Iso Nainen, lue ja kerro mieli piteesi.

Mies74

Mistä mahtaa johtua että isoille naisille harvoin kelpaa, siis todella harvoin, jos ollenkaan. Tälläinen 34v hoikka 165cm pitkä mies. Yleensä saa vastauksen voikun olet niin lyhyt, pieni, hoikka, ym... Muuten kyllä.
Onko oikeasti isoilla naisilla ongelmia itsensä kanssa eli ettekö ole sinut itsenne kanssa ? Kaipaavatko he oikeasti ison miehen rinnalle jotta eivät näyttäisi niin isolta vai mistä se mahtaa johtua ?
Nyt en tarkoita sitten vähän pyöreitä naisia vaan oikeasti isoja esim. vaate koko ismopi kuin 50.

Nyt isot naiset kertomaan omat näkemykset asiasta.
KIITOS !!!

44

2411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady-75

      Olen naimisissa sinun kokoisesi miehen kanssa, en tarvitse vierelleni isoa miestä jotta tuntisin itseni pienemmäksi. Olen todella tyytyväinen itseeni ja sinut itseni kanssa. OLen myös onnellinen mieheeni ja siihen että olen hänet joskus tavannut. Olen kokoa 56 ;-)

    • ..................

      Eih, miksi tästäkin pitää vääntää vain isojen naisten ominaisuus? Kyllä tämä taitaa ruikutuksen perusteella olevan aika yleinen "vika" naisessa - vähän väliähän joku itkee ku "naisille ei kelpaa kun se yli 190cm pitkä mies ja meitä n.180cm pitkiä ei kukaan ede vilkaise, buhuuuunyyh!!11"

      Njaah, mutta itse kysymykseen...vaatekoko ei kylläkään ylitä tuota viittäkymmentä, mutta aika iso kuitenkin. Oma ukko on jotakuinkin 180cm, mutta enpähän häntä valkannut pituuden takia. Eikä itse asiassa koskaan ole ollutkaan sellaista tilannetta, että liki omanpituiseni (162cm) mies olisi tullut iskemään, eli loppujen lopuksi en kyllä oikeastaan osaa vastata koko kysymykseen :D Mutta tiedä sitten miten siinä tilanteessa suhtautuisi, kun on kuitenkin jotenkin tottunut siihen, että mies on pidempi ja isompi kuin nainen - omissa suhteissa myös muiden, harvemmin kun törmää niihin pareihin, joissa mies olisi lyhyempi ja selkeästi pienikokoisempi kuin nainen.

    • pari vastausta

      Tarkoitatko, että tahdot aivan välttämättä ison naisen?
      No yksi syy on se miksi tuppaan teilata näin isona naisena noin hoikan miehen on se että kyllä, olisi ihan kiva että rinnalla kävelevä mies olisi isompi kuin minä. Toiseksi pitää olla massaa naidessa jotta pystyy panemaan kunnolla todella isoa naista. Siis kunnon työnnöt vaatii ihan oikeasti body massaa. Ja isomman miehen vieressä ylipäätään näitä läskejä ei häpoeä niin paljon kuin hoikan miehen.
      Vieläkö haluat ison naisen?

      • likkakokoa48

        Työntöön tarvitaan kunnon bodymass? Älä naurata :D Ei se painosta tai koosta ole kiinni, millasia työntöjä tulee. Pikkupilillä ei pääse syvemmälle kuin pippelin pituus on, vaikka miten työntäisi, oli mies iso tai pieni. Myöskin pilluun ylettyy ja pääsee ilman ponnistelujakin vaikka iso nainen onkin alla. Eri asia sitten jos todella olet kerrostalon kokoinen tankkeri, ja pilluun ei ylety ellei ole puskutraktori, joka saa painettua läskimakkarat niin littaan, että kikkeli ylettyy koskemaan rakoas. Ja jos näin on, sillonhan sä et pystyis pissamaankaan, kun se pillu olis siellä makkaroiden alla piilossa ja kusi valuis makkaroiden välistä ulos, puhumattakaan miten paska jäis litistyksiin sun makkaroiden alle pääsemättä tippumaan pois. Jos läskejään häpeää niin luulis pystyvän laihduttamaan, elämä häpeässä ei ole elämää.

        Itse 158cm kokoa 48 ja mies on 189 hoikka kukkakeppi.


      • selvennykseksi
        likkakokoa48 kirjoitti:

        Työntöön tarvitaan kunnon bodymass? Älä naurata :D Ei se painosta tai koosta ole kiinni, millasia työntöjä tulee. Pikkupilillä ei pääse syvemmälle kuin pippelin pituus on, vaikka miten työntäisi, oli mies iso tai pieni. Myöskin pilluun ylettyy ja pääsee ilman ponnistelujakin vaikka iso nainen onkin alla. Eri asia sitten jos todella olet kerrostalon kokoinen tankkeri, ja pilluun ei ylety ellei ole puskutraktori, joka saa painettua läskimakkarat niin littaan, että kikkeli ylettyy koskemaan rakoas. Ja jos näin on, sillonhan sä et pystyis pissamaankaan, kun se pillu olis siellä makkaroiden alla piilossa ja kusi valuis makkaroiden välistä ulos, puhumattakaan miten paska jäis litistyksiin sun makkaroiden alle pääsemättä tippumaan pois. Jos läskejään häpeää niin luulis pystyvän laihduttamaan, elämä häpeässä ei ole elämää.

        Itse 158cm kokoa 48 ja mies on 189 hoikka kukkakeppi.

        No kyllä nuo hoikemmatkin on ylettäneet pimppaani, ymmärsit nyt väärin.
        Olen vaan huomannut että hoikemmilla miehillä naiminen tuntuu olevan sellasta nylkyttämistä. isomman miehen pano tuntuu kunnolla, eli siitä nauttii enemmän. Sorry että tämä minua koskeva fakta loukkaa sinua noin paljon...
        Ja tiedätkö mitä, kaikki vaan ei pysty laihtumaan vaikka kuinka haluaisi. Siinä myös toinen elämän fakta sulle. Sitä paitsi nainen jos on kokoa 48 eihän se ole edes iso, eli et tiedä mitään isojen ihmisten asioista.


      • :-:-:-:

        >>olisi ihan kiva että rinnalla kävelevä mies olisi isompi kuin minä. Toiseksi pitää olla massaa naidessa jotta pystyy panemaan kunnolla todella isoa naista.


      • Miksipä ei :)


      • Miksipä ei todella :)


      • asdfghjklöä
        selvennykseksi kirjoitti:

        No kyllä nuo hoikemmatkin on ylettäneet pimppaani, ymmärsit nyt väärin.
        Olen vaan huomannut että hoikemmilla miehillä naiminen tuntuu olevan sellasta nylkyttämistä. isomman miehen pano tuntuu kunnolla, eli siitä nauttii enemmän. Sorry että tämä minua koskeva fakta loukkaa sinua noin paljon...
        Ja tiedätkö mitä, kaikki vaan ei pysty laihtumaan vaikka kuinka haluaisi. Siinä myös toinen elämän fakta sulle. Sitä paitsi nainen jos on kokoa 48 eihän se ole edes iso, eli et tiedä mitään isojen ihmisten asioista.

        itsekurittomat ja pas_kat yksilöt ei pysty laihduttamaan.


      • sssssss
        asdfghjklöä kirjoitti:

        itsekurittomat ja pas_kat yksilöt ei pysty laihduttamaan.

        mikä sun ongelma on asdfghjklöä ;O Asiat voi sanoo kauniimminki. Eiks sun vanhemmat oo pitäny susta huolta ku olit lapsi? Eikö oo ollu kavereita, keilt olisit oppinu sosiaalista käyttäytymistä? Onko vanhemmat kehunu sua liikaa lapsuudessa ku noi narsistine oot? Kerro pois, kyllä sitä luonnetta vielä voi ehkä muokata :)


      • noin se on
        asdfghjklöä kirjoitti:

        itsekurittomat ja pas_kat yksilöt ei pysty laihduttamaan.

        Noinha se on, ja mitäs kaunistelemaan! :))) Itse lihoan ja laihdutan vuoroin, ja tiedän että on kovan itsekurin ja työn päässä painon pudotus. Mutta se onnistuu aina, AINA, jos vaan tahtoo.


    • iso nainen

      Pituutta minulla 178cm ja vaatekoko on 48.
      Mieheni pituus 169cm kuitenkin ollaan avioiduttu jo -94
      eikä ole kokoero ollut ongelma. Nuorena naisena muutamaa kiloakin
      kevyempänä varmasti haaveilin miehestä joka ois ainakin 185cm,
      kuitenkin tämä mies oli ylitse muiden.
      Olen sitä mieltä että kunhan satujen prinssien kuvat ajan myötä karisee
      tytön unista miehen muut ominaisuudet tulevat tärkeämmiksi.
      Ei se työntöjen voima ole ollut ongelma koskaan lapsiakin on saatu 3.
      Eikös nuorilla ole kaikilla ensin sitä hakemista ja haavekuva minkälainen
      sulhanen/morsian tekee elämästä onnellista?
      Nuorille miehille haave on tytöstä joka kulkee kuin perhonen pehmeästi
      lattian pintaa. Ne haaveet muokkaantuvat elämän kokemusten karttuessa.
      Naiset haaveilevat komeasta prinssistä, silti lopulta hääkuvia katsellessa on vihille vienyt ihan joku muu kun prinssi.

    • jonie34n

      Kyllä miehen pitää iso olla. Ei lyhyt ja luikku!! Mä haluan miehen kenellä on muutakin kuin luuta ja nahkaa! Se on totuus! Itse 162cm ja kokoa 44-46. Mulla ei todellakaan ole ongelmia itseni eikä kokoni takia!

    • Lady/ kokoa 44

      Kyllä se on niin, että tänne kelpaa mitoiltaan isompi mies.
      Syy yksinkertaisesti ulkoisessa sopivuudessa, pituuttani ja painoani ajatellen.
      Mutta vaatimuksia on tietty. En kaipaa vuorenpuolikkaan kokoista miestä, häntä joka kerää vartalolleen kymmenet kerrokset löysää läskiä.
      Ja nainen on oikeasti XL kokoa, kun painoa on yli 70 kg ja pituutta yli 175 cm.
      Vaatekoko on tällöin 42 tai 44.
      Pieni laiha mies kumppanina, on sopiva joillekkin naisille. Mutta hassulta näyttää.
      Miksi kiinnostuisin itseäni pienemmästä.

      • juttu...

        Aloittaja tuntui haluavan vastauksia todella isoilta naisilta, vaatekoko vähintään 50, eli miksi nämä lievästi pyöreät, vaatekoko 44-48 täällä edes kommentoivat koko asiaa ja alkavat haukkumaan näitä lihavia naisia? Hehän vastaavat siis aloittajan kysymykseen, miksi normaali-hoikka mies ei kelpaa isolle naiselle. Jos niille vaatekokoa 44-48 edustaville naisille on kelvannut, niin asia ei edes koske heitä. Höh.


    • isobeibe

      Itse kyllä taas tykkään,että mieheni on ns, normaalikokoinen/hoikempi. En tiedä mistä se johtuu.. en nyt tarkoita,että mieheni olisi pelkkää luuta ja nahkaa, vaan normaali ja ehkä vähän "normia" lyhyempikin.

      Vaikka itse olen pyöreä(ellen lihava), niin en toivo miesystäväni olevan. Olenpa pinnallinen,mutta minkä ihminen mieltymyksilleen mahtaa?

    • Päätä pitempi

      Olen melkein 180-senttinen, olemukseltani järeä nainen. Koko suku on tavallista pitempää väkeä, joten olen tottunut roteviin ihmisiin, ja etenkin selvästi minua lyhyemmät miehet tuntuvat olevan suorastaan eri rotua kuin minä ja "me muut". Lyhyet naisetkin tuntuvat jotenkin jääneen puolitiehen ja tuntuvat varsinkin seisoskellessa kummallisen hankalilta. Kenenkään ei sitten kannata hermostua tästä, koska omista tuntemuksistahan tässä on kyse, ei mistään yleisistä väitteistä.

      Tapasin äskettäin todella mukavan miehen, joka harmillisesti ulottui minua korvaan asti ja oli jonkin verran hoikempi. Hänen taustallaan oli asioita, joiden vuoksi en loppujen lopuksi olisi ryhtynyt lähempiin tekemisiin hänen kanssaan, mutta pituusasiaakin ajattelin: viisitoista senttiä lisää pituutta olisi ehkä kompensoinut muut "epäkohdat". Ei ollut kiva ajatella, että näin raadollisia sitä ollaan, mutta ollaanpa kuitenkin. Hän taisi ajatella samalla tavalla minun kohdaltani, joten tasapelihän tämä on.

      Omalta kohdaltani voin sanoa, että pidän pitkistä ja rotevista miehistä. Hoikassakin miehessä on massaa tarpeeksi, jos pituutta riittää. On äärimmäisen nautinnollista jäädä raamikkaan miehen alle. (Ja erityisen kivaa on toimia kliseiden mukaisesti ja ottaa käyttöönsä miehen valkoinen kauluspaita. Olisi onnetonta, jolleivät napit menisi kiinni eikä hihoja tarvitsisi kääriä.)

      Joskus aikoinani, pitkänä ja hoikkana urheilijatyttönä treffailin itseäni selvästi pienikokoisempaa kestävyysurheilijamiestä, mutta ei siitä tullut mitään. Ei ole kiva tietää, että miehen voi nostaa niskasta kauemmaksi tai huitaista kokonaan tieltään, jos erimielisyyttä tulee. Rakasteleminenkin tuntui epäsuhtaiselta, kun mies kiipeili päälläni kuin vuorikauris ja minä olisin voinut halutessani siirrellä häntä paikasta toiseen. Samankokoinen mies on mukavinta seuraa vaakatasossa, joten painoero on suurempi (erottava) tekijä kuin pituusero.

      Tätä mieltä olen minä, muut sitten omaa mieltään.

    • joku.

      Kyllähän lähipiiri pistää aika rumasti, kun nainen on isompi. Serkullani (lyhyt mutta lihaksikas... entinen painija) on itseään 15 senttiä pidempi suuriluinen pyöreä (eli lihava) vaimo. Todella härskiä herjaa heistä heitetään. Minä myös isona ja pyöreänä olen loukkaantunut siitä monen monta kertaa. Nainen ei kertakaikkiaan saa olla suuri.

      Sentti pari nyt ei haittaa. Olen itsekin seurustellut kahdenkin eri miehen kanssa, jotka oli minua 2-3 cm lyhyempiä, mutta .... kovin iso kokoero on aika rankkaa kestää. Harva nainen(kaan) kai on niin vahva.

      Koko kulttuurimmehan yleiskäsitys on, että naisen tulee olla hento ja pieni - tai pienempi kuin mies.

      Lisäksi todella useat yhdistää ison koon vahvaan luonteeseen, ja negativiisen vahvaan, eli automaattisesti ajatellaan, että iso nainen ei voi olla naisellinen, romanttinen, herkkä, ujo, arka, äidillinen jne. Vaan että hän on karsksi, fyysisestikin voimakas (tykkää tukkimetsästä, kivien kantelusta, autojen nostosta, painista ym. ym. "kivasta") ja haluaa hallita.

      • täl palstal

        Äitimäinen nainen on perinteisesti ajateltuna pyöreä/lihava ja ei-niin-hyvännäköinen. Semmoinen lämminhenkinen pullanleipoja :D Viehkeä hoikka vamppi on sen sijaan kaikkea muuta kuin äitimäinen. Varsinkin jos meikkaa antaumuksella, mikä yleensä lisää naisilla sitä kauneutta :) Meikit, lantion keikutus ja isot uskomukset itsestään -> ei kuulosta miltään hyvältä äitihahmolta

        Harvaa naista kuitenkaan tosielämässä haittaa, jos mies on ruipeloisempi kuin mitä itse. Seksuaalinen tyydytys, kehut, suukot ja läheisyys... Ne sanovat jo aika paljon :) Tietenkin leffoissa mies on aina pidempi, pyöreämpi, lihaksikkaampi, painavampi.. Mutta leffat ovatkin leffoja. Harva perustaa elämäänsä niiden pohjalle:D

        Pilkkaa on vaikea kestää, jos ei ole yhtäkään läheistä puolella joka sanoisi niinkuin asiat oikeasti on. Harvallapa on tällainen tilanne. Yleensä on aina niitä, jotka hyväksyvät ihmisen sellaisenaan, esim. omat vanhemmat / ystävät.


      • Amatsonit ja suohirviöt
        täl palstal kirjoitti:

        Äitimäinen nainen on perinteisesti ajateltuna pyöreä/lihava ja ei-niin-hyvännäköinen. Semmoinen lämminhenkinen pullanleipoja :D Viehkeä hoikka vamppi on sen sijaan kaikkea muuta kuin äitimäinen. Varsinkin jos meikkaa antaumuksella, mikä yleensä lisää naisilla sitä kauneutta :) Meikit, lantion keikutus ja isot uskomukset itsestään -> ei kuulosta miltään hyvältä äitihahmolta

        Harvaa naista kuitenkaan tosielämässä haittaa, jos mies on ruipeloisempi kuin mitä itse. Seksuaalinen tyydytys, kehut, suukot ja läheisyys... Ne sanovat jo aika paljon :) Tietenkin leffoissa mies on aina pidempi, pyöreämpi, lihaksikkaampi, painavampi.. Mutta leffat ovatkin leffoja. Harva perustaa elämäänsä niiden pohjalle:D

        Pilkkaa on vaikea kestää, jos ei ole yhtäkään läheistä puolella joka sanoisi niinkuin asiat oikeasti on. Harvallapa on tällainen tilanne. Yleensä on aina niitä, jotka hyväksyvät ihmisen sellaisenaan, esim. omat vanhemmat / ystävät.


      • älä naurata :)
        Amatsonit ja suohirviöt kirjoitti:

        Äiti voi olla 150 senttinen tai 190 senttinen, ylipäätään nainen jolla on kohtu. Pullantuoksu ja pyöreys yhdistetään mielikuvaan äidistä, ei siinä mitään pituutta määritellä.. :)


      • RimmanHei

        Juurikin noin, tuohon olen itse törmännyt myös, että suuri koko naisella tarkoittaa vimmaista tarvetta kaivaa suuria kiviä maasta ja nostaa kaikki painavat tavarat ilman mitään ongelmia... Myös herkkyys ja hellyys ovat jääneet pois kyseisestä henkilöstä. Iso nainen tosiaan mielletään jotenkin henkisesti rotevaksi. Isolle naiselle voi irvailla tämän massasta ja läskeistä, koska lihavan kuuluukin kestää pilkkaa. Ison naisen isoja kenkiä voi naulakon alta sovitella pieneen jalkaansa ja kauhistella, että kuinka toisella tosiaankin saattaa olla nelikakkosen jalkineet. Tai voi pyytää tämän sormusta katsottavakseen: voi kauheeta, täähän on mulle peukaloonkin näin iso...

        Onko sitten ihme, että iso nainen mielellään kulkee hiukan itseään suuremman miehen seurassa. Naista ja hänen mittojaan arvostellaan muutenkin niin paljon, että on mukava kulkea edes hiukan itseä isomman miehen kanssa, ettei niin kovasti pistä muiden silmään.


    • Minä olen 41v, 170cm, 80kg tavallinen mies. Haen todella isoa naista itselleni, pituutta ei tarvi olla enempää kuin minulla mutta painoa ja leveyttä saisi olla reilusti enemmän kuin itselläni on. En pilaile vaan oikeesti tykkään rehevistä naisista. Mun sähköposti on [email protected] eli isot naiset pistäkääpä rohkeesti viestiä tulemaan.

    • nainen-72

      Taas nämä keskustelut ovat menneet tälle linjalle. Kinataan että minkä kokoinen on parempi sängyssä ym....
      Olen oikeasti iso nainen 165 cm ja painoa yli 150kg, eli kokoa on kyllä ihan riittävästä. Ja olen täysin sinut itseni kanssa.
      Mulla on kokemuksia isommasta miehestä että nykyisestä aviomiehestä joka on 167cm 60kg, eli pienikokoinen ja hoikka.
      Parempaa seksi on nykyisen kumppanini kanssa kuin aikaisemmin isomman miehen kanssa. Eihän se isokaveri edes kunnolla tahtonut mahtua mun paksujen reisien väliin ja molempien masut oli koko ajan tiellä. Nyt kun mies on paljon pienempi niin ei ole mitään ongelmaa.
      Eli jokainen miestä pitää erikokoisista ja eri näköisistä kumppaneista. Joten maku asioista on ihan turha kinata.
      Sinulle joka aloitit tämän keskustelun, niin kyllä meitä todella tuhteja tyttöjä on jotka haluavat pienemmän miehen. Sinulle ikävä kyllä ei ole oikea vielä sattunut kohdalle, joten onnea sen oikea löytämiseen.

      • saako kysyä?

        Punastellen ja häpeillen kysyn, että miten seksi onnistuu, kun massaa on noinkin paljon? Tai siis en oikein osaa ajatella, kuinka iso on kokoisesi nainen? Ja kiva, että olet sinut kroppasi kanssa, se on tärkeintä!


      • vaikka,
        saako kysyä? kirjoitti:

        Punastellen ja häpeillen kysyn, että miten seksi onnistuu, kun massaa on noinkin paljon? Tai siis en oikein osaa ajatella, kuinka iso on kokoisesi nainen? Ja kiva, että olet sinut kroppasi kanssa, se on tärkeintä!

        olen mies. Naiseni on samaa kokoa ja seksi onnistuu aivan mainiosti. Ei olla vielä löydetty asentoa joka ei onnistuisi. Jos läskiä on välissä vähän enemmän, niin sen likemmäshän siinä toista joutuu menemään :-)


    • Tyytyväinen iso

      Itse olen todella iso, vaatekoko 56 tai jopa 58 joissain malleissa. Pituutta 175 cm.

      Minua eivät viehätä itseäni lyhyemmät miehet; jotenkin silloin se kokoero tuntuu itsestä sellaiselta että sen huomaa koko ajan. Jos olisin normaalipainoinen niin ehkä sitten en niin paljon välittäisi. Vaikea sanoa.

      Sen sijaan en ole ollenkaan kiinnostunut ns. karhuista eli isoista, mahakkaista, "järkäle"miehistä. Vaan minua miellyttävät eniten hoikat, pienilihaksiset miehet. Ja onpa minulla ollut onni löytää juuri sellainen, ja hän puolestaan pitää eniten juuri minun tyyppisistäni.

      Pituutta hänellä on n. 8 senttiä enemmän kuin minulla, mutta painoa lähes 50 kiloa vähemmän. Hän harrastaa paljon urheilua, mm. käy salilla, mutta hän on tyypiltään sellainen että hänelle eivät lihakset kovin isoiksi kasva. Joten meillä on todella reippaasti kokoeroa.

      Jostain syystä asia ei kuitenkaan häiritse minua lainkaan. Kun istumme sohvalla niin mahdun silti hyvin hänen kainaloonsa, ja kyllä hän halatessakin saa ihan hyvin kiinni. :-)

      • vielä etsivä

        Kuulostaa ihanalta!
        Löytäisinpä minäkin (vaatekoko 58) samanlaisen onnen kuin sinä :)
        Ja olen samaa mieltä, onni ei ole koosta kiinni.


      • Male2

        Jotain vikaa naisessa on, kun nostaa esiin vain tuon 175 sm. Paino pitää silloin olla 60-75 kilon välillä. Käy piruuttaasi puntarissa, jottei tarvitse arvuutella enää.


      • Ketjuun osunut
        Male2 kirjoitti:

        Jotain vikaa naisessa on, kun nostaa esiin vain tuon 175 sm. Paino pitää silloin olla 60-75 kilon välillä. Käy piruuttaasi puntarissa, jottei tarvitse arvuutella enää.

        Kirjoitus koskee kirjoittajan omien sanojen mukaan tosi isoa naista. Tuo "paino pitää olla silloin 60-75 kilon välillä" on ihan epärelevanttia vastauksena ja koko ketjussa. Vai yritätkö nokkelasti kertoa ylipainostaan puhuvalle ihmiselle, että hän on ylipainoinen?

        Tuo vaatekoko muuten kertoo huomattavasti enemmän kuin paino. En rupea selittämään sitä sinulle, koska vaiva olisi turha: sinulla on selvästi iso vika joko lukutaidossa tai ymmärryksessä.


      • Male2
        Ketjuun osunut kirjoitti:

        Kirjoitus koskee kirjoittajan omien sanojen mukaan tosi isoa naista. Tuo "paino pitää olla silloin 60-75 kilon välillä" on ihan epärelevanttia vastauksena ja koko ketjussa. Vai yritätkö nokkelasti kertoa ylipainostaan puhuvalle ihmiselle, että hän on ylipainoinen?

        Tuo vaatekoko muuten kertoo huomattavasti enemmän kuin paino. En rupea selittämään sitä sinulle, koska vaiva olisi turha: sinulla on selvästi iso vika joko lukutaidossa tai ymmärryksessä.

        Ei kannata sääliä itseään


      • kysyttiin,,,
        Male2 kirjoitti:

        Jotain vikaa naisessa on, kun nostaa esiin vain tuon 175 sm. Paino pitää silloin olla 60-75 kilon välillä. Käy piruuttaasi puntarissa, jottei tarvitse arvuutella enää.

        isojen naisten miesmausta. Ei miesten naismausta.

        Itse miehenä seuraan ketjua kiinnostuneena. Mun on tehnyt mieli alkaa kertoa täällä omia positiivisia) käsityksiäni, mutta en ole halunnut tehdä sitä. Annetaanpa leidien puhua ja puututaan enintään jutun ytimeen: isojen naisten miesmakuun.


      • Tyytyväinen iso
        Male2 kirjoitti:

        Jotain vikaa naisessa on, kun nostaa esiin vain tuon 175 sm. Paino pitää silloin olla 60-75 kilon välillä. Käy piruuttaasi puntarissa, jottei tarvitse arvuutella enää.

        Nähtävästi onnistuin jälleen reippaasti aliarvioimaan joidenkin ihmisten tyhmyyden ja yliarvioimaan heidän kykynsä lukea ja ymmärtää lukemaansa.

        Kas kun jotenkin kummalla tavalla kuvittelin että nämä antamani tiedot:

        - vaatekoko 56 tai jopa 58 joissain malleissa
        - pituutta 175 cm.
        - mieheni 8 senttiä pitempi kuin minä, painaa lähes 50 kiloa vähemmän
        - mieheni tyypiltään hoikka ja lihaksikas

        Riittäisivät kertomaan tarpeellisen tiedon koostani.

        183-senttinen, hoikka ja urheilullinen mies, jolla lihaksia, painaa vähintään 70 kiloa; melko varmasti enemmänkin. Oma mieheni painaa välillä 75-83 kiloa; vuodenajasta riippuen ja siitä miten paljon hän on treenannut.

        Riittääkö laskutaitosi tuohon?

        Omaa tarkkaa painoani en tiedä, kun en juurikaan käy vaa'alla. Jos vaatteet alkavat kiristää, katson vähän syömisiä.


      • ........................
        Male2 kirjoitti:

        Jotain vikaa naisessa on, kun nostaa esiin vain tuon 175 sm. Paino pitää silloin olla 60-75 kilon välillä. Käy piruuttaasi puntarissa, jottei tarvitse arvuutella enää.

        Mitä ihmettä? Eihän tämä viesti millään tavalla edes sivunnut alkuperäistä aihetta.


        Ja kaikenlisäksi, vaatekoko usein kertoo enemmänkin kuin paino - kaksi samanpainoista voivat näyttää aika tavallakin erilaisilta, kaikilla kun se paino ei jakaudu samoihin kohtiin.


      • Male2

        175 pitkän vyötärö tulee olla 75-85 sm
        pyri eteenpäin


      • voi yäk
        vielä etsivä kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta!
        Löytäisinpä minäkin (vaatekoko 58) samanlaisen onnen kuin sinä :)
        Ja olen samaa mieltä, onni ei ole koosta kiinni.

        Vaatekoko 58 ei ole ihmisille enää, se on jo valaiden koko. Onni ei ehkä ole koosta kiinni, mutta en todellakaan usko kenenkään olevan tyytyväinen olomuotoonsa koossa 58.


    • vastaa...

      Olen 165cm/100kg/46-48-kokoinen nainen. Laihdutan par'aikaa. Pahimmillaan painoa oli 120kg, joten voin hyvin vastata tähän. Mies kun on ollut koko ajan sama.

      Mieheni on normaalipainoinen ja vain 2-3 senttiä minua pidempi, joten olen aika iso mieheni rinnalla. Ihan hyvin kelpaamme toinen toisillemme! Jos olen korkokengissä miestäni pidempi, niin mitä merkitystä? Tärkeimmät asiat elämässä ja parisuhteessa ovat ihan muualla kuin ulkoisissa jutuissa! Toki laihtumiseni on ulkonäönkin kannalta hienoa, mutta terveys vie selkeästi ensimmäisen sijan.

      Toivottavasti löydät rinnallesi Sen Oikean! :)

    • ihrakasa

      En ole sitten oikeasti iso aloittajan kriteerien mukaan, koska käytän vaatekokoa 46 ja pituutta on hieman alle 170 cm. Mutta kyllähän se vähän tökkii, jos mies on huomattavasti pienikokoisempi, kuten nyt aloittajankin kanssa olisi. Myönnän että tunnen itseni huomiotaherättävän isoksi ja kömpelöksi, ja koomisen näköiseksi pienemmän miehen kanssa. Mutta olisihan se sivuseikka, jos toisen kanssa synkkaisi ihan mahdottoman hyvin.

    • addonis

      Kuka vitun daijju edes haluaa jotain läskikasaa?

      • veeenus

        Makuja on monia, opit vielä kun elät. Eihän kaikki naisetkaan tykkää samanlaisista miehistä. Mikähän olisi sinulle tajuttava vertaus, hmm... kaverisi tykkää pinaattikeitosta yli kaiken, sinulla on jokin toinen lempiruoka. Kumpikaan ei tykkää toisen lempiruuasta. (Kohta vastaat ettei kaverisi tykkää pinaattikeitosta, arvaan. Tämä osoittaa miten daijjjjju olet). ;)


      • asdfghjklöä
        veeenus kirjoitti:

        Makuja on monia, opit vielä kun elät. Eihän kaikki naisetkaan tykkää samanlaisista miehistä. Mikähän olisi sinulle tajuttava vertaus, hmm... kaverisi tykkää pinaattikeitosta yli kaiken, sinulla on jokin toinen lempiruoka. Kumpikaan ei tykkää toisen lempiruuasta. (Kohta vastaat ettei kaverisi tykkää pinaattikeitosta, arvaan. Tämä osoittaa miten daijjjjju olet). ;)

        läskin akan typerä vastaus rumia kilojaan puolustaakseen.


      • ¨'äåpoöioulkuj
        asdfghjklöä kirjoitti:

        läskin akan typerä vastaus rumia kilojaan puolustaakseen.

        Läski ei ole ikuista, mutta sinun typeryytesi laita on toisin.....


    • graah

      Olen 165cm/80kg enkä todellakaan halua itseäni pienempää miestä. se tuntuisi nololta esimerkiksi istua miehen vieressä julkisissa paikoissa kun tietää olevansa isompi. se tuntuisi niin epäluontevalta ja kiusalliselta...

      • Kfkfkfldpdpdörr

        hanki itsetunto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe