Ensi ihastus

<3

Ensi ihastus toiseen ihmiseen tuntuu kaikkein parhaimmalta. Kun näkee ensimmäisen kerran jotain, joka salpaa hengityksen ja tuo perhosia vatsanpohjalle. Katseet kohtaavat hetkeksi, mutta sitten tapahtuu jotain...

Missä ja miten koit ensi ihastuksen tunteen? Mihin kiinnitit/kiinnität huomiota, kun tapaat ihmisen, joka herättää huomiosi? Miten reagoit? Miten hän reagoi?

15

2448

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähkömies sinisissä pöksyissä.

      Sehän tuli ihan arjessa vastaan.

      Oli aivan normi aamu. Väsyttää niin perkuleesti, että hyvä ku silmät sai auki pidettyä, vaikka oli monta kahvi kuppia jo takana.

      Ja kun istuin bussissa, katsoin vain sattumalta olisiko kaverini tullut yhdeltä pysäkiltä, mutta ei.

      Sieltä tuli näkyviin TODELLA kaunit tytön kasvot että WoW.
      Sain katseeni irti tytöstä vasta sitten, kun huomasin tytön katsovan minua hymyillen.

      Ainoo asia mitä on ollu mielessä on ollu sen tytön pyytäminen ulos.
      Ja se on vieläkin mietinnän alla, koska aina kun nään tytön olen erikois kovassa kipsissä.

      Että sillee:

      • <3

        tyttöä ulos. Siihen ei tarvita muuta kuin hivenen rohkeutta. Et menetä mitään, päinvastoin. Mikään ei toteudu ellei tee asialle jotain. Pahin pelkosi voi olla, että hän torjuu sinut. Mutta mitä sitten? Voitat ainakin itsesi, kun rohkaistut pyytämään häntä ulos. Se ei välttämättä kuulosta kovin maireelta, mutta sen merkitys itsellesi on suurempi.

        Eli pyydä häntä ulos seuraavan kerran, kun hänet näet :)


      • Sähkömies sinisissö pöksyissä
        <3 kirjoitti:

        tyttöä ulos. Siihen ei tarvita muuta kuin hivenen rohkeutta. Et menetä mitään, päinvastoin. Mikään ei toteudu ellei tee asialle jotain. Pahin pelkosi voi olla, että hän torjuu sinut. Mutta mitä sitten? Voitat ainakin itsesi, kun rohkaistut pyytämään häntä ulos. Se ei välttämättä kuulosta kovin maireelta, mutta sen merkitys itsellesi on suurempi.

        Eli pyydä häntä ulos seuraavan kerran, kun hänet näet :)

        Tällä viikolla oli tarkoitus kysyä ja ainoo tilaisuus siihen oli maanantai. Neljä seuraavaa päivää nukuinkin pommiin. =]

        Että ens viikkoon.


    • hymyilevä katse

      Miten joku ihminen voi saada sydämen hakkaamaan tuhatta ja sataa pelkällä katseella. Hymyilen ja hän hymyilee takaisin. Ulkonäköön kai sitä ensimmäiseksi kiinnittää huomion.

    • asdf3

      Ihastu sitten minuun.

      • AINAVOIOLLA

        Kerronpa tässä erittäin kutkuttavan tarinan ,

        Olen 23v nuorimies.

        Ja Olin töissä tuossa puolivuotta eräässä yrityksessä sen vieressä liikkeessä on parturi-kampaamo, no se alkoi niin kun aloitin työt, no en huomannut mitään mutta kun oli kulunut 5kk niin aloin huomata että erittäin mukavan näköinen nuorinainen lähti aina joka ilta takaovesta kotiinsa ja aina hymyili ja heilutti minulle, se jokin siis iski joten viime viikolla näin mystisiä unia, yhtenä aamuna heräsin hengästyneenä, ja muina kolmena yönä näin unta tästä likasta.

        Sitten ajattelin että mitä minä oikein teen, no otin härkää sarvista ja tein hänelle aivan mykistyttävän runon joka alkoi näillä sanoilla:

        Tunnen hengityksen, tuoksusi sun
        tää rytmi huumaa niin kuin öinen kuu
        se meitä taivaalta valvoo.

        Kun näin sut tiesin että olet puhdasta kultaa
        voi tästä jotain alkaa.

        Kun näin sut tiesin että näin kauniit
        unelmat voivat kantaa eteenpäin.

        Hiljaa keinut ja vaivut syliini mun,
        toivon että vastaat pyyntööni mun
        kun kuiskaan hiljaa ja kylmät väreet kulkee, antaudun.

        Lähetin tämän kirjeen hänen pomonsa avulla, ja kysyin samana iltana häneltä mitä tämä plikka oli sanonut , no runo oli kuulemma aivan ihana.

        Ja samalla sain kuulla että hän on varattu, joten siinä nähtiin taas että nätit naiset on aina varattuja.

        Mutta en voinut vaahdota päänupissa asiaa yhtään sen kauempaa vaan testasin mikä oli tilanne koska olin ihan lääpälläni siihen likkaan.


    • kirjasto-gona

      On totta että ensi ihastus on miellyttävimpiä tunnetiloja joita ihminen kokee elämänsä aikana. Mutta vieläkin hinompaa on se kun 5-6 vuoden kuluttua huomaa että, oma kulta on ollut oikea valinta.
      silloin elämä tuntuu todella romanttiselta, ajasta ja paikasta riippumatta.

      • Rouva XYZÅÄÖ

        Potaskaa! Romantiikka kuolee siinä 3-4 vuoden seurustelusuhteen jälkeen. Nyt 8 vuotta takana ja se ei oo suinkaan ihastus, joka pitää yhdessä. Me ollaan ystäviä ja mitä parhaimpia. Mut vatsqnpohjassa ei kutkuttele enää mikään muu kuin närästys. Kiva olla yhdessä, mut mikään ei enää enempiä kiinnosta. Seksikin puuta jos sitä edes on.


      • munakunta
        Rouva XYZÅÄÖ kirjoitti:

        Potaskaa! Romantiikka kuolee siinä 3-4 vuoden seurustelusuhteen jälkeen. Nyt 8 vuotta takana ja se ei oo suinkaan ihastus, joka pitää yhdessä. Me ollaan ystäviä ja mitä parhaimpia. Mut vatsqnpohjassa ei kutkuttele enää mikään muu kuin närästys. Kiva olla yhdessä, mut mikään ei enää enempiä kiinnosta. Seksikin puuta jos sitä edes on.

        se tosin voi olla vaikeaa jos toinen osapuoli ei tajua.puolisoni kanssa (oltu yli 20 vuotta yhdessä) iski jonkin neljänkympinvillitys ja homma ei oikein sujunut joten päätin yksipuolisesti panostaa seksiin ja siitäkös vaimo innostui.)
        seksistä löytää aina uutta ja sitä on kiva kokeilla. täytyy vaan varata silloin tällöin aikaa ja asennoitua etukäteen, vaikkapa fantasioimalla, leluilla (vaimoni osti ison dildon ja minä hänelle pienemmän synttärilahjaksi).
        Täytyy sanoa ettei puhelimessakaan ole hauskempaa matkalla kuin katsoa videota jossa vaimoni tyydyttää itseään ollessaan yksin kotona.kaikkea voi keksiä.ja kaikesta pitää puhua, varsinkin mieltymyksistä.
        ennen vaimoni ei pitänyt suihinotosta nyt ei saa irti millään. taitaa asiaan auttaa se että iso dildo on vitussa ja pienempi pepussa ja minä nuolen klitorista.


    • Tapasin oman Rakkaani aluksi täällä suomi24:ssa. Aloimme jutustella Treffit-osion kautta ja yllättäen kummallekin selvisi, että olemme samassa koulussa. Hän opiskelee datanomiksi ja minä merkonomiksi.
      Olin vielä tuolloin työssäoppimisjaksolla kun juttelimme netitse, mutta viime toukokuun lopussa pääätimme vihdoin tavata kasvotusten. Tapaamisemme sattui koulussa, ja tapailimme koko kesän.
      Nyt olemme olleet pian puoli vuotta yhdessä (28. pvä) ja rakastan häntä aivan mielettömästi. Muutamme yhteen joulukuun alussa :) kumpikaan ei malta odottaa sitä että saa viikonloppuaamuisin toisen lämpimästä kainalosta, ja kohdata toisen rakastava katse........

    • pelkuri69

      Entä jos ei uskalla kysyä alakko? :(

    • epätoivoinen

      Olen vasta nuori tyttö mutta mulla on todella syviä tunteita erästä poikaa kohtaan. Hän on kanssani samalla luokalla ja olen laittanut hänelle viestiä. Kerroin tunteistani ja siitä kuinka tärkeä hän on minulle. Poika kertoi minulle että olisin hyvä paketti jos hän pitäisi minusta. Tulin siitä erittäin surulliseksi kun hän "tyrmäsi" minut. Toivoisin että hän huomaisi minut paremmin. Hän teki selväksi että ei pidä minusta mutta tahtoo silti olla kaverini. Mitä minun pitäisi tehdä? Olen todella ihastunut mutta en saa "vasta rakkautta". Pitääkö minun menettää toivo ja todeta ettei kukaan voi rakastaa minua enkä voi löytää sitä oikeaa? Ihmiset auttakaa!

      • Vieras1

        Älä huoli se löytyy kyllä vielä


      • VierasI

        Olen siis poika itsekin


    • damn16

      Ensi ihastus salpaa aina, sitten kun tajuat että mihinkä oot ihastunut, se juuri se henkilö on joka vkonloppu samassa paikassa kun sä, päässä alat ajatteleen kaikkee
      öisin näet hulluja unia.. Haluaisit tunnustaa että olet nähnyt tästä unta, mutta sillä hetkellä mykistyt, monessa tapauksessa ikää on ollu taaksepäin eli naiset 5-10v nuorempia, mutta hullua kun ikää tulee lisää niin alkaa katsoon 10-20v vanhempia naisia. Mutta mistä sitä ikinä tietää kuka iskee kohalle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe