tämä on pieni mesta, joten väkisinkin kylän harvoihin illanviettopaikkohin kertyy läpileikkaus koko populasta. Ei ole kuten Helsingissä, että siellä on "rattorikuskeile" oma kuppilansa, "linnankundeille ja huorille" toinen ja kolmas pikkujupeillekin ja neljäs sitten oikein isoille herroille.

        Siellä saa kaltaistensa kanssa turista eikä tule koskaan yllätyksiä.

        Itse en ole törmännyt tuohon "haluaks turpaan". Mielestäni Torniossa on sitä vähemmän kuin muualla. Mutta varmasti Helsingissäkin turpaansa saa ja herkemmin kuin täällä. Pitää osata käsitellä ihmisiä, myös niitä, joilla ei nyt mene hyvin. Huumoria pitää olla eikä saa olla leuhka "eteläläinen". Silloin rupeaa lätty lätisemään.

        Minusta täällä tulee varsin hyvin toimeen kansanmiesten kanssa. Eikä sillekään mitään voi, että osa parhaista on lähtenyt rahan perään etelään. Näkyyhän se vähän. Mutta silti täällä on paljon muita asioita, jotka korvaavat nuo pikku puutteet. Kapakkaelämä - ei se minulle ainakaan ole kovinkaan tärkeää nykyään.

        Tällainenhan kertoo vain ja ainoastaan siitä, että ei olla nähty kotikylän lavatanssiaikojen jälkeen muuta, kuin nyt parit festarit ja niitä hämmästellessä luullaan, että nyt on nähty kaikki.


      • olen...
        -Lomautettuna- kirjoitti:

        Onpa harvinaisen lapselliset tinkaukset täällä.
        Eli näytää siltä, että tämäkin paikka on mennyt ainoastaan penikoiden suunsoittopaikaksi ...tai sitten porukka on niin jälkeenjäänyttä että juttujen taso on mitä on ... säälittävää.

        asiallista keskustelua ei täältä juurikaan löydy.


    • Töhtöri

      Muuten hyvä juttu, mutta liput liian kalliit.
      Siksi meiltä ainakin jää väliin nuo kemut

      • duunari torniosta 46v

        sama hinta kaikille,mutta joillekkin se on kallis joillekki ei...olen outokummulla oleva normi duunari,minusta se oli kallis vaikka kyllä sen maksoin ja joinki siihen päälle sen tilini alas...mutta en minä ole kateellinen sille jolle se ei ole kallis.enkä täällä vaahtoa omaa surkeeta tiliä..mulla on yksi kaveri joka olisi varmaan pystynyt käteisellä maksaan kokofestit...kaikki on niin suhteellista..


    • Kivirantalainenen

      En päässyt koko saatanan tapahtumaan osallistumaan kun "fiksut" pösilöt olivat pistäneet Hannulan sillan kokonaan kiinni!

      Ei edes kävellen päässyt siitä yli!

      Että näin järkeviä ihmisiä Torniossa....

      Enpä ole missään muualla tämmöistä pösilöyttä nähnyt että yhden festifaalin vuoksi laitetaan kokonaan kokonainainen silta pois pelistä! Jotenkin olis ymmärnyt idean jos se olisi koskenut vain moottoriliikennettä sillä sillalla ,mutta se oli kokonaan SEIS PÄNKS POIKKI! Aivain kuin sitä siltaa ei olisi ollut koskaan olemassakaan...

      Mikähän näiden ihmisten älykkyysosamäärä on, jotka tässä kaupungissa näitä tapahtumia suunnittelee? Ei varmaan paljon meikän kengännumeroa suurempi.

      • Minnapa

        Ja et sitten voinut kävellä toiselta sillalta? Provo.


      • vain sääli

        etteivät osanneet festarijärjestäjät ottaa huomioon sitä, että Kivirannalta löytyi yksi laiska plösö, joka ei jaksa kävellä.


      • ja tunnen muitakin
        vain sääli kirjoitti:

        etteivät osanneet festarijärjestäjät ottaa huomioon sitä, että Kivirannalta löytyi yksi laiska plösö, joka ei jaksa kävellä.

        Tere!

        Täällä toinen "plösö" ilmoittautuu, joka ei viitsinyt lähteä Miukin kautta kiertämään.

        Ja soita suutasi aivan rauhassa. Minä satun olemaan se Asiakas, jolla on ne rahat jotka toi Umpparin yrittäjä yrittää multa vongata.

        Elikkä minä päätän ihan itsenäisesti jaksanko kävellä vaiko enkö...eli huvittako minun tulla käyttämään RAHAANI. Joskus se homma voi olla parista kilometristä kiinin. Parempi onni sinulle ensi kerralla ja koita miettiä vähän sellaisiakin asioita kuten: "ostamisen helppous" ja "asiakaslähtöisyys".

        Asiakas on Kuningas. Customer is the King. Kysy vaikka sieltä Yhdysvalloista, jota niin kovasti ihailet...


      • dölsakjkjöld
        ja tunnen muitakin kirjoitti:

        Tere!

        Täällä toinen "plösö" ilmoittautuu, joka ei viitsinyt lähteä Miukin kautta kiertämään.

        Ja soita suutasi aivan rauhassa. Minä satun olemaan se Asiakas, jolla on ne rahat jotka toi Umpparin yrittäjä yrittää multa vongata.

        Elikkä minä päätän ihan itsenäisesti jaksanko kävellä vaiko enkö...eli huvittako minun tulla käyttämään RAHAANI. Joskus se homma voi olla parista kilometristä kiinin. Parempi onni sinulle ensi kerralla ja koita miettiä vähän sellaisiakin asioita kuten: "ostamisen helppous" ja "asiakaslähtöisyys".

        Asiakas on Kuningas. Customer is the King. Kysy vaikka sieltä Yhdysvalloista, jota niin kovasti ihailet...

        ihaile Yhdysvaltoja. Miksi ihmeessä ihailisin ja mistä ihmeestä moisen aivopierun keksit? Ja miten tuo edes liittyy koko asiaan?

        Kaikille ei voi olla mieliksi. Ei edes niille, jotka pitää hakea kotoaan. Nekin keksivät aina itkemistä jostakin. Festarit tulivat vallan mainiosti toimeen ilman muutamaa kymppiä sinulta, luulen ma.


      • kirjanpitäjäx
        dölsakjkjöld kirjoitti:

        ihaile Yhdysvaltoja. Miksi ihmeessä ihailisin ja mistä ihmeestä moisen aivopierun keksit? Ja miten tuo edes liittyy koko asiaan?

        Kaikille ei voi olla mieliksi. Ei edes niille, jotka pitää hakea kotoaan. Nekin keksivät aina itkemistä jostakin. Festarit tulivat vallan mainiosti toimeen ilman muutamaa kymppiä sinulta, luulen ma.

        Anteeksi pieni väliaikatieto tähän väliin: festarit tuotti tappiota. Joten kyllä niillä ihmisten "kympeillä" taitaa olla väliä?

        Tosin kirjanpitäjä epäilee, että näinköhän yhden asiakkaan arvo on pelkkä kymppi tai kaksi? Ainakin kun köyhä kirjanpitäjä kävi festareilla, niin rahaa oli seuraavan päivän tilinpäätöksen mukaan kulunut yli 100 euroa...ja päätä jomotti.

        Anteeksi tämmöinen pieni väliaika tieto väliin, jatkakaa vain toistenne tölvimistä ja haukkumista! Ja sehän on toki totta, että yrityksille asiakkaista on vain kuluja! Ei niitä kannata yrittää hankkia.


      • saatanan laiska mutta
        vain sääli kirjoitti:

        etteivät osanneet festarijärjestäjät ottaa huomioon sitä, että Kivirannalta löytyi yksi laiska plösö, joka ei jaksa kävellä.

        PALJON RAHHAA!

        Jos sie haluat multa rahhaa niin siehän tehet niinkö mie haluan eikä päinvastoin.


    • kaikkiaan

      umpparin lavan eessä piti nolla toleranssi siis ei halunnut järjestäjä asiakkaita.
      no se lapin mies hakeee valtion ja sossun apuja., näköjään.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe