Halloween puvut!

Tuntematon.

Hei! Tarvitsisin hieman vinkkejä halloween pukuihin. En keksi mitään pukua. Onko mitään ideoita? kertokaa samalla omistaa puvuistanne.

35

6934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laljpow

      suht halpoja pukuja ja matkahuolto tuo, kokojakin löytyy.

      • Lollypop``

        Hei! Parhaat halloween asut ovat omaperäisiä ja itse osaksi suunniteltuja/tehtyjä.. Itse pukeudun gootiksi tänäkin vuonna.. Ei ole tarkkaa määritelmää, mikä on gootti ja mikä ei, joten voi itse vapaasti kehitellä karmivan asun.. Ostin myös tavallisesti "laitettavia" tatuointeja, kuvana niissä veriset haavat.. Käteen ja kaulaan, aidon näkösiä.


      • minttuuu
        Lollypop`` kirjoitti:

        Hei! Parhaat halloween asut ovat omaperäisiä ja itse osaksi suunniteltuja/tehtyjä.. Itse pukeudun gootiksi tänäkin vuonna.. Ei ole tarkkaa määritelmää, mikä on gootti ja mikä ei, joten voi itse vapaasti kehitellä karmivan asun.. Ostin myös tavallisesti "laitettavia" tatuointeja, kuvana niissä veriset haavat.. Käteen ja kaulaan, aidon näkösiä.

        Pukeudun yleensä noidaksi,niinkuin tänä vuonnakin.hahmoni ei ole tyypillinen noita jolla on finni nenässään vaan ihan ihmisen näköinen.Elikkäs laitan tummaa huulipunaa,takutan hiukset laitan vihreää luomiväriä,sitten on musta pitkä hame,tumma yläosa ja siinä se on ja vaikka se tuntuukin yksinkertaiselta
        se on hieno vaikka itse sanonkin.
        eli youtubesta löytyy ainakin jotain meikkejä itse laitan hakuun - make up turiotal-halloween witch ja siinä löytyy sellainen nainen jolla on vihreää luomiväriä ja näyttää hyvin miten meikataa ;)


    • Pukuzi

      Viime vuonna olin ''PIMP'' eli Musta puku fruittari hattu (eli tommonen hattu mitä mirollakin on salkkareissa) ja tietty peililasit (pilotti)

    • sesami

      Mulla oli kerran sellanen kokooma hakaneulalla leveeseen hameeseen kiinitettyjä erillaisia huiveja ja levee huivi harteilla. Itsellä oli aika lailla ja lainailinkin vielä. Siitä tuli yllättävän hauskan näköinen. Ihmiset arvaili mun esittävän noidasta keijuun ja ties mitä, kohautin vain harteita. Viime vuonna tein leveen punasen vyön, tein pitkän huivin nutturan päälle ja kulkusia kiinni, lainasin erästä vanhaa silkkistä mekkoa ja punasen meikin ja olin muka tulenhenki. Prinsessatyylin saa leveillä hulmuavilla hameilla ja hienolla tiearalla, noidilla yleensä on mustaa, ostaa vain suippokärkisen hatun, oli mies tai nainen. Haaremihousut tai muuten hulmuavat silkkihousut ja suippokärkikengät ja liivit niin oot itämainen henki. Zombin saa helposti resuisilla vaatteilla ja sotketulla tukalla, tummat silmänaluset vaan.

      • katimatimau

        Mä pukeudun noidaksi se on mahtava asu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Kauhu22

      Asun valinnassa pitää käyttää mielikuvitusta eikä (välttämättä) sorru kaikista yksinkertaisiin asuvalintoihin!

    • gothic princess

      Valtava valikoima ja palvelu pelaa.

    • I <3 Bianca!<3

      Minä ainakin pukeidun yö ratsastajaksi. Laitan pikimustat vaatteet, Mustan vampyyrin viitan, Mustat hiukset( On jo) Ja otan oman mustan (elävän) ( Sen nimi Bianca)issikan. Ja ratsastan sillä ja laitan itteeni paljon paljon Verta.

    • nankka

      En jaksa pukeutua pelottavasti; noitia ja vampyyreita näkee joka paikassa. Pukeudun poliisiksi. Multa löytyi valmiina hattu, käsiraudat ja pilottilasit, joten tarvitsi enää ostaa poliisin puku ja rintamerkki. Pilailukaupasta oli poliisin puvun koot loppu eikä pysty tilaamaankaan :( joten ostin ihan tavallisen tummansinisen paidan ja sen kanssa laitan mustat housut. Tuli kuitenkin ihan kiva asu kun rekvisiittaa on niin paljon :)

    • ^^^^^^

      Itse ajattelin pukeuta ns. zombieksi jolla on verinen asu päällä. Asun kruunaisi valkoiset crazy piilolinssit, mutta on niin kalliit etten viitti ostaa (tarvitsen vahvuudet). Joten mietin noita tavallisia piilareita, kummat sopisi teidän mielestä zombielle paremmin, violetiti vai harmaat silmät?

      • ehkä sinä?

        harmaat. =D itte oisin myös voinut ostaa piilarit (punaset) mut ei viitti. taidn tyytyy tavallisiin piilareiin... =D


      • Anonyymi

        Harmaa:)


    • vertaaaa

      Punaset verenhimoiset sopii tosi hyvin :DD

    • Dicko-hullu

      Meillä on koulussa halloween-Bileet. Haluisin olla nukkumatti mutta en tiiä sopiikose mitenkään ja miten sellainen asu vänkätään? Haluaisin muutenkin iskee yhen pojan. IDEOITA? Olen 4:sella

      • Dicko-hullu

        Ja muuten, HUHUUU!


    • kookos-maksimus

      Mä laitan sellaisen valkean vanhanaikaisen paidan ja violetti mustan hameen sekä mustat legginssit. Sitte tupeeraan hiuset ja laitan tumman silmämeikin. Sit vielä tekoverta valumaan suupielestä :D

    • Mä pukeudun gootti/viktoriaaniseksi tyypiksi. Vähän sellaisella haudastanoussut-meiningillä. Lainaan äidin korsettia ja nyt pitäisi vielä jostain löytää sellainen sopiva röyhelömekko.Sitä sitten vähän tuunaan enemmän hajonneen näköiseksi. Kaulakorun käyn ostamassa punanaamiosta. Sitten vielä täysin valkoinen naama ja tumma meikki. Ja todella pitkät tekoripset

    • tatti118

      Pukeutuisin keijuksi... onko hyvä?

    • HELP!

      Huomenna meen yhtiin halloweenbileisiin, mutta sua en ole vieläkään päättänyt. Voitteko pliis ehdotella jotain? En tahtois mitään noitaa, vampyyria tai haamua, vaan jotain tosi omaperästä ja nerokasta. Yks päivä aikaa tehdä joku nerokas asukokonaisuus. Tahtoisin erottua joukosta. Kiitti, jos autatte.

      • HALLOWEEN5

        Hullu lääkäri meinaan ite olla ja kokeilen sitä tänään kun menen perjantaina halloween bileisiin!!'


    • popeda---

      mä pukeuduin kuutosluokalla hirviöjoulupukiksi ja raati valitsi minut ykkössijalle. Asuun kuului joulupukin hupullinen viitta, harmaa pääkallomaski ja pitkät mustat hiukset. Tuli jotenki lordi mieleen :D

    • Katyrine 10

      Pukeudun halloween bileisiin muumioksi koska en näe monesti muumioita ja muutenkin olen joka kerta voittanut pukuisassa muumio asussa.

    • s.seppälä

      moooiii mistä saa niitä piilarei?!!

    • murhattu

      mää aineski pukeudun koulun diskoon jonkin moiseks murhatuks tyypiks tai jtn. mut katon muutki vaihtoehdot varmuuden vuoks :D mut mä niiku teen sellassen upeen viillon mun paitaan ja sotken kädet ja paidan (ja kans vähän ihoo paidan alta) jollain teko verel ja pistän tietty meikkii et näytän kalpeelta mut emmä sitä meikkii kyl paljon tarvii ;)

    • Kurpitsa Girl

      Meen halloween juhliin ja aion pukeutua kurpitsatytöksi. Eli laitan:
      mustan hameen/mekon ( jos laitan hameen niin päälle myös musta tunika)
      Meikkaan kasvoni sit puolet juhlameikillä ja puolet pelottavalla kurpitsameikillä.

    • Kurpitsa Girl

      Kurpitsa Girl vastaa taas: elikkä kokeilin tota asua ennen sitä juhlaa ja se epäonnistui siitä tuli sekava siis meikistä. Suosittelen ennemmin perus noita asua!!
      Ja jos tiedät jonkun tulevan sama aihe asu päällä juhliin, niin suosittelen vaihtamaan toiseen asuun. Nimittäin todella noloa mennä sinne juhlaan samanlaiset kuteet päällä kun joku toinenkin.

    • verra4

      APUA!!!!! MUl on kahden tunnin päästä halloweenpileet enk oo keksiny viel mitään asuu, TARVIIN APUU!!!!!!!!!!!

    • ilg

      mä pukeudun juopoks

    • Nelli 9,

      Hei Meillä on yksi vampyyri puku.koko128.

    • jokuk1

      Mä tarvitsisin vinkkei mistä löyän Vaasan alueelta yvän naamias asu kaupan???

    • Karmivaasu

      Itse ajattelin tänävuonna pukeutua "nukeksi" laitan ihan perus H&M mustat kankaasta tehdyt minisortsit, sekä tuhrin valkoisen t paitani punaisella vesivärillä (verta) sitten meikkaan jonkun näköisen haavan kaulaan. Naamaa vähän teen kalpeammaksi ja sitten perus punaista huulipunaa jne. Mustat silmän aluset... Verta vähän suupieleen. Sitten otan mustan peruukin laitan päähän ja sekoitan sen, Käteen vielä tekoveitsi niin ehkä se siitä jonkin näköseksi tulee :) Viimevuonna olin zombi.

    • Vampyyritar-Mia

      Mä niin haluan pukeutua tänä vuonna seksikkääksi vampyyriksi! En vaan osaa päättää, haluunko tän asun http://www.punanaamio.fi/leticia-gothic-vampiress.html vai tän http://www.punanaamio.fi/scarlett-the-dark-vampyyritar.html
      Hiuksia en oo vielä päättänyt niitäkään. Mulla on lyhyet hiukset, mut haluisin jotain pitkää ja mustaa. Verta täytyy tietty olla, kun on vampyyri. Ketsuppi ois hyvä veri, mutten tykkää sen mausta enkä hajusta. ;) Luultavasti ostan tekoverta tuolta Punanaamiosta, niin ei tartte miettiä sen enempää. Aikaisempina vuosina on väsäillyt itse kaikkea, mutta tänä vuonna ei oo kerta kaikkiaan aikaa ja yritän päästä helpolla. Mut haluun silti olla Upea Vampyyri. =:)

    • Anonyymi

      Olin ite diy queen of hearts.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe