Vahvin rauhottava?

Rauhottavat

Voiko joku laittaa vahvuus järjestykseen rauhottavat?

78

18529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      kyllä lista jossa asia kerrotaan.

    • mielestä

      Temesta on vahvin rauhottava, mut siihen jää helposti koukkuun. Itse söin sitä n 2 vuotta. Lääkkeen vaikutusaika on 8 tuntia ja kun vaikutus lakkaa henkinen vointi pahenee heti ja on otettava uusi tabu. Tämän olen kuullu lääkäriltä.
      EN suosittele kokeilemaan.

      • vahvin....

        bentzo=)


      • catha

        Temesta ei ole vahvin bentso. Taitaapi vahvin suomessa saatava bentso olla alpratsolaami, esim. alprox ja xanor.
        Rohypnol taitaa on yksi vahvimmista, jollei vahvin olemassa oleva bentso, mutta se on suomessa täysin kielletty.
        Ja sitten jos otetaan yleisesti rauhottavista niin taitaa vahvimmat löytyä tuolta barpituraatti osastolta. Tosin barpituraateista ei suomessa laillisesti ole käytössä enää kuin fenobarbitaali, jota tosin ei käytetä rauhoittavana vaan epilepsia lääkkeenä.


      • alhaalla lisää
        vahvin.... kirjoitti:

        bentzo=)

        bentsojen "vahvuus" on sitä paitsi yksilöllistä.


      • jotain_tietävä
        vahvin.... kirjoitti:

        bentzo=)

        ei ole joo temesta vahvin Xanor ja rivatril ohittaa temestan mennen tullen !


      • gkfgkjgfjk
        vahvin.... kirjoitti:

        bentzo=)

        Farmakodynamiikka:

        Farmakoterapeuttinen ryhmä: Neuroosilääkkeet ja rauhoittavat aineet

        Temesta on bentsodiatsepiini, jolla on anksiolyyttisiä, sedatiivisia ja hypnoottisia ominaisuuksia. Bentsodiatsepiinien vaikutusmekanismia ei ole vielä täysin selvitetty. Niillä näyttää kuitenkin olevan useita vaikutusmekanismeja. Bentsodiatsepiinien vaikutuksen otaksutaan perustuvan siihen, että ne sitoutuvat spesifisiin reseptoreihin eri puolilla keskushermostoa ja voimistavat siten gamma-aminovoihapon välittämän synaptisen tai presynaptisen inhibition vaikutuksia tai vaikuttavat suoraan aktiopotentiaalia synnyttäviin mekanismeihin.


      • Anonyymi

        xanor depot 2mg.on vahvin rauhoittava,0,5mg vastaa 10mg diapamia.itselläni on annos xanor depotia2mg 2mg,joka vastaa 80mg diapamia,että silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        xanor depot 2mg.on vahvin rauhoittava,0,5mg vastaa 10mg diapamia.itselläni on annos xanor depotia2mg 2mg,joka vastaa 80mg diapamia,että silleen.

        No leijuppa ny sun kovalla lääke annostuksellas :Ddd jos aletaa vertaa kyrpien pitutta nii mulla 2mg rivatril 2x päivässä 3x telaria eli nopeita 2mg xanoreita jotka muuten skulaa paremlin ku mutterit (hitaita) et joi hyvä olo tulee kunnes loppuu ja reflat alkaa, nii vittu eroon kaikista beneistä, mulla alotettiin Ahistukseen ja hermosärkyyn lyrica 225mg ja tekee paljon luonnolisemman olon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No leijuppa ny sun kovalla lääke annostuksellas :Ddd jos aletaa vertaa kyrpien pitutta nii mulla 2mg rivatril 2x päivässä 3x telaria eli nopeita 2mg xanoreita jotka muuten skulaa paremlin ku mutterit (hitaita) et joi hyvä olo tulee kunnes loppuu ja reflat alkaa, nii vittu eroon kaikista beneistä, mulla alotettiin Ahistukseen ja hermosärkyyn lyrica 225mg ja tekee paljon luonnolisemman olon!

        Lyricat on hyvän olon aikaansaavia ja rivatrilit aiemmin oli anxidin 10mg.


      • Anonyymi

        Paskapuhetta!! Ps. Rakkaalla naisystävälläni sekä Lapsien Mammalla meni 8mg/ pvä. Mutta sittemmin ollut Useita vuosia ilman niitä tai ylipäänsä bendoja. Ja itse syönyt jossain vaiheessa 10mg. Alpratsolaamia (xanor, suomivalmiste) ulkomailla melkein sama paska nimellä (xanax tai esim. Espanjassa se on nimellä trankimazine, vaikuttava aine siis sama eli "Alpo" eli Alpratsolaami .. Ps. MITÄ TIEDÄTTE BENTSOISTA KUN JAUHATTE TÄÄLLÄ MOISTA PASKAA!!!!???? 🤯😂🤣.. MIDATSOLAAMI (Dormicum 15mg tai lasten versio 7.5mg.. suomen myytinimellä dorkakumi) yli vilkkauteen bendoja olen joutunut syömään ja joudun edelleen.. Ps. Clonatsepaami on auttanut paljonkin! Esim. Pystyin lopettaan, KAIKEN MUUN Kaman käytön.. 27vuoden HUUME HELVETIN JÄLKEEN🤔🤔🤔🤔🤔 ! HEROIINI , sitten METADON 340MG. annoksella /pvä..

        ELI HOX! HOX! HOX! TÄMÄ ON KAIKILLE LÄÄKÄREILLE , SEKÄ VALVIRALLE TIEDOKSI. ETTÄ KAIKKI MIELIPIDE LÄÄKKEET ELI NEUROLEPTIT (KETIPINOR, vaikuttava aine ketiapiini) sekä kaikki perkeleen SSRI ja MAO- BLOKKERIT) OVAT TÄYTTÄ PASKAA!!! IHMISELTÄ MENEE LOPUTKIN ELÄMÄN ILOSTA SEKÄ MUUTENKIN LIHOTTAA HELVETISTI, VIE SIIS IHMISYYDEN!!! MIETTIKÄÄ NYT KAIKKI SAATANAN "AMATIMIEHET JA NAISET"

        VALVIRAAN OLISI ENMMÄN KUIN SUOSITELTAVAA MENNÄ JONKUN YDINPOMMIN KANSSA 😡😤🤬🤬🤬🤬🤬🤬.. MÄÄRÄÄVÄT LÄÄKÄREITÄMME KIRJOITTAAN PELKKIÄ EDELLÄ MAINITTUJA "PASKA LÄÄKKEITÄ! Ja Jos tiedätte että lääke bisnes on samalla viivalla tupakka, viina, sokeri, sekä öljy teollisuuden kanssa ihan samalla viivalla! Eli myydään tässätapauksessa sitä mitä isoimmat PULJUT HALUAA JA VALVIRAN SAISI PYYHKIÄ KOKO MAAILMASTA KOKONAAN POIS!

        eli bentsot eli keskushermostoon vaikuttava lääke aine , vaikuttaa HUOMATTAVASTI vähemmän KAIKIN TAVOIN kuin nuo edellä mainitut !!! HULLUJEN LÄÄKKEET !!! sillä bendoista pääsee helpommin irti jos on halua kun taas noista lääkefirmojen "myynti hiteistä" KUN JA JOS VAAN ITSE HALUAA.. koska neukuista sun muista räkä lääkkeistä olot kestää plus 2vuotta plus laihduttaminen siihen kaiken """"hyvän"""" päälle!

        Olenpa sanonut mutta tehkää niinkuin haluatte tai niinkun teidän lääkäri sanoo ja havahtumaan siitä joskus 5 tai kymmenen vuoden päästä että mitä tapahtui ja miksi näytän tältä! 😁🥳🥳.. rauhoittavia EI tarvitse syödä joka päivä jos niin haluaa, mutta noita muita EI TODELLAKAAN VOI HELVETTI OLLA SYÖMÄTTÄ, KUN TULEE PÄÄKIPUA YMS. PASKAA .. OKSENTAA JNE.

        PS. BENDOJAKIN VOI TOKI SYÖDÄ LIIKAA MUTTA HYVIN ON MENNYT KUN KIELTÄNYT SYÖMÄSTÄ MUUTA😊👍🏼❣


      • Anonyymi
        alhaalla lisää kirjoitti:

        bentsojen "vahvuus" on sitä paitsi yksilöllistä.

        Totta


      • Anonyymi
        catha kirjoitti:

        Temesta ei ole vahvin bentso. Taitaapi vahvin suomessa saatava bentso olla alpratsolaami, esim. alprox ja xanor.
        Rohypnol taitaa on yksi vahvimmista, jollei vahvin olemassa oleva bentso, mutta se on suomessa täysin kielletty.
        Ja sitten jos otetaan yleisesti rauhottavista niin taitaa vahvimmat löytyä tuolta barpituraatti osastolta. Tosin barpituraateista ei suomessa laillisesti ole käytössä enää kuin fenobarbitaali, jota tosin ei käytetä rauhoittavana vaan epilepsia lääkkeenä.

        Mistä SINÄ TÄMMÖSTÄ PASKAA OLET KEKSINYT!!!!????? VITTU MIETIPPÄ NYT.. VETELE SINÄ NIITÄ KAIKKIA PASKOJA ITSEESI JA PAKKO KYSYÄ PALJONKO ON JO PAINOA!! 🤣🤣🤣😂😂🤣🙄🤑😝.


      • Anonyymi
        gkfgkjgfjk kirjoitti:

        Farmakodynamiikka:

        Farmakoterapeuttinen ryhmä: Neuroosilääkkeet ja rauhoittavat aineet

        Temesta on bentsodiatsepiini, jolla on anksiolyyttisiä, sedatiivisia ja hypnoottisia ominaisuuksia. Bentsodiatsepiinien vaikutusmekanismia ei ole vielä täysin selvitetty. Niillä näyttää kuitenkin olevan useita vaikutusmekanismeja. Bentsodiatsepiinien vaikutuksen otaksutaan perustuvan siihen, että ne sitoutuvat spesifisiin reseptoreihin eri puolilla keskushermostoa ja voimistavat siten gamma-aminovoihapon välittämän synaptisen tai presynaptisen inhibition vaikutuksia tai vaikuttavat suoraan aktiopotentiaalia synnyttäviin mekanismeihin.

        Wau!! Luitko jostain kirjasta!!?? 🤣🤥🤥🤥🤐🤐🤐. Pidä naamaris kiinni saatanan jesuiitta 🤭🤫😤🤬🙈🙉🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No leijuppa ny sun kovalla lääke annostuksellas :Ddd jos aletaa vertaa kyrpien pitutta nii mulla 2mg rivatril 2x päivässä 3x telaria eli nopeita 2mg xanoreita jotka muuten skulaa paremlin ku mutterit (hitaita) et joi hyvä olo tulee kunnes loppuu ja reflat alkaa, nii vittu eroon kaikista beneistä, mulla alotettiin Ahistukseen ja hermosärkyyn lyrica 225mg ja tekee paljon luonnolisemman olon!

        EI VOI VERRATA tai EDES LEIJUA ENKÄ USKO ETTÄ NÄIN ASIA ONKAAN! JA SULLA LEIJUU/ MENEE ELÄMÄ NOIN HELVETIN MAHTAVASTI ETTÄ OLET PUTSI.. 🤭🤥🤣🤣🖕🏼. ET SIIS OLE NIITÄ KOSKAAN OIKEATI EDES VARMASTI SITTEN TARVINNUT! 🤨. EHDOTTOMASTI BENZO ENNENKUIN

        SO FUCK YOU, MOFO!!! 🥰😍🤩🙈🙈🙈🙉🙉🙉🙊🙊🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyricat on hyvän olon aikaansaavia ja rivatrilit aiemmin oli anxidin 10mg.

        Jep ja lyyteihinkö sitten EI JÄÄ KUOKKUUN!!!??? MITÄ VITTUA SULLA OIKEEN LIIKKUU, KUMIPÄÄ MIELESSÄ!!!!!???? LYRICA?? JOS NIIN HYPPÄÄ KAIVOON, APINA!! KUN KEHTAAT TOMMOSTA PASKAA TÄÄLLÄKIN JAUHAA🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼🤦🏼🤦🏼


      • Anonyymi

        Ei näistäkään viroissa tehdä mitään listaa sillä jokainen kokee eritavalla lääkehoidon .äyksikin potilas oli tyytyväinen Temestaan ja voi hyvin sitä ottaessa, toinen saman ikäinen taas tunsi samasta lääkkeestä ainoastaan olon menevän huonommaksi Näin on kaikkien lääkkeiden kanssa. Esim tavalliset reseptivapaat lääkkeet kun paracetamol auttaa minulle ihan hyvin ne kerrat kun saan pään kovasti kireäksi, kun työ kaverini taas sanoivat ettei se auta mitenkään . Joten ei oikein voi luokitella lääkkeitä voimakkuus järjestykseen sillä kestämme lääkkeitä eri tavalla . Se mikä on hyvä ratkaisu yhdelle ei välttämätä ole sitä jollekkin toiselle .


      • Anonyymi
        jotain_tietävä kirjoitti:

        ei ole joo temesta vahvin Xanor ja rivatril ohittaa temestan mennen tullen !

        Xanor heittämällä vahvin! Kakkosen riva taitaa olla toiseksi vahvin!


      • Anonyymi
        jotain_tietävä kirjoitti:

        ei ole joo temesta vahvin Xanor ja rivatril ohittaa temestan mennen tullen !

        Telaketju päänsekottamiseen mulle paras ja ahdistukseen ihan vitun hyvä!!!


    • dasfbadfb

      Barabellum.

      • Ei aiheuta oikein

        käytettynä mitää hikkaa, nikkaaa tai krapulaa.


    • on kuin

      nuijalla päähän lyöty olo kun otan 30mg Opamoxin

      • hih,hihihihiihii

        Mä otan 3x30mg ja piristyn ja pystyn hoitamaan asioita. Kerralla yleensä otan 3 x15mg tabua.


      • catha

        Saat olla onnellinen että miedoin tunnettu bentsodiatsepiini noin pienellä annoksella toimii sinulla noin hyvin.


    • **********************

      1 mg antaa täyden tokkuran tai unen, mut kaikki on suhteellista, ja FLU on Suomessa luokiteltu huumeeksi.

    • vaikea määritellä

      Jos puhutaan Suomessa myytävistä rauhoittavista niin sanoisin, että midatsolaami on vahvin markkinoilla oleva bentso.

      Alpratsolaamiin liittyy ylivoimaisesti korkein riippuvuusriski.

      Nämä kaksi, alpratsolaami ja midatsolaami, ovat ainakin minun mielestäni vahvimmat, vaikka vaikuttavatkin eri tavalla - toinen unettomuuteen, toinen mm. ahdistukseen.

      • Anonyymi

        2mg alprot tekee susta rikkinäisen kellon,nvauhtihirmun millö eioo mitää vastuuntunto, niistä tulee euroopan omistaja olo, kun taas florkuista tuleen smooth olo et poppareita ja leffaa!


      • Anonyymi

        Dormicum(15mg) itellä on itestä yliarvostettu mutta oli samaan aikaan 10mg diapamit ja tenox 20mg niin ehkä en erottanut vaikutusta tai jotain plus tenox 20mg on alirvostettu vahvuudessaan 50mg opamox se on vahvin sanoisin ei sitä kuosi moxina turhaa pidetä


    • Kortsu-Jortsu

      Temesta 2,5 mg on vahvin benzo,sairaalakäytössö ja Tammelan torin vessasta 200kpl 200mk v.1989.Sitä ei määrätä rahvaalle kun kuoleville mutta tempasin 9kpltta ja nukuin n.15h ja krapulaa ei ollut ja olo oli hyvä,pameja pystyy syömään 100X10MG päivittäin normaalikäytössä mutta kun kukaan ei määrää niitä täällä vaan on mentävä yhä pidemmälle ennen kuin niitä löytyy vapaasti,R-kioskiin pamit tai alkoon ja 30v.ikärajaksi.

    • sekakäyttäjä 76

      No jos ihan viilataan pilkkua vanhan aloituksen kanssa niin välttämättä ei haettu bentsoa joten tuo parabellum on periaatteessa aivan hyvä vastaus tuokin :-) Mutta jos nyt lääkkeissä pysytään niin esim, propofoli ja tiopentaali rauhoittavat hivenen eri mittakaavassa tosin on suuri vaara jos et ole leikkaussalissa niin rauhoitut loppu ajaksi ikuisuutta. Näitä todelliset pro-userit annostelevat pipetillä isoon vesilasilliseen ja sitten ollaan kujalla niin kujalla. Kunnon jumitusannoksen ja tappavan ero on vaan niin pieni että pitää todella tietää miten näiden kanssa urheilee, tai ainakin pitää se sydän-keuhkokone valmiina ja sillä selvähkö käyttäjä.

    • mr.paniiki

      Kyllä ne vahvimmat taitaavat olla alpratsolaami ja klonatsepaami. Molemmissa jo 0,5 mg vastaa 10mg diatsepaamia. Ja molemmista lääkkeistä eli Xanor ja Rivatril on myös 2mg vahvuudet, joten aika kovia lääkkeitä ovat.

    • paniikki100

      mikä on kun ei bentsot ei auta? kaikki käsittääkseni jo kokeiltu, eikä mikää juurikaan auta=( mielialalääkkeetkään ei auta. sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa (kauhua) ja jonkinlaisia paniikkikohtauksiakin ollut. mitähän tujumpia lääkkeitä olisi mitä lekuri voisi kirjoittaa??

      • Anonyymi

        Rivat? Ja elvanse 50mg päälle


    • spedeilija1

      Alprox, Xanor, Temesta, Rivatril.

      sitten pitkä väli ja

      opamox, tenox, zopinox, stillnoct.

      ykkösryhmän ryyneihin tulee myös vittumaisempi riippuvuus aika nopeesti, mutta kyllä pöhisee. jonkun aikaa. ja rivatril vie täysin muistin jos huitoo muutaman oluen mukaan.

      • Mies24v

        Alprox on sama lääke kuin Xanor, eri nimellä vaan .


      • Dbf

        Alprox ei ole sama lääke kuin Xanor vaikka niin usein luullaankin. Varmaa. Se harhaluulo johtunee siitä että kummatkin ovat Alprozetalaamia olevia rauhoittavia samoissa mg määrissä. Eron näissä kahdessa tekevät täysin erillaiset apuaineet jotka sitovat alprozetalaamia ja vapauttavat sen niillä. Mekanismit ovat tällöin tietysti yksilöllisiä eri henkilöiden kemiassa. Alprox sisältää n. 3 apuainetta ja xanor 6 ap ainetta. Alprox on nk. Bentsojen vahvin äiti jolla on näillä apuaineilla enemmänkin fokusoiva ja anksiolyyttinen ja tuskaisuutta vähentävä vaikututin mekanismi. Taas Xanor 6 eri apuaineella vapautuessaan antaa myös anksiolyyttistä vaikutusta mutta myös päihdyttävää vaikutusta joka ei niin Fokusoi vaan relaksoi. Isoissa määrissä kummallakin saa pään sekasin ja black outin. Mutta itse 12 vuotta alproxia 4.5 -8 mg päivässä syöneenä ja myös xanoria syöneenä huomaan.selvän eron ja tästä on tieteellistä tutkimusta erojen merkityksestä apuaineineen. Alprox jopa toimiin.tutkitusti 8 minuuttia aikaisemmin ja saavuttaa huippu pitoisuuden nopeammin vaikka muuta kirjoitetaan. Minulle ei sovi.kuin.alprox lääkitys ja pidän siitä taukoja ja itsenäisesti.myös.välillä lasken annoksia.jotta koukku.pysyy poissa. Ja pystyy taas laskemaan


      • Anonyymi

        Haloo!eikö kukaan ole muka kuullu lääkkeestä nimeltä halcion?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo!eikö kukaan ole muka kuullu lääkkeestä nimeltä halcion?

        Joo, ei määrätä kovin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo!eikö kukaan ole muka kuullu lääkkeestä nimeltä halcion?

        Söin Halcionia vuonna 1987 unettomuuteen, olin psykoosissa ja valvoin 2 viikkoa, terveyskeskus lääkäri ei tajunnut psykoositilaani siinä vaiheessa vaan määräsi Halcioneja unettomuuteen, ei toiminut vaikka söin liuskan, kävin kai niin ylikierroksilla että morfiinikaan ei olisi tipauttanut, mutta, kertokaa joku tosta Ksalol bentsosta, uskallanko ottaa, 1mg? Jos, niin montako ahdistus ja pelkotiloihin, tarviin 3 kympin pamia tai esim. 4 oxamiinia nyt. Eli minkälainen vaikutus noilla Ksalol bentsoilla on?


    • .................

      Kannattaa olla varovainen Xanorin viinan kanssa. Raivohulluus helpolla sitä luokkaa, että istuu elinkautista.

    • 9+16

      Mulla taas ei oikein tunnu toimivan edes Xanor 0,5 mg mut en viitsisi mitään 1mg ottaa saati sitten 2mg kun niitä on niin vaikea saada. Mitään toleranssin nousua mulla ei voi olla kun en ole usein käyttänyt ja maksimiannoskin mitä kerralla oon ottanut on varmaan 0,75mg.

      • Anonyymi

        Ksalolit ja flormidal toimii ainakin tiiä sitten onko ksaloissa oikeesti alproa vaiko ei kyllä kun kaks listaa ostaa ksaloja ihmettelee seuraavana päivänä ku on kadonnu muisti ja on paskonu jonkun kämpän


    • Näin se on

      Vahvin Benzo on Meloxicam 15mg.

    • 1+1
      • Näin se on!

        Meloxicam on Benzo!!!!!!!!!! varma tieto!!!!


      • Voiko kuolla?
        Näin se on! kirjoitti:

        Meloxicam on Benzo!!!!!!!!!! varma tieto!!!!

        Voiko citalopram mielialalääkkeeseen kuolla jos ottaa liian isoja annoksia?!?


      • farmaseutti
        Näin se on! kirjoitti:

        Meloxicam on Benzo!!!!!!!!!! varma tieto!!!!

        Ei, ei se ole. Se on tulehduskipulääke jota käytetään varsinkin nivelrikon hoitoon. Ja tämä, tämä on varma tieto.


      • Anonyymi
        Näin se on! kirjoitti:

        Meloxicam on Benzo!!!!!!!!!! varma tieto!!!!

        Meloxicam ei ole bentso


    • bhk

      Rivatril 2mg
      Xanor 2mg
      Alprox 1mg
      Temesta 1mg
      Opamox 50mg
      Xanor Depot 2mg

    • bipotyttö

      Itse otan xanoria 1,5mg päivässä ahdistukseen eikä tunnu missään, ei tuo hyvää oloa ekä vie ahdistusta pois. Juuri vaihdettiin 25mg pameista xanoreihin. Pitää varmaan lääkärin kanssa keskustella jos suurrennetaan annosta. Ja kyllä xanor on omasta mielestäni vahvin.

      • Anonyymi

        Mites 50mg opamox? Kuosi mox dominoi samoin tenox 20mg joka oikeesti on tajua tavaraa 3-5 niin oot oikeesti täysin tutkalla


    • Varovaisuutta !!!

      Xanorit ja alkoholi tosiaan käyttäytyy yhdessä melko vinkeästi, todella varovainen saa olla tekemisiensä suhteen. Agressiivisuus nousee huippuun pienestäkin ärsykkeestä..Olen erittäin rauhallinen ja asiallinen myös silloin harvoin kun kuppia otan, ja omassa porukassa käytöstavat pysyvät hallinnassa vaikka olisin xanttuannokseni ottanutkin mutta 2 kertaa on käynyt niin, että kotiin notkuessani olen mätkinyt raivopäissäni tupakkia pummaavan porukan, siis minä yksin vastassa 2-3 parikymppistä sälliä ketoon melko huolella, ilman santtuja en olisi noteerannut pummeja kuin mutisemalla jotain ja jatkamalla matkaa. Olen vajaa neljäkymppinen ihan hyvässä kunnossa oleva äijänkäppänä ja arvostan hyvää käytöstä kaikin puolin mutta tunnustettava on että xanori viinapäissään lähtee hanskasta todella helposti, koko ajan saa olla varuillaan ja yrittää ajatella aina sen 3 kertaa ennen kuin tekee yhtään mitään. Ihan varma en ole että olisiko toisella kerralla ollut pojilla jonkinlainen rullaus mielessä, no varmaan miettivät pitkään että mikä sekopää oli vastassa. Sekoaminen verrattavissa vahvoihin pirinousuihin viinaan, tai jopa pahempi.

      • Anonyymi

        Vittu mitä pilleri spurguja eiks mitää muuta keksi?


    • nukkumatti86

      Jos nyt tuo midatsolaami on luokiteltu tänne myös, niin voimakkaampi on triatsolaami, tuotenimellä Halcion 0.25mg. Rauhoittava sekin on, mutta midatsolaamin tavoin nukahtamiseen. Midatsolaamin 15mg on hyvin verrattavissa triatsolaamin 0.25mg annokseen sedaatiossa, mutta ei ole niin narkoottinen.

      Itsellä tuo 0.25mg on yhtä voimakkaan tuntuinen, kuin mm.3mg xanoria tai 150mg opamoxia.

    • JeyJey

      Dormicum 15 mg

    • pkvvkp

      Dormicum juu on mutta sitä on enemmän kuin vaikea saada ja jos saa niin ainoastaa 10 tapl.

    • METbupHER

      RAKKAUS

    • Anonyymi

      Daegolax rektaali perä puikko rauhoitaa perseen jokaiselta otukselta. T. Daegg

    • Anonyymi

      Kyllä "vahvimmat" ovat Halcion ja Dormicum.

      • Anonyymi

        Työnnä kusiputkee halsionis nuija...


      • Anonyymi

        Joo dormicum 15mg ollut respalla halcion en ole vielä saanut vaikka yrittänyt sain dormicumin ja tenoxin ja pari uusittiin niinkuin aina mut halcion ei lähtenyt matkaan triatzolaami oikeasti on vahvin varsinkin jos sen kaa mixaa rivatrilliä


    • Anonyymi

      On täällä melkoisia apteekkareja palstalla.

      Tällaisten kyselijät ovat viihdekäytön perässä. "Mikä lääke pöhisee parhaiten?"

      • Anonyymi

        Noitahan täällä riittää. Vaikuttaa, että suurin osa kommentoijista on päästään sairaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noitahan täällä riittää. Vaikuttaa, että suurin osa kommentoijista on päästään sairaita.

        Daegolax rektaali lääke tuoteperheestä löytää rektaali vaiva lääkeen joka lähtöön ja kaiken ikäisille. Vauvasta vaariin. Sopii myös villisioille.

        Kaikkein tehokkaimat ruikuli lääkkeet aiheuttavat väkivaltaista ripulointia. Siksi lisämausteeksi on kehitetty morfiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Daegolax rektaali lääke tuoteperheestä löytää rektaali vaiva lääkeen joka lähtöön ja kaiken ikäisille. Vauvasta vaariin. Sopii myös villisioille.

        Kaikkein tehokkaimat ruikuli lääkkeet aiheuttavat väkivaltaista ripulointia. Siksi lisämausteeksi on kehitetty morfiini.

        Kaikki jotain pilleri pultsareita ja puhuu pillereistä ku heroinist kui halsioni sulaa kusi putkessa?


    • Anonyymi

      Kokeile Fentanyylia, kunnon annos vaan niin eiköhän rauhoita.

      • Anonyymi

        Ei Fentanyylia. Daegolaxin laatu on taattu ja se ei jätä ketään kylmäksi.


      • Anonyymi

        Ei saatana sano mitään ku metis plokkaa k.o fentalyynin käytin just 50mikro grammaa väärin!


    • Miksi kysyt? Tosin vastaan tai sanon kymmenenvuoden jälkeen. Onko vielä oxsepamii se tais silloin olla.

    • Anonyymi

      viagra ja urheilujuoma. Mulle ainakin tulee antabusreaktio ja sitten olen erittäin rauhallinen. Oikeesti meinas henkilähteä, älkää koittako

    • Anonyymi

      Mihin tuollaista listaa tarvitse, Jos sinulla on jokin ongelma, hoida se kuntoon lääkärissä käydessäsi. Sieltä saat, mitä tarvitset.

    • Anonyymi

      Älkää muutenkaan unohtako daegolax tuoteperhettä. Se vetää urheilijankin suolen ruikulille.

    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti kovin juttu on 15mg opamox kerralla !

    • Anonyymi

      Morfiini pitoisia peräreikä tamppooneita.

      Tohtori daegg suosittelee!

    • Anonyymi

      Hups, taskussa reikä..
      t:UunoD.G

    • Anonyymi

      Stesolid mitä mieltää kansa on tästä diapam hieman riva mainen diapami on poistunut pillerinä markkinoilta mutta jos muistatye mielipiteitä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe