helmi ohjeita

helmeiliä

Moi etsisin tässä helmityö ohjeita. Tykkään tehdä 3 ulotteisia eläimiä mutta en löydä enää ohjeita :/
haluaisin ainaki löytää hiiren ja siilin ohjeet ja paljon muita =)

jos satut tietämään helmi ohjeita niin voitko kertoa mistä niitä löytyisi =)

itse olen löytänyt nämä sivut kannattaa käydä katsomassa on sekä "littania ja 3d ohjeita:
http://www.abalorios.net/aba/animales.asp
http://pagesperso-orange.fr/mk.perles/ordre animaux.htm

jos osaa tehdä "littania töitä" osaa varmasti tehdä kolmi uloitteisiakin minä testasin noilta sivuilta löytämäni ohjeen avulla ja osasin =) ei muuta kun rohkeasti kokeilemaan suosittelen, mutta nyt ohjeita kehään kiitos jo etu käteen :)

8

2780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateljee71

      Helmikirjojahan on on kirjakaupat pullollaan. Luulis niistä apua löytyvän. Oletko tsekannut kirjaston annin?
      entäpä nettikirjakauppojen valikoimat. Ainakin adlibrikseltä luulisi löytyvän tai hobboksilta. its en ole helmitöistä kiinnostunut. sorry.

      • aloittaja

        ei täältä päin tunnu löytyvän muuta kun koru helmi töitä. ja nuo maksulliset ohjeet ei oikein innosta kun tässä ei nyt rahaa hirveästi ole


    • ateljee71

      Oletkos googlannut sanoja helmilisko, helmieläin jne.
      googlaamalla helmieläin löytyy ainakin helmi saksanpaimenkoira,helmikrokotiili jne. ja sivulla helmiähelmistä on kaikenlaisia helmieläimiä. käyppä tsekkaamassa.

      • aloitaja

        olen kaikki tekemäni eläimet löytänyt mutta enempää en löydä :/


    • helmeillen

      löytyy Tiina Karttusen ja Riikka Santosen Hurmavat helmityö kirjasta. Kirjastoissa pitäisi olla tämä kirja.

      • aloittaja

        paljon =)


      • en ihan osaa :d
        aloittaja kirjoitti:

        paljon =)

        Mäkin innostuin näistä helmieläimistä kun koulussa tein. tykkään enemmän niistä littanoista (esim. joku koru tai avaimenperä jne.) =) mistä sais sellasia pieniä helmiä? sinellistä?


      • näin ikkäseen
        en ihan osaa :d kirjoitti:

        Mäkin innostuin näistä helmieläimistä kun koulussa tein. tykkään enemmän niistä littanoista (esim. joku koru tai avaimenperä jne.) =) mistä sais sellasia pieniä helmiä? sinellistä?

        http://www.tkukoulu.fi/~amjarvi/helmikoira/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe