Mistä määrästä tulet humalaan?

.............

Moikka!

Olisi siis kiva tietää, että paljon sinun tarvitsee juoda, että tule humalaan.
Itse kun saan juoda tosi paljon ennen kuin edes huomaa mitään, joka on huono juttu sillä baari reissut tulee kovin kalliiksi.

Ilmoita ikäsi/sukupuolesi/ ja jos vain haluat niin painosi.
Olisi myös mukavaa jos viitsit kertoa, että mitä juot ja paljonko. Jos juot drinkkejä niin kerro myös paljonko niissä oli alkoholia.

Loppuun jos viitsit vielä ilmoittaa, että minkälainen olo on yleensä aamulla?

Kiitos todella paljon jos viitsit vastata!

309

77911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddie the head

      Poika,17v,70kg.

      noin vuos sitten riitti 12 kaljaa että oli kova humala.No tässä vuoden aikana viinapää on kehittyny niin että 12 olutta ei tunnu paljolta.Ei siitä saa kovaa humalaa.Joten yleensä juon 15 kaljaa jägermeisteriä,el tiempoa,kirkasta viinaa yhellä kertaa.
      Aamulla sitten herään melkeinpä joka kerta päänsärkyyn ja huonoon oloon.ne kestää 2-6 tuntia.

      • kirtsu_

        Olen tyttö, 17v, about 50kg
        itelleni tulee ihan hyvät kuosit kun juon about 3 lonkeroa nopeesti putkeen ja lisäksi muiden tarjoamia väkevämpiä. nopeus on se avainsana jos haluaa kunnon humalan. eli ei mitään tissuttelua.


      • humalassa

        ja olen 18v


    • 17 kesäinen

      Poika, 72 kilogrammaa...
      En ole humalahakuinen, mutta humalaan (puhe alkaa sammaltaa ja tulee paskaa juttuu jne. jne.) tulen 4litrasta keskiolutta. Kunnon kännit (alan huoppumaan kunnolla eikä kukaan ymmärrä mitä yritän sanoa ja muisti pätkii) tulee jos juo esim. 16 olutpulloa tahi vaikka puoli litraa votkaa.
      Mielestäni "kunnon känä-olo" on perseestä, koska sitten yleensä nolaan itseni kaatuilemalla ja sopertamalla jotain mistä kukaan ei ymmärrä mitään.
      Normaalisti juon 8 keskiolutta/lonkeroa.

      • juuh

        Kuka vittu juo nykyään keskiolutta. Eiku ei kukaan koska 2009.


      • kasvaaikuseksi
        juuh kirjoitti:

        Kuka vittu juo nykyään keskiolutta. Eiku ei kukaan koska 2009.

        kuka vittu juo? miksi ei?


      • Kyrsä

        Koska 2013


      • Anonyymi
        juuh kirjoitti:

        Kuka vittu juo nykyään keskiolutta. Eiku ei kukaan koska 2009.

        Lol nyt on 2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        Kohta 2021


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta 2021

        nyt on jo 2021


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        2021*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021*

        2069


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        2021 siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        Keskiolut on hyvän maksusta ja ajaa asiansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiolut on hyvän maksusta ja ajaa asiansa

        Siis meinasin keskiolut on hyvän makusta ja ajaa asiana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        2021*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta 2021

        kohta 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2069

        6 päivän päästä se on 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 päivän päästä se on 2022

        4 päivän päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        Lol hädintuskin 1.1.2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2069

        Lol nyt on 3005
        T: muukalainen tulevaisuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021*

        2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta 2021

        nyt on 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2022

        nyt 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiolut on hyvän maksusta ja ajaa asiansa

        Keskaria on valmistettu kusesta ja sokrusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        Mitä sä selität? Nyt on 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2022

        2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021*

        *2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt on 2022

        nyt on 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021*

        Nyt on 20203


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskaria on valmistettu kusesta ja sokrusta!

        Ei ku ohrasta ja vedestä sokerin kera käynnistettyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku ohrasta ja vedestä sokerin kera käynnistettyä

        Kohta on 2024.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        lol kohta on 2024


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lol nyt on 2020

        Hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol kohta on 2024

        nyt on 2024


      • Anonyymi kirjoitti:

        2069

        2024*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021*

        2024


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2021 siis

        Kolme lakkalikööriä viikossa, se on makiaa ja energistä.


      • Anonyymi
        N0P0DY kirjoitti:

        2024*

        Nyt otti ohravellit kosketusen strinkeihin, kun piäs piepponen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta 2021

        Nyt on 2024🤭


    • ff

      Tyttö, 16 v , 60kg

      3 oluen jälkeen pieni hiprakka ja puolikkaan viinapullon jälkeen aika kova humala. Riippuu paljon kyllä päivästä ja siitä onko tullu päivän aikana syötyä minkä verran ja mitä tahtia kuppia kallistaa.

      • asdcasd

        Vähän liioteltuja noi määrät taas, voin sanoo et ku 60kg likka vetä puolikkaan viinapullon(0,7) (siis viinaa 40% ei mitää 21%) niin siinä on kyllä jo taju poissa.


      • 567tyjfg
        asdcasd kirjoitti:

        Vähän liioteltuja noi määrät taas, voin sanoo et ku 60kg likka vetä puolikkaan viinapullon(0,7) (siis viinaa 40% ei mitää 21%) niin siinä on kyllä jo taju poissa.

        Ja vitut on mikään taju poissa


      • kokenut konkari
        asdcasd kirjoitti:

        Vähän liioteltuja noi määrät taas, voin sanoo et ku 60kg likka vetä puolikkaan viinapullon(0,7) (siis viinaa 40% ei mitää 21%) niin siinä on kyllä jo taju poissa.

        Puolikas viinapullo ei ole 7dl


      • ff
        asdcasd kirjoitti:

        Vähän liioteltuja noi määrät taas, voin sanoo et ku 60kg likka vetä puolikkaan viinapullon(0,7) (siis viinaa 40% ei mitää 21%) niin siinä on kyllä jo taju poissa.

        Tarkotin viinalla ihan kyllä tuommosta 21% koskenkorvaa tai saunalahtea enkä mitään 40 %. Ja sen jälkeen mulla ei taju ole poissa mutta aika humalassa olen niinkö jo aikasemmin totesinki.


      • klonkun molo
        ff kirjoitti:

        Tarkotin viinalla ihan kyllä tuommosta 21% koskenkorvaa tai saunalahtea enkä mitään 40 %. Ja sen jälkeen mulla ei taju ole poissa mutta aika humalassa olen niinkö jo aikasemmin totesinki.

        21% kossu on likööriä. viinat on siinä 30% - 50% ja vodkat on yli 38%


      • klonkun molo
        asdcasd kirjoitti:

        Vähän liioteltuja noi määrät taas, voin sanoo et ku 60kg likka vetä puolikkaan viinapullon(0,7) (siis viinaa 40% ei mitää 21%) niin siinä on kyllä jo taju poissa.

        puolikas viinapullo on 2,5 desiä vitun tyhmä -.-


      • kermanakkikorva
        klonkun molo kirjoitti:

        puolikas viinapullo on 2,5 desiä vitun tyhmä -.-

        jaha ja sunko mielestä viinapullo on jollain tapaa standardisoitu 0,5l? ottakaa ny jumalauta asioista selvää ennenku rupeatte pätemään EDES netissä


      • joni keränen
        klonkun molo kirjoitti:

        puolikas viinapullo on 2,5 desiä vitun tyhmä -.-

        riippuukohan toi siitä pullon koosta?


      • juoppohomo
        kokenut konkari kirjoitti:

        Puolikas viinapullo ei ole 7dl

        riippuu pullosta. on niitä litran ja puolentoista litrankin pulloja. 5dl on vaan se yleisin koko


      • Anonyymi
        klonkun molo kirjoitti:

        puolikas viinapullo on 2,5 desiä vitun tyhmä -.-

        Tämä riippuu taas ihan pullon koosta


      • Anonyymi
        kokenut konkari kirjoitti:

        Puolikas viinapullo ei ole 7dl

        tos lukee 0,7 vitu pälli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tos lukee 0,7 vitu pälli

        Tuskin enää haukut menee perille 11 vuoden jälkeen. x)


      • Anonyymi
        asdcasd kirjoitti:

        Vähän liioteltuja noi määrät taas, voin sanoo et ku 60kg likka vetä puolikkaan viinapullon(0,7) (siis viinaa 40% ei mitää 21%) niin siinä on kyllä jo taju poissa.

        olen 80kg poika vejön pullon viina ja vasta humala


      • Anonyymi

        Olen 63v. Juon silloin tällöin 3 keskiolutta, tulen humalaan noin pienestä määrästä. Muutaman tunnin päästä on hitonmoinen krapula ja nälkä ääretön. 10 vuotta taaksepäin kykenin juomaan 15-20 bisse ja olin humalassa ja en krapulassa kun seuraavana päivänä korjasin asian sillä jutulla millä sen aiheutin. Ikä teki tehtävän ja 10-20 kaljaa riittäisi kuukaudeksi, olis ehkä liikaakin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä riippuu taas ihan pullon koosta

        Riippuu ihimisen koosta, paljonko kroppa kestää. Huom. Paljonko syöt juonnin aikaan. Kaikki riippuu tyypistä ja kestävyydestä.


    • drinkerr

      16v, poika, 178/68. Pieneen känniin tuun yleensä 6-8 kaljasta (riippuu päivästä miten on syöny jne.) kunnon känniin menee se 12-16 kaljaa. Viimeks olin sopivissa kun join 0.7L vodka pullon. Eli se riippuu kanssa aina kuinka nopeesti juo, nuo määrät vaihtelee välillä. Olo aamulla riippuu siitä mitä oon juonu. Yleensä on kova jano ja vähän päätä saattaa särkee, mut kunnon vodkasta en saa koskaan krapulaa, sen verran puhtaampaa tavaraa.

      • 866646462

        hahahaha janne:::D
        onhan tää joo, pennut vetää olutta 15 ja kirkasta viinaa puol litraa että tulis "sopivaan känniin"


      • Janne.
        866646462 kirjoitti:

        hahahaha janne:::D
        onhan tää joo, pennut vetää olutta 15 ja kirkasta viinaa puol litraa että tulis "sopivaan känniin"

        Näin tekee! Kävi vaan hermostuttamaan kun mitään rajaa ei tunnu olevan.. Eihän tässä turpaanvedot mitään tietenkään auta.


      • ..............
        Janne. kirjoitti:

        Näin tekee! Kävi vaan hermostuttamaan kun mitään rajaa ei tunnu olevan.. Eihän tässä turpaanvedot mitään tietenkään auta.

        Olenko normaali vai epänormaali? :D
        Siis kysymys on tässä, että pitäisikö tälläisen 50kg tytön tulla humalaan tästä määrästä jo aikas paljon? Ja onko tämä edes paljon vai vähän vai mitä?
        Yksi 4cl jotain pelkkää viinaa varmaan 21% sitten neljä drinkki joissa kussakin sitä viinaa 4cl ja varmaan myös 21%. Ja yksi o.3L siideri? Eli siis noista drinkeistä tulisi siis jotain 20cl ja mitä nyt tosta siideristä?
        Missä kunnossa mun pitäisi olla ton jälkeen?

        Olen ehkä hetken noin vartin humalassa sillä lailla, että sai yrittää kävellä suoraan ja se siis onnistui ihan hyvin kai:D Noi kun juo heti kaikki siis kerralla. Parin tunnin päästä tuntuu, että ei ole enää mitään vaikutusta.
        Olen siis täysi-ikäinen ja ihmetyttää, että paljon siellä baarissa oikein saa juoda, että tulee humalaan kunnolla sillä toikin oli jo ihan tarpeeksi kallista:D Varsinkin kun nämä taskumatit ei mahdu laukkuun.


      • abc3154
        .............. kirjoitti:

        Olenko normaali vai epänormaali? :D
        Siis kysymys on tässä, että pitäisikö tälläisen 50kg tytön tulla humalaan tästä määrästä jo aikas paljon? Ja onko tämä edes paljon vai vähän vai mitä?
        Yksi 4cl jotain pelkkää viinaa varmaan 21% sitten neljä drinkki joissa kussakin sitä viinaa 4cl ja varmaan myös 21%. Ja yksi o.3L siideri? Eli siis noista drinkeistä tulisi siis jotain 20cl ja mitä nyt tosta siideristä?
        Missä kunnossa mun pitäisi olla ton jälkeen?

        Olen ehkä hetken noin vartin humalassa sillä lailla, että sai yrittää kävellä suoraan ja se siis onnistui ihan hyvin kai:D Noi kun juo heti kaikki siis kerralla. Parin tunnin päästä tuntuu, että ei ole enää mitään vaikutusta.
        Olen siis täysi-ikäinen ja ihmetyttää, että paljon siellä baarissa oikein saa juoda, että tulee humalaan kunnolla sillä toikin oli jo ihan tarpeeksi kallista:D Varsinkin kun nämä taskumatit ei mahdu laukkuun.

        http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveyden_riskitestit/alkoholilaskuri__ktl

        Tuolla voi kattoa suunnilleen paljon on promilleja. Jos sä 50kg painat niin kyllä tosta määrästä jo tarpkeeks humalaan pääsee.. :D Kun eikös ne 4cl paukut ole 40% ja drinkit vaihtelee tietysti mutta kyllä niissäkin yleensä vähintään se 4cl 40%

        Harjoittelu tosin tekee mestarin tässäkin lajissa.


      • dfdfdf
        abc3154 kirjoitti:

        http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveyden_riskitestit/alkoholilaskuri__ktl

        Tuolla voi kattoa suunnilleen paljon on promilleja. Jos sä 50kg painat niin kyllä tosta määrästä jo tarpkeeks humalaan pääsee.. :D Kun eikös ne 4cl paukut ole 40% ja drinkit vaihtelee tietysti mutta kyllä niissäkin yleensä vähintään se 4cl 40%

        Harjoittelu tosin tekee mestarin tässäkin lajissa.

        toi laskuris, pitää paikkansa varmaa 1/1000000. huh huh


      • kermanakkikorva

        tiedäkköhän säkään urpo mistä krapula johtuu? noita urbaanilekendoja riittää joka suuntaan eikä niitä tarvi ilman todisteita uskoa.


      • matias1399
        Janne. kirjoitti:

        Näin tekee! Kävi vaan hermostuttamaan kun mitään rajaa ei tunnu olevan.. Eihän tässä turpaanvedot mitään tietenkään auta.

        tällästä tää nykynuoriso on...


      • Anonyymi
        abc3154 kirjoitti:

        http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveyden_riskitestit/alkoholilaskuri__ktl

        Tuolla voi kattoa suunnilleen paljon on promilleja. Jos sä 50kg painat niin kyllä tosta määrästä jo tarpkeeks humalaan pääsee.. :D Kun eikös ne 4cl paukut ole 40% ja drinkit vaihtelee tietysti mutta kyllä niissäkin yleensä vähintään se 4cl 40%

        Harjoittelu tosin tekee mestarin tässäkin lajissa.

        No juu, sen ku harjoittelet, tulet huomaamaan jotta et mestari kun olet 50 ja risat. Kokemusta on, älä väitä vastaan edes yhdellä oluella. Pane mieleen sanominen! !


      • Anonyymi

        Mistä saatte noita juomiin, ei ainakaan kaupasta. On laitonta toimittaa alaikäiselle. Toivottavasti jäätte kiinni ja oppisitte oleen ilman alkoholia, elämä on laiffii ilman sitäkin. Teistä tulee alkoholisteja tuolla menolla. Nimimerkillä kokemusta on.


    • ****

      Tyttö, 19 v., 53 kg.

      Juon itseni humalaan todella harvoin (viimeksi vuosi sitten). Itselläni menee alkoholi TODELLA helposti päähän. Ei tarvitse kuin pieni hörppy esim. viiniä ottaa niin alkaa silmissä heilua. Jotta kävely alkaisi olemaan hieman vaikeaa niin siihen tarvitsen vain noin 2 lonkeroa. Viimeksi juodessani join 5 gin tonicia ja kun maahan istuin niin en päässyt ylös ilman että joku veti ylös. Mulla ainakin tulee aikas halvaksi aina nää ryyppäämiset. :D
      Aamuisin ei ole ollut muuta kuin ehkä vähän pahaolo, mutta en ole ikinä oksentanut. Ja aamuisin on aina sellanen tyhmä olo...
      Ja se on muutenkin kivempaa juoda harvemmin, koska kun sitten juo niin se on aina triplasti kivempaa, kuin jos joisi esim. joka viikonloppu. :)

      • Anonyymi

        Olen saman painoinen 19 v tyttö mutta en tule humalaan oikeen millään otan adhd lääkeitä millä ehkä vaikutus eilen join 9 shottia viskistä salmariin ja 3 isohkoa drinkkiä ja 3 lasia viiniä enkä tullut niin humalaan mutta sain vitullisen darran. Join nåmä 20-05 välisenä aikana


    • jounes

      12 litraa ku vedin ni alko kyl tuntuu pääsä jo

    • kkkko

      Olen tyttö 18v. 170/58 ja yleensä juon 12-packin tai pari enemmän/vähemmän. Lisäksi mukana yleensä joku viinapullo josta otan huikkia.
      Baariin mennessä juon yleensä sen 8-10 alotteluja ja sitten baarissa niin paljon kun jaksaa/ehtii/haluaa, yleensä tulee tilattua joku 6 illan aikana vielä.
      Pahaa oloa tulee harvoin aamuisin, mutta jumitan kyllä herättyäni muutaman tunnin aika huolella.

    • judpentti

      Alottelen joka vkl pe-la päivinä siin 16-17 aikaa ja 22 mennes menee melkei 2 lokero päkkii ja viinipullo (blacktower rivaner). baarissa sit n. 8-12 annosta rahatilanteesta ja kunnosta riippuen. seuraava päivä menee aina siihen 16 asti peiton alla piilossa olojen takia.

    • ikä 31v paino 91gl ja noin 12tölkkiä keski olutta riipuu nopeudesta kuinka nopeesti juo ja onko syönyt vai ei

    • nimetönihminen

      Ikä 12v 35kg

      Mulla itellä menee sellane yhestä viina pullo et oon humalassa
      En ees tiiä koskaa mitä veän xd

    • huomennajuomaan

      poika 16 v 70kg
      12 tölkkiä kaljaa ja vielä vähän väkeviä päälle (esm.pastilli shot tai salmari on hyvä.) aamulla olo semmonen että naapurikin kuulee kun käyn pönttöä moikkaamassa

    • frontsidehyppy

      poika 13v 158/47kg 7 es ja 3 megaforse ja 2 battery, niin kyllä multa taju lähtee kun oon valvonu koko yön:) pari kertaa tullu koitettua kaverin kaa, kun kämppä tyhjänä:) ette arvaa oliko mesta ihan palasina yön jälkee;)

    • tiippeli

      nomutta sehän on kiva frontsidehyppy :)

    • sgsijgigeja

      Poika 17v 80kg
      Riippuu vähän onko syönyt ennen juomista miten paljon, yleensä joku 15-17 kaljaa niin alkaa jo tuntumaan sellaselta pikku humalalta.
      Yleensä jos juomaan oikeen lähtee niin tulee juotua ainakin 24kpl, ja sitten tottakai kaikilta pohjat ja hörpyt kun omat loppuu

    • asdasdafh

      tyttö 15v 53kg
      Yleensä juon siksarin lonkeroo tms, sillä pääsee sellaseen sopivaan ettei tuu purjotusta ja ehtii selviin ajoissa. El tiemposta meen ihan sekasin, ainaki tyhjään vatsaan juotuna. 30% leijonapullosta pääsee myös iha mukaviin :D

    • grr;)

      rehellisesti; 16v,50kg menee 2 siiderii ja 2 kaljaa nii on kunno kaatokännit. 1-2 siiderii nii rupee puhe sammaltaa ja silmis heittää. ja sit puhun iha vitusti :.ja nolaan joskus itteni...mut siit saan kuulla sit jälkeenpäi..:D perus

      • Ookstosissas

        Kaatokännit my ass haha XDDD


      • Bastian

        Huono viinapää sulla


      • Anonyymi
        Bastian kirjoitti:

        Huono viinapää sulla

        sehä on just hyvä nii ei tuu kalliiks


    • nyymi568

      Tääl taas Suomi24 vakinörtit, joilla ei ole omakohtaista kokemusta alkoholista postailemassa vastauksia edellisten postien perusteella.

      • 56hghgh678

        Sanoo nainen joka tulee puolikkaasta, 2,6%sesta ciideristä känniin.


    • asdfgfdsa

      tyttö 15v. /54kg. ite juon noin kerran kahessa kuukaudessa. yleensä joku 3-4 kaljaa riittää että rupeen oleen humalassa mut sitte 8 jälkee oon iha sekasi, kävely kyllä sujuu mut ei suoraan ja rupee kikattamaa. en kyllä juo ikinä nopeesti, eli joku siksari saattas riittää jos joisin nopeesti. rapulaa en oo kyllä koskaa kokenu, mutta kyllä sen huomaa aamulla jos on tullu nautittua jotai. eikä rahaakaa mene paljoa :)

    • ES

      Yks ES riittää

    • okooo

      Ite vedän puol litraa leijonaa ja sitten siihe 12 lonkeroo. Mulle ei tule darraa jostai kumman syystä...

    • 14v 55kg

      ite vedän 12 karjalaa ja sit vielä puoli pulloo salmiakki kossuu.! ja oon aika pahassa humalassa!!!!

    • tyttö 19

      Tyttö 19v 50 kg

      Itse en humallu kovin nopeasti yleensä pitää juoda 4 siideriä ja 12 lonkkua siihen vielä viina tai jotain liikööriä, jossain vaiheessa alkaa tuntumaan päässä kyllä mutta riippuu tietysti miten nopeasti juon ja kuinka paljon. Drinkkejä tehdään usein kaverin kanssa koska baariin ei aina jaksa lähtee ja yleensä laitan vähän lasin pohjalle viinaa tai vodkaa siihen liikööriä ja sitten jotain limua tai mehua, niitä mun pitää juoda ainakin 7 ennen kuin tuntuu missään..

      Aamulla on aina huono olo ja kauhea päänsärky sitä yleensä kestää sen 2 tuntia

    • Tequilaa

      Nainen, 20v, 40kg

      Juon baarissa 5 kelkkaa tequilaa nii ei muuta tarvii. :)
      Hinnaksi tulee aina noin 10-15€

    • suht huono viinapää

      Mies 18, 75kg

      Vaihtelee juoman ja juomisnopeuden mukaan.
      Esim. 0,5l votkaa parissa tunnissa, niin olen ihan sammumispisteessä.
      Kaljaa, yms. pitää juoda n. litra, että alkaa tuntua, mutta n. 3 litraa, niin on jo aika kova jurri.

    • someonehere17

      Tyttö 15v, 47kg
      Yleensä en juo ku 2 tai 3 lonkkua ja ehkä jotain boolia ja se riittää, mut jos on isommat bileet ni 4-5 lonkkua/siideriä ja sitte mahollisesti päälle menee kirkkaita jos joku tarjoo, esim Leijona on aika tavallinen, mut sitä en ite hommaa vaan pummin joltaki.
      Jos oon juonu pelkästään yhtä sorttia ni ei oo aamulla darraa, mut yleensä siinä kirkkaissa menee raja että on seuraavana päivänä puolikuollut.
      kestää yleensä n. 5 tuntia vähän riippuen paljonko on juonut ja missä ajassa.

    • Kovis8VEEEE

      Hermafrodiitti 8v, 20kg

      Mulla on aika hyvä viina pää :DDDDD pärrr. Mä voin vetää 2viinapulloa ilmaan minkäänlaista känniä tai pahaa oloa seuraavana päivänä, tosin ei mun vanhemmat oikee tykkää ku juon näi nuorena xDDD mut mun kaverit yllyttää ja sit mä oon meiä luokan kovis niin pakko mun on :D!

    • jojojojojojojo

      175cm/ 63kg. Mies 18v

      12 lonkeroo ni pääsee fiiliksiin ilman aamuista darraa. lisää juomista tarvittaessa... Mitä sitä suotta kaatokänniä ottamaan :))

    • findingnemo

      84kg mies 17v Kyllä sitä lavalla kaljaa saa hyvät kännit! ps.lonkerot ja siiderit on naisten juomia.

      • Anonyymi

        Lonkero miesten


    • kzzk

      joku 70kg mies 16v. En kauhean usein ole viimeaikoina ryypiskellyt, joten toleranssini on laskenut. Nopeasti juotuna 4 kaljaa alkaa vaikuttamaan jotenki, mutta kunnon kännin saadakseni mun pitää vetää yli 10

    • minäenmehujajuo

      tyttö 18, 50kg muutama lonkero tai siideri ja puolet 0,5l leijonasta niin on hyvä humala ja aamulla kivat olot!

    • sdfpskdf

      20v mies 185/90kg. En tiedä vaikuttaako kova fyysinen kunto siihen, että ei kyllä kovin helposti esimerkiksi olut nouse päähän. Kyllä illassa pystyy juomaan sen 20 olutta ja päällekkin sillai että vielä puhumaan pystyy ja kotiin menemään. Harmittaa sikäli ku ei oikein osaa istua esim. baarissa sillai ettei joisi mitään, eli kokoajan tulee ostettua ja kalliiksi käy. Perus on se että 12 kaljaa ja sitte baariin, ja baarissa päälle 10 annosta ja sitten kotiin.

      Aamulla olo on aika normaali, ikinä ei ole ollut sellaista oksennus darraa. Maha saattaa tuntua hiukan oudolta, mutta ruoka ja vesi maistuu.

    • jusssuuuuuuuuuu

      yhest sidukast

    • hessuman.

      17v poika 187/85kg. kontti ja kunnolla jekkua juomalla tulee ihan mukavasti humalaan.

    • miemiemiemie

      tyttö 17v, 175/59kg. puol pulloo tai joskus yli, jottai likööriä, vol.18% tai vastaava.

    • looolololollool

      tyttö 16v ~50kg, 40% plandattu ~20%:aan ja sitä vajaa 5dl ni lujaa menee. aamul oli iha normaali olo ku laattasin 3x ni nii......

    • 14v

      Ittellä ei ees 8 lonkeroo riittäny

      PS oon 14v poika silloi 13...

    • Jööpeli

      Silloin kun 16-vuotiaana join ensimmäisen kerran itseni humalaa yläasteen loputtua minulle riitti 7 keskiolutta, että olin kunnollisissa tuitereissa ja sammuinkin kaverin sänkyyn. 20-vuotiaana armeijan aikaan minulle riitti juuri ja juuri 80% Viru Valge 0,5l myrkkypullo, että pääsin kunnollisiin kuoseihin. Silloihan tuli juotia jokaikisillä lomilla minkä jaloistani kerkesin. Nyt 23-vuotiaana minulle riittää 12 olutta, että olen tillin tallin. Enkä ryyppääkkään enää joka viikko niinkuin joskus ennen, vaan pikemminkin maistelen olutta kerran parissa kuukaudessa. Kannabis auttoi minut eroon alkoholin kauheuksista.

    • jammujakke

      Jonnet ottakaa mallia tästä 0,7 Virta viina pullo lonkeroon 7,5 lantrattuna päivässä. Vanhalla runkkarilla sietokyky kasvanut huikeesti parin vuoden aikana kunnei tule känniin.

    • jepjoojjh

      kovaa porukkaa täällä, kun 15v tytötkin tarvii vähintään sen 18 kaljaa/lonkeroa että on pienessä humalassa :D
      ite oon 16v/70kg poika ja mulle riittää 12 kaljaa/lonkeroa ja siinä vaiheessa alanolla jo aika sekasin, mutta kertaakaan ei oo ollyu krapulaa

    • uhr1

      KOSSUA SUORAAN SUONEEN!!!!!!

    • sdafdsarsartaser

      Harjoitus tekee mestarin

    • ylemmänluokankansalainen

      Vitun narkkarit. Menkää nyt jo vittuun niide viinojen kaa! Ootte te kyl kans luusereita. Jos ei viina toimi, nii olkaa sitte juomatta!
      Joka viikonloppuko on pakko vetää pönttö sekasin, ja sitte makaatte tuolla pitkin ojia..

      Työllistäkää vaan lisää sitä poliiisia! Ei vittu. Teistä ei kyllä tuu ikinä mitää..

    • A-F Bluemystic FEM<3

      Mies 19v 169/73 15 bissee, jos alottelee 12 aikaa ni baarin jälkeen laulan yleensä mombasaa. Vaihtoehtoisesti 0.7 ihan mitä tahansa yli 38% ja muutama kalja makuun niin on jo illalla baariin mentäessä siinä kunnossa että saa varautua tilaamaan taksin samantien. Lonkeroa en juo, liian makeaa. Viinit ja lantrit menee kylläkin.

      Toki olen ollut vuoden työttömänä ja ryypännyt 3-4 krt viikossa sossurahoilla niin on viinapääkin sen mukainen. Ennätys: pitkävedosta 2800e kun voitin joskus ennen joulua, hain rahat pankista 10 aikaa aamulla ja heti ryyppäämään kaverin kanssa. Koppa bisseä ja 0,7 32% salmaria niin sammuin vessaan 2 yöllä.. Huonoin: ekat kännit 16v tais mennä 4 karpalo lonkeroo ja tillintallin oksentamaan :)

      Voi olla että on joskus juotu enemmänkin, mutta kuka niitä jaksaa laskea, parempi vaan jos menee vähemmästä. Tuppaa meinaan käymään kukkarolle.

      Ja naisissa parhainta on se että tosiaan 4 lonkeroa kun tarjoo ja haarat aukee ;)

      Rappioluuseri turuust

    • torodsd

      Nainen 16v 175/69

      Joku n.6 III-olutta tai vaihtoehtoisesti puol pulloa viinaa (n. 35%). Ja tietenki nopeesti vedettynä.

    • nämä riittää

      14 v, poika 170cm ja 58kg. yleensä 8-12 riittää kunnonkänneihin tai yks 40%viinapullo!

    • kännit hoituu

      no itsellä pitää juoda useimmiten aluksi kotona 1 vodkapullo että pääsee tunnelmiin ja sitte kun kaupungille lähtee nii baarissa vielä noin 5 - 7 isoa tuoppia olutta tai vaihtoehtosesti pari paukkua ja 4 isoa kaljaa. sitte alkaa jo jossain tuntumaan ja vientiä riittää... kerran tuli sairaalareissu ko join vodkapullon ja 11 isoa tuoppia

      t: mies 24 v. / 194 cm / 102 kg

    • jhobh

      muutaman tunnin auringonpaisteessa olleesta maidosta tulee parin päivän rapula

    • viinapää

      11v poika 198cm/38kg 5l pirtuu, 48 kaljaa ja pari pulloo kossuu nii alkaa vähä nousta päähä :)

    • sixpacbest

      Mies 13vuotta 53kilua 170centtiä 6kaljaa

    • Kokemus ja pontikka

      Mies 18, 180cm 100kg
      Kaljaa menee koppa ilman että käyttäydyn sen oudommin, mutta viinaan siirryttyä saattaa jo puolestatoista pullosta 40% tavaraa mennä muisti.

    • beibzxoxo

      Nainen alle 25vee, alle 170 senttii, yli 100 kiloo... (mullon vaa muotoja!!!)
      Olutta juon helposti ilman et tuntuis edes missää, mut kunnon bileissä vedän vodkaa ja kaikkee vähä vahvempaa

    • Jonne P

      Mä tuun humalaan kun juo puolikkaan ES:ssän ja yhen hörpyn siihen päälle smurffi limuu..... Onhan se noloo mutta minkäs teen.... Kaljaa en edes juo sillä kuolen varmaan siihen.
      Ja painan 53kg, ikä 15 vuotta

      • kokeilepasviinaa

        sinä et edes hiprakkaa tiedä nössö

        mäkin tuun känniin kun haistelen pierujani ja juon muumi limua


    • tyttö

      kauheesti juotte ennenku pääsette mihinkää :o

      54kg ja 5-10 siideriii aina. ja välillä jtn vahhvempaa mukaa

    • kkaitsu1

      14, tyttö, n.60 kg
      näi nuorena riittää pari lonkkuu ja sit pullo jotain viinaa, sillä saa tosi hyvän humalan. jos juo nopeesti sixpackin ja polttaa samalla nii hyvin nousee

    • 13v poika Ja tulen 2 mehukatti lasillisesta.

    • Kiraisjustice

      Kira hates you...

    • mä vaaa

      15v, tyttö, 47kg

      no riippuu ihan kerrasta, mut noin kolme lonkeroa ja 1/4 pienestä 40% viinapullosta riittää humalaan, aamulla ei krapulaa, missään vaiheessa iltaa eikä aamua oo huono olo. toki jos vedän kaiken nopeeta, sit nousee ylös ja se vasta rajua onki sit...

    • Timo 16wee

      Minulla on tosi hyvä viinapää. Olen 16v poika ja vaikka minä painan vain 60 kiloa, niin kyllä minä saan ainakin litran Koskenkorvaa juoda nopeassa tahdissa ilman että minusta huomaa yhtään, että olen humalassa.

    • bro!!!

      sellaseen yrjö krapula känniin juon abaut 1.5l 20%
      15v 70

    • vanhuusonvahvuus

      Syntymähumala. Jos haistankin alkoholin niin meen ihan tillintallin poika 70v

    • pillerihiirulainen

      Tyttö 16v, 55kg
      Ite menen hiprakkaan jo kahesta tai kolmesta kaljasta, känniin meen jo viidest tai kuudest. kunnon känniin 10 kaljaa

    • 15v

      Ikä 15v poika painan noin 66kg yleensä alkaa paukkua sopivasti siinä kuuden 4.5 volttisen oluen paikkeilla mutta kyllä se 8-10 yleensä jos lintassa tahtoo mennä on sopiva. :D aamulla olo on paska.

    • veejja

      tyttö 14v,57 kg
      kolmesta oon pienes hiprakas ja kuudesta lonkusta oon jo iha sekasin

    • hhjkkh

      oon 17vuotias poika painan 85kg ja en tuu edes välttämättä 12 kaljasta känniin et ky siihen tarvii lisäks jotain vahvempaa

    • gbaenpoå¨r

      nainen 20v noin 80kg, yksi siideri (HUOM! 0,5l) nousee jo päähän. :D
      Biletin paljon 16-18v mutta kiinnostus pääsi jostain syystä lopahtamaan. Vuosi ollut taukoa ja nykyään 1 sidukka nousee päähä. :'D mutta ei sillä todellakaa koko iltaa pärjää, 6-12 0,3l sidukkaa menee illas

      • Määnäläkuseta

        80k ja yksi siideri ei edes alkometri värähdä


      • Anonyymi
        Määnäläkuseta kirjoitti:

        80k ja yksi siideri ei edes alkometri värähdä

        Olen 56 kilonen Herra ja käytän sherryä kotiammeessa, jotain 3 viikkoa


    • Juuhhh

      Nainen 19v, 178/noin 85
      Juon aina niin paljon että on kunnon känni päällä, joten en tiiä kuinka paljon pienempiin oloihin tarviin. Mutta koko yön kestävä, osittain muistinmenetystä aiheuttava kunnon känni tulee yhestä 0,5 likööripullosta/ pikkuviinapullosta ja parista shotista jotain tujua.

    • Typyyyyhhh

      Tyttö 15.v. 173/69 Jos meinaan riipasta kunnon kännin niin tarvin siihen 0,5l vergiä ja muutaman lonkeron. Tai 12 kaljaa ja jäksyy noin 7 shottia ja pari lonkero ja siideriä. Serkku opettanu vähän juomaan ny on kahden vuoden aikana viina päästä tullu aika hyvä oon juonu muutaman 17.v. Kaverin (jätkän) pöydän alle.

    • karamel'

      tyttö, 16v 170/65 . Hiprakka tulee 3 lonkerosta, 6 rupee jo tulee humalaa ja sit vielä esim. lisää siideriä/lonkeroa, pisangia ja koskenkorvaa niin oon kännissä.

    • Parilonkkua :)

      tyttö 14v 163cm/46kg

      Nopeesti join kolme lonkeroa niin olin humalassa, ei sellaset hirveet kännit mutta päähän nous kuitenkin.

      Yleensä juon viinaa ja likööriä, että puoli pulloo likooriä ja puoli pulloo viinaa, eikä kyl tuu krapulaa :D

      Ainoon kerran krapula ku join 10min sisää pullon Viru Valgee (Y)

      • Ei jumalauta

        Pikku tyttö joka ei paina nimeksikkää potkasee varmaa tyhjää pullosta 80% vodkaa.. Mitä te kaikki mietitte ku tällasta shaibaa uskotte ihmisten nielevän...


      • Just joo

        Pullo Viru Valgea kymmeneen minuuttiin niin olet tekemässä kuolemaa, krapula ei kerkeä tulla.


      • Parilonkkua :)
        Ei jumalauta kirjoitti:

        Pikku tyttö joka ei paina nimeksikkää potkasee varmaa tyhjää pullosta 80% vodkaa.. Mitä te kaikki mietitte ku tällasta shaibaa uskotte ihmisten nielevän...

        Päden tästä vielä sen verran että viru valge on 40% eikä 80%, sellaseen en oo koskaan ees törmänny, mutta edelleen pikku tyttönä hengissä oon :D


      • idiot

        pelle virossa myydään 80% viru valge


    • tyttö 16 vee

      ittel menee 2-3dl 40% viskii tms ni on hyvä känni, ei o liikaa eikä myöskää liian vähän, pysyy pystys ja muistaa viel lähes kaiken illasta

      • tyttö 16 vee

        ja ainii oon 50kg


      • juopunut
        tyttö 16 vee kirjoitti:

        ja ainii oon 50kg

        17v/101kg ja rupee tuntumaan "sormenpäissä" siinä 7 kaljan kohalla. Perseet saa olalle n. 22-28 annoksella.


    • hällähilläh

      Poika 16v, 185cm, 70kg

      En osaa tarkkaa arvioida, juon yleensä lonkeroa ja viinoja/viinejä, en kaljaa tai siideriä. Tapana on tempaista ensimmäinen lonkero aika vauhdilla alas, tyyliin max minuutissa. Mulla on aivan paska viinapää, kun nyt alkaa muistelemaan, niin viimeksi se "alkulämmittelylonkku" kolme lonkeroa vähän rauhallisemmalla tahdilla ( ehkä 1½ desiä 21% likööriä) niin kaverit totes et hei sä sammallat. En niin usein kunnon perseitä vedä, mutta viimeksi ko sen tein, meni kasipäkki lonkkua ja pullo viinaa.
      Olo on aamulla sellainen ummehtunut/tunkkainen/käheä, ei ole koskaan ollut mitään hedaria ja oksentanut olen vain kerran.
      Huono puoli on se, että on se yks ensimmäinen örveltäjä, kun muut ovat vasta nousuhumalassa. Hyvä puoli on se että eipähä tule kalliiks. Ja kun tota darraakaan ei kauheesti ilmene, sekin on kiva.

    • aleksik

      Poika 17v itse juon aina perjantaisin 2 pulloa 30prosenttista koskenkorvaa ja sillä saan jo kunnon kännit tai jos ei ole viinaa niin lava lonkeroa\olutta

    • Kiljujuoppo

      5 litraa itse tehtyä kiljuu (n.12%) broidin kaa puokkiija aamulla ihan kunnon muistikatkoi illasta. Aamulla vaikee muistaa mitää viime illast ja laatta lentää yleensä jo illalla. Kiljuohje: n. 45-50 asteista vettä 4.5 litraa sekaan kilo sokruu ja sekaan nimenomaan sunnuntai kuivahiivaa 2 pussii ja sit vaan 2 viikkoo käymään mieluiten vesilukon kanssa komeron perukoille. 2 viikon päästä vielä kirkaatus vaikka ilmankin juo mutta voi alkaa laatta lentään.

      • klLd

        Haistakaa vittu


      • Anonyymi

        Meillä oli lukiossa yks poikkeava, joka sano ryyppäävänsä sen takia, että saa mahtisdarran!


    • Satakunta!

      Poika 14v 70 kg

      Noin viidestä kaljasta alkaa tulee pikkuhiprakka. 12 kaljan jälkeen on jo kunnon känni päällä. Koulunalkubileis tuli vedettyy 0.5litraa paljasta kossua ja päälle muutamat kaljat ja hirvilimuu... Saattoi muutakin mennä mut en muist sattuneist syist... :D Aamulla heräsin noin kilometrin pääst paikast jossa muistan viimeksi olleeni...

    • es jonne

      lasi maitoa ja hyvin nukun seuraaavat 9-11 tuntia

    • karoliina1998

      juujuuu 16v. tyttö ja neljä lonkeroa, nii ei meinaa pystyssä pysyä, mutta toisaalta kiva, eipä tuu kalliiks :D iha sekane olo ja hoiperteleva eikä puhe suju mutta aamulla ei tunnu missäään... nojoo pientä pääkipua, mutta ei pahempaa :D

    • 171cm/56kg pian 16v

      4x 4,7% juomingilla pääsen pieneen tunnelmaa, eli pystyn juttelee tosi rennosti kaikille ja kunnon känniin pääsen jo noin 8:lla. En ole hirveän paljon ryypiskellyt mutta sanotaan nyt että lähiaikoina on ruvennu vasta maistumaan!

    • Thrash metalll

      Poika 15v 62kg
      meen hyvään känniin
      että heittää silmissä ja
      Puhe sammaltaa jonki verran
      niin 7-10 kaljaa ja 6-8 shottii
      40% viskiä.juon 1-2 kertaa kuussa.

    • Kunnossa!

      Tyttö 17 vee 70 kg
      2 siideriä 2 kaljaa ja pari lasii jotain kuoharii ja eeikä pahemmin tunnu missään,ehkä hieman pientä hiprakakkaa mut aamulla ihan kunnossa :)

    • Siis se painohan on oikeastaan ainoa, joka noista on oikeasti merkittävä. Jos ikää ei lasketa. Ikä ja paino. Muulla ei ole mitään merkitystä.

      • Bena

        Ei paino niinkään merkkaa vaan lihasmassa.

        Otetaan kaksi 17v. poikaa. Toinen painaa 60kg ja toinen 70 kg. Näiden oainojen 10kg:n erotus on panavammalla pelkää läskiä. Oletetaan että kummallakin on saman verran kokemusta juomisesta. He tulevat humalaan samasta verrasta keskiolutta.

        Eli lihasmassa sen känniin tulemisen määrittää! Ei paino sillä painosta voi olla vaikka 40% läskiä!


    • kovapää

      Oon jtn 62 kiloo ja 22v naikkonen.

      Sanonpa vaan, että aikamoinen pää mulla:

      Viime viikonloppuna juotiin kaverin kans puoliks 32% Suomi viinapullo (lantrattiin vähän mehua), sitten 2 breezeria ja yks lonkero tölkki. Mulla tuli sellanen hetken hiprakka, joka laski tosi tosi nopeasti. Toinen kaverini oli tuhottoman kännissä, joka vain yltyi koko ajan. Mentiin baariin ja kaverini ei meinannut päästä sisään (kova humala). Baarissa toiset kaverit tarjos mulle vielä tequila paukun, otin vielä lonkeron ja kaveri tarjos yhden drinkin jossa puoli lasia kirkasta eri viinoja. Loppu yö vain pieni ärsytys päällä, kun mitään ei tunnu ja ennen pilkkua vähän vaan nukutti. Kaverini ei edelleenkään osannut edes ilmansuuntia ja sitten minä vein meidät mäkkiin ja lopulta junaan ja kotia. Ärsyttää, että noin paljon vetelin ja tuntu kaikki menevän hukkaan... muutkin kaverit sanoivat illan aikana, että miten oon niin selvänä ollu koko illan, vaikka vedelly enemmän ku ku muut... en tajua...

    • Moonaaa

      19v tyttö ja jotai 68kg. No viimeks olin hyvässä kännissä ku olin vetäny 4 lonkeroo, kaverit tarjos väkevii ja 3 tequila shottii.

    • perperjonsson

      otan yleensä sellasen 30cm ja alkaa nousta jo päähän. käytän takaapäin

    • 4+14

      17 v poika, 77kg, mä oon tosi herkkä alkoholille, 3 kaljaa ja oon huppelissa, sitten semmone 6 nii oon aika kännissä jo. Säästyypähän rahaa :D, en juo kummiskaan alkoholia usein, ehkä bout 4 krt vuodessa

    • 1+9

      Tyttö | 21.v | 173 cm, 64 kg

      Riippuu aika paljon siitä mitä juo. Jo yhdellä isolla lonkku / siideritölkillä tuntuu jo hieman, mut nopeempaan, "pysyvämpään" nousuhumalaan järjestetään kavereiden kanssa yleensä etkoilla jotain boolia / drinkkejä. Niihin nyt sit tungetaan vähän mitä mieli tekee makeista likööreistä kirkkaisiin ja vähän vahvempiin jotain hyvää mehua tai limsaa, ettei niin paljoo alkoholille maistu.

      Jos joskus, kun teistäkin suuremmalla osalla ikää löytyy vasta myöhemmin, meette jonnekkin Tampereen yökerhoon, niin suosittelen vuorentaustalaista (50% absinttia, 50% tequilaa). Tarjoillaan shottina, mutta pistää ainakin meikäläisen pään ihan mukavasti surisemaan. On kyllä muihin shotteihin verrattuna tyyriimmän hintainenkin.

    • kännilleei

      21 wee 67kg 162,7 pitkä. Joku tossa mainitsi jo fyysisen kunnon, itsekin treenaan ja juoksen lähes joka päivä en tiedä miten se vaikuttaa, mutta minuun se ei varmaan vaikuta koska tulen joka tapauksessa yhdestä drinkistäkin jo humalaan nopeasti. Juon hyvin harvoin alkoholia, ja en ole humalahakuinen, mutta joskus saatan ottaa noin yhden lonkeron ja pari drinkkiä päälle niin olen kyllä helposti jo niistä humalassa ja huomaan sen itsekin.
      Ja en suosittele kellekään edes huvittelumuodossa känniin juomista se saattaa hetken tuntua hyvältä, mutta jättää loppujen lopuksi hyvin tyhjäksi...Ei hyvä! Todella typerää (olin tyhmä)! Olen yhden kerran ollut elämässäni humalassa nyt 21 vee (ja puhun nyt täysin totta) ja sen jälkeen voin sanoa, että ei kiitos. ja te alaikäiset oikeesti kannattaa siirtää alkoholin juomisen aloittamista myöhemmälle (voihan sitä PIENIÄ MÄÄRIÄ maistaa, mut..) , teidän elimistö ei kestä sellasta oli se viikottaista tai edes yhen kerran kuukaudessa tapahtuvaa kännijutskaa meinaan jos aattelee et jatkaa samal mitalla tulevaisuudeskin. (hyvä et mun 21 vee elimistö edes kestää sitä hädin tuskin ja ei välttämättä muidenkaan täysi-ikäisten elimistöt kestä)! Tai sitten opetella juomaan sivistyneesti ja KOHTUUDELLA. Kohtuus kaikessa ja ilman känniäkin voi pitää hauskaa senkin olen kokenut useita ja supermonia kertoja .Tässä nyt tämä random saarna !Kiitos jos jaksoitte lukea! Toivottavasti tämä antaa jotain ajattelemisen aihetta... jos ei niin sille ei kai voi mitään, mutta elämä on!tehkää hyviä valintoja ja opetelkaa myös mitä kohtuuus tarkoittaa...

    • viinakunniaan

      Tyttö 16v, 165/59
      Vajaa 0,35 litran leijonapullosta (32%) tulee vähän sekava mutta hyvä olo, 0,35 litraa kossua (38%) nopeasti juotuna aiheuttaa sellasen olotilan että pakko levähtää naapurin marjapuskassa että pääsee jatkaa matkaa. Muistikuvat illasta hataria, ei pahaa darraa.

    • Vastuullinen

      Poika 16v 175cm/84kg (läski)

      Itse yleensä kun juon niin määrä vaihtelee 12-24 olutta tai sitten viinapullo ja joskus siihen päälle jotain, että tulee semmonen semi mukava känni.. Silloin tällöin myös sekoituksena paukkukännit jolloin ihan jees fiilis. Itselleni ei ikinä tule puhumis ongelmia, mutta sohvasta noustessa hetken vähän vaikea kävellä, mutta menee muutamassa sekunnissa ohi. Itse kun juon niin aikaa menee noin 2-4 tuntia ja nekin vain istun sohvalla ja katson TVtä ja pelaan jotain frendejen kanssa tai ilman. Ulkona en koskaan juo. Itse juon yleensä aika harvoin eli kerran pari 2-5 kuukaudessa, mutta kesällä määrä nousee eli 2-3 kertaa kuukaudessa.
      Omasta mielestäni melko tyhmää ja tyhmän näköistä kun 13-16v juo joka viikko joissain bileissä. Kotona eri asia.
      Juokaa vastuullisesti varsinkin nuoressa iässä älkääkä lähtekö hölmöilemään ulos.

    • ronjaaa99

      ehk 5 kaljaa nousee jo vhä XD ja puol pulloo viinaa :) 2-3krtaa kuus käyn juomas. tyttö 14v/45kg

    • Rappionuori98

      Tyttö, 16 vuotias, 162cm/50kg
      7 kaljaa/lonkeroa riittää pieneen humalaan, ilman krapulaa.
      12-14 kaljaa ja yleensä jotain kirkkaita siihen päälle niin menee koko seuraava päivä kotona maaten mitään tekemättä! :D

    • hpk3

      Ikävuodet 18-20 lähes joka päivä vähintään laatikollinen olutta. Oli korkeintaan muutaman päivän taukoja. Niin kova toleranssi kehittyi että piti juoda aivan älyttömiä määriä. Sitten haima otti ja tulehtui, eli sairaalareissu tuli. Siihen loppui ryyppäämiset.

    • Heatemyheart

      Nainen 21v, 62kg.
      Kun join pullon 21% ufoshottia olin kivasti kännissä. Tosin sillon taisin kyllä painaa n. 67kg. Vähän päänsärkyä ja väsymystä aamulla, mutta sen olisi varmaan voinut estää juomalla vettä illalla.

    • Bilettäjä1995

      Semmonen 15 ehkä. Riippuu fiiliksestä ja juomis nopeudesta. Jos tissuttelen hitaasti niin juon melkein lavan jossain 10-12 tunnissa ja silloin ei mene muisti. Joskus kaatokänneissä tulee jatkettua juomista kunnes lava loppuu ja olo on sen mukainen seuraavana päivänä. Mutta 12 oluen jälkeen suunnataan siihen tajun lähtemiseen.

    • khjjjj

      15v 50kg 160cm ja joku väkevä päärynäviini saa mun nupin kyllä aika sekasin. En muista tarkallee montako prosenttista. :-)

    • realisti2

      23v 62kg mies. ite ku juo tyhjään mahaan (eli ei oo syöny 8 tuntii) 10 kaljaa 3 tunnissa niin on ihan hyvissä. Täyteen mahaan pari pulloa skumppaa parissa tunnissa niin on ihan hyvät tunnelmat.

      • realisti2

        Niin ja se krapula kestää suunnilleen 2 tuntia jokaista juotua alkoholiannosta kohden. Eli jos juon ton pari pulloa skumppaa joka on noin 12 annosta niin se krapula kestää noin päivän verran, eli 24h.


      • realisti2
        realisti2 kirjoitti:

        Niin ja se krapula kestää suunnilleen 2 tuntia jokaista juotua alkoholiannosta kohden. Eli jos juon ton pari pulloa skumppaa joka on noin 12 annosta niin se krapula kestää noin päivän verran, eli 24h.

        14v 55kg meni 3-4 x 0,5l siideriä ihan sivistyneeseen tahtiin (3-4 tuntia) ja humalatila oli taattu. Aamulla oli pirteä kuin peipponen vaikka ei olisi lainkaan nukkunut, syönyt tai vettä juonut. Syyskuussa tulee 24v täyteen, eli on krapulassa ja sietokyvyssä tapahtunu viimesen 10 vuoden aikana vähän muutosta.


    • -Perusjuntti-

      Olen Suomalaisena perusjunttina syntymähumalassa ja en tarvitse käytännössä kuin vain pienen tipan keskiolutta, niin olen jo täydessä RAI.RAI.RAI kunnossa.

    • fromvodkawithlove

      Mies 27v 74kg 178cm. Viime kerrasta 2kk perjantaiksi varattu 1x Stolichnaya 0.7l ja 1x magic ice vodka 0.35l. Veikkaan että. Muisti menee ja kaatokännit tulee. Kaljaa ei kehtaa se pistä vaan ravaa kusella ja tulee pöhnä ja kaamee kanuuna..

    • 100joo

      vedän yleensä siihen asti että sammun 3-4 kertaa viikossa ja en muistamitää määristä ja tekemisistä

    • Jätkä16V

      En oo käyny juomas hirveesti mut 6bissee (0,33l) puoleentuntiin nii alkaa tuntuu. Oon siis poika 16v 171/65

      • HarjoitteluJatkuu

        27v mies 170cm/73kg. Ei oo hirveesti tullu juotua, ni 6 kaljaa alkaa jo tuntua päässä.
        Varmaan toiset 6, ni alkaa olla jo valmis nukkumaan.
        Huvittavaa ku 13v kirjoittaa, että on mies!


    • jstoutofcuriosity

      Aika erikoista että jengi tulee 3-5 keskioluesta känniin mutta samaiset henkilöt tarvitsevat muuten ihan kokonaisen viinapullon jos kaljaa ei tipu. 1 dl 40% alkoholijuomaa vastaa melko tarkasti kolmea keskiolutta. Eli tämän mukaan nuo kaverit jotka parista kaljasta hiprakkaan tulevat tarvitsevat kuitenkin samaan tilaan pääsemiseen esim 0,3-0,5dl viinaksia. Siinä voi sittemmin kukin laskea montaa kaljaa sekin määrä sitten vastaa. Tai sitten toki olen ymmärtänyt täysin väärin..

    • olooooooo

      tyttö,14, 60kg

      mulle riittää ihan 2lonkku 6päck mutta juon myös kirkast ja näi xd aamulla olo on pa*ka ja päät särkee

      • Kazumi-chan

        Tyttö, 18/63
        Yleensä mulle riittää yks Gambina (0.75l & 21%) että oon iha kuutamolla :'D Riippuu tietysti sitte mitä on syöny aiemmin. Yleensä se Gambina on riittäny. :D


    • random11111

      poika 18/67 3 annoksesta menee jo vähän

    • tyttö17v n.170/60

      tuol jossain luki et jos likka vetä puolen litran viinaan että silon ollaan jo taju kankaalla. Varmasti jotku onki mutta kyl mulla menee ainaki puol litraa suomi viinaa (32%) ja muutama siideri päälle. En ehkä jokasta kohtaa illasta muista mutta tulee ainaki aivan vitun täydelliset kännit.

    • Emmuista

      Tyttö, 15v
      0,5l leijonaa 1,5 tunnissa kolisee ihan mukavasti

    • Momomomomomo

      Tehkää testi päihdelinkissä eli www.paihdelinkki.fi

    • enolejuoppo

      ihtellä ainaki viinapullo ei oikeasti tunnu missään ja kaveritkin kun he juovat esim 12 kaliaa niin he sammuvat niin mää oon vasta alkamasa juomaan eli olen 19 v viikon päästä ja painan 107 kiloa, lihaksikas noin 1,80 pitkä olen mies, tykkään juoda karhua mutta kun pääsen vauhtiin niin mikä tahansa käy, You know :D

    • MÄRKÄÄ

      12v poika. Bileissä juon aina kun on mahdollisuus. Itse en huomaa omaa juomistani koskaan. Hiprakkaan tuun 3 siideristä ja vähän viinaa, kunnon känniin 5 lasia viinaa/likööriä :D Nolottaa aina vitusti jos tulee kaverin porukoiden kyydil ja oot iha lärvit siel autos :::D Kerran en pystyny kävelee kunnolla kotipihasta ovelle. Oon 170 senttii ja 50 kiloo.

    • kaverittarjoo

      18v. nainen 174,5cm/54kg.
      Viimeksi join tyhjään mahaan puoleksi 3litran viinilaatikon, eli 1,5litraa ja päälle 2 puolilasillista jallua. Jossain välissä juomista söin puolikkaan paistetun makkaran. Illanpäätteeks kävelin ite kotiin mut en muista siitä mitään ja sammuin. Oli aamulla kivat olot...

      Silloin kun juon sivistyneesti, pienen humalan hakuisesti, riittää 8-10 tölkkiä (4,7%) niin on mukava olo ja siihen päälle yleensä otan kirkkaita, mutten sitten se sivistyneisyys katoaa :D

    • huorrrr

      Nainen, 33 v. Luoja miten kakaroita täällä juopi hirveitä määriä kerralla, toki osa kirjottaa vaan huvikseen vailla totuutta. Itellä väh. 0,5 leijonaa tms. yhessä illassa kotona ja jos baariin niin vielä enempi.....mutta on tässä harjoteltukin toivottavasti enemmän kuin joku 15 v. :P

    • suskiiiaaa

      onpas teillä huono viinapää. täällö 19v tyttö ja 0,5 litraa viinaa alkaa olee vasta sellainen kunnon humala, mutta tajun menettämiseen tarvitaan paljon enemmän. (177cm)

    • PohjoisPohjanmaako

      17v poika 64kg pituus 193cm 3kaljan jälkeen silmissä tuntuu, 6kaljan jälkeen mukava olo, 10kaljaa hoipertelua ja lagisuutta 14kaljaa on aikalailla maksimi koska ei jaksa juoda enempää

    • einäitä

      mutta vinkkinä ei kossupulloa enempää
      ihan oikeesti siitä poikki

      • taialkaa

        nähdä kahtena
        näistä yli tulee kaduttamaan


    • vapaavillinuori

      12v tyttö 170cm/50kg
      0,7l 35%

    • 17v

      24pack 0,7litraa pirtua 95-96% Siitä pääse jo hyvään humalatilaan. :)

    • Alkoholisti96

      Poika, 18 v/72 kg ja tosiaan perus perjantai/lauantai-iltana menee se 24 0,33 cl tölkin salkku kaljaa ja siihen päälle pari huikkaa kossua tai jallua tai jotain muuta vastaavaa.

      6 kaljaa: Maailma aukee, estot lähtee
      12 kaljaa: Alkaa jo pikkuhiljaa nousta päähän, mutta vielä jaksaa
      18 kaljaa: Alkaa puhe sammaltaa ja huimata
      24 kaljaa: Perus suomalainen perjantain kalsarikänni yksin himassa, optimaalinen määrä
      30 kaljaa: En voi hyvin

      1 shotti: Tästä se lähtee
      5 shottia: Optimaalinen määrä jos tavoitteena ei ole ripulidarra seuraavana aamuna
      10 shottia: Varma käsistä lähtö, kymmenen shotin jälkeen on se toinen mies kuvioissa, jonka on pakko ottaa
      15 shottia: Taju lähtee ja tulee oksennus
      20 shottia: Heräät ojasta seuraavana aamuna oksennuksen hajuiset vaatteet päällä, lompakko ja puhelin vietynä
      25 shottia: Löydät itsesi joko sairaalan teho-osastolta tai taivaasta pilvien päältä

      Protip: Väkevillä ja miedoilla on kaksi perustavaa laatua olevaa eroa: miedot ei koskaan lähde käsistä ja ne on muutenkin halvempia.

    • Pellehermanni6666

      Ihme Alkkikset. Itse tulen hiprakkaan jo kolmesta kaljasta ja iltaan riittää hyvin 8 kaljaa. Mieluummin käytän vaihtoehto päihteitä, kuten hamppua, lsd:tä sekä MDMA:ta.
      T: P20 175/75

      • Anonyymi

        Mieto Kurikasta ryyppää piimämämmiä, kiertää mukavasti kehon ja antaa potkua sivakkaan!


    • pirkkaolutmies

      Helposti uppoo nykyyän olut laatikko. Sen päälle viiniä ja kirkkaat. P18/184/92

    • poika14v666kg

      Kyllä se yks pönttö kiljua kun juo niin aika hyvässä baarikunnossa on

    • ZARDXXX

      22v/58kg/tyttö - pullo halpaa valkoviiniä yleensä riittää (ulkomailla pullon saa kahdella eurolla joten kelpaa), mutta siihen päälle vielä about 3 vodkashottia (tai jägermeister tms. mitä nyt löytyykään) jos ollaan menossa bailaamaan. baarissa vielä ehkä 1-2 drinkkiä tai lisää viiniä. perus ilta ja ihan hyvät kuosit. darra on aina...

    • juokaa.elämänne

      Olen 25 mies ja yleensä juon 20 annosta. Painan 84 kg... sitten kännissä kirjoittelen tänne pitkin palstoja kerskumassa juomisellani...

    • Äkkiäbesää

      Litran jackyä tempasin kolalla ja pari siideriä ni sit lähin baariin. En kuulemma ole koskaan ollut niin villi ja muistin menetin.

    • Mari18v_55kg

      Juon yleensä 8-12 0,5l siideriä ja oon niistä aikas saatanan humalassa! Ja aamulla olotila että pakko saada munaa..jos ei oo ketään jätkää ni sitte tyydyttävä 18cm/4,5cm hieromasauvaan!

    • aamujuomat

      Atm, 2 lonkeroo hirveeseen janoon ja nälkään. Nousee lievästi päähän, kohta syön ja sit pitäis jatkaa kuudella et tulis sama olo.

    • Viski

      Poika 18 70kg
      No en oo kunno kännei koskaan vetäny, mut semmosta hieman alle tai noin yhden promillen luokkaan olen päässyt yhdellä kaljalla, kahdella lonkerolla, 3dl 40% viskiä ja tämä kaikki alle tunnissa :D

    • Yong

      14v 67kg juon 8 lonkeroo ni on mukava olo

    • VklsoE13

      Olen ylin 7-kymppinevoin sanoa komeasti menee. kun olen ottanut oluen ja paukut.
      Silti olen onnennelinen henkilö,
      Sitten mennee noin kauniin Suomesta tehty juomapullo illan mittaan.
      Aamulla huomaan. otinko liikaa, tavallisesti tietysti otin kaipaan pientä korjaussarjaa.
      Joskus kärsimys vain riitää,
      Muuten olen sitä mieltä, en kannata holhousyhteiskuntaa.
      Terveellistä elmään
      T Vkl

    • Kvle1905

      Vastaan tulen humeppeliin vaimon mielestä liian varhain. Muttatta olemme olleet nainisisiissa yli 50- vuotta.
      En osaa vastata mihinkään kysymykseen tästä aiheista. toivotan onnea kaikille, jotka yrittävät samaa.

    • KokenutJuoja

      17wee ja painan 101 kiloa, juon yhen illan aikana (noin 4 tuntiin) korin kossua (0,5l) ja muutaman olut päälle ja jos vielä jää jano, niin pari siideriä, että pääsee kunnon humalaan. aamulla kun herään, niin kiva kusta pontikkaa ja kun se juo, niin ei ole rapulasta mitään tietoa.

    • Moithv

      16, 163 cm, 51 kg.

      4-5 siideriä (4.7%) tai muutama lasi vahvempaa.

    • lollollolhee

      14 v tyttö 160 cm/50 kg ja oon nyt kännissä vaikka en kauheesti oo juonu. Se johtuu mun melko pienestä koosta ja siitä etten oo syöny ;)

    • kskdkfkfkdkkddk

      15v;80kg 15-20 tölkkii

    • Vuola

      Nainen, 35, paino n. 95 kg...ainakaan 5-6 annoksesta alkoholia ei mitään humalaa.

    • eskoirmeli

      Oon 106 vuotias hermafrodiitti. Jos juon puoli litraa talvivaaran vettä tuun possuhumalaan.

    • Joo, kävin kaupassa ostamassa tällaisen energiajuoman ja huhhuh kun on tuhtia kamaa. Siitä tuli ns. "pärinähumalaan" aika nopeasti. Suosittelen kokeilemaan, todella yleistä ala-asteikäisen keskuudessa.

    • 2003syntyny

      13v,tyttö
      pari olutta riittää :)

    • Liiannuorenaaloittanut

      nainen, 22v, paino vaan n. 40kg :(
      Eilen pikkujouluissa tuli 5-6 annosta varsin ripeästi juotua ja nyt on kiva krapula... Hyvä hilpeä humala oli, mutta yhdessä vaiheessa tuli totaalinen väsymys/motoriikan pettäminen, mutta se laantui ja lähdin baariinkin vielä. Järkyttävää miten tyyliin 15v / 37kg pystyin juomaan likööripullon (esim. red cat) yhdessä illassa ja mahdollisesti päälle vielä jotain. Olen tosin pitkään käyttänyt iltaisin rauhoittavaa lääkitystä, mikä on heikentänyt viinatoleranssia.

    • aids22

      Älkää nyt saatana kiljuko

    • Eipaljonollut

      Olen vasta 12 pian 13 tyttö. Puolesta pullosta keskiolutta ei tullut mitään vaikka eka kerta. Toisen kerran melkein koko kaljatölkki karjalaa. Ei tuntunut. Olen 157cm ja 43 kg. Ja jos ihmettelet mistä sain niin ekan kerran jääkaapista isäni kaljaa ja toisen kerran kaupan hyllyltä varastettuna.

    • dsfdf
    • Tuntematonkissa

      Täällä aikasemmin puhuttiin että jos painaa 60kg puolesta pullosta viinaa on taju pois. Itse painan 72kg ja olen tyttö ja tuota 60kg painavaa tyttöä vähän nuorempi. Jos juon esim. Gin lemonia sitä voin juoda pullon 750ml ja pari lonkeroo enkä ole vielä sellaisessa tilassa etten muistaisi illan tapahtumia. Viime juomis kerralla join noin 3,5ld 32% viinaa todella nopeaan tahtiin (mentiin kaverin kanssa never have i everiä juomapelinä) ja 0,5dl 40% konjakkia ja olin aivan naamat. Kaverini jota joi saman verran ei muistanut kunnolla tapahtumia ja joi saman verran kuin minä ja on saman kokoinen ja ikäinen. Sanoisin että humalaan tulen parista desistä 32% viinaa tai 10 siideristä/lonkerosta.

    • Juujaaa

      14 v. Tyttö about 50kg. Ja no suunnillee tolva lonkeroo kaljaa jtn tai puolelitra viina pullo riippuu paljo oon syön

    • mies12345765

      poika 17v. 180/62. mehutiivisteeseen sekoitettua viinaa puolen litran pullo, sekoitussuhde 50/50. jos pitkä yö niin muutama lonkero päälle. yritän (ja kannattaa) syödä hyvin ennen "suoritusta", niin ei tule paha olo aamulla. ja nopeus on valtti tässäkin lajissa.

    • 1501

      15v tyttö, 8 lonkeroo ja 4 vodka shottia, ei oo viel humala mut on noussu päähän. Ja nyt vrm mietitään miten ei voi olla humala tosta määrästä, mut ent onks se geeneis tai jotain? Ainaki iskä sillon nuorempana ei nykyyän, mut sillonku se joi sillekkään ei tullu helposti humala, mut emt.

      • 1501

        Ja siis oon 162cm ja painan 48kg


    • sdfcvdfv

      No anituikiharvon juon nykyvää, omatoimisesti ja yksinäisesti en koskaa. Silloon ku vaikka illallisella istun jossai suuresa tilaasuuresa ilmaishömpsyjä siematen, niin jo mjyytaman fiiniklasillisen perästä ei enää vapistuta vastapäätä istuvan naikkoisen pälyäminen ja olo herttaistuu kun vielä kumauttaa mahaan pari pikkukriikkistä tömäystä sherröä tahi jotain hillaklikööriä. En tieä montako promillin kämmenystä tolloon on väres, mutta neva eva en juopoittele minua kuitenkaahn päyrän alle, enkä sen päällekkään kyllä. En een puheentakkuvamisvaiheeseen suati horjutuskuntoon päädy, itseaseassa lähellekään niitä oloja. Sönkkö kun olen syntyjäni nihn alkoholin särvintä lipevöittää puheen kulkua kenties hiukkaisen ja soaapi mut tuntemaan itseni piirun verran epäinhottavammaksi

      • drfgsgf

        Niija 33v mies oon, 171-centtinen ja 71 tuhatta rammaa painan


    • 4-6 lonkeroa tai siideriä yleensä juon ja siitä tulee ihan sopiva olo eikä aamullakaan ole heikko olo.
      Joskus juonut pullon viiniä ja muutaman siiderin mutta siitä kyllä tuli aika kova humala ja aamulla oli tosi paha krapula. Tyttö 16v 164cm/60kg

    • NääPutoo

      2 pulloa kossua...

    • Okokokooook

      13.v 164cm 47kg puolet pullost on humala tai 4kaljaa

    • anna.sitä.märkää

      Kysy mieluummin: mistä märästä tulet humalaan, hihi

    • VodkapääKestää

      14v poika, n 75kg. Eilenillala join 0,5L pullon saaremaa 80% vodkaa ja pysyin vielä hyvin tolpillani. Tänä aamuna pientä päänsärkyä mutta ei muuta ihmeempää.

      • rgdfggdf34

        Kai


      • Miksi et ole kuollut?


    • hahaaaahXD

      Onnee ja menestystä elämäänne vitun lapsidenarit =DDD

    • Vainiinjahas

      24 v mies, 182 cm pituutta, 73 kg, tullu tissuteltua intensiivisesti melkeinpä 6 vuotta, tosin usein pieninä annoksina. 6-8 olutta pitkin päivää. Kun dokaamaan halutaan ja kuosit päälle, niin helposti lava keskaria menee illassa. Viinaa jos otan muutaman aimolasillisen niin lähtee muisti ja vastuu omista teoista. Maksa on vielä kunnossa, mut nyt viimeaikoina tullu stoppi tollaselle typeryydelle.
      Hyvä ennen ku poksahtaa. Putkareissut on kans jotain mikä kannattaa kokeilla, ni jää mieleen miten perseestä on dokata iteltään kanttuvei. Sieltä sitte kylmissäs aamupäivästä jolkottelet kotiin viinanhajusena.
      Tutkintavankeutta en suosittele mistään typeristä päähänpistoista, mutta jos on pakko ni kannattaahan tuoki kokeilla. Saattaa pelästyä juopottelua siinä määrin, et löytyy se oma kohtuus :)

    • 075l

      0,75l kuohari pullolla pääsee kivasti alkuun, siihe päälle kaljaa ja/tai viinaa nii sit aletaa pääsee korkeelle

    • Hörblänskörblän

      Noin yli 1 litra yli 40 % saa itseni jo tarpeeksi piffiin. Se oikeastaan vähän riippuu yleensä myös toki ihmisestä. Olen kuitenkin 22 vee, miesmäinen, sekä noin 100kg painoa. Pituutta joku 170 cm.

    • hellogir

      tyttö 18v 175cm
      no semmonen 4-5 pitkää lonkeroa/siideriä ni on jo humala mutta ei oo huono olo seuraavana aamuna mut jos otan sen 6-10 ni kyl laatta lentää aamulla ja ei viinaa tosiaankaan.. aikanaan join litrasen leijona pullona (lantrattuna) illan aikana ja oksensin ensimmäisen kerran aamu 4 ja sen jälkeen oksensin sen 12 tuntia eli viimesen kerran iltapäivällä 4 aikaan joten mulle ei sovi viina ollenkaan toki varmaan pieninä shotteina mut ei niitäkään montaa :)

    • kännikala550

      oon 13 ja viis tölkkii riittää mulle

    • Sarvijuoppo_69

      Simmone 2l kiljua lärvii nii tuli jätkie kaa usseempaan pyöräkolariin osallistuttua kilsan sisälle. Piti jäädä kaverille yöks ku ei voinu kotia mennä kännissä

    • Muumilimpsa

      Juon puolet muumilimpparia niin kyllä alkaa päässä heittää ja pyörryttää.

    • ES_jonne

      oon 12v ja tuun känniin parist tölkist ES.

    • Party1

      Parasta on ja hauskin ilta kun en tule oikeesti humalaan ja sen huomaa kyl myös miehistä että ne kiinnostuu paljon enemmän, varsinkin kivat tyypit. Eli itellä 3 -4 tuoppia hyvä tai 2-3 drinkkiä. Miehillä enemmän voi mennä kun ovat isompia mutta kork. 2 x tämä. Ja kivaa on sekä hyviä ihmisiä liikenteessä; ethän sä usko noita suurkuluttajien määriä, ne on hengenvaarallisia ja tarkoitus on nauttia sekä pitää hauskaa, älä nuori myrkytä itteäs vaan pukeudu, kuuntele hyvää musaa ensin mene nauttimaan ja tutustumaan! Koita hakea just sitä seuraa mistä oikeesti tykkäisit! Sitä varten ne illat on, just sulle jotakin oikeesti hyvää ja hauskaa! T. Onnellinen nainen 35 v.

    • Kkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Mä oon 13-v muija 160 pitkä ja painan 44kg ja mul on kolme karjala tölkkii ni et jos juon ne ihan putkeen niin tuunko siit känniin, ku en juo sillee mitenkää hirvee usein?

    • 17w

      Olen kohta 17v jätkä ja oon vetänyt kännit vain kerran tässä vähän aikaa sitten. Otin reilun pullon eli 6dl 32% viinaa jotain 20-30min aikana ja olin kyllä aika sekaisin. Yritin iskee vähän jokaista tyyppiä sukupuolesta riippumatta ja puhuin aika sekavia. Tyypit yritti rauhotella mua, mutta kyllä sitä aika paljon tuli lähenneltyä tyyppejä. Teki myös mieli lisää viinaa, koska eihän se känni tuntunut riittävältä, onneksi kukaan ei myynyt.

      En kuitenkaan oksentanut tai sammunut, eikä seuraavana päivänä ollut krapulaa. Ainut vaan, että oli vitunmoinen morkkis kun oli tullut vähän pelleiltyä. Vittu tyypit varmaan epäilee että oon homo. Ens kerralla täytynee ottaa miedompia.

    • doodee

      Itse oon 14v/180cm/100kg ja sikspäkki kaljaa tai lonkeroa tyhjään mahaannniin on sopiva känni mut semmonen että tasapaino vähän heittää ja puhun kaikkee paskaaa :D ehkä jonku promillen humala tulee

    • 17w-tyttö

      Tyttö/162/48kg
      Miulle riittää yleensä kolme siiderii pieneen hiprakkaan pääsemiseen. Kuuden siiderin tai lonkeron jälkeen alkaa olla humala jo aika hyvä.
      Yleensä ei tuu krapulaa, mutta siihen vaikuttaa kui nopeesti on juonu. Jos on krapula nii sillo on yleensä päänsärkyy. Kunnon överikännien jälkee saattaa myös oksettaa.

    • Äidinpoika

      Olin isojen poikien kanssa metsässä ja ne tiesi minne mennään. Muista et sitten kerro tästä kellek-
      kään ja minä lupailin sen niille. Se oli pontikan keitto tupa eli ränsistynyt maja armeijan ajoilta oleva
      punkkeri ja siellä oli mäskit tulella ja putkesta tuli nestettä ulos. Mikäs ne ukon sanoivat meillle kun tultiin ovesta tupaan. Ja isot pojat laittoivat kätensä päänsä päälle ristiin ja minä perästä. Ne veti meiltä poilta housut alas ja kumpikin mies tarkisti meidät eli meiltä lensi spermaa siihen lattialle. OK
      pojat ja meille housut takas omalle paikalleen, Sitten ne teki yhteen pulloon tosi laihan sekotuksen ja meille pojille se juotavaksi. Se nousi heti mulle hattuun eli tulin humalaan ja tyrkytin mun muniani heille eli ne riisuivat mut kokonaaan alaste, On pojalle toi helpompaa kun ei sotke se sen vaatteita ne sanoivat mulle. Aamulla heräsin kotonani alaste ja tosi rapulassa, Äitini vei mut pesulle ilta päivällä tulee sulle sitten vitsaa minä olen tilannut Sulon paikalle kertoini äitini mulle. Minä olin alaste tehnyt vaikka mitä tyhmää ja heillä oli iso probleema saada mut sänkyyni ja nukkumaan äitini kertoili mulle.
      Eli tämä poika EI juo oma tekosta ponua enään koskaan minä päätin silloin meillä.

    • viinapää5kautta5

      Poika 16v puoli litraa 40% viinaa ja 4 tölkkiä lonkeroa.

    • andrukela

      En tiedä, jokainen alkoholikokemus on ollut sekakäyttöä. Riskit tuplaantuu, mutta hupi moninkertaistuu jne,..

    • Make6543

      Poika ikä 16 painoo 70kg
      riippuu tietenki nopeudesta ja onko tyhjä vatsa mutta yleensä yhen illan aikana menee se 14 keski kepposta että alan olee melko humalassa

    • eetuheimon

      No Heippa!
      Olisin lähdössä uutenavuotena ottamaan hieman kuppia:))) Riittääkö litran leka ja kontti humalaan pääsemiseksi? T: ensikertalainen

      • Huolestunut

        eiköhän tuo pari siksaria riitä T: huolestunut vanhempi


    • N33k3ri

      Poika 16v, 165cm, 55kg
      8 karjalasta sellainen mukava humala, 10-15 onkin sitten jo kunnon kännit.
      Väkeviä en ole paljoa juonut, joten niistä ei tietoa.

      • N33k3ri

        Ja siis n. 1,5h sisään juouna


    • Nakupoika

      Järki mukaan niihin hommiin että ei tule sitten jälki puhetta neuvoo vanha juoppo. Mun poikani on 14w ja tuli eilen humalassa kotiinsa, Ja tänään on kuulustelu kunhan on herännyt ja käynyt saunassa monta kertaa. Se haisi kuin rankki tynnyri kun me veimme sen saunaan pesulle. Sillä oli kuset tulleet
      housuihin ja sillä oli fritsuja vähän joka paikassa. Ja heti peniksen ylä puolella sekä kummassakin pakarassa. Eli tuli heti vaimolleni sekä mulle mieleen. Mutta kun me pesimme suihkulla sen perä reikää ei sieltä tullut spermaa ulos. Mutta annas olla kun on poika taas ylhäällä ja tolkuissaan. Niin kuulustelu on sille hunsvotille edessä.

    • Jaaaaajiit

      Oon 72kg poika 14v ite tarviin älyttömiä määriä nopeassa ajassa sillä mulla on maksaan siirtyviem aineiden imeytymis höiriö toisin sanoen alkoholi ei pala mulla maksassa vaan tulee keho eriteissä mukana ja ei imeydy vereen sama on nikotiinin kanssa ainoat aineet mitkä aiheutyavat mitään oikeaa efektiä on stimulanttiset ainet oopium pohjaiset aineet ja psykedeelit sillä se vaikuttavat suoraa aivojen kautta

    • Anonyymi

      Mies 18 60kg
      Noin 2-4 0.33l 4.7% pääsee hiprakkaan jos juo nopeesti mutta siitä ylöspäin alkaa pääsemään tölkki kerrallaan kivempiin oloihin. About 0.35l 40% pääsee jo vägä huterampiin oloihin et alkaa muisti pätkiä ja puhe takkuilla

    • Anonyymi

      Kolme sinistä, olvia tai lapparia riittää.

    • Anonyymi

      Tosijjaa 15v poika 186cm / 74kg, pikku hiprakka tullee 3 keskiolutta ja känni sit jotakki 5-8 keskiolutta ja vähä vaikka salmiakkikossua päälle nii on kkool

    • Anonyymi

      mies 21v 65kg
      joskus 17-18v riitti melkeen kokonainen lemon gin pullo (tiiän. hyi vittu). joskus kans 8 kpl olutta oli jees. nykyään se 8packl ja vähän viinaa pääl ni hyvää tulee. tai sit leijona minttu-suklaa viinaa 5/6 osa ja sit 2 olutta. jotain sinne päin. tosin se on aika kaato känni. en ees tiiä miks kommentoin näin vanhaa keskusteluu, älkää juoko lapset, polttakaa pilvee mielummin.

    • Anonyymi

      ai niin unohdin mainita et nopeus on suuri tekijä, ite en oo mikää alkoholisti (vielä) ni menee joku tunti siihen 0,33 tölkkiin. eli vähintää 8 tuntii menee aina et menee överiksi eli siit voi laskee et vähän vähempiki riittää. päihdelinkin promillelaskuri voi kans auttaa.

    • Anonyymi

      Poika, 18v, 90kg ja laatikko kaljaa ja sit baariin dokaa nii tulee iha ok känni

    • Anonyymi

      Yleensä ennen baari reissua tulee juotua vähintään 0.5l leijona viina ja 7-9 olutta ja pari lonkeroo. Ja tupakkaa 2 askia. Ja baarissa ollaan tappiin asti. Jos ei lennä pihalle tai tule tappelua. Ikä 30v mies paino varmaa tällä hetkellä 90-100kg.. aamut on aika pahoja mutta särkylääkettä ja syö ja pihalle ulkoilee niin kyl se siittä helpottaa

      • Anonyymi

        Keppikaljaa kun lappaa kaks tunnisa, nii jaksaa nussia melkein kolmeen asti!


    • Anonyymi

      12v poika 3 sixarii ni pääsee jo kuuhu vai marssii шлюхами ты мой любимый брат или любимый в твоей душе любви ты мне не знаю как ты

    • Anonyymi

      13v 58kg 182pitkä 2 sixarii ni pääse pieneen hiprakka sit ku kunnon kännit ni suoraa 2 pulloo sitä viinaa 40%

    • Anonyymi

      Moi!
      Minä 17v mies 75 kg.
      Juon 2kpl 0,75 litran pulloa gambinaa tuntiin ja olen humalassa.
      Aamulla olo on hyvä ja illalla taas lisää.
      Ole hyvä!

    • Anonyymi

      Mies 198 mc pitkä hoikka 80kg

      Tulen humalaan liian helposti litra lonrekoo riittää 6 tunniksi humalaa ja ihmettelen että miten mä sen teen

      Aattelen että se olisi minun matala veren paine ja hoikkuus. Mutta kun vetää lisää viinaa ja olutta olo muuttuu vaan hitaamaksi ja rennommaksi ja sitten kun kuuntelee vähän psykelistä musiikkii niin olo on vaan niin tripissä kun voi olla että joss joku osaisi kertoo mistä on kyse niin hyvä koska se on aika kiusallista kun juon aina porukassa muut vaan ihmettelee?

    • Anonyymi

      Jos juon kaljaa, niin tuntuu että en tule humalaan niin lainkaan. Viinaa kun vedän muutaman paukun niin vasta sitten alkaa tuntumaan.

    • Anonyymi

      Mies ikä on jossain 107-215 vuotta ei jaksa muistaa. Pituutta on 176 cm ja paino on jossain 90-105 välillä (en oo varma ku vähän ohentunut viime aikoina). Sitä menee yleensä aika paljon joku kori nelosta tai kokonainen litran pullo 40% tai 15 mukillista kotitekoista taika juomaa noin 17% (muumimuki) tai 7 shottia Lapin kirjainta vettä mitä vanha mies valmistaa Inarissa metsässä nuotiolla ja metalli koneella.
      Muistakaa lapset juoka usein, paljon ja kilju on halpaa.

    • Anonyymi

      Olen 14 vuotias tyttö ja tulen humalaan ehkä jostain yli 8 kaljasta. En huomaa mitään jos juon esim vaa 5. Jonkun verran kaljaa tarvii.

      • Anonyymi

        Miksi tulla humalaan? Olen monet kerrat hankkiutunut sen verranhumalaan että aamulla vituttanut kun ei uskalla lähteä autolla kaljakauppaan. Huomaatko dilemman?


    • Anonyymi

      Mitä hyötyä on noista kännäämisistä. Sanokaa ny

    • Anonyymi

      Poika 13v 45kg. Juu tuli tossa yks päivä juotua 2 kaljaa ja vähä plussaa nii hiprakka.

    • Anonyymi

      M35/95kg
      Puoli pulloa viiniä niin on hyvässä hiprakassa. Vastaavasti 3-6 olutta päivästä riippuen. 8-10 ja aamulla on darra. Sitä enemmän niin on jo todella ikävä darra. Tulee ja tullut viihteelläolot aina halvaksi ja pitäny ite kattoo paljon juo ettei mee seuraava päivä pilalle.

    • Anonyymi

      tyttö 14v 175/60kg silleen 4 lonkeroo nii tulee iha hyvät

    • En oikeastaan ole koskaan humalassa ellen oikein panosta asiaan. Päivässä joku 15 olutta on perus setti ja tulee hyvä fiilis. Tietysti juomisnopeus vaikuttaa asiaan. Päivän aikana jos menisi 25 olutta niin tulisi varmasti jonkin verran sekava olo. Käytän joka päivä myös buprenorfiinia ja bentsoja (klonatsepaamia. Ainoa kerrat kun olen ollut oikeasti humalassa ovat kun olen juonut vahvempia. Esimerkiksi jonkin verran viinaa, pullo viiniä ja 15 olutta. Tai yhtenä päivänä pelkällä oluella, sillä vedin myös muiden lääkkeiden lisäksi levyn memantiinia (pitkäkestoinen dissosiatiivinen lääkeaine, jota yksi levy on iso annos) ja join iltapäivästä yöhön ainakin 25 olutta. Loppuvaiheessa oli vaikea pysyä pystyssä ja naapurit auttoivat omaan kämppään. Näkö oli niin sumea, että näin omat kätenikin kahtena. Oksensin sängylle ja nukahdin siihen viereen. Perus settiä.

    • Anonyymi

      Poika,16v 78kg

      Santtua oli tarkoitus ottaa kontti puokkii kamun kaa mut itse päädyin juomaan 18siitä kun kaveri ei enää jaksanut ja sitten kavereilta vähän lonkeroa ja viinaksia meno oli kova mutta pystyssä pysyin vielä ja seuraavana aamuna oli pelkkä masennus darra.

    • Anonyymi

      Saatanan perssilmät öyhöttää täällä humalaantulo keskusteluiden sijaan vuosista.

    • Anonyymi

      19.2.

      Keltaiset kiljahtaminen, iiiiiiiiiiiik, kauhistuttava

      Sikin sokin ruoste, kosketuspinta, keliaakikko, jihadismi, hulabaloo, palstoitus, sviitti, kakofonia, vatsakas, tomerat, spartak, ekonomia, telvis, maksat, allikko, imevä, lävet, katkoja, nakki, aasia.

    • 15.v/66kg/tyttö
      ihtellä menee yleensä puol pulloo 40% nii oon sellases pikku hiprakas, mut tajuun kaiken, Sit ku oon juonu 4/5 pullosta nii alan kaatuilemaa ja sopertamaa omia. Jos bisseä vedän nii riittääpi mulle se 9-13 semi koviin känneihin!

    • Anonyymi

      Poika 15v 62kg 174cm
      6 olutta ja alkaa vähä tuntumaa ja yli 10 olutta ni hyvät kännit. Jos juon siis noi johonki alle 2 tuntiin

    • Anonyymi

      Idk ite ainaki 14v tyttö ja menos tänää ite juomaa 38% kossu pullon 0.5L ihan yksin💪 Heikot tulee humalaan parista bissestä

    • Anonyymi

      tyttö, 45kg, 14v. kolmesta lonkerosta tulee hiprakka, ja about puolesta viinapullosta (40%) oksennus lähellä, mutta ei taju oo ikinä pois mennyt

    • Anonyymi

      Aika vanha tää tämmönen mut kerran ku löysin niin ehkä joku tämän vielä näkee.
      16v tyttö ja 50kg. En juo joka viikonloppu mut kuitenki jonku verran, yleensä pe-la välinen yö ja la-su vlinen yö menee juomises. Jos humalaan haluun tulla niin ei paljoa tartte, noin 8-10 tölkkiä kaljaa tai vaik lonkeroa, riippuu syömisest ja kuinka nopeesti join, Jos oikein hyvin oon syöny ja juon aika hitaasti niin enemmän voi mennä, vaikka sekin silti tuntuu aika hyvin. En ikinä juo silleen että sammuisin, mutta nukuttaa kyllä silti tosi paljon. Jos väkevästä alkoholista puhutaan, niin en viiti juoda enemmän ku 2 shottii vaik tequilaa, siihen jotai viel mietoa päälle. Viiniä puol pulloa menee. Nukun sitte pitkään ku kello 7 aamulla vasta tuun kotia, päätä saattaa särkeä ja väsynyt olo, mut ei kestä kovin kauan. Kunnolla pitää vain sitten syödä ja levätä.

    • Anonyymi

      ok mut jaffa ja vodka en kyl maistanu sitä vodkaa mut nice jouluomenajaffa siis se on mahtavaa huumeet maistuis myös

    • Anonyymi

      tyttö 67kg, tuun 6 lonkerosta aika känniin, ja en pysy kunnolla pystyssä. noi 4 tai 6 on sen verran että menee känniin

    • Anonyymi

      15.v tyttö, 168 cm, 50 kg
      Oon tullut humalaan jo muutaman lonkeron jälkeen, mutta humala saattoi johtua siitä, että söin silloin mielialalääkkeitä. HUPS! (oon pahis) Aamulla ei tuntunut missään. Ikinä ei ole tullut krapulaa, vaikka olen muutamat kännit vetänyt.

    • Anonyymi

      Ite oon tyttö 14v ja painan noin 58kg. Ekalla juonti kerralla en tullu ollenkaa känniin en ees minkäänlaiseen hiprakkaan 4 juomasta. Kaveri sen sijaan oli ihan kännissä ja ei kuulemma muista mitään kyseisestä illasta..

    • Anonyymi

      Yhdestä lasillisesta punaviiniä.

    • Anonyymi

      Poika 60kg 14v sellainen 13 olutta pääsee kovaan känniin

    • Anonyymi

      Mä juon 0.5leijonan 4_5 kertaa viikossa kertokaa mikä on tulos

    • Anonyymi

      Juon perjantaisin n 6 olutta. Tuntuu että jo 2 tulee humalaan mitä se tarkoittaa

    • Anonyymi

      En ole enää nuori, mutta muistan ensikokemukset teininä. Tyhmä kun oli, eikä "opetellut" sillä keskarilla, niin n lasillinen, oli perseet olalla ja karmee kankkunen. Oppi oli siinä, että oppi ottamaan "oikein". Nyt kun on vuosia vierähtänyt, maistuu vieläkin, mutta ei mikään vahva vaan ollaan miedoissa ja aina vain vähemmän maistuu. Näin jälkeenpäin ajatellen, oli kivaa porukassa ottaa, mutta kun järki kasvoi, ei se sitten niin kivaa enää ollutkaan. Onneksi pääsin vähällä eli en jäänyt koukkuun, ei ole pakko, ei ajatukset pyöri, mistä sais seuraavan kaljan... Valitettavasti toiset jää koukkuun. Jättäkää tuo kaljottelu ja väkevät. Ei niistä hyötyä ole, päinvastoin.

    • Anonyymi

      Itse olen parikymppinen ja painan ehkäpä vajaa 70kg ja noin 180cm pitkä (joten ei ole edes ylipainoa) mutta valehtelematta vaati sen puolen litran 40% pullon ennen hyvää humalaa (juon pääsääntöisesti väkeviä). Jos kunnolla viihtelle lähtee menee sinne 0.8-1L tietämille. Tiedä mistä johtuu mutta krapulaa nykyään ei melkeenpä taida tulla tuosta puolesta litrasta edes...
      Toki alkoholinkäyttö ollut jo muutamia vuosia aika hyvällä käytöllä. Ja koska ei tule krapulaa tuosta niin voi ottaa arki-iltoinakin eikä vaikuta mitenkään töihin menoon. Vähentää pitää yrittää

    • Anonyymi

      mies 17v 180cm 58kg viimeks ku join 2 lonkeroo ja 2 kaljaa kävely oli vaikeeta ja törmäilin seinii mieli vähä heitteli ja aamul särki päätä. en juo melkee ikinä nii kuulostaako mille :D

    • Anonyymi

      En juo viinaa tavallisesti ikinä. No kurkku on vähän ollu tulehtunut niin otin desilitran verran rommia ja join sen varttitunnissa. Nousi jonkin verran isolla viiveellä päähän. Olin syönyt pohjalla pitsaa. Eli motorista kömpelyyttä ja sykkeen nousua. Paino 69 kg ja mies. Ikää 47 vuotta. Lihaksikas urheilullinen keho.

      Hilpeämpi meno tuli lahjaksi saamallani omenaviinillä 20 vuotta sitten. Join 7 desilitraa reilussa puolessa tunnissa ja olin hilpeä ja hyvin kömpelö. Ei tullu krapulaa ja menin seuraavan päivän aamupäivällä punttisalille.

      Olut nousee kans päähän, jos juo sitä janojuomaksi nestehukkaan. Kerran kävi noin ja verhojen ripustamisesta ei tullut serkun luona mitään. Kyllä hävetti.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe