Naiset: Mistä pidätte seksissä?

Kysyjä mies

Nyt mahdollisimman paljon vastauksia naisilta, tähän kysymykseen.

Mistä asiasta/asioista te naiset pidätte seksissä, mikä tekee seksistä "hyvää". Nyt runosuonet kukkimaan.

Onko tärkeää, että pannaan lujaa? Kosketellaan mahdollisimman paljon? Suudellaan paljon? Puhutaan/kuiskataan hellyyttäviä asioita paljon? Olla kestävä? Kertokaa jotain konkreettista mikä tekee siitä miehen suorituksesta "hyvän" kun näitä miesten suorituksia nyt aina arvostellaan.

Joskus ainakin kuulee naisten sanovan, että se seksi alkaa naisella jo kauan itse aktia aikaisemmin, esim jos aamulla herättyäsi jo huomioit naista ja pitkin päivää osoitat hellyyttä ja puheita niin illalla on varmasti herkkua luvassa.
Mites sitten yhden illan jutut vs parisuhdeseksi? Onko näissä eroja siinä mitkä asiat tyydyttää parhaiten vai onko molemmissa ne tietyt samat jipot mitkä tekee seksistä hyvän? Ainakaan toi pitkin päivää huomioiminen ei onnistu yhden illan jutuissa.

Mikä tekee parisuhdeseksistä hyvää?
Mikä tekee yhden illan seksistä hyvää?

14

8777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      "Joskus ainakin kuulee naisten sanovan, että se seksi alkaa naisella jo kauan itse aktia aikaisemmin, esim jos aamulla herättyäsi jo huomioit naista ja pitkin päivää osoitat hellyyttä ja puheita niin illalla on varmasti herkkua luvassa."

      Mies palvoo naisen maasta taivaaseen ja nainen palkinnoksi köllöttää ja/tai nyökyttää päätä illalla.

      • elli-täti

        Nainen kantaa kaupasta herkkuruokiasi ja vielä kaljaakin, vaikei siitä itse välitä. Hän pesee ja silittää vaatteesi. Kun istut katsomassa telkkaria, nainen hieroo niskaasi. Hän keskustelee kanssasi autoista ja veneistä, vaikkei häntä niin kovin kiinnosta. Ohimennessään hän puristaa peffaasi ja sanoo, että onpas piukat pakarat. Anoppilassa hän hieroo pöydän alla jalallaan reittäsi. Jne. Pidät naisen "palvontaa" (jos sellaiseksi tahdot kutsua normaalia huomaavaisuutta, pikku palveluksia ja sen osoittamista, että toinen on haluttava ja mukava) itsestäänselvyytenä ja mökötät, jollei palvelu pelaa. Ilalla sängyssä, kun nainen tekee aloitteen, käännät kylkeä, kun väsyttää äkkiä niin kovin. Et takuulla ajattele, että palkakasi huomiosta naisen tarvitsisi saada seksiä. Miksi sinun pitäisi?!!!


      • amatöörip0978

        Kyllä sä niin olet melkoinen asijantuntija!!! Kerro mullekin lisää naisista, kun oot varmaan tosi kokenutkin. Niinku aika moni täällä seilaavista miehistä tuntuu olevan. Ois kiva tälläsen kokemattomankin vähä tietää, etä millassii ne naiset on. Kun te äijät tiijätte. Miten te ottekkii saanu niin tehtyy noita yhteenvetojakii, kun tiiätte niin monestakii naisesta. Mää en tiä juur mittään, ku ei ole sillai naisii niin paljoo ollu. Jokunen vaan, ja neki oli ihan erilaisia keskenään. Hittiläinen. Mää oon nin kade, kun te aina tiijätte ja mä en tiijä. No millasii ne kaikki tein naiset sitte on?


      • Ehkäpä kannattaisi joskus huomioida naista muutenkin, eikä vasta illalla kun ollaan jo nukkumaan valmiita. Mies kuvittelee palvovansa naista ja nainen on sitä mieltä, että mies pitää häntä itsestään selvyytenä.


    • o0o0o

      Seksi on hyvää jos mies rakastaa minua.

      • Ei se rakkaus riitä, jos seksitaidot on pisto, veto ja pitkä tuijotus, pituutta aktilla, vaatteiden riisuminen lasketaan mukaan esileikkiin, 2-4 minuuttia.


    • mennään

      Parisuhdeseksistä tekee hyvää se, että kyseessä on tunne- enemmänkin kuin tekniikkalaji. Voidaan kokeilla jotain uutta ja vaikka menisi miten hassusti, voidaan nauraa sille yhdessä. Voidaan hipelöidä ja kuiskia virittelevästi pitkin päivää tai tarrata kiinni toisen kankkuun kesken tiskauksen ja naida pikaisesti. Mieheltä en odota sen ihmeempiä suorituksia kuin itseltänikään. Totta kai joskus jompi kumpi viettelee toisen tai hoitaa homman kokonaan toisen nautiskellessa.

      Yhden illan seksiä pitää vähän muistella... Kaipa siinä olisi suurimpana kiihokkeena tilanteen "tuhmuus". En kai tykkäisi, jos pitäisi temppuilla erityisesti tai mies esittäisi ihmeoria. Jos olisi tarkoituksena vain purkaa paineita eikä koskaan tavata tyyppiä enää, olisi kiusallista nuoleskella kaikkia paikkoja ja löpistä lemmestä.

      Eli joskus on hyvä panna lujaa ja nopeasti, joskus hiplata ja lirkutella. Ei tästä tainnut olla paljon apua. Tilanteet ja ihmiset ovat erilaisia. Luulisin monen muunkin vierastavan sitä, jos kovin valmiilla kaavalla ruvetaan intiimiin kanssakäymiseen.

      • vastaa siinä sitten

        Kuten kirjoitat, tilanteet ja ihmiset ovat erilaisia. Yritä selittää se miehelle niin että menee perille. Toivotonta. Hänelle pitää olla yksi malli joka sopii kaikkeen tai enintään yhden käden sormilla laskettava määrä valinnanvaraa. Muuten käsittelykapasiteetti vain loppuu jos esim. käsien tai suun pitää toimia ajattelun kanssa yhtä aikaa.

        Seksi on kaiken kaikkiaan kahden ihmisen välinen yhteinen asia. Olisi vaikea kuvitella tilannetta, jossa se toimii hyvin ja molempia tyydyttävästi vain toisen suorituksena. Hyvää seksiä ei voi ostaa netistä, se on tehtävä toisen kanssa yhdessä.


    • ygweyh

      koskaan mut se johtuu vain siitä ettei naiset tee mitään jonka voisi laskea suoritukseksi. Passiivisuus naisissa on ja pysyy. Silti on pokkaa arvostella miesten suoritusta seksissä.

      • e-eheh

        johan pomppasi. Passiivisuus?? En mä kyllä ymmärrä, ja sentään olen harrastanut seksiä vuodesta 1974.


      • elli-täti

        Minulle "suoritus" on koko paketti alusta loppuun. Eli niistä kuiskailuista ja hipelöinneistä siihen, kun herätään aamulla raukeina muistelemaan yön iloja tai himokkaasta vaatteiden pois kiskomisesta ja pikapanosta siihen, kun haalitaan nopeasti vaatteet takaisin päälle tai jotain siltä väliltä. Siinä välissä sitten kumpikin puhuu nättejä, kourii, pussailee, nuolee, raapii, pyörii, nytkyy, mitä milloinkin.

        Onko miehille yleisempää ajatella, että suoritus on yksi tietty teko tai asento seksin aikana, esim. suuseksi, päällä-alla, suudelma, sanoa, että toinen on hyvän näköinen jne.? Noitako sitten pitäisi suorittaa tietty määrä ja mahdollisimman tasapuolisesti, jotta pano olisi onnistunut? Pisteytetäänkö ne jotenkin, esim. jos toinen on päällä, pitää toisen puristella pakaraa kuusi kertaa tai voihkia tietyllä voimakkuudella, jotta menisi tasan? Vai käsitinkö jotain väärin?

        Täällä saa sellaisen kuvan, että miehille suorittaminen on tärkeää ja he haluavat naisenkin suorittavan. Naiset taas tahtoisivat mennä tunteen vietävänä. Mitä enemmän mies suorittaa, sitä enemmän nainen menee lukkoon. Ajattelee ehkä, että mies haluaakin hoitaa homman, kun kerran on koko ajan vaihtamassa asentoa, tuikkimassa ja kourimassa eri kulmista. Mies taas haluaa innostaa naisen mukaan suoritukseen ja suorittaa vielä innokkaammin, mistä nainen passivoituu entisestään...

        Siis jos vaikka nainen ei tykkää suuseksistä, muttei kehtaa sanoa sitä miehelle, koska kuvittelee tälle olevan tärkeää ja mieleistä nuolla naista joka paikasta. Mies taas haluaisi naisen ottavan kalun edes joskus suuhun ja nuolee naista entistä pontevammin, jotta tämä tajuaisi. Nainen ahdistuu miehen nuoleskelusta ja makaa entistä lahnampana, mikä saa miehen nuolemaan kiihkeämmin, että nainen innostuisi...

        Tai nainen näykkii miehen kaulaa hellästi, koska tykkää itse sellaisesta. Mies ei noteeraa sitä, koska tykkää enemmän toisenlaisesta kosketuksesta ihan muualla. Nainen suutelee ja imuttelee kaulaa ja mies miettii, miksei se jo ymmärrä lopettaa ja siirtyä tositoimiin.

        Kummallakaan ei ole kovin kivaa, vaikka molemmat toteuttavat tee-toiselle-mitä-tahtoisit-itsellesi-tehtävän-sääntöä. Kannattaisiko ihan puhumalla selvittää asia? Mieluiten ei tietysti tyyliin kun-sä-et-ikinä tai mä-en-oo-koskaan-tykänny-siitä-mitä-sä-oot-kymmenen-vuotta-tehnyt.

        Älkääkä nyt, hyvät miehet, luulko minun väittäneen, että kaikki naiset tykkäävät ainoastaan vampyyritouhuilusta tai että yksikään nainen ei tykkäisi suuseksistä. Tai päinvastoin miehiä koskien. Kerta kaikkiaan: jokainen on yksilö.


    • Nanarr

      Tykkään hitaasta seksistä. Siis et alkaa pitkäl pussailulla ja hivelyllä - ei päälle hyppäämisellä ja haarovälin kourimisella. Sit tykkään et pimppaa hiplataan alkuun pikkareiden päältä, ei suoraan heti klitorista. Sit oikeestaan ikinä miehet, joiden kaa oon ollu ei jaksa hiplaa klitorista tarpeeks kauan - pari viis minuuttia on liian vähän. Se on aik seksi tappaja, kun huomaa et toista ei vaan kiinnosta. Mua itteeni esim kiihottaa ottaa mieheltä suuhu ja luulen et se et tykkään siitä ite, ni vaikuttaa aikalailla miehen nautintoon. Tykkään jos mies vaik tukistaa tai puristaa kaulasta ku imen sen munaa.

      Tissit - iso osa nautintoa. Mul on tosin aika spesifit jutut mistä tykkään. Rakastan ku tissei hiplataan ja puristellaan samal, kun suudellaan miehen kaa. Tykkään ku niitä puristellaan tai nipistetään yhdynnässä. Mut en jotenkaa meinaa sietää sitä, et mun rintoi suudellaa pelkästään tai et keskitytään pelkästään tissii tai nännipihaa. Mun miehel on toisinaan tapana ottaa mun toine tissi käsiensä välii, asettuu polviltee mun päälle ja nuolla/imeä sit käsien välissä olevan tissii nänniä. Tosi pitkää. Mut jostaa syystä se ei tunnu miltää ja on musta asentonakin jotenki hemmetin epäkiihottava. Eli tykkään et tissei hiplataan samal ku jotaa muutakin tehää. Ja täksi on parasta odotus. Ei heti tissii kiinni mielellään.

      Suuseksi - en nauti. Asento on musta jotenki tosi epäintiimi ja tuo mieleen gynen.

      Yhdyntä - on useemmin ihan kiva juttu. Mut pitää ol aik kiimanen et tuntuu miltää - esim hyvä esileikki alla ja klitorisstimulaatioo samaa aikaa. Koko ei tarkoita mitään. Ite saan parhaat orkut sormel tai vaik sormen kokosel esineel. Jyystäminen ennen kiihottumista ei oo hyvä. Mut jotku ha naiset just saa yhdynnässä ja nauttii munasta, mut ite saan parhaiten ilon irti kun klittaa hierotaan samaa aikaa. Ilman ei tunnu juuri miltään, klittahieronnan kaa tuntuu mahtavalta. Jos on kunnon esileikki alla. Tai on se ihan ok ilmankin, mut tavalla ymmärrän et jos nainen makaa lahnana. Tai miks niiku hinkkaa itteensä miestä vasten jos se ei tunnu miltää? Ite kyl teen sitä, ku musta se on sama tilanne et toivon et mies on kiimane mua sormettaessaa, ku muute itel lopahtaa mielenkiinto ni aattelen et lahnana makaamisesta lopahtaa äijällä mielenkiinto ni kai se kuuluu asiaan.

      Mut joo - omas parisuhteessa koen et seksi on todella vaihtelevaa. Välillä taivaallista ja sit toisinaan sit taas on nii pettyny. :l tosi vaikeeta ku on nii spesifit jutut mistä tykkää. On mul lempiasentojakin, esim. Tykkään et mies sormettaa mua, kun maataan lusikas, yms. mut niihinkin kyllästyy.

    • oma_asiani

      Seksi on mun yksityisyyden piiriin kuuluva asia. Ei tulisi pieneen mieleenkään avautua täällä:).

    • aitoriitta

      Seksi on silloin hyvää kun tykkää toisesta. Lauantaipäivä. Yhdessä puuhaillaan aamulla. Mennään yhdessä kuntosalille. Sen jälkeen meillä on sauna. Sitten katsotaan elokuva yhdessä. Sitten lasi viiniä ja pisteenä iin päälle seksiä. Sitten nukkumaan hyvillä mielin. Täydellinen päivä.. niitä on nykyään meillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe