Älkää ostako UFF.sta,se on roisto firma,katso..

ÄLÄ OSTA

23

3630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtopäätös

      Nyt loppu vaatteitten kierrätys! Palamaan vaan kotimaiseksi kaukolämpöenergiaksi!
      Katso:
      SILMINNÄKIJÄ: RYYSYILLÄ RIKKAUKSIIN?
      >>Silminnäkijän tämänkertainen jakso onkin paljolti tarina opettajaryhmästä ja sen opetuslapsista. Ohjelma kertoo vapaaehtoistyöstä, idealismista, aivopesusta, ihanteiden romahtamisesta ja ahneudesta.>>
      http://atuubi.yle.fi/node/5107
      http://areena.yle.fi/video/525559

      • Onhan näitä

        Onkos tullut luettua myös vastine http://atuubi.yle.fi/node/5205
        Rahaa ne TV-ohjelmienkin tekijät tavoittelevat, suoraan tai välillisesti. Katsojan ei kannata oikopäätä alkaa itse sensuroimaan itselleen tulevaa tietoa.


    • Ei voi auttaa!

      Roskiin menee tästälähin.

      http://www.uff.fi/vaatekerays/kierratyspisteet.html
      TURKU Halinen Gregorius IX:ntie 8 S-market
      TURKU Hurttivuori Fasaaninkatu
      TURKU Härkämäki Ieskatu 1 K-market
      TURKU Ilpoinen Lauklähteenkatu / Jaakkimankatu
      TURKU Ispoinen Kaarlentie / Rätiälänkatu
      TURKU Itäharju Kalevantie / Jaanintie Prisma
      TURKU Keskusta Martinkatu / Sotalaisenkatu
      TURKU Koivula Kataraistentie S-market
      TURKU Korppolaismäki Vanha Hirvensalontie / Vastamäki
      TURKU Kupittaa Joukahaisenkatu Euromarket
      TURKU Kurala Kuralankatu 2 K-supermarket
      TURKU Kurala Vanha Hämeentie / Virmuntie
      TURKU Luolavuori Takamaantie
      TURKU Mälikkälä Viilarinkatu / Asentajankatu Euromarket
      TURKU Nättinummi Kuninkojantie / Rautalankatu Kioski
      TURKU Paattinen Paattistentie
      TURKU Pitkämäki Pitkämäenkatu 2 Manhattan
      TURKU Ravattula Reivikatu 5-7 CM
      TURKU Runosmäki Friskinkatu K-market
      TURKU Varissuo Annikantie K-supermarket
      TURKU Vasaramäki Lehmustie / Turjantie

      • Ihiminen

        Viekää Pelastusarmeijan tai Fidan tai jonkin muun voittoa tuottamattoman puljun kirpputorille ne vaatteet. Pelastusarmeijan keräyspisteitä on monessa paikassa Turussakin ( http://www.pelastusarmeija.fi/index.php?id=771 ) jos ei halua/viitsi myymälään viedä.


      • Vapaavalinta
        Ihiminen kirjoitti:

        Viekää Pelastusarmeijan tai Fidan tai jonkin muun voittoa tuottamattoman puljun kirpputorille ne vaatteet. Pelastusarmeijan keräyspisteitä on monessa paikassa Turussakin ( http://www.pelastusarmeija.fi/index.php?id=771 ) jos ei halua/viitsi myymälään viedä.

        Jos joku on niin naivi että luuli että Uffi ei tuota tulosta niin voi voi.
        Minä taas en kannata jeesus kirppiksiä.


    • Hämmästynyt?

      En nähnyt kyseistä ohjelmaa?

      • uusavutonko?

      • Pakko mikä pakko
        uusavutonko? kirjoitti:

        Äkkiä katsomaan:
        YLE Areena:
        http://areena.yle.fi/video/525559

        Katsottu jo 9906 kertaa

        mutta ei pitkäaikaistyötön voi alasti kulkea, mistä muualta saisi verhaa.


      • toinen työtön
        Pakko mikä pakko kirjoitti:

        mutta ei pitkäaikaistyötön voi alasti kulkea, mistä muualta saisi verhaa.

        saa


      • Mukana olin..
        toinen työtön kirjoitti:

        saa

        On kaikki! PUNAINEN RISTI;PELASTUSARMEIJA JA UFF ETUPÄÄSSÄ!


      • .k.
        Pakko mikä pakko kirjoitti:

        mutta ei pitkäaikaistyötön voi alasti kulkea, mistä muualta saisi verhaa.

        Totta kai se voi kulkea alasti. Kannattaa kokeilla, jos et ole vielä tehnyt tuota.


    • Murr....

      Liian vähän aikaa ovat nähtävissä nämä Areenan jutut!

      • tuttaville

        Antaa vaatteet tuttaville tai sukulaisille. Neuvolaan ja päiväkotiin voi viedä. Älkää antako käyttää teitä hyväksi. Antakaa hyvän kiertää joten köyhiä löytyy suomen maasta. Lahoittakaa vaikka netin kautta.


      • ei muuten kiinnosta
        tuttaville kirjoitti:

        Antaa vaatteet tuttaville tai sukulaisille. Neuvolaan ja päiväkotiin voi viedä. Älkää antako käyttää teitä hyväksi. Antakaa hyvän kiertää joten köyhiä löytyy suomen maasta. Lahoittakaa vaikka netin kautta.

        Paljon kiinnostaa mitä niille keräykseen laitetuille vanhoille lumpuille tapahtuu, hyvä kun ei tarvi laittaa roskikseen ja maksaa siitä että ne viedään pois. Toki sukulaiset saa ensin valkata mieleisensä omaan käyttöön.


      • entinen työntekijä
        ei muuten kiinnosta kirjoitti:

        Paljon kiinnostaa mitä niille keräykseen laitetuille vanhoille lumpuille tapahtuu, hyvä kun ei tarvi laittaa roskikseen ja maksaa siitä että ne viedään pois. Toki sukulaiset saa ensin valkata mieleisensä omaan käyttöön.

        Jokusia vuosia sitten UFF ainakin osti vaatteet kilohinnalla firmalta joka keräsi vaatteet keräyspisteistä. Kaikki keräyspisteisiin lahjoitetut vaatteet (siis kaikkiin keräyspisteisiin, myös pelastusarmeijan yms.) kuljetettiin helsinkiin jossa vaatteet lajiteltiin parempiin ja huonompiin. UFF maksoi parempaa kilohintaa joten sai paremman laatuista vaatetta myyntiin. Pelastusarmeija maksoi alempaa kilohintaa ja sai siis huonompilaatuista vaatetta.

        On aivan sama mihin laatikkoon vaatteet heittää, sama firma ne kerää vaikka keräysauton kyljessä lukisi mitä.


      • Ei jobbareille
        entinen työntekijä kirjoitti:

        Jokusia vuosia sitten UFF ainakin osti vaatteet kilohinnalla firmalta joka keräsi vaatteet keräyspisteistä. Kaikki keräyspisteisiin lahjoitetut vaatteet (siis kaikkiin keräyspisteisiin, myös pelastusarmeijan yms.) kuljetettiin helsinkiin jossa vaatteet lajiteltiin parempiin ja huonompiin. UFF maksoi parempaa kilohintaa joten sai paremman laatuista vaatetta myyntiin. Pelastusarmeija maksoi alempaa kilohintaa ja sai siis huonompilaatuista vaatetta.

        On aivan sama mihin laatikkoon vaatteet heittää, sama firma ne kerää vaikka keräysauton kyljessä lukisi mitä.

        Jos tuo on totta niin kävisikö sitten niin, että voisi biedä hyvän tavaran suoraan pelastusarmaijan liikkeeseen siististi laitettuna, ostokunnossa. Onko mahdollista?


      • Entinen työntekijä
        Ei jobbareille kirjoitti:

        Jos tuo on totta niin kävisikö sitten niin, että voisi biedä hyvän tavaran suoraan pelastusarmaijan liikkeeseen siististi laitettuna, ostokunnossa. Onko mahdollista?

        Pelastusarmeija on "pitäny itse" sinne viedyt vaatteet, eli siis laittanu siihen myymälään myyntiin mihin ne on tuotu tai sitte viety annettavaksi suoraan köyhille ilmaiseksi EU- kassi jakelujen yhteyteen.

        Jos sen sijaan vie UFFille kassissa vaatteita, ne on lähetetty sinne Helsinkiin lajiteltavaksi ja takaisin ostettavaksi. Eli kun on tullut kuorma lajiteltuja vaatteita, on paluukuormaan annettu mukaan myymälään tulleet kassit ja laatikot.

        Itse vien aina vaatteet ja tavarat suoraan pelastusarmeijan myymälään. Kait sekin firma voittoa tekee ja joku sen kustannuksella rikastuu, mutta ainakin siitä on oikeasti jotain konkreettista apua Suomalaisille köyhille.


    • mistä tykkään

      Takuulla ostan
      En muuten kinaa, olen vain eri mieltä.

    • XYL

      Kriminalisoitu poppoo mm Norjassa !!

      • Tyhmyys huipussaan

        No jo piti taas kaivaa ikivanha ketju esiin!
        Mitä älyä on kaivella vanhoja juttuja?


    • vasta nyt kuulolla

      Se että kuulevat asiasta nekin jotka eivät edellisellä kierroksella olleet kuulolla. Esim minä. Kiitos vaan nostajalle.

    • pliis nina

      en jaksa katsoa kerro mitä ohjelmassa sanottiin.

    • Ei mikään uusavuton

      "en jaksa katsoa kerro mitä ohjelmassa sanottiin. "

      Täytyykö tulla myös sitomaan kengännauhat, syöttämään ja pyyhkimään, kun käyt vessassa?.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe