saako lainaa vaikkon ulosotto?

Taina79

Saisko mistään lainaa, vaikka ois vähän ulosottoa?
Mä kuulin että esim. Citibank myöntää lähes kaikille lainaa, mutta niillä on KAUHEET korot!! Mutta myöntää kuitenkin...
Eli onko muitakin paikkoja mistä lainaa saa vaikka ois luottotiedot mustalla?

58

15059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lainaa..

      Kukas sinulle on kertonut, että Citybank antaisi lainaa luottotiedottomalle?

      Ei varmasti anna, eikä anna kyllä kukaan muukaan. Joku on puhunut sinulle täyttä soopaa.

      Siinä tapauksessa voisi luottotiedoton saada lainaa, että merkinnöissä on vaikkapa yksi, pieni lasku, joka on aikaa sitten maksettu pois.

      • yryser

        tätä sitä jaksaa ihmetellä kun luottotiedottomat joka paikassa kyselee että mistä sais lainaa. Luulis sen nyt olevan aivan selvää että ei mistään ja helpompaa ois vaan kai suosiolla se hyväksyä ja unohtaa koko homma. Ei luottotiedoton voi elää kuten normaalit ihmiset se kannattaa muistaa siinä vaiheessa kun luottotiedot menee eikä sitten enään haaveilla mistään.


      • saa.
        yryser kirjoitti:

        tätä sitä jaksaa ihmetellä kun luottotiedottomat joka paikassa kyselee että mistä sais lainaa. Luulis sen nyt olevan aivan selvää että ei mistään ja helpompaa ois vaan kai suosiolla se hyväksyä ja unohtaa koko homma. Ei luottotiedoton voi elää kuten normaalit ihmiset se kannattaa muistaa siinä vaiheessa kun luottotiedot menee eikä sitten enään haaveilla mistään.

        Älä puhu paskaa, pankista saa jos on vakuuksia antaa.
        Toki maksukykyäkin pitää olla.


      • tyzdrt
        saa. kirjoitti:

        Älä puhu paskaa, pankista saa jos on vakuuksia antaa.
        Toki maksukykyäkin pitää olla.

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.


      • stella85
        tyzdrt kirjoitti:

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.

        saadaan, kuule, vaikka mistä, meikäläisttkin "epänormaalit" ulosotolliset. panttilainaamosta. klikkaamalla mainoksia. mistä tahansa pizzeriasta ja pubista sais pimeätä työtä, missä palkkaa saa käteen työvuoron loputtua. kirppiksellä myynnillä. tyhmiltä miehiltä. ja pikavipeissä on ainakin 3 mitkä eivät kaikkien luottotietoja tarkista. kaksi kaveria on saanut 100 vipit, vaikka molemmilla on ulosottoa.


      • ja menestystä
        stella85 kirjoitti:

        saadaan, kuule, vaikka mistä, meikäläisttkin "epänormaalit" ulosotolliset. panttilainaamosta. klikkaamalla mainoksia. mistä tahansa pizzeriasta ja pubista sais pimeätä työtä, missä palkkaa saa käteen työvuoron loputtua. kirppiksellä myynnillä. tyhmiltä miehiltä. ja pikavipeissä on ainakin 3 mitkä eivät kaikkien luottotietoja tarkista. kaksi kaveria on saanut 100 vipit, vaikka molemmilla on ulosottoa.

        No hienoa jos näin on. Ei sitten muuta kuin lisää velkaa ja paaluttamaan ittensä vielä pahemmin kuseen.

        Muutenkin kun katsoo tuota listaa miten rahaa sitten saada, niin eipä ole hääviä. Mainosten klikkailua, pimeitä töitä, tyhmiä miehiä jne... Ei kyllä voi kokea olevansa kovin onnistunut elämässään, jos noilla itsensä elättää.


      • ulk
        saa. kirjoitti:

        Älä puhu paskaa, pankista saa jos on vakuuksia antaa.
        Toki maksukykyäkin pitää olla.

        omasta pankista 16000€ lainaa vaikka oli 2 merkintää luottotiedoissa


      • en elättäis...
        ja menestystä kirjoitti:

        No hienoa jos näin on. Ei sitten muuta kuin lisää velkaa ja paaluttamaan ittensä vielä pahemmin kuseen.

        Muutenkin kun katsoo tuota listaa miten rahaa sitten saada, niin eipä ole hääviä. Mainosten klikkailua, pimeitä töitä, tyhmiä miehiä jne... Ei kyllä voi kokea olevansa kovin onnistunut elämässään, jos noilla itsensä elättää.

        ...itteäni,esimerkiksi hanurilla tienaa jo mukavasti kun soittelen sillä tyhmille miehille,ja nehän maksaa mitä vaan...


      • betty's
        ulk kirjoitti:

        omasta pankista 16000€ lainaa vaikka oli 2 merkintää luottotiedoissa

        aikamoista tuomitsemista täällä havaittavissa. NORMAALIT ihmiset täällä saarnaavat. ei se tee ihmisestä huonompaa jos on joutunut maksuvaikeuksiin. harva varmaan itse haluaa pilata luottotietonsa. joskus vaan asiat menee pieleen.ja elämäntilanteet ei aina mee niinku suunnittelee. uskomatonta puhetta, NORMAALIT ihmiset.


      • saako lainaa.
        tyzdrt kirjoitti:

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.

        Vastasin että saa, että mikä siinä sua vaivaa?
        Ottaisit asioista selvää ennenkuin tulet leikkimään asioista tietävää aikuista.


      • normaali¨
        betty's kirjoitti:

        aikamoista tuomitsemista täällä havaittavissa. NORMAALIT ihmiset täällä saarnaavat. ei se tee ihmisestä huonompaa jos on joutunut maksuvaikeuksiin. harva varmaan itse haluaa pilata luottotietonsa. joskus vaan asiat menee pieleen.ja elämäntilanteet ei aina mee niinku suunnittelee. uskomatonta puhetta, NORMAALIT ihmiset.

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.


      • asiansa
        normaali¨ kirjoitti:

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.

        tai sitten uskonut asiaansa. Vai mihin luokkaan laitat epäonnistuneet yrittäjät?


      • manimanimani...
        asiansa kirjoitti:

        tai sitten uskonut asiaansa. Vai mihin luokkaan laitat epäonnistuneet yrittäjät?

        Luusereihin laittaisin mielelläni.


      • miesss...
        normaali¨ kirjoitti:

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.

        oikeastaan mikä kukakin on määrittelemään mikä on kunnon ihminen.
        voi olla työpaikalla mukava pidetty kaveri,mutta kotona hirviö naisten hakkaaja jolla
        on kaikki laskut maksettuna...
        kaikki on suhteellista...
        normaalilla ihmisellä voi olla erittäin menestyvä yritys joka yhtäkkiä kaatuu ja hän ei pysty maksamaan velkojaan koska pelkät korot tekevät niin ison loven tyhjästä on turha sit nyhjästä.
        sit on takaaja joka takaa lainan ja joutuu kuseen? tyhmähän toi takaaja on kun takas lainan
        mutta oikeesti jos haluaa esim yrityksen perustaa ja saada rahoitusta niin melkein pakko saada ne takaajat..... en tiiä mikä on tilanne nykýään mutta 80 90 luvulla oli näin...
        minusta tuntuu jotka kertovat olevansa kaiken maksavia normaali ihmisiä ovat itse niitä joille
        on käynyt samanlailla mutta netin välityksellä pitää viisastella..


      • dsadsads
        tyzdrt kirjoitti:

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.

        Luottotiedoton ei ole normaali ihminen? lul....


      • petteri p
        saa. kirjoitti:

        Älä puhu paskaa, pankista saa jos on vakuuksia antaa.
        Toki maksukykyäkin pitää olla.

        Olen saanut lainaa pankista vaikka luottotietoni ovat todella menneet.Nimen omaan taikasana on takaajat.


      • uso unelmiis
        normaali¨ kirjoitti:

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.

        Ja joutua työttömäksi taantuman takia. Kunnon ihminen voi ajaa kolarin väsyneenä ja joutua maksamaan vammautumisia ja peltejä. Kunnon ihminen voi masentua. Kunnon ihminen voi erehtyä luottamaan ystäväänsä ja taata velkoja. Kunnon ihminenkin voi tehdä epätoivoisia ja typeriä tekoja. Kunnon ihminen voi mokata asiansa mitenpäin vain. Ei kukaan ole 24/7 kiltisti ja lakikirja anuksessaan elävä olento. Kertomastasi kunnon ihmis termistä puuttuu ihmisyys.

        Äitee opetti että kaiken saa säästämällä. Äiti ei vain opettanut että älä takaa kavereittesi lainoja tai että älä vahingossakaan koskaan aja väsyneenä kolaria. Eikä sitäkään, että älä vaan koskaan mene töihin paikkaan joka vie työpaikkansa tuotantokustannusten takia kiinaan, jonka takia sinä ja 500 muuta saatte potkut. Ikinä en tosis ole mitään velaksi ostanut ja pikkulaskuja mkasamatta jättänyt.


      • Mitä sitten...
        stella85 kirjoitti:

        saadaan, kuule, vaikka mistä, meikäläisttkin "epänormaalit" ulosotolliset. panttilainaamosta. klikkaamalla mainoksia. mistä tahansa pizzeriasta ja pubista sais pimeätä työtä, missä palkkaa saa käteen työvuoron loputtua. kirppiksellä myynnillä. tyhmiltä miehiltä. ja pikavipeissä on ainakin 3 mitkä eivät kaikkien luottotietoja tarkista. kaksi kaveria on saanut 100 vipit, vaikka molemmilla on ulosottoa.

        On ne luottotiedottomatkin NORMAALIA ihmisiä!


      • apuaaaaa
        ulk kirjoitti:

        omasta pankista 16000€ lainaa vaikka oli 2 merkintää luottotiedoissa

        jo mistä minä saisin lainaa on3 merkintää mitään vakuuksia ei ole sähköpostini on [email protected]


      • maraton444
        normaali¨ kirjoitti:

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.

        Amerikassa saa onnistua ja epäonnistua. Suomessa saa vain elää vain osana "biomassaa" eli säästää neukkukuutiota ja katsella TV:tä. kaikki muu on epänormaalia.


      • Homo82
        normaali¨ kirjoitti:

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.

        Kyllä ei todellakaan kerro ihmisestä kaikkea!! Todellakaan KAIKKI ME EPÄNORMAALIT emme ole vartavasten hankkiutuneet tähän tilanteeseen.. Joskus toinen ihminen voi sen tehdä toiselle... Oletkos sitä miettinyt!?!?!?!????? VITUN NORMAALI !!!!!! OOT KUULE KAUKANA NORMAALISTA !!!!!!! Lyö se platinalusikka suuhus ja ime isäs munaa !!!!!


      • Kirsti100
        tyzdrt kirjoitti:

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.

        Ai ettei luottotiedoton olis niinku normaali ihminen? Mistä sä tiedät miksi joku on menettänyt ne? Sä oot just tollainen norsuluutornin kasvatti ja syntynyt kultalusikka persuksissa! Häpeä!


      • Kyssäri
        normaali¨ kirjoitti:

        Kunnon ihmiset maksaa laskunsa ja vuokransa. Jokainen luottotiedoton on ryssinyt asiansa ihan itse, ehkä huono-onnisia takaajia lukuunottamatta. Kertoo ihmisestä jo kaiken, aivan kaiken.

        Mitenkä ihminen jolla on luottotiedot mennyt identiteettivarkauden takia? Olenko minäkin se takia ryssinyt itse raha-asiani?


      • Anonyymi
        tyzdrt kirjoitti:

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.

        you might me mentally retarded :)


      • Anonyymi
        tyzdrt kirjoitti:

        joo mee muualle vinkumaan apina. luottotiedoton ei tosiaankaan tuosta vaan saa lainaa samalla tavalla kuin normaali ihminen.

        eikö luottotiedoton ole normaali ihminen?


    • virkamies

      et varmaankaan saa lainaa ilman vakuuksia,esim henkilötakaus ta jokin muu hyväksyttävä vakuus!!!
      Luottotietoihin saa positiivisen merkinnän.kun olet maksannut velat velkojille tai selvittänyt velkojat,jos asia on palautettu ulosoton kautta varaton tai supuesteellä .Selvitä luottotieto otteesta luottotietojen merkinnät:omat luottotiedot voi tarkistaa verkkopankkitunnuksilla www.omatieto.fi
      kysely maksaa 6.97.Kannattaaa selvittää asia,jos on vain yksi merkintä luottotiedoissa kun velka maksettu merkitäaika lyhenee 2 vuoteen!!!!
      ASIAT KANNATAA HOITAA KUNTOON ja MIETI OTATKO TAAS LISÄVELKAA JA ONKO VARAA HOITAA VELKOJEN MAKSU,vai jätätkö velat maksamatta ja olet taas samassa kierteessä!!!

    • ptr

      myöntää luottotiedottomallekin pikavipin. Mutta mutta, 300 e, maksuaikaa 28 päivää ja kuluja 212 e. Vuosikorko lähes 1000%. Edellyttää siis oman kännyliittymän.

      • sdfsdf

        Ehdoissa jo sanotaan ettei saa olla maksuhäiriöitä


    • että sillee

      kaverini teki jätkien kanssa helpon rahan aikana 50000 mk ryyppyvelkoja. joutui aikanaan sairas eläkkeelle ja vouti tuli tilille ja kaveri maksoi velkoja muutaman vuoden. ja alko kerran tokaa vuosien jälkeen uudestaan, ja kysy kännissä lainaa vissiin hupi mielessä, no pankki äijä kysykii että paljonko otat. tässä vaan esimerkki , että velat voi saada anteeksi.

    • miesss...

      jos sulla on voutilla velkaa niin ei välttämättä sullla ole luottotiedot menneet..
      minun mielestä luottotietojen menetyksestä tulee käräjä oikeudelta ilmoitus ja sit luottotiedot ovat
      menneet seuraavaksi 3v vaikka sä oisit maksanutkin ne velkasi.
      jos sulla on esim joku hammaslääkäri lasku voutilla tuskinpa sen takia on tiedot menneet...

      • lilli123

        Ja ei tosiaan myönnä kaikille jotka vaan hakee..
        Joten se kannattaa nyt unohtaa, jos tarvitset rahaa johonkin pienempään sijoitukseen neuvottele ulosottomiehen kanssa vapaakuukaudesta, sellainen käsittääkseni mahdollista saada kun on tietyn ajan suorittanut maksut /ulosmitattu palkasta.


    • 9

      Toivottavasti ei anna. Luuseri.

      • näin on

        ulosotto ei tarkoita sitä että olisi luottotieto-häiriö. Eli lainaa saat jos tulopuoli kunnossa.


    • ptr

      Ulosotossa voi olla velkoja vaikka kuinka paljon, mutta luottotiedot ovat jo voineet puhdistua. Edellyttäen, että uutta ulosottovelkaa uusien velkomustuomioiden kautta ei ole syntynyt. Jos luottotiedot ovat puhtaat, voi hakea lainaa ja luottokortteja mistä vain.

      • Mukavasti menee

        vouti alkoi käydä kärsimättömäksi ulosottovelkani (2800e) kanssa,sanoi että velka pitäisi maksaa vuoden loppuun mennessä tai hän alkaa viemään kolmasosan palkasta.
        Kysyin piruuttani asiaa paikallisosuuspankista jossa olen asiakkaana ja lyhyen keskustelun jälkeen pankkivirkailija teki tilisiirron suoraan ulosottovirastolle,tuolloin en ollut edes vakituisessa työsuhteessa, (nettopalkka 1500e/kk) vaikka työsuhteen jatkuminen ja vakinaistaminen parin kuukauden kuluttua olikin 99% varmaa ja pienellä paikkakunnalla tämä myös tiedettiin.
        Luottotietoja ei ollut,ne palautuvat hyvin pian eli 2010 tammikuulla.
        Ei takaajia,korkoprosentti on 3% yli popin normaalikoron koska kuitenkin olen jonkinasteinen riskiasiakas,kirjoitin kahden vuoden lainasopimuksen,lainamäärä 2800e ja kuukausilyhennys 127e/kk.
        Kyllä luottotiedotonkin on ihminen,ainakin täällä kehäkolmosen ulkopuolella.


    • 125

      omatiedosta voi tiedustella onko luottotiedot kunnossa? Vai mistä?

    • ei UO pelle

      UO Pellet ovat säälittäviä

    • faktaaaa

      Lainaa voi saada vaikka on ulosotossa. Pelkät normaalisti perinnässä olevat velat eivät vaikuta lainansaantiin. Luottotietojen menettäminen puolestaan vaikuttaa. Luottotiedot menettää, mikäli sinut todetaan varattomaksi uo-miehen toimesta, eli esteelliseksi.

      Merkinnät saa pois, kun hoitaa esteenä olevat velat suoraan velkojalle tai ulosottoon. Mikäli maksaa velat suoraan velkojalle, on siitä toimitettava ulosottoon kuitti tai muu todistus maksusta.

      Luottotiedot menettänyt voi toki saada takauksilla ja panteilla velkaa. Jos näin käy,että lainaa irtoaa, kannattaisi kuitenkin maksaa niillä rahoilla ulosottovelat pois eikä ostaa bemaria tai muuta turhaa.

      • rahatpois

        Mutta huom. lakiuudistus astui voimaan huhtikuussa:

        "Luottotietorekisteriin on tähän saakka merkitty henkilöt, joilta ei ole ulosoton kautta onnistuttu perimään saatavia, koska heillä ei ole ollut rahaa tai heitä ei ole tavoitettu. Huhtikuusta lähtien rekisteriin päätyvät myös ne velalliset, jotka ovat olleet ulosottoperinnässä kahden vuoden aikana vähintään 18 kuukautta."


    • Lainaa saanut.

      Olen saanut lainaa ilman luottotietoja (Autolainan) pankistani,tarkastavat kyllä että on säännöliset tulot, kyllä me luottotiedottomat ollaan aivan tavallisia ihmisiä kuten tekin jolla on luottotiedot kondikses..

    • Vinkauttaja

      Kyllä lainaa saa vaikka olis kuin paljon ulosotossa ja perinnässä. Ei haittaa vaikka olisi luottotiedot mennyt

      Itse lähdin aikoinani töihin englantiin 3kk ja hankin paikallisesta HSBC pankista tilin. Hommaan kuulu automaattisesti debit ja credit kortit. Ei haitannu, vaikka oli suomessa raha asiat miten sekasin tahansa. Crediittiä oli heti 2000puntaa ja varmistukseksi nostin sen 3kk jälkeen 5000puntaan

      Palasin suomeen ja käyttelin sujuvasti ko. kortteja ja melko pian sen jälkeen pamautin saksaan töihin. Heti siellä paikalliseen volksbankkiin ja sama homma. Kortit ja luottotili tuli. Luottorajaakin nosteltiin myöhemmin

      Frankfurtin lentokentällä mulle sattumalta joku tyrkytti Ryan airin luottokorttia. Kerroin vain saksan osoitteeni ja kortti tärähti muutaman päivän päästä postiin

      Sitä en tiedä onnistuisiko ruotsissa. Pitäisi varmaan valita joku sellanen ruotsalainen pankki, jolla ei ole toimintaa suomessa

    • Tukaritko normeja???

      Kaikki tukarit ja V..... kukkahattutädit eivät TOSIAANKAAN oo NORMAALEITA ihmisiä..!!!!!! Sellainen ihmisluokka kuuluu kategoriaan: Pedofiilit ja lastenhakkaajat..!!!!

    • tyyttynen

      itse sain pankista 9000€ kertalainan ja 20000€ autolainan, vaikka luottotiedot menneet, tulopuoli jos kunnossa niin kyllä pienemmät pankit antavat. samalla toki siirryt heidän asiakkaakseen.

      2 maksuhäiriö merkintää on, mutta ei meinannut mitään.

    • minä885

      Ex ukko sössi minun luottotiedot todella pahasti!!! Ja mielestäni olen ihan normaali. Auto meni rikki ja hain pankista 1000€ remontti lainaa, mutta en saanut. Tiliä saan kuukaudessa 2000€ josta menee ulosottoon 1000€ Vuokraa menee asuntoon 550€/kk vesi/sähö/ruuat/kaikki ja olisin aivan hyvin saanut lapsilisillä maksettua tämän 1000€ lainan pankkiin hetkessä, mutta pakko tyytyä tähän mitkä kortit on jaettu kera EX ukon. Asumistukea en saa koska lapset ovat yhteishuoltajuudella enkä liijoin elatusapua. Exä ei anna minulle päähuoltajuutta kaiken paskan päälle. Vaikka lapset ovat hänellä vain jokatoinen viikonloppu
      joten repikää siitä.

      • fgjfgj5

        2000e/e palkasta uo vie noin 550e jos on pari huollettavaa, eikä tuotakoon jos on huollettavia vielä enempi.

        Miksi siis maksat sinne 1000e?


    • hampurilainenmunalla

      Niin ja auton korjaamisenkin voi maksaa omalla nahkalompsalla jos vaan Remontti-Reiska huokui sellaisen maksuvälineenä.

    • ksifonuska2017

      Mä olen useasti miettinyt että nyt kun mulla on ref merkintä, merkintöjä 4 joista. Niin onko mahdollisuuksia hakea esimerkiksi lainaa pankista tai netistä. Entä vakuutukset? Puhelinliittymät? Onko kellään kokemuksia?

    • 248

      Toivottavasti ei.

    • aivanesya

      Hakea voi joka paikasta mutta lainatarjousta ei saa mistään.

    • Anonyymi

      Saanko lainaa

      • Anonyymi

        Ulosotossa olevalla taitaa aina olla luottotiedoissa merkintöjä, joten luonnollisesti lainaa ei tipu.


    • Anonyymi

      Avaajalta voisi kysyä, antoisitko itse lainaa kaverillesi, jolla on "vähän" velkaa ulosotossa? Jos vastaat myöntävästi, niin siitä vain lainaa antamaan.

      • Anonyymi

        Ja muijilta vois kysyä sua osoittaen että "antaisitko tolle pillua vaikka toi on päästään vähän tööt tööt" Jos muija vastaa myöntävästi niin siitä vaan pimpsaa antamaan.


    • Anonyymi

      Vain yhdestä paikasta saa lainaa jos on ulosotossa tai on maksuhäiriöitä. Se on Falloslaina.

      • Anonyymi

        En löytänyt tämmöistä lainapaikkaa, osoite ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt tämmöistä lainapaikkaa, osoite ?

        Nykyään Phalloslaina ja lainaavat kaikille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe