Rauman kirpputorit ovat surkeita!

Pettynyt_akka

Mahtaakohan missään muualla Suomessa olla yhtä kehnoja kirpputoreja kuin Raumalla? Epäsiistejä, ylihinnoiteltua roskaa myynnissä, aina samat tavarat hyllyillä. Uusi kirppis Kitupiik on hyvä, mutta pieni. Samoin lastentarvikekirppis on tosi siisti, mutta olis sitä kiva välillä ostaa kirppiksiltä muutakin kuin vain lapsille. Onko Raumalla yhtäkään kunnollista kirpputoria missä olisi edulliset hinnat, hyvää tavaraa ja siistit tilat? SPR ja Lähetyskirppis ovat vielä käymättä, millaisia ne ovat? Harmittaa lähteä aina Poriin asti kirppariostoksille!

70

11641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos olet niin köyhä tai

      muuten kummallinen, että sun on PAKKO käydä kirppareilla, niin ei kannattais valittaa. Oma valinta. Ja tottakai ihmiset vie kirppareille sellaistatavaraa, mitä eivät enää itte tartte. Ei kai se NIITTEN vika ole, jos se ei sitten olekaan juuri sitä, mitä SINÄ haet?

      • Rahat pois

        Rauman kirppareilla kiertelee joka päivä samat ihmiset loosien tavaroita katsellen joten luuleeko joku että jotain käyttötavaraa vielä löytyisi?


      • Marjan äiti
        Rahat pois kirjoitti:

        Rauman kirppareilla kiertelee joka päivä samat ihmiset loosien tavaroita katsellen joten luuleeko joku että jotain käyttötavaraa vielä löytyisi?

        Mitään muuta niiltä ei löydy kuin samat vaatteet ja astiat kuukaudesta toiseen ja jos löydät jotain antiikiksi kutsuttavaa se on romua koska paremmat tavarat menevät internetin palstoille myyntiin ja mm. huuto.netistä näkyy erään kirpputorin pitäjien tavaroita löytyvän.


      • kimuli 45
        Marjan äiti kirjoitti:

        Mitään muuta niiltä ei löydy kuin samat vaatteet ja astiat kuukaudesta toiseen ja jos löydät jotain antiikiksi kutsuttavaa se on romua koska paremmat tavarat menevät internetin palstoille myyntiin ja mm. huuto.netistä näkyy erään kirpputorin pitäjien tavaroita löytyvän.

        mä taas tuun täält Porista Raumalle kierrokselle ystävieni kanssa. mutta totta on että kirpparit jotku epäsiistejä ja ihmiset tuovat sellasta romua että kaatikselle suoraan sais vierä. Paikkamaksu on hirmuinen torikybässä kun 25 € vai peräti 28 ei se ihme että siellä on kallista tavaraa. samoin kitupiikissä oliko 20€ ja älyttömän pienet loossit et sile kyl tavarat maksaa saman minkä kaupassakin..noiden hirveiden ahneiden pitäjien takia on pakko pistää varmaan hintaakin niille tavaroille. käy ihmeessä Kontissa (spr) ihanat myyjät ja tosi sopu hintoja. Monnankadullakin (uusi kirppis)on aina hyvää tavaraa mutta paljon tyhjiä looseja oli viime viikollakin..
        Porissa paras kirppis on Harmaalinnassa. siistiä ja aina löytyy


      • Raumalla
        kimuli 45 kirjoitti:

        mä taas tuun täält Porista Raumalle kierrokselle ystävieni kanssa. mutta totta on että kirpparit jotku epäsiistejä ja ihmiset tuovat sellasta romua että kaatikselle suoraan sais vierä. Paikkamaksu on hirmuinen torikybässä kun 25 € vai peräti 28 ei se ihme että siellä on kallista tavaraa. samoin kitupiikissä oliko 20€ ja älyttömän pienet loossit et sile kyl tavarat maksaa saman minkä kaupassakin..noiden hirveiden ahneiden pitäjien takia on pakko pistää varmaan hintaakin niille tavaroille. käy ihmeessä Kontissa (spr) ihanat myyjät ja tosi sopu hintoja. Monnankadullakin (uusi kirppis)on aina hyvää tavaraa mutta paljon tyhjiä looseja oli viime viikollakin..
        Porissa paras kirppis on Harmaalinnassa. siistiä ja aina löytyy

        on tosi hyvä kirppis. Perjantaisin se on kiinni mutta muut päivät auki :)
        Kannattaa käväistä !! Siel on loosi maksu 15€/viikko , siis ihan sopiva !!


      • sipe68
        kimuli 45 kirjoitti:

        mä taas tuun täält Porista Raumalle kierrokselle ystävieni kanssa. mutta totta on että kirpparit jotku epäsiistejä ja ihmiset tuovat sellasta romua että kaatikselle suoraan sais vierä. Paikkamaksu on hirmuinen torikybässä kun 25 € vai peräti 28 ei se ihme että siellä on kallista tavaraa. samoin kitupiikissä oliko 20€ ja älyttömän pienet loossit et sile kyl tavarat maksaa saman minkä kaupassakin..noiden hirveiden ahneiden pitäjien takia on pakko pistää varmaan hintaakin niille tavaroille. käy ihmeessä Kontissa (spr) ihanat myyjät ja tosi sopu hintoja. Monnankadullakin (uusi kirppis)on aina hyvää tavaraa mutta paljon tyhjiä looseja oli viime viikollakin..
        Porissa paras kirppis on Harmaalinnassa. siistiä ja aina löytyy

        kitupiik raumalla todella siisti kirppis ja loosi hinta oli vain 15e otin siihen hoitopaketin ja maksoin viikosta 21e ei tarvinnut käydä koko viikkoon itse paikalla kun henkilökunta teki työn puolestani.


      • kluntsiaivo
        kimuli 45 kirjoitti:

        mä taas tuun täält Porista Raumalle kierrokselle ystävieni kanssa. mutta totta on että kirpparit jotku epäsiistejä ja ihmiset tuovat sellasta romua että kaatikselle suoraan sais vierä. Paikkamaksu on hirmuinen torikybässä kun 25 € vai peräti 28 ei se ihme että siellä on kallista tavaraa. samoin kitupiikissä oliko 20€ ja älyttömän pienet loossit et sile kyl tavarat maksaa saman minkä kaupassakin..noiden hirveiden ahneiden pitäjien takia on pakko pistää varmaan hintaakin niille tavaroille. käy ihmeessä Kontissa (spr) ihanat myyjät ja tosi sopu hintoja. Monnankadullakin (uusi kirppis)on aina hyvää tavaraa mutta paljon tyhjiä looseja oli viime viikollakin..
        Porissa paras kirppis on Harmaalinnassa. siistiä ja aina löytyy

        Jooo, täyttä pazgaa myyrään täyrellä hinnalla,iha jätettä se ooon. silppuriin ja polttoon vaan kaikki. Ei tommosta saa kellekkä tarjota, hyi hemmekko!


      • Anonyymi

        Totta


    • tikkitakki mies

      sano! joskus 5 vuotta sitten poikkesin siinä torin liki oleval kirppiksel. kiersin aikani ja silmäni kiintyi yhteen hyllyyn. siinä se oli. henkarissa . kaikkien kaipaama? keinonahkatakki! suoraan kuin miamista!sen kikkarapäisen homopoliisin" päältä. ryhti oli komia. hartioista mahtava. puin takin päälleni ja olin heti ainaskin" 168cm" pitkä. se oli kyllä hieno yllätys mulle! vaihdoin!tikkitakin" pois. kävin torilla kaffeella ja siinä ihailtiin mun takkia. että älkääs nyt tollain kaikkii homoja"uskoko!!

    • jos on mielestäsi

      surkeita! torinkymppi on huomattavasti siistempi kun edellisessä paikassa oli, susivuorin on oikein viihtyisä, miksi kierrät lastenkirpputoreja jos et halua aina lapsille ostaa? ei kirpparilla kuulu joka päivä käydä, ei ne tavarat siel muutu miksikään lyhyessä ajassa, ihmiset on itse ne hintansa laittanut eikä sille mahda mitään, kyllä siellä on aina kun olen käynyt niin halpoja ja hyviä vaatteita ja tavaroita..oli sitte mikä kirppis tahansa.

      välillä kyllä saisi osan vaatteista polttaa, ei sille voi mitään jos toinen olettaa et hänen vaatteensa menisi 5e joka on aivan rikki. jos et löydä sellaista mitä haluat niin jätä kirppareilla käynti, kyllä niitä kauppoja on. joskus kun käyn niin ei aina jää mitään käteen, ei aina löydy. siitä en rupea valittamaan ja haukkumaan että rauman kirpparit ovat surkeita, ensi kerralla voikin löytyä. Juuri tulin kirpparilta ja ja löytyi hieno paita ja kengät, edellisellä kerralla ei jäänyt.

      • Sivusta seurannut

        Raumalla hyvät ja edulliset kirppikset on myös kallita kuten Kitupiik(tavaran hinnat tosi korkeita)
        Raumalla kuten muissakin kaupunkeissa on näitä hyäniä jotka samat naamat oven takana odottamassa sisään pääsyä ja kas kummaa ne on näitä rikkaita eläkeläisiä jotka tapelten ryntää sisään
        kaikki edulliset kahmitaan ja äkkiä toiselle kirppikselle.Sen jälkeen kotiin hinnat suuremmaksi ja aamuulla
        kipin kapin uudestaan myyntiin suuremmalla hinnalla.
        Eipä siinä nuoret saa kotiinsa halvalla tavaraa ,mennyt pisnes tyyliin
        Kaipa eläke mummut ja vaarit tarttee pankkitilejä tällä lailla korottaa.


    • äippä79

      moikka..juu asun kans täällä suunnalla ja oon huomannu saman et osa niistä on ihan surkeita..se kitupiik ja lastenkirppis on hyvä..spr kirppis on kyl tosi halpa paikka..tossa toisessa en oo vuosiin käyny..

      • Muija vm. -58

        Olen vuosikausia aina Tampereella käydessäni asioinut Laukontorin laidalla olevalla Radiokirppiksellä. Aivan uskomattoman upea ja siisti paikka, kirppariksi! Tavaraa on laidasta laitaan ja asusteita aivan mielettömän upeita, jopa paljon merkkituotteita ja vähän käytettyjä.
        Täytyykin taas talvilomalla poiketa ostoksille Suomen parhaimmalle kirppikselle, suosittelen muillekin kotimaan matkailua ja käyntiä Tampereen suosituimmassa paikassa.


    • ooooooooooo

      Ei ole paljonkaan kehumista Rauman kirppiksissä. Tavaran laatu varsin surkea ja jobbaribisnes kukoistaa.
      Oma lukunsa on aukioloajat: kaksi liikettä pitää ovensa kiinni perjantaina, mitä liike-elämässä yleensä pidetään hyvänä kauppapäivänä. Varmasti harmittaa niitä, jotka käyvät oven takana kääntymässä.

    • =D

      Rauman kirpputoreissa ei ole mielestäni mitään vikaa.
      Vika on loosien vuokraajissa.

      • Ex-myyntitökki

        edellisen kanssa. On loosin vuokraajan vika jos se on epäsiisti. Vuokraajan pitäisi käydä vähintään joka toinen päivä katsomassa ja siistimässä paikat. Sitten, niitten kiinalaisten tinatyökalujen myyntiä pitäisi kirpparinpitäjän kieltää. Se on bisnestä huonoimmillaan.
        Kanntaata myös katsoa niitä hintojaan. Jos ei mene niin on syytä miettiä onko ahneella nk kakkanen loppu ja kakat kämmenessä lopulta.
        Valvojan pitäisi myös seurata ettei ne muut myyjät siellä sekoita tahallaan toisten hyllyjä. Just niinkuin mulle kävi makasiinissa. Satuin kerran kohdalle ja annoin hänelle tiedoksi että jos näen tai kuulen vielä kerran että hän on on käynyt kääntelemässä mun tavaroita väärinpäin ja kuskannut niitä muihin hyllyihin, niin vetäisen korville, niin mies kuin olikin. Siitä viereisestä lahonneiden huonekalujen hallista.


      • Carita81
        Ex-myyntitökki kirjoitti:

        edellisen kanssa. On loosin vuokraajan vika jos se on epäsiisti. Vuokraajan pitäisi käydä vähintään joka toinen päivä katsomassa ja siistimässä paikat. Sitten, niitten kiinalaisten tinatyökalujen myyntiä pitäisi kirpparinpitäjän kieltää. Se on bisnestä huonoimmillaan.
        Kanntaata myös katsoa niitä hintojaan. Jos ei mene niin on syytä miettiä onko ahneella nk kakkanen loppu ja kakat kämmenessä lopulta.
        Valvojan pitäisi myös seurata ettei ne muut myyjät siellä sekoita tahallaan toisten hyllyjä. Just niinkuin mulle kävi makasiinissa. Satuin kerran kohdalle ja annoin hänelle tiedoksi että jos näen tai kuulen vielä kerran että hän on on käynyt kääntelemässä mun tavaroita väärinpäin ja kuskannut niitä muihin hyllyihin, niin vetäisen korville, niin mies kuin olikin. Siitä viereisestä lahonneiden huonekalujen hallista.

        Onko tama raumaporssi tuttu, mina tein siina heti kaupat, www.raumalainen.fi


    • kirppisfani

      Oikein mukava ja siisti kirppis Raumalla tuo Lähetystorikirppis. Ja on auki maanantaista lauantaihin. Hinnat edulliset ja myytävät tuotteet hyväkuntoisia.Olen löytänyt paljon mielenkiintoista ja tulen käymään varmasti uudestaankin.Suosittelen!! Jos joku ei tiedä,niin osoite on Nortamonk.15.

      • vili-vaari

        semne hyvä ja halp loppis kon mnää ole huomisiltan tulos täält napapiiri baremalt pualelt siel Raumal käymä.Ja viäl omal piilil et saan oikke bali tuad hiano anttiikki tänn Lappi gon ne saksit polttiva kaik talo täält nii et vanhemppa kon sova jälkke tehty ei täält juur löyd


      • Önggö gönnkö
        vili-vaari kirjoitti:

        semne hyvä ja halp loppis kon mnää ole huomisiltan tulos täält napapiiri baremalt pualelt siel Raumal käymä.Ja viäl omal piilil et saan oikke bali tuad hiano anttiikki tänn Lappi gon ne saksit polttiva kaik talo täält nii et vanhemppa kon sova jälkke tehty ei täält juur löyd

        Onko pahakin kehitysvamma vai miksi mongerrat kuin oksentaisit?


      • viljo-war
        Önggö gönnkö kirjoitti:

        Onko pahakin kehitysvamma vai miksi mongerrat kuin oksentaisit?

        Eikkus basga meihnaa tul bögsy, goihta pirätel!


    • Kirppis-fani

      Kirpputori Ellinoora (monnankadulla) on noussut mielestäni parhaaksi paikaksi. Edullinen vuokra (15e/vko) ja ihmiset on löytänyt sen, on nykyään lähes aina täynnä ja asiakkaita käy paljon. Etenkin lastenvaatteita löytyy hyviä ja edukkaasti nyt kun kirppusirkusta ei enää ole. Torin kymppi sen sijaan on mielestäni huonontunut, tai lähinnä tavarat siellä.Ylihintaista ja huonokuntoista, ainakin parilla viime käynnillä. Ja vuokrahan siellä on puolet korkeampi kuin Ellinoorassa. Kitupiikissä en ole aikoihin käynyt kun ärsyttää niin pienet ja omituiset loosit, tavaroita on hankala nähdä ja katsella kun ovat sellaiset "sumput".

    • Lähetyskipputori

      Raumalla on hyvä ja siisti kirppis, eikä ole kallis. Muutanut Nortamonkadulta uuteen paikkaan. Osoite on nyt Aittakarinkatu 8. Avajaiset 1.11. Tavara on hyväkuntoista. Avoinna ma-pe klo 10-16. Voi maksaa myös pankkikortilla.

    • Kirppis

      Porissa isoja kirppiksiä useita, esim. Paanakedonkadulla Halpa-Halin vieressä. Raumalta tietty vähän matkaa mutta jos nyt sattuu käymään.

    • tietävä

      loppuuks ellinoora vuoren lopus , vai missä jatkaa kirppistä .aki j..pistää varmaan bupin pystyyn ,vois olla hyvä ajatus,,

    • Nap123

      Raumallahan on erinomainen kirpputoritarjonta!

      Keskustan alueella monta kirpputoria lyhyiden kävelymatkojen päässä. On autuutta päästä Rauman kirppareita kiertelemään kun tulee käymään Helsingistä. Ette tiedä mistä valitatte. Liian hyvään kai olette tottuneet :)

    • Mies Raumalta

      Raumalla Aittakarinkatu 8 on hyvä kirpputori. Hyvälaatuista tavaraa on. Olen käynyt ja todennut.

      • Uusitulossa

        Ja on näköjään Raumalle aukeamassa uusikin kirpputori Valtakatu 3een www.valtakadunkirppis.fi, mielenkiintoisena pisti silmään mahdollisuus varata myyntipaikka internetin välityksellä.


    • Kirppari ahneus

      Hyvä. Nyt saan laitettua myyntiin arvokkaat roinat ullakolta jotka muuten menis kierrätykseen, tai metsätienvarteen ojaan kun kaikkea ei kierrätyskään huoli:) Minulta löytyisi jotain vanhoja astioita jotka näyttää arvokkaalta, luulen että esim. koristelautaset ovat vähintään 20€ kappale. Varmaan maksavat uutena helposti yli 100€.l Vanhoja työkaluja löytyy myös, melkein käyttämättömät papukaijapihdit ja jakoavain, valmistjasta en tiedä kun ruoste on tiedot syönyt, mutta toimivat kuitenkin. Näille aattelin että liian halvalla ei saa mennä koska olen kuitenkin kauppamiehiä:) Muut myy liian halvalla mutta minä en:) Myyn kuitenkin itseni mielestä nämä ylijäämäroskat todella halvalla. Eli 20€ molemmat ! Tai, no, en halua olla ahne, pannaan 15€ yhteensä. Kunnon työkalut kuitenkin. Ja halavalla menee mutta menköön. ...Sit omahyväisesti jään oottamaan rahaa:) .. mutta ylläty kun jostain syystä ihmiset eivät olekkaan toisia repien vieneet mun myytävää pöydästä :O:O Olenhan sentään kunnon bisnesmies jota ei kuseteta. Tiedän tavarn arvon ja paljon siitä maksetaan enkä ole ees ahne:O:O Missä siis vika hä? :O:O ( Papukaijapihdit kraft saa uutena halpakaupasta max 3.00€ samoin jakarin)

    • Suoraan roskiin.

      Jaa a. Eipä ole kukaan kommentoinut mitään. Kenties totuus ahneusta tekee kipeää niille, jotka tämän lukevat. Nämåä jotka vieläkin ihmettelevät että miksei sitä aitoa arabian lautasta viety kirkuen sieltä kirpparipöydästä hintaan 60€. Kyllä se nyt sen verran maksaa ainakin, halpahan se tohon hintaan on? Eikö olekkin? eikö? siis 60€.. no 50€ ainakin ?? jooko ? ei mua huijata kun oon fiksu. Ja raha-asioissa mua ei ainakaan huijata. En myy liian halvalla. Mutta halpa silti.

    • pikkuporvari

      älä mene kirppiksel ,jos noin ottaa pattiin ,vai olekko olevinas porvari ,pikku palkkallasi ,,

    • laatukirppis

      valtakadun uusi kirppis ,kävin ,kyl oli aneeminen paikka ,rappusia ja ahdasta oli ja tavarat ,huh ,varmaan saa loosivuokran maksettua ,vai käykö niin et jättää sinne vaan ,eikä koskaan enää poikkea ko paikassa,,ompas kova liikeidea ko kirppis ,,huh huh ,huu,,

      • Toepe

        Eipä tule kauaa pärjäämään tämä Valtakadun kirppis. Järkyttävä loosivuokra, puolet pois, niin voi joku tullakin myymään.


    • seija22

      Minun mielestäni valtakadun kirppis on ainakin, moneen muuhun paikalliseen kirpputoriin verrattuna erittäin siisti paikka, siellä ei sekaista eivätkä näytä myyvän omaa tavaraa vaan tavarat ovat asiakkaitten myymiä., itse pidän sitä asiaa kirpputorilla ainakin plussana.

    • ostaja myyjä

      vai ei myy omaa tavaraa ,saako nauraa ,voi seija ,seija ,ostin juuri viikolla omistajalta jotain ,,,empä kerro ,,

      • mr. Sandman

        Voi jumankauta. Kerro, kerro, muuten menee yöunet.


    • etsivä löytää

      kourujärvellä kirppis/vanhantavaran puoti eveliina (ent. ellinoora) on rempattu ja todella siisti nykyään...katos rempan myötä kaikki ryjätkin...suosittelen! 2 tehnyt hyviä löytöjä siellä ja paljon lastenvaatteita(hyväkuntoisia) eikä hinnat päätä huimaa...

    • vaatefani

      käyn itse mieluiten spr-kirppiksellä, etenkin vaateostoksilla. Hinnat on tosi halvat, ainakin jos vertaa loosikirppisten hintoihin ja tosi siistejä vaatteita joka lähtöön.

    • Romuja kaikkialla

      Nyt kun tv on täynnä ohjelmia huutokaupoista ja kirpputoreista on saanut huomata meidänkin hintojen polkaisseen jo entisestään korkealle.
      Milloin myyjät ymmärtävät myyvänsä romua eikä antiikkia ja jos väitätte sen olevan antiikkia niin miksi ette kauppaa aarettanne antiikkiliikkeeseen.

      Rauman kirpparit ovat täynnä romua joka olisi pitänyt kuljettaa kaatopaikalle,ei edes keräyspisteisiin.

    • Yksi mielipide

      Koska tämä on keskustelupalsta voi kai kertoa mielipiteitään? Ei ole pakko lukea.
      En ole käynyt kaikissa Rauman kirppareissa joten tässä kokemuksia niistä joissa käyn. Kivaa ja iloista palvelua olen saanut Eveliinassa. Torin kympissä, Nostalgiassa ja Työttömien kirpparilla. SPR kirpparilla muutamalta hyvää palvelua mutta onkohan osa myyjistä pakotettu töihin?

    • II mielipide

      Kirpputorien myyjät tai pitäjät pitävät sen huolen ettei asiakkaille jää kuin ne romut kuten tuossa sanottiin.
      Jos mytävänä on vaikka jotain antiikkiin viittaavaa se ostetaan heti ja huhujen mukaan joita olen kuullut,ne myydään netin huutokaupoissa.

      Myös varkaudet joita tapahtuu vie myyntipaikkojen vuokraajilta paljon ja lakihan sanoo kirpputorin pitäjän olevan korvausvelvollinen.

      Muistakaa luetteloida tavaranne ja jos mahdollista myös kuvata ne niin ei jää epäselvää jos tavara on hävinnyt,silloin se pitää myös korvata.

      • Höpö höpö.

        Siinä tapauksessa vuokraan välittömästi loosin ja ensi viikolla on kateissa kaikki kahdeksansataa tuhannen euron Arabian kannua.


      • II mielipide
        Höpö höpö. kirjoitti:

        Siinä tapauksessa vuokraan välittömästi loosin ja ensi viikolla on kateissa kaikki kahdeksansataa tuhannen euron Arabian kannua.

        Kirpputori on vastuussa myytävästä tavarasta ja jos on ottanut allekirtjoituksen tavaraluettelosta jonka on asettanut myyntiin on myyjä vastuussa,jos taas ei halua allekirtjoittaa on paikassa jotain mätää.
        Kirpputorilla on omat sääntönsä joita ei monikaan pitäjistä joko tiedä tai halua edes kertoa,näin se vaan on.

        Lueskelkaa kirpputoreihin liittyviä kirjeituksia tältä Rauman foorumilta niin törmäätte väkisin kyseiseen asiaan.


    • Vappu !!!

      Raumalla paras on Torinkymppi!!! Aina hyvä palvelu, maksan siitä hyvästä hiukan enemmä viiko vuokraa ja kauppa käy siellä parahaiten, Nostalgiassa alhainen viikko vuokra mutta vastaavasti jäyhä palvelu ja huono myynti, ei ole juuri iloa jos käteen jää 2 e vuokran jälkeen.

      • ei jumankaut

        En vaan tajua tätä viesti, että syy olisi kirpparin, jos on huono myynti. Itellä oli Nostalgiassa loosi 2 viikkoa ja vuokran jälkeen sain noin 250 euroa. Voiskohan syy huonoon myyntiin johtua tavaroista tai väärästä hinnoittelusta?


      • nooh...

        Mitä :o Vai jäyhä palvelu :) Mukavat kassat ja muutenkin aina kiva mennä yksin ja muksujenkin kanssa. Nostalgian veroista saa hakea Satakunnasta. Kiitos!


    • 9 euroa

      miks valtakadun kirppis käyttää työttömiä ,saa 9 e päivä kun hoitaa kyseistä kirpparia ,onko se rehellistä yrittämistä ,kun käyttää halpatyövoimaa hyväksi ,mitäkö laki tähän sanoo,itse käydään vaan silloin tällöin kattoos ,muitten bisnesten lomasta ,miten pyyhkii ,olis mielestäni viranomaisasia ,mitä mieltä olette ,,kyseisestä toiminnasta ,

      • siksi että

        Monet firmat käyttää työttömiä ilmaisina orjina. Ja työkkäri pakotaa työttömiä töihin. Kirpparilta ei tue kukaan palkkaa saamaan koska se ei tuota mitään ja muuten se menis varmaan konkkaan. On ihan oma sia onko niin tyhmä että tekee ilmaiseksi töitä.

        Toisaalta palkkaa ei saa oikein mistään vaikka olis kuinka pätevä. Luvataan että "jos harjoittelet meillä 6 kk niin sitten me palkkaamme sinut" Ja 6 kk päästä tuleekin monoa persiille ja ottavat uuden orjan tilalle. Valitettavasti olin itse niin tyhmä joskus ja uskoin ja tein ilmaiseksi töitä yli vuoden. Luvattiin kaikkee mut mitään en saanut.


    • Kiva harrastus

      Spr kirppikseltä sain hyvät kalusteet halvalla. Ystävlllistä palvelua vaikka ilmeisesti vapaaehtoisia. Olivat laittaneet paikat siistiksi. Asiakkaitakin oli mukavasti. Yläkerran astiakauppa ruokapöytineen ja kattauksineen on niin nätti. Astiat ja pöytäliinat on sommiteltu kauniisti. Tavara on todella halpaa ja hyvä että tavara saa uuden omistajan.
      Muita siistejä , ystävällisen palvelun kirppiksiä minun mielestä on Eveliina ja Nostalgia. Mutta en ole kaikilla kirppiksillä käynyt...Raumalla taitaa uuden tavaran kaupat hiipua,kun kirppareilta saa hyvää tavaraa tosi halvalla. Aina kun täytyy ostaa jotain, haen ensin kirppareilta ja yleensä löytyykin...

      • Tavarat kiertoon

        Vieläkö kirppareilta varastetaan paljon ja onko tietoa mistä eniten ja tarkoitan tosiaan kokemuksia eikä kuulopuheita.Pitäisi avata myntipaikka johonkin enkä ole vielä päättänyt mihin niin ja tietenkin hinnoista olisin kiinnostunut.


    • asiakas13

      Raumalla on hyvä kirppis Aittakarinkatu 8. Cumuluksen lähellä. Kaikenlaista tavaraa, eikä ole pahan hintaista.

    • Kesäyö

      Nostalgiassa olen käynyt kaksi kertaa: 2011 ja 2014... mutta kummallakaan kerralla en ole löytänyt itse myymälää. Osoitteessa Hakunintie 10 ei ole liittymää. Toisella puolella on rautatie, ja toisellakaan puolella ei vaikuta olevan mitään myymälää.

    • plopi

      Kyllä Nostalgia löytyy helposti, ihan tielle asti näkyy kyltti ja heti sen rakennuksen jälkeen on parkkipaikka. Jos on niin nolo, että ei sitä löydä, niin ei kannata tulla tänne sitä kertomaan, pidä omana tietonasi.

      • Kesäyö

        Tossa googlen kartassa ilmeisesti jotain häikkää... pitää ajaa Hakunintie vielä kerran. (tiesitkö että voit vastatata viestiin klikkaamalla "vastaa")


    • Jekkonen

      Rauman parhaat kirpputorit on kyllä Eveliina Monnankadulla ja Mimin kierrätysaitta Papinhaankadulla! Molemmat siistejä ja palvelu ystävällistä :)

    • Marjanäiti

      Täällä ei ole ollut enää vuosiin yhtään kirpparia joka ei ylihinnoittelisi paikkamaksujaan pienissä looseissaan.Samat tavarat pyörivät valehtelematta kuukaudesta toiseen eikä mitään uutta löydy.Uskon kirppareiden pitäjien huolehtivan siitä etteivät paremmat tavarat ehdi niitä etsivien asiakkaiden ostettaviksi vai tietääkö joku toisen syyn mikä kuloaisi veikkaukseni?

    • Propor

      Miksi Rauman kirppiksillä vuokrat on kovempia, kuin Porissa? Rauma on kuitenkin vain pieni kalastajakylä, jossa asuu kourallinen ihmisiä.

    • RaumanUkko

      En mää mittää kirppareilt ost.Mää osta iha uut Sittarist.

      • Anonyymi

        Mitäs suomenkielen raiskaaja tekari ukko. Olikos putouksessa mitään kjeh kjeh hauskaa, josta voi jauhaa raksalla rähistelessä kofeiini paussilla.


    • Anonyymi

      Antiikkikauppa"keisari" Sulo Vilen kahvioineen, leuhka äijä, Ei millään muulla väliä millään, kunhan saa roposia kassakoneeseensa, vittu mikä määkivä lammas. Oikea iso kiho leikki kapitalisti. Tympeä käppänä.

    • Anonyymi

      Niin, sitä itsekkin miettinyt että kaikkea sitä yritetään myydä, mikä ei välttämättä kellekkään kelpaa, tai riippuu tietty asiakaskunnasta, mammatorit on ahtaita paikkoja ja sairaalloinen vaatemäärä jota on liiketilat täynnä ja epäjärjestys. Tosin niistäkin voi löytää jos on tarkkasilmäinen ja jaksaa penkoa. SPR on varsin monipuolinen paikka mitä olen kaikkia kaupungin kirpputoreja ahkerasti kiertänyt ja tullut siihen lopputulokseen, siellä on tilaa liikkua ja tavara kiertää eli tulee ja menee. Joskus oli sekainen tavarajärjestys mutta nyt lähivuosina ollut varsin siisti paikka Yksipuolinen ei ole ollenkaan

      • Anonyymi

        Miten kirpputoriloosin saa ja miten siitä pääsee eroon, jos rahaa menee loosiin enempi kuin saa myynnistä, eli jos loosinpito ei kannata? Minkälainen sopimus(paperi) tehdään, miten maksu hoidetaan, miten irtisanomiset hoituu ym.?

        Kannattaako ylipäänsä loosin pito, jos viikossa joutuu pulittamaan 15-20 euroa? Sehän on ihan tökerö hinta! Kirppisvaatteiden myyntihinnathan on niin naurettavia, vain euro tai muutama vaatteelta. Viikossa pitäisi saada vähintään 4-6 vaatetta tai enempi myytyä, että saa edes loosirahat katettua. Siis plus miinus nolla touhua, tai jos ei mene kaupaksi, niin tulee peräti tappiota? Onko tämä loosimyynti siis enempi joku ajankulu ja harrastus, koska ei siitä ainakaan voittoa myyjälle tule? Tai sitten en tosiaankaan hallitse matematiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kirpputoriloosin saa ja miten siitä pääsee eroon, jos rahaa menee loosiin enempi kuin saa myynnistä, eli jos loosinpito ei kannata? Minkälainen sopimus(paperi) tehdään, miten maksu hoidetaan, miten irtisanomiset hoituu ym.?

        Kannattaako ylipäänsä loosin pito, jos viikossa joutuu pulittamaan 15-20 euroa? Sehän on ihan tökerö hinta! Kirppisvaatteiden myyntihinnathan on niin naurettavia, vain euro tai muutama vaatteelta. Viikossa pitäisi saada vähintään 4-6 vaatetta tai enempi myytyä, että saa edes loosirahat katettua. Siis plus miinus nolla touhua, tai jos ei mene kaupaksi, niin tulee peräti tappiota? Onko tämä loosimyynti siis enempi joku ajankulu ja harrastus, koska ei siitä ainakaan voittoa myyjälle tule? Tai sitten en tosiaankaan hallitse matematiikkaa.

        Et niin. Älykkyytesi loisto näkyy jo siinä, että kyselet täällä asioita jotka pitäisi mennä kysymään kiparille.
        Toiseksi, jos kirppiksen pitäjä sanoo että tästä saa naista ihan ilmaiseksi, niin kannattaa ottaa looshi ainakin hetkeksi.


    • Anonyymi

      Eikö enää normaaleista kaupoista löydy mitään mitä tarvii kirpputorilta hakea?
      Eletään vuotta 2020 ja kierrätte vanhoja toisten hylkäämiä materiaaleja ostelemassa

      • Anonyymi

        2020 ja sinun mielestä kunnon aikaa. Miksi esimerkiksi vuoden 2014 vuoden tuote ei ole kelpaa nykyään vaan pitää olla aina uutta. Jos tekstiiliä meinaat materiaalilla niin siihen en ota mitään kantaa.


    • Anonyymi

      Mahtaa!

      • Anonyymi

        Ei taida pahemmin kirpputoreilla kukaan lorvia yleisen nykytilanteen vuoksi.


    • Anonyymi

      Pöh. Ihan hyvät kirpparit mielestäni. Ratakirppiksellä on esineitä ja huonekaluja paljon myös, eikä vaan niitä virttyneitä lastenvaatteita. Sieltä ostin mm. neljälläkympillä uutta vastaavan lääkärin nahkaisen työtuolin - itse pidin hyvänä kauppana. Tonnin ois kaupassa maksanut. Mutta mitä kukin hakee? Ei enää myydä mitään käytettyjä sukkia kirppareilla. Mutta totta on, että suomen paras kirppis oli aikoinaan helsingissä makasiinikirppikset vai Valtteri vallilassa, mitä pienempään kylään menee sen surkeammaksi menee tarjontakin.

    • Anonyymi

      Perusta itse kirpparifirma, joka vastaa standardejasi.

    • Anonyymi

      Perusta sinä hyvä kirppis, älä valita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe