Epäasiallinen lääkäri

usein lääkärillä käv

Onko kukaan saanut epäasiallista kohtelua Hyvinkääläiseltä terveyskeskuslääkäriltä?

Mielestäni erään lääkärin tutkimustoimet ovat epäasiallisia,
ja niistä jää todella kurja olo jälkikäteen.
Enää en käy tällä lääkärillä, mutta mietityttää tekeekö hän
muillekin näitä kyseenalaisia tutkimuksia ym.

Asiallisia kommentteja kiitos.

39

5813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...,.,,..

      kyseessä? Tarkoitan oliko tämä ko.lääkäri erikoislääkäri, koska itse olen käynyt eräällä miespuolisella erikoislääkärillä jonka tutkimustoimenpiteet olivat vähintäänkin kyseenalaisia elle peräti epäammattimaisia...kiinostaisi tietää oliko kyseessä sama lääkäri..ja ennenkuin kaikki keskenkasvuiset alkavat täällä kommentooimaan niin ikävä tuottaa teille pettymys että kyseessä ei ole gynekologi vaan ihan muun alan erikoislääkäri..

      • Peippari

        Kyllä,
        Onpas ikävää että täältä on poistettu niin paljon kommentteja, ilmeisesti epäasiallisia ovat olleet. Olen käynyt mainitsemasi mukaisella erikoislääkärillä ja ihmetellyt, olenko ainoa joka on saanut niin kyseenalaista kohtelua. Parilta ystävältäni kysynyt, voiko tällaista olla olemassa vaikka olen itse kokenut! Olisi tosiaan kiva kuulla millaisia kokemuksi mahtaa muilla olla!!


    • Sanna N

      Arvaan että on kyse eräästä miespuolisesta terveyskeskuslääkäristä, eikö?

      • Sanna N

        Niin saako tänne ylipäänsä laittaa nimeä vai pitääkö vain kuvailla ko. ihmistä? Jos kyse on samasta tyypistä ja jos meitä on useampia, niin sen voisi kyllä oikein mielellään käräyttää.


      • ...............
        Sanna N kirjoitti:

        Niin saako tänne ylipäänsä laittaa nimeä vai pitääkö vain kuvailla ko. ihmistä? Jos kyse on samasta tyypistä ja jos meitä on useampia, niin sen voisi kyllä oikein mielellään käräyttää.

        mutta nimikirjaimet vois jo auttaa....jos meitä on tosiaan useita niin vois kyllä äijän narauttaa..


      • .........,,....,..

        oli vieraileva erikoislääkäri ei siis perus TK-yleislääkäri, ikää n.40v plus-miinus molempiin suuntiin, vaalea tukka vähän alle korvien mutta päältä semmonen "Spedekalju"..että tämmönen kaveri..samainen lääkäri ottaa vastaan myös yksityisillä lääkäriasemilla..


      • Sanna N
        .........,,....,.. kirjoitti:

        oli vieraileva erikoislääkäri ei siis perus TK-yleislääkäri, ikää n.40v plus-miinus molempiin suuntiin, vaalea tukka vähän alle korvien mutta päältä semmonen "Spedekalju"..että tämmönen kaveri..samainen lääkäri ottaa vastaan myös yksityisillä lääkäriasemilla..

        No ei ole sitten sama tyyppi - tämä on erinäköinen ja tosiaan yhden piirin omalääkäri. Onkohan tuollaiset puuhat sitten kovin yleisiäkin?


      • gsgsgds
        Sanna N kirjoitti:

        No ei ole sitten sama tyyppi - tämä on erinäköinen ja tosiaan yhden piirin omalääkäri. Onkohan tuollaiset puuhat sitten kovin yleisiäkin?

        Olen miespuolinen henkilö , ja olen kuullut kyseisestä lääkäristä. Kyllä tämä kyseinen kaveri harjoittaa praktiikkaansa myös yksityisillä , eikä ainoastaa tk:ssa.


      • Potilas 888888
        Sanna N kirjoitti:

        No ei ole sitten sama tyyppi - tämä on erinäköinen ja tosiaan yhden piirin omalääkäri. Onkohan tuollaiset puuhat sitten kovin yleisiäkin?

        Minkänäköinen Sanna N tämä sinun omalääkärisi on?
        Itselläni on nimittäin myös huonoja ja epäilyttäviä kokemuksia erään piirin omalääkäristä.


      • tk:ssa kävijä
        gsgsgds kirjoitti:

        Olen miespuolinen henkilö , ja olen kuullut kyseisestä lääkäristä. Kyllä tämä kyseinen kaveri harjoittaa praktiikkaansa myös yksityisillä , eikä ainoastaa tk:ssa.

        Missä yksityisellää tuo lääkäri ottaa vastaan ?
        Tää mun t erveyskeskuslääkäri(mies) on ehkä hiukan alle 40 vee, ei kovin pitkä,
        laiha. kovin on sosiaalisen oloinen, mutta asial on kääntöpuolensa näköjään.
        Onpa vielä perheellinen mies tää kaveri


    • jotka

      ovat saaneet epäasiallista kohtelua ko lääkäriltä, eikö kannattaisi tehdä valitus TK johdolle. Jos samasta lääkäristä tulee useampi valitus, luulisi TK:n johdon alkavan ottaa selvää asiasta.

      • Lahja Joulu

        Itselläkin kokemuksia epäasiallisuudesta. Ja kyseessä tk:n ns. vakilääkäri.


      • toimikaa

        Tein itse asiallisen palautteen ja sain siihen erittäin asiallisen vastauksen. Kyllä ne palautteet noteerataan ja uskon, että toimintaa kehitettäessä ne otetaan soveltuvin osin huomioon.


      • ex myyjä
        toimikaa kirjoitti:

        Tein itse asiallisen palautteen ja sain siihen erittäin asiallisen vastauksen. Kyllä ne palautteet noteerataan ja uskon, että toimintaa kehitettäessä ne otetaan soveltuvin osin huomioon.

        Ja kahvihuoneessa palautteelle ja sen antajalle nauretaan räkäsesti ja voi päätyä ikuiseksi vitsiksi henkilökunnan keskuudessa...ihmisten työpaikkoja ne sairaalatkin on ihan niinkuin kaupat.


      • rais263
        Lahja Joulu kirjoitti:

        Itselläkin kokemuksia epäasiallisuudesta. Ja kyseessä tk:n ns. vakilääkäri.

        Joo tk:n yleislääkäri v 45 on niin itteensä täynnä.tästämuutama vuosi sitten
        kävin lekuris jotta saisin jotain särkylääkettä kun jalat oli pahasti tulehtunut
        ja kova kipu (oli vielä pyhät välissä) lääkäri tokaisi "näillä vaan on tultava
        toimeen",enkä saanut mitään apua,vakilääkäri myös,ei tee mieli sille paljon aikaa tilata,ihmiset herätkää
        valittamaan epäasiallisuudesta ja käytöksestä.Kansa maksaa niille palkan,
        me halutaan asiallista käytöstä.SANONTA:Takas sinne mistä on tullutkin.
        Kyllä tk:n johdon pitäis jotain tehdä.Kyselyjä ,,kyselyjä
        Labra on hyvä ja kohteliasta henk.kunta ,mukava sinne on mennä..


      • Hb-.
        rais263 kirjoitti:

        Joo tk:n yleislääkäri v 45 on niin itteensä täynnä.tästämuutama vuosi sitten
        kävin lekuris jotta saisin jotain särkylääkettä kun jalat oli pahasti tulehtunut
        ja kova kipu (oli vielä pyhät välissä) lääkäri tokaisi "näillä vaan on tultava
        toimeen",enkä saanut mitään apua,vakilääkäri myös,ei tee mieli sille paljon aikaa tilata,ihmiset herätkää
        valittamaan epäasiallisuudesta ja käytöksestä.Kansa maksaa niille palkan,
        me halutaan asiallista käytöstä.SANONTA:Takas sinne mistä on tullutkin.
        Kyllä tk:n johdon pitäis jotain tehdä.Kyselyjä ,,kyselyjä
        Labra on hyvä ja kohteliasta henk.kunta ,mukava sinne on mennä..

        Tällaisiahan lääkärit tahtoo olla nykyään "En tieda mika sinua vaiva, mutta tule uudesta jos vaiva ei loppu",. Joten hukka reissu oli myös minulla aikoinaan.


    • Erfahren

      Jos käyt usein k.o. lääkärillä, miksi hänestä täällä valittelet? Sano suoraan, jos on valittamista! Luulen, että suurin osa potilaista lopettaa epämiellyttävällä lääkärillä käynnit! Sinulla ongelma?

    • kohde

      Toismaalaiset lääkärit kailottavat kaikki sairaudet käytävään ja aliarvioivat potilaan älykkyyttä, korkeastikin koulutetun potilaan!

      • kivat sulle

        Niille on noussut pissa hattuun. Voi niille v**ttuilla takas ja vähän opettaa maan tavoille.


    • en.-

      niinkään, mutta hoitajista kylläkin. Voi jessus sitä töykeyttä ja niskojen nakkelua mitä saa osakseen, jos kysyt jotain. Vastaukseksi saa useimmiten mm,"Tosson,täytä toi" ja vihamielisellä äänellä tietenkin. Piti hoitsun lähteä sätkälle, mutta minä olin häiriöksi.

    • epäasiallista.

      YTHS:llä on epäasiallista. Ei ole mahdollisuutta riisua ja pukea sermin takana, vaan kaikki pitää tehdä gynekologin tuijottaessa. Vai oliko kyseessä gynen oma omituisuus... huomasin, että sama gyne on nyt detxtralla, tosin aika paljon vanhentunut. En varmasti varannut sille aikaa. (KM)

      • Just-joo 89898

        Yäk!


      • Kuvottavaaaa
        Just-joo 89898 kirjoitti:

        Yäk!

        Onkohan tuo saanut oikeata lääkärinkoulutusta lainkaan, kun näitä valelekääkäreitä on liikkeellä...


      • taas kerran
        Kuvottavaaaa kirjoitti:

        Onkohan tuo saanut oikeata lääkärinkoulutusta lainkaan, kun näitä valelekääkäreitä on liikkeellä...

        Tais olla kokoomuslaisia..


    • naapurin tyttö

      Täältä voi tarkastaa lääkärin / hoitajan nimellä, onko pätevyyttä........syöttämällä ensin se annettu numerosarja niin aukee seuraava sivu, jonne epäillyn nimi.......ja naps......asia selviää klikkauksella.....

      https://julkiterhikki.valvira.fi/Default.aspx?lang=fi

      • Potiilas

        Linkin kautta eräs epäasiallinen mieslääkäri terveyskeskuksesta ainakin näyttää löytyvän "yleislääkäri"-nimikkeen alta.
        Tosi hyvä tuo linkki!


    • varokaa masentuneet

      Hyvinkään TK:ssa yks mieslääkäri passitti psykoosissa olevan nuoren kotiinsa, koska 'äitis on niin täyspäinen - juttele hänen kanssa'. Olimme hakemassa lähetettä akuuttihoitoon Kellokoskelle. No, lapsi ei suostunut enää lääkäriin, koska kun hän pyysi aikuisen apua, hän ei sitä saanut. Hoito alkoi viiveellä. Ja surullinen loppu - lapsi teki itsemurhan.

      • ra455

        Voi herra jumala,kauheeta, että lapsen pitää tehdä itsari ,kun ei saa lääkäriltä
        apua.Jotain pitää tehä, lääkärien pitäis ottaa vähempi (päivän aikana)
        potilaita jotta ehtisivät kunnolla paneutua potilaan sairauteen.
        Kyl yhteiskunnassa on paljon mätään.Miksi ei asioihin puututa.??????????
        IHMETELLÄ SOPII,kyl raha kelpaa.


    • dsfasdfas

      Ihan kamalaa =( TUntuu ettei aina lääkäritkään "kerkiä" tai tajua antaa aikaa potilaille kellä oikeasti on hätä :(

    • mimosan hipiä

      Psykiatrinen hoito Hyvinkäällä on murheellisessa tilassa.
      Minulle kertoi työterveyshuollon lääkäri, etten ole masentunut ollenkaan, kun en ole ollut sairaalassa eikä minulle ole annettu sähköshokkihoitoa (vai mikä sen nimi olikaan). Kummallisinta oli, että aiemmalla käynnilläni ko.lääkäri oli hyvinkin empaattinen ja kehotti soittamaan hänelle koska vaan, koska hänellä on hyvinkin paljon asiantuntemusta...Nyt kuitenkin olen osa-aikaisesti työkyvyttömyyseläkkeellä. Lausunnon sain psykiatrilta, jonka vastaanotolle nykyään on vaikeaa päästä. Kehotetaan menemään päivystykseen..juuh varmasti.

      En ihmettele ollenkaan itsemurhia. Lääkärin vähättelyä masentunut ei todellakaan kaipaa.

    • varokaa masentuneet

      Eikä!?! Siis ihmisen pitää olla saanut sairaala- ja sähkösokkihoitoa ennenkuin voi kutsua itseään masentuneeksi... Aivan tökerö diagnoosin peruste.
      Olen tämän lapseni kautta 'tutustunut' vakavaan masennukseen perusteellisesti lähellä tukien. Osaan vain kuvitella mikä sairaus se on! Ja mihin se pahimmillaan voi johtaa hoidosta huolimatta.
      En voi käsittää, miksi juuri mielenterveystyöstä säästetään - tai siis käsitän: heikoilta ja puolustuskyvyttömiltä on helppoa leikata. Yritäppäs viedä joltain kunnon bisnesmieheltä saatuja etuja, ei onnistu.

      Kun olen tarpeeksi vahvistunut lapseni kuolemasta, aion taistella kaikkien mielenterveyspotilaiden puolesta. Ja tosiaan päivystys ei ole se paikka, jonne masentuneen tulee pyrkiä huonona aikana. Tyttöni odotteli päivystyksessä 8 h (muutama viikko ennen kuolemaansa). Yritin kyllä moneen otteeseen saada häntä privaattiin, mutta sekään ei ole oikea paikka. Uskon, että Hussinkin alueella olisi 'tarpeeksi' (yksikin on toki liikaa) mielenterveyspotilaita, jotka tarvitsisivat nopeaa hoitoa että päivystyksessä voisi olla aivan OIKEA psykiatrianlääkäri ottamassa vastaan.

      Aurinkoisia päiviä mimosan hipiälle

    • mimosan hipiä

      Kiitos, samoin sinulle - jos aurinko enää voi koskaan paistaa kun on menettänyt lapsensa :( En osaa edes kuvitella sitä tuskaa! *halaus*

      Tämä lääkäri on tunnettu omituisista kommenteistaan, siksi en olisi hänelle halunnut mennäkään. Mutta kun hän oli työpaikkani omalääkäri, niin vastaanottoavustajat eivät suostuneet vaihtamaan, sanoivat että on pakko kerran mennä, sitten voi vasta muodostaa käsityksensä. No, eka kerta oli yllättävän positiivinen, joten toisella kertaa tuntuikin, että sai rätistä naamaan.
      Harmittaa, kun en jaksanut silloin kirjoittaa ylilääkärille. Olisi pitänyt, jo kohtalotovereidenkin puolesta.

    • sadfasfas

      Vieläköhän tämä mieslääkäri on terveyskeskuksessa lääkärinä...?
      KUmmallista ettei asioihin tartuta vain siinä pelossa että on terveyskeskuksessa lääkäripula ja yksi epäpätevä lähtisi pois lääkärin tehtävistään. Itse olisin mielummin ilman lääkäriä kuin että kävisin epäasiallisella lääkärillä, yöks!

    • lääkäri 50v

      Olen lääkäri ja meilläkin on huonoja hyviä päiviä. Moni lääkäri terveyskeskuksissa on saattanut tehdä pitkän päivystystyörupeaman tai on päivystänyt läpi yön, silloin meillä jokaisella on väsymys päälä. Asiakkaassa voi myös olla oma vikansa kun kokee lääkärin olleen huno tai epämiellyttävä. Asioilla on niin paljon näkökulmia, silti pätevistä lääkäreistä,lääkäristä on kyse. Mukavaa jatkoa ja tervetuloa lääkärille.

      • oletkovalelääkäri

        Eikös se ole ammatinvalinta kysymys, sinä 'lääkäri 50v'. Olit kai tietoinen aloittaessasi opiskelut, että työpäivistä tulee pitkiä, raskaita, on valvottuja öitä, unen puutetta, hankalia ja juopuneita asiakkaita, väkivaltaa ym ym. Vaihda alaa, jos alkaa asiakkaat ketuttamaan. Itse palvelualalla oleva, ei tulisi mieleenikään tiuskia, äksyillä ja kiroilla asiakkailleni, jos olen valvonut, ja huonosti nukkunut öitäni. Jos asiakkaani on joskus'hankala', pidän mölyt mahassani, huonoja päiviä on minullakin, mutta en purkaa sitä muihin.


    • Potilass

      Minulla lääkäri tuli kerran kännissä terassilla kyselemään vointiani usean ihmisen kuullen. Toisen kerran, kun oli aika sairaanhoitajalle, niin odottelin normaalisti odotustilassa ja kun vuoroni tuli sh pyysi minut huoneeseensa. En saanut kuin oven suljettua, niin tämä sh sanoi "suksi v.....n". Minä poistuin. On vieläkin kyseinen henkilö samassa työssä.

    • Akateeminensiis

      Tarkoitatko naislääkäriä pipetissä?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe