Anopilta pillua!??!!

FFH

Kertokaa kokemuksista. Onnistumisista tai epäonnistumisista. Mun on pakko saada anopilta, muuten en kestä enää. Miten tehdä aloite? Asiallisia vastauksia vain kiitos, koska olen oikeasti pulassa.

26

10974

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee entinen vävy

      Taitaa olla parempi että etsit jonkun toisen anopin jolta vonkaat pillua jos meinaat että sulla on vielä anoppia.

    • hyisaatana

      Toivottavasti epäonnistut ja anoppisi kertoo vaimollesi, millainen sairas yksilö olet.

    • aina kannattaa kokeilla

      Anna mennä vain, ei voi tietää kun ei ole anoppi ja miten välit näin muuten kunnossa, kysy niin sillä selviää.

      • My true story

        Aikoinaan ajattelin anoppia "sillä tavalla", vaikka naamaltaan hän olikin jo aika räjähtänyt. Näin hänet nimittäin kerran yöllä (vessassa käydessäni) nukkumassa ilman alushousuja, jalat koukussa kyljellään niin että vittu loisti mustana ja muhkeana. Ja perä oli iso. Anoppi oli silloin reilusti viisikymppinen ja itse olin kolmekymppinen. Pysähdyin vaistomaisesti pariksi sekunniksi, mutta en uskaltanut katsella kauempaa, sillä ajattelin että anoppi herää. Se näkymä jäi kuitenkin ikuisesti mieleeni ja usein ajattelin, millaista olisi vetäistä anoppia, mutta - onneksi - en koskaan toteuttanut ajatusta käytännössä. Myöhemmin näin anopin alasti vielä muutaman kerran, mutta silloin asia ei enää ollut kiinnostava, anopille oli tullut jo liikaa ikää.


      • Toivevävy
        My true story kirjoitti:

        Aikoinaan ajattelin anoppia "sillä tavalla", vaikka naamaltaan hän olikin jo aika räjähtänyt. Näin hänet nimittäin kerran yöllä (vessassa käydessäni) nukkumassa ilman alushousuja, jalat koukussa kyljellään niin että vittu loisti mustana ja muhkeana. Ja perä oli iso. Anoppi oli silloin reilusti viisikymppinen ja itse olin kolmekymppinen. Pysähdyin vaistomaisesti pariksi sekunniksi, mutta en uskaltanut katsella kauempaa, sillä ajattelin että anoppi herää. Se näkymä jäi kuitenkin ikuisesti mieleeni ja usein ajattelin, millaista olisi vetäistä anoppia, mutta - onneksi - en koskaan toteuttanut ajatusta käytännössä. Myöhemmin näin anopin alasti vielä muutaman kerran, mutta silloin asia ei enää ollut kiinnostava, anopille oli tullut jo liikaa ikää.

        Tuttuja tuntemuksia minullekin. Vaimoni on suvusta, jossa saunotaan sukupuolet ja sukupolvet yhdessä, otetaan mökillä rajatonta rusketusta ja seksiä pidettiin iloisena, luonnollisena asiana. Täysin päin vastoin kuin minun suvussani - jossa varsinkin oma äitini oli näitä hyi-hyi-ihmisiä, valitettavaa kyllä.

        Niinpä tästä uudesta suvusta tuli minulle tärkeä ihmettelyn, oppimisen ja rohkaistumisen kohde. Ensi järkytyksestä toivuttuani. Ja onhan minulla vuosien varrella ollut tosiaan hyvinkin vahvoja fantasioita anopistani, varsinkin kun vaimoni on paljastanut omasta lapsuudestaan pikantteja tilanteita, äitiään eli anoppiani koskien.

        Pakko ne tuhmat fantasiat, tosiasioihin sekoitettuina, oli lopulta ylös kirjoittaa, katsoa miltä ne näyttävät tekstinä. Sekoitin hieman jälkiä, ettei nyt sukulaiset sentään niitä tunnista ja sydän pamppaillen pistin ne quntelen novellisivuille. Hieman sain palautettakin, joka todistaa, että anopin ja vävyn suhde saattaa tosiaan olla kielletyimpiä ja samalla salaisesti haaveilluimpia fantasioita ainakin nuorilla vävyillä.

        Itse en ole kokenut tämän tunteiden jakamisen vaikuttaneen suhteeseen omaan vaimooni, päin vastoin. Nyttemmin, aikuistuttuani, olen rohjennut anopilleni jopa näitä ihastumisen tunteitani paljastaa. Eikä hän niitä ole säikkynyt.

        Tuo novellini varmaan vieläkin löytyy sivulta

        http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina5412.html


    • paaranen

      Jos anoppi on kiinnostunut sinusta. Seuraa hänen käyttäytymistään kun olette kahdenkesken, jos hän on avoin puheissaan eikä peittele paikkojaan ( esim. rintojaan kumartuessaan sinua päin tai vilauttelee muita paikkojaan ) on asiat kiinni sinusta. Hakeudu hänenkanssaan kontaktiin jossa törmäätte toisiinne alastomana tai melkein, jos hän törmää sinuun esim. suihkussa niin älä peittele paikkojasi vaan ole mielummin tyrkyllä, tai jos sinä törmäät häneen kun hän on samassa tilanteessa niin katso häntä avoimesti ja anna hänen reakoida jos hän käyttäytyy yhtä avoimesti niin jatka leikkimistä samaan malliin, kyllä se siitä. Olen ollut naimisissa 20 v. ja alkuaikoina katselin anoppiani silläsilmällä ja hän huomasi sen, eräänä iltana hän tuli meille, vaimoni lähti paariin, minulla aikainen työhön meno aamulla ja laitoin nukkumaan mutta hän otti ohjat käsiinsä enkä minä vastustellut. Kokemus oli suurenmoinen kun 30 vuotta vanhempi nainen vie vuosien tuomalla kokemuksellaan nuorta miestä.

    • huh huh

      Ei tulisi kauppoja...

      • ****

        Ei taida olla riskin arvoista vonkausta. 50/50 mahdollisuus ryssiä kaikki mitä sulla jo on. Pysy vaan tyttäressä jos yhtään häntä arvostat ja jätä moiset vonkaukset mielestäsi.


    • Ei kaduta

      Tippaakaan ei kaduta anopin kanssa nainti,ei jäänyt ensimmäiseksi eikä viimeiseksi.

      Mulla on erittäin timmissä oleva nuorehko anoppi,tytär on perinyt kaikki ulkoiset ominaisuudet kyllä äidiltään mutta järjen käyttö osoittaa selkeästi appiukon kopan raksutusta joten yläpään geenit on sieltä nynnyisältään lähtöisin.

      Tapahtumat olivat pitkän ketjun huipentuma joka sai alkunsa yhteisistä mökki reissuista jossa anoppini pienissä bikineissä osoitti tilaisuuden tullen selviä merkkejä että jotain voitaisiin vaikka tehdäkin.

      Sitten se huipentuma tapahtuikin kun jäätiin anopin kanssa kaksistaan mökille,kyllä oli anoppiparka pahasti puutteessa ja yritin tehdä parhaani..paljon parempi sängyssä kuin tyttärensä.

      Ei siinä sen kummempaa enkä tunne syyllisyyttä mutta en myöskään lähde tässä kertomaan kaikkia yksityiskohtia mitkä johtivat melkoisella todennäköisyydellä kyseiseen tapahtumaan,ehkä monikaan ei tuomitsisi mua jos kertoisin mutta ne on henkilökohtaisia asioita.

    • halinalle-788

      laita anopille "vahingossa" kyrvästä kuva ja heti sen jälkee että oho piti mennä muijalle.. jos se vastaa siihen ett kivan kokone vetikka sulla nii sitseon jo pimppamärkänä venamassa ett tuut paukuttaman häntä.. ja jos se vastaa että joo ei mitään näi voi käyä kelle vaa nii ei autaku ettiä joku toine pantavan näköne puuma :) luin vähä aikaa sitte jostai en muista nyt kyllä mistä että 60-70% anopeista on unelmoinnu harrastavansa seksiä tyttären miehen kanssa joten sulla on kyllä iha kivat mahollisuudet. aina kannattaa yrittää :)

    • Anonyymi

      Anoppi tuli yllätäin saunaan ja pesi mun kullin ,sit yöllä tuli sänkyyn. Olimme silloin kahdestaan Anoppilaasa,

    • Anonyymi

      12 vuotta ja yhä mankuu

    • Anonyymi

      Ensi kertaa joskus 12 vuotta sitten mökillä. Pikkuisen viinillä oli vaikutusta. Muut meni jo nukkumaan ja minä jäin anopin kanssa rantasaunalle iltaa istumaan. Siitä se melkolailla nopeasti eskaloitui ja kohta kuistin kaidetta vasten häntä takaapäin otin. Sinä sitä sitten saunottiin ja naiskenneltiin. Aamun pikkutunneilla kömmin mökkiin nukkumaan ja anoppi painui aittaan.

      Anoppi on tätä nykyä jo mallia ex sellainen. Homma pysyi visusti salassa koko avoliiton ajan ja ei vielä nykyäänkään ole ulkopuolisten tiedossa. Anopin kanssa edelleen hyvissä väleissä olen ja seksi kuuluu edelleen osana suhteeseemme.

    • Anonyymi

      Anoppi oli jäänyt muutama vuosi sitten leskeksi ja menin vaimon ja anopin kanssa mökille, illalla lämmitin saunaa ja vaimo meni anopin kanssa ensin, katsoin jo salaa anoppia kun riisuivat toisessa huoneessa kun olin jo pitkään fantasoinut rehevästä anopista jossa on kyllä paljon samaa kuin vaimossani, rinnat ja peppu ovat molemmilla isot ja olen välillä kuvitellut vaimon kanssa rakastellessa että panen kiimasta anoppiani ja laukean siitä fantasoiden varmaan helpommin? hiivin äkkiä salaa katsomaan anopin rintsikoita ja pikkuhousuja jotka tuoksuivat ihanalle, kullini alkoi seistä heti sykkien ja otin sen esiin vetäen muutan vedon anopin pikkuhousuja samalla tuoksuttaen että meinasin jo heti tulla että oli pakko lopettaa mutta kiimatippoja oli jo tullut ja pyyhin ne anopin pikkareihin salaa haaveilin että anoppini huomaisi sen. eikä kauaakaan kun anoppi tuli ensin saunasta ja näin taas salaa kun se riisui toisessa huoneessa kylpytakin ja alkoi
      kuivata pyyhkeellä ja levittään voiteita toivoen että vaimo viipyisi vielä saunassa että saisin nähdä enemmän, kulli seisoi housuissa ja vähän pelkäsin että vaimoni näkisi sen tullessaan saunasta niin oli pakko lopettaa katsominen ja fantasointi, päätin että jatkan sitten myöhemmin saunan jälkeen ja kun itse tulen saunasta niin annan anopin nähdä vävyn ison kullin seisovan sille salaa sille vilauttaen......, jatkuu

      • Anonyymi

        Etkös parempaa keksinyt kolmentoista vuoden aikana?


      • Anonyymi

        kun tulin saunasta pidin vain pyyhettä lantiollani ja istuin tuolille niin että anopilla on suora näkyvyys minuun, katseemme aina välillä kohtasivat, anoppi näki kuinka välillä siirsin jalkojani ja pyyhettä että se näkisi kuinka mun kulli seisoo isona kovana, anoppi hymyili ja varmaan kiusallaan samalla lipoi kielellä huuliaan, välillä näin että sen käsi meni salaa yöpaidan alle hieromaan kiimaista pilluaan, ilta meni kivasti kiihottuneena kunnes menimme nukkumaan, minä vaimoni kanssa makkariin ja anoppi jäi tuvan sohvalle nukkumaan, panetti niin perkeleesti ja annoin vaimolle kunnon kyydit, varmaan se mietti mikäs ukolle on tullut kun noin rajusti panee? fantasoin että panen anoppiani, sänky natisi siihen malliin että anoppi varmaan kuuli miten tytär saa sitä minkä se näkikin salaa katsoessaan kun vilauttelin sille, aamulla heräsin aikaisin kahvia keittämään ja istuin vain kalsarit päällä keittiössä kun anoppi oli herännyt wc käymään ja ohi menneessään hymyili sanoen huomenta olet jo aikaisin herännyt vaikka kuulin että valvoitte niin myöhään,
        kun anoppi tuli wc takaisin sanoin että anteeksi jos äänemme häiritsi? anoppi sanoi että oli vain kiva kuulla että nautitte täällä mökillä olosta, kysyin että etkö sinä sitten nauti? anoppi sanoi ettei ole ihan saman lailla pystynyt nauttimaan kun on yksin, sanoin että kyllä vävy voisi mielellään auttaa siinä, jatkuu.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun tulin saunasta pidin vain pyyhettä lantiollani ja istuin tuolille niin että anopilla on suora näkyvyys minuun, katseemme aina välillä kohtasivat, anoppi näki kuinka välillä siirsin jalkojani ja pyyhettä että se näkisi kuinka mun kulli seisoo isona kovana, anoppi hymyili ja varmaan kiusallaan samalla lipoi kielellä huuliaan, välillä näin että sen käsi meni salaa yöpaidan alle hieromaan kiimaista pilluaan, ilta meni kivasti kiihottuneena kunnes menimme nukkumaan, minä vaimoni kanssa makkariin ja anoppi jäi tuvan sohvalle nukkumaan, panetti niin perkeleesti ja annoin vaimolle kunnon kyydit, varmaan se mietti mikäs ukolle on tullut kun noin rajusti panee? fantasoin että panen anoppiani, sänky natisi siihen malliin että anoppi varmaan kuuli miten tytär saa sitä minkä se näkikin salaa katsoessaan kun vilauttelin sille, aamulla heräsin aikaisin kahvia keittämään ja istuin vain kalsarit päällä keittiössä kun anoppi oli herännyt wc käymään ja ohi menneessään hymyili sanoen huomenta olet jo aikaisin herännyt vaikka kuulin että valvoitte niin myöhään,
        kun anoppi tuli wc takaisin sanoin että anteeksi jos äänemme häiritsi? anoppi sanoi että oli vain kiva kuulla että nautitte täällä mökillä olosta, kysyin että etkö sinä sitten nauti? anoppi sanoi ettei ole ihan saman lailla pystynyt nauttimaan kun on yksin, sanoin että kyllä vävy voisi mielellään auttaa siinä, jatkuu.....

        Tuotakin piti kehitellä 13 vuotta. Ei olisi muuten syntynyt.


    • Anonyymi

      Sun anoppia on niin saatanan ruma, noita -akka silmät syvällä päässä, ettei sitä pane kukaan

      • Anonyymi

        Vai eksää saa omalta akalta tarpeeksi pillua ja kakkosta, että tarvii noita-akan näköistä anoppia painaa! 😳


    • Anonyymi

      No joko oot saanut anopiltas pillua???

      • Anonyymi

        Ei se saa omalta akalta ankan tarpeeksi pillua, ja persettä ei heru lainkaan. Pillun puute harmittaa ja pilaa elämän. Tyhmyydestä saa kärsiä.


    • Anonyymi

      Kyllä aikoinaan tuli anoppi otettua takaapäin useamman kerran. Appiukko oli jo kuollut ja anoppi tuli kylään. Nukkui patjalla toisessa huoneessa. Aamulla vaimo oli lähtenyt töihin ja makasin sängyllä kyrpä kovana ja pystyssä. Taisin vedellä käteen samalla hekumoiden anopin pyllystä. Anoppi varmaan luuli että olin hereillä ja pukeissa kun oli tuomassa patjaa huoneeseen säilytykseen. Siinä se sitten ovella katsoi kovana seisovaa kyrpääni. Yritti kääntyä lähteäkseen mutta stoppasin hänet ovelle ja mitään sanomatta talutin sängylle ja käänsin polvilleen. Pylly oli pystyssä minuun päin kun edelleen sanaa sanomatta nostin hametta ylös ja vedin isot alushousut alas. Työnnyin takaapäin sisään ja kyrpä oli liukas kiimanesteistä joten työntämisen suhteen ei ollut ongelmia. Otin käsillä anopin pyllystä kiinni ja pamputin menemään. En kauaa kestänyt kun jo syljin siementä sisään. Hyvää teki ja edelleen sanomatta mitään nostin anopin alushousut ylös, siirsin hameen alas, nostin anopin jaloilleen lattialle ja talutin huoneesta ulos. Koko session aikana kumpikaan ei puhunut mitään. Mitä nyt ähinän taso nousi molemmilla loppua kohti. Myöhemmin olen ajatellut että anoppi oli varmaan puutteessa ja ehkä miettinytkin sessiota kanssani koska mitään vastalauseita tai vastaanpanemista ei aktin aikana kuulunut. Otimme session uudelleen myöhemmin useastikin. Ja aina takaapäin polviltaan.

    • Anonyymi

      Anoppi monesti mielessä kun panen vaimoa.

    • Anonyymi

      Anopin pehmeä takamus se paras takamus on. Nytkin kyrpä seisoo kovana ja on pakko runkata.

    • Anonyymi

      Anopilla on vittu, tytöllä on pillu.

    • Anonyymi

      Eilen kävin taas leski anopillani kylässä, oli laittanut itsensä seksikkääksi, leopardi kuvioinen tiukka pusero joka myötäili isoja rintoja ja isot nännit nöpöttivät näkyvästi, tiukat mustat leggins housut jotka puristuivat pillun ja ison pepun vakoon, wau! huulet oli kirkkaan punaisella huulipunalla ja meikit silmissä, oli oikein haluttavan näköinen! oli ihan kiusallaan laittanut vävyä varten itsensä kun meillä on ollut jo pitkään silmäpeliä ym. kullini seisoi niin että housut meinasi revetä! molemmat oltiin kiiman nälkäisiä, olisin voinut vaikka vannoa että tänään vihdoinkin saan anopiltani, istuimme sohvalle vierekkäin ja sanoin että halataan vähän tunsin kuinka anoppini äänikin värisi kun sanoi että on niin kiva tuntea vävyn voimakas halaus ja samalla laskin käteni anopin jalan päälle hivellen ja hiljaa hivuttaen haaroihin päin ja tunsin anopin tekevän minulle samaa, katsoimme toisiamme silmiin ja suutelimme kiihkeästi, ihana tunne kun kielemme tapasi ja samalla hieroimme käsillä toisiamme ...........

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe