joo tällästä paskaa...

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk3

meijän kärkimäen koulun ruokalista 17-21.8.2009(ruoka on ihan helvetin paskan makuista!)ma:jauhelihakastiki,perunat,salaatti ja näkkileipää.ti:leipää lihalaatikkoa ja ketsuppia.ke:uisleipä,kalakeitto maito.to:maksalaatikko,puolukka hillo ja leipä.pe:makaroonilaatikko,ketsuppi ja leipää.ens viikkoa en tiiä varmaan on tarjolla jotain melkein samaa paskaa.

17

2954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supposimo800

      no älä meijänkin koulussa on paskaa ruokaa.:(

      • SchoolSuck!

        Kaikissa kouluissa on paskaa!!


    • diu diu

      kun on teineillä kovaa ja pipa kiristää ja housut meinaa tippuu ja taas ahistaa ja kukaan ei ymmärrä..........

    • ruokaterkokseen

      Ota kuule eväät mukaan ja saat ihan mitä ite haluat syödä....

      • fghfghd

        meikäläinen käy nesteellä! Kouluruokaa rakastavat voivat maistaa omaa paskaansa, saatte tietää millaista ruokaa kouluissa tarjotaan!!

        !koulujen lohikeitto kunniaan! ja kalapuikot takasin!


    • Nappisilmä

      Mun mielestä toi ois just hyvä viikon ruokalista!! Varsinkin maksalaatikko(Oon tosissani), meillä sitä on ehkä kerran vuodessa..:( Syötkö pelkkiä nuudeleita mielelläs, vai? Nirsoilua on!!

    • Jahnette

      joo meidänki koulun ruuat vois suksii perseesee-.-'' niin pahaa, tosi huonost tehty!!!

      • en kerro vittu

        vitun pellet vittu älkää menkö sinne saatanan kouluun ja tappakaa vittun kaikki saatana!!!!!!!!


      • p*ska
        en kerro vittu kirjoitti:

        vitun pellet vittu älkää menkö sinne saatanan kouluun ja tappakaa vittun kaikki saatana!!!!!!!!

        Tervetuloa vaan Tampereelle ja testaamaan mitä se PASKA ruoka ihan oikeesti on. Tampereen aterian budjetti on vissiin joku 20 senttiä per oppilas kun jossain muualla esim. 60 snt. Että näin täällä päin, ja kyllä huomaa että ruokaan ei paljoo rahaa tuhlata... tänäänkin jotain oksennuksen näköstä kanakeittoo. Voisin mieluusti syödä maksalaatikkoa jos vaan tarjottaisiin, mut empä ole koskaan koulussa sitä saanu...


    • qwertyuiopåasdfghjkl

      Äläpäs valita. Mun koulussa on jokaikinen viikko ainakin kahdesti läskisoosia, mutta aina eri nimellä kuten possupata, possuhöystö, keväinen -ja syksyinenpossupata, possuhöystö yms. Ainut safka mikä kusee noista sun luettelemista on toi jauhelihakastike, joka ainakin mun koulussa on sellasta harmaata sosetta...

      • szg<sh<dder<

        pakko kehua meidän entisen koulun herkullisella jauhelihakastikkeella. Kastikkeessa kellui iloisesti MUURAHAISIA. Pakkohan sitä oli syödä kun opettajat kyyläsi takana kun otti ruokaa ja toinen oli biojätteellä kyttäämässä että jos jotain oltiin heittämässä pois niin passitettiin takasini ja katottiin että lautanen on tyhjä


      • regrtbnkyu
        szg<sh<dder< kirjoitti:

        pakko kehua meidän entisen koulun herkullisella jauhelihakastikkeella. Kastikkeessa kellui iloisesti MUURAHAISIA. Pakkohan sitä oli syödä kun opettajat kyyläsi takana kun otti ruokaa ja toinen oli biojätteellä kyttäämässä että jos jotain oltiin heittämässä pois niin passitettiin takasini ja katottiin että lautanen on tyhjä

        Mä en ymmärrä et miks oppilaat jotka yksin kertasesti inhoo kouluruokaa voi tuoda omia eväitä kouluun, mut bei opettajat ei anna, se on ihan sama kun se et kouluun eisaa tulla pyörällä!!!


    • tre kouluruoka paska

      Kouluruoka on paskaa tampeeeella.

    • intresanttia

      Ihan mielenkiinnosta, suunnitelkaapa malliksi sellainen viikon ruokalista joka olisi mieluinen. Tai mitä teillä kotona oli tarjolla viimeviikolla.

    • krdmf

      Jospa joskus olisi paremman makuista rössypottua, ja lissöö maksalaatikkoa ;)

    • n0b0

      vittu nii o meiänki ebin:DDDDDDDD

    • n0b0_92

      Eikö teillä modeilla oo vittu muuta tekemistä ku sensuroida mun tekstejä ebin:DDDDDDDD lololololololo

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe