haimasyöpä

sonjax

Mulla todettiin 3 kk sitten haimasyöpä, jota ei voi parantaa. Pitkitellään sytostaateilla. Nyt jatkuvaa vatsakipua ja ärsyttävä pahoinvointi, olo on kuin ylensyöneellä vaikken saa alas just mitään, paino pudonnut lähes 20 kg. Lisäksi hirveä olkapääsärky, joka kuulemma on hermosärkyä, sekin taudista johtuvaa. Minkälaisia kokemuksia muilla on ja mitä on vielä odotettavissa ennen armollista(?) loppua...?

33

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

      ja tietoa löydät palstalta www,cancer.fi Siellä on monenlaisia syöpää sairastavia.Sinulle voimia.

      • Ira¤

        sairastui haimasyöpään 24v. sitten.Osa haimasta poistettiin ja perna.Elää vielä tänä päivänäkin.Diabeteksen sai kun perna poistettiin.Toivottavasti sinä saa kipuihin apua.Voit tietty kirjoitella tällekkin palstalle.Täällä enimmäkseen rintasyöpä potilaita.


      • ----------

        ???????????????


    • kirjoita tänne

      vaan, kyllä täällä muitakin on kuin rintasyöpäpotilaita. Kirjoita jos siltä tuntuu, varmasti löytyy vastaajia.

      • Ira¤

        kun Cancerilla on muitakin haimasyöpä potilaita..En toki sitä etteikö tänne voisi myös kirjoittaa.Sieltä kuitenkin löytyy paljon tietoa haimasyöpä potilaista.Toki täällä muitakin syöpää sairastavia on.Tietty olet myös tervetullut tälle palstalle.


      • ,,,,,
        Ira¤ kirjoitti:

        kun Cancerilla on muitakin haimasyöpä potilaita..En toki sitä etteikö tänne voisi myös kirjoittaa.Sieltä kuitenkin löytyy paljon tietoa haimasyöpä potilaista.Toki täällä muitakin syöpää sairastavia on.Tietty olet myös tervetullut tälle palstalle.

        siskonmakkarasoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • muuten riitaa
        ,,,,, kirjoitti:

        siskonmakkarasoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        niin näinkö se järjestyy?Liian läpinäkyvää toimintaa sinulta.


      • ,,,,,
        muuten riitaa kirjoitti:

        niin näinkö se järjestyy?Liian läpinäkyvää toimintaa sinulta.

        tästä on puhuttu monta kertaa,ei iralla ole mitään oikeutta käännyttää ihmisiä pois tältä palstalta jatkuvasti. se pölkkypää ei usko mitään,oikea jääräpää


      • ainoana tähtenä
        ,,,,, kirjoitti:

        tästä on puhuttu monta kertaa,ei iralla ole mitään oikeutta käännyttää ihmisiä pois tältä palstalta jatkuvasti. se pölkkypää ei usko mitään,oikea jääräpää

        palstalla ja ajaa uudet tulokkaat cancerille...hehän pian veisivät hänen "paikkansa auringossa"..


      • huh1
        ainoana tähtenä kirjoitti:

        palstalla ja ajaa uudet tulokkaat cancerille...hehän pian veisivät hänen "paikkansa auringossa"..

        oletpas sinä vainoharhainen. Oletko puhunut ammattilaisille näistä tuntemuksista. Ira kirjoitti asiallisesti. Samaa ei voi sanoa sinusta. Mene itseesi ja hanki apua.


      • elpymisestä,
        huh1 kirjoitti:

        oletpas sinä vainoharhainen. Oletko puhunut ammattilaisille näistä tuntemuksista. Ira kirjoitti asiallisesti. Samaa ei voi sanoa sinusta. Mene itseesi ja hanki apua.

        ellei tyyli muutu. Palsta on näivettynyt ja hiipunut ja odotetaan uusia kirjoittajia, mutta eräs "pääosan esittäjä" palstalla käännyttää jokaisen uuden toisaalle heti kättelyssä. Mitä asiallista näette tällaisessa toiminnassa?
        Tätä on jatkunut jo kauan. Lue aikaisemmilta sivuilta, ennenkuin rupeat nimittelemään ketään vainoharhaiseksi.


      • Ira¤
        elpymisestä, kirjoitti:

        ellei tyyli muutu. Palsta on näivettynyt ja hiipunut ja odotetaan uusia kirjoittajia, mutta eräs "pääosan esittäjä" palstalla käännyttää jokaisen uuden toisaalle heti kättelyssä. Mitä asiallista näette tällaisessa toiminnassa?
        Tätä on jatkunut jo kauan. Lue aikaisemmilta sivuilta, ennenkuin rupeat nimittelemään ketään vainoharhaiseksi.

        ohjata ihminen palstalle jossa on muitakin haimasyöpää sairastavia,niin sieltä hän parhaiten saa tietoa,ja vertaistukea.Se ei tietty sulje pois sitä ettei tänne saisi kirjoittaa.Hänen parastaan ajattelin.


      • nimenomaan
        Ira¤ kirjoitti:

        ohjata ihminen palstalle jossa on muitakin haimasyöpää sairastavia,niin sieltä hän parhaiten saa tietoa,ja vertaistukea.Se ei tietty sulje pois sitä ettei tänne saisi kirjoittaa.Hänen parastaan ajattelin.

        TÄLLE palstalle ja haluavat keskustella TÄÄLLÄ, olisi varmaan hyvä lukea tarkemmin viesti, ennenkuin hössöttää vastaamaan siihen. Ko. palsta hyvin tiedossa, kaikki eivät halua sinne, onko käynyt pienessä päässäsi jokunen ajatus..?


      • Ira¤
        nimenomaan kirjoitti:

        TÄLLE palstalle ja haluavat keskustella TÄÄLLÄ, olisi varmaan hyvä lukea tarkemmin viesti, ennenkuin hössöttää vastaamaan siihen. Ko. palsta hyvin tiedossa, kaikki eivät halua sinne, onko käynyt pienessä päässäsi jokunen ajatus..?

        haimasyöpäpotilasta ole.Joten neuvoja vähän hankala saada.Samoin jos me rintasyopä potilaat vaikka menisimme kyselemään neuvoja vaikkapa maksasyöpä potilailta.Saahan täällä keskustella sairastipa mitä syöpää tahansa,mutta ei täältä pahemmin neuvoja saa,koska vähempi tiedämme haimasyövästä esim-


      • Miksi käännytät
        Ira¤ kirjoitti:

        haimasyöpäpotilasta ole.Joten neuvoja vähän hankala saada.Samoin jos me rintasyopä potilaat vaikka menisimme kyselemään neuvoja vaikkapa maksasyöpä potilailta.Saahan täällä keskustella sairastipa mitä syöpää tahansa,mutta ei täältä pahemmin neuvoja saa,koska vähempi tiedämme haimasyövästä esim-

        Ira¤ vastauksestasi saa valitettavasti sen kuvan, että täällä ei kannata kirjoitella ellei sairasta rintasyöpää. Toinen asia, miksi ohjaat niin innokkaasti cancer.fi:lle, eivätköhän kirjoittajat pysty itse päättämään, missä haluavat kirjoitella. Tänne sopii, sairastitpa mitä syöpää tahansa, olitpa syöpäpotilaan läheinen tai muutoin asiasta kiinnostunut.


      • sama tauti
        Ira¤ kirjoitti:

        haimasyöpäpotilasta ole.Joten neuvoja vähän hankala saada.Samoin jos me rintasyopä potilaat vaikka menisimme kyselemään neuvoja vaikkapa maksasyöpä potilailta.Saahan täällä keskustella sairastipa mitä syöpää tahansa,mutta ei täältä pahemmin neuvoja saa,koska vähempi tiedämme haimasyövästä esim-

        Ei tällä palstalla oikein tee mieli kirjoitella, kun täällä lähinnä on nuo riidat ja toisten mollaaminen ja väärinymmärtäminen väilillä ihan pääasia. Itse kirjoittelin joitakin kertoja silloin sairastamisen alkutaipaleella ja sain ihan hyviä ohjeita ja neuvoja niin Iralta kuin muiltakin silloisilta kirjoittajilta.
        Nyt on kirjoitteleminen jäänyt vähäiseksi, koska olen todennut, että aika paljon on tuota yllämainittua erimielisyyttää ilmassa.
        Sonjax.lle, Iralle ja kaikille muillekin kuitenkin oikein hyviä päiviä.
        P.S. Minulla on kyseinen tauti, ja vastailen mielelläni asiallisiin viesteihin, kun nyt tällä hetkellä jakselen hyvin.


      • jos vaikutti
        sama tauti kirjoitti:

        Ei tällä palstalla oikein tee mieli kirjoitella, kun täällä lähinnä on nuo riidat ja toisten mollaaminen ja väärinymmärtäminen väilillä ihan pääasia. Itse kirjoittelin joitakin kertoja silloin sairastamisen alkutaipaleella ja sain ihan hyviä ohjeita ja neuvoja niin Iralta kuin muiltakin silloisilta kirjoittajilta.
        Nyt on kirjoitteleminen jäänyt vähäiseksi, koska olen todennut, että aika paljon on tuota yllämainittua erimielisyyttää ilmassa.
        Sonjax.lle, Iralle ja kaikille muillekin kuitenkin oikein hyviä päiviä.
        P.S. Minulla on kyseinen tauti, ja vastailen mielelläni asiallisiin viesteihin, kun nyt tällä hetkellä jakselen hyvin.

        siltä, että haluaisin mollata jotakin henkilöä, ei sellainen ollut tarkoitus.
        Mielestäni uudet ja vanhat, kaikki voisivat kirjoitella täällä samanvertaisina, ei ketään tarvi käännyttää pois..
        Uskokaa tai älkää, tätä ajatusta yritin tuoda esille, mieten lie taas luultiin riidanhaastamiseksi, ei ollut tarkoitus.


      • että täälläkin
        Ira¤ kirjoitti:

        kun Cancerilla on muitakin haimasyöpä potilaita..En toki sitä etteikö tänne voisi myös kirjoittaa.Sieltä kuitenkin löytyy paljon tietoa haimasyöpä potilaista.Toki täällä muitakin syöpää sairastavia on.Tietty olet myös tervetullut tälle palstalle.

        käy lukemassa muutkin kuin vain rintasyöpäpotilaat ja näin muuta syöpää sairastavatkin löytävät toisensa
        Kohtaus paikkahan tämä on,monet sairastuneet lukee kaikkia syöpäpalstoja ja sitten löytävät itselleen mieluisan kirjoittelu paikan.

        Uskoisin että hän joka löytää tänne löytää myös syöpäjärjestön keskustelu paikat.


      • Ira¤
        jos vaikutti kirjoitti:

        siltä, että haluaisin mollata jotakin henkilöä, ei sellainen ollut tarkoitus.
        Mielestäni uudet ja vanhat, kaikki voisivat kirjoitella täällä samanvertaisina, ei ketään tarvi käännyttää pois..
        Uskokaa tai älkää, tätä ajatusta yritin tuoda esille, mieten lie taas luultiin riidanhaastamiseksi, ei ollut tarkoitus.

        käännyttää pois,vaan jokainen on tervetullut palstalle sairastipa mitä syöpää tahansa.Kerroin vaan Canaerin palstasta sen vuoksi kun siellä on muitakin haimasyöpä potilaita joilla on tietoa ko.sairaudesta.Aluksihan sitä haluaa tietää omasta sairaudestaan mahdollisimman paljon.Moni käy usealla palstalla.Tervetuloa tällekkin palstalle.


      • minä taas
        jos vaikutti kirjoitti:

        siltä, että haluaisin mollata jotakin henkilöä, ei sellainen ollut tarkoitus.
        Mielestäni uudet ja vanhat, kaikki voisivat kirjoitella täällä samanvertaisina, ei ketään tarvi käännyttää pois..
        Uskokaa tai älkää, tätä ajatusta yritin tuoda esille, mieten lie taas luultiin riidanhaastamiseksi, ei ollut tarkoitus.

        Itseasiassa et itse vaan nyt näe, että viesteistäsi saa pahantahtoisen ja riitaa haastavan kuvan. Tämäkään viesti minkä nyt lähetit, ei osoita mitään todellista pahoillaanoloa, vaan jatkat ihan samalla syyllistämis/riidanhaastamislinjalla kuin aikaisemmissakin viesteissäsi.
        Olen pahoillani siitä, että sinulla on niin huono olo, että ärsyynnyt sellaisista asioista missä muut eivät mitään pahaa näe. Toivon ,että pystyisit tässä asiassa katsomaan peiliin ja ymmärtämään, että itseasiassa ne ovat juuri sinun viestejäsi mistä ihmiset pahoittavat mielensä. Cancer sivustolta tämmöinen riitely puuttuu kokonaan, mutta monissa suomi24:n keskusteluissa olen todennut tason aika huonoksi, sillä tänne voi kirjoitella ihan kuka tahansa vailla rekisteröitymispakko. Joillekin voi tuo Cancer sivusto olla ihan hyvä paikka purkaa tuntojaan tämän sivuston lisäksi.
        Koitahan pitää mieli korkealla kaikesta huolimatta ja voi hyvin!


      • huh1
        Miksi käännytät kirjoitti:

        Ira¤ vastauksestasi saa valitettavasti sen kuvan, että täällä ei kannata kirjoitella ellei sairasta rintasyöpää. Toinen asia, miksi ohjaat niin innokkaasti cancer.fi:lle, eivätköhän kirjoittajat pysty itse päättämään, missä haluavat kirjoitella. Tänne sopii, sairastitpa mitä syöpää tahansa, olitpa syöpäpotilaan läheinen tai muutoin asiasta kiinnostunut.

        Kyllä minä ainakin haluaisin tietää KAIKKI mahdolliset sivustot joissa sairauttani käsiteltäisiin enkä todellakaan pane pahakseni jos minulle niitä ystävällisesti esitellään.
        Itseasiassa juuri sinun viestisi ohjaavat kirjoittajia muille sivuille. Vaikutat aggressiiviselta, negatiiviselta ja hieman vainoharhaiseltakin. Luultavasti voit huonosti ja olet sellaisessa negatiivisuuden kierteessä, missä omaa epäloogista käyttäytymistä on vaikea, ellei mahdotonta nähdä. Toivon aidosti ihan itsesikin takia sinulle kaikkea hyvää ja positiivisempaa suhtautumista muihin ihmisiin. Se nimittäin usein lievittää omia murheita ja kipuja. Empatiakin on sellainen kaksisuuntainen juttu, että sitä pitää osata antaa, että sitä voisi vastaanottaa.
        Jaksamista ja iloa=)


      • minä taas
        minä taas kirjoitti:

        Itseasiassa et itse vaan nyt näe, että viesteistäsi saa pahantahtoisen ja riitaa haastavan kuvan. Tämäkään viesti minkä nyt lähetit, ei osoita mitään todellista pahoillaanoloa, vaan jatkat ihan samalla syyllistämis/riidanhaastamislinjalla kuin aikaisemmissakin viesteissäsi.
        Olen pahoillani siitä, että sinulla on niin huono olo, että ärsyynnyt sellaisista asioista missä muut eivät mitään pahaa näe. Toivon ,että pystyisit tässä asiassa katsomaan peiliin ja ymmärtämään, että itseasiassa ne ovat juuri sinun viestejäsi mistä ihmiset pahoittavat mielensä. Cancer sivustolta tämmöinen riitely puuttuu kokonaan, mutta monissa suomi24:n keskusteluissa olen todennut tason aika huonoksi, sillä tänne voi kirjoitella ihan kuka tahansa vailla rekisteröitymispakko. Joillekin voi tuo Cancer sivusto olla ihan hyvä paikka purkaa tuntojaan tämän sivuston lisäksi.
        Koitahan pitää mieli korkealla kaikesta huolimatta ja voi hyvin!

        Tämä viestini ei ollut Iralle vaan tälle henkilölle joka koki cancer sivujen suosittelemisen tältä palstalta poiskäännyttämisenä-


      • Yks Möttönen
        ,,,,, kirjoitti:

        tästä on puhuttu monta kertaa,ei iralla ole mitään oikeutta käännyttää ihmisiä pois tältä palstalta jatkuvasti. se pölkkypää ei usko mitään,oikea jääräpää

        On taas liikkeellä. sinä olet vakavasti sairas henkisesti, kais ymmärrät. Jos et ymmärrä niin olet ainoa palstalla joka ei sitä ymmärrä.


      • sinuun kyllästynyt
        elpymisestä, kirjoitti:

        ellei tyyli muutu. Palsta on näivettynyt ja hiipunut ja odotetaan uusia kirjoittajia, mutta eräs "pääosan esittäjä" palstalla käännyttää jokaisen uuden toisaalle heti kättelyssä. Mitä asiallista näette tällaisessa toiminnassa?
        Tätä on jatkunut jo kauan. Lue aikaisemmilta sivuilta, ennenkuin rupeat nimittelemään ketään vainoharhaiseksi.

        mielenterveystoimistoon ja ota ne lääkkeet joita sieltä määrätään


      • lopeta jo
        minä taas kirjoitti:

        Itseasiassa et itse vaan nyt näe, että viesteistäsi saa pahantahtoisen ja riitaa haastavan kuvan. Tämäkään viesti minkä nyt lähetit, ei osoita mitään todellista pahoillaanoloa, vaan jatkat ihan samalla syyllistämis/riidanhaastamislinjalla kuin aikaisemmissakin viesteissäsi.
        Olen pahoillani siitä, että sinulla on niin huono olo, että ärsyynnyt sellaisista asioista missä muut eivät mitään pahaa näe. Toivon ,että pystyisit tässä asiassa katsomaan peiliin ja ymmärtämään, että itseasiassa ne ovat juuri sinun viestejäsi mistä ihmiset pahoittavat mielensä. Cancer sivustolta tämmöinen riitely puuttuu kokonaan, mutta monissa suomi24:n keskusteluissa olen todennut tason aika huonoksi, sillä tänne voi kirjoitella ihan kuka tahansa vailla rekisteröitymispakko. Joillekin voi tuo Cancer sivusto olla ihan hyvä paikka purkaa tuntojaan tämän sivuston lisäksi.
        Koitahan pitää mieli korkealla kaikesta huolimatta ja voi hyvin!

        näyt haastavan riitaa oikein sydämen kyllyydestä


      • minä taas
        lopeta jo kirjoitti:

        näyt haastavan riitaa oikein sydämen kyllyydestä

        Ja sama ilkeily jatkuu. Minä yritän saada sinua näkemään miten kummallisesti käyttäydyt. Mutta ilmeisesti olet siinä tilassa, ettet näe vikaa itsessäsi, vaan heijastat omat tekosesi muihiin ihmisiin. Toivottavasta löydät jotain kehittävämpää puuhaa, josta tulee itsellesikin parempi mieli.
        Toimintasi on vainoamista. Siitä voi saada jopa syytteen ja tuomion. Et varmaan kaipaa vaikeuksia itsellesi, enkä minäkään niitä sinulle toivo. Kyllä minä tunnen suurta empatiaa sinua kohtaan, mutta en voi hyväksyä sitä , että joku lievittää omaa pahaa oloaan lyttäämällä jo lytättyä. Se ei ole ollenkaan ihmismäistä toimintaa, mutta valitettavasti heikot sortuu paineen alla tuollaiseen.
        Siitä ei seuraa mitään hyvää.


      • piileskele
        Yks Möttönen kirjoitti:

        On taas liikkeellä. sinä olet vakavasti sairas henkisesti, kais ymmärrät. Jos et ymmärrä niin olet ainoa palstalla joka ei sitä ymmärrä.

        kuka sinä olet äläkä


      • piileskelen 20 000 eri nimimerkin takana
        piileskele kirjoitti:

        kuka sinä olet äläkä

        Siis kuka piileskelee? mietitäänpä tätä tovi ja palataan sitten asiaan=)


      • Huh1
        piileskelen 20 000 eri nimimerkin takana kirjoitti:

        Siis kuka piileskelee? mietitäänpä tätä tovi ja palataan sitten asiaan=)

        Itse olen kirjoittanut tähän keskusteluun nimimerkeillä "Huh1 ", "Minä taas", ja "piileskelen 20 000 eri nimimerkin takana" Tuo viimeisin ihan vaan vitsinä siitä, kun ihminen joka käyttää randomisti joka ikistä suomenkielen sanaa nimimerkkinä syyttää muita piileskelystä.
        Mutta siinä mielessä piileskelin kyllä itsekin ja siihen tulee nyt muutos.
        Tajusin, että on kaikille reilumpaa jos koittaisin lähitulevaisuudessa valita yhden ja ainoan nimimerkin. Väärinkäsityksiltäkin vältytään siten. Olen aika uusi kirjoittaja ja siksi näitä asioita ei tullut heti ajateltua.
        Hyvää lauantai-iltaa kaikille=)


    • sama tauti

      minullakin jyllää. Sillä erotuksella, että minut voitiin leikata kaksi vuotta sitten. Sain jatkoksi myös sytostaattihoidot. Olin jo välillä töissäkin, kunnes viime joulun aikoihin kontrollissa todettiin syöpämarkkerit kohonneksi ja tiivistymä vatsanpeitteissä. Hoidot aloitettin uudestaan, kesäkuun lopulla markkerit olivat laskeneet normaalille tasolle ja tiivistymä hävinnyt. Työt aloitin taas elokuun alussa. Syyskuun alussa on kontrolli. Toivon todella, että sinulla myös hoidot auttavat. Tiedän myös kohtalotovereita, jotka ovat pärjänneet pitkääkin hoidoilla. Kipuun ja pahoinvointiin kannattaa pyytää lääkkeet, jos et ole vielä saanut sopivia, pyydä kokeilemaan jotain muita. Nykyään on niin monenlaisia lääkkeitä, että joku varmasti tuo avun myös sinulle. Tsemppi, voimaa ja jaksamista Sinulle!
      Ira on oikeassa, cancer-palsatalla löytyy meitä muitakin taudin kanssa sinnittelijöitä.

      • se diabetes

        puhkeaa sen _haiman_ ei pernan poiston takia, ihminen tulee vallan hyvin toimeen ilman pernaa, pernalla on vallan muut tehtävät kuin insuliinin tuotto.

        t. LL

        Aloittajalle paljon voimia.


      • Ira¤
        se diabetes kirjoitti:

        puhkeaa sen _haiman_ ei pernan poiston takia, ihminen tulee vallan hyvin toimeen ilman pernaa, pernalla on vallan muut tehtävät kuin insuliinin tuotto.

        t. LL

        Aloittajalle paljon voimia.

        kpska Cancerilla monenlaisia syöåää sairastavia,en siksi ettei tänne saisi kirjoittaa.Riitaa yrität taas et onnistu.Tervetullut on jokainen kirjoittaja tänne,mutta jospa jättäisimme toisten arvostelun ja riidan haastamisen väliin.Hyvät illan jatkot itsekullekkin.


    • Omakohtainen kokemus

      Hei!

      Menetin juuri rakkaan ihmisen (hieman päälle 40v.) kyseiselle syövälle. Hän eli ainoastaan 3 viikkoa diagnoosin jälkeen. Oireita ei ollut juuri lainkaan kun diagnoosin sai. Sen jälkeen alkoikin kunto mennä alas. Verikokeissa huomattiin mm. suurentuneet maksa-arvot joiden avulla diagnoosiin päästiin ultran ja CT:n avulla.

      Vatsa/selkäkipuja, Oxynormilla ja -continilla hallinnassa pysyivät loppuun asti. Keltaisuus tuli viikkoa ennen kuolemaa, jonka vuoksi sytoja ja Tarcevaa ei voitu aloittaa. Verinen ascites myös viikkoa ennen kuolemaa, jota vatsaontelossa monta litraa -> hengitysvaikeuksia (ei kuitenkaan kovin pahaa), myös jalkojen turvotus. Maksakooma (-> sekavuus, ja tiedottomuus) 3 päivää ennen kuolemaa.

      Kuolema itsessään oli hyvin rauhallinen pois nukkuminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe