vanteet derbi

dwhidwh

Pystyykö derbi xraceen missä on nappula renkaat vaihtamaan sm kumit jos vaihtaa sm vanteet?
Ku eikö derbi xrace sm ja r oo muute iha samoja vai onnistuisko esim yamahan sm vanteen laittaminen ku se on kuiteki samaa kokoo ku derbin sm vanteet?

35

7833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjicjfdc

      Kyllä onnistuu ja menee dt vanteet tööbiiin

    • theJyrkky

      meneekö derbin vanteet suoraa yamahaan kiinni vai pitääkö modailla jotenki? :)

    • derbixrace

      Kannattaa pysyä niissä enduro renkaissa. Sm kumit ovat todella huonot esim. jos pitää ajella metsäpolkuja, peltoja tai märkää nurmea pitkin. Itseäni kaduttaa se, että ostin SM mopon, koska renkaat ovat hyvät vain asfaltilla ja hiekkatiellä. KAvereiden kanssa tulee usein rälläiltyä enskapolkuja ja metsäteitä pitkin ;). Onhan ne SM renkaat paljon paremmat asfaltilla kuin enduro, koska enskakumit tärisyttää aika ikävästi. Supermotoilla rullailee todella tasaisesti, mutta enskat ovat käytännöllisemmät. Ja onhan ne sm:mät hienommatkin, mutta mieti tarkkaan. Talvella ei ole SM:llä asiaa tielle :(

      • derbixrace

        tai eihän niillä sm:llä oikeestaa pääse edes eteenpäin jos on edes 5cm lunta maassa :D


    • pasaa

      jos joku tarviaa sm renkaita derpiin voisin vaihtaa ne derpin enduro renkaisiin !

      • Derbiinsmotot

        Mä voin vaihtaa vaikka heti


      • Mullekkii_kelpais
        Derbiinsmotot kirjoitti:

        Mä voin vaihtaa vaikka heti

        Olit vaan 5 vuotta myöhässä :D


      • Jutustelija1

      • Anonyymi

        Olen kiinnostunut


    • Dexteriiii

      Mul olis enskavanteet jossa tosin siliät kumit haluisin vaihtaa sm renkaisii

    • Babates

      Joo ei mitään Sm renkaita! Tuossa olimme kaverin kans mettäs ajelemas ja tuli oikeen paskanen kohta ja mä menin enskoilla ku vettä vain, mutta kun katsoin taakse niin kyllä meinas mopot ja kaikki kaatua kun näki kaverin tulven vakio jammulla supermotoilla perässä :'DDD Se raukka sitä sielä niska limas lykkäs ja painoo kaasua mutta eihän se nyt mihinkään liikkunut piti mennä itte auttamaan lykkäämisessä. Siinä nyt sitten miettimistä onko nuo Sm renkaat nyt sitten niin hyvät kuin puhutaan... Itse en ole KOSKAAN saanut edes koittaa Sm renkaita... Niin en tiedä siitä tasaisuudesta. Mutta enskoilla kun ajaa niin TOSI nopeasti tottuu siihen "tärinään" itse en ole edes koskaan hoksannut miettiä, että enskat täryyttävät! Ps. Itse ajelen viritetyllä Derbi DRD Racing -07 =)

    • mlrace

      Se on juuri siitä kiinni, oletko jostain maaseudulta ja ajelet metsässä kun ei ole mitään elämää, vai ajatko smotoilla ihmisten ilmoilla.

    • derbixtreme

      mulla ois enskat jotka haluaisin vaihtaa sm:miin ku enpä juuri ajele ku asfaltilla jos joku vaihtas

    • sk

      "jos joku tarviaa sm renkaita derpiin voisin vaihtaa ne derpin enduro renkaisiin ! "

      vaihetaanko päiksee

      • Derbin tuunaaja

        mul on enskat nii voisin vaihtaa jos saan kuvaa ja koon


    • dernariboy

      mieki voisin vaihtaa! enskat on tosi hyvässä kunnossa!

    • morjens3

      Mulla on derbi xrace r 05 pystynkö vaihtamaan siihen suoraan vaan sm renkaat vai pitääkö tehdä jotain ?

      • jooh2

        Katuenduro renkaat on helvetin hyvät. Omas detsis on semmoset ja on hyvä ajaa.


    • Tuningderbi

      Jos jollain on myytävänä sm vanteet kumeineen derbiin (suht hyväkuntoiset) nii laittakaa viestiä! ( Derbi senda r 2006)

    • Yamaha ja Derbi

      Moro kaikki kysyn että meneekö Derbi senda 04 sm vanteet tohon yamaha dt 50 06 vai pittääkö modata laakerita tai jottain muuta.kiitos jo etukäteen ;) ?!

    • tarddesgumei
      • SIDÄSAMAAGUMIA

        Sitä samaa mäkin kattelin mutta taidanpi ostaa suoraan käytetyt enduro vanteet. En löytänyt karkeampi kuvioisia omaan DT50äksään.


      • Yamahaboi

        Voisin vaihtaa detsin smotovanteet enduro vanteisiin


      • Detsi

        Mulla Ois Yamaha dt enskq vanteet


      • hdfafhfhdfdhdfhhd

        Paljolla myisit vanteet renkaineen? Renkaiden kulutus pinta?


    • Derbixrace2008

      Haluisin vaihtaa derbi xrace sm vanteet päikseen yamaha dt sm vanteisiin. Pitääkö tehdä jotain vai sopiiko valmiiksi. Kiitos avusta

    • 04derbisendaproju_ig

      Mulla ois derbiin ja detsiin enskat, voiko joku vaihtaa smotoihin?

      • Anonyymi

        Oisko vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko vielä

        Haluutko vielä enskat???


    • TyhmäMotoristi

      Moi! Mulla onn Gilera RCR 2011 (eli enskavanteilla) nii sopiiko siihen Gilera Smt vanteet tai yms derbi sm vaanteet?

      • juuuuuuuu

        juu


    • Anonyymi

      Voiko derbi senda r 2004 vaihtaa enskoista vaan smotoihin suoraan?

      • Anonyymi

        Riippuu. Enskavanteilla on muistaakseni aina 15mm akseli, joten täytyy löytää vanteet joissa on 15mm laakerit. Myös takajarrun kiinnikkeestä täytyy vähän leikata materiaalia pois.


    • Anonyymi

      Pystyykö 2008 Yamaha DT 50, laittamaan derbin sm vanteet?

    • Jos joku tän viel näkee nii haluuko joku vaihtaa hyvä kuntoset enskat sm:iin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe