Hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit

juugh

Hei!

Sellaista kyselyä tässä teen, että mitkä ovat hauskimmat/huonoimmat iskurepliikit joita teille on sanottu tai mitä olette kuulleet? Tähän voi vastata niin naiset kuin miehetkin. Kaikkihan tietää toki sen tavanomaisen: "meille vai teille?"

153

136698

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • megara125

      "No, niin olen nyt tässä, ei tarvitse enää odottaa." sanoi eräskin mies ja istui ravintolassa pöytään minua vastapäätä. Oli kai olevinaan hauska. Naurahdinkin, mutta ei paljon kiinnostanut, kun äijä näytti olevan isäni ikäinen.

      Sitten tulee koko ajan vastaan näitä kundeja, jotka eivät sano mitään vaan alkavat raahata jonnekin nurkkaan luokseen. Nappaavat vain ranteesta kiinni ja murahtelevat kuin luolamiehet. Hyvä kun eivät nuijalla päähän kalauta. Onneksi ovat yleensä sen verran humalassa, että heidän otteestaan on helppo irrottautua.

    • Nainen vaan

      Mies tuli ja sanoi "Sinullapa on pienemmät rinnat kuin minulla"... No, aamuunhan siinä meni rintoja vertaillessa, vähän muussakin. Bodarille hei.....

      • Anonyymi

        hei toimi hyvin minun äikdinkielen opelle ja nyt olen hänen autossaan


    • Rane vaan

      -"Mennään meille syömään pizzaa ja harrastamaan villiä seksiä"
      -"No en varmaan"
      -"Ai eks tykkää pizzasta? Otetaan jotain muuta sitten..:"

      • bjjbjbhvhvh

        Huonoin ja yleisin aloituskommentti miejiltä kautta vuosien: Miksi sä näytät niin vihaiselta. - en suosittele kenellekään, kumaan nainen ei ala juttelemaan sen jälkeen, mutta näin aloittavat miehet silti näköjään luulevat iskevänsä, koska yrittävät jäädä roikkumaan ja juttelemaan, eivätkä tajua lähteä pois vaikka kääntäisi heille selknsä monta kertaa. todella loukkaava ja idilottimainen aloitus.

        Paras ja harvinaisin aloitus: Moi. Mun nimi on xx. Mitä kuuluu?


    • Midsu

      Käyt sä usein täällä?

      • diudauh

        koulussa sama


    • tällai

      on mut koitettanu iskeä.. "Mennääks panee?" ja tämä ei siis tapahtunu baarissa vaan kadulla iltapäivästä ja mieskin joka sen sano vaikutti kohtuu selvin päin olevalta. Aika moukkamaisen kuvan anto itestään, ei kyllä muhun tee minkäänlaista vaikutusta tuollaset lähestymiset.

    • Midsu

      Onks sun vanhemmat jotaa simpukoit ku sä oot tollanen helmi?

      Ootsä sukuu uunille ku oot noin kuuma?

      Hei annatko sun puhelinnumeron kun hukkasin omani?

      mul ois kotona vesisänky, mennääks tekee aaltoja?

      Löysin netistä tällaisen sivun, josta näitä voipi lukea!

      • Anonyymi

        Annappa tavallisen vikkelästi se nettisivuston nimi kiitos paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annappa tavallisen vikkelästi se nettisivuston nimi kiitos paljon

        Aika tönkköä nettikäytöstä olla laittamatta linkkiä. Midsu vois reilun vuosikymmene jälkee ettiä sen uudestaa


    • merwin666545

      Sulla täytyy olla kultainen sydän jos sitä voi edes verrata pakkaukseensa...

    • kameli112

      jos kauneus mitattaisiin maidossa olisit lehmä

      • Nainenisollanllä

        Kameli voi ei…toivottavasti ei jäänyt traumoja :D


    • Onneton yritys

      "Mitä me kaikki kolme tässä (tanssilattialla) seistään?" -Susta en tiedä, mä voin kyllä poistua nyt...

    • hipsukka67

      Mies oli yrittänyt minua useasti ennenkin saada mukaansa, en lämmennyt... sitten sanoi että voisi nuolla minua tunnin... en edelleenkään lämmennyt...

      • 5e6hjer7detyj

        No ei kai tollasesta voi lämmetä..
        Siis vaan tunti??? EIHÄN SE RIITÄ OLLENKAAN


      • Anonyymi
        5e6hjer7detyj kirjoitti:

        No ei kai tollasesta voi lämmetä..
        Siis vaan tunti??? EIHÄN SE RIITÄ OLLENKAAN

        Niin ei ollenkan


      • 😂😂 voi jeesus


    • c.c.c.c.c

      Olen nekrofiili, joten oletko hyvä esittämään kuollutta?

    • F0R_3V3R_4L0N3

      :D Mulla yks hunoimmista oli, ku yhes julkises tapahtumas siinä kahen aikaa vielä pyörimässä, ku porukka oli aikamoisessa tuiskeessa jo, nii muhun tarras joku het 2 metrine mies :D sit se alko ruhjoo mun kämmenselkää muka helästti ja söpösti, mut mun iho meni rullalle ja sattu nii saatanasti :D eikä siinä vielä kaikki, samal ku se alotti ton "hellyyden osotuksen", nii se alko laulaa Uniklubin "näiden tähtien alla" aivan päin helvettiä. Pisti hiljaseks ja tuijotin vuoroin mun kavereit ja sitä jätkää. Ku se lopetti nii se hymyili oikee leveesti ja kysy "no, lähetkö mukaa".

      En lähtenyt.

    • Huumoria, ihmiset!

      Tahallisesti huonot iskurepliikit ovat juuri parhaita! Ne ovat kuin vitsejä, jotka pitää sanoa virnistäen ja hymyillen. Näin saa aikaan rennon ja hauskan ilmapiirin. Naiset tykkää, jos on hauska ja huumorintajuinen mies.

      • --------

        Tää on kyllä totta. Jos on niin huumorimies, että keksii siinä tilanteessa jonkun oikeasti hauskan jutun, (joka ei ole loukkaava tai seksistinen), niin ei voi kuin ihailla. Enkä sitten tarkoita näitä ulkoa opeteltuja, muka-hauskoja, moneen kertaan kuultuja "Oliks vanhempas simpukoita kun sä oot tuollainen helmi" -juttuja. Sen sijaan tilanteeseen sopiva ja oikeasti omaperäinen letkautus olis todella hieno juttu.


    • tylsä ämmä

      YKSI HERRA kysyi että ONko pakko olla noin kaunis kun se aiheuttaa hänelle kipinöitä ja turvotusta alakertaan...en lämmennyt...vaikka huone oli hotellissa yms..

    • ei toiminut

      Kyllä me nuollaankin.

    • tb

      M: Hei, tiiätkö mikä on päivän sana?
      N: No?
      M: Sääret, mennääks makkarii levittää päivän sanaa??

    • TositarinaEtelästä

      Olen huono iskemään naisia mutta näin kävi aikoinaan etelän lomamatkalla.Kävelin kaverini kanssa aamuyöstä baarista hotelliin todella kännissä. Vastaan tuli kaunis vaalea nainen tumman,ilmeisesti paikallisen miehen kanssa käsi kädessä. Heitin vitsinä,että laita se apina tohon tolppaan kiinni ja lähde meidän mukaan. Tyttö pysähtyi,katsoi meitä ja sanoi selvällä suomella voisin lähteäkin. No ei siinä voinut enää perääntyä. Tyttö lähti meidän mukaan ja paikallinen mies pikkusen ärtyneenä jatkoi matkaansa.

      • Anonyymi

        Jep ja tää tapahtu👍🏻


    • Nainen♥

      Mies surkuttelee, kun ei löydä itselleen naista.

      Ei siis kannate surkutella tollasta juttua naiselle ketä mies yrittää iskeä.

    • suuuudeeen

      tätä ei ollu tarkoitettu mitenkään tosissaan mutta lyötiin kaverin kanssa baarissa vetoa ettei ole pokkaa mennä sanomaan seuraavaa "repliikkiä" eräälle kauniille naiselle, noh kaveri meni ja sanoi niinkuin oli aikasemmin sovittu eli "mä olen vähän päästäni vajaa avohoitopotilas ja musta tuntuu että tarvisin tänään illalla vertaistukea" laski käden vielä tytön kädelle :D:D tyttö tajus homman täydeks vitsiks ja tuli jopa meitin kans lasilliset juomaan ennenku jatko matkaansa..

    • omituisia..

      hauskin ja samalla huonoin tais olla ku mies tuli tanssalattialla vaatimaan, että sulkisin silmäni ettei hän sokaistuisi :D

    • ffffffffffffffffffff

      Pannaaks menee, mukitolkulla??
      Silliä kullekin,puimakone naksuttaa!!

    • mnbvc

      Minusta paras ja toimivin, mitä mulle on sanottu on yksinkertaisesti "terve". Mä oon heti myyty kun joku ihan ok tulee ja sanoo sen.

      • Anonyymi

        Jep mä oon myyty kans mä oon niin myyty jos joku tulee ja sanoo "terve"en lämpee kun joku sanoo oliko vanhempas simpukoita kun oot tollanen helmi.


    • bloooobloooooooooooo

      Mä:Annatko kymppitonnista?
      Blondi akka:EN!!
      Mä:NO annatko tonnilla!?
      Blondi:EN!
      Mä:Annatko kympillä?
      Blondi(huutaa naama punasena):Mikä hu--ora sä luulet mun olevan!!!
      Mä:Kyllä mä tiedän sanomattakin mikä olet,kunhan kyselin sun hintojas!!

      • paskaplagiointia

        Tyhmä, ei se vitsi edes noin mennyt!

        Ensimmäinen kysymys oli (teoreettinen): "Voisitko harrastaa jonkun kanssa seksiä jos saisit siitä miljoonan", johon nainen vastaa "ehkä/varmaan" tai muuta myöntyvää. Sitten "tingitään" hinnoista.

        Sun versiossa ei ollut mitään järkeä - ikinä nähnyt noin huonoa vitsin kopiointiyritystä.

        Ps. Älkää oikeasti käyttäkö noin huonoa vitsiä muutenkaan, vaikka sen oikein kertoisittekin.


    • tuossa taannoin olin eräässä myöhään auki olevalla huoltoasemalaa tauolla ja tilasin siinä sitten kauniilta tytöltä pitsan. En tiedä edes miksi, mutta kun tyttö kysyi täytteitä niin sanoin..

      "laitetaan vaikka jauheliha, katkarapu, salami ja sinut"

      tyttö meni ihan hämilleen ja ei tiennyt mitä sanois. sai sitten sanottua että ei kuulu täytteisiin.

      "no otetaan sitten vaikka ananas siihen sun tilalle"

      Tyttö: oikei mitä muuta sais olla?

      minä: no kahvin vois ottaa jälkiruoaks ja sinut kahvin kanssa...

      Ja tosiaakin ei ollut mikään aikomus edes mennä tyttöä iskemään mutta sainpahan mukavaa kahviseuraa..:)

      Eli sponttaanisti vaan mitä vaan tulee mieleen ja soveltakaa tilanteen edetessä..niin se jack sparrowkin tekee..;P

    • James-95

      Idioottivarmoi iskurepliikkei.

      "Mul on repussa pari tölkkii ES."
      "Alaxx?"
      "Tuu meille pelaa CoD/BF"

      • ndiosd

        Komppaan.

        ''Mul on repussa pari tölkkii ES.'' on maailmanhistorian varmin tapa saada naista.

        Kokeilkaa jos ette usko.


    • tauluujamesiiiiiiiii

      Voi vi..tun teinipelle james!!!!!!!!!!!!Tauluun sua lujaa muksista vaa

    • jääkarhun_paino

      M: tietkö kuinka paljon painaa jääkarhu?
      N: errrmmm... en?
      M: Niin aljon että se riittää rikkomaan tän jään meidän välistä.

      Tuli siinä hetki sit jubailtuu, hauska heppu!

    • mahtava mies

      Mulla taas tapana vetää kunnon känni ja käsimerkein jäljitellä sukupuoliyhdyntää.
      Ei oo oikein toiminu....tiiä sitten...

    • nätti mies

      Onks sun äitis enkeli kun oot niin kaunis. Kerran toimis ja sain seksiä.

      • sievä silloin

        Herra n 60v lähestyi ja tuli kuismaamaan korvaani:NYT tiedän miksi siemeneni kehittyvät-IHAN sinua ja kauneuttasi varten..perustetaanko perhe?..Juu ei !


    • Tämä_on_tosijuttu

      Eräs sukulaiseni iskettiin baarissa seuraavalla repliikillä ilman tervehdystä: "Vaihdetaanko kännykännumeroita?" Muutaman minuutin kuluttua nainen vei miehen kotiinsa ja he joivat hyvät kahvit. Tämä tarina on tosi.

    • huonoläppäsainsiltnu

      kysyin tytöltä: minkälainen navetta teillä on kotona?
      nainen: ööö mtäh.. ei meillä oo navettaa
      minä: missäs te lehmii pidätte?

    • jokuvaan :)

      Sori jos kyylään, mut sä oot niin söpö.

    • sukuasamppalinnalle

      oliko vanhempas helmiä ku oot tollanen simpukka!

      • -/-

        Mielummin olikos sun vanhemmat jotai simpukoita ku oot tommone helmi


      • nakkelikakka
        -/- kirjoitti:

        Mielummin olikos sun vanhemmat jotai simpukoita ku oot tommone helmi

        Toi oli hauskempi toi et oliks sun vahemmat jotain helmiä ku oot tommone simpukka xD tosin jos tosissaan haluaa juuri tällä helmirepliikillä naista saada niin silloin miten itse tahtoo


      • Mies17kkll
        nakkelikakka kirjoitti:

        Toi oli hauskempi toi et oliks sun vahemmat jotain helmiä ku oot tommone simpukka xD tosin jos tosissaan haluaa juuri tällä helmirepliikillä naista saada niin silloin miten itse tahtoo

        Oliks sun vanhemmat simpukoita ku oot tollane limavittu?


      • Anonyymi
        -/- kirjoitti:

        Mielummin olikos sun vanhemmat jotai simpukoita ku oot tommone helmi

        Eikun "olikos sun vanhemmat jotain simpukoita ku oot tommonen limanen vittu saatana!"

        6/5 toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun "olikos sun vanhemmat jotain simpukoita ku oot tommonen limanen vittu saatana!"

        6/5 toimii

        Paras iskurepla maan päällä.


      • Anonyymi
        -/- kirjoitti:

        Mielummin olikos sun vanhemmat jotai simpukoita ku oot tommone helmi

        oliko sun vanhemmat jotai simpukoita ku oot tollane limane vittusaatana


    • heitti hiljaaseksi

      Mitä lehtiä sulle tulee postiluukusta?

    • surprise x

      Pakko tulla sun viereen-kehoni käski.Sanoi mies ja toi värikkään juoman minulle ja itseellen miehekkäästi oluen :D

    • ladies maan

      Mies naiselle: "jos kauneus olis rikos, sä istusit elinkautista."

    • hbjhbhjbhjbjhhjhb

      "Jos et anna niin mä raiskaan sut"
      –Eräs hermostunut ja kiimainen teinipoika ruotsinlaivalla, poikuuttaan halusi menettää ja jännityksen johdosta päästi aikamoisen sammakon suustaan.
      Tuskin tarvitsee kertoa, että tunnelma oli hiukan kiusallinen. Ei ollut mikään raiskaaja tietenkään, muttei aivotoiminnassakaan tainnut olla kehumista.

      Oma pohjanoteeraus eräälle neidolle teinipoikana laivalla:
      "Panisin sua jos en olis näin kännissä."
      Ei lämmennyt.

    • surkuhupaisaa

      tiskillä: mulle olut ja tolle lehmälle paali heinää

      osu ja uppos, once in a lifetime huumorintaju...

      • Anonyymi

        Paras!


    • Ei lämmennyt..

      Huomattavan rintavalle naiselle;

      Tuleeko noista maitoa?

    • O.o;;

      nooh tällainen:

      n. 40v mies: Minkäs ikäinen neiti on?
      Minä: 23
      Mies: Uuuu, juuri sopivan ikäinen *wink wink*

      .......

    • säälittävä kysymys

      ulkomaalainen m (aviossa): haluutko makkaraa? mulla on työsuhdeetuna alennuskuponki.
      n (aviossa): ??

    • Mikäs kottarainen täällä parveilee?

      Omalle kohdalle on osunut tällanen: facebook on ihan kiva juttu, mut sun kaa riittäis pelkkä face [hangonkeksihymy]

    • justin4

      Onks sun isäs nalle puh, ku sulla on tollane puolen hehtaarin perse :D

    • Infra-red Pill

      Kaikki iskurepliikit jotka tulevat naisen kannalta epäsopivilta miehiltä on huonoja, sisällöstä ja konteksista riippumatta.

      Kaikki iskurepliikit jotka tulevat naisen kannalta sopivilta miehiltä on hyviä, sisällöstä ja konteksista riippumatta.

    • Lily- Rose

      Jos kauneus on pala pekonia, nii sä oot koko emakko.

      • Tää oli paha XD


    • Hohhoijaa.

      Tapahtui viikonloppuna:

      - Sshaankos pluvan tanssimaan (puhe sammalsi jo siihen malliin)
      - Ei kiitos
      - Mä nään et sul on hyvät rinnat
      - Jaa
      - Onksne hyvät?
      - Jep jep...
      - Sen jälkeen alkoi arvailemaan ikää.
      - Saisinko olla yksin kiitos.
      Ja tajusi sentään lähteä.

      Tuolla tavalla ei kannata yrittää, voin kertoa.

    • appelsiinit

      onks sun vanhemmat appelsiineja ku oot nii mehukas?

      onks sun vanhemmat appelsiineja ku oot nii puristeltava?

      jos kauneus ois rikos, istuisit elinkautista.

      onks sun vanhemmat simpukoita ku oot tollane helmi?

      siinä joitai xdxd

    • hugahuga

      lähdekkö meille jatkoille? Olis muuten pikkusen kossua ja voisit saara naida

    • itse ilkimys

      M: haluutko elämäs parasta seksiä?

      Minä: no en todellakaan…

      M: lähe sit mun mukaa

      :D

    • swagi

      onks sut valmistettu kinder tehtaalla ku oot noin bueno ;)

    • määmy

      Istuin aamuyöst 1960 luvun kesäbilikani pelkääjän paikal ja kuski ol huolsikal asioimas, ku viereen ajo tusina-Camaro
      - Tuu uudemman ja hienomman kyytiin, ehdotti Camaron kuski.
      - Älä solvaa mun muruu, vastasin.

      -------

      - Jos et ala seurustelemaan kanssani, olet rasisti, sanoi tumma poika
      - Sitten olen rasisti, vastasin.

      ------

      - Voit sä olla mun halpa, yksi humalainen keksi kysyä
      - No en, vastasin

    • Nonäitäriittää

      Valomerkin aikaan taksijonossa: "Uskallatko pussata mua?"

      Oli jotenkin hauska repliikki, varsinkin kun kysyjä oli hyvännäköinenkin. :D

      • elatusmaksu

        "Näytät ihan mun tulevien lapsien yksinhuoltaja äidiltä"


    • huuliverkko

      Terve, nyt kun ollaan puolituttuja miten olisi puoli yhteys?
      ??? Mikä puoliyhteys?
      Suku

    • Jos mä olisin kala,ja sä mato koukussa,mä nappaisin heti kiinni..^_^

    • rousi

      Sun oikee jalka on joulu ja vasen uusivuosi..ehtiskö tossa pyhien välissä tulla käymään?!

    • NOeikiitos

      Huonoin isku (ja ensi-) repliikki koskaan:

      "Haluutko kokeilla mun tissejä?"

      Kysyjänä oli siis jonkinlainen bodariMIES. No thanks.. :D

    • Chickkkkkk

      "Näytät ihan neitsyt marialta!", "Näytät ihan mun nuoruuden aikasilta naisilta, kun hiuksesi ovat tollai samalla tapaa kiharalla ja pörrössä!", "Ootsä ulkomaalainen?!", "Näytät ihan italialaiselta!", "Näytät ihan espanjalaiselta!"

      Ja joo, olen kyllä ihan suomalainen syntyperältäni :)

    • heh heh

      Jotkut naiset tykkää imeä munaa.

    • kokeilkaa miehet :D

      näitä ku lueskeli ni kyl hymy nous :)
      mutta toimivin mitä ite käytän ni on mennä johki pöytää mis näyttää olevan kauniita naisia (toivonmukaan myös järkeviä) on tämmönen.

      minä : Mro, saakos teidän pöytää tulla kans?
      pöydässä : joo/ei
      Minä : (jos pääsen pöytää) niin kättelen ja kerron nimeni ja alan juttelee mukavii :)

      paras ikinä ja toimivin

    • tällainen juttu

      M: Moi, saanko ottaa susta valokuvan?
      N: ööh miks?
      M: Lähetän sen joulupukille, niin se tietää mitä haluun joululahjaks.
      =)

    • Hauskajahyvä

      Baarissa. Kysyn baarimikolta "olisko mitään hyvää ja alkoholitonta?". Vieressä seisova mies sanoo "Mä". Repesin ja heitettiin high fivet. Harmittaa, kun kaveri keskeytti ja mies ehti katoamaan.

    • Jotenkin suloista

      Käveltiin puolituttuporukalla bileisiin lukioaikoina. Kysyi mun etunimeä. Kerroin. Vastasi kovaan ääneen koko porukalle: Miten kaikki *****-nimiset voi olla hyvännäköisiä? Hymyilin ja hämilläni kiitin.

    • Auronko

      Uskomatonta ettei täällä ole aina toimivaa ''Paljo sun mutsis työntää kuulaa?'' repliikkiä.

    • mietääl

      Haluisiks olla mun tulevan lapsen yksinhuoltaja äiti?
      Nauroin.

    • ihana matka

      Sloveniassa vuosi sitten tuli aika helmi ihan spontaanisti. Menin kahvilaan tiskille, muita asiakkaita ei ollut. Tarjoilijaneito seisoi selin, eikä huomannut mua.

      Kysyvästi totean "Hi?"
      Tyttö saa slaagin, kääntyy ympäri ja naurunsekaisesti parahtaa "Fuck!"
      Johon minä "Well... Thanks for offer but I was thinking of a sandwich and a beer" :)

      Juteltiin tunti pöydässä kahden ja vaihdettiin puhelinnumerot :)

    • 4+7

      Mies baarissa sormeili kaulakoruani ja sanoi " olet varmasti kaunis vain tuo kaulakoru ylläsi". No ei napannut, muttei huonoimmastakaan päästä.

      Kerran vedettiin viimeisen biisin ajaksi tanssilattialle ja tokaistiin "mua panettaa" ja sit kun en lähtenyt, puraisi perhana niskaan ja lähti etsimään toista - huh!

      Istahdin baaritiskille ja tilasin lonkeron. Viereisellä tuolilla mies kysyi " mistäs siihen tupsahdit?" ja juttu alkoi siitä ja toimi.

      • Ei oo tosi!?

        "puraisi perhana niskaan"

        Puremasta saa vaikka aidsin. Poliisiasia.


    • Pullan murunen :3

      "Oliks sun vanhemmat jotain pullii ku sä oot tollane muru?" ;))

    • AinaLohkeaa.com

      "Onko sun vanhemmat jotain sikoja, kun sä olet tollainen lehmä"

      Onnistuu aina. Jos ei onnistu kannattaa kokeilla tätä: "Pannaanko?"

    • repliikki

      ANNA PIL.LUVA SAATA.NAN HUO.RA

    • Aatamo

      Lennä lennä leppukerttu mun ison ja kovan kimppuun :)

    • Pelkän äidin omaava

      Eikös toi oo vähän loukkaavaa kysyä että "onko isäs/äitis ___________ ku oot noi __________" koska eihän kaikki välttämättä tunne isäänsä/äitiänsä tai muuten ole väleissä? :D ei sillä että itseäni häiritsisi mutta jokuhan voi suuttua ihan kunnolla. Joten jos haluatte olla varmoja ettette saa turpiin nii kysykää mielummin et "ootko sukua" tai jotain muuta vastaavaa.

      • tämänoteerattu

        Tää oli hyvä huomio. Pitää ensi kerralla kysyä ensin, että oletko sukua äidillesi tai isällesi, vai kenties kaukainen koeputkilapsi. Kun ei tosiaan ikinä tiedä ja aina voi loukkaantua.


      • Anonyymi
        tämänoteerattu kirjoitti:

        Tää oli hyvä huomio. Pitää ensi kerralla kysyä ensin, että oletko sukua äidillesi tai isällesi, vai kenties kaukainen koeputkilapsi. Kun ei tosiaan ikinä tiedä ja aina voi loukkaantua.

        Totta kai ne vittu sukua on😂😂


      • Anonyymi
        tämänoteerattu kirjoitti:

        Tää oli hyvä huomio. Pitää ensi kerralla kysyä ensin, että oletko sukua äidillesi tai isällesi, vai kenties kaukainen koeputkilapsi. Kun ei tosiaan ikinä tiedä ja aina voi loukkaantua.

        Totta kai ne vittu sukua on😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai ne vittu sukua on😂😂

        Joo ei vaan et "ootko sukua [sille minkä muuten sanois iskettävän äidin/vanhempien olevan]"

        "Oliks äitis lutka ja isäs tikka ku oot tollanen lutikka" tms. ei kyl varmaa toimis yhtä hyvin sellaseen muotoon muutettuna.


    • metsän eläin

      Jos oisit hirvi ni oisin hirveen ihastunu :)

    • ennytkeksinimeä

      Kerro vaan nimes ja kysy kuulumisia, juttele tai semmosta. Toimii aina

    • täsäois

      Sun jalat ovat kuin dominokeksi, haluisin vaa ottaa reunat pois ja syödä kaiken hyvän sieltä välistä ;)

    • Gerbiili

      Ihan randomisti tuli jäbä viereen baaritiskille, tuijotti hetken ja tokas: "Omistatko gerbiiliä?".

      Toimi. Ihan vaan koska siinä ei ollut mitään järkeä.

    • mörkö

      no tuleeko sitä pillua vai ei?

    • jeps1

      Sulla on nätit kengät, miltähän ne näyttäs aamulla mun eteisessä.
      Toimii! testattu on

    • Ndbsbshsudpdnhd

      Oon burger kingissä töissä, odotin ekaa aamujunaa yövuoron jälkee. Saman ikänen humalainen jätkä tuli juttelemaan ja hetken päästä letkautti "saisinks mä maistaa sun.... Tuplawhopperia. ;) ;) ;) ;)" kyllä siitä molemmat hyvät naurut saatiin XD paras ikinä!! En mukaan lähtenyt kuitenkaan

      Burger kingissä siis on hampurilainen nimeltä tupla whopper

    • dudefella

      Täs on yksi :D

      Mennäänkö leikkii meille kotia?
      Sä olisit ovi ja mä paukuttelisin sinua.

    • Enkeksinimee

      Eks mulla oo hienot kengät? :D

    • Nallepuhinkaverit

      Oon kuullu tällaisen, jos olisit puu tulisin sun juurelle kusella :D

    • Ainasamakysymys

      "Käytsä usein täällä?". Legenda.

    • Edellinen

      Ja yksi huippu: " Olet niin kaunis että haluaisin maalata sinut, mahtava sivuprofiili. Olen muuten taiteilija"

    • joker100

      Baaritiskillä avaten keskustelua: "Etkö säkin söis hamppupellon, jos olisit hirvi? :)

    • KuunteleLoppuun

      Näinkin voi käydä, jos keskeyttää toisen puheen liian aikaisin. Nainen ei tiennyt miehen olevan varakas ja mies kysyy naiselta.
      "Voinko panna sinu" jonka nainen keskeyttä "No et ikimaailmassa" ja nainen lähtee ovat paukkuen.
      Mies huudahtaa naisen perää " no ei sitten jos ei kelpaa. Olisin vain kysynyt, voinko panna sinun tilillesi 100 000 euroa.

    • UUnoin

      Voishan sitä kohteliaasti kosasta ja kysyy et:Haluisko neitokainen tulla hautatuks meitän sukuhautaan?Tää ainaski tehos itteni kohdalla.

    • Lemmenjohtaja

      Muille oot muru, mut mulle koko pulla <3

    • Anonyymi

      Onks sun jalat kipeet ku sä juokset koko ajan mun mielessä

    • Anonyymi

      Sori ku seuraan sua,mut äiti käski seuraa unelmoi;)

    • Anonyymi

      Firman virkistyspäivällä parikymmentä keski-ikäistä miestä meni syömään ja alkoholia nauttimaan firman piikkiin. Liikkeellä oli myös isä ja poika yhdistelmä. Isä tokaisi parikymppiselle naistarjoilijalle että hänen parikymppinen poikansa on tässä.... niin että tervetuloa sukuun. Oli muuten naistarjoilija hieman vaikeana siinä. :D

    • Anonyymi

      Olen joskus nuoruudessani kaljapäissäni tykännyt hullutella ja käytin kuulemaani kikkaa pari kertaa. Pitää tulla itsevarman energisesti paikalla suht iloisella äänellä asenteella: "Moiiiii, minkä värinen polkupyörä sinulla on?". Yleensä neitokaiset naurahtivat ja myös vastasivat kysymykseen jolloin siitä sai jutun juurta aikaiseksi. Ehkä tälläinen arkinen ja aidosti koskeva kysymys toimii jään rikkojana. ;)

    • Anonyymi

      Kerran ruotsinlaivalla kavereiden kanssa siiderillä maustettuna huudeltiin pikku tuhmia ohi meneville neidoille. Yleensä neitokaiset eivät reagoineet mitenkään, mutta eräs keski-ikäinen nainen meni ohi, kuuli kun huudettiin "herkkupeppuuuu...." ja portaita ylös noustessaan heilutteli oikein reilusti tarkoituksella peppuaan vastaukseksi. :D

    • Anonyymi

      Kaikki ne, millä pyritään saamaan jotain tulosta aikaan, on itsensä ja toisen elinajan haaskaamista. Luuleeko joku että nykymaailmassa voisi saada aikaan mitään muuta kun kieroilua, penkittämistä ja kaksinaismoralistista paskaa?

      Ellei sitten oo niin epätoivosesti pillun perässä että on valmis tohon... Siinä on samalla naiselle sitten loppuillaksi narri, ovimatto sekä juomanmaksaja.

      • Jos ettii vaan seksiä ja on valmis maksaa siitä pari juomaa ni siitä vaan, miksei.

        Jos ettii kumppania ni ei siinäkään mitään, ei läheskää kaikki naiset (tai miehet) oo tollasia. Juttu on siinä et jos aina käyttää vaan sellasia lähestymistapoja millä saa mukaansa ainoastaan näitä kuvaamasi kaltaisia ihmisiä ni voi vaikuttaa siltä ettei muunlaisia ihmisiä ole olemassakaan 😉


    • Anonyymi

      Kysyy YH-äidin kakaralta "haluatko pikkuveljen tai -siskon?"

    • Anonyymi

      Nakkipiiloa, pannaanko lämmitettynä? Onko se koko piiraan pitunen varmalla?

    • Anonyymi

      mistä?

    • Anonyymi

      Kerran kysyin tanssiessa koppavan tuntuiselta tytöltä piruuttani: oletko 69-pieruseksin ystävä. Vaan tyttö häipyi sen siliän tien.

      • En kykene kuvittelemaan miten sais sellasen asennon mis kummankin perse ois toisen nenää vasten 🤔


    • Anonyymi

      Moi, haluatko maistaa mun mulkeroa?

      Tämä toimii varmasti, ainakin jos kädessäsi on Sonnisaaren mulkero-niminen olut. Olutta ei tietenkään ole pakko esitellä heti... ; D

    • Anonyymi

      Ei tuo ”Terve, mitä kuuluu?” oo ikinä toiminu.
      Joku hauska vitsi/ice breaker ni nousee prosentit tilastotieteiden perusteella.

    • Anonyymi

      Tuuks panee

    • Anonyymi

      Ooks sä joku nyrkkeiliä vai muuten vaan noin tyrmäävän näkönen

    • Anonyymi

      Meille vai teille?

    • Anonyymi

      Onko sun isäs joku leipuri kun sulla on noin makeet munkit! Onko sun isäs joku käsityöläinen ku sulla on nii vikkelät sormet!🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️😪⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮😀😪⚽️😪⚽️😪😪⚽️😪⚽️😪⚽️✈⚽️✈⚽️✈⚽️✈⚽️⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪😪⚽️😪⚽️😪⚽️😪⚽️😀⚽️😀⚽️⚽️⚽️⚽️🦁⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️🇫🇮⚽️⚽️🚣‍♀️⚽️🚣‍♀️⚽️🚣‍♀️⚽️🚣‍♀️🚣‍♀️⚽️🚣‍♀️⚽️🚣‍♀️⚽️🚣‍♀️⚽️🤑⚽️😂⚽️😂⚽️💓💓⚽️😏🙂😏🙂😏🙂😏😏😏🧢🧢🐴🐴🧢🐴🙂🦁😏🧢🎓🤑🤑🧢❤❤🧢❤🧢❤🧢🤑🙂😏😏🐎😏😏🧢😏🎓😏🎓😏🎓😏🧢😏🧢😏🧢😏😏🧢✈🧢✈🧢✈🧢😂🧢🤑🤑🧢🤑🐎😏🐎😏🐎😁🐴😁🐴😏🐴😏🤑🚣‍♀️🦄🚣‍♀️🦄⛑🦄😏🐴😁🐴⛑🐴💎🐴💎🐴😁🐴☪️🐴☪️🐴☪️🐴😂🚣‍♀️😂😂🚣‍♀️💎☦💎☦⛑🎩😂⛑⛑😂😏🐎😏🐎😏🐴😏🐴🤑🚣‍♀️❤🚣‍♀️🤑🐴😏😏🐴😏🐴🤑🐴🤑🚣‍♀️🤑🚣‍♀️🤑🚣‍♀️🤑🤑🚣‍♀️🤑🚣‍♀️🤑🐴❤🐎🦄🐎👟🙂😍🧢❤🧢❤🙂🦁🙂👟❤🙂❤🧢🦄🦁⚽️🚣‍♀️👞🦄🚣‍♀️🎓😍🦁🧢🤑🦁🧢❤🦁🤑🦁🐎❤🇫🇮🧢❤🇫🇮🐎🤑🇫🇮🐎🤑🦁🧢😂🦁🐎🤑😍🐎❤😍🐎❤🇫🇮🐎❤🇫🇮✈🇫🇮🐎🤑🦁🧢🤑🦁🐎✈😪🙂✈🦁🐎❤🇫🇮🙂❤🐎❤🇫🇮🙂❤🐴🙂❤🐴🙂❤😪🙂❤🦁🙂🤑😪🙂✈🇫🇮🙄🤑🦁🤑🦁🙄😂🦁🧢🤑🦁🐎✈🦁🧢😂🦁🧢🤑🦁🧢😂🦁🐎😂🦁🐎😂🦁🐎🤑🦁🙂😂🦁🐎🤑🦁🐎💓🦁🐎🤑🦁🧢🤑🦁🐎🤑🦁🧢🤑🦁🧢😂🦁😂🦁🧢😂🦁🧢😂🦁🧢😂🦁🚣‍♀️😂🦄🚣‍♀️😂🦄🚣‍♀️😂🦄🚣‍♀️🤑🦄🚣‍♀️🤑🦁🧢😂🦄🐴✈🦁🚣‍♀️🤑🦁🚣‍♀️😂🦄🚣‍♀️😂🦄🚣‍♀️😂🦄🚣‍♀️🤑🦁🧢🤑🦁😂🦁🐎🤑🦁🧢🤑🦁🧢😂🦁🧢😂🇫🇮🐎😂🦁🧢😂🦁🐎😂🦄🐎✈😍🐎❤🇫🇮⚽️❤🇫🇮🙂✈🇫🇮✈🇫🇮🐎😂🦁🧢🤑🦁🧢😂👟🧢😂🦁🧢😂🇫🇮🧢✈🇫🇮🙂✈🇫🇮🙂🤑🦁🧢🤑🦁😂🇫🇮😂🇫🇮🐎😂🇫🇮🧢😂🇫🇮🧢😂🦁🙄💓🦁🧢🎩🦁🧢🎩🦁🧢☪️💎🎓💓🦁🤑🇫🇮🙄🤑🇫🇮🙂🤑😪❤🐴

    • Anonyymi

      Oletetaan että nainen on ulkoisesti kaunis.
      Tulee baariin (tosin nyt baarit on kiinni) miehet siinä bongaillee ja käy vuoronperään läähättämässä ja kehumassa sitä?
      " mies menee sen luo ja sanoo": "mistä kirppalilta sä ostat nuo vaatteet ku tuo sun mekko näyttää ihan Äitivainajani yöpaidalta"?
      Nainen kiinnostuu koska niitten kaikkien kehumisen ja lähentelyjen jälkeen
      joku tulee ja sanoo sille suorat sanat?

    • Anonyymi

      "oot kuin pallmallin purut koska voisin käännellä sua kokoyön"

    • Anonyymi

      Haiseeko täällä sun mielestä kloroformilta😂

    • Anonyymi

      Käynks mä täällä usein?

    • Anonyymi

      Toimivia hassuja iskuyrityksiä mitä on tullut nähtyä:
      -tarraa suoraan takapuoleen kiinni
      -mennään meidän hyttiin drinksuille käytiin just kaupassa
      -kaappaa tanssilattialla tyttösen suoraan hellään otteeseen kyselemättä mitään

      Ja sitten viimesenä tälleen pitkän kaavan mukaan valomerkin aikaan:
      Poika: missä asut?
      Tyttö: kuinka niin?
      Poika: ajattelin, että kummalle on lyhyempi matka
      Tyttö: paikassa xyz
      Poika: ok, mennään teille
      Tästä matka sitten jatkui taksitolpan kautta jatkoille

    • Anonyymi

      Yllättävän vähän haiset hielle, noin lihavaksi naiseksi.

      Ja pimsii tuli..vai tuliko??

    • Anonyymi

      "Ooks joku juna ku voisin olla sun raide?"

      "Ooks joku uimari ku voisin olla sun allas?"

      "Ooks joku amerikkalaine koulu ku haluun ampuu lapsii sun sisää?"

    • Anonyymi

      Onk vanhemmas jottai tuunareit ku sä oot tommottis lapionaama?

    • Anonyymi

      Legit kaikki iskurepliikit on huonoja :,)

    • Anonyymi

      Loi

    • Anonyymi

      Sä oot mulle vähän niinku kamomilla tee? Yhtä kuuma ja nautittuna sisältäkin lämpenen?

    • Anonyymi

      Moi, olitko persujen kesäleirillä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ”Tuot mieleeni mun mummoni, joka oli ihan mukava ihminen”.

    • Anonyymi

      Oisko sul lainaa köyttä haluisin köyttää itteni sun katost roikkuu😏

    • Anonyymi

      "Ööö siis oumaigaaad whaa whatsama whutuff, sä oot iha HIRWEEEEEH siis iha GaUheEE, meow" *tyttö on melkein iholla kiinni*


      Hirveeeee :) Ootteko muuten maistaneet hirvipaistia koskaan? Itse tykkään. Ai että, olipas muuten hyvä juttu, ihan totta. Varmaan naurat tälläkin hetkellä.

    • Anonyymi

      Oliko vanhempas astrofyysikoita kun keräsivät noin paljon kauniita atomeja yhteen neitoon?

    • Anonyymi

      Mikä toi tuolla sun takana on? Ai mikä? Ei halusin vain nähdä, oletko yhtä hyvän näköinen takaa kuin olet edestäkin? Hymy riittää vastaukseksi.

    • Anonyymi

      Itse repliikki voi olla tosi huono ja sitä voi tehostaa, tekemällä siitä vielä huonomman, esittämällä kyseinen iskurepliikki oudolla äänellä ääliömäinen virne kasvoilla.
      Just vaikka esim. "Teille vai meille, miltä vaikuttaa?" sanoen sen ärsyttävän kuuloisesti ällö virne kasvoilla. Olemus sellainen, ettei kukaan nainen lähde matkaan.
      Just semmonen Uuno Turhapuro: paskoissa kuteissa, epäsiisti turpavärkki, typerä ääni ja tukka semmonen taakse kammattu liimaletti, mustat aurinkolasit ja suu levällään niin että huonot hampaat esittelee siinä samalla.
      Miltä vaikuttaa?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe