Kaari-ikkunat mittatilaustyönä?

Mistähän tarjouksia?

Olemme tilaamassa kesämökkiimme kaari-ikkunoita. Onko kenelläkään yhteystietoja luotettaviin toimittajiin? Mökkimme on Länsi-Uudellamaalla.

11

3376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osoitteesta
    • onpi

      Lammin Ikkuna myös tekee

      • kaareva

        suurin osa ikkunatehtaista teettää kaari- ja pyöreät ikkunat alihankintana, vaikka mainostavatkin tekevänsä myös pyöreitä ja kaarevia ikkunoita. yksi tunnetuimmista toimittajista muille ikkunatehtaille on juuri tuo mainitsemasi Heikkilä, en usko, että Lammi tekee itse ko. ratkaisuja, vaan nekin tulevat alihankinnasta.


      • tekee sittenkin
        kaareva kirjoitti:

        suurin osa ikkunatehtaista teettää kaari- ja pyöreät ikkunat alihankintana, vaikka mainostavatkin tekevänsä myös pyöreitä ja kaarevia ikkunoita. yksi tunnetuimmista toimittajista muille ikkunatehtaille on juuri tuo mainitsemasi Heikkilä, en usko, että Lammi tekee itse ko. ratkaisuja, vaan nekin tulevat alihankinnasta.

        Lammi tekee CNC:llä puuosien kaaret ja taivuttaa alumiinit itse. Olen omin silmin nähnyt että tämä on täysin varma tieto.


    • Suosittelen!

      Kysy tarjousta puusepänverstas Joli Boisista, p. 0503493496, Sorvaajankatu 9 b F, 00820 Helsinki. Luotettava ja taitava puuseppä!

    • Jouko H
    • nekin tekee

      As finak Tartosta valmistaa kohtuulliseen hintaan pyöreitä ja moninurkkaisia ikkunoita. Ostin sieltä itse ikkunat ja ovet ja edulliseen hintaan muuten valkoiseksi maalatut ikkunat on erittäin hyvälaatuisia, katsoppa netistä www.kurhela.ee.

      • sellaista menoa

        Tunnen firman, omistaja oli Alavuuden valtuustossa ja työntekijät sai palkat palkkaturvan kautta kun yritys siirsi toiminnan viroon Ne on näitä L-positiivisia jotka saavat syntinsä anteeksi...


    • Ok puuta

      Kesämökin tai omakotitalon ikkunat kannattaa teetättää pienellä puusepänverstaalla.
      Mittatilaustyönä saat juuri sinun taloosi sopivat ikkunat. Puutavara on valikoitua puuta eikä mitään hötöpuuta ja liimapapalikoista kasattuja rimoja.
      Karmi ja puiteliitokset on liimattu ( teollisissa liitokset on kasattu vain sinkilöillä).
      Toimitukset täsmää. Mikä tärkeää ikkunoiden ja ovien hinta / laatusuhde on oikea. Tietojeni mukaan Vääksyssä on hyvä puusepänliike ja Ruokolan puu Kuhmoinen.

    • Jaska -50

      Ja höpö höpö...

      Suurin osa pienistäkin puusepänverstaista ostaa samaa aihiota kuin isot...

      Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä aihiot on suorijatkettun ja liimattu ihan sanoissa aihiotehtaissa.... Tämä on nääs nykyajan meininki...

      Hötöpuusta ei ole kyse ja sormijatkamalla saa oksat pois.... tunnen asian kun olen puutavaran kanssa tekemisissä.

      Huono tai tai hyvä laatu tulee ihan sitten kunkin verstaan tavasta toimia.... olipa iso tai pieni.

    • Puuseppä, Kemiöstä

      Ainakin meidän verstailla tehdään ikkunat ja ovet asiakkaan mittojen mukaan, ja aina valikoidusta kotimaisesta puusta, yleensä tiheäsyisestä männystä!
      Kysykää hyvät ihmiset ennenkuin tilaatte, puutavaran alkuperästä ja laadusta, niin ei tule yllätyksiä!
      Tehdään pyöreät, kaarevat, kolmiot ja vaikka suipot ikkunat, jos niin halutaan.
      Perinteisin menetelmin maalataan ja lasitetaan kittaamalla pellavaöljykitillä, ei aina halvin, mutta kestävä vaihtoehto kuitenkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe