rullaluisteleva mielisairas

Julkkishullu

tietääkö ketään tarkemmin tämän helsingissä rullaluistelevan henkilön tarinaa? Sillä on aina valkoset minishortsit ja paita päällä, ja mukana vyötärölaukut ja heijastimet ja kaikkea zälää roikkuu hänen kaulassaan kiinni. Kaikki on sen nähny ja puhuu siitä, joten haluisin vaan tietää onko joku lukenu lehestä sen tarinan, tai kuka se on jne?

20

5107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveen kirjoissa

      Mistä sen tietää, että luistelija on mielisairas? Lienisikö sanonta omalaatuinen parempi ? Ehkäpä se vain on se täälläkin paljon keskustelua herättänyt koutsi joka koettaa kerätä huomiota.

    • ZiPpeli

      Oiskohan se se sama tyyppi, joka pitää meille vuositolkulla esitelmiä AS-taudista? Sitä ei ookkaan saanu lukea enää muutamaan päivään, oiskohan ylläpito pannu sen kirjoituskieltoon? Ainakin viimenen esitelmä AS taudista on poistettu.

    • City100
      • tietoa janoava

        Saattaa olla ihan tervejärkinen nuorimies kyseessä, ottaa päähän teidän tapanne luokitella ihmisiä sairaaksi pukeutumisen / ulkoisen habituksen perusteella. Se, että joku käyttää valkoisia minishortseja ei tee kenestäkään sairasta. Ihan näyttävä luisteluasu kieltämättä. Onko tämä kaveri sama rullaluistinluistelu mies?


      • hämäläinen
        tietoa janoava kirjoitti:

        Saattaa olla ihan tervejärkinen nuorimies kyseessä, ottaa päähän teidän tapanne luokitella ihmisiä sairaaksi pukeutumisen / ulkoisen habituksen perusteella. Se, että joku käyttää valkoisia minishortseja ei tee kenestäkään sairasta. Ihan näyttävä luisteluasu kieltämättä. Onko tämä kaveri sama rullaluistinluistelu mies?

        olen monina vuosina nähnyt liikkuvan sellaisen hieman originellin näköisen miehen milloin rullaluistimilla milloin taas pyörällä. Erikoistuntomerkkinä hänellä on sellainen vanha nakkikypärä, joita en ole tiellä muilla nähnyt vuosiin. En millään muotoa ole leimaamassa häntä mielisairaaksi, sanoisinko vain hieman erikoinen, tasaisesta massasta erottuva tyyppi.

        Kaverin tunnistaa vahvasta rusketuksesta ja todellisista betonireisistä ja lyhyistä kireistä shortseista ja tuosta nakkikypärästä. Ulkomuodosta voi päätellä, että luistimilla ja pyörällä on liikuttu ja paljon. Olen nähnyt hänet jo vuosia milloin missäkin päin Pirkanmaata liikkeellä sateessa ja paisteessa. Aina olen nähnyt hänen luistelevan ja pyöräilevän ajoradalla muun liikenteen seassa, vaikka vieressä kulkisi kevyenliikenteen väylä. Sanan varsinaisessa merkityksessä hän lienee omien teidensä kulkija.


      • tasi-78
        hämäläinen kirjoitti:

        olen monina vuosina nähnyt liikkuvan sellaisen hieman originellin näköisen miehen milloin rullaluistimilla milloin taas pyörällä. Erikoistuntomerkkinä hänellä on sellainen vanha nakkikypärä, joita en ole tiellä muilla nähnyt vuosiin. En millään muotoa ole leimaamassa häntä mielisairaaksi, sanoisinko vain hieman erikoinen, tasaisesta massasta erottuva tyyppi.

        Kaverin tunnistaa vahvasta rusketuksesta ja todellisista betonireisistä ja lyhyistä kireistä shortseista ja tuosta nakkikypärästä. Ulkomuodosta voi päätellä, että luistimilla ja pyörällä on liikuttu ja paljon. Olen nähnyt hänet jo vuosia milloin missäkin päin Pirkanmaata liikkeellä sateessa ja paisteessa. Aina olen nähnyt hänen luistelevan ja pyöräilevän ajoradalla muun liikenteen seassa, vaikka vieressä kulkisi kevyenliikenteen väylä. Sanan varsinaisessa merkityksessä hän lienee omien teidensä kulkija.

        mies vaikuttaa nykyisin turussa ja on luisteluliiton palkkalistoilla


      • hämäläinen
        tasi-78 kirjoitti:

        mies vaikuttaa nykyisin turussa ja on luisteluliiton palkkalistoilla

        on samasta miehestä, niin taitaa vedellä melkoisia lenkkejä, sillä olen nähnyt hänet tänä kesänä liikkeellä monta kertaa. Tietysti eipä nyt enää ole kesäkään ja hän on voinut muuttaa hiljakkoin Turkuun.


      • TuuL2013
        hämäläinen kirjoitti:

        on samasta miehestä, niin taitaa vedellä melkoisia lenkkejä, sillä olen nähnyt hänet tänä kesänä liikkeellä monta kertaa. Tietysti eipä nyt enää ole kesäkään ja hän on voinut muuttaa hiljakkoin Turkuun.

        On sama mies. Puhuu vahvalla tampereen aksentilla ja näyttää aivan jutilta. Turussa nykyisin vaikuttaa, mielisairaaksi en kutsuisi. Ehkä vain hieman erikoinen ja omalaatuinen. Olen nähnyt hänet oranssissa paidaassa ja hollannikkaat jalasaa. Onkohan sama mies?


    • Osku täällä

      tarvitset moista tietoa?

    • huhuhhhuhh

      Laserskater on jälleen bongattu Helsingin kaduilla. Pelottava tyyppi. Samat minishortsit ja napapaita päällä.

      Tietääkö joku lisäinfoa tyypistä?

    • Partsusknaappio

      Näin hänet tänään. Valkoiset minishortsit ja valkoinen toppi päällä. Storyvillen edestä sinkoutui kohti Helsingin keskustaa. Olen nähnyt häntä noin vuodesta 1994. 20-vuotisjuhlat ensi kesänä!!

    • Kummallista

      Eikös tuolla usa:ssa ole nakuluistelu tempauksia ja muita erikoisuuksia. Sinne vaan näistä kiinnostuneet töllistelemään ihmeitä.

      Kukaan ei vielä ei ole kekannut perisuomalaista eukonkantoa rullaluistimilla?

    • spaceri

      On tämä idioottimainen ketju, otin yhteyttä ylläpitoon mutta tuskin ne kusipäät reagoivat mihinkään.
      "Mitä väliä sillä on, onko jollain erilainen paita päällään kuin muilla.
      Osoittavatko nämä keskustelijat sormella kadulla sellaista, jonka pukeutuminen ei ole sitä tavallista harmaata?
      Tämä koko ketju on järjetön ja kakaramainen mutta niin tavallista suomi 24 keskustelupalstalla, ettei tätäkään varmasti poisteta."

      • Kummallista

        Olen spaceri samaa mieltä kanssasi. Sormella osoittelu osoittaa huonoa makua. Toisaalta suomalaisilla on niin paljon kummallisuuksia, että meidän ei paranisi kakaramaisella tavalla osoitella sormella ketään.

        Tuskin kuitenkaan ylläpito poistaa mitään, ellei siellä ole suoranaisesti jotain lainvastaista.

        Joku on kaivanut vanhan homehtuneen ketjun uudestaan keskusteluun. Ei kannata kiinnittää enää enempää huomiota tähän ketjuun.


    • ja vettä hanasta

      piimää ja näkkäriä.

    • Hullubongari

      Yllättävästi se on humanisti koulutustaustaltaan :D En ole nähnyt äijää pitkilleen. Ihan hauska heppu. Mut eihän ne sen "auttamiset" ole mitään normaalia käytöstä kummempaa. Ja sit toi, et sillä on kalsarit ja jotkut naisten urheilurintsikat ja vessapaperirullan hylsyistä kyhättä panosvyö on vähän outoa. Harmiton, mutta aika huomionhakuinen. Varmaan perheetön. Toi on harmiton ja omalla tavallaan ihan symppiskin, vaikka onkin huomiohuora. Kurvissa pyörii myös yksi oikeasti vaarallinen hullu. Isokokoinen, ei läski, hyvä kehonhallinta, todella aggressiivinen. Sitäkään ei ole näkynyt hetkeen. Varmaan jossain lukkojen takana.

    • Anonyymi

      Miksei kukaan sano tätä "laserskateria" hinttariksi Helsingissä? Eikö se näytä tyypilliseltä sellaiselta? Kun kerran hyvinkin pienestä asiasta voidaan jotain solvata hinttariksi.

      Eikö tuollainen häiritse?

      Miksei ketään vain ole sanonut suoraan, että luistelkoot muualla tuon näköisenä? Huomiota taitaa haluta ja ehkä haluaa, että hänet muistettaisiin tuosta. Ja vielä rautatieaseman edessä, kaikki turistit muualta suomesta ja ulkomailta tulevat sen kautta. Ei ole kivaa ensimmäisenä nähdä joku tuollainen kun astuu ulos asemalta.

      • Anonyymi

        Kuuluuko tuollainen aikuisen kypsään käytökseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko tuollainen aikuisen kypsään käytökseen?

        Siis nämä kysymykset vai sen rullaluistelijan käyttäytyminen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe