14.4 syntyneitä?!

Fanni

onko täälä ketään 14.4 syntyneitä? minkälaisia olette luonteeltanne? itse olen ilonen,ujo, tuun kaikkien kans toimeen ja sanon yleensä tosi suoraan mitä mieltä olen asiasta..

8

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alexa

      Luonteenpiirteeni:

      - suorasukainen
      - oikeudenmukainen
      - lyhytpinnainen
      - sosiaalinen
      - taiteellinen
      - surkea matematiikassa
      - nuorempana ujo, nyttemmin ei

      • Sanna

        Vanhan toistoa eli suorasukainen, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, luova, taiteellinen, omapäinen, nuorempana paljon ujompi, seksuaalisesti avoin, lyhytpinnainen, surkea matematiikassa, loistava kielissä, en perinteisen looginen, syvällinen, iloinen, optimistinen, realistinen, usein outona lintuna ulkopuolinen.

        Kannattaa käydä katsomassa astro.fi:ssä Maya -horoskooppi. Piti omalla kohdalla hyvin paikkaansa.


      • fanni
        Sanna kirjoitti:

        Vanhan toistoa eli suorasukainen, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, luova, taiteellinen, omapäinen, nuorempana paljon ujompi, seksuaalisesti avoin, lyhytpinnainen, surkea matematiikassa, loistava kielissä, en perinteisen looginen, syvällinen, iloinen, optimistinen, realistinen, usein outona lintuna ulkopuolinen.

        Kannattaa käydä katsomassa astro.fi:ssä Maya -horoskooppi. Piti omalla kohdalla hyvin paikkaansa.

        vaikka suurin osa oinaista on hyviä kielissä niin mää oon taas oon sitten ihan surkee kielissä ja täytyy päntätä aina tosi paljon...olin pienenä tosi vilkas ja kouluun mennessä tuli ujo mikä ei oo vieläkään oikee väistyny tieltä..kävin kattomas tuol http://astro,fi sivuilla ja suurin osa niist jutuista pitää paikkansa. esimerkiks mää lyön aina suurinpiirtein pääni joka paikkaan viimek 15.2 autotallin oveen...=)mutta yh´dyn muihin..!!!


    • iiie

      minäki oon 14.4 syntynyt.
      luonteeltani olen avoin,puhelias,huumorintajuinen,sanon asiat suoraan,äkkipikainen,ailahteleva,rohkea,joskus ujo,matikassa oon hyvä ja kielissäkin ihan kohtuu hyvä. mitä vuosimallia te muut vastanneet ootte?

    • Satu

      Mäkin siis olen syntynyt 14.4.. Ja olen hyvin itsenäinen ja itsepäinen, pienenä myöskin ujo, nyt kaikkea muuta, sisältä jossain määrin epävarma, mutta päältä hyvinkin kova, hyvä kielissä, surkea matematiikassa, aina äänessä ja johdan mielelläni joukkoa. Kiukuttelen, jos asiat eivät mene mieleni mukaan, mutta sitä sattuu hyvin harvoin. Mulla tosin on oinaaksi pitkä pinna, mutta sen voisin väittää tulleen työni ja brittikaupunkiliikenteen myötä ;) Sanon asiat liiankin suoraan ja ajattelen vasta sanottuani asiat. Mulla on tosi herkkä omatunto ja koen olevani oikeudenmukainen. Ja uskollinen. En kestä omasta mielestäni tyhmiä tai heikkoja ihmisiä ja mottoni on "jokainen on oman onnensa seppä", mikä pitkälti kuvaa mun elämäntapaani (jossain määrissä valitettavaa...). Olen tosiaan kuumerkiltänikin oinas ja nouseva leijona siihen päälle. Ja pisteenä iin päälle; ainoa lapsi.

    • Oinas_90

      Juu oon syntyny 14.4.1990. Oon aina aluks ku tapaan uusia tyyppejä toosi ujo ja hiljanen ja jännitän aina kamalasti mut sit ku pääsen jutun alkuun ni muiden on vaikeeta saada suun vuoroa... Oon hyvä kielissä ja kohtuullisen hyvä matematiikassaki. En oo itsepäinen ja mulla on muidenki mielestä aivan uskomattoman pitkä pinna. Siis suutun tosi harvoin yhtään kellekkään. Harkitsen myös tarkasti mitä suustani päästän, paitsi tietenki sillon ku oon tosissani suuttunu. Yleensä ottaen oon aika rauhallinen ja hillitty ihminen. Että tällänen oon mä...

    • Cessy

      Mä oon syntyny 13.4,eli en ihan sillon. Mä oon luonteeltani eloisa ja avoin ja hullukin. Kai se yx päivä siinä sitten painaa et ollaa vähä erilaisii..no en tiiä,en usko ite siihen. Mut onnitelut oinaille!

    • miina88

      oon ujo, hyvä enkus ja matikas. En tiiä littyykö se tähän mut mul on mielestäni tosi huono käsiala. Oon suorapuheinen mut joskus en uskalla sanooo mitäää vaik haluisin. en tedä mitä te oinaista puhutte mut jos tarkotatte horoskooppii ni mä oon kala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe