kirka unohtui

jotenkin tuntuu

Eipä ole paljon tributoitu eikä vuosipäivää näkyvästi vietelty.Sääli. Tais äijä kiertää suomen aika monta kertaa ristiin rastiin keikkojen merkeissä ja loi hyvää mieltä suomalaisille. Ei muuta kuin viimeiseen mieheen...

7

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtunut

      Ei Kirka ole mihinkään unohtunut. Hänen suomalaisille tutuksi tuomat laulut elävät ikuisesti, kuten myös hänen karismansa ja musiikkinsa mm. äänitteiden ja videotallenteiden muodossa. Kyllä hän edelleenkin luo hyvää mieltä meille suomalaisille.
      Ei tarvita suuria julkisia tribuutteja tai vuosipäivien viettoja, eikä lehtien palstoille kirjoitettavaa. Tärkeintä on, että hän elää sydämissämme, ja muistoissamme.

      • samaa mieltä

        Kerrankin tuli asiaa.Olen täysin samaa mieltä,Kirka ja hänen musiikkinsa säilyvät niiden ihmisten sydämissä,jotka pitivät hänestä ja hänen musiikistaan.Ei tarvitse enää konserttaja eikä lehtijuttuja,annetaan jo rauha hänelle.Jokainen joka haluaa voi muistella itsekseen Kirkaa.Kaikella on aikansa,julkisuudessa pitämisellä kuoleman jälkeen.Ei silti tarkoita,että unohtuisi,eivät ne muutkaan edesmenneet artistit ole unohtuneet.Täytyy vaan päästää irti,mennä eteenpäin elämässä,kuunnella,löytää muutakin musiikkia,silti Kirkaa unohtamatta.


    • DAVIDBOWIE

      DAVID BOWIE RIP.. OLI PALJON MEGATÄHDEMPI VERRATTUNA KIRKAAN

    • loistavakirka

      no olipa tyhmä vertaus!

    • hintahai

      Kirka oli nuorena hyvä ja biisit hyviä.Sitten tuli yhdentekevät iskelmät ja hevi,joka ei oikeen sopinut Kirkalle.Kyllähän Kirkaa on muisteltu,yhteen aikaan oli lehdet ja tv täynnä Kirkaa.Konsertteja järjestetään ja kaiken maailman näytelmiä ja musikaaleja.Eihän Kirka sanoittanut tai säveltänyt mitään itse.Toista on Juice,mestarilliset sanoitukset ja sävelmät.Badding oli hyvä,ei sitäkään muistella jatkuvaasti,samoin Sirkesalo.Kirkan vanhempi veli Sammy,häntäkään ei pahemminjulkisesti muistella,oli hyvä-ääninen.Kirkaa palvotaan,jopa Muska nostaa veljensä ainutlaatuiseksi,parhaaksi laulajaksi.Saahan Muskakin nostetta itselleen konserteilla.Mutta Sillanpää-mikä ääni.Yö-yhtye,Eppu Normaalisuomi -rokkia parhaimmillaan.Ei Kirka vanhempana juurikaan ollut erikoisempi laulaja,äänikin meni.Mutta lehtien palstalla akkansa kanssa oli viikottain.Poikansakin hylkäs.Että sellainen idoli(joillekin)en ymmärrä sitä ihailua ja palvontaa.

    • hmmppp

      .......

    • Supgha

      Loistava rip

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe