ÄLKÄÄ OSTAKO EURO1SUPPLY.COMISTA MITÄÄN

perrrrrrrrrrrkele

Tämän virheen nimittäin tein.

Tilasin mittatyönä tehdyn iltapuvun 9.6.2009 RUK:n juhlia varten.
Puvun toimitusaika olisi ollut 20-25 arki pv. PASKAN VITUT. Puku tuli vasta tänään; 30.7, eli toimitusaika ylitti runsaasti sivulla olevan toimitusajan. Asiakaspalveluun sain lähettää jo poliisillauhkausviestejä, kun ei pukua alknut kuulua. Juhliin en pukua saanut ja vaikka olisikin tullut ajoissa, en olisi päälleni laittanut...sillä...

Puvun selkämys oli yksivärinen, kokonaan keltainen, ja sivustolla ei ollut mitään kuvausta siitä. Luulisi, että puku olisi samaa väriä sekä edestä, että takaa.
Puvun koristekirjailut olivat huonosti tehty, ompeleita oli jo valmiiksi purkautunut...
Mittasin puvun pituuden hartiasta lattiaan, kuten sivuilla ollut kuva näytti. Sain mitaksi 151cm. Kun kokeilin pukua päälleni, puku oli ainakin 20cm LIIAN LYHYT. Nilkat vaan paistoi.
Puvussa näytti olevan HINTALAPPU kiinni, joten epäilenpä sitäkin, että olisi ihan minua varten tehty.

Kaiken huipuksi tästä sai maksaa 84e, jotta sai vielä huonoa asiakas"palvelua" huonolla suomenkielellä.

TÖRKEÄ KAUPPA!!!!!!

144

11514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ompelijaaaa

      Et oisi maksanut :O ja tehnyt ilmoituksen ;)

    • Riita1978

      itse tilasin hääpuku, kaikki oli ok.

      • perrrrrrrrrrrkele

        Puku piti vieläpä maksaa tilauksen yhteydessä... Huijausta, sanon mä. No, tänään soitan kuluttajaneuvontaan.


      • hullu ku tilasin
        perrrrrrrrrrrkele kirjoitti:

        Puku piti vieläpä maksaa tilauksen yhteydessä... Huijausta, sanon mä. No, tänään soitan kuluttajaneuvontaan.

        äläkää missään nimessä tilatko mitään tuolta firmasta! ymmärtäähän jokainen että kuvien mukaisia hyviä pukuja ei saa alle 100e. voihan se olla että jollekki puku on sattunut juuri sopiva tai sitten kuten itse epäilen niin nuo kirjotukset on tämän yrittäjän itse kirjottamia kuten nuo asiakaspalautteetkin! eikähän nuo ole mitään mittatilauspukuja vaan jostaki halpamaasta tilattuja. moni suomalainen yrityshän myy tuon mittakaavan mukaan vaatteita mutta ei ne mainosta mittatilauspukuna vaan normi tehdastekosena vaatteena! harvon voi mittatilaupukua tilata netistä! joku kiinalainen tehdas tekee noita hyllyyn ja sieltä tilataan vain suurimpiirtein sopiva! järki käteen ihmiset!!


      • Asiakaspalvelu
        hullu ku tilasin kirjoitti:

        äläkää missään nimessä tilatko mitään tuolta firmasta! ymmärtäähän jokainen että kuvien mukaisia hyviä pukuja ei saa alle 100e. voihan se olla että jollekki puku on sattunut juuri sopiva tai sitten kuten itse epäilen niin nuo kirjotukset on tämän yrittäjän itse kirjottamia kuten nuo asiakaspalautteetkin! eikähän nuo ole mitään mittatilauspukuja vaan jostaki halpamaasta tilattuja. moni suomalainen yrityshän myy tuon mittakaavan mukaan vaatteita mutta ei ne mainosta mittatilauspukuna vaan normi tehdastekosena vaatteena! harvon voi mittatilaupukua tilata netistä! joku kiinalainen tehdas tekee noita hyllyyn ja sieltä tilataan vain suurimpiirtein sopiva! järki käteen ihmiset!!

        uskomaton mielikuvitus:)

        Sivulamme vain alkuperäiset palautteet ja mittatilaus ilta/hääpuvut.

        Usko tai älä teidän oikeus!


      • euro1supply

        taitaa olla herra kauppias itse kun on noin hoono soomi, kuten myös toisellakin sivulla jossa oli joku kysellyt kokemuksia:

        http://kaksplus.fi/keskustelu/t1505272

        on kyllä aika hämärän olonen kauppa ja häikäilemättömästi yrittää kusettaa kuluttajaa


      • Jensku1982

        Itse tilasin iltapuvun mittatilauksena ja se oli aivan ihana!
        En ole ikinä saanut niin hyvin istuvaa mekkoa.
        Varmasti tilaan sieltä uudestaan kunhan mekon tarvetta tulee.


    • jenny1983

      joo,itsekkin löysin tän sivun ja löysin unelmieni hääpuvun, vain 181e.... rupesinkin miettimään että pakko olla jotain vikaa,sillä liian kauniita ja halpoja pukuja ollakseen totta..... ehkä mietin kuitenkin vielä useamman kerran ennenku tilaan sieltä tämän puvun... :)

      • jorma1234tt

        vaikutatte kaikki siltä että olette siellä joko töissä ja yritätte saada ettei ihmiset saa paskaa kuvaa tai jotain ;) nimetkin niin samantapaset että oisitte eri ihmisiä


    • Asiakaspalvelu

      Asiakas oli heti informoitu(10.06) että emme voi luvata haluamasi toim.(ennen 03.07) koska arvioitu toimitusaika oli noin 20-25 arkipv.

      Asiakas 11.06 : "en peruuta tilaustani. Toivon todella, että voisitte huomioida tulevat Reserviupseerikoulun tanssiaiset, joihin tarvitsen puvun 3.7. Sillä on kiire. Kiitos!"

      "Luulisi, että puku olisi samaa väriä sekä edestä, että takaa. "
      - älä luulla - ota yhteys jos tärkeää.

      "Puvussa näytti olevan HINTALAPPU kiinni, joten epäilenpä sitäkin, että olisi ihan minua varten tehty. "
      - ja mikä oli hinta? sama kuin puvun malli:) se on valmistajan lappu

      "puku oli ainakin 20cm LIIAN LYHYT"
      - jos puku on todella lyhyt maksamme takaisin ei ongelma, kuitenkin tällä hetkellä vika% oli 0.

      Mutta missä on teidän palautus? Tänään noin kuukausi.

      • ..........

        "Luulisi, että puku olisi samaa väriä sekä edestä, että takaa. "
        - älä luulla - ota yhteys jos tärkeää.

        Tuota... kyllä asiakkaalla on oikeus olettaa, että on ostanut yksivärisen puvun, ellei tuotekuvauksessa muuta mainita. Kunnon värikuvatkin olisi syytä laittaa näkyville. Ei kai kukaan halua pukeutua juhlapukuun, jossa etu- ja takaosa ovat eri väriset, kuulostaa aivan kamalalta! Kenelle nyt tulisi mieleenkään kysyä takaosan väriä erikseen myyjältä?


      • ...

        No kannattaisiko ensin vaikka googlettaa ko. yritys ennen kuin edes menee tilailemaan? Musta koko pulju ei vaikuttanut kauhean luotettavan oloiselta edes nettisivujenkaan puolesta! Itse en tilaa mitään netistä ennen kuin olen googlannut yrityksen ja etsinyt tietoja ja käyttäjien arvosteluja! Kyllä järkeään saa käyttää...


      • pettynyt myös
        ... kirjoitti:

        No kannattaisiko ensin vaikka googlettaa ko. yritys ennen kuin edes menee tilailemaan? Musta koko pulju ei vaikuttanut kauhean luotettavan oloiselta edes nettisivujenkaan puolesta! Itse en tilaa mitään netistä ennen kuin olen googlannut yrityksen ja etsinyt tietoja ja käyttäjien arvosteluja! Kyllä järkeään saa käyttää...

        Itse myös petyin kyseiseen kauppaan tänään viimeisen kerran. Odotin tuotettani yli kuukauden laitoin 2 kyselyä johon en kumpaankaan saanut kuin automaattivastauksen ruuhkasta. Eli en henkilökohtaista vastausta. Kun tuote tänään tuli oli todella väärä ja halvempi...Itku tuli en voi kyseistä tuotetta käyttää. Elän nyt toivossa että saan oikean tuotteen ja nyt lähettämääni reklamaatioon edes vastauksen miten toimia tästä eteenpäin. Harmi kun en tätä palstaa ennen tilaustani löytänyt.


      • Miguelo99
        pettynyt myös kirjoitti:

        Itse myös petyin kyseiseen kauppaan tänään viimeisen kerran. Odotin tuotettani yli kuukauden laitoin 2 kyselyä johon en kumpaankaan saanut kuin automaattivastauksen ruuhkasta. Eli en henkilökohtaista vastausta. Kun tuote tänään tuli oli todella väärä ja halvempi...Itku tuli en voi kyseistä tuotetta käyttää. Elän nyt toivossa että saan oikean tuotteen ja nyt lähettämääni reklamaatioon edes vastauksen miten toimia tästä eteenpäin. Harmi kun en tätä palstaa ennen tilaustani löytänyt.

        Autoon tilasin xenon-polttimet tuolta ja pari kuukautta kohta menny eikä mihinkään kysymyksiin vastailla. Saa nähä tuleeko ollenkaan vai joutuuko soittelemaan jetsoneille ja jonkinlaista ilmoitusta jättämään. Mutta että siis joku on tuolta jotain tavaraa saanu oikeen tilattua..?


      • Jari Xenon
        Miguelo99 kirjoitti:

        Autoon tilasin xenon-polttimet tuolta ja pari kuukautta kohta menny eikä mihinkään kysymyksiin vastailla. Saa nähä tuleeko ollenkaan vai joutuuko soittelemaan jetsoneille ja jonkinlaista ilmoitusta jättämään. Mutta että siis joku on tuolta jotain tavaraa saanu oikeen tilattua..?

        Ei taida tämä firma mitään valoja toimittaa. Maileihin ei vastata ja tilaus näkyy vaihessa käsittely.

        Paska tapaus.


      • RAIRATIRAI
        Jari Xenon kirjoitti:

        Ei taida tämä firma mitään valoja toimittaa. Maileihin ei vastata ja tilaus näkyy vaihessa käsittely.

        Paska tapaus.

        Itse tuli tuolta mp xenon tilattua. Toimitukseessa kesti n. 1kk mutta tuli se sieltä ja toimii ok.
        Et ei mulla valittamista.


      • Helevetinperkele
        RAIRATIRAI kirjoitti:

        Itse tuli tuolta mp xenon tilattua. Toimitukseessa kesti n. 1kk mutta tuli se sieltä ja toimii ok.
        Et ei mulla valittamista.

        Itse tilasin 2 sarjaa xenon muunnosarjoja 25.11-09. Ei ole kuulunut mitään sen jälkeen muuta kuin että -odottaa käsittelyä. Alkaa jo epäilyttää että minua on huijattu. Sähköpostiinkaan ei tule minkäänlaista vastausta.
        Täytyy vielä muutama kerta koittaa ja jos ei mitään kuulu, täytyy käydä poliisilta kysymässä lisäohjeita tai tekemässä rikosilmoitus suoraan. Kuluttaja-asiamiestä ei kai näitten kanssa kannata edes vaivata. Eiköhän tuo petoksena mene kun on rahat otettu eikä tavaraa saada ja yhteydenotot ovat turhia.
        En suosittele ko. puljua kenelekkään. Maksakoon vaikka puolta enemmän muualla.

        Ps honkongista tulee sentään viikossa-kahdessa.


      • sysse
        Helevetinperkele kirjoitti:

        Itse tilasin 2 sarjaa xenon muunnosarjoja 25.11-09. Ei ole kuulunut mitään sen jälkeen muuta kuin että -odottaa käsittelyä. Alkaa jo epäilyttää että minua on huijattu. Sähköpostiinkaan ei tule minkäänlaista vastausta.
        Täytyy vielä muutama kerta koittaa ja jos ei mitään kuulu, täytyy käydä poliisilta kysymässä lisäohjeita tai tekemässä rikosilmoitus suoraan. Kuluttaja-asiamiestä ei kai näitten kanssa kannata edes vaivata. Eiköhän tuo petoksena mene kun on rahat otettu eikä tavaraa saada ja yhteydenotot ovat turhia.
        En suosittele ko. puljua kenelekkään. Maksakoon vaikka puolta enemmän muualla.

        Ps honkongista tulee sentään viikossa-kahdessa.

        Taitaa oll aturha odotella mitään xenineja, kun muillakin samoja ongelmia. Itse tilasin 10.12.2009, eikä vielä ole muuta kuin käsittelyssä.


      • RAHAT MENI MULTAKI
        Helevetinperkele kirjoitti:

        Itse tilasin 2 sarjaa xenon muunnosarjoja 25.11-09. Ei ole kuulunut mitään sen jälkeen muuta kuin että -odottaa käsittelyä. Alkaa jo epäilyttää että minua on huijattu. Sähköpostiinkaan ei tule minkäänlaista vastausta.
        Täytyy vielä muutama kerta koittaa ja jos ei mitään kuulu, täytyy käydä poliisilta kysymässä lisäohjeita tai tekemässä rikosilmoitus suoraan. Kuluttaja-asiamiestä ei kai näitten kanssa kannata edes vaivata. Eiköhän tuo petoksena mene kun on rahat otettu eikä tavaraa saada ja yhteydenotot ovat turhia.
        En suosittele ko. puljua kenelekkään. Maksakoon vaikka puolta enemmän muualla.

        Ps honkongista tulee sentään viikossa-kahdessa.

        Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
        Toiminimi Rubben Group 27.07.2005 Patentti- ja rekisterihallitus

        Aputoiminimi EURO1LOGISTICS
        EURO1INK
        EURO1SUPPLY
        4less Travel
        22.07.2008
        16.01.2007
        01.11.2006
        24.08.2005
        Patentti- ja rekisterihallitus

        Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja Patentti- ja rekisterihallitus

        Kotipaikka HELSINKI 27.07.2005 Patentti- ja rekisterihallitus

        Yrityksen kieli Suomi 24.01.2002 Verohallinto

        Päätoimiala Sähköisten kodinkoneiden vähittäiskauppa 31.12.2007 Verohallinto

        Postiosoite PL 370
        00101 HELSINKI
        21.07.2005 Yhteinen

        Käyntiosoite Mäkelänkatu 15
        00520 HELSINKI
        25.10.2006 Yhteinen

        Sähköposti 21.07.2005 Yhteinen
        www EURO1LOGISTICS.COM 15.07.2008 Yhteinen
        Matkapuhelin 0404147790 15.07.2008 Yhteinen


      • kiiiitos
        RAHAT MENI MULTAKI kirjoitti:

        Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde
        Toiminimi Rubben Group 27.07.2005 Patentti- ja rekisterihallitus

        Aputoiminimi EURO1LOGISTICS
        EURO1INK
        EURO1SUPPLY
        4less Travel
        22.07.2008
        16.01.2007
        01.11.2006
        24.08.2005
        Patentti- ja rekisterihallitus

        Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja Patentti- ja rekisterihallitus

        Kotipaikka HELSINKI 27.07.2005 Patentti- ja rekisterihallitus

        Yrityksen kieli Suomi 24.01.2002 Verohallinto

        Päätoimiala Sähköisten kodinkoneiden vähittäiskauppa 31.12.2007 Verohallinto

        Postiosoite PL 370
        00101 HELSINKI
        21.07.2005 Yhteinen

        Käyntiosoite Mäkelänkatu 15
        00520 HELSINKI
        25.10.2006 Yhteinen

        Sähköposti 21.07.2005 Yhteinen
        www EURO1LOGISTICS.COM 15.07.2008 Yhteinen
        Matkapuhelin 0404147790 15.07.2008 Yhteinen

        No hyvä että löysin tämän sivun. Ei taida kauppias tietää että SUOMESSA huonolla maineella ei pitkälle pääse!! Pitääkö se pilkkanaan asiakkaita? Onneksi en ehtinyt tilaamaan mitään, oli jo vähällä, eli huommenna olisi lähtenyt tilaus ellen olisi tätä sivustoa löytänyt. Toivottavasti te pettyneet saatte kuluttaja suojan oikeudet, ja jos ei muuta niin lehdet ja julkisuus on kyllä taatusti kiinnostuneita kyseisestä paikasta!


      • EI euro 1 supply:lle
        kiiiitos kirjoitti:

        No hyvä että löysin tämän sivun. Ei taida kauppias tietää että SUOMESSA huonolla maineella ei pitkälle pääse!! Pitääkö se pilkkanaan asiakkaita? Onneksi en ehtinyt tilaamaan mitään, oli jo vähällä, eli huommenna olisi lähtenyt tilaus ellen olisi tätä sivustoa löytänyt. Toivottavasti te pettyneet saatte kuluttaja suojan oikeudet, ja jos ei muuta niin lehdet ja julkisuus on kyllä taatusti kiinnostuneita kyseisestä paikasta!

        Kuten mainittu, liike ei ota vastuuta mistään. Vinoilee asiakkaalle "osta 250e nokia.." , "puhelin kiina, kauppa kiina, kaikki englanti.." vastauksena miksei ohjeita edes englanniksi. Kokemus puhelimesta 1 tyhjä/toimimaton akku (TOM nimisen mielestä LAHJA). Toinen akku ei kestänyt edes 24h lataamatta, siis vain valmiustila EI yhtään puhelua/viestiä koko aikana. Bluetooth kesti 2vkoa, jonka jälkeen ei pysy virrat päällä tai edes voi ladata. Linkki palautetta varten sivustolle (pyörii vasen alalaita). AINOSTAAN myönteisiä, tekaistuja?! Ei julkaista OIKEITA moittivia palautteita.

        Hämärä-tom mielestä ei tarvitse toimia kun on EDULLINEN tuote. Ei koske Suomen lait kuulema vaikka piste Helsingissä. LTD = Oy harhaanjohtavasti, Suomessa ns. Toiminimi/Yks.liik. harjoittaja - eli sama kun ostaa kadulta yksityiseltä. EI ole siis Osakeyhtiö!

        ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN euro1supply/VIC: ei vaatteita, elektroniikkaa..

        Foorumeilla nikillä "VIC" esiintyvä ilmeisesti tämä SUKUNIMETÖN Tom. Tunnistaa: "hoono soomi, kieloppi päin metsä" - tyylistä !


      • säästöä

        ostin 2-DIN autohärpäkän.... tuli ajallaan n,2-3 viikkoa. ei moitittavaa!!!! Hääpuku netin kautta.... oikeesti!!!! Säästä vaikka viinoissa, älä hääpuvussa!!!! Eihän tuleva miehesi tule vihille dressmanin puvussa!!! toivottavasti??


      • Nikki 83
        säästöä kirjoitti:

        ostin 2-DIN autohärpäkän.... tuli ajallaan n,2-3 viikkoa. ei moitittavaa!!!! Hääpuku netin kautta.... oikeesti!!!! Säästä vaikka viinoissa, älä hääpuvussa!!!! Eihän tuleva miehesi tule vihille dressmanin puvussa!!! toivottavasti??

        Itse tilasin sieltä kans paketin 22.1.2010 Toimitusaika 4-5 viikkoo ja tällä viikolla tulee 10 viikkoo.Aloin viime viikolla lähettelee sinne sähköpostia,niin yhtäkään vastausta en ole saanut.Mulla on todiste siitä,että olen maksanut,mutta he eivät voi todistaa toimittaneensa.Joten yks mikä on varma,niin rahani otan takasin.Ootteko ottanu yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja/tai poliisiin?Miten on käynyt?


      • LS
        Nikki 83 kirjoitti:

        Itse tilasin sieltä kans paketin 22.1.2010 Toimitusaika 4-5 viikkoo ja tällä viikolla tulee 10 viikkoo.Aloin viime viikolla lähettelee sinne sähköpostia,niin yhtäkään vastausta en ole saanut.Mulla on todiste siitä,että olen maksanut,mutta he eivät voi todistaa toimittaneensa.Joten yks mikä on varma,niin rahani otan takasin.Ootteko ottanu yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja/tai poliisiin?Miten on käynyt?

        Ite oon tilannu kyseisestä puljusta 3 kertaa xenonia auton mankan ja toiset xenonit.. Hetken päästä luultavasti tilaan kolmannet tuikut (tarttee lisäpikiinkin) ja ei muuta valittamista firmasta kuin helvetin hidas palvelu =) eli toimitusajat menee kevyesti kuukauteen ja s-postiin vastauskin kestää.. Kaikki laitteet ovat toimineet hyvin ja paketissa särkynyt peruutus kamera korvattiin uudella.. Hintahan tuolla on todella edullinen =D


      • dsgg
        LS kirjoitti:

        Ite oon tilannu kyseisestä puljusta 3 kertaa xenonia auton mankan ja toiset xenonit.. Hetken päästä luultavasti tilaan kolmannet tuikut (tarttee lisäpikiinkin) ja ei muuta valittamista firmasta kuin helvetin hidas palvelu =) eli toimitusajat menee kevyesti kuukauteen ja s-postiin vastauskin kestää.. Kaikki laitteet ovat toimineet hyvin ja paketissa särkynyt peruutus kamera korvattiin uudella.. Hintahan tuolla on todella edullinen =D

        Kettu:S Ikävä lukea näitä kommentteja kun omaa tilausta odotellaan kys. mestalta.

        Tilasin tuossa 16.4. -10 puhelimen (74€ pk8€) ja on "käsittely vaiheessa" edelleen-.-

        Otin selkoa mestasta ennen tilaustani ja huomasin paljon positiivista palautetta.. TODELLA paljon ja nyt vasta eksyin tänne:]

        Toivotaan että tuote tulee ja toimii.. Luin kyllä noista "aika pitkä lähetysaika" tms.. ja joillain mennyt jopa 2 kk? tilauksessa?

        2 sähköpostia on lähetetty eikä ole mitään vastausta saanut. Pitäisikö kohta alkaa huolestua ja uhkailla poliisilla?

        kiitos.


      • runkkavakarvakäsi
        dsgg kirjoitti:

        Kettu:S Ikävä lukea näitä kommentteja kun omaa tilausta odotellaan kys. mestalta.

        Tilasin tuossa 16.4. -10 puhelimen (74€ pk8€) ja on "käsittely vaiheessa" edelleen-.-

        Otin selkoa mestasta ennen tilaustani ja huomasin paljon positiivista palautetta.. TODELLA paljon ja nyt vasta eksyin tänne:]

        Toivotaan että tuote tulee ja toimii.. Luin kyllä noista "aika pitkä lähetysaika" tms.. ja joillain mennyt jopa 2 kk? tilauksessa?

        2 sähköpostia on lähetetty eikä ole mitään vastausta saanut. Pitäisikö kohta alkaa huolestua ja uhkailla poliisilla?

        kiitos.

        ja tein myös rikosilmoituksen petoksesta. Rahat tuli onneksi takaisin.
        Mutta virkavalta ei selvittänyt asiaa ollenkaan, koska summa oli niin pieni.
        Ihmetyttää vain, että kuka saakelin amisviiksi on tyytyväinen hitaaseen ja epävarmaan toimittamiseen ja siihen, että saa todennäköisesti rikkinäisiä tuotteita JOS tuotteita ylipäätään saa?!
        EI MISTÄÄN MUUALTA SAA RIKKINÄISIÄ JA KÄYTETTYJÄ TUOTTEITA.
        -paketissa särkynyt NIIN VARMAAN. Vittukarvakäsikuole.
        Mä ainakin maksan mielelläni uitusti, että saan luotettavaa SUOMALAISTA palvelua.
        Ja sitten, kun saat Kustilta paskana olevan himmelin ja teet rikosilmoitusta kytille, niin arvon sinivuokot kommentoi että, "olet saanut vastinetta rahoillesi, joten et ole petoksen uhri, sinua on vain kusetettu".

        H A R M I


      • Muutossatzi
        runkkavakarvakäsi kirjoitti:

        ja tein myös rikosilmoituksen petoksesta. Rahat tuli onneksi takaisin.
        Mutta virkavalta ei selvittänyt asiaa ollenkaan, koska summa oli niin pieni.
        Ihmetyttää vain, että kuka saakelin amisviiksi on tyytyväinen hitaaseen ja epävarmaan toimittamiseen ja siihen, että saa todennäköisesti rikkinäisiä tuotteita JOS tuotteita ylipäätään saa?!
        EI MISTÄÄN MUUALTA SAA RIKKINÄISIÄ JA KÄYTETTYJÄ TUOTTEITA.
        -paketissa särkynyt NIIN VARMAAN. Vittukarvakäsikuole.
        Mä ainakin maksan mielelläni uitusti, että saan luotettavaa SUOMALAISTA palvelua.
        Ja sitten, kun saat Kustilta paskana olevan himmelin ja teet rikosilmoitusta kytille, niin arvon sinivuokot kommentoi että, "olet saanut vastinetta rahoillesi, joten et ole petoksen uhri, sinua on vain kusetettu".

        H A R M I

        Tossa viime vuonna tuli tilattua useempaanki kertaan hid-polttimoita mönkijän valovirityksiin,ja hyvin on toimineet vaikka saavat kyllä kovaa kyytiä metsässä.kerran tosin lähettivät 55w muutossarjan kun olin tilannu 35w polttimot 2kpl.siitä en reklamoinut mitään:D toimitusaika vaan ei sitten ole tuo luvattu muutama päivä,aina siinä on kk menny,joskus ylikin.kerran lähetin kk jälkeen viestin,jossa kerroin tulevasta tapaamisestamme käräjillä,ellei edelleen käsittelyssä olevaa tilausta toimiteta,ja kyselyihin vastata.maksetun tilauksen toimittamatta jättäminen kun täyttää petoksen tunnusmerkit,vaikka firman osoite olis Indonesiassa.voidaan myös syyttää yksityishenkilönä jolloin kotipaikka merkityksetön..no,vastaus alle tunnissa:tilaus toimitettu.meni tuosta 2 päivää ja tavarat tuli.toimivina jälleen.eli,tuotteita en moittimaan lähtis omasta puolestani,mutta asiakaspalveluun tai sen puuttumiseen kannattais panostaa.meillä on kuitenkin totuttu siihen että myyjä kantaa vastuunsa tällaisissa asioissa


      • -
        Muutossatzi kirjoitti:

        Tossa viime vuonna tuli tilattua useempaanki kertaan hid-polttimoita mönkijän valovirityksiin,ja hyvin on toimineet vaikka saavat kyllä kovaa kyytiä metsässä.kerran tosin lähettivät 55w muutossarjan kun olin tilannu 35w polttimot 2kpl.siitä en reklamoinut mitään:D toimitusaika vaan ei sitten ole tuo luvattu muutama päivä,aina siinä on kk menny,joskus ylikin.kerran lähetin kk jälkeen viestin,jossa kerroin tulevasta tapaamisestamme käräjillä,ellei edelleen käsittelyssä olevaa tilausta toimiteta,ja kyselyihin vastata.maksetun tilauksen toimittamatta jättäminen kun täyttää petoksen tunnusmerkit,vaikka firman osoite olis Indonesiassa.voidaan myös syyttää yksityishenkilönä jolloin kotipaikka merkityksetön..no,vastaus alle tunnissa:tilaus toimitettu.meni tuosta 2 päivää ja tavarat tuli.toimivina jälleen.eli,tuotteita en moittimaan lähtis omasta puolestani,mutta asiakaspalveluun tai sen puuttumiseen kannattais panostaa.meillä on kuitenkin totuttu siihen että myyjä kantaa vastuunsa tällaisissa asioissa

        Joo paska firma.
        Pitäis olla joku instanssi, joka vois deletoida tollasen toiminnan yhellä napin painalluksella.
        Ei tommonen odotuttaminen ja "asiakkaan kokeilu" ole mistään kotoisin.
        Ne, jotka ei jaksa valittaa, pommittaa sähköpostilla ja UHKAILLA kauppiasta, niin menettää rahansa.

        Minkä vitun filosofian mukaan kauppiasta tulee säännönmukaisesti uhkailla?
        Onko tää huijari-huithapeli joku perkeleen basaari-myyjä, joka on tuonut myyntihetken vapaan kusettamisen moderniin muotoon nettiin?


      • VITTUUNTUNUT
        - kirjoitti:

        Joo paska firma.
        Pitäis olla joku instanssi, joka vois deletoida tollasen toiminnan yhellä napin painalluksella.
        Ei tommonen odotuttaminen ja "asiakkaan kokeilu" ole mistään kotoisin.
        Ne, jotka ei jaksa valittaa, pommittaa sähköpostilla ja UHKAILLA kauppiasta, niin menettää rahansa.

        Minkä vitun filosofian mukaan kauppiasta tulee säännönmukaisesti uhkailla?
        Onko tää huijari-huithapeli joku perkeleen basaari-myyjä, joka on tuonut myyntihetken vapaan kusettamisen moderniin muotoon nettiin?

        TÄMÄ LIEHUVIITTA TOIMITTAA ETUKÄTEEN MAKSAMASI TUOTTEET HUOMATTAVASTI LUVATUISTA TOIMITUSAJOISTA MYÖHÄSSÄ. KYSELYIHIN EI VASTATA TAI JOS VASTATAAN NIIN EI SELLAISESSA AJASSA KUN SUOMESSA ON TAPANA. KÄYTÄNNÖSSÄ TAKUISTA VIIS, VAIKKA MUUTA VÄITTÄISI.
        ITSE AINAKIN PYSYN JATKOSSA TÄSTÄ PULJUSTA KAUKANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • perllu
        Muutossatzi kirjoitti:

        Tossa viime vuonna tuli tilattua useempaanki kertaan hid-polttimoita mönkijän valovirityksiin,ja hyvin on toimineet vaikka saavat kyllä kovaa kyytiä metsässä.kerran tosin lähettivät 55w muutossarjan kun olin tilannu 35w polttimot 2kpl.siitä en reklamoinut mitään:D toimitusaika vaan ei sitten ole tuo luvattu muutama päivä,aina siinä on kk menny,joskus ylikin.kerran lähetin kk jälkeen viestin,jossa kerroin tulevasta tapaamisestamme käräjillä,ellei edelleen käsittelyssä olevaa tilausta toimiteta,ja kyselyihin vastata.maksetun tilauksen toimittamatta jättäminen kun täyttää petoksen tunnusmerkit,vaikka firman osoite olis Indonesiassa.voidaan myös syyttää yksityishenkilönä jolloin kotipaikka merkityksetön..no,vastaus alle tunnissa:tilaus toimitettu.meni tuosta 2 päivää ja tavarat tuli.toimivina jälleen.eli,tuotteita en moittimaan lähtis omasta puolestani,mutta asiakaspalveluun tai sen puuttumiseen kannattais panostaa.meillä on kuitenkin totuttu siihen että myyjä kantaa vastuunsa tällaisissa asioissa

        ihan ok kauppa!


      • hahhah76
        EI euro 1 supply:lle kirjoitti:

        Kuten mainittu, liike ei ota vastuuta mistään. Vinoilee asiakkaalle "osta 250e nokia.." , "puhelin kiina, kauppa kiina, kaikki englanti.." vastauksena miksei ohjeita edes englanniksi. Kokemus puhelimesta 1 tyhjä/toimimaton akku (TOM nimisen mielestä LAHJA). Toinen akku ei kestänyt edes 24h lataamatta, siis vain valmiustila EI yhtään puhelua/viestiä koko aikana. Bluetooth kesti 2vkoa, jonka jälkeen ei pysy virrat päällä tai edes voi ladata. Linkki palautetta varten sivustolle (pyörii vasen alalaita). AINOSTAAN myönteisiä, tekaistuja?! Ei julkaista OIKEITA moittivia palautteita.

        Hämärä-tom mielestä ei tarvitse toimia kun on EDULLINEN tuote. Ei koske Suomen lait kuulema vaikka piste Helsingissä. LTD = Oy harhaanjohtavasti, Suomessa ns. Toiminimi/Yks.liik. harjoittaja - eli sama kun ostaa kadulta yksityiseltä. EI ole siis Osakeyhtiö!

        ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN euro1supply/VIC: ei vaatteita, elektroniikkaa..

        Foorumeilla nikillä "VIC" esiintyvä ilmeisesti tämä SUKUNIMETÖN Tom. Tunnistaa: "hoono soomi, kieloppi päin metsä" - tyylistä !

        ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN :))) koska:

        Gigantti.fi
        "Gigantissa huijauksen makua" - http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?s=&threadid=10679
        "Gigantista 22" viewsonic tft (399e) - paska huijaus" - http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/460372-gigantista-22-viewsonic-tft-399e-paska-huijaus-7.html
        "Gigantti yrittaa huijata myymalla paskaa" - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=97699&page=7

        Netanttila.net
        "Mies tilas mulle viikonloppuna uuden kannyn netanttilasta.. se tuli ... 700 euron arvonen puhelin ja menee heti paskaksi" - http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1075128-prkl-netanttilasta/

        Verkkokauppa.com
        "Verkkokauppa.com huijaa ihmisia" - http://www.city.fi/keskustelut/33272/verkkokauppa.com huijaa ihmisi%E4/
        "Verkkokauppa.Com on kusetusfirma" - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=284212
        "Verkkokauppa.com on PASKA kauppa ja viela PASKEMPI tyonantaja" - http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2009/12/ilmaista-konsultointia.html
        "Verkkokauppa.com KUSETAA " http://keskustelu.suomi24.fi/node/4395642

        Hobbyhall.fi
        "se vitun paska hobby hall" - http://www.pelikulma.net/keskustelu/se-vitun-paska-hobby-hall-t1272.html
        "paska on koko hobby hall" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/4615704
        "hobby hall on perseesta" - http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/920232-hobby-hall-perseesta/sivu2.html

        Motonet.fi
        "MOTONET ja uskomattoman huono palvelu" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/9327031

        Biltema.fi
        "saanut aikanaan niin paskaa palvelua Biltemassa (ja viela kyseessa oli paska tavara)" - http://www.palasokeri.com/artikkeli/1281

        Elisa.fi
        "Elisa on paska " http://keskustelu.suomi24.fi/node/5417078
        "Varokaa! Elisan huijaus temput " http://keskustelu.suomi24.fi/node/6111276
        "ELISA ON HUIJARI!!!!!" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/6115871

        Saunalahti.fi
        "Saunalahden etusopimus huijaus" - http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/459066-saunalahden-etusopimus-huijaus.html
        "SAUNALAHDEN HUIJAUS " - http://keskustelu.suomi24.fi/node/4794426

        Sonera.fi
        "Soneran markkinointi "huijaus"" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/6805280
        "Sonera Koti TV huijaus " - http://keskustelu.suomi24.fi/node/9295520
        "Soneran 600 minuuttia ilmaista, huijausta " - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=4705307

        Finnair.fi
        "Finnair on paska firma" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/956732
        "Alkaa lentako finnairilla " - http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1083257/alkaa_lentako_finnairilla
        "Finnair ei maksa korvauksia, alkaa kayttako Finnairia!!!! " - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=300893&page=6


      • omenaboksi
        - kirjoitti:

        Joo paska firma.
        Pitäis olla joku instanssi, joka vois deletoida tollasen toiminnan yhellä napin painalluksella.
        Ei tommonen odotuttaminen ja "asiakkaan kokeilu" ole mistään kotoisin.
        Ne, jotka ei jaksa valittaa, pommittaa sähköpostilla ja UHKAILLA kauppiasta, niin menettää rahansa.

        Minkä vitun filosofian mukaan kauppiasta tulee säännönmukaisesti uhkailla?
        Onko tää huijari-huithapeli joku perkeleen basaari-myyjä, joka on tuonut myyntihetken vapaan kusettamisen moderniin muotoon nettiin?

        >Pitäis olla joku instanssi, joka vois deletoida tollasen toiminnan yhellä napin painalluksella.

        Eli "deletoida" kaikki nettukauppat ja palvelut suomessa koska joidenkin huhujen mukaan ne ovat "paskat ja huijarit"?

        Jos tämä on totta missä on poliisi ja kuluttajavirasto?


      • aivojen_omistaja
        hahhah76 kirjoitti:

        ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN :))) koska:

        Gigantti.fi
        "Gigantissa huijauksen makua" - http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?s=&threadid=10679
        "Gigantista 22" viewsonic tft (399e) - paska huijaus" - http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/460372-gigantista-22-viewsonic-tft-399e-paska-huijaus-7.html
        "Gigantti yrittaa huijata myymalla paskaa" - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=97699&page=7

        Netanttila.net
        "Mies tilas mulle viikonloppuna uuden kannyn netanttilasta.. se tuli ... 700 euron arvonen puhelin ja menee heti paskaksi" - http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1075128-prkl-netanttilasta/

        Verkkokauppa.com
        "Verkkokauppa.com huijaa ihmisia" - http://www.city.fi/keskustelut/33272/verkkokauppa.com huijaa ihmisi%E4/
        "Verkkokauppa.Com on kusetusfirma" - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=284212
        "Verkkokauppa.com on PASKA kauppa ja viela PASKEMPI tyonantaja" - http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2009/12/ilmaista-konsultointia.html
        "Verkkokauppa.com KUSETAA " http://keskustelu.suomi24.fi/node/4395642

        Hobbyhall.fi
        "se vitun paska hobby hall" - http://www.pelikulma.net/keskustelu/se-vitun-paska-hobby-hall-t1272.html
        "paska on koko hobby hall" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/4615704
        "hobby hall on perseesta" - http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/920232-hobby-hall-perseesta/sivu2.html

        Motonet.fi
        "MOTONET ja uskomattoman huono palvelu" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/9327031

        Biltema.fi
        "saanut aikanaan niin paskaa palvelua Biltemassa (ja viela kyseessa oli paska tavara)" - http://www.palasokeri.com/artikkeli/1281

        Elisa.fi
        "Elisa on paska " http://keskustelu.suomi24.fi/node/5417078
        "Varokaa! Elisan huijaus temput " http://keskustelu.suomi24.fi/node/6111276
        "ELISA ON HUIJARI!!!!!" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/6115871

        Saunalahti.fi
        "Saunalahden etusopimus huijaus" - http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/459066-saunalahden-etusopimus-huijaus.html
        "SAUNALAHDEN HUIJAUS " - http://keskustelu.suomi24.fi/node/4794426

        Sonera.fi
        "Soneran markkinointi "huijaus"" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/6805280
        "Sonera Koti TV huijaus " - http://keskustelu.suomi24.fi/node/9295520
        "Soneran 600 minuuttia ilmaista, huijausta " - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=4705307

        Finnair.fi
        "Finnair on paska firma" - http://keskustelu.suomi24.fi/node/956732
        "Alkaa lentako finnairilla " - http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1083257/alkaa_lentako_finnairilla
        "Finnair ei maksa korvauksia, alkaa kayttako Finnairia!!!! " - http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=300893&page=6

        hahhah76 hyvä esimerkki että keskustelufoorumi ei ole kovinkaan luotettava tietolähde 99.9% roska kommentteja!


      • peteh86
        Miguelo99 kirjoitti:

        Autoon tilasin xenon-polttimet tuolta ja pari kuukautta kohta menny eikä mihinkään kysymyksiin vastailla. Saa nähä tuleeko ollenkaan vai joutuuko soittelemaan jetsoneille ja jonkinlaista ilmoitusta jättämään. Mutta että siis joku on tuolta jotain tavaraa saanu oikeen tilattua..?

        sama täällä. autoon tilasin xenon muutos sarjat ja nyt 2kk mennyt eikä ole näkynyt


      • Thorne
        Miguelo99 kirjoitti:

        Autoon tilasin xenon-polttimet tuolta ja pari kuukautta kohta menny eikä mihinkään kysymyksiin vastailla. Saa nähä tuleeko ollenkaan vai joutuuko soittelemaan jetsoneille ja jonkinlaista ilmoitusta jättämään. Mutta että siis joku on tuolta jotain tavaraa saanu oikeen tilattua..?

        Minulla juuri sama tilanne. Kerran sain yhteyden, kun kysyin aivan muuta asiaa. Kun kysyin maksetusta tilauksesta, niin ei taas yhteyttä, eikä vastausta. Ihme paikka. Tilasin 4kpl xenon polttimoita eli ei ole kovin suuresta summasta onneksi kyse. Olen todennäkoisesti menettänyt rahat, koska on kulunut jo noin kaksi kuukautta tilauksesta.


    • qwertyuiopPÅ

      EURO1SUPPLY.COMISTA enää mitään? Tilasin aikoinaan sieltä tulostinmustetta, mutta nyt ei sinne enää näytä raha kelpaavan. Kun etsii tuotteen ja yrittää maksaa, niin painikkeet VISA/Pankkikortti ei toimi? Kuitenkin sivuilla näkyy tiedote "Odottaa käsittelyä" ja muutaman päivän jälkeen tulee s-postiin tiedote "Tilaukseesi lisätyt kommentit ovat: ei maksettu.
      Olen yrittänyt lähettää kyselyä s-postilla mutta niihinkään ei tule vastauksia. Vai kuinka pitkä lieneekään vastausten viive, kun marraskuun puolivälissä laitoin ensimmäisen?
      Täytynee vielä kokeilla soittaa täältä saamaani puhelin numeroon, jos sitten vastannevat.
      Joka tapauksessa siellä näyttää nyt olevan pahasti "mälsää", harmittaa vain kun siellä on ollut myynnissä edullista mustetta.

      Onko sieltä viimeaikoina joku onnistunut tilaamaan jotakin?

      • JuliaKawanova

        Heippa.

        Mä ostin langattomat kuulokkeet tossa 8.4 eikä ole vieläkään kuulunut mitään. Maksoin tietysti etukäteen. Palautteet etusivulla hämäs, nyt vasta tajuan että ne on feikkejä. Ei olis pitäny tilata ennen kuin lukee muiden mielipiteitä... huoh... en usko saavani tuotetta. S-postiin ei vastata....


    • HÄÄT MENI....

      ANTAKAAPA NUMERO, MIHIN VOIN SOITTAA, HÄÄPUKU VIELÄKIN SAAMATTA JA HÄÄT TULI JA MENI. HOONO SUOMEA PUHUVA TEKEE ASIAT TIETÄMÄTTÖMÄKSI. OTIN YHTETYTÄ VEROHALLINTOON, EIKÖHÄN ASIAT ALA PIKKU HILJAA SUTVIINTUA..... ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN EURO1SUPPLY:STA KYLLÄ OKSETTAA....

    • Allavilla

      Euri1Supply paskafirma.
      Maksoin tilauksen etukäteen verkkomaksuna. Tuote ei tullut enkä saanut tiedusteluihin minkäänlaista vastausta.
      Älkää tilatko niin ette pety.
      Arska

    • TYYTYMÄTÖN

      Tilasin myös kyseisestä firmasta hääpuvun 818 eurolla. Maksoin etukäteen jo 2 vuotta sitten. No tuliko tilaus? EI! Loppujen lopuksi maksoin samanlaisesta puvusta 12 000e läheisessä hääpuku firmassa. Arvakkaa vituttiko?

    • eho

      Älkää ostako euro1supplystä mitään,ostin xenon polttimoita ja maksoin heti verkko pankissa summa oli 138,08e rahat meni eikä kyselyihin vastata ,sähkö postiin tulee vaan uusia tarjouksia,teen rikos ilmoituksen aivan varmasti

    • Minaki osta

      Ole tilanu monte monte takia ja hosua sama like.Hyvä palvelu.Ei vika.Halpa osta osta on halpa ja huva.Ei vika.

    • Näääs nääääss

      Euro1Supply.Com / VIC Ltd.
      Room 813,8/F,Hollywood Plaza
      610 Nathan Road
      Hong Kong

    • Joku muu

      Nojuu, ei tulis kyllä edes mieleen tilata tuolta kun kattoo toimitusehtoja. Ei ole palautusoikeutta tms. Jos Suomeen myy, niin on oltava Suomen lakia noudattava verkkokauppa. Tämä ei täytä --> En ostaisi.
      Yhteystiedot oltava sivuilla ja mielellään niitä voisi kokeilla ennen kuin edes tilailee..

    • xenon huijattu

      En minäkään suosittele tilamaan mitään. Itse tilasin xenonit ne kyllä tulivat mutta väärät oman mokan vuoksi, mutta vaihtaminen ei sitten onnistu. Otin yhteyttä liikkeeseen ,mutta sieltä ei annettu ohjeita. Palautettuani xenonit postissa uusia en ole saanut enkä rahoja. Olen yrittänyt sähköpostitse saada yhteyttä mutta turhaan. Täytyy kait alkaa kerään ostajia että laittavat ostosaarton koko liikkeen. EN SUOSITTELE OSTAMAAN MITÄÄN .

    • helena1234

      On jo aikoihin menty, että netin kautta saa auervaarat huijata ihmisiä ja viedä hyväuskoisten rahat. Ennen noi oli linnassa ja riitti vähempikin huijaus. Mihinkään ei voi enää luottaa ja poliisi on neuvoton nettihuijareiden kanssa.
      Sinne tais mennä munkin rahat.

    • Tosi nopee box

      Hyvä firma kuranttia kamaa ja sika nopee toimari ! Ei valittamista.

    • judaksen kätyri

      Rahat meni, kamaa ei näy. Paviaani puhuu paskaa maileissa, kunhan jaksaa nostaa paskaset huijarinnäppinsä näppäimistölle.

    • Rahat meni myös

      Tilasin auton lommon oikaisusarjan elokuun 23.päivä. Ei ole tullut, eikä yhteydenottoihin enää vastattu.

    • Ostanut ja odottanu

      Älkää ihmetelkö narikka toimii 30 neliön tiloissa mistä noin 6 neliötä on noutotilaa,
      mikä on verholla suojattu sisältäen noutopöydän noin 2 neliötä ,ei siellä mahdu olemaan mitään iltapukuja kiinasta ne tulee euroopan kautta ettei mene tullia.

    • xenoni

      Ois takuu palautus mut ei sieltä kukaan vastaa että sais sen rma numeron että voi tuotteen palauttaa. Älkää ostako mitää ko. puljusta.

    • _kotkalainen_

      Myös pettynyt kyseiseen EURO1SUPPLYYN, sairaan pitkän toimitusajan jälkeen yritin kysellä missä mättää, usean kyselyn jälkeen sain epämääräisen lähinnä vihaisen vastauksen että tuotteen toimitus viivästynyt eikä ole heidän vikansa vaan jonkun kassa/rahansiirtoongelman :/ JUST JOO, eli eivät ole edes aloittaneet toimitusta ja melkein kaksi kuukautta mennyt.

      Heidän sivuillaan olevat asiakaspalautteet ovat 100% varmuudella heidän itsensä kirjoittamia on meinaan oikeasti omituinen pulju!

    • Japaduu

      Olen reklamoinut viallisesta tuotteesta 8 kertaa, ensimmäisen kerran sain sellaisen kysymyksen josta en ymmärtänyt mitään ja sen jälkeen ei minkäänlaista vastausta, kehoitan kaikkia siirtymään heidän Facabook sivuille ja antamaan palautetta myös sinne!!

    • Order #2011091710454

      17.09.2011 tilattu Xenonsarja entisen sökähtäneen tilalle.
      3kuukautta kohta kulunut, mitään ei kuulu..

      Jaaha, meili kilahti:

      Dear Customers,

      To ensure faster service our customer support was re-organized.

      Effective from 12.12.2011:

      For general issues please contact: info @ euro1supply.com

      For problems with orders contact specific departments:
      -------------------------------------------------------------------------------
      warranty @ euro1supply.com - defective, broken, non-working items
      -------------------------------------------------------------------------------
      billing @ euro1supply.com - payment problems, refunds
      -------------------------------------------------------------------------------
      shipping @ euro1supply.com - orders delays, undelivered parcels

      If you previously contacted us and your email is still unanswered for some reason - please redirect it to the specific department for faster service.

      No niin, homma kunnossa !!!

    • Ninni-83

      Kyllä se niin vain on, että kannattaa varmistua verkkokaupasta että on suomalainen, maksaa veronsa ja eikä hinnat ole alle satasen tai alle kaksi.

      Sairaan tyhmää tukea veronkiertoa täällä Suomesssa ja siellä Kiinassa mistä puvut tulevat. Jos jää puku tulematta ja/tai tulee susisekundaa, niin kyllä pitää peiliin katsoa. Suomalaisessa nettifirmassa puvut alkaa 300 euroa, kannattaako ottaa riski ja tilata jostain 181 euroa? Onko niin pienestä kii?

    • Vai että 1suply...

      Itse olen odottanut 2 kuukautta Led lamppuja, kun onneton menin niitä
      täältä tilaamaan.
      S posteihin ei vastata, eikä noihin uusiin osoitteisiinkaan lähetetyt
      S postit tuota tulosta.

      Rikosilmoitus asiasta ja yhteydenotto kuluttaja asiamieheen.

      Laaja nettikampanja tälläisten huijareitten pois saamiseksi.

    • Maachio

      500eur meni mankkaan, spostisotaa käyty edestakaisin n.30viesti. Menee eec:lle tänään...

    • hepu

      sama homma täällä , myyjä ei vastaa posteihin.
      ilmoitin paypaliin tästä huijarista , koska sen kautta maksoin , saa nähdä miten käy, saanko rahoja takaisin

      • hepu

        asia on nyt poliisilla, josko nyt sitten etenis


    • silent.john

      Varokaa Euro1supply yritystä!
      Heidän sivunsa ja asiakaspalvelunsa eivät ole tässä päivässä. Sääli, että tällaiset yritykset pilaavat nettiostamisen maineen.
      Minulle oli tarjouskuponki ao. kauppaan, mutta se ei kelvannut osto-ohjelmaan. Usean sähköpostin jälkeen ilmoitettiin yksikantaan, että "nyt pelaa". Alennuskoodi kelpasikin, mutta tilaus koodaantui aina virheellisesti. Tähän ei enää vastattu, vaikka laitoin useita sähköpostiviestejä asiasta sisältäen ruutukaappauksen virheestä.
      TOISIN SANOEN. HEILLÄ EI OLE MITÄÄN SELLAISTA MYYTÄVÄNÄ, MITÄ ET SAISI TURVALLISEMMIN JA PAREMMIN JOSTAIN MUUALTA. Jos asiakaspalvelu ei pelaa etukäteen, voin vain kuvitella mitä tapahtuu jos reklamoit jo maksetusta tuotteesta.

    • soppu

      Tilasin citydealin kautta miniompelukoneen euro1supplylta. Ensinnäkään en saanut toimituskuluihin mitään laskua, eikä niitä pystynyt sivulta maksamaan. Lopulta sain pyytämällä tilausvahvistuksen, jossa oli lasku toimituskuluista. Tilasin koneen 4.10, eikä sitä ole näkynyt. Olen laittanut useaan otteeseen heille sähköpostia, niin myös citydealiin, josta he ovat myös pyytäneet selvityspyyntöä asiasta. Viimein 6.12 tilaukseni oli mukamas lähetetty, mutta en edelleenkään (29.12) ole tuotetta saanut. Laitoin firmaan sähköpostia seurantatunnuksesta, jota he omalla sivustollaan kehottavat pyytämään, jos lähetys ei ole pariin viikkoon saapunut.

      Kolme kuukautta on pitkä aika odotella tilausta, koko firma on täysin perseestä. Minulla onneksi on tuo citydeal takana, mutta olen jo uhannut firmaa kuluttujansuojamiehellä, sekään ei saanut euro1supplyä vastaamaan kyselyihini. Käsittämätöntä!

    • suomalainen maksaa..

      Aivan samat kokemukset! Olen lähettänyt kymmenkunta viestiä, kopioita maksusta ja uhkaillut kuluttajasuojamiehellä. Tein tilaukseni myös citydealin kautta, jolta ei myöskään ole vastattu suuntaan tai toiseen.
      Vaikka tekis mieli luovuttaa ja niellä tappio, niin tätä en hevin unohda. Siispä sana kiertoon nettisivuilla ja varoitus kaikille. Facebookissa on myös euro1supplyn sivut, mutta poistavat aika pian negatiiviset kommentit...tietysti! Raukkamaista touhua ja ihmettelenkin miten voi olla mahdollista, että joku saa ryöstää ihmisiä ja rikastua tällasella huijaamisella. Näyttää olevan jo pitkäaikaista touhua.
      Jos joku varastaisi leivän kaupasta nälkäänsä, niin poliisit todennäköisesti saapuisivat paikan päälle selvittämään!

    • älkää vaan tilatko..

      Tilattiin 12.10 kaksi sarjaa xenoneita ja toimitusajaksi luvattiin 1-2vk. Ensimmäisiin sähköposteihin ei vastattu, mutta kun laitto otsikkoon
      "Where is my order? I did police report!!!" niin tuli tämmönen vastaus:
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Hello!

      Unfortunately your order was delayed due to the high volume of orders
      we receive at the end of the year but you are in hurry and can not
      wait anymore you can cancel your order and get your money back.

      Thanks
      Liz
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Epäilyttää vähän, että tuleekohan ne rahat takasin...
      Tulevaisuudessa en ainakaan mene tuolta mitään tilaamaan.

    • surkeaa palvelua

      Tilasin kyseiseltä puljulta 5m rgb-lednauhan. Ensinnäkin tuotteen toimitus kesti noin kuukauden. Kun paketti vihdoin saapui perille, se jopa toimi ja oli juuri mitä odotinkin, mutta 2 viikkoa myöhemmin muuntaja kirjaimellisesti kärähti, onneksi olin sillä hetkellä paikalla, ettei syntynyt vahinkoa.
      Kun yritin ottaa sähköpostilla yhteyttä asiakaspalveluun takuuasioissa, ei heiltä ole saanut kahteen kuukauteen minkään näköistä vastausta. Toisaalta, enpä tiedä haluanko enää heidän muuntajiaan, taidan hakea elektroniikkaliikkeestä vastaavan.

      Itsekin siis jatkossa kartan euro1supply.comia. Heiltä saa kyllä halvalla, mutta laatu on myös samaa luokkaa, asiakaspalvelusta puhumattakaan...

    • vihdoin.............

      Päivitys tohon "älkää vain tilatko" viestiin (3.1.2012 11:49)

      Eli uhkailu näköjään auttoi ja vaikka ehdin perumaan jo tilaukseni niin parin päivän päästä tuli s-postiin viesti että tilaus lähetetty. DHL trackingissä lukee että paketti on lähteny honkkarista ja on saksan ja viron kautta matkalla suomeen!!!
      Kunhan tullin kanssa ei tule ongelmia nii varmaa parin päivän sisällä paketti on ovella...
      Eli kaikki vaan poliisilla uhkaamaan jos tavaraa ei ala kuulua.

      • Älkää vaan tilatko

        Kyllä ne xenonit tuli (jo kuukausi sitten).
        Hyvin toimi, mutta paketeissa oli pari kolhua eli niitä oli siellä kiinassa viskottu sinne tänne. ;)
        kauanhan siinä meni enkä enää varmana tilaa uudestaan...
        Myöhemmin tuli toiset tilattua yhestä oululaisesta liikkeestä 50x nopeemmin ja 100x laadukkaammat.


    • Raider

      Hei... älä nyt.. Kirjoita vasta sitte tänne ku oot paketin saanut, jos ikinä tuut saama sen. Jotkut ihmiset näköjään on saanut omia tavaroita sieltä... Mut olen satavarma, että 80% `asiakaista`ei ole saanut ja ei tule saamaan. Nyt kuvitelkää kuinka hyvä bisnestä se on... Tilisiirtoja tule joka päivä ja kyllä idiootteja löytyy maailmasta aina, kuka maksaa ilmasta. Niin mäkin. Unohdin paketin jo kuukausia sitten mutta elän toivossa, että jonana kaunina päivänä vahinkossa tavoittelen jonkun henkilön kuka liitty siihen huijariyrityksen....

    • Sun_shine**

      Meillä tilaus ko paikasta kesti 7-14 päivän sijaan 8 viikkoa. Kun vihdoin kyllästyin odottamaan ja peruin tilauksen, kesti kaksi päivää kun ilmoittivat että tilaus on toimituksessa. Tilausta en todellakaan pystynyt enää perumaan. Yllätyksenä tuli myös maksettavaksi tulleet tullit. Niistähän ei yrityksen sivuilla mitään mainita. Hintaan siis lisäksi alv 23% sekä tullit 14% (tullin määrä riippuu tuotteesta). Se siitä edullisesta tuotteesta.
      Tilauksen peruutukseen ei kukaan ikinä mitään vastannut. Todella surkea palvelu, enkä todellakaan suosittele kenellekään.

    • HUIJATTU

      ÄLKÄÄ OSTAKO ostin lahjakortin citydealista ja tilasin tavaran 10.11 ja postit maksoin(ihan tolkuton postituskulu) heti, lähetys heillä "kulki" läpi järjestelmän ja 29.11 "odottaa lähetystä" .... ja odottaa edelleen. s-posteihin eivät vasta olen lähettänyt jo useamman eri osoitteihinkin ei apua.
      Tuskin tulen ikinä saamaan tavaraani

      • euro1supply

        ELKÄÄ VAAN TILATKO!!!! Huijausta alusta asti koko homma ja palautteissakin lukee että toimitus oli nopeaa koska suomen varastolla oli tuotetta ja taas usein kysytyissä lukeee että heillä ei ole suomessa varastoa eli menee hieman ristiin koko juttu.

        Itse tilasin xenon sarjan tuolta ja kesti 2 kuukautta tilauksesta niin nyt se on tullissa ja siitä pitää maksaa veroa ja ALV. eli tuli VIT.N KALLIIT XENONIT!!!

        EI ENÄÄ IKINÄ TUOLTA MITÄÄ.. HALVEMMALLA OLIS SAANU SUOMESTA JA OLIS JO AIKOJA SITTEN OLLU PAIKOLLAAN LAMPUT VAAN PITIPÄ TUOKI KOKEA!


      • Mosanderi1
        euro1supply kirjoitti:

        ELKÄÄ VAAN TILATKO!!!! Huijausta alusta asti koko homma ja palautteissakin lukee että toimitus oli nopeaa koska suomen varastolla oli tuotetta ja taas usein kysytyissä lukeee että heillä ei ole suomessa varastoa eli menee hieman ristiin koko juttu.

        Itse tilasin xenon sarjan tuolta ja kesti 2 kuukautta tilauksesta niin nyt se on tullissa ja siitä pitää maksaa veroa ja ALV. eli tuli VIT.N KALLIIT XENONIT!!!

        EI ENÄÄ IKINÄ TUOLTA MITÄÄ.. HALVEMMALLA OLIS SAANU SUOMESTA JA OLIS JO AIKOJA SITTEN OLLU PAIKOLLAAN LAMPUT VAAN PITIPÄ TUOKI KOKEA!

        26.10.2012 tilasin kans xenonit ja parit muut lamput ky. om. firmasta ja maksoinki ne, mutta tavaroita ei vaan ole vieläkään kuulunut. Taitaa kiinan immeiset ne tehdä vissii n käsipelillä ku näin s....... kauan kestää toimitus. No Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamatoki, mutta v....... se jo vähemmälläki !!!!! Huijausta kaikki tyyni !!


    • tomppa75

      Älkää ostako mitään kyseisestä firmasta
      Tilasin citydealin kautta tuotteen reilut 10 viikkoa sitten ja ei ole vieläkään tullut, samoin olen odottanut 8 viikkoa toista tuotetta, toimitusaika piti olla 2 viikkoa. asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin.

      Pitänee tehdä rikosilmoitus asiasta, onko moni jo tehnyt?

      • Ryöstö sivu!!

        Tehkää rikosilmoituksen!!!!!!!
        Itse tilasin 2kk sitten 300€ arvoisen tavaran, eikä oo tullut vielä.


    • Raider

      Hei
      JOKA TAPAUKSESSA pitää tehdä rikosilmoitus asiasta!!!!! On sen jälkeen tapahtunut ihme juttuja.... Jotkut ihmiset(ei kaikki) on saanut omat tavaratki loppujen lopuksi kotiin.

    • kysä asiakas

      Tulliin taitaa jäädä kaikki yli 50 Euron jutut?
      Harmillista kun muutekin menee viikkoja-kuukausia aikaa ja sitten vielä lisäviikko tullissa...

      • Order #2011091710454

        17,syyskuuta tilattu.
        27 joulukuuta lähetetty
        yli 3 viikkoa kulunut matkalla...


      • Order #2011091710454
        Order #2011091710454 kirjoitti:

        17,syyskuuta tilattu.
        27 joulukuuta lähetetty
        yli 3 viikkoa kulunut matkalla...

        Nyt tulikin mielee hieno ajatus.
        Tilaampa jotain sälää samantein ja en muista maksaa.
        Varmaan tulee sieltä hetimiten muistutus sähköpostia =)

        Vastaan sitten "saat pian"


    • Tilaus #201109171045

      Tilauspäivä: lauantai 17 syyskuu, 2011
      Lähetetty: 27/12/2011

      Vieläkään ei mitää... Taitaa kamelilla kulkea...

    • PETTYNYT!!

      Laitanpa tännekin omat kommentit kyseisestä puljusta: tilaus 14.11.2011, 15.11.2011 tilaus käsitelty, 28.12.2011 lähetetty, 18.1.2012 lähetetty ja ilmesty seuranta koodi joka ei tietenkään toimi..1.2.2012 saapunut joku paketti tulliin tänään maksoin verot jospa sieltä ne xenonvalot vihdoin tulisi. En voi kyllä suositella kenellekkään on niin hidas palvelu ei vastata yhteyden ottopyyntöihin ja tuli verojen kanssa ihan saman hintaiseksi kun ois muilla toimittajilla ollu tosin valot ois ollu jo kaksi kuukautta keulalla..:) Jos haluaa saada kyseisestä puljusta jonkun tavoitettua niin facebookin kautta vastasivat muutamassa tunnissa..asiakas palveluun jätettyihin viesteihin ei ole vastattu vieläkään...Jos nettisivuilla ois mainittu että tavarat tulee kiinasta suoraan ja niistä pitää itse maksaa verot ja että toimitus kestää arviolta kolme kuukautta sivun 8-14pvä siaan ei ois käyny mielessäkään tilata kyseisestä puljusta mitään ikinä.!!!

      • kansalainen

        Taas Citydealissa Euro1supply-huijarifirman tarjous. Älkää ostako, rahat viedään, ja jäätte ilman tavaraa.


      • dacino
        kansalainen kirjoitti:

        Taas Citydealissa Euro1supply-huijarifirman tarjous. Älkää ostako, rahat viedään, ja jäätte ilman tavaraa.

        joo eipä näy kameratarvikkeita eikä vastata viesteihin.. toista kuukautta yrittänyt. paska firma,hyvä uskoisia kusetetaan urakalla..


    • huijattu myös

      Ole jo luovuttanut. Viime syksynä tilasin ja maksoin tuotteita, mitään ei kuulu eikä sähköposteihin vastata. Ihmettelen vaan, miksi Citydeal pilaa maineensa tämän firman ohessa. En tilaa enää mitään kummastakaan ja varmasti pidän huolen, ettei kukaan tuttavakaan. Huono maine leviää nopeasti.

      • iffa

        Nyt alkaa vahvasti tuntua siltä että minuakin on huijattu. Citydealin välittämän tarjouksen mukaan tilasin tammikuussa euro1supply:tla tuulilasinpuhdistajan, mutta tavara ei ole saapunut. Pari sähköpostia on tullut, joissa ilmoitetaan että tilausta valmistellaan. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään vaikka olen lähettänyt pari viestiä yrityksen verkkosivuilta sekä yhden s-postiviestin. Enää en tilaa mitään tästä puljusta.


    • PETTYNYT!

      Nyt on valot haettu postista vaikka oli maksettu kuljetus kotiin no kolmisen kuukautta se otti ja vieläkin kehtaavat mainostaa kyseisiä valoja että toimitus 8-14pvä..Enpä ainakaan itse erehdy ikinä mitään tuolta enää tilaamaan.. sen verran p-maku jäi suuhun kyseisestä puljusta hinta ei jäänut yhtään halvemmaksi ja tuotteen kestoikä voi olla huomattavasti huonompi kun muilla vastaavilla tuotteilla. Takuun kanssa en rupea edes tappelemaan lentäkööt roskiin kun toiminta lakkaa...Toivottavasti joku joka vasta miettii että tilais jotain euro1supply:lta.. Lukee nämä minunkin kirjoitukset ja miettii uudestaan mistä tilaa....

      • -K-

        Itselläni oma led-valonauha saapumatta. Oman tilin mukaan joulukuussa lähetetty, mutta mitään ei kuulu. Asiakaspalveluun lähetetty 4 yhteydenottoa, jossa viimeisessä uhkasin rikosilmoituksella. Ei mitään. Ei saurantakoodia, ei mitään...V***u. En todellakaan voi suositella kenellekään ko lafkaa!!!


    • hyvin pettynyt

      Tilasin Euro1supplystä pyyhkijänsulat 10 viikkoa sitten eikä niitä vieläkään näy.
      Täyttä pas*aa koko firma. Olen lähettänyt 5 viestiä asiakaspalveluun eikä sieltä vastaa kukaan =S

      • TÄYSIN PETTYNYT

        VAROKAA,TÄMÄ ON HUIJARIFIRMA,MINÄ TILASIN JA MAKSOIN LOMMONOIKAISUSARJAN JOULUN ALLA, EIKÄ OLE TULLUT ELI RAHAT MENI (19,90),EI ISO RAHA MUTTA TEEN SILTI RIKOSILMOITUKSEN,JA TEHKÄÄ KAKKI MUUTKIN!


      • TÄYSIN PETTYNYT
        TÄYSIN PETTYNYT kirjoitti:

        VAROKAA,TÄMÄ ON HUIJARIFIRMA,MINÄ TILASIN JA MAKSOIN LOMMONOIKAISUSARJAN JOULUN ALLA, EIKÄ OLE TULLUT ELI RAHAT MENI (19,90),EI ISO RAHA MUTTA TEEN SILTI RIKOSILMOITUKSEN,JA TEHKÄÄ KAKKI MUUTKIN!

        TULI TILAAMANI LOMMON OIKAISUSARJA,MUTTA PITI UHKAILLA RIKOSILMOITUKSELLA JA TIETYSTI PITI KIRJOITTAA LONTOOTA,ROJUT TULI EHJÄNÄ ,MUTTA VIIPYIVÄT YLI KOLME KUUKAUTTA TILAUKSESTA


    • Perkele

      Kyllä me Suomalaiset ollaan tyhmiä, kun tilaamme tälläiselta ROSVO porkukalta muka tavaraa jota emme saa koskaan!! Ihme ettei kukaan Suomalainen ole vielä hoksannut tässä hyvää bisnestä!!!

    • viisi kuukautta

      Itse tilasin marraskuussa jonkun kohtuu halpishässäkän,jouduin lähtettelemään sähköpostia ja nyt koitin sitten vielä sivujen kautta pistää kyselyä kun ei vastausta saa..täytynee tehdä myös jonkin sortin ilmoitus jos ei nyt asiat muutu..

    • sallis12

      huijarifirma! älkää tilatko!!!! itse odotin aikani tavaroita saapuvaksi ja kun ei kuulunut sähköposteihin vastausta kommentoin facebook sivuille. heti tuli vastaus ja tarjottiin mahdollisuutta perua tilaus ja niin tein. ainoa vaan että rahoja ei kuulu takaisin ja taaskaan ei sähköposteihin vastata. kun menin asiaa tiedustelemaan facebook sivuille minut blokattiin heti sivustolta ja kommenttini poistettiin. näinkö toimii rehellinen firma? poliisille vaan kaikki tekemään ilmoitusta ja facebookkiin niiden sivuille kirjottamaan..

    • asd

      Joo täältä ei kannata tilata mitään ellei halua riidellä tosissaan... " Uhkailemalla " saa kuulemma joskus tilatun tuotteen mutta toimitusaika onkin eriasia

    • Rosvojem uhri

      Voisko joku alkaa keräämään kaikki nimet ja summat ylös ja ilmoittaa esim. poliisille tai kuluttaja-asiamiehelle, jotta saataisiin rahamme tältä rosvoporukalta pois. Olisiko joukossa voimaa?

    • agripoänfv

      Nyt Offeriumkin on lähtenyt tähän leikkiin mukaan. Nyt menee samallatavalla Offeriumin maine kuin kävi Citydealillekin.

    • Tomppa

      Tilasin autoon xenon muutossarjan ja lasku maksettu samana päivänä kun tilasin mutta paketti ei näytä liikkuvan minnekkään "odottaa käsittelyä" tilassa koko ajan. Taitaa olla näin mitä olen lukenut että pakettia ei tule rahat meni ja rikosilmoitus tekemään, tilauksesta mennyt kohta 2 viikkoa. Toinen asia mikä pistin euro1suplly sivuilla miettimään kun oli "asiakaspalaute" siinä firman kotisivun laidassa että hyvä toimitus ja nopea koska varasto suomessa, no kun luin "FAQ" kohdan niin siellä on "Onko teillä varasto Suomessa tai Ranskassa?" vastaus EI. Mitä ihmettä. ÄLKÄÄ TILATKO KYSEISESTÄ PULJUSTA MITÄN RAHAT MENEE MUTTA TAVARA EI TULE.

    • pepe12345

      täälä kanssa tilattu citydealin kautta pyyhkijänsulat ja 3kk on jo tilauksesta aikaa. Porukalla käymään koulimassa tuolla: Käyntiosoite Mäkelänkatu 15
      00520 HELSINKI, olisko ideaa??

    • prkl

      Saatanan ryöstäjä kestää puoli vuotta ja täytyy tuotteesta maksaa alvia!!!!!!!!!!!!!!

    • Esko 70

      Tilauksen käsittelyvaiheet

      31/01/2012 Odottaa käsittelyä
      02/02/2012 Käsitelty(HK)
      16/03/2012 Käsitelty(HK) warehouse note: speed up this order! unreasonable delay


      10 sähköpostia & 3 Faxia EI VASTAUSTA
      TÄYTTÄ KUSETUSTA KOKO FIRMA

      Kirjoitin negatiivisen mielipiteeni feissiin ( EURO1SUPPLYN sivulle) Niin johan alkoi tapahtua......!!! Viestini poistettiin kommenteista ja sivua ei voi enää kommentoida.. On siä näköjään joku päivittämäs tilaansa....

    • kinkythuijaataas

      Toi käsitelty on ainoa mitä ne osaavat laittaa = rahat tilillä kaikki tarvittava tehty. Sit ollaan vaan hiljaa...

      Tilasin 2 sarjaa LED valoja autoon 16.12.2011 ja olen lähettänyt spostia viikottain ko puljuun. Kukaan ei sieltä vastaa mihinkään tiedusteluun.

      En tilaa enää mitään ko kaupasta ja laitan kaikille käymilleni foorumeille negatiivisen palautteen.

      Jos joskus avaavat liikkeen tai varaston suomeen, niin käyn hakemassa kassasta rahat pois.

    • Fabellaan tyytymätön

      Eri firma, mutta en suosittele myöskään haapuku.fi /Fabelaa. Tuote oli ajoissa tilattu mittatilaus -hääpuku, se tuli viimeisestä toimituspäivästä 2 vk myöhässä, ja piti tivata monta kertaa sähköpostilla aiheesta. Korvausta lupasivat 30 €. Tomittavat sentään loppujen lopussa ilman erillistä korvausta suoraan ovelle, mutta ei se paljon naurattanut kun sai puvun kaksi päivää ennen häitä. Onneksi tajusin edes laittaa alun alkaen viimeisen toimituspäivän pari vk ennen h-hetkeä.

      Puku oli kyllä mittojen kokoinen ja sopiva, mutta ompelujälkiä oli niin, että puku on ollut joskus eri kokoinen. Lisäksi puvussa oli paljon pitkiä langanpäitä. Viivettä perusteltiin Kiinalaisella Uudella Vuodella ja ruuhka-ajalla, mutta kyllä tympäsee kyseisen firman toiminta! En suosittele.

    • Mr.Meinnksdkf

      Tein rikosilmoituksen tällä päivämäärällä autoradiojutusta Jyväskylän poliisiin, tehkää muutkin älkääkä vaan valittako foorumeilla. Saatatte saada jopa rahanne takaisin. Itse tappelin yksityishenkilönä firman kanssa ko. asian tiimoilla jo yli vuoden. Ei ne vastaa, ei ne korvaa, kokeiltu on. Vähän on tyhmä olo mutta sen siitä saa...

    • Tomppa

      Kuluttajavirastoon ilmoitin asiasta ja lupasi tutkia asiaa kun ei ole tavaraa tullut (xenon valot) ja ensi viikolla tekemäänrikosilmoitus asiasta. Tehkää muutkin niin. Aivan mätä firma ja huijareita ovat.

    • kiinakurapaska

      Mine osta kans hujarifirmasta xenokynttelit eikä valo missä, täys pimee niiku firmakin.
      ÄLÄ OSTA sieltä mitä ettei tule pettymys.
      P.S Osta minu xenokynttilä,saat halvala ja palaa kirkasti.

    • Kepa12345678

      Euro1Supply on täysin huijarifirma. Tilaus tuli ja oli puutteelinen ja väärää tavaraa.
      Palautuspaketti "katosi" mystisesti ja rahat jäi saamatta. Ko. firma ei vastaa en'' sähköposteihini.

      Eli rahat meni ja vain vitutus jäin VÄLTTÄKÄÄ KO. huijarifirmaa.

    • Kirsi-tytönen

      Euro1supply Minusta on mukavaa. Sain kiva mekko toimii aina täydellisesti ajallaan

    • tilaaja_mies

      V*ttu itse en saanut tuolta firmasta tuotteen tuotetta ja TYHMÄ maksoin sen suoraan tilille, enkä käyttänyt luottokorttia. Saatanan saatana.

      No onneksi en hävinnyt, kuin 50 euroa, mutta kyllä kismittää silti.

      • jjjj2

        Joo toi lafka on näköjää täyttä P......aaa tilasin sieltä 23 syyskuuta kaksi sarjaa xenon muutos sarjoja nyt on 2 marraskuuta eikä näy aion ihan vaan vittuilessani tehdä rikosilmoituksen vaikka ei mennyt kun 70e hukkaa vittu näitä nilkkejä ku sais vähä ravistella.


      • jjj21
        jjjj2 kirjoitti:

        Joo toi lafka on näköjää täyttä P......aaa tilasin sieltä 23 syyskuuta kaksi sarjaa xenon muutos sarjoja nyt on 2 marraskuuta eikä näy aion ihan vaan vittuilessani tehdä rikosilmoituksen vaikka ei mennyt kun 70e hukkaa vittu näitä nilkkejä ku sais vähä ravistella.

        Pepe123 mä olen mukana


    • ekku.pinkeli

      Tilasin myös 20.9.2012 auton lamppuja ja miesten rannekellon ko. kaupasta. Olen ottanut nyt neljästi ainakin yhteyttä firmaan, saamatta mitään vastausta. Tilausta ei ole tähän päivään mennessä näkynyt eikä kuulunut. Ja tilauksen maksoin samana päivänä kun sen tein.

      V*tuttaa... Kai se on kanssa pakko marssia poliisilaitokselle.

    • huijarit

      täällä myös yksi huijattu asikas...tilasin heinäkuussa...vieläkään ei ole kokonaan kaikki tavarat tulleet..eikä auta uhkailu..saatana..älkää tilatko..

    • jkyse
    • ei ikinä

      täällä myös. Laitoin monia sähköpostikyselyjä, kun toimitusajat paukkuivat (myös huolintafirman nimikkeellä toimiallekin, jonka puh.nro tuli PayPal maksukuittiin. Ilmeisesti tavara tulee tämän kautta Suomeen? ), mutta ei vastauksia.

      Onneksi maksoin PayPal kautta niin sain peruutettua tilauksen ja rahat takaisin. Pitää muistaa reklamoida 45päivän kuluessa niin homma hoituu hienosti.

      Huijarifirma tai sitten eivät tiedä mitään asiakaspalvelusta. Kiertäkää kaukaa -saa tuota kinkkikamaa muualtakin esim. e-ville, dealextreme...

    • virkamies_

      varmaan tahallaan lähetti huonon puvun kun uhkasit poliisilla.

    • Vahingosta viisastuu

      Tilasin hölmöyttäni Nicer Dicer Plus monitoimileikkurin 2.12.2012. Useiden sähköpostikyselyiden jälkeen paketti vihdoinkin saapui 12.1.2013. Eikä ollut tietenkään ehjä koska oli niin huolimattomasti pakattu. Leikkuriin kuuluva kulho oli rikki ja kaiken kukkuraksi sitä oli jo ennestään liimattu jollakin "ihmeliimalla". En uskaltanut palauttaa ostamaani tuotetta, koska ajattelin, että menetän sitten sen. Laitoin kirjeen Suomen päässä olevalle jollekin ihme postilokerofirmalle
      PL 370
      00101 HELSINKI. Saas nähdä kuuluuko mitään, epäilen !

      • äh ja voi

        Niillähän näkyy hinnatkin puuttuvan kaikista tuotteista.


    • huruna1

      Itse ostin monitoimileikkurin joka ei toiminut joten halusin rahani takaisin joita ei ole tullut. Pikkuhiljaa alkaa ketuttaa. hinta ei ollut suuri mutta periaatteesta otan kuluttajaan yhteyttä

    • Euro1supplyKusettaa

      Huijarikauppa! Älkää ostako mitään euro1supply:sta!

      Tilasin vuosi sitten lampun Citydealin/Grouponin tarjouksesta. Tuote tuli 2 kuukautta myöhässä ja rikkinäisenä ilman suomenkielisiä ohjeita. Palautusoikeutta ei ollutkaan, vaikka vaikutti suomalaiselta firmalta ja lahjakortti ostettu Citydealistä. Reklamoin Citydealille, joka kertoi 3 kertaa ottaneensa yhteyttä Euro1supply-firmaan. Ei vastausta. Myös Citydeal pesi lopulta kätensä koko asiasta, eli surkeaa asiakaspalvelua sielläkin. Odotettuani vastausta 4 kuukautta, niin lopulta Citydeal sanoi että odotin liian kauan eivätkä enää korvaa mitään! Euro1supply ei koskaan vastannut 3 sähköpostiini. Optimistina tilasin nyt joulukuussa 2012 tuotteen suoraan Euro1supply verkkokaupasta, mutta maksoin luottokortilla varmuuden vuoksi. Tuote tuli tällä kertaa jälleen kuukauden myöhässä. Mutta täysin rikkinäisenä! Sain tällä kertaa vastauksen (englanniksi) Euro1supply asiakaspalvelusta, mutta lupasivat viiden sähköpostini perusteella joka kerta vain, että heidän "takuuosastonsa" olisi minuun yhteydessä. Lopulta he eivät enää vastanneet viesteihini, eikä "takuuosasto" koskaan ottanut yhteyttä! Nyt aikaa on kulunut 2,5 kuukautta! Otin yhteyttä luottokorttiyhtiöön, joka perui veloituksen. Nyt yhtäkkiä firmasta otettiin yhteyttä ja luvattiin rahat takaisin, mutta kun peruivat sen heti, kun kuulivat että asia oli luottokorttiyhtiössä prosessoitavana.

      ELI TIIVISTETTYNÄ KOKEMUKSIA EURO1SUPPLY:STA: ÄLKÄÄ KOSKAAN OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN, KOSKA TAVARAT OVAT RIKKINÄISTÄ ROSKAA JA JOS OTATTE RISKIN, NIIN MAKSAKAA LUOTTOKORTILLA, NIIN VOITTE SAADA EHKÄ EDES RAHAT TAKAISIN! HUIJARIFIRMA!

    • nipa3

      ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN TÄSTÄ FIRMASTA!!! Toimitusaika todella pitkä ja jos kyselee tuotetta ja uhkaa poliisilla, niin vittuilevat vaan takaisin. Kertovat tuotteen olevan tulossa, mutta seurantakoodilla ei mitään tulosta. Facebook-viesteihin vastasivat ja kahden kuukauden jälkeen tuote tuli, mutta verot joutui tulliin maksamaan, niin ei tullut yhtään halvemmaksi kuin olisi Löytötavaratalosta hakenut. DealExtreme(dx.com) ollut todella positiivinen yllätys ja kaikki tavarat tulleet. Toimitus sieltäkin saattaa kestää, mutta ilmoittavat viivästyksestä ja antavat mahdollisuuden perua kaupan, jos ei halua odottaa. Palauttivat myös välittömästi rahat tuotteesta, kun ilmoitin, että ei toimi ja loppujen lopuksi vika oli itsessä, kun en laitetta vaan osannut oikein käyttää. :) Vapaakauppa.net on myös ollut ihan toimiva paikka. Nykyäänhän kannattaa varautua, että joutuu veroja maksamaan, jos tuotteen hinta yli 22e, eli kannattaa laskeskella kannattaako Kiinasta tilata ja odottaa, jos suunnilleen samaan hintaan Suomesta saa heti... Kaikkihan ei välttämättä tulliin jää, mutta riski on aina olemassa. Pienet kirjekuoreen mahtuvat tuntuvat suoraan tulevan postilaatikkoon.

    • eddie5

      Tilasin Oral-B -yhteensopivia sähköhammasharjan harjapäitä ko. kaupasta Citydeal-lahjakortilla vuodenvaihteessa. Postikulut olivat todellisuudessa pari euroa korkeammat kuin lahjakortissa luki, ja samoin toimitusaika oli 4 viikkoa luvatun kahden sijasta. Laitoin muutaman sähköpostikyselyn aiheesta, eikä näihin ole tähän mennessä vastattu.

      En suosittele tilaamaan tästä kaupasta mitään!

    • Huijauksen uhri

      Täysiä huijareita, älkää ihmeessä ostoko tuolta mitään!!

      Itse tilasin kaksi Xenon-poltinta autooni. Molemmat vilkkuivat, eivätkä meinanneet syttyä kylminä. Reklamoin asiasta. Euro1supplyn asiakaspalvelu oli heti sitä mieltä, että autossani on vikaa. Huolto tutki autoni, eihän siinä tietenkään mitään vikaa ollut. Aloin jo tässä vaiheessa epäilemään, että jotain hämärää tässä on. Lähetin polttimot kirjattuna lähetyksenä Euro1Supplylle. Eivät lunastaneet pakettia. Lähetin sitten paketin normaalina postipakettina. Pian tulikin vastaus, että polttimot ovat täysin kunnossa ja olisin saanut ne takaisin 40,- korvausta vastaan.

      Tässä vaiheessa oli jo palanut polttimoiden, huollon ja kaksien postikuljujen verran rahaa, eli pitkälti yli 100,-. Ensimmäiseksi mieleeni tuli valittaa kuluttajariitalautakuntaan asiasta, mutta tajusin, että olen tekemisissä huijareiden kanssa. Todistusvelvollisuus on myyjällä, mutta mikä olisi estänyt näitä huijareita vaihtamasta rikkinäisiä polttimoita uusiksi ehjiksi polttimoiksi ja väittävän niiden toimivan moitteettomasti.

      Hatuttaa vieläkin, vaikka tapauksesta taitaa olla jo yli vuosi.

      TÄYTTÄ HUIJAUSTA!!!!!

    • hheed

      Prom dresses Prom dresses Prom dresses
      www.millybride.co.uk offer 2013 newest Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk Prom dresses Prom dresses Prom dresses

    • ei enää ikinä Euro1S

      Olen tilannut myös kuukausi sitten Xenon valosarjan moottoripyörään ja en todellakaan ole saanut tuotetta saati vastausta kun olen kysellyt toimituksesta. Taitaa tuote jäädä saamatta, mutta onneksi ei mennyt kuin noin 30 € noiden huijareiden taskuun.
      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA TILATKO NÄILTÄ HUIJAREILTA YHTÄÄN MITÄÄN.

      Toimitusaika oli veppisivuilla mainittu 15 arkipäivää, mutta en ole tuotetta saanut enkä vastausta melilillä laittamaani kyselyyn. Huijareita koko Euro1Supply firma.

    • adsasddfgf

      Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

    • bxh01

      Olen tilannut 8.6.2013 ja tänään on 22.7.2013 ei tule mitä
      2 x Digitaalinen Xenon Ballasti 55W, 12V/24V 1kpl
      - Ballastin tyyppi: Digitaalinen Ultra-Slim
      - Käyttöjännite: 24V
      www.euro1supply.com on paska.

      • bxh01

        Olen tilannut 8.6.2013 xenon ballastit ja tule postissä 11.10.2013 4kk.


    • kopiontia

      Polkupyörän sähköistyssarjan tuotetiedot eivät pidä paikkaansa ja kaiken lisäksi ne on kopioitu suoraan Suomalaisen alan erikoisliikkeen (Greencycle) sivuilta.

    • ssddfg

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • Penkko

      Kyllä firmasta varmaan tilatun rihkaman saa kuukausin odotelun jälkeen. Tilasin noin vuosi sitten 75 W:n Xenon-muuntosarja. Toinen ballasti hajosi kättelyssä. Takuuseen ei ole vieläkään lähetetty uutta. Yli 100 egeä meni kankkulan kaivoon
      3. ohjetta: ÄLKÄÄ OSTAKO!, ÄLKÄÄ OSTAKO! ja ÄLKÄÄ OSTAKO!,

    • ÄLKÄÄÄ OSTAKO TÄÄLTÄ

      ÄLKÄÄ OSTAKO! Itse ostin auton xenon-lisävalosarjan ja asensin ne ja huomasin että toisessa polttimossa vika. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, EI vastausta sieltä tähän päivään mennessä. Otin kuukauden päästä yhteyttä asiakaspalveluun samaisen asian tiimoilta, ei ole kuulunut vieläkään asiasta. Otin vielä kolmannenkin kerran yhteyttä asiakaspalveluun, EI OLE VIELÄKÄÄN KUULUNUT MITÄÄN SIELTÄ JA AIKAA KULUNUT REILU VUOSI!!!!!!!
      Ihan paska paikka! Jotain tavara saat ajallaa, mutta eipähä tarvii lähetellä takasi tai edes odottaa rahaa takaisin huonosta tuotteesta, kun asiakaspalvelu ei vastaa!!

      Pitäis poistaa netistä koko huijausrinki!

    • Mikko H.

      Tilasin kokeilumielessä varashälytinsarjan ja tuli perille 2x luvattua toimitusaikaa myöhemmin.
      Sitten tein toisen tilauksen. Taas kesti huomattavan kauan kunnes tilaus tuli. HOD-H4 ajovalot olivat aivan hyvät (olleet nyt 1vuoden käytössä), mutta 5metrin led nauha kaukosäätimellä on aivan susi. Noita johtoja ei pysty liittämään toisiinsa, koska liittimet ovat molemmat naaraspuoleisia ja asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin mitenkään, vaikka laitoin tiedot kuvineen.
      Toimitusaika ei haitannut kun ei ollut mitään kiirettä noita saada ja osasin jo siihen varautua.
      EN TILAA TUOLTA ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN, KOSKA EI OTETA VASTUUTA VIALLISISTA TUOTTEISTA.

    • antti7

      Tilasin ja odottelin 4 kk, ei tullut mitään, huijausta koko putiikki, ei vastauksia valituksiin

      • markoh

        Tilasin Xenon muutossarjan ja toimituksen eteneminen on ollut ripeätä. Toki tuotetta en ole vielä saanut käsiini, kun on vasta matkalla. Kommentoin sitten lisää, kun paketti on kädessäni.

        Tilaus #201402071145485 (Lähetetty)
        Tilauspäivä: perjantai 07 helmikuu, 2014 Tilaus yhteensä: 50.09€
        Toimitusosoite
        Marko Hxxxxx
        Xxxkuja 4 e
        Etelä-suomi
        Helsinki, FIN-009x0
        Uusimaa, Finland
        Toimitustapa
        Toimitus (Posti, EMS tai DHL FI : 1 kg)
        Tuotteet
        1 x Digitaalinen Xenon muutossarja 55W single beam 12V
        - Lampun tyyppi ja värilämpötila: H7-6000K 39.53€

        Laskutustiedot

        Laskutusosoite
        Marko Hxxxxx
        Xxkuja 4 e
        Etelä-suomi
        Helsinki, FIN-009x0
        Uusimaa, Finland
        Maksutapa


        Visa, Mastercard, American Express, Visa Electron PayPal
        Välisumma: 39.53€
        Toimitus (Posti, EMS tai DHL
        FI : 1 kg): 8.87€
        Käsittelymaksu: 1.69€
        Loppusumma: 50.09€

        Tilauksen käsittelyvaiheet

        07/02/2014 Preparing [PayPal IPN]
        07/02/2014 Odottaa käsittelyä PayPal IPN Verified [Completed (Verified; 50.10€)]
        07/02/2014 Preparing [PayPal IPN]
        09/02/2014 Käsittelyssä(HK)
        11/02/2014 solar_led_mot
        16/02/2014 Lähetetty RB6280xxxxCN
        Lähetystunnus

        Yt,
        Markoh


    • Paska paikka

      1 Paketti

      01/12/2013 Checkout -maksun tila
      02/12/2013 Käsittelyssä
      14/12/2013 Käsittelyssä(HK)
      15/12/2013 solar_led_mot
      19/12/2013 Lähetetty
      14.1.2014 Saapu

      2 Paketti

      21/01/2014 Maksun tila suoritettu
      21/01/2014 Käsittelyssä
      Ja edelleen odotan pakettia.

    • Googlettaja
    • sähköpyörä

      vieläkö kestää ostaa EURO 1 SUPPLYSTÄ SÄHKÖPYÖRÄN MUUNTOSARJAA. vai joko toimii

      • Pöh ja pah

        EI KESTÄ. Tällaiset paskapuljut joko lopettavat kokonaan, vaihtavat nimeä tai jatkavat samalla linjalla. Ostakaa hyvät ihmiset SUOMESTA.


    • luxcasa

      Kannattaa myös huomioida, että tämä Lux Casa mainostaa ympäri Facea hienoja huonekaluja 70% alennuksella. Eli mikäli vastaan tulee luxcasa.fi tai Nordania Oy, niin on hyvä sauma että taas vedätetään. Netistä sanoille luxcasa.fi tai Nordania Oy ei vielä tule montaa hittiä, joten oletan että tämä threadi ja varoitus indeksoituu riittävän korkealle.

    • Sähköpyöräilijä

      Tilasin Euro1supplystä sähköpyörän muutossarjan. Luvattu toimitusaika 1kk, kesti oikeasti 2kk, mutta tuli kuitenkin ja pyörä toimii. 1kk kohdalla tuli viesti ja uusi toimitusaika, joka piti paikkansa.

    • VAKAVA VAROITUS EURO1SUPPLYSTÄ

      tilasin ja maksoin moisesta firmasta jo yli 6 kk sitten kameranauhurin.

      ei ole tavaraa näkynyt. yli 10 kertaa olen reklamoinut . ei vastausta !!
      uskomaton firma

    • skke3

      onko kellään tietoa miksei euro1suplyn sivut avaudu..

    • petetty 5

      Yli vuosi odotettu meteorivaloja. Onneksi ei paljon maksaneet, mutta sen vaan sanon ettei kannata tilata mitään kyseisestä firmasta. TÄYSI HUIJARIFIRMA.

    • Vuan

      Juu, joskus tuolta tilasin velot autoon. Eivät lähettäneet tuotetta tai edes vaivautuneet vastaamaan sähköpostiin, ennenkuin tein paypal disputen. toimitusaika luvatun 2vkon sijaan 2,5 kuukautta ja paskana olevat valot sain. PAketti näytti niin revityltä ja räävityltä, että liekkö lähettäneet jonkun palauttaman tuotteen uudelleen kiertoon.

    • aivojenkäyttösallittu

      Elämä on hyvä, mutta kallis opettaja.

    • Anonyymi

      Kauppa taisi sulkeutua, hyvä näin

      Luxcasasta en tiedä, verkkosivut ainakin hyvältä näyttää

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe