Kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta?

Suffeli-1

Moi,

olisiko kellään kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta? Meidän lapsi on aloittamassa koulun parin vuoden päästä ja tässä alkaa jo mietityttää, kumpaan kouluun lapsen mieluummin laittaisi, jos olisi mahdollisuus valita. Me asumme suurin piirtein yhtä kaukana molemmista kouluista.

9

7522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöykkiöläinen

      Nöykkiön koulu on yläaste. Tarkoitat varmaan Nöykkiönlaakson koulua, joka on paikallinen ala-aste.
      Olen itse käynyt Nöykkiönlaakson koulun vaikka asun Eestinlaaksossa. Vanhemapani eivät halunneet minua Eestinkallion kouluun, koska varsinkin tuolloin vuosituhannen alussa oli Eestinkallion koulu huomattavasti levottomampi.
      Minulle itselleni jäi Nöykkiönlaakson koulusta hyvä maku suuhun. Koulu oli hyvin rauhallinen eikä kiusaaminen ollut yleistä. Muistan, että minun aikanani opettajat puuttuivat pieneenkin kiusoitteluun vakavasti. Varsinkin koulun rehtori Eija Törmälä oli helposti lähestyttävä persoona, josta ainakin minun vanhempani kovasti pitivät.

    • Ekk Fani

      Itse käyn Ekk oota (eestinkallionkoulu) ja se on paras mitä tiedän!!!!!!!!!!!!!

    • VanhaEestarilainen

      Olin ennen Eestarissa, eskarista kutoseen ja pakko sanoa että yksi parhaimmista kokemuksista ikinä :) Koulu on erittäin lapsiystävällinen ainakin ku mä olin siellä. Olin myös nöykkiös kerran ja pakko sanoa että kaikki käyttää melkein päihteitä siellä ja tekee muita ilkimyksiä... Kannattaa mennä eestariin oikeesti!

    • Anonyymi

      Nöykkiön koulu (yläste) on hyvällä alueella, mutta valitettavasti opettajien vaihtuvuus on suurta, Nöykkiön koulun rehtorin toiminnan vuoksi.

      • Anonyymi

        Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍

        Onko kuinka varmaa eläkkeelle jääminen, vielähän hän siellä istuu...😏


      • Anonyymi

        Rehtori Sari Hakolan pitää kauhun ja huudon keinoin koulua omissa pihdeissä ja puristaa lujaa.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä Esppon kouluissa tapahtuu? Pisatulokset laskussa ja jopa enemmistö opettajista suunnittelee alanvaihtoa. Onko syynä vakavat johtamisongelmat?

      Koulujen heikko ilmapiiri näkyy nyt näin:

      Nöykkiön koulun rehtori uhkaa haastaa alaikäiset lapset käräjille aiheettomasti, yksikään väitetyistä teoista ei ylitä rikoskynnystä.

      https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000009154779.html

      • Anonyymi

        Tässä koulussa syynä on juurikin johtamisongelmat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe