NAISELLE thai-nainen?

Bissex

Mites onkos meille neideille tarjolla rahasta (jotenkin tuntuu, ettei tuolta Thaimaasta löydy maksuttomina kuin turistimiehiä :D) thai-naisia? Vai päteekö vain miehiin? Olis syksylle varattu 25 päivän matka Thaimaaseen ja tekis niin mieli päästä kokeilemaan thai-naista. Ovat niin kauniita, seksikkäitä ja siroja

8

1195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .meisseli22

      seksiä toisen naisen kanssa pääset kokeilemaan ainankin patpongissa.Kaikki naiset eivät siihen suostu,useimmat kuitenkin.Money talks..
      ilmaista thaiseksiä naisen kanssa voi olla vaikeeta saada mutta jos olet edes välttävän näköinen miehen iskeminen tuskin kovinkaan vaikeeta.

      • Bissex

        Kiitos vastauksesta!
        No ulkonäköä kyllä löytyy, kasvot on kauniit ja tiimalasivartalo, olen itsekin tosin tälläinen lyhyt (mutta sopusuhtainen) ja pieni nainen. :---)


      • .meisseli22
        Bissex kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!
        No ulkonäköä kyllä löytyy, kasvot on kauniit ja tiimalasivartalo, olen itsekin tosin tälläinen lyhyt (mutta sopusuhtainen) ja pieni nainen. :---)

        kannattaa ennen matkaa koittaa foorumeista kuten myspace tai facebook bongata naisia joilla sama seksuaalinen mieltymys.


    • HETERO NAINEN

      huhhuhhh luulin että vaan nää runkkari pelle suomi-miehet käy thaimaassa huorissa!!! mutt suomalaiset naisetkin?!??! kaikenmaailman lespot ja bi-seksuaalit muutenki niin oksettavia, koittavat iskeä kaikkea liikkuvaa eivätkä tajua että kaikki naiset eivät nussi toisia naisiaa!!! siälä thaimaassa sitten se "ahh niin seksikäs" sukupuolitautinen thai-huora lutkuttaa sun ruttupilluas ja hinkkaatte niitä yhteen?
      onnea vaan, kiva varmaan herätä kun aamulla sieltä kutittaa ja kirveleeee!

      KAHDELLA NAISELLA KUN TUO TURVASEKSI EI OLE EDES MAHDOLLISTA, SIITÄ JO HUOMAA, ETTÄ SE ON LUONNOTONTA!!!!!!!!!!!

      sietäisit hävetä, thai-huoria nussiva ruma lepakko.
      miehetkin saisivat lopettaa tuon touhun kyllä.

      • vielä lepakkoja

        Minä olen aina inhonnut suominakkia, joka nussii tautista thaihuoraa. Luulisi että naisilla on pikkasen enemmän älliä. Onneksi nuo naiset on tosi tosi vähem-
        mistö. En tajua miksei noi lesbot aloita niistä thaihieromalaitoksista Suomessa.Kysykööt sieltä pimppaa.


      • HAHHAH!
        vielä lepakkoja kirjoitti:

        Minä olen aina inhonnut suominakkia, joka nussii tautista thaihuoraa. Luulisi että naisilla on pikkasen enemmän älliä. Onneksi nuo naiset on tosi tosi vähem-
        mistö. En tajua miksei noi lesbot aloita niistä thaihieromalaitoksista Suomessa.Kysykööt sieltä pimppaa.

        Olette varamaan kateellisia siiderimahaisia naisia! Itse kuitenkin käytte Turkissa? Ja ne eivät anna teille edes maksua! HAHHAH! Ja haukkuvat teitä helpoiks lihaks! Enemmän mä miehenä katon hyvällä jos mies tai nainenkin käy Thaimaassa harjoittamassa maksullista thaiseksiä, kuin että nainen käy Turkissa on itse se horo jolle ei makseta ja haukutaan helpoksi lihaksi! Ja jos te kaksi aloittajaa haukkuvaa ette käykkään Turkissa horoina, niin silti, säälittävää! Te kalkkiintuneet tekopyhät mäkättäjät olette huvittavia.. Seksi on vain seksiä! Ei se ole mikään pyhä juttu. Nautintoa vain. Rakkaus se ennemminkin on pyhää.

        Terveisin: Mies Tampereelta, joka tykkää thai-naisista ;)


    • voi sinua

      vuosien saatossa pikku hiljaa oppinut ymmärtämään myös teitä "outoja". Mutta silti en ymmärrä täysin.
      Sulle vain sanon, että pidä nyt hyvä ihminen joku taso......siis et kai tosissasi voisi kuvitella koskevasi thaimaalaiseen ämmään...hyi.
      Mene vaikka ruotsiin (mikäli ulkomaille tahdot), sieltä läheltä jo löytynee helposti saman suuntauksen naisia ja jotka ovat kuitenkin tasoltaan naisia eivätkä epäsiistin näköisiä muijia.
      Mutta ehkä tämä oli provo, eikai kukaan järkevä todella tuollaista halua, oikeesti eikö ollutkin provo?

    • sammakoidensuutelija

      Jos ajattelet millaisten miehien kanssa joutuvat pelehtimään, niin sinä olet varmaan viikon tai kuukauden - jos et vuoden - haluttavin asiakas. Muista vain että olet Tiina joka tulee Klausin ja Pavelin jälkeen ja sinun jälkeen vuorossa on Pekka ja Dietmar.... ja muutama paikallinen. Eli muista että kauniilla unelmallasi voi olla painajaismaisia tauteja ja kokemuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe