Vista palautus levyn luominen

Nichya

Osaako kukaan auttaa. Ei onnistu DVD:n luominen.

Fujitsu Siemens Computers Recovery v 1.3.8.0 on ohjelma ja asema on TSSTcorp CDDVDW TS-L632H

Levyn luominen tyssää ilmoitukseen "Polttavaa DVD-asemaa ei löydy.

Pitäis kuiteskin saada se levy jotenkin tehtyä. Joten olis kiva jos joku osaisi auttaa.

Asenna Linux ei nyt auta tässä koneessa. Kyseessä on naapureiden kone.

Kiitos jos joku viitsii auttaa.

23

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmia

      vistan palautus levyjen luomisessa. Niitä tulee muuten kolme kappaletta, eli varaa kolme tyhjää. Tuollaista ongelmaa minulla ei ollut mutta muita kyllä. Aloititko levyjen luomisen mistä kautta? F8?

      • Nichya

        oli tunne , että 1 DVD levy ei riitä, joten varasin 3 kpl.

        Levyjen luomisen aloitin, FS recoveryn kaytta, mutta tyssää siihen, että polttavaa DVD-asemaa ei löydy.

        Eli vaihtoehdot on lopussa.


      • ongelmaan
        Nichya kirjoitti:

        oli tunne , että 1 DVD levy ei riitä, joten varasin 3 kpl.

        Levyjen luomisen aloitin, FS recoveryn kaytta, mutta tyssää siihen, että polttavaa DVD-asemaa ei löydy.

        Eli vaihtoehdot on lopussa.

        en tiedä ratkaisua, joku viisaampi varmaan neuvoo. Yksi konsti on soittaa maahantuojalle jos muu ei auta, sieltä minä olen pari kertaa avun saanut.


      • polttava
        ongelmaan kirjoitti:

        en tiedä ratkaisua, joku viisaampi varmaan neuvoo. Yksi konsti on soittaa maahantuojalle jos muu ei auta, sieltä minä olen pari kertaa avun saanut.

        asema muuten toimia, oletko kokeillut? Polta jotain kokeeksi.


      • Nichya
        polttava kirjoitti:

        asema muuten toimia, oletko kokeillut? Polta jotain kokeeksi.

        Nero osaa polttaa ja tunnistaa aseman. Onks tää nyt sitten sitä Microsoftin huippu laatua, mitä Pentti Nelonenkin hehkuttaa, vai olisko mitään kiertotietä hommaan.

        Ongelma taitaa olla tuossa FS ohjelmassa, mutta eihän Windowsiin pysty asentamaan mitään epä toimivaa ohjelmaa (Sanoo Pentti Nelonen)
        Oli/on kylläkin esiasennettu ohjelma.


      • siihen
        Nichya kirjoitti:

        Nero osaa polttaa ja tunnistaa aseman. Onks tää nyt sitten sitä Microsoftin huippu laatua, mitä Pentti Nelonenkin hehkuttaa, vai olisko mitään kiertotietä hommaan.

        Ongelma taitaa olla tuossa FS ohjelmassa, mutta eihän Windowsiin pysty asentamaan mitään epä toimivaa ohjelmaa (Sanoo Pentti Nelonen)
        Oli/on kylläkin esiasennettu ohjelma.

        koneeseen pitänyt ladata nero? Eikös siinä ollut valmiina oma poltto-ohjelma?


      • jo esimerkki
        Nichya kirjoitti:

        Nero osaa polttaa ja tunnistaa aseman. Onks tää nyt sitten sitä Microsoftin huippu laatua, mitä Pentti Nelonenkin hehkuttaa, vai olisko mitään kiertotietä hommaan.

        Ongelma taitaa olla tuossa FS ohjelmassa, mutta eihän Windowsiin pysty asentamaan mitään epä toimivaa ohjelmaa (Sanoo Pentti Nelonen)
        Oli/on kylläkin esiasennettu ohjelma.

        sodat-palstan liiallisesta seuraamisesta.

        Mihis kädentaidot?
        http://fi.ts.fujitsu.com/support/manuals.html


      • Nichya
        siihen kirjoitti:

        koneeseen pitänyt ladata nero? Eikös siinä ollut valmiina oma poltto-ohjelma?

        oli valmiiksi asennettu. Aika onnetonta tuo palautuslevyjen luonti. Kyllä paskaa jaksetaan lätistä, mutta sitten kun joku tarttee paskaan apua, niin ei inahetakaan.

        Onneksi koneella on takua, niin laittakoon liikkeessä asennus levyt kärmäykseen.

        Hui helkka! Duoal core kone ja Vista. Oma 5 vuotta vanha Pomi on huomattavasti nopeempi. Ubuntu rullaa pää käytössä taas. Debian on toisella kiintsarilla, jotta näkee kehittyykö se ja milloin ja miten...

        No Vista läppäriin sain Nortonin tilalle asennettua ilmaisen Avast! virustorjunnan. Sen jälkeen sanoin että pesen kädet koko M$ tuotteesta. Katellaan puolenvuoden päästä kuinka solmussa se on ja miten asennetaan uudelleen.

        Ubuntu 9.04 kokeilin samassa koneessa ja hyvin toimi. Mokkulan asennus oli todella naurettavan helppoa!!! :)


      • tulihan se
        Nichya kirjoitti:

        oli valmiiksi asennettu. Aika onnetonta tuo palautuslevyjen luonti. Kyllä paskaa jaksetaan lätistä, mutta sitten kun joku tarttee paskaan apua, niin ei inahetakaan.

        Onneksi koneella on takua, niin laittakoon liikkeessä asennus levyt kärmäykseen.

        Hui helkka! Duoal core kone ja Vista. Oma 5 vuotta vanha Pomi on huomattavasti nopeempi. Ubuntu rullaa pää käytössä taas. Debian on toisella kiintsarilla, jotta näkee kehittyykö se ja milloin ja miten...

        No Vista läppäriin sain Nortonin tilalle asennettua ilmaisen Avast! virustorjunnan. Sen jälkeen sanoin että pesen kädet koko M$ tuotteesta. Katellaan puolenvuoden päästä kuinka solmussa se on ja miten asennetaan uudelleen.

        Ubuntu 9.04 kokeilin samassa koneessa ja hyvin toimi. Mokkulan asennus oli todella naurettavan helppoa!!! :)

        sieltä viimeinkin windowssin vihaajat vauhtiin, heh.


      • Nichya
        jo esimerkki kirjoitti:

        sodat-palstan liiallisesta seuraamisesta.

        Mihis kädentaidot?
        http://fi.ts.fujitsu.com/support/manuals.html

        sodat palstat. Jokainen käyttää mitä käyttää. Itse 6 vuotta käyttänyt pelkkää Linux pohjaista käyttistä. Olen kyseisillekin yrittänyt ehdotta Ubuntua ja jopa asentanutkin niille. Ei ne kuiteskaan koskaa bootannut Ubuntun puolelle.

        Kerran nakkasin Ubuntun päälle ja tokasu oli: Saako tuohon wintous juttuun kans näin nopean netin? "Ollaan totuttu käyttämään tuota wintoussia ja se luottaa meille"

        Yep! Spasibo i prosto kaikille auttajille!


      • Nichya
        tulihan se kirjoitti:

        sieltä viimeinkin windowssin vihaajat vauhtiin, heh.

        tuotteita, mutta nyt taas vituttaa koko putiikki ja tuotteet. Jokainen käyttää mitä käyttää.

        Mahtaa kuitenkin olla tässä tapauksessa, että tuo FS ohjelma bugaa, eikä M$.

        Katellaan.


      • jo esimerkki
        Nichya kirjoitti:

        tuotteita, mutta nyt taas vituttaa koko putiikki ja tuotteet. Jokainen käyttää mitä käyttää.

        Mahtaa kuitenkin olla tässä tapauksessa, että tuo FS ohjelma bugaa, eikä M$.

        Katellaan.

        Voi olla, että naapuri lukee näitä vastauksia ja ottaa onkeensa hyvistä neuvoista. Saattaa jo polttaa levyjä.
        Sinänsä ihmettelen tälläistä avuliaisuutta, esiinnytään jonain "nörttinä" ja eikö kohta pidäkin heittää apua apua palstalle kysymyksiä. Päälle vielä ylimielinen asenne.

        Säätämisiin.


    • Buliculi

      Mulla on Fujitsu Siemens Amilo ja se palautuslevyjen luonti onnistu vain et levyt oli muotoa DVD /-R (ei DVD /- RW) ja levyjä menee 3 kpl hommaan.
      Jos yritti laittaa DVD RW levyn, niin kone ei suostunu edes alottaa koko palautuslevyjen luotia.

      • ja sitten

        vielä sellainen juttu, että jos on läppäri kyseessä kannattaa ottaa kaikki "ylimääräinen" irti palautuslevyjen luonnin ajaksi. Minulle kävi nimittäin niin, että kolmannen levyn kohdalla tuli error,error ja homma pielessä. Soitin maahantuojalle niin sieltä sanottiin ettei saa olla mitään kiinni koneessa ja minulle oli jäänyt langaton hiiri vaikka kaikki muut olin älynnyt irroittaa. No, hiiri irti ja homma onnistui. Maahantuojalta kerrottiin, että jos levyjen luonti keskeytyy niin pitää luoda uudestaan ne kolme levyä muuten ne ei toimi. Eli kun minulla toppasi levy kolmosen kohdalla niin ne kaksi jo luotua käskettiin roskiin heittämään ja kaikki kolme uusiksi, eli kerralla pitää tulla valmista.


      • Buliculi,
        ja sitten kirjoitti:

        vielä sellainen juttu, että jos on läppäri kyseessä kannattaa ottaa kaikki "ylimääräinen" irti palautuslevyjen luonnin ajaksi. Minulle kävi nimittäin niin, että kolmannen levyn kohdalla tuli error,error ja homma pielessä. Soitin maahantuojalle niin sieltä sanottiin ettei saa olla mitään kiinni koneessa ja minulle oli jäänyt langaton hiiri vaikka kaikki muut olin älynnyt irroittaa. No, hiiri irti ja homma onnistui. Maahantuojalta kerrottiin, että jos levyjen luonti keskeytyy niin pitää luoda uudestaan ne kolme levyä muuten ne ei toimi. Eli kun minulla toppasi levy kolmosen kohdalla niin ne kaksi jo luotua käskettiin roskiin heittämään ja kaikki kolme uusiksi, eli kerralla pitää tulla valmista.

        Oon kuullu et joillain on mennyt iso läjä DVD-R levyjä roskiin just ton takia. Jos tulee jossain kohtaa stoppi, niin ei auta kun alottaa alusta, koska kaikki siihen mennessä luodut levyt on pilalla. Ei voi ku ristiä kätensä ja toivoo et kaikki menis nappiin.
        Onneksi itellä meni kaikki hyvin kerrasta. Kannattaa varata hommaan aikaa ja pitkää pinnaa. (ja levyjä, heh...) Voishan nää palautus/asennuslevyt tulla jo valmiiks paketin mukana kun nyt tää koko hässäkkä on jätetty kuluttajan harteille.
        Mut täähän on taas niitä kustannus kysymyksiä joo.


      • Buliculi, kirjoitti:

        Oon kuullu et joillain on mennyt iso läjä DVD-R levyjä roskiin just ton takia. Jos tulee jossain kohtaa stoppi, niin ei auta kun alottaa alusta, koska kaikki siihen mennessä luodut levyt on pilalla. Ei voi ku ristiä kätensä ja toivoo et kaikki menis nappiin.
        Onneksi itellä meni kaikki hyvin kerrasta. Kannattaa varata hommaan aikaa ja pitkää pinnaa. (ja levyjä, heh...) Voishan nää palautus/asennuslevyt tulla jo valmiiks paketin mukana kun nyt tää koko hässäkkä on jätetty kuluttajan harteille.
        Mut täähän on taas niitä kustannus kysymyksiä joo.

        >Voishan nää palautus/asennuslevyt tulla jo valmiiks paketin mukana kun nyt tää koko hässäkkä on jätetty kuluttajan harteille.

        Mulla on aina tulleet levyt koneitten mukana ja tulevat näillä näkymin vastakin. Kysehän on lähinnä konemerkin valinnasta, itsepalvelukamaa ei ole vielä sentään pakko huolia.


      • Minulla
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Voishan nää palautus/asennuslevyt tulla jo valmiiks paketin mukana kun nyt tää koko hässäkkä on jätetty kuluttajan harteille.

        Mulla on aina tulleet levyt koneitten mukana ja tulevat näillä näkymin vastakin. Kysehän on lähinnä konemerkin valinnasta, itsepalvelukamaa ei ole vielä sentään pakko huolia.

        Amilo, levyjä saa maksua vastaan eli ostaa. Koneen mukana ei tullut.


      • Buliculi,,,
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Voishan nää palautus/asennuslevyt tulla jo valmiiks paketin mukana kun nyt tää koko hässäkkä on jätetty kuluttajan harteille.

        Mulla on aina tulleet levyt koneitten mukana ja tulevat näillä näkymin vastakin. Kysehän on lähinnä konemerkin valinnasta, itsepalvelukamaa ei ole vielä sentään pakko huolia.

        ...niin. Oikeassa olet. Sehän on valintakysymys. Itse kyllä tiesin mitä kaupasta kannan, mutta kaikille se ei ole ihan niin itsestään selvää. Eipä varmaan Juvanperän mummeli oo palautuslevyistä ikinä kuullutkaan, kun lähtee tarjouskonetta marketista hakemaan...


      • Pekka_
        Buliculi,,, kirjoitti:

        ...niin. Oikeassa olet. Sehän on valintakysymys. Itse kyllä tiesin mitä kaupasta kannan, mutta kaikille se ei ole ihan niin itsestään selvää. Eipä varmaan Juvanperän mummeli oo palautuslevyistä ikinä kuullutkaan, kun lähtee tarjouskonetta marketista hakemaan...

        ei varmaankaan ole kuullut. Kaveri osti pakettikoneen jossa ei ollut mitään levyjä mukana, soitettiin piruuttaan ja kysyttiin miksei ole niin vastaus kuului, että ei niitä anneta kun niistä poltellaan kavereille käyttöjärjestelmiä.


      • Niin juuri

        Mä en edes tiennyt, että on olemassa erikseen DVD R ja DVD-R. Onnistuin tekemään palautuslevyt kun oli kolme kappaletaa DVD R levyjä. Kesti jonkin aikaa. Välillä tuntui, että kone on jumissa, mutta kyllä se siitä sitten kuitenkin jatkoi


      • öhöm,
        Buliculi, kirjoitti:

        Oon kuullu et joillain on mennyt iso läjä DVD-R levyjä roskiin just ton takia. Jos tulee jossain kohtaa stoppi, niin ei auta kun alottaa alusta, koska kaikki siihen mennessä luodut levyt on pilalla. Ei voi ku ristiä kätensä ja toivoo et kaikki menis nappiin.
        Onneksi itellä meni kaikki hyvin kerrasta. Kannattaa varata hommaan aikaa ja pitkää pinnaa. (ja levyjä, heh...) Voishan nää palautus/asennuslevyt tulla jo valmiiks paketin mukana kun nyt tää koko hässäkkä on jätetty kuluttajan harteille.
        Mut täähän on taas niitä kustannus kysymyksiä joo.

        "Marketti-mikrojen" suosittelija muistaa viestisi sisällön.


      • että_
        Niin juuri kirjoitti:

        Mä en edes tiennyt, että on olemassa erikseen DVD R ja DVD-R. Onnistuin tekemään palautuslevyt kun oli kolme kappaletaa DVD R levyjä. Kesti jonkin aikaa. Välillä tuntui, että kone on jumissa, mutta kyllä se siitä sitten kuitenkin jatkoi

        onnistui. Se kestää kyllä oman aikansa.


      • ei tiennyt
        Buliculi,,, kirjoitti:

        ...niin. Oikeassa olet. Sehän on valintakysymys. Itse kyllä tiesin mitä kaupasta kannan, mutta kaikille se ei ole ihan niin itsestään selvää. Eipä varmaan Juvanperän mummeli oo palautuslevyistä ikinä kuullutkaan, kun lähtee tarjouskonetta marketista hakemaan...

        kaksi konetta ihan paremmista kaupoista ostanut eikä levyjä tullut mukaan,onneksi en ole tarvinnutkaan,nykyinen kone kohta 3v,win.xp ja pelannut hyvin.
        seuraavaa konetta ostaessa osaan kyllä vaatia levytkin,saa nähdä annetaanko...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe