Pasi Viheraho

-Patina-

45

6451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dokumentti

      työtä. Oliki unohtunut koko aro,

    • jamppa van
    • VARTIJA-79

      Koko tyyppi... Säälittävä juoppo pummi... Tunnen "tapauksen" vartijan työni kautta, kun tämä paukapää tunkee myymälöihin kamerallansa kuvaamaan... Odotan että koska tämä kusipää käy käsiksi/vastaavaa, jotta saisin vähän kuritettua sitä... :)

      • koiranleuka

        oli lueteltu eri ammattiryhmien älykkyysosamäärät, vartijat olivat pahnanpohjimmaisia, niiden koirienkin alapuolella.


      • V4rp4

        Kerropa vartija mulle, että miksi luulet voivasi mennä lakien yläpuolelle kieltäessäsi kuvaamista myymälöissä, jotka ovat julkisia paikkoja? Eri asia olisi, jos ne ovat jonkun yksityishenkilön alueita.

        Olen käsittänyt asian niin, että julkisilla alueilla saa kuvata, kunhan ei kuvaa yksityishenkilöitä tunnistettavasti ilman heidän suostumustaan.

        Mielenkiintoista argumenttiasi odotellessa :).


      • hapa_prkl

        Just joo ... sitä kun ei ole kelvattu puolustusvoimiin eikä sitten edes poliisiksi, niin pahin vaihtoehto -lähdetään vartijaksi (koiranvirka) pskajobi.

        Et sitten ole kelvannut edes ovimieheksi, jossa jotain voisi tienatakin. Osaatko kunfua-karatee vai hojomoozoota?
        Vedä ittes jojoon. Loksuta ja lutkuta ... ei susta kuitenkaan muuhun ole.


      • hapa_prkl

        Joopa, kyllä me Pasi tunnetaan -hyvä heppu kaikin puolin, mutta ensimmäistäkään hyvää vartijaa ei tunneta. Kaikkilla pis...päässä, joillain vielä pskaakin. Mitä on olla vartija, joka ei ymm. mitään? Mitä sanoo varija, kun mokaa työssään? V:____________________.

        Käykääs katsomassa markettien ripakinttuja, mitä puseron alla on? ;) :)


      • hynynen----

        muista vastaavan kun inttiä kävin, oli saman aikaan siel... no, sit kotikaupugissa kun oli baartista tultua mennyt kauppakeskukseen niin siellä tämä tuttu naama tuli esittelemään pistoolia, arvaappa naurattiko, tuli nimittäin oikea poliisi ja vei feigin asemalle jossa menetti naurettavan työnsä ja sai ehdollista 2,5 vuotta luvattomasta käsiaseesta.

        Aina kun näen vartian jossain liikeessä sanon hälle: mitäs lelupoliisi?
        eipä kukaan ole uskaltanut käydä käsiksi, heillä kun on vain ja ainoastaan samat oikeudet kuin kansalaisella.


      • joopa joo

        olla pelle vartija.. mikäs siinä helppoa rahaa tienata kaupassa käveleskelemällä. Tosi tilanne kun tulee nin heti poliisille soittelemassa. Hyvä kun karkkivarkaat uskallat kiinni ottaa.


      • Patsku.

        Pasi kiertää tuollaisen "vartijan" pikkurillinsä ympärille.


      • gf

        Olet kusipää vartija!!! :D


    • jepjepjep
    • ++++++++++++

      Olet säälittävä pummi joka kusettaa kaikkia lähettämään tekstareilla... Hyi helvetti!!!

      Julkista tiliotteet siitä lahjoitustilistä ja laske siihen päälle se viinamäärä mitä olet pummannut. Muut teke laadukasta radiota ilmaiseksi ja pyynteettömästi. :-) Lopeta koko paskaradiosi!

      • Pasi4ever

        Tee itse parempaa perjantai-illan viihdettä... ja vielä ilman raikasta ja ravitsevaa Sisuviinaa!


      • Jalmerzon

        Mutta Pasi tekeekin sitä laillisesti ja maksaa teosto maksut!


      • näytönohjainkortti

        Ilmaista radiota on mahdoton pyörittää suomessa...
        Yks ilmainen nettiradio olis www.perjantairadio.net


    • Amadeutz

      Nyt se pummi pummaa jo flyygeliä ja pro-tiloja että sais tehdä levyn :-))) VOi VITTU SENTÄÄN! :-)))))Ei se virheaho nyt mikään hyvä soittaja ole, enemmänkin kohtalainen harrastelija. Itse olen akatemian käynyt ammattimuusikko, joten tiedän mistä puhun.

    • *Happo*

      Juokaa kaikki ravitsevaa SISU-viinaa!

    • entinen pasi-fani

      Varmin keino saada bannia Pasilta youtubessa:

      - Kehu Vistaa
      - kehu win seiskaa
      - esitä viisaampaa kuin Pasi
      - kirjoita eka, toka jne...

      • hollolalainen

        viheraho ottaa tuntuvasti kantaa yhteiskunnan epäkohtiin esim.kierrätys ja tyottömien olot. viheraho on hyvällä asialla vaikkakin ottaa asioihin kantaa valillä liiankin kärkkäästi


      • -Sepä se
        hollolalainen kirjoitti:

        viheraho ottaa tuntuvasti kantaa yhteiskunnan epäkohtiin esim.kierrätys ja tyottömien olot. viheraho on hyvällä asialla vaikkakin ottaa asioihin kantaa valillä liiankin kärkkäästi

        Viheraholla on velikin samanlainen rääväsuu http://www.facebook.com/platform


      • dsdffbcgfgbgfvgbv

        Windows 7 on kuule paras, parempi kuin saatanan xp.


    • GA-nasta

      Taitaa olla aika pehmeä päästään. Kerjää hyväuskoisilta lahjoituksina tavaraa ja myy sitten sitä kovalla hinnalla huuto.netissä.

      Että sellainen hyväntekijä tämä viherahon pummi on.

    • Ei hyvä

      Kaikki muu vielä tältä mieheltä menee mutta se huumeiden laillistaminen,kokeilu ja ylistäminen EI OLE järkevää.
      Tuo osoittaa sen ettää Pasi vaan hakee julkisuutta joka hänet sitten elättäisi.
      Ei hänkään tiedä kun jonkun asian TÄYSI hyvin,monasti ihmettelee jotain rivikansalaiselle tuttua juttu kun ei ole lapsena kasvatettu.
      kyllä ne viisaat ja tekijät on IHAN muualla kuin pe-yönä humalassa nettiradiossa rääkymässä.
      On sentään hyviäkin puolia Pasissa,pienonsoitto sen hän kyllä osaa.tämä kommentti ottaa VAIN kantaa ei hauku ketään,mutta miettikää antaisitteko lapsenne tällaisen ilveilijän käsiin edes nettiradion kautta?minä en anna!

    • Näin on

      Mites tällanen Viheraho voi alkaa tavaraa kierrättämään kun ei ole siihen edes lupia hankittu,minne jäte luovutetaan ? minne kierrätys tavara menee?mistä jäte tulee?onko säilytyspaikat asian mukaiset jne jne.
      On monia asioita mitä ei ole selvitetty ja selitykseksi EI RIITÄ että toiminta ei ole kaupallista.
      Eihän sitä saa autonromujakaan omalle tontilleen kerätä mielin määrin tai rakennusjätettä,ajomaatakaan EI SAA ajaa nykyään minnekään ILMAN LUPAA!
      Eipä taida tällä Viheraholla olla lupa asiat kunnossa jos lähdetään tarkastelemaan,eikä riitä sekään että tuo on vain harrastus,LAKI ei erottele jätteenkeruussa ammattilaisia ja harrastelijoita,Viheraho kyllä toisten jätteistä valittaa mutta miten on omien nurkkien puhtaus?
      Saati asunnon,ei sekään saa olla sikolätti kuten kuvissa ON häätö tulee kun torakat saapuu naapurin puolelle!

    • GTS DA VINCI

      Ei Pasilla ole naapureita:D ja se Rontti käy sisuviinalla

    • Että näin!

      Näyttä se Pasi asuvan ainakin kunnan kämpässä,ei sielläkään saa tehdä MITÄ TAHTOO,löytyy se laki siihenkin.
      MUTTA hulluja vastaan ei kannata tapella jos on kato lusikalla annettu niin kauhalla ei voi ammentaa.
      Normaali ihminen ei ala turhaan tappelemaan yhteiskuntaa vastaan ei ole edes aikaa sellaiseen turhanpäiväisyyteen!
      Näyttää Pasillakin olevan rahaa soitella minne sattuu ja koskasattuu,sitten valittaa taas kun ei ole rahaa,säästäisi senkin niin olisi varaa elää,monessa hänen epäkohdassaan ON SYY ITSESSÄ eli itse on aiheutettu ensin joku juttu jota sitten puidaan ja puidaan kunnes toinen antaa hullulle periksi.
      Oletteko kuullut että viisaampi vaikenee ja antaa periksi?
      Miksi käyttää energiaansa ja rahojansa turhuuteen mikä ei hyödytä ainakaan häntä itseään?
      No onhan näitä yhteiskunnan suojatteja jotka kituuttaa kunnes kuolevat ja hyvä niin!!

    • wanha fani poika
    • pasikusiaho

      Viheraho yhteiskunnan lellikki täysin pelle jätkä,ottaisi kantaa yhteiskunnallisiin asiopihin eikä pyörisi oman napansa ympärillä,minä minä minä vain mielessä eikä mikään muu.
      Jo on aikoihin eletty kun tämmönen kannabishörhö on kaikkien jumala!

      • kapea otanta

        ai viheraho ei ota kantaa yhteiskunnallisiin asioihin? kovin on kapea otantasi hänen videoistaan siinä tapauksessa.


    • Vieras1234
    • jorgemorge

      Jaa hauska vai. Mun mielestä täysin pelle sossu. Pasi yrittää manipuloida ihmisiä puolelleen kertomalla sitä mitä suomalainen haluaa kuulla. Huonoja oloja hallituksen ja ihmisten laidalta. Täys pelle koko jätkä..menis töihin. jooo joo ei pääse enää tossa kunnossa ku korkeintaan johonkin hoitolaitokseen. hh

    • kaksykkönen

      Ei enää jaksa katsella Viheraho:n videoita...

    • Pasi viheraho = entiseltä nimeltään Jari Siikonen. Pitääkö paikkaansa ?

      • seiskapää

        Voi olla, että pitääkin.


    • :DDDDD

      Viheraho muutti Hollolasta Nastolaan. On se hienoa seuraavan asukkaan muttaa tähän asuntoon. Hollolassa olisi nyt hieno vuokra asuntao vapaana. Suosittelen ehdottomasti.
      http://vimeo.com/56160062

    • ole2

      hollolan apteekis kehoitetiin ei saisi kuvata ja ärtymyksen ylilyöntien seurauks yleisellä paikal kirolua jossa vieraita ihmisiä lapsineen ei hyvä mitähän jos pasi oisis 70 luvulla erehtyny mennä naapuri neukkuun kuvannu esim autoja myymälöistä puhmattakaan oiskohan pasi raukka vielläkään kotosalla

    • en vartija

      Köyhät valittaa ja hei ehkä se vartija saa palkkaa siel ostoskeskuksessa MUTTA se sille vituilija ei saa kuin lähdöt EHEH!
      Että ajatelkaas asiaa tältä kantilta kun seuraavan kerran heille herjoja heittelette,teillä ei oo varaa ees tupakka askiin mutta vartijall palkka juoksee,käykä kateeksi?

    • JAtzoo

      Niin vartijahan on nimensä mukaisestikkin vain vartija,mitäs ihmeellistä siinä sitten on?
      Onhan suuremmissa tapahtumissa järjestysmieskin ja HÄNTÄKIN on toteltava tai poliisi tulee hakemaan koppiin!
      Että muistakaapas tämä kun seuraavan kerran jollekkin suutanne auotte,ihan kuka tahansa voi poistattaa suunsoittajana alueeltaan,näin menee laki.

      • Anonyymi

        Joo Pasi ainakin poistettu kotoa ja pidätetty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Pasi ainakin poistettu kotoa ja pidätetty

        Mä en usko tuota pidätys juttua höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko tuota pidätys juttua höpö höpö

        Onhan se uskottava kun Teea sen on netissäkin kertonut ja Pasi itsekkin sen videoillaan kertonut,että ei se asia uskomisella muutu enää vaan ihan totta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se uskottava kun Teea sen on netissäkin kertonut ja Pasi itsekkin sen videoillaan kertonut,että ei se asia uskomisella muutu enää vaan ihan totta on.

        Olkoot siten


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe