Fontteja tulostettua?

Maaijaa-

Mistä ihmeestä löydän sellaisen sivun mistä voi tulostaa paperille erinlaisia fontteja?

Tarkoitus olisi ottaa tekstiä selkään ja tatuoija kaipaisi fontteja... dafont.com on muuten loistava mutta sieltä ei voi tulostaa, tai sitten en vain osaa...

Kiitän vastanneita!

8

1737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipdaaf

      dafont.com.sta vain downloadaat fontin tietokoneeseesi ja avot silleen sit vaik paintilla kirjoitat tekstin ja tulostat.

      niin ja tuossa ohje fontin lataamiseen.

      http://www.dafont.com/faq.php

      päivän hyvä työ tehty.

      • Maaijaa-

        Siis maa koklasin jo tuota lataus hommaa ja kun se oli ladannu ja purin sen niin ihan siansaksaa oli koko teksti-

        En siis vaan osaa...

        Mutta siis meneekö se suoraan sinne mistä niitä fontteja voi valita vaikka jos paintilla kirjuuttaa sen? Wordi olis kyllä parempi...

        Rekisterödyin ihan tuonne dafont.comiin... mitä lie auttaapi?


      • Maaijaa-
        Maaijaa- kirjoitti:

        Siis maa koklasin jo tuota lataus hommaa ja kun se oli ladannu ja purin sen niin ihan siansaksaa oli koko teksti-

        En siis vaan osaa...

        Mutta siis meneekö se suoraan sinne mistä niitä fontteja voi valita vaikka jos paintilla kirjuuttaa sen? Wordi olis kyllä parempi...

        Rekisterödyin ihan tuonne dafont.comiin... mitä lie auttaapi?

        Saan kyllä siis ladattua sen mutta se näyttää vain että tämä on malliteksti-

        Haluaisin siis joko itse kirjoittaa sen lauseen siihen tai sitten ladata sen valmiiksi tuosta- vaikka siis laitan siihen sen lauseen ja lataan sen, silti tulee se tämä on mallitekstihommeli!!

        MURR- kohta menee hermot....


      • jaapsjeeps
        Maaijaa- kirjoitti:

        Saan kyllä siis ladattua sen mutta se näyttää vain että tämä on malliteksti-

        Haluaisin siis joko itse kirjoittaa sen lauseen siihen tai sitten ladata sen valmiiksi tuosta- vaikka siis laitan siihen sen lauseen ja lataan sen, silti tulee se tämä on mallitekstihommeli!!

        MURR- kohta menee hermot....

        Ei sitä saa tulostettua heidän sivultaan vaan fontti täytyy ladata omalle koneelle.

        Siis downloadaat sen fontin jonka jälkeen siirrät sen myös esim. C:\WINDOWS\Fonts kansioon
        Itse downloadaan fontin ja avaan sen winzipillä ja siirrän sen tuohon kansioon yllä. Mutta mielenkiintoista tuossa on ettei microsoftin works tunnista fonttia mutta paint kylläkin.


      • Maaijaa-
        jaapsjeeps kirjoitti:

        Ei sitä saa tulostettua heidän sivultaan vaan fontti täytyy ladata omalle koneelle.

        Siis downloadaat sen fontin jonka jälkeen siirrät sen myös esim. C:\WINDOWS\Fonts kansioon
        Itse downloadaan fontin ja avaan sen winzipillä ja siirrän sen tuohon kansioon yllä. Mutta mielenkiintoista tuossa on ettei microsoftin works tunnista fonttia mutta paint kylläkin.

        Voi että- kiitos sinulle tuhannesti!!

        Sain kaikki ladattua ja vieläpä wordilla toimii!!

        KIITOS KAUNIS SINULLE :)


      • KukkuuGirl
        Maaijaa- kirjoitti:

        Voi että- kiitos sinulle tuhannesti!!

        Sain kaikki ladattua ja vieläpä wordilla toimii!!

        KIITOS KAUNIS SINULLE :)

        ite avaan sen ja tallennan fontti kansioon,mutta ei paint eikä word löydä sitä


      • daivari
        KukkuuGirl kirjoitti:

        ite avaan sen ja tallennan fontti kansioon,mutta ei paint eikä word löydä sitä

        Oletko katsonut,että on mennyt kans koneesi fontti kansioon? Itse joskus kans kämmännyt ja heivannut fontin jonnekkin aivan muualle tai sitten se onkin kansiossa jollakin aivan muulla nimellä.
        Ja sitten tosiaan se, että kaikki fontit ei mulla ainenkaan aukea kaikilla ohjelmilla tai niistä kirjoittaessa tulee vain "laatikkoa".


      • Maaijaa-
        KukkuuGirl kirjoitti:

        ite avaan sen ja tallennan fontti kansioon,mutta ei paint eikä word löydä sitä

        Fontit pitää eka purkaa kun ensin ne tallennat- sitten windows fonteista ne löytyypi.

        Wordin fonttivalkosta sit löytyy uudet fontit, ainakin minulla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe