Ihana nainen Venäjältä haluaa naimisiin

rakastunut mies

Ajattelin kysyä viisaammilta, kun itsellä ei ole paljon kokemusta näistä Venäjän naisista.
Minuun otti yhteyttä kolme viikkoa sitten treffi palstan kautta 36 vuotias Marina Venäjältä, Kazanin kaupungista. Hän kertoi, että haluaisi muuttaa Suomeen ja mennä naimisiin suomalaisen miehen kanssa, koska venäläiset miehet ovat juoppoja ja muutenkin huonoja ja eivät halua perustaa perhettä. Itse olen 44 vuotias ja hän kertoi pitävänsä vanhemmista miehistä, että olen juuri sopiva hänelle. Nyt olemme kirjoitelleet paljon, hän puhuu Suomea (tosin aika huonosti), ja hän on lähettänyt paljon valokuviaan minun sähköpostiin ja lähetin hänelle omanikin. Hän on todella kaunis ja ihana ja lisäksi hän kertoi nähtyään kuvani, että olen miehekäs ja juuri sellainen mitä hän etsii :)
Emme ole tavanneet vielä ja nyt hän olisi tulossa Suomeen parin viikon päästä, mutta hänellä on ongelma, ettei hänellä nyt satu olemaan rahaa. Hän kertoi, että rakastavien ihmisten talousasiat on yhteisiä ja hän toivoisi, että lähettäisin hänelle rahaa 452 e matkalippuihin ja viisumiin. Lisäksi hän kertoi, että haluaisi olla parhaimmillaan kun näemme, niin ei olisi huono ajatus jos lähettäisin hänelle vähän lisää rahaa vaatteisiin ja kampaajaan ja tuliaisiin. Nyt jäin miettimään, ennenkuin lähetän hänelle rahat, että paljonkohan hän tarvitsee niihin vaatteisiin ja kampaamoon ja tuliaisiin? Ajattelin lähettää 800 e, mutta mahtaako se riittää? En uskalla kysyä häneltä, koska haluaisin tehdä hänet onnelliseksi ja iloiseksi ja en halua hänen ajattelevan, että olisin kauhean pihi.
Onko teillä muilla kokemusta venäläsistä naisista? Miten minun pitäisi toimia? Odotanko, että hän tulee Suomeen ja sitten annan hänen tuntea olevansa prinsessa ja teen kaikkeni sen eteen vai lähetänkö rahaa ennakkoon ja otan hänet vastaan iloisena?
Voisitteko kertoa te joilla on kokemusta?

141

15051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enhaluaettäsinuahuij

      Tästä tuli yksi yleinen huijaus mieleen. Niitä on ollut jo aivan mielettömästi, varsinkin sellaisia missä on nainen venäjältä. Suomea puhuvat jonkun automaattisen kääntäjän avulla. Vetoavat aina johonkin asiaan miksi ei ole rahaa, on täysin rakastunut sinuun (vannoo sitä joka sähköpostissa, runoilee jotain yltiöromanttista, yrittää ties mitä että olet jo aivan lääpälläsi häneen) ja haluaa onnellisen tulevaisuuden kanssasi mutta sitten sanookin että se ei tule onnistumaan ellet lähetä rahaa että pääsisi suomeen. Kuvat tämä "nainen" on poiminut jostakin päin netin maailmaa tai onnistuu muuten vain huijata niissäkin. Yleensä nämä tapaukset eivät yllättäen edes omista puhelinta.

      Ole siis varovainen, hyvä mies! :( en halua että noin hyväsydämiseltä kuulostavaa onnistutaan höynäyttämään pahan kerran rakkautensa avulla.

      • rakastunut mies

        Kiitos vastauksestasi :)
        En todellakaan aio lähettää rahaa kenellekään Marinalle Venäjälle. Kirjeet mitä sieltä ovat tulleet ovat kyllä huipputökeröitä sepustuksia ja varmaankin googlen kääntäjällä väsättyjä. Yhteenkään kysymykseen ei ole tullut järkevää vastausta vaan liirum laarumia josta ei Erkkikään tahdo saada selvää.
        Siis voit olla huoleton :)


      • Hyvä ettet lähetä
        rakastunut mies kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi :)
        En todellakaan aio lähettää rahaa kenellekään Marinalle Venäjälle. Kirjeet mitä sieltä ovat tulleet ovat kyllä huipputökeröitä sepustuksia ja varmaankin googlen kääntäjällä väsättyjä. Yhteenkään kysymykseen ei ole tullut järkevää vastausta vaan liirum laarumia josta ei Erkkikään tahdo saada selvää.
        Siis voit olla huoleton :)

        "Hän kertoi, että rakastavien ihmisten talousasiat on yhteisiä ja hän toivoisi, että lähettäisin hänelle rahaa 452 e matkalippuihin ja viisumiin. Lisäksi hän kertoi, että haluaisi olla parhaimmillaan kun näemme, niin ei olisi huono ajatus jos lähettäisin hänelle vähän lisää rahaa vaatteisiin ja kampaajaan ja tuliaisiin."

        Tuossa vaiheessa pitäisi jo hälytyskellot soida, varsinkin jos ette ole kauaakaan netin välityksellä jutelleet ja toisianne tunteneet. Se matka tuskin on noin kallis suomeen sieltä. Yleensä nämä typerät rosvot jankuttaa sitä samaa raha-asiaa joka sähköpostissa ja rakkauttansa, ja kun yrität kysyä jotain muuta niin et saa siihen kunnollista vastausta vaan se saattaa alkaakin taas yhtäkkiä kertomaan rakkaudestaan sinuun (aivan kuin olisi idiootti joka ei ymmärrä kysymystä ja yrittää puhua ympäripyöreitä selvitäkseen tilanteesta). Kokeile huvikseen, että mitä tapahtuu jos teetkin niin että olet mukamas hänen luokseen menossa, että alkaako se keksimään jotain hulvattomia juttuja minkä takia et pääse heille.

        Hyviä jatkoja sulle, toivottavasti löytyy täydellinen unelmanainen sinulle :) (ja luotettava sellainen eikä tuollaisia tapauksia...)


      • setripuu

        Mitäs tossa varottelemaan, itsepähän miehet, jotka lähtevät tolle tielle, tietävät mitä tekevät ja oppivat sitten kantapään kautta. Ei voi olla totta, että yleensä tollasia tonttuja on, ja antavat huijata itseänsä noi kypällä. "Pitäs saada itsensä kauniiksi kuin prinsessa ja siihen menis noin 800 euroa jne." Eikö venäläinen nainen olekkaan kaunis ilman mokomaa rahasummaa ja tekeekö vaatteet ja pakkelikerros ihmisestä kauniin? Aika keinotekoista meininkiä!!


      • olgaton

        Minulla on ihan samanlainen historia. Oli parikin likkaa, toinen Kazanista ja toinen Hampurista. Muutaman mailin jälkeen yht`äkkiä oli ongelmia ja olis pitänyt lähettää rahaa. Ei ole tullu kommenttia sitten kun ilmoitin, että ei ole tarkoitus investoida tälläiseen korkean riskin kohteeseen.
        Näyttää olevan sama kuvio monella.


      • kupari
        Hyvä ettet lähetä kirjoitti:

        "Hän kertoi, että rakastavien ihmisten talousasiat on yhteisiä ja hän toivoisi, että lähettäisin hänelle rahaa 452 e matkalippuihin ja viisumiin. Lisäksi hän kertoi, että haluaisi olla parhaimmillaan kun näemme, niin ei olisi huono ajatus jos lähettäisin hänelle vähän lisää rahaa vaatteisiin ja kampaajaan ja tuliaisiin."

        Tuossa vaiheessa pitäisi jo hälytyskellot soida, varsinkin jos ette ole kauaakaan netin välityksellä jutelleet ja toisianne tunteneet. Se matka tuskin on noin kallis suomeen sieltä. Yleensä nämä typerät rosvot jankuttaa sitä samaa raha-asiaa joka sähköpostissa ja rakkauttansa, ja kun yrität kysyä jotain muuta niin et saa siihen kunnollista vastausta vaan se saattaa alkaakin taas yhtäkkiä kertomaan rakkaudestaan sinuun (aivan kuin olisi idiootti joka ei ymmärrä kysymystä ja yrittää puhua ympäripyöreitä selvitäkseen tilanteesta). Kokeile huvikseen, että mitä tapahtuu jos teetkin niin että olet mukamas hänen luokseen menossa, että alkaako se keksimään jotain hulvattomia juttuja minkä takia et pääse heille.

        Hyviä jatkoja sulle, toivottavasti löytyy täydellinen unelmanainen sinulle :) (ja luotettava sellainen eikä tuollaisia tapauksia...)

        Kiitos. Ja itse olen 50 kyppinen ja naiset noin 30 kymppisiä ja kauniita,rahat menee takuulla johkin muuhun.Ja kuinka voi rakastua toiseen ihmiseen heti kun on ekä kirje kirjotettu?? Tiedätkö ketään pösilöö joka on lähettänyt rahaa ja millä tälläisen saa loppumaan?


      • keksa
        Hyvä ettet lähetä kirjoitti:

        "Hän kertoi, että rakastavien ihmisten talousasiat on yhteisiä ja hän toivoisi, että lähettäisin hänelle rahaa 452 e matkalippuihin ja viisumiin. Lisäksi hän kertoi, että haluaisi olla parhaimmillaan kun näemme, niin ei olisi huono ajatus jos lähettäisin hänelle vähän lisää rahaa vaatteisiin ja kampaajaan ja tuliaisiin."

        Tuossa vaiheessa pitäisi jo hälytyskellot soida, varsinkin jos ette ole kauaakaan netin välityksellä jutelleet ja toisianne tunteneet. Se matka tuskin on noin kallis suomeen sieltä. Yleensä nämä typerät rosvot jankuttaa sitä samaa raha-asiaa joka sähköpostissa ja rakkauttansa, ja kun yrität kysyä jotain muuta niin et saa siihen kunnollista vastausta vaan se saattaa alkaakin taas yhtäkkiä kertomaan rakkaudestaan sinuun (aivan kuin olisi idiootti joka ei ymmärrä kysymystä ja yrittää puhua ympäripyöreitä selvitäkseen tilanteesta). Kokeile huvikseen, että mitä tapahtuu jos teetkin niin että olet mukamas hänen luokseen menossa, että alkaako se keksimään jotain hulvattomia juttuja minkä takia et pääse heille.

        Hyviä jatkoja sulle, toivottavasti löytyy täydellinen unelmanainen sinulle :) (ja luotettava sellainen eikä tuollaisia tapauksia...)

        nämä on tuttua venäältä pelkkää huijausta miehet älkää sortuko näihin naimisiin kun pääsette niin heti ero ja kaikki omasuus jakoon jotta silleen MIEHET.


      • Anonyymi
        rakastunut mies kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi :)
        En todellakaan aio lähettää rahaa kenellekään Marinalle Venäjälle. Kirjeet mitä sieltä ovat tulleet ovat kyllä huipputökeröitä sepustuksia ja varmaankin googlen kääntäjällä väsättyjä. Yhteenkään kysymykseen ei ole tullut järkevää vastausta vaan liirum laarumia josta ei Erkkikään tahdo saada selvää.
        Siis voit olla huoleton :)

        👍👍👍


    • Nimimerkkiyy
      • venäläinen nainen

        Älä lähetä mitään. Tämä on varmasti hujari. Jos se olisi todellinen henkilö, joku kiinodtaisi sinut, mutta hänellä ei ole rahaa tulla Suomeen, sitten hän kutsuisi sinut oman kaupungiin.


    • voi pyhä...

      ja ihan huoletta! Odota sitten seuraavat kymmenen vuotta ja silleen. Kun olet noin yksinkertainen!!!! Mikset mene yksinkertaisesti huoriin, saat varmasti!!

    • eiks aika hyvä

      Hei rakas ystavani T******! Kuinka voit?
      Ensinnakin haluan kertoa, etta te erittain houkutteleva mies. Kun luen kirjeenne mielestani suurempi ilo. Minusta on aina ikavaa, kun kirjeenne tulee lopettaa. Haluan saada lisaa kirjaimia sinulta. En voi kirjoittaa paljon kuin minulla ei ole tietokonetta, etta talossa. Olen erittain huono ymmartaa tietokoneeseen.
      Joka kerta pyydan auttaa minua jarjestelmanvalvojalle Internet-kahvilassa. Ehka han ajattelee, etta olen hyvin typera. Se ei ole tarkeaa! Etta voin kirjoittaa teille - tarkeinta ja voin lukea hieno kirjaimia. Minusta tuntuu, etta minua vetaa sinua. Todennakoisesti minun ystavyys tulee vahvempi sinulle. On yllattavaa minulle. Toivon kohtalo antaa meille mahdollisuuden tavata henkilo.
      On erittain mielenkiintoista, minulle. Tanaan halusin kertoa teille siita paikasta, jossa asun nyt, mutta on hyvin pitka. Sanoja ei retell kauneus tata kaupunkia, joten annan teille tahan osoitteeseen ja voit katsoa kaikki.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Kazan mutta tassa on paljon rikollisuutta. Mina asun kaukana keskustasta ja joskus palata kotiin hyvin myohaan. Kun minulla oli trouble. Drunk kaveri kiinni minusta ja halusi saada kuisti. Han on takavarikoitu minua kadesta ja pull. I on potki hanta valilla jalat ja on karannut. Sen jalkeen asiassa ostin kaasu pistooli. Russia on mahdotonta ostaa taistelut aseena. Vain kaasua tai pneumaattinen. Nyt minusta tuntuu turvallisesti.

      Jotkut viitetiedot, etta paikka, jossa elavat:
      http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kremlin_Qazansu.JPG
      http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kazan-train-station-7407.jpg
      http://en.wikipedia.org/wiki/File:Kazan_church.jpg
      http://en.wikipedia.org/wiki/Kazan_Kremlin
      http://en.wikipedia.org/wiki/Kazan_State_University

      Elamassa I paljon matkustaneet. Isani sotilaallinen mies ja perhe pakko oli siirtaa jatkuvasti. Nain monet kaupungeissa Russia (Venaja), mutta kun ei matkustaa muihin maihin. Olen hyvin haluavat tarkastella muissa maissa. Luultavasti se on mielenkiintoinen. Muut kulttuuri, muut customs. I toivoa, etta muissa maissa parempi kuin Russia. Todennakoisesti Russia kansa on hyvin paljon huonontunut, koska pitka talouden kriisi. Tama talouskriisi noin elaa kavi vaikeaksi. Tyottomyys noin. Se on paljon huutoa ja julmuutta maamme. On surullista, mutta en halua puhua surullista. Haluaisin tietaa enemman kaupunki ja maa. Laheta minulle kuvan oman piirin tai Internet-osoitteen. Olet erittain mielenkiintoista me. I on paljon paikka sinulle sydameeni. Se on vihje :)
      Nyt pitaisi menna. Odotanko kirjettasi ja ajattelen sinua!

      Yours Marina

      PS. En luota sahkoiseen sanoen haluan puhua, jonka kanssa voit puhelimeen.
      Saisinko puhelinnumerosi. Mobil ja kotiin numero. ok
      1) Yours Mobil puhelinnumero
      2) Code of your country koodi kaupunki
      3) Koko kotiosoite Olet taydellinen nimi

      • 10+13

        Täytyy olla aika tyhmä tai epätoivoinen, jotta tommoiset sepustukset menisivät täydestä. Tuostahan huomaa lapsikin, että juttu on ihan huuhaata.

        Tiedätkö, mistä lähettäjä oli saanut meiliosoitteesi?

        Hauska juttu, kyllä:D


      • qwerty
        10+13 kirjoitti:

        Täytyy olla aika tyhmä tai epätoivoinen, jotta tommoiset sepustukset menisivät täydestä. Tuostahan huomaa lapsikin, että juttu on ihan huuhaata.

        Tiedätkö, mistä lähettäjä oli saanut meiliosoitteesi?

        Hauska juttu, kyllä:D

        Se maili osoite oli tuolla suomi24 treffien esittelyssä. Sieltä alkoi sitten tulla sähköpostia. Vastasin piruuttani ja siten sieltä alkoi tulla tuota samaa tuubaa....


      • Mitsi "
        qwerty kirjoitti:

        Se maili osoite oli tuolla suomi24 treffien esittelyssä. Sieltä alkoi sitten tulla sähköpostia. Vastasin piruuttani ja siten sieltä alkoi tulla tuota samaa tuubaa....

        Mulle tuli samanlainen viesti. Annoin puhelinnumeron ja sanoin,että soita minulle. Ei ole soittoa kuulunut, vaikka itsekin on luvannut soittaa mulle. Seuraavaksi sain postia, jossa piti lähettää rahaa lippuun ja viisumiin joku päälle 400e. Kirjoitin takaisin,että en voi antaa rahaa. Sen jälkeen ei ole Marinasta kuulunut mitään. Että huijausta tämä näköjään on!


      • 987654
        Mitsi " kirjoitti:

        Mulle tuli samanlainen viesti. Annoin puhelinnumeron ja sanoin,että soita minulle. Ei ole soittoa kuulunut, vaikka itsekin on luvannut soittaa mulle. Seuraavaksi sain postia, jossa piti lähettää rahaa lippuun ja viisumiin joku päälle 400e. Kirjoitin takaisin,että en voi antaa rahaa. Sen jälkeen ei ole Marinasta kuulunut mitään. Että huijausta tämä näköjään on!

        Kiitokset veljille informaatiosta ja googlelle hakukoneesta.

        Aivan sama meininki näköjään jatkuu. Minulle tuli viesti ilmeisesti samalta marinalta, että on 35 vuotias ja työskentelee kampaamossa ja asuu Kazanin reuna-alueella. Sama isä näyttää olevan ja typykän kuvat ovat komeita. Nyt on myöskin tuppukylästä kuva ja muotokuvan lisäksi kuva, jossa kävelee kadulla tosi trimmin näköisenä ja hyvissä kuteissa.
        Muistakaa kaverit. Jos joku näyttää siltä, että se on liian hyvää ollakseen totta, se tuskin on totta.


      • voevitalis ...
        987654 kirjoitti:

        Kiitokset veljille informaatiosta ja googlelle hakukoneesta.

        Aivan sama meininki näköjään jatkuu. Minulle tuli viesti ilmeisesti samalta marinalta, että on 35 vuotias ja työskentelee kampaamossa ja asuu Kazanin reuna-alueella. Sama isä näyttää olevan ja typykän kuvat ovat komeita. Nyt on myöskin tuppukylästä kuva ja muotokuvan lisäksi kuva, jossa kävelee kadulla tosi trimmin näköisenä ja hyvissä kuteissa.
        Muistakaa kaverit. Jos joku näyttää siltä, että se on liian hyvää ollakseen totta, se tuskin on totta.

        Nämä niinsanotut liirun laarun loruttajat ovat jopa useinmiten miehiä jotka kirjoittaa laittavat naisen kuvan,,jos sieltä naisen haluaa sitä pitää sinne mennä arkielämään,,fixu nainen ei pyydä mitään,mutta toki tykkää jos jotain tervetuliaista on mukana,,,rahan pyytäjät on aina poikkeuksetta huijareita,,itse olen kuullut tämän venäläiseltä naiselta jota menin tapaamaan,mutta ei ollut mun mieleinen,muuten ok,, eli älkää hyvät immeiset lähettäkö huijareille rahaa!!


      • 1+1=2
        987654 kirjoitti:

        Kiitokset veljille informaatiosta ja googlelle hakukoneesta.

        Aivan sama meininki näköjään jatkuu. Minulle tuli viesti ilmeisesti samalta marinalta, että on 35 vuotias ja työskentelee kampaamossa ja asuu Kazanin reuna-alueella. Sama isä näyttää olevan ja typykän kuvat ovat komeita. Nyt on myöskin tuppukylästä kuva ja muotokuvan lisäksi kuva, jossa kävelee kadulla tosi trimmin näköisenä ja hyvissä kuteissa.
        Muistakaa kaverit. Jos joku näyttää siltä, että se on liian hyvää ollakseen totta, se tuskin on totta.

        Aivan sama Marina. Kampaaja ja asui Kazanin reunalla vanhempiensa kanssa.
        Kuvat oli kyllä hienoja, kenen mahtoivat sitten ollakaan.


      • Mistä näitä riittää.

        Mulle tuli satavarmasti samalta muijalta viestiä... samantyylinen oli mutta nimi oli Olga. Googlen kääntäjällä on käännetty ne jutut mitä sieltä tulee... sillä sattui ilmeisesti työtapaturma kun oli meilin liittenä enkuksi se sama juttu joka oli käännetty suomeksi. No minähän vastasin tietysti siihen mutta englanniksi... ja tottakai sanoin että haluan tavata jne... mut en millään jouda liikeasioitteni vuoksi tulemaan sinne ja helikopterikin on huollossa..... joten ehdotinkin että hän tulisi suomessa käväseen....heh. No toistaiseksi ei ole kuulunut sit mitään.. ilmeisesti tiesi paljastuvansa :)))


      • "rakkaus rahaan"

        Minulle on tullut sama Kirje mikä täällä on näytillä.Komeita kuvia kymmenkunta.Ensin hyvä ja vaativa työpaikka.Nyt alkoi meneen huonosti siellä.Yllättäen pomo lupasi kuukauden loman sille.Kohta on tulossa tänne.Mielen kiinnolla odotan kerjuu kirjettä sieltä.Arvatkaa lähetänkö rahoja sinne?Älkää menkö halpaan


      • Älä kaikkea usko

        Mahtaa "Marinalla" olla jo Suomessa kokonainen haaremi.

        Ja jokainen on lähettänyt Marinalle rahaa hääpuvun ostoon.

        Kotonaan "Marina" laskee rahoja, raapii tyytyväisenä partaansa ja rapsuttaa muniaan.


      • uisouiuiayuis

        sinulle taman osoitteen, ja voit katsoa sen.http://autotravel.ru/phalbum.php/town/38On olemassa paljon rikollisuutta. Asun lahella keskustaa. Kerran minulla oli ongelma. Humalassa mies alkoi uhata minua, han halusi ryostaa minua. Han tarttui kasivarteeni ja vetaa. Loin hanta jalkojen valiin ja juoksi pois. Tuon ajan jalkeen ostin kaasu pistooli. Venajalla on mahdotonta ostaa sotilasaseet. Vain kaasua tai ilmaa. Nyt Tunnen oloni turvalliseksi.

        Samaa tekstiä:DD
        Mutta kohta heidän suomenkieli kehittyy niin ettei erota missä he kirjoittaa:(


      • Sama kirje vieläkin

        Sama kirje on vieläkin käytössä kahden ja puolenvuoden jälkeen?? ei olisi uskonut.


        Hei rakas ystava xxxxx Mita kuuluu? Ensiksi haluan sanoa, etta olette erittain houkutteleva mies. Kun luin kirjeen, tunnen suurta iloa. Minulle se on aina surullista, kun kirje tulee loppu. Haluan saada enemman kirjeita sinulle. Tanaan loydan itseni yksi idea. Olen aina pitanyt sinua. On mukava minulle. Tama paras osa elamaani. Heraan aamulla ja heti ajattelen sinua. Olen iloinen, etta minulla on ystava ulkomailla. Tama on hyvin epatavallinen tunne. Olen mielellani kommunikoida kanssasi. Toivottavasti pidat minua joskus? Tanaan olen taas paljon tyota. Minusta tuntuu, etta olen vetamalla sinua. Luultavasti ystavyys on vahvempi kuin sina. On hammastyttavaa minulle. En ole nahnyt sinua henkilokohtaisesti, mutta voin sanoa, etta tunnen sinut. Toivon, etta kohtalo antaa meille mahdollisuuden tavata henkilokohtaisesti. On hyvin mielenkiintoista minulle. Tanaan haluaisin kertoa missa asun nyt. Sanat eivat mukailevat kauneus kaupunki, joten annan sinulle taman osoitteen, ja voit katsoa sen.http://autotravel.ru/phalbum.php/town/38On olemassa paljon rikollisuutta. Asun lahella keskustaa. Kerran minulla oli ongelma. Humalassa mies alkoi uhata minua, han halusi ryostaa minua. Han tarttui kasivarteeni ja vetaa. Loin hanta jalkojen valiin ja juoksi pois. Tuon ajan jalkeen ostin kaasu pistooli. Venajalla on mahdotonta ostaa sotilasaseet. Vain kaasua tai ilmaa. Nyt Tunnen oloni turvalliseksi. Elamassa, olen matkustanut paljon. Olen nahnyt monet kaupungit Venajalla, mutta kun en mene muihin maihin. Ehka tama on mielenkiintoista. Muita kulttuureja ja tapoja. Toivon, etta ihmiset muissa maissa paremmin kuin Venajalla. Ehka Venajan kansa on hyvin heikentynyt, koska pitkaan jatkuneen kriisin. Se on paljon vihan ja vakivallan maassamme. On surullista, mutta en halua puhua surullista. Haluaisin tietaa enemman kaupunkisi ja maasi. Laheta minulle kuvan oman alueen tai verkossa osoitteessa. Olet hyvin mielenkiintoinen minulle. Minulla on paljon tilaa olet sydamessani. Tama on vihje :) Nyt minun taytyy menna. Odotan kirjeen ja ajattelen sinua! Mina tykkaan tyttoystavani erilaisia kahviloita ja ravintoloita. Lahetan sinulle sarjan valokuvia. Minusta on mielenkiintoista nahda, miten olin hauskaa hanen vapaa-ajallaan. Rakastat menna ravintoloihin kaupungissasi? Rakastat kokki rullia? Nama rullat tein itse. Ei ole mitaan monimutkaista. Haluan kokki nimen talven salaattia ja salaattia sillia alle turkin. Toivon saavani vastauksen pian. terveisin Yuliya


      • Anonyymi
        Mitsi " kirjoitti:

        Mulle tuli samanlainen viesti. Annoin puhelinnumeron ja sanoin,että soita minulle. Ei ole soittoa kuulunut, vaikka itsekin on luvannut soittaa mulle. Seuraavaksi sain postia, jossa piti lähettää rahaa lippuun ja viisumiin joku päälle 400e. Kirjoitin takaisin,että en voi antaa rahaa. Sen jälkeen ei ole Marinasta kuulunut mitään. Että huijausta tämä näköjään on!

        Hei olen vasta eronnut venäläisestä naisesta. Olin naimisissa. Heti kun tuli taloudessa tilapäisesti tiukkaa loppui rakkaus välittömästi. He ovat lukeneita naisia sekä monella perintö osakkeet. Niihin pyytävät rahaa. Niin kauan kun on rahaa riittää rakkautta. Suomalainen nainen on parempi. Oppia ikä kaikki.


    • Just me

      Samainen nainen varmaan viestittelee mun kanssani, mulle se nainen (jos takana on nainen) on esittäytynyt Ireneksi. Huijaus selväähän se on, mutta tässä kaljaa ottaessa on kiva silloin tällöin vastailla jotain liirum laarumia takas ja naureskella niitä Irenen lähettämiä juttuja. Kuvat joita sähköpostiin tulee ovat helvetin provosoivia, tavallaan aika naurettavia ja läpinäkyviäkin. Kuvien ja viestien sisältö on sellainen että tarkoituksellisesti juonta kuljetetaan koko ajan eteenpäin, viime kuvassa tää Irene oli silkkipyjamassa sängyn vieressä kukkakimppu kädessä tyyliin "tää olis just sulle" :):)

      • Snake2

        Kysytäämpäs näin päin että onko kukaan löytänyt tuolta maasta netin kautta ja treffipalvelun kautta onnistunutta suhdetta?? Mulla on periaatteessa samantapaisia keskustelukumppaneita kaksikin kappaletta, toinen myös Marina mutta 26 vuotias ja tsekorsbysta. Pitkälti edellisen kaltaisia nuo selostukset ja kuvat ovat ihan liian hienoja ollakseen totta ja tytötkin ihan mallitasoista tasoa. He ottivat itse muhun yhteyttä tuon treffilinjan kautta mutta toistaiseksi eivät ole rahaa pyytäneet ensinkään. En aio tietenkään lähettää jos pyytävätkin kun en periaatteesta rahaa yleensäkään mistään asiasta pistä tuntemattomille, en edes suomessa.
        Kiinnostaisi vain onko edes mahdollista että joukossa olisi ihan rehellisiäkin joukossa ja siksi kyselen näiden onnistuneiden juttujen perään. Mä en ole noita tosissani ottanut ja eräässä viestissä sanoinki että uskon vasta kun näen kuvassa olevan tytön edessäni livenä, mutta eivät ole kuitenkaan vielä luovuttaneet :) Enpä tossa mitään häviäkkään jos kirjoittelee ja kun ei ota minkäänlaista riskiä joutua huijatuksi :)


      • i hate scammers
        Snake2 kirjoitti:

        Kysytäämpäs näin päin että onko kukaan löytänyt tuolta maasta netin kautta ja treffipalvelun kautta onnistunutta suhdetta?? Mulla on periaatteessa samantapaisia keskustelukumppaneita kaksikin kappaletta, toinen myös Marina mutta 26 vuotias ja tsekorsbysta. Pitkälti edellisen kaltaisia nuo selostukset ja kuvat ovat ihan liian hienoja ollakseen totta ja tytötkin ihan mallitasoista tasoa. He ottivat itse muhun yhteyttä tuon treffilinjan kautta mutta toistaiseksi eivät ole rahaa pyytäneet ensinkään. En aio tietenkään lähettää jos pyytävätkin kun en periaatteesta rahaa yleensäkään mistään asiasta pistä tuntemattomille, en edes suomessa.
        Kiinnostaisi vain onko edes mahdollista että joukossa olisi ihan rehellisiäkin joukossa ja siksi kyselen näiden onnistuneiden juttujen perään. Mä en ole noita tosissani ottanut ja eräässä viestissä sanoinki että uskon vasta kun näen kuvassa olevan tytön edessäni livenä, mutta eivät ole kuitenkaan vielä luovuttaneet :) Enpä tossa mitään häviäkkään jos kirjoittelee ja kun ei ota minkäänlaista riskiä joutua huijatuksi :)

        Aika todennäköisesti skämmääjiä. Se on jo sinällään epäilyttävää jos he ottavat itse ensin yhteyttä....


      • Yks pien ihminen
        Snake2 kirjoitti:

        Kysytäämpäs näin päin että onko kukaan löytänyt tuolta maasta netin kautta ja treffipalvelun kautta onnistunutta suhdetta?? Mulla on periaatteessa samantapaisia keskustelukumppaneita kaksikin kappaletta, toinen myös Marina mutta 26 vuotias ja tsekorsbysta. Pitkälti edellisen kaltaisia nuo selostukset ja kuvat ovat ihan liian hienoja ollakseen totta ja tytötkin ihan mallitasoista tasoa. He ottivat itse muhun yhteyttä tuon treffilinjan kautta mutta toistaiseksi eivät ole rahaa pyytäneet ensinkään. En aio tietenkään lähettää jos pyytävätkin kun en periaatteesta rahaa yleensäkään mistään asiasta pistä tuntemattomille, en edes suomessa.
        Kiinnostaisi vain onko edes mahdollista että joukossa olisi ihan rehellisiäkin joukossa ja siksi kyselen näiden onnistuneiden juttujen perään. Mä en ole noita tosissani ottanut ja eräässä viestissä sanoinki että uskon vasta kun näen kuvassa olevan tytön edessäni livenä, mutta eivät ole kuitenkaan vielä luovuttaneet :) Enpä tossa mitään häviäkkään jos kirjoittelee ja kun ei ota minkäänlaista riskiä joutua huijatuksi :)

        Eräs tuntemani mies löysi vaimon venäjältä, mutta ei heidän liitto kauan kestänyt. Varmasti miehessäkin vika, vaimo ei suostunut olemaan mattona.


    • rajajulli

      scams marina kazan

      pistäppä tuo googleen niin sieltähän niitä kasapäin;) Kirjoittelin kyllä itsekkin ja hän pyysi myös rahaa, kerroin maksavani kaikki kulut kunhan tulee rajalle ja hyppää autooni;))) Ja ihan hyviä nakukuvia alkoi tulemaan;)

      • snake2

      • 09876543
        snake2 kirjoitti:

        Tuossa jonkinlainen musta lista siellä olevista huijareista ja sieltä voi tarkastaa aluksi löytyykö kyseinen henkilö listalta :)
        http://www.flowers-to-russia.com/shop/blacklist.shtml?search=kazan

        Tää oma kirjoittelukumppani ei tolla listalla ole mutta kukapa tietää miten paljon niitä loppujen lopuksi edes on..

        Laitoin jossin vaiheessa englanninkielisen tekstin, jossa sanoin epäileväni huijausta.
        Lakkasi viestien tulo siihen. Oli vaihtanut näköjään nimimerkkinsä suomi24 treffipalstalla sen jälkeen. Huomasin profiilista heti, että samat lauseet kuin sähköpostissa, joista ei voi erehtyä.
        Koulutustason vaatimusta oli laskenut ja kotipaikaksi oli merkannut Uusimaa.

        Ystävänpäivänä tuli hieno kortti ja senjälkeen kohta rahapyyntö parin päivän päästä.
        Kun en vastannut, ovat muuttaneet taktiikkaa.

        Nyt kuulemma saa tyttökaveriltaan rahaa, mutta kaverikin haluaa miehen ja haluaisi kirjautua deittipalveluun, mutta ei kuulemma onnistu ja haluaisivat, että kirjautuisin hänen nimellään ja lähettäisin tunnarit heille.
        Siis tällainen juoni, jolla pääsisivät toisen henkilötiedoilla kirjautumaan deittipalveluun.
        Ajattelin kirjoittaa, että tiedätte missä mennään.
        En ajatellut vastata, vaan odottelen mitä kuuluu seuraavaksi.


      • Marvin The Martian
        09876543 kirjoitti:

        Laitoin jossin vaiheessa englanninkielisen tekstin, jossa sanoin epäileväni huijausta.
        Lakkasi viestien tulo siihen. Oli vaihtanut näköjään nimimerkkinsä suomi24 treffipalstalla sen jälkeen. Huomasin profiilista heti, että samat lauseet kuin sähköpostissa, joista ei voi erehtyä.
        Koulutustason vaatimusta oli laskenut ja kotipaikaksi oli merkannut Uusimaa.

        Ystävänpäivänä tuli hieno kortti ja senjälkeen kohta rahapyyntö parin päivän päästä.
        Kun en vastannut, ovat muuttaneet taktiikkaa.

        Nyt kuulemma saa tyttökaveriltaan rahaa, mutta kaverikin haluaa miehen ja haluaisi kirjautua deittipalveluun, mutta ei kuulemma onnistu ja haluaisivat, että kirjautuisin hänen nimellään ja lähettäisin tunnarit heille.
        Siis tällainen juoni, jolla pääsisivät toisen henkilötiedoilla kirjautumaan deittipalveluun.
        Ajattelin kirjoittaa, että tiedätte missä mennään.
        En ajatellut vastata, vaan odottelen mitä kuuluu seuraavaksi.

        Viestejä on lähetellyt minullekkin. Yksi niistä sama kuin aikaisempana oleva. Tässä myös yksi: "Hello my friend . Kuinka voit? Nimesi ??? Olemme hyvin kaukana toisistaan, mutta toivon, etta se ei esta vuoropuhelua. Kiitos, etta olet kirjoittanut minulle. Olen kovasti toivonut, etta olet vastannut kirjeeseen. Se on tarkeaa minulle. Toivon, etta kirjeenvaihto antaa meille hyvat mahdollisuudet yhteisen tulevaisuuden. Haluan loytaa ystavan, ehka rakasti mies. Meidan on ymmarrettava se yhdessa sen jalkeen, kun kirjeenvaihtoa. Haluan kertoa sinulle itsestani. Toivon, etta voitte kuvitella minun elamani ja luonnetta. Niin. Asun Russia (Venaja)! Olen 27 vuotta vanha. Oma syntymapaiva 23 elokuuta. Minulla on harmaat silmat ja vaaleat, ruskeat hiukset. Voit nahda sen kuvani. Oma kasvu on 171 cm, oma paino 61 kg. Luultavasti sinulla on kysymys: miksi tama kauneus ei naimisiin Venajalla :) Tosin en voi menna naimisiin Venajalla, mutta venalaiset miehet ovat erittain ajattelematon. Minulla oli aikaisemmin poikaystava ja vakavia keskinaisia suhteitaan, mutta se on aina paattyi huonosti. Ensimmainen poikaystavani ei halua lapsia. Han puhui - lapset liian suuri lasti. Kysyin hanelta: "Mita varten elat?" Ja han ei voinut vastata heti. Hanen silmansa olivat tyhjia. Toinen poikaystava "rakasti" alkoholin (vodka). Sanoin hanelle: Valitse, mina tai pullo. Han kertoi, etta vapaus hanelle ennen kaikkea. Meidan piti erikseen. Se on hyvin surullista. :( Kolmas poikaystava kertoi, etta han ei voi olla vain yksi nainen, ja hanta on syyta tavata muita naisia. I isku vasten minun kohdata hanet myos jaljella. Olen pettynyt Venajan miehet. Ei En loyda rakkautta. Miksi Kauneus kuuluu eri vaahto? Nyt olen paattanyt loytaa miehia muusta maasta. Ja olen pettynyt miehia nuorempia. Haluan aloittaa keskinaisen suhteita miehen vanhimmat ian. toivoisin, etta te tiesitte, ikaan katsomatta ei pelota pois minua. Olen erityisesti etsia ihmisen vanhinta ika ja siksi olen kirjoittanut teille. Toivottavasti ette vastusta vastaa nainen nuorena. Isani sotilas ja nain ollen meidan perhe matkusti ympari Venajaa paljon.Asun minun aiti ja isi 10 km Kazan on Suburb. Tietoja minun vanhemmat kerron seuraavalla kerralla enemman.Haluan etsia, miten elamassa.Joka paiva menen keskustaan Kazan tyota. En loytanyt tyota reunalle kaupunki. vain keskustassa Kazan, on helpompi menna paivittain keskustaan Kazan tyota, kaytan bussikuljetus. Tyoskentelen kampaaja ja kauneushoitola. :)Se monimutkaisia ja vastuullista tyota, mutta mina en pelkaa vastuuta. :)Noin minua paljon miehia, mutta naen ne nurinpain.Baari, Revelry, sanky, ja aamulla hei hei! Se ei ole minulle.Haluan loytaa rakkautta! Toivon, mita voit ymmartaa kirjeeni?Se ei ole ongelma sinulle? Ilmoittaa minulle?! Tiedan, Suomen kieli vahan. Isoisani tiesi Suomen kielen ja se auttoi minua ymmartamaan, se oli osallistujan sodan ja sen piti olla Suomen sodan aikana. Mutta sota on paattynyt myos En halua noin surullinen.Kirjoitan teille Internet-kahvilassa. Voin kirjoittaa sinulle joka paiva.Toivon, etta kirje ei pelota pois sinua.Haluan, mita tiesi minun luonne ja minun elamankaari.Nyt minulla on joitakin kysymyksia teille.Kerro minulle elamastasi.Kerro minulle about your city.On erittain mielenkiintoista minulle.Sinulla lapsia?Jos sinulla on lapsia, etta se ei ole ongelma minulle.Olen hyvin paljon rakkautta lapsille, ja toivon saavani lapsia joskus.Olet ollut naimisissa? Mita sina viela haluat tietaa minusta?Toivon, etta saat vastauksen nopeasti.I voi tuhota tulivuori tai fond kissanpentu. Se riippuu teista:) Terveisin MARINA" LoooLLL


      • Kk
        Marvin The Martian kirjoitti:

        Viestejä on lähetellyt minullekkin. Yksi niistä sama kuin aikaisempana oleva. Tässä myös yksi: "Hello my friend . Kuinka voit? Nimesi ??? Olemme hyvin kaukana toisistaan, mutta toivon, etta se ei esta vuoropuhelua. Kiitos, etta olet kirjoittanut minulle. Olen kovasti toivonut, etta olet vastannut kirjeeseen. Se on tarkeaa minulle. Toivon, etta kirjeenvaihto antaa meille hyvat mahdollisuudet yhteisen tulevaisuuden. Haluan loytaa ystavan, ehka rakasti mies. Meidan on ymmarrettava se yhdessa sen jalkeen, kun kirjeenvaihtoa. Haluan kertoa sinulle itsestani. Toivon, etta voitte kuvitella minun elamani ja luonnetta. Niin. Asun Russia (Venaja)! Olen 27 vuotta vanha. Oma syntymapaiva 23 elokuuta. Minulla on harmaat silmat ja vaaleat, ruskeat hiukset. Voit nahda sen kuvani. Oma kasvu on 171 cm, oma paino 61 kg. Luultavasti sinulla on kysymys: miksi tama kauneus ei naimisiin Venajalla :) Tosin en voi menna naimisiin Venajalla, mutta venalaiset miehet ovat erittain ajattelematon. Minulla oli aikaisemmin poikaystava ja vakavia keskinaisia suhteitaan, mutta se on aina paattyi huonosti. Ensimmainen poikaystavani ei halua lapsia. Han puhui - lapset liian suuri lasti. Kysyin hanelta: "Mita varten elat?" Ja han ei voinut vastata heti. Hanen silmansa olivat tyhjia. Toinen poikaystava "rakasti" alkoholin (vodka). Sanoin hanelle: Valitse, mina tai pullo. Han kertoi, etta vapaus hanelle ennen kaikkea. Meidan piti erikseen. Se on hyvin surullista. :( Kolmas poikaystava kertoi, etta han ei voi olla vain yksi nainen, ja hanta on syyta tavata muita naisia. I isku vasten minun kohdata hanet myos jaljella. Olen pettynyt Venajan miehet. Ei En loyda rakkautta. Miksi Kauneus kuuluu eri vaahto? Nyt olen paattanyt loytaa miehia muusta maasta. Ja olen pettynyt miehia nuorempia. Haluan aloittaa keskinaisen suhteita miehen vanhimmat ian. toivoisin, etta te tiesitte, ikaan katsomatta ei pelota pois minua. Olen erityisesti etsia ihmisen vanhinta ika ja siksi olen kirjoittanut teille. Toivottavasti ette vastusta vastaa nainen nuorena. Isani sotilas ja nain ollen meidan perhe matkusti ympari Venajaa paljon.Asun minun aiti ja isi 10 km Kazan on Suburb. Tietoja minun vanhemmat kerron seuraavalla kerralla enemman.Haluan etsia, miten elamassa.Joka paiva menen keskustaan Kazan tyota. En loytanyt tyota reunalle kaupunki. vain keskustassa Kazan, on helpompi menna paivittain keskustaan Kazan tyota, kaytan bussikuljetus. Tyoskentelen kampaaja ja kauneushoitola. :)Se monimutkaisia ja vastuullista tyota, mutta mina en pelkaa vastuuta. :)Noin minua paljon miehia, mutta naen ne nurinpain.Baari, Revelry, sanky, ja aamulla hei hei! Se ei ole minulle.Haluan loytaa rakkautta! Toivon, mita voit ymmartaa kirjeeni?Se ei ole ongelma sinulle? Ilmoittaa minulle?! Tiedan, Suomen kieli vahan. Isoisani tiesi Suomen kielen ja se auttoi minua ymmartamaan, se oli osallistujan sodan ja sen piti olla Suomen sodan aikana. Mutta sota on paattynyt myos En halua noin surullinen.Kirjoitan teille Internet-kahvilassa. Voin kirjoittaa sinulle joka paiva.Toivon, etta kirje ei pelota pois sinua.Haluan, mita tiesi minun luonne ja minun elamankaari.Nyt minulla on joitakin kysymyksia teille.Kerro minulle elamastasi.Kerro minulle about your city.On erittain mielenkiintoista minulle.Sinulla lapsia?Jos sinulla on lapsia, etta se ei ole ongelma minulle.Olen hyvin paljon rakkautta lapsille, ja toivon saavani lapsia joskus.Olet ollut naimisissa? Mita sina viela haluat tietaa minusta?Toivon, etta saat vastauksen nopeasti.I voi tuhota tulivuori tai fond kissanpentu. Se riippuu teista:) Terveisin MARINA" LoooLLL

        Sain täysin saman viestin. Naisen nimi oli tosin Olga. Erittäin hyvännäköinen sellainen! Eli viestipohjat ovat valmiina ja vain uhrin nimi muutetaan. Naiset kirjoittelevat usein useammalle samaan aikaan ja heillä ei ole aikomustakaan lukea viestejä. Tämän takia eivät muista mitä ovat aiemmin valehdelleet, eivät ole kiinnostuneita sinun taloudellisesta tilanteesta työstä yms, eivät vastaa kysymyksiin. Ja sitten muutaman viestin jälkeen ovatkin jo täysin rakastuneita. Seuraavassa pyydetäänkin rahaa. Ja jos rahat lähetät, niin naisesta et kuule enää mitään. S-postikin on kadonnut.
        Olut kädessä on kyllä ihan kiva kirjoitella liirun laarumia ja naureskella tökeröille hoono suomi viesteille ja katsella kauniita kuvia. Monet kyllä näihin kusetuksiin menevät, kai meillä miehillä sitten viesti kauniilta naiselta saa lopunkin järjen hivenen sammumaan.


      • sama "mimmi"
        Marvin The Martian kirjoitti:

        Viestejä on lähetellyt minullekkin. Yksi niistä sama kuin aikaisempana oleva. Tässä myös yksi: "Hello my friend . Kuinka voit? Nimesi ??? Olemme hyvin kaukana toisistaan, mutta toivon, etta se ei esta vuoropuhelua. Kiitos, etta olet kirjoittanut minulle. Olen kovasti toivonut, etta olet vastannut kirjeeseen. Se on tarkeaa minulle. Toivon, etta kirjeenvaihto antaa meille hyvat mahdollisuudet yhteisen tulevaisuuden. Haluan loytaa ystavan, ehka rakasti mies. Meidan on ymmarrettava se yhdessa sen jalkeen, kun kirjeenvaihtoa. Haluan kertoa sinulle itsestani. Toivon, etta voitte kuvitella minun elamani ja luonnetta. Niin. Asun Russia (Venaja)! Olen 27 vuotta vanha. Oma syntymapaiva 23 elokuuta. Minulla on harmaat silmat ja vaaleat, ruskeat hiukset. Voit nahda sen kuvani. Oma kasvu on 171 cm, oma paino 61 kg. Luultavasti sinulla on kysymys: miksi tama kauneus ei naimisiin Venajalla :) Tosin en voi menna naimisiin Venajalla, mutta venalaiset miehet ovat erittain ajattelematon. Minulla oli aikaisemmin poikaystava ja vakavia keskinaisia suhteitaan, mutta se on aina paattyi huonosti. Ensimmainen poikaystavani ei halua lapsia. Han puhui - lapset liian suuri lasti. Kysyin hanelta: "Mita varten elat?" Ja han ei voinut vastata heti. Hanen silmansa olivat tyhjia. Toinen poikaystava "rakasti" alkoholin (vodka). Sanoin hanelle: Valitse, mina tai pullo. Han kertoi, etta vapaus hanelle ennen kaikkea. Meidan piti erikseen. Se on hyvin surullista. :( Kolmas poikaystava kertoi, etta han ei voi olla vain yksi nainen, ja hanta on syyta tavata muita naisia. I isku vasten minun kohdata hanet myos jaljella. Olen pettynyt Venajan miehet. Ei En loyda rakkautta. Miksi Kauneus kuuluu eri vaahto? Nyt olen paattanyt loytaa miehia muusta maasta. Ja olen pettynyt miehia nuorempia. Haluan aloittaa keskinaisen suhteita miehen vanhimmat ian. toivoisin, etta te tiesitte, ikaan katsomatta ei pelota pois minua. Olen erityisesti etsia ihmisen vanhinta ika ja siksi olen kirjoittanut teille. Toivottavasti ette vastusta vastaa nainen nuorena. Isani sotilas ja nain ollen meidan perhe matkusti ympari Venajaa paljon.Asun minun aiti ja isi 10 km Kazan on Suburb. Tietoja minun vanhemmat kerron seuraavalla kerralla enemman.Haluan etsia, miten elamassa.Joka paiva menen keskustaan Kazan tyota. En loytanyt tyota reunalle kaupunki. vain keskustassa Kazan, on helpompi menna paivittain keskustaan Kazan tyota, kaytan bussikuljetus. Tyoskentelen kampaaja ja kauneushoitola. :)Se monimutkaisia ja vastuullista tyota, mutta mina en pelkaa vastuuta. :)Noin minua paljon miehia, mutta naen ne nurinpain.Baari, Revelry, sanky, ja aamulla hei hei! Se ei ole minulle.Haluan loytaa rakkautta! Toivon, mita voit ymmartaa kirjeeni?Se ei ole ongelma sinulle? Ilmoittaa minulle?! Tiedan, Suomen kieli vahan. Isoisani tiesi Suomen kielen ja se auttoi minua ymmartamaan, se oli osallistujan sodan ja sen piti olla Suomen sodan aikana. Mutta sota on paattynyt myos En halua noin surullinen.Kirjoitan teille Internet-kahvilassa. Voin kirjoittaa sinulle joka paiva.Toivon, etta kirje ei pelota pois sinua.Haluan, mita tiesi minun luonne ja minun elamankaari.Nyt minulla on joitakin kysymyksia teille.Kerro minulle elamastasi.Kerro minulle about your city.On erittain mielenkiintoista minulle.Sinulla lapsia?Jos sinulla on lapsia, etta se ei ole ongelma minulle.Olen hyvin paljon rakkautta lapsille, ja toivon saavani lapsia joskus.Olet ollut naimisissa? Mita sina viela haluat tietaa minusta?Toivon, etta saat vastauksen nopeasti.I voi tuhota tulivuori tai fond kissanpentu. Se riippuu teista:) Terveisin MARINA" LoooLLL

        Tuo sama viesti on tullut myös minulle ja useita muita perään. Saapa nähdä kauanko menee ennen kuin rahaa alkaa kinuamaan. Upeita kuvia kyllä lähettää. Mielenkiinnolla odotan minkälaisilla kuvilla rahan kerjäystä tehostetaan. :)


      • :-)
        Kk kirjoitti:

        Sain täysin saman viestin. Naisen nimi oli tosin Olga. Erittäin hyvännäköinen sellainen! Eli viestipohjat ovat valmiina ja vain uhrin nimi muutetaan. Naiset kirjoittelevat usein useammalle samaan aikaan ja heillä ei ole aikomustakaan lukea viestejä. Tämän takia eivät muista mitä ovat aiemmin valehdelleet, eivät ole kiinnostuneita sinun taloudellisesta tilanteesta työstä yms, eivät vastaa kysymyksiin. Ja sitten muutaman viestin jälkeen ovatkin jo täysin rakastuneita. Seuraavassa pyydetäänkin rahaa. Ja jos rahat lähetät, niin naisesta et kuule enää mitään. S-postikin on kadonnut.
        Olut kädessä on kyllä ihan kiva kirjoitella liirun laarumia ja naureskella tökeröille hoono suomi viesteille ja katsella kauniita kuvia. Monet kyllä näihin kusetuksiin menevät, kai meillä miehillä sitten viesti kauniilta naiselta saa lopunkin järjen hivenen sammumaan.

        Olgana se minullekin esittäytyi. Pitänee seuraavassa kirjeessä tarjoutua lähtemään Kazaniin ja pyytää matkarahaa.


      • Asioista tietävä
        Marvin The Martian kirjoitti:

        Viestejä on lähetellyt minullekkin. Yksi niistä sama kuin aikaisempana oleva. Tässä myös yksi: "Hello my friend . Kuinka voit? Nimesi ??? Olemme hyvin kaukana toisistaan, mutta toivon, etta se ei esta vuoropuhelua. Kiitos, etta olet kirjoittanut minulle. Olen kovasti toivonut, etta olet vastannut kirjeeseen. Se on tarkeaa minulle. Toivon, etta kirjeenvaihto antaa meille hyvat mahdollisuudet yhteisen tulevaisuuden. Haluan loytaa ystavan, ehka rakasti mies. Meidan on ymmarrettava se yhdessa sen jalkeen, kun kirjeenvaihtoa. Haluan kertoa sinulle itsestani. Toivon, etta voitte kuvitella minun elamani ja luonnetta. Niin. Asun Russia (Venaja)! Olen 27 vuotta vanha. Oma syntymapaiva 23 elokuuta. Minulla on harmaat silmat ja vaaleat, ruskeat hiukset. Voit nahda sen kuvani. Oma kasvu on 171 cm, oma paino 61 kg. Luultavasti sinulla on kysymys: miksi tama kauneus ei naimisiin Venajalla :) Tosin en voi menna naimisiin Venajalla, mutta venalaiset miehet ovat erittain ajattelematon. Minulla oli aikaisemmin poikaystava ja vakavia keskinaisia suhteitaan, mutta se on aina paattyi huonosti. Ensimmainen poikaystavani ei halua lapsia. Han puhui - lapset liian suuri lasti. Kysyin hanelta: "Mita varten elat?" Ja han ei voinut vastata heti. Hanen silmansa olivat tyhjia. Toinen poikaystava "rakasti" alkoholin (vodka). Sanoin hanelle: Valitse, mina tai pullo. Han kertoi, etta vapaus hanelle ennen kaikkea. Meidan piti erikseen. Se on hyvin surullista. :( Kolmas poikaystava kertoi, etta han ei voi olla vain yksi nainen, ja hanta on syyta tavata muita naisia. I isku vasten minun kohdata hanet myos jaljella. Olen pettynyt Venajan miehet. Ei En loyda rakkautta. Miksi Kauneus kuuluu eri vaahto? Nyt olen paattanyt loytaa miehia muusta maasta. Ja olen pettynyt miehia nuorempia. Haluan aloittaa keskinaisen suhteita miehen vanhimmat ian. toivoisin, etta te tiesitte, ikaan katsomatta ei pelota pois minua. Olen erityisesti etsia ihmisen vanhinta ika ja siksi olen kirjoittanut teille. Toivottavasti ette vastusta vastaa nainen nuorena. Isani sotilas ja nain ollen meidan perhe matkusti ympari Venajaa paljon.Asun minun aiti ja isi 10 km Kazan on Suburb. Tietoja minun vanhemmat kerron seuraavalla kerralla enemman.Haluan etsia, miten elamassa.Joka paiva menen keskustaan Kazan tyota. En loytanyt tyota reunalle kaupunki. vain keskustassa Kazan, on helpompi menna paivittain keskustaan Kazan tyota, kaytan bussikuljetus. Tyoskentelen kampaaja ja kauneushoitola. :)Se monimutkaisia ja vastuullista tyota, mutta mina en pelkaa vastuuta. :)Noin minua paljon miehia, mutta naen ne nurinpain.Baari, Revelry, sanky, ja aamulla hei hei! Se ei ole minulle.Haluan loytaa rakkautta! Toivon, mita voit ymmartaa kirjeeni?Se ei ole ongelma sinulle? Ilmoittaa minulle?! Tiedan, Suomen kieli vahan. Isoisani tiesi Suomen kielen ja se auttoi minua ymmartamaan, se oli osallistujan sodan ja sen piti olla Suomen sodan aikana. Mutta sota on paattynyt myos En halua noin surullinen.Kirjoitan teille Internet-kahvilassa. Voin kirjoittaa sinulle joka paiva.Toivon, etta kirje ei pelota pois sinua.Haluan, mita tiesi minun luonne ja minun elamankaari.Nyt minulla on joitakin kysymyksia teille.Kerro minulle elamastasi.Kerro minulle about your city.On erittain mielenkiintoista minulle.Sinulla lapsia?Jos sinulla on lapsia, etta se ei ole ongelma minulle.Olen hyvin paljon rakkautta lapsille, ja toivon saavani lapsia joskus.Olet ollut naimisissa? Mita sina viela haluat tietaa minusta?Toivon, etta saat vastauksen nopeasti.I voi tuhota tulivuori tai fond kissanpentu. Se riippuu teista:) Terveisin MARINA" LoooLLL

        Sain aivan samansisältöisen viestin. Lähettäjä on Anastasiya. Ikä 35 vuotta Kazan Suburbista.
        Täyttä huijausta läpikotaisin. Rahaa ei pidä lähettää missään olosuhteissa.


      • huijareita on
        Asioista tietävä kirjoitti:

        Sain aivan samansisältöisen viestin. Lähettäjä on Anastasiya. Ikä 35 vuotta Kazan Suburbista.
        Täyttä huijausta läpikotaisin. Rahaa ei pidä lähettää missään olosuhteissa.

        Tämä Anastasiya on ahkera mimmi. Kirjoitin muutaman kerran kanssa saman naisen kanssa. Kolmas tai neljäs viesti vaikutti jo rahanpyynnin valmistelulta. Kirjoitin sitten, että sulla onkin matkarahat siteen koossa jo kun matkaa suunnittelet ja lisäsin , etten koskaan tuntemattomille rahaa lähetä. Kirjeet loppuivat kuin seinään. Ei missään olosuhteissa saa rahaa lähettää!!!!


      • jussi1001
        Marvin The Martian kirjoitti:

        Viestejä on lähetellyt minullekkin. Yksi niistä sama kuin aikaisempana oleva. Tässä myös yksi: "Hello my friend . Kuinka voit? Nimesi ??? Olemme hyvin kaukana toisistaan, mutta toivon, etta se ei esta vuoropuhelua. Kiitos, etta olet kirjoittanut minulle. Olen kovasti toivonut, etta olet vastannut kirjeeseen. Se on tarkeaa minulle. Toivon, etta kirjeenvaihto antaa meille hyvat mahdollisuudet yhteisen tulevaisuuden. Haluan loytaa ystavan, ehka rakasti mies. Meidan on ymmarrettava se yhdessa sen jalkeen, kun kirjeenvaihtoa. Haluan kertoa sinulle itsestani. Toivon, etta voitte kuvitella minun elamani ja luonnetta. Niin. Asun Russia (Venaja)! Olen 27 vuotta vanha. Oma syntymapaiva 23 elokuuta. Minulla on harmaat silmat ja vaaleat, ruskeat hiukset. Voit nahda sen kuvani. Oma kasvu on 171 cm, oma paino 61 kg. Luultavasti sinulla on kysymys: miksi tama kauneus ei naimisiin Venajalla :) Tosin en voi menna naimisiin Venajalla, mutta venalaiset miehet ovat erittain ajattelematon. Minulla oli aikaisemmin poikaystava ja vakavia keskinaisia suhteitaan, mutta se on aina paattyi huonosti. Ensimmainen poikaystavani ei halua lapsia. Han puhui - lapset liian suuri lasti. Kysyin hanelta: "Mita varten elat?" Ja han ei voinut vastata heti. Hanen silmansa olivat tyhjia. Toinen poikaystava "rakasti" alkoholin (vodka). Sanoin hanelle: Valitse, mina tai pullo. Han kertoi, etta vapaus hanelle ennen kaikkea. Meidan piti erikseen. Se on hyvin surullista. :( Kolmas poikaystava kertoi, etta han ei voi olla vain yksi nainen, ja hanta on syyta tavata muita naisia. I isku vasten minun kohdata hanet myos jaljella. Olen pettynyt Venajan miehet. Ei En loyda rakkautta. Miksi Kauneus kuuluu eri vaahto? Nyt olen paattanyt loytaa miehia muusta maasta. Ja olen pettynyt miehia nuorempia. Haluan aloittaa keskinaisen suhteita miehen vanhimmat ian. toivoisin, etta te tiesitte, ikaan katsomatta ei pelota pois minua. Olen erityisesti etsia ihmisen vanhinta ika ja siksi olen kirjoittanut teille. Toivottavasti ette vastusta vastaa nainen nuorena. Isani sotilas ja nain ollen meidan perhe matkusti ympari Venajaa paljon.Asun minun aiti ja isi 10 km Kazan on Suburb. Tietoja minun vanhemmat kerron seuraavalla kerralla enemman.Haluan etsia, miten elamassa.Joka paiva menen keskustaan Kazan tyota. En loytanyt tyota reunalle kaupunki. vain keskustassa Kazan, on helpompi menna paivittain keskustaan Kazan tyota, kaytan bussikuljetus. Tyoskentelen kampaaja ja kauneushoitola. :)Se monimutkaisia ja vastuullista tyota, mutta mina en pelkaa vastuuta. :)Noin minua paljon miehia, mutta naen ne nurinpain.Baari, Revelry, sanky, ja aamulla hei hei! Se ei ole minulle.Haluan loytaa rakkautta! Toivon, mita voit ymmartaa kirjeeni?Se ei ole ongelma sinulle? Ilmoittaa minulle?! Tiedan, Suomen kieli vahan. Isoisani tiesi Suomen kielen ja se auttoi minua ymmartamaan, se oli osallistujan sodan ja sen piti olla Suomen sodan aikana. Mutta sota on paattynyt myos En halua noin surullinen.Kirjoitan teille Internet-kahvilassa. Voin kirjoittaa sinulle joka paiva.Toivon, etta kirje ei pelota pois sinua.Haluan, mita tiesi minun luonne ja minun elamankaari.Nyt minulla on joitakin kysymyksia teille.Kerro minulle elamastasi.Kerro minulle about your city.On erittain mielenkiintoista minulle.Sinulla lapsia?Jos sinulla on lapsia, etta se ei ole ongelma minulle.Olen hyvin paljon rakkautta lapsille, ja toivon saavani lapsia joskus.Olet ollut naimisissa? Mita sina viela haluat tietaa minusta?Toivon, etta saat vastauksen nopeasti.I voi tuhota tulivuori tai fond kissanpentu. Se riippuu teista:) Terveisin MARINA" LoooLLL

        Juuri sama kirje minulle, huijausta se on, nyt vaan Natalya, kuvia sillä tuntuu olevan tosipaljon itsestään, todella hemaiseva ja kaunis nainen, myyjä toimii Suburb Kazan kaikki mikä liittyy kodin kunnostus ja rakentaa


    • j.v-77

      Minä kans viestittelin erään (Pietarissa) asuvan neidin kanssa,joka kirjoitteli parin viikon meilailun jälkeen,rakastuneensa minuun ja haluavansa tulla Suomeen tapaamaan minua,mutta tarvitsi rahaa ja jätti ihan VISA-korttinsa numeron johon voisin rahaa laittaa matkaa varten.
      Se kirjoittelu tyssäsi siihen.

      • Yks miäs vaa..

        Moro! mä kirjoittelin peräti 2 kk:n ajan jatkuvasti eräälle neidolle tän neitokaisen nimi on
        Maria Komova oli kovasti tulossa mua tapaamaan tänne Tampereelle.Olis kuulemma tarvinnu rahaa,passiin viisumiin ja junalippuun.Eritteli oikein paljonko passi viisumi ja junalippu maksaa.Piti kuulemma maksaa kaikki etukäteen,hän ei ollu vailla kuin 350e.Kirjoitin etten lähetä rahaa,mutta voin tulla itse sua sinne tapaamaan.
        Ei ole kiltsistä enää mitään kuulunut..


      • Yks miäs vaa..
        Yks miäs vaa.. kirjoitti:

        Moro! mä kirjoittelin peräti 2 kk:n ajan jatkuvasti eräälle neidolle tän neitokaisen nimi on
        Maria Komova oli kovasti tulossa mua tapaamaan tänne Tampereelle.Olis kuulemma tarvinnu rahaa,passiin viisumiin ja junalippuun.Eritteli oikein paljonko passi viisumi ja junalippu maksaa.Piti kuulemma maksaa kaikki etukäteen,hän ei ollu vailla kuin 350e.Kirjoitin etten lähetä rahaa,mutta voin tulla itse sua sinne tapaamaan.
        Ei ole kiltsistä enää mitään kuulunut..

        Jäi tosta äsken mainitsematta että tää pimu asuu Pietarissa..


    • minulla samanlainen kokemus, mutta eri tyttö, hän 26v, samanlailla kirj minulle kuin sinullekin.
      oli kans kazanista. lähetin 260 euroa, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
      t. sinisilmäinen.
      markku.

      • M.ki.p

        Moi.

        Täällä mulla oli inna nimellä esiintyvä 32v nainen joka zheboksarysta. Kirjoittelin 4kk sen kanssa ja läheti kuvia mulle itsestään. Sitten yksi päivä ehdotti että tulee suomeen mutta tarvii rahaa matkalippuihin. No ei ole näkyny naista vaikka vielä varmisti että olenhan sitten vastassa helsingin lentoasemalla.
        Tässä taas yks tapaus muiden joukkoon. Hukattua aikaa ja mieli pahana.


    • voe vitalis

      Voin kertoa että se nainen (tai kirjoittajana mies) on 99,99% huijari elä hyvä mies lähetä sinne rahaa,,vaan ehdota että itse tuut sinne,niin näät että ei vaan onnistu,vaan se haluaa sun rahat,eli sun pitää lähettää,,ota ny järki käteen! käy kattomassa scammers sivustolla sen naisen nimellä kuvaa,,mutta yllätyt kun näetkin hänet esim. 6 eri nimellä,,sama nainen on ottanut minuunkin yhteyttä,ja hän on nuori ja kaunis,mutta kirjoittaja on monta kertaakin mies,,se yrittää vaan sulta rahat,,ja jos ne lähetät voit olla 100% että mitään et kuule sen jälkeen hyvä mies järki käteen!!!!

    • Sinulla luultavasti on sama nainen kazanin kaupungista joka kirjoittelee samoja asioita...ja pyytelee rahaa..lentolippuun....on laittanut kopion lentolipusta sähköpostiini...piti eilen tulla...mutta äkkiä ei ollutkaan rahaa...ja antoi moskovalaisen pankin osoitteen johon piti mukamas rahaa laittaa...en laittanut....kumma kun lentolippu valmiina...ja ei tulekkaan....kampaaja kazanista...vanhemmat asuu n.10 kilometriä keskustasta...kauniita kuvia...välillä punainen tukka...välillä vaalea...suloinen kuin mikä...onko huijari...mut 36.-vuotias marina tämäkin...vakuuttelee rakkautta ja kertoomiten ei halua venäläistä miestä...ja on joutunut ostamaan kaasupistoolin kun oli yritetty johonkin autoon väkisin....
      hienoa tekstiä käännös koneella tule...rakkautta vannotaan...ei aluksi mut kun aikaa meni...rupesi rahaa pyytämään....ja tänään viimeksi tuli viesti"ei rahaa,en pääse tulemaan;lähetä rahaa niin rakastetaan"..kun sanoin etten lähetä vaan tule tänne jos olet tulossa ...niin runot loppui...ei tule enään kuinka rakastaa....kun luin juttusi niin..ajattelin että liekö sama marina....([email protected]) taisi olla sähköposti.......ja yksi oli [email protected] jos luet....onko sinulle tullu kopio lentolipusta

      • Terve !

        Ei kellään sattuis olemaan kuvaa ko. naisesta. Siitähän sitä näkisi, onko sama tyyppi vai vaihteleeko sujuvasti myös kuvia.


    • j.v-77

      Mulla oli muutaman kuukauden venäläinen kauniita kuvia (itsestään?) liitteinä lähettänyt tyttönen,joka väitti olevansa 28-vuotias,mutta valokuvista päätellen oli todellisuudessa ehkä,korkeintaan niukinnaukin 20-vuotias.
      Kun hän alkoi kinuta rahaa päästäkseen Suomeen ja laittoi VISA korttinsa numerosarjan sähköpostitse niin laitoin samantien välit poikki (hän kertoi sentään käyvänsä töissä) niin luulisi olevan rahaa sentään lentolippuun ja viisumiin!
      Itselläni on (Suomen oloihin )pienet tulot joten laitoin samantien välit poikki (alkoi "hälytyskellot" soida)
      Suosittelen ettet sorru maksumieheksi,mutta...tee kuinka parhaaksi katsot,mutta älä pety,ellei hän saavu Suomeen,mutta rahat hän varmasti huolii!

      • snake2

        Itselläni nyt kolmas kirjoittelukaveri menossa ja kaksi ekaa olivat huijareita. Eivät kerenneet rahaa ees pyytämään kun tajusivat et tätä miestä ei huijata ja häipyivät sovinnolla. No nyt on sitten kolmas ja tää tupsahti jonkun mukamas välitystoimiston kautta jossa suositeltiin mulle tätä tyttöä ja liitteenä yhteystiedot tietysti kuvan kanssa tyttöön. Tietenkin tyttö kaunis kun mikä ja 35 vuotias eli ei nuorimmasta päästä kuitenkaan. Jo meinasin hetken että oliskoos nyt koneen toisessa päässä sellainen joka ei olekkaan huijari. Nainen kertoi olevansa jokin korkeakoulun opettaja ja uskonnollisen taustan omaava ja kyseli hyvin paljon omasta suhtautumisesta uskontoon. No mähän en nyt ole ollenkaan sinne päinkään ja käsivarretkin tatuoitu käärme ja kalloaiheella :) Kuitenkaan mikään ei ole tytön päätä kääntänyt pois ja nyt tulee taas sitä rakastan sinua juttua ja alko vaihteeks kellot raksuttamaan onko tuokin huijari. Tuo reaaliteetin puuttuminen asioista että toista nyt voisi rakastaa pelkän netin välityksellä ainakin mulla kalskahtaa ilkeesti. Viimisessä viestissä nainen vastasi johonki kysymykseen jota mielestäni en ole edes kysynyt ja allekirjoituksena ollut nimi oli muutettu sekin eli mulle tuli ilmeisesti jollekkin muulle tarkoitettu viesti :) luulen että rahaa ei kerkee tääkään neito/ mies pyytämään, mutta mistä helvetistä löytyy noita ihan oikeasti siis tyttöjä eikä näitä helvetin huijareita !! ??


      • snake2
        snake2 kirjoitti:

        Itselläni nyt kolmas kirjoittelukaveri menossa ja kaksi ekaa olivat huijareita. Eivät kerenneet rahaa ees pyytämään kun tajusivat et tätä miestä ei huijata ja häipyivät sovinnolla. No nyt on sitten kolmas ja tää tupsahti jonkun mukamas välitystoimiston kautta jossa suositeltiin mulle tätä tyttöä ja liitteenä yhteystiedot tietysti kuvan kanssa tyttöön. Tietenkin tyttö kaunis kun mikä ja 35 vuotias eli ei nuorimmasta päästä kuitenkaan. Jo meinasin hetken että oliskoos nyt koneen toisessa päässä sellainen joka ei olekkaan huijari. Nainen kertoi olevansa jokin korkeakoulun opettaja ja uskonnollisen taustan omaava ja kyseli hyvin paljon omasta suhtautumisesta uskontoon. No mähän en nyt ole ollenkaan sinne päinkään ja käsivarretkin tatuoitu käärme ja kalloaiheella :) Kuitenkaan mikään ei ole tytön päätä kääntänyt pois ja nyt tulee taas sitä rakastan sinua juttua ja alko vaihteeks kellot raksuttamaan onko tuokin huijari. Tuo reaaliteetin puuttuminen asioista että toista nyt voisi rakastaa pelkän netin välityksellä ainakin mulla kalskahtaa ilkeesti. Viimisessä viestissä nainen vastasi johonki kysymykseen jota mielestäni en ole edes kysynyt ja allekirjoituksena ollut nimi oli muutettu sekin eli mulle tuli ilmeisesti jollekkin muulle tarkoitettu viesti :) luulen että rahaa ei kerkee tääkään neito/ mies pyytämään, mutta mistä helvetistä löytyy noita ihan oikeasti siis tyttöjä eikä näitä helvetin huijareita !! ??

        Kun näyttää kuitenkin olevan tyyppejä jotka lähettävät tai ovat lähettäneet rahaa noille venäläisille niin pistetäämpäs pari juttua miten tunnistaapi nuo huijarit. Itse perehdyin asiaan hieman, kun omat kirjoittelukumppanit olleet kaikki näitä huijareita ja kuitenkin olisi mukavampi kirjoitella jonkun kanssa, joka ei huijari ole. Kaivelin hieman netin syövereitä ja oikein mainioita foorumeita ja oppaita tästä aiheesta tullut vastaan.
        Ensimmäinen tietenkin, että kunnolliset venäläiset naiset ovat ylpeitä ihmisiä eivätkä koskaan pyydä rahaa, eivätkä koskaan edes vihjaile asiasta. Jos heillä ei ole varaa itse matkustaa, pyytävät he miestä matkustamaan sinne.

        Toinen. Eivät venäläisetkään niin tyhmiä ja idiootteja ole että rakastavat miestä parin viestin jälkeen ja yleensäkään ei ole realistista rakastua tapaamatta ja netissä.

        Kolmas. Jos nainen ei vastaa omiin kysymyksiin, niin selvä huijari. Kysykää paljon kysymyksiä, kun nämä huijarit eivät edes tekstejänne lue ja tuosta voipi sitten heti päätellä paljonkin.

        Neljäs. Kopioikaa tytön sähköpostiosoite ja liittäkää googlen hakuun. Tunnetut huijarit löytyvät helposti tällä konstilla ja aukeaa erilaisia foorumeita joista voitte lukea esim mikä kirje tulee teille seuraavaksi :)

        Viides. Selvittäkää ip osoite ja jos lähde sijaitsee Marin kaupungissa niin varma huijari koska suurin osa huijauksista tulee tuolta ja pienempi osa Kazanista.

        Kuudes. Jos tyttö väittää olevan pienestä paikasta kuten chebokstary, kazan ym ja mainitsee internet kahvilan viesteissään on jälleen melko varma huijari asialla.

        Hyvä myös muistaa että yleensäkään kuvissa olevat tytöt eivät itse ole useinkaan näitä huijareita, vaan yhtälailla uhreja kun huijatutkin. Kuvat siis useimmiten aivan viattomista ihmisistä, joilla ei itselläkään ole tietoa heidän kuviensa pyörivän netissä ja tuossa tarkoituksessa.
        Myöskään ei kannata näille huijareille lähteitä paljastaa mistä löytynyt tietoa, joka paljastanut huijausyritykset. On iso joukko ihmisiä, jotka ovat tutkimassa ja jakamassa tietoa näistä huijareista, eikä järkeä lähteä niistä huutelemaan näille huijareille, vaan parein antaa olla ja poistua itse kuvioista vähin äänin.
        Hyvä ohje oli sekin, että useimmiten seuranhakupalstat, joissa vain näitä kauniita naisia, ovat myös näiden huijareiden ylläpitämiä. Monta tällaista palstaa löytyykin googlettamalla tytön sähköpostiosoite ja osa linkeistä vie erilaisiin foorumeihin ja mustiin listoihin, mutta myös seuranhakupalstat löytyvät joissa kyseiset tytöt myös tyrkyllä.
        Jos siis halajatte venäläisiä kunnollisia naisia, niin perehtykää nyt ensin siihen ettette ainakaan tule ensimmäisenä huijatuksi ja tietoa löytyy netistä vaikka miten paljon välttääkseen nämä huijaukset. Itse jo kyllästyin noihin huijareiden laaritteluihin ja olenkin suoraan jo ekaan viestiin kirjoittanut että kokemusta huijareista jo tarpeeksi ja mun puolesta voivat painua vittuun jos sellasissa aikeissa ovat. Kuitenkin täsmentänyt että ihan reality tytöt ehdottomasti keskustelemaan vaan. On muuten ollut aika rauhallista nyt :)


      • Asiantuntijoita :D
        snake2 kirjoitti:

        Kun näyttää kuitenkin olevan tyyppejä jotka lähettävät tai ovat lähettäneet rahaa noille venäläisille niin pistetäämpäs pari juttua miten tunnistaapi nuo huijarit. Itse perehdyin asiaan hieman, kun omat kirjoittelukumppanit olleet kaikki näitä huijareita ja kuitenkin olisi mukavampi kirjoitella jonkun kanssa, joka ei huijari ole. Kaivelin hieman netin syövereitä ja oikein mainioita foorumeita ja oppaita tästä aiheesta tullut vastaan.
        Ensimmäinen tietenkin, että kunnolliset venäläiset naiset ovat ylpeitä ihmisiä eivätkä koskaan pyydä rahaa, eivätkä koskaan edes vihjaile asiasta. Jos heillä ei ole varaa itse matkustaa, pyytävät he miestä matkustamaan sinne.

        Toinen. Eivät venäläisetkään niin tyhmiä ja idiootteja ole että rakastavat miestä parin viestin jälkeen ja yleensäkään ei ole realistista rakastua tapaamatta ja netissä.

        Kolmas. Jos nainen ei vastaa omiin kysymyksiin, niin selvä huijari. Kysykää paljon kysymyksiä, kun nämä huijarit eivät edes tekstejänne lue ja tuosta voipi sitten heti päätellä paljonkin.

        Neljäs. Kopioikaa tytön sähköpostiosoite ja liittäkää googlen hakuun. Tunnetut huijarit löytyvät helposti tällä konstilla ja aukeaa erilaisia foorumeita joista voitte lukea esim mikä kirje tulee teille seuraavaksi :)

        Viides. Selvittäkää ip osoite ja jos lähde sijaitsee Marin kaupungissa niin varma huijari koska suurin osa huijauksista tulee tuolta ja pienempi osa Kazanista.

        Kuudes. Jos tyttö väittää olevan pienestä paikasta kuten chebokstary, kazan ym ja mainitsee internet kahvilan viesteissään on jälleen melko varma huijari asialla.

        Hyvä myös muistaa että yleensäkään kuvissa olevat tytöt eivät itse ole useinkaan näitä huijareita, vaan yhtälailla uhreja kun huijatutkin. Kuvat siis useimmiten aivan viattomista ihmisistä, joilla ei itselläkään ole tietoa heidän kuviensa pyörivän netissä ja tuossa tarkoituksessa.
        Myöskään ei kannata näille huijareille lähteitä paljastaa mistä löytynyt tietoa, joka paljastanut huijausyritykset. On iso joukko ihmisiä, jotka ovat tutkimassa ja jakamassa tietoa näistä huijareista, eikä järkeä lähteä niistä huutelemaan näille huijareille, vaan parein antaa olla ja poistua itse kuvioista vähin äänin.
        Hyvä ohje oli sekin, että useimmiten seuranhakupalstat, joissa vain näitä kauniita naisia, ovat myös näiden huijareiden ylläpitämiä. Monta tällaista palstaa löytyykin googlettamalla tytön sähköpostiosoite ja osa linkeistä vie erilaisiin foorumeihin ja mustiin listoihin, mutta myös seuranhakupalstat löytyvät joissa kyseiset tytöt myös tyrkyllä.
        Jos siis halajatte venäläisiä kunnollisia naisia, niin perehtykää nyt ensin siihen ettette ainakaan tule ensimmäisenä huijatuksi ja tietoa löytyy netistä vaikka miten paljon välttääkseen nämä huijaukset. Itse jo kyllästyin noihin huijareiden laaritteluihin ja olenkin suoraan jo ekaan viestiin kirjoittanut että kokemusta huijareista jo tarpeeksi ja mun puolesta voivat painua vittuun jos sellasissa aikeissa ovat. Kuitenkin täsmentänyt että ihan reality tytöt ehdottomasti keskustelemaan vaan. On muuten ollut aika rauhallista nyt :)

        Joo, Kazan, tuo pieni vähän reilu miljoonan ihmisen kaupunki Venäjällä. :D

        Ja Chebokstary on vain vaatimaton 450 000 ihmisen tuppukylä...


      • trw
        Asiantuntijoita :D kirjoitti:

        Joo, Kazan, tuo pieni vähän reilu miljoonan ihmisen kaupunki Venäjällä. :D

        Ja Chebokstary on vain vaatimaton 450 000 ihmisen tuppukylä...

        Se on toi Kazan ja Cheboksaryn alueet oikein erkoistuneet viime aikona rahan keräämiseen
        niiltä onnettomilta jotka luottavat sokeasti näihin Venäläisiin tyttöihin / miehiin.
        Siispä rahaa ei pidä missään nimessä sinne laittaa,jos on pakko saada niin menee rajan yli saa jo 20 E
        helpotusta asiaan sisämaassa vähän enemmän,kallista huvia maksaa satoja euroja kuvista ja
        lupauksista rakkaudesta sinua kohtaa joka voi olla vaikka mies.
        Moni on maininnut että eivät lue lähettämääsi tekstiä, no eihän ne kerkee niitä millän lukemaan
        kun bisnes vie kaiken ajan kuten kuvaukset teksti pohjien teko ym.....
        kokeileppa vaikka sinä et skannaat kirjasta sivun ja laita alle oman nimesi ja plä plää niin saat
        saat takaisin mitä ihanimman kirjeen kuvan kera.
        Minulle tämä on kuin peli jota harrastan huvikseni,niille kelpa melkein mikä painettu teksti tahaansa
        mukava se on olutta maistella ja naureksia kun näitä rakkaita riittää ja saa postia paljon.
        Kyllä niitä mahtaa vitutta kun ovat käyttäneen kallista bisnes aikaa minunlaiseeni ihmiseen
        joka tietää alusta alkaen kuinka se kuvio etenee, sen voi jo päätellä tekstistä milloin
        rahan kysyminen alkaa olla lähellä.
        Lupaukset rahan laittamisesta, niin sitäkin voi hidastella keksimällä vaikka mitä syitä voi olla
        että saat parmpia kuvia vielä mitä olet saanut aikaisemmin.

        Teen tämän siksi että jos heillä on otsaa tulla väittämään minulle rakastavansa vain minua
        vaikka faktat toisin näyttä on minullakin oikeus tehdä samoin myös heitä kohtaan.

        Tuhma saa olla mutta ei tyhmä.
        Terveisin: поме́шанный любо́вь


      • sikako
        trw kirjoitti:

        Se on toi Kazan ja Cheboksaryn alueet oikein erkoistuneet viime aikona rahan keräämiseen
        niiltä onnettomilta jotka luottavat sokeasti näihin Venäläisiin tyttöihin / miehiin.
        Siispä rahaa ei pidä missään nimessä sinne laittaa,jos on pakko saada niin menee rajan yli saa jo 20 E
        helpotusta asiaan sisämaassa vähän enemmän,kallista huvia maksaa satoja euroja kuvista ja
        lupauksista rakkaudesta sinua kohtaa joka voi olla vaikka mies.
        Moni on maininnut että eivät lue lähettämääsi tekstiä, no eihän ne kerkee niitä millän lukemaan
        kun bisnes vie kaiken ajan kuten kuvaukset teksti pohjien teko ym.....
        kokeileppa vaikka sinä et skannaat kirjasta sivun ja laita alle oman nimesi ja plä plää niin saat
        saat takaisin mitä ihanimman kirjeen kuvan kera.
        Minulle tämä on kuin peli jota harrastan huvikseni,niille kelpa melkein mikä painettu teksti tahaansa
        mukava se on olutta maistella ja naureksia kun näitä rakkaita riittää ja saa postia paljon.
        Kyllä niitä mahtaa vitutta kun ovat käyttäneen kallista bisnes aikaa minunlaiseeni ihmiseen
        joka tietää alusta alkaen kuinka se kuvio etenee, sen voi jo päätellä tekstistä milloin
        rahan kysyminen alkaa olla lähellä.
        Lupaukset rahan laittamisesta, niin sitäkin voi hidastella keksimällä vaikka mitä syitä voi olla
        että saat parmpia kuvia vielä mitä olet saanut aikaisemmin.

        Teen tämän siksi että jos heillä on otsaa tulla väittämään minulle rakastavansa vain minua
        vaikka faktat toisin näyttä on minullakin oikeus tehdä samoin myös heitä kohtaan.

        Tuhma saa olla mutta ei tyhmä.
        Terveisin: поме́шанный любо́вь

        Eli on tullut jo muutaman viikon aikana kirjoiteltua muutaman "Olgan" kanssa ja yhdyn kyllä tämän keskustelun jäseniin mielipiteissäni. Eli pelkkää buisnesta se on sieltä suunnalta ja tällaiset hienot
        miehet mitä me olemme ansaitsemme kunnon kaverin. Tuossa joku kyseli onko kellään kokemusta
        jostain todella suhteeseen johtaneesta oikeasta kirjeenvaihdosta ja samaa minäkin kysyn tässä, olisi kiva tietää jotain positiivistakin. Sille kaverille joka oli jo lähettänyt sen 260 EUR niin sanon
        että tosiaan hänkin löytää kyllä jostain oikean rakkauden, eli jostain todelliselta foorumilta, kasvoista kasvoihin kun päätöksensä tekee.

        Itse olin äsken vielä kirjeenvaihdossa erään nuorehkon naisen kanssa (Kazan); kirjoittelimme tosin
        viime syksystä asti ja ei rahasta ja lentolipuista puhuttu koko syksynä, mutta kovasti pursui päivä
        päivältä enemmän sitä rakkaustavaraa sanallisesti, mutta seassa tosielämäänsäkin. Kuvat olivat luonnollisia eli eivät malliteelmiä, vaan arkielämästä. Jätin sitten kirjeenvaihdon pariksi kuukaudeksi ja aloitin uudelleen pari kuukautta sitten.

        Sama rauhallinen malli jatkui, mutta jossain vaiheessa alkoi hänellä runosuoni sykkimään vähän samaan tapaan kuin noilla "Olgilla" ja alkoi hälytyskelloni soimaan, tosin kauniisti koska mikäpä siinä oli katsellessa taas niitä kivoja mutta edelleen aivan arkisia kuvia ja lukea liirumia.

        Sitten tuli se lentolippuvaihe ja peräti puhelinyhteydetkin heräsivät ja kerran vastasin puhelimeen, mutta jännittikö tyttöä vai/tai oliko eri tyyppi puhumassa, mutta jokin ei trimmannut enkä sitten vastannut enää puheluihin. Kaikki muuta kuin liirumia pursuvat lauseet keskittyivät enemmän lentolippuun ja rahansaamiseen hänen puoleltaan.

        Pariin otteeseen sanoin suoraan, että sorry mutta en luota tuollaiseen touhuun ja lopulta sanoin että tulkoon omine tukeineen jos rakastaa niin kovasti ja sanoin samalla kuinka kuulemma vanäläinen nainen on ylpeä eikä rahaa kerjää jos mielenkiinto on kyseessä todella siihen toiseen ihmiseen.
        Nämä hän otti loukkauksena ja liirumi väheni huomattavasti ja puhui kuin ihmiselle puhutaan. Rakkauden vastapainona hän näköjään piti kuitenkin sitä lentolippua eestaas ja mitä vähän ostoksia siinä tullessa Moskovassa rahaa olisi tarvinnut. Sanoin että rahaa ei tule.

        Tuumaan, että se nainen on yhteenlaskettuna sekoitus jännityksen hakemista, raha-asioiden hoitamista ja mielenkiintoa länsimaiseen kulttuuriin pääosissa raha tietysti. Liekö venäläisellä naisella erillainen käsitys rakkaudesta kun vertaa vaikka suomalaiseen, varmaan. Epäilemättä siellä miehelle annetaan valtaa aika lailla kunhan on vaan muuten tolkun mies eli ei läträä viinan kanssa eikä pieksä perhettään. Ja miehen tulee huolehtia kait kaikesta talouspuolesta huushollissa eli rahasta.

        Tuosta tämän naisen "liirum laarumista" vielä että se oli muuta kuin mitä noiden "olgien" vastaavat teelmät, mutta tältäkään tytöltä ei juuri vastausta saanut suoraan kysymykseen. Muuta kuin sitten kun rahasta puhutaan.

        Takana voi olla tosin mieskin tai vaikka sekä mies että nainen, mutta kokonaisuudesta katsellen tuossa tapauksessa oli nainen.
        Juttelimme englanniksi ja se oli hänellä kohtalaista vähintäänkin. Kaikki koulutus ja työasiat hän selvitti jo syksyllä. Mutta omasi joko yksisuuntaisen huomiokyvyn tai sitten hänkin on "Olga".

        Rahaa emme veljet lähetä, sovimme niin, vai mitä?

        t:veli ponteva


    • Scambuster

      Eli et missään tapauksessa lähetä rahaa.

      Nämä deittisaitit ovat pullollaan toinen toistaan kauniimpia venakoita tai ukrainalaisia. Kokemukseni mukaan noin 100% heistä ovat huijareita.

      Yksinäinen Venäläinen nainen ei simppelisti saa viisumia suomeen. Sun pitää lähettää hänelle kutsukirje, joka tulee viisumihakemuksen liitteeksi, jossa vakuutat että vastaat hänen oleskelunsa aiheuttamista kuluista. Saattaa olla että lisäksi sulta vaaditaan käyntiä Venäjän konsulaatissa.

      Suomen viisumi maksaa Venäjän ja Ukrainan kansalaisilta noin 30 eur. Vakuutus noin 20 eur. Passi maksaa sitten jonkun kympin.

      Nämä huijarit esittävät noita päättömiä hintoja ja saattavat jopa laittaa mukaan käyttämänsä matkatoimiston osoitteen. Suomen Venäjän konsulin www -sivuilla on lista matkatoimistoista jotka ovat hyväksyttyjä. Nämä akkojen tarjoamat toimistot ovat silkkaa huijausta.

      Eli jos muijalle nyt laittaa rahaa vaikka ton 452 eur, se ei simppelisti pelkällä rahalla tänne pääse, vaikka haluaisikin. Mutta tuskinpa se tänne tulossa onkaan, rahojasi et tule koskaan näkemään, etkä muijaakaan.

      Joskus tuo muija saattaa muka olla tulossa saatuaan rahat, mutta sitten Moskovassa esim.
      - rahat ryöstetään ja se pyytää sulta hädissään lisää
      - jää kiinni tullissa muka tuliaisesta ja tarvii rahaa sakkoihin esim. 2000 eur

      Joka tapauksessa tuo pitkäsäärinen blondi häviää yhtäkkiä kuin tuhka tuuleen, rahojen kanssa tottakai.

      Valokuvat ovat usein länsimaisten mallitoimistojen mallityttöjen pöllittyjä kuvia, pornotähtiä tai kolmossivun tyttöjä. Tai sitten joku Ivan on laittanut rahoiksi ja myynyt ex-tyttöystävästään ottamansa kuvat rikollisille.

      Ennen kuin rupeat noiden kanssa pelamaan, lue aluksi vaikkapa http://www.romancescam.com/forum/portal.php juttuja. Samalta sivulta on linkki näppärään työkaluun, jolla voi hakea saamiaan valokuvia huijareiden käyttämien joukosta, linkki http://www.scamdigger.com/

      Nämä muijat saattavat olla erittäin vakuuttavia, kaikki kuvat eivät ole mallimitat täyttävien kuvia, mutta samanlaisia huijareita kuin nuo mallitkin.

      Jos olet yli 40v, eronnut ja annat deittisaitin profiilissasi ja valokuvissasi reppanan vaikutelman, suosiosi on taattu, mutta ihan eri tavalla kuin kuvittelet. Tuollainen profiili oikein imee huijareita puoleensa.

      Trackaa saamasi sähköpostit. Yleensä aina ne tulevat ihan muualta kuin mistä akka ne väittää lähettävänsä. Muutamat postit mitä olen saanut ovat tulleet mm. Amsterdamista. Moni käyttää proxya piilottamaan sijaintinsa, mutta koska nämä scamarit ovat yleensä onnettomia tunareita, tämäkin paljastuu helposti: muijan posteja tulee päivän välein eri puolilta ryssiä ja sitten yhtäkkiä jenkeistä ja sitten taas ryssistä. Ovat niin saamarin tyhmiä että käyttävät aina eri proxypalvelimia, jolloin maat vaihtuvat nopeammin kuin Kimmo Kiljusella. Gmail -posteja ei pysty oikein trackaamaan.

      Pidä hauskaa noiden ämmien kustannuksella. Pyydä esim. lähettämään valokuva jossa he pitävät paperia kädessään johon on kirjoitettu ( suomeksi, tottakai, ei ne sitä ymmärrä. Oletetaan että olet Pekka ja se muija on Natalia ): " Hei Pekka, minä olen Natalia ja saat panna minua perseeseen ". Teetä näistä valokuvia ja laita vaikka kehyksiin vessan seinälle :-)

      Tosiasiassa noiden ämmien takana on normaalisti liuta nuoria miehiä. Heillä saattaa olla apuna myös naisia, joita käytetään mm. noihin valokuviin ja puhelinkeskusteluihin uhrien kanssa. Bat! -ohjelmalla tehdään näitä massapostauksia, joissa pelkkä vastaanottajan ( = uhrin ) nimi on aina muutettu, eikä sekään edes mene aina oikein. Eli saamasi kirjeet ovat täyttä tuubaa, koska lähettämiäsi kirjeitä ei lue kukaan. Viesteihin vastaa tietsikka esikäännetyillä vakiokirjeillä, joissa sitten on liitteenä pikkutuhmia valokuvia. Noin kolmannen kirjeen jälkeen muija on jo menossa naimisiin ja vouhkaa ikuista rakkautta ja kuvailee kirjeissään miten nussii kohta kanssasi, ei puutu kuin noi matkarahat.

      Pitäkää ainakin hauskaa. Säkällä voitte löytää ihan oikeankin rehellisen slaavilaisen kaunottaren, mutta minä olen päätynyt olemaan pelkkä scambuster.

      Pete

      • Scambuster

        Muutama asia jotka on hyvä pitää mielessä

        - muijan mielestä paikalliset miehet juoppoja, karkeita, eivät romanttisia, pettäjiä, väkivaltaisija jne. Siksi kattelevat lännestä miestä
        - vanhemmat kuolleet, eronneet, ei ollenkaan sukulaisia elossa tms. Paras satu minkä kuulin: iskää ei ole edes nähnyt, koska kuoli Chernobilissä
        - tämä second half -olio, joka on hakusessa, ei löydy kuulemma siitä kusireviiristä, jossa nyt asuvat.
        - korostavat harrastavansa kuntoilua, jotta kroppa pysyy kunnossa. Yksi muija sanoi että hänellä on isot tissit ja hyvä perse ja tykkää paneskelusta miehen kanssa.
        - kertovat käyttävänsä saamiisi kirjeisiin kääntäjää. Noin kolmannen kirjeen jälkeen tulee lasku tältä kääntäjältä, koska tämän muijan rahat loppuivat. Yleensä kirjeessä juuri tätä ennen ollaan jo makkarissa, jatkoa satuun saa kun maksaa tälle kääntäjälle. Kerran tsekkailin jälkiä ja kävi ilmi että tämä kääntäjä ja muija olivat yksi ja sama taho.
        - olet yli 40v ja äskettäin eronnut. Tämmöinen henkilö on loistava uhri huijareille
        - valokuvat mallitoimiston mallien luokkaa, tai sitten aika provosoivia eli voi näyttää persettäänkin kuvissa. Pyydä tämmöiseltä akalta ns. beavershot, se voi sen lähettääkin rahan toivossa :-)
        - kuvissa voi esiintyä tavallisen oloinen tyttö, joka jopa näyttää nimeäsi, päivän lehteä tms. saamassasi kuvassa. Huijareilla on joskus naisia apulaisina em. otoksiin. He voivat myös vastata puhelinsoittoihin.
        - eivät voi soittaa sinulle, koska se maksaa niin paljon. Tämä on totta, se maksaa pirusti soittaa suomeen ryssistä tai ukrainasta. Ratkaisu: neuvo käyttämään Skypeä, ei maksa mitään. Tässä kohtaa tulee yleensä ongelmia huijareilla ( ei tunne, ei ole, ei voi asentaa sinne nettikahvilaan jne ).
        - voivat antaa puhelinnumeron, johon soittaa. Saatteessa kerrotaan että on paikalla vain tiettyinä aikoina. Näissä numeroissa vastaa nauhoite, joita ainakaan minä en ymmärrä, oletan etta numero ei ollut voimassa. Oletuksena huijareilla on ettei se reppanamies uskalla soittaa ulkomaille.
        - Skype voi olla huijarillakin. Skypen profiilia ei kukaan tarkasta, näköpuhelinyhteys usein vakuuttaa uhrin. Muija voi jopa esitellä persettään nettikameralle, jotta saa matkarahat sulta.
        - kunnollinen slaavilaiskaunotar ei lähettele itsestään puolipukeisia kuvia ventovieraille. Tosin kunnon naisienkin kesken on ankaraa kilpailua miesten huomiosta, joten tästä usein tingitään. Mutta jos akka poseeraa tottuneesti kuin Jallun keskiaukeamallla, kannattaa rahat laittaa mieluummin vaikka siihen Jalluun.
        - jos 20v pitkäsäärinen missimittainen nainen vokottelee lähes 50v miestä, voi tästä jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Eivät nuoret naiset missään ole erityisen ihastuneita keski-ikäisiin miehiin
        - nettihuijauksisssa käytettyjä kuvia on SATOJA TUHANSIA!
        - hommatkaa postien tracking -työkalut.
        - jos emailin headerissa mainitaan Bat!, on syytä laittaa lisää jäitä hattuun. Ko -sähköpostiohjelma on huijarien vakiotyökalu personoituihin massapostauksiin
        - huijarit yrittävät väärentää headereita ja vaihtelevalla menestyksellä käyttävät proxya jälkiensä peittämiseen. Jatka jonkun aikaa kirjeenvaihtoa, yleensä ennemmin tai myöhemmin muijan postit tulevat yhtäkkiä toiselta puolelta maapalloa, koska ovat tunaroineet proxyserverin asetusten kanssa.

        Pitäkäähän veljet pää kylmänä. Näiden seireenien koukkuun voi moni mies mennä uskomattoman helposti. Jenkeissä jotkut miehet ovat laittaneet kymmeniä tuhansia taaloja huijareille. Yksi hölmö laittoi nettinaiselleen 2000 $ rahaa jotta tyttö saisi läppärin. Vähän myöhemmin hän sai sähköpostin, jossa kerrottiin tämän tytön kuolleen ja myös haudatun. Hölmö kyseli netissä että mistähän saisi noita dokkareita hautauksesta. Ei sitten yhtään ihmetellyt kuka sen sähköpostin lähetti, jossa hautauksesta kerrottiin.

        Kunnollinen slaavilaiskaunotar odottaa edelleen itseään kohdallani . Sen sijaan kymmeniä huijareita on tullut paljastettua. Tätä menoa tyhjennän koko www.site2date.com -sivuston naisista. Tähän mennessä KAIKKI ovat olleet huijareita. Siis ihan kaikki. Parhaat ovat olleet tosi vakuuttavia. Muistakaa tämä ja onnea onnen etsintään.!

        Pete


      • snake2
        Scambuster kirjoitti:

        Muutama asia jotka on hyvä pitää mielessä

        - muijan mielestä paikalliset miehet juoppoja, karkeita, eivät romanttisia, pettäjiä, väkivaltaisija jne. Siksi kattelevat lännestä miestä
        - vanhemmat kuolleet, eronneet, ei ollenkaan sukulaisia elossa tms. Paras satu minkä kuulin: iskää ei ole edes nähnyt, koska kuoli Chernobilissä
        - tämä second half -olio, joka on hakusessa, ei löydy kuulemma siitä kusireviiristä, jossa nyt asuvat.
        - korostavat harrastavansa kuntoilua, jotta kroppa pysyy kunnossa. Yksi muija sanoi että hänellä on isot tissit ja hyvä perse ja tykkää paneskelusta miehen kanssa.
        - kertovat käyttävänsä saamiisi kirjeisiin kääntäjää. Noin kolmannen kirjeen jälkeen tulee lasku tältä kääntäjältä, koska tämän muijan rahat loppuivat. Yleensä kirjeessä juuri tätä ennen ollaan jo makkarissa, jatkoa satuun saa kun maksaa tälle kääntäjälle. Kerran tsekkailin jälkiä ja kävi ilmi että tämä kääntäjä ja muija olivat yksi ja sama taho.
        - olet yli 40v ja äskettäin eronnut. Tämmöinen henkilö on loistava uhri huijareille
        - valokuvat mallitoimiston mallien luokkaa, tai sitten aika provosoivia eli voi näyttää persettäänkin kuvissa. Pyydä tämmöiseltä akalta ns. beavershot, se voi sen lähettääkin rahan toivossa :-)
        - kuvissa voi esiintyä tavallisen oloinen tyttö, joka jopa näyttää nimeäsi, päivän lehteä tms. saamassasi kuvassa. Huijareilla on joskus naisia apulaisina em. otoksiin. He voivat myös vastata puhelinsoittoihin.
        - eivät voi soittaa sinulle, koska se maksaa niin paljon. Tämä on totta, se maksaa pirusti soittaa suomeen ryssistä tai ukrainasta. Ratkaisu: neuvo käyttämään Skypeä, ei maksa mitään. Tässä kohtaa tulee yleensä ongelmia huijareilla ( ei tunne, ei ole, ei voi asentaa sinne nettikahvilaan jne ).
        - voivat antaa puhelinnumeron, johon soittaa. Saatteessa kerrotaan että on paikalla vain tiettyinä aikoina. Näissä numeroissa vastaa nauhoite, joita ainakaan minä en ymmärrä, oletan etta numero ei ollut voimassa. Oletuksena huijareilla on ettei se reppanamies uskalla soittaa ulkomaille.
        - Skype voi olla huijarillakin. Skypen profiilia ei kukaan tarkasta, näköpuhelinyhteys usein vakuuttaa uhrin. Muija voi jopa esitellä persettään nettikameralle, jotta saa matkarahat sulta.
        - kunnollinen slaavilaiskaunotar ei lähettele itsestään puolipukeisia kuvia ventovieraille. Tosin kunnon naisienkin kesken on ankaraa kilpailua miesten huomiosta, joten tästä usein tingitään. Mutta jos akka poseeraa tottuneesti kuin Jallun keskiaukeamallla, kannattaa rahat laittaa mieluummin vaikka siihen Jalluun.
        - jos 20v pitkäsäärinen missimittainen nainen vokottelee lähes 50v miestä, voi tästä jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Eivät nuoret naiset missään ole erityisen ihastuneita keski-ikäisiin miehiin
        - nettihuijauksisssa käytettyjä kuvia on SATOJA TUHANSIA!
        - hommatkaa postien tracking -työkalut.
        - jos emailin headerissa mainitaan Bat!, on syytä laittaa lisää jäitä hattuun. Ko -sähköpostiohjelma on huijarien vakiotyökalu personoituihin massapostauksiin
        - huijarit yrittävät väärentää headereita ja vaihtelevalla menestyksellä käyttävät proxya jälkiensä peittämiseen. Jatka jonkun aikaa kirjeenvaihtoa, yleensä ennemmin tai myöhemmin muijan postit tulevat yhtäkkiä toiselta puolelta maapalloa, koska ovat tunaroineet proxyserverin asetusten kanssa.

        Pitäkäähän veljet pää kylmänä. Näiden seireenien koukkuun voi moni mies mennä uskomattoman helposti. Jenkeissä jotkut miehet ovat laittaneet kymmeniä tuhansia taaloja huijareille. Yksi hölmö laittoi nettinaiselleen 2000 $ rahaa jotta tyttö saisi läppärin. Vähän myöhemmin hän sai sähköpostin, jossa kerrottiin tämän tytön kuolleen ja myös haudatun. Hölmö kyseli netissä että mistähän saisi noita dokkareita hautauksesta. Ei sitten yhtään ihmetellyt kuka sen sähköpostin lähetti, jossa hautauksesta kerrottiin.

        Kunnollinen slaavilaiskaunotar odottaa edelleen itseään kohdallani . Sen sijaan kymmeniä huijareita on tullut paljastettua. Tätä menoa tyhjennän koko www.site2date.com -sivuston naisista. Tähän mennessä KAIKKI ovat olleet huijareita. Siis ihan kaikki. Parhaat ovat olleet tosi vakuuttavia. Muistakaa tämä ja onnea onnen etsintään.!

        Pete

        Itselläni ollut myös toistakymmentä tyttöä lähettämässä näitä lepertelyjä ja joka ainoa samoja huijareita. Nyt olen pitänyt taukoa, kun ei huvita näiden koneiden tai huijareiden kanssa kirjoitella yhtikäs mitään.
        Hyvin helppoja ovat paljastaa ja viimeistään toisessa kirjeessä jo selviää, että huijari tässäkin taas.
        Puhelin numeroita on tullut minullekkin, mut en ole soittanut niihin, kun saanu jo selvitettyä tapauksen huijaukseksi muutenkin. Edellinen Ekaterina 29 jätti numeronsa ja sanoi, että voi soittaa milloin vaan, mutta kun kopioitti tuon numeron lauseineen ja googletti sen, niin jäljet veivät jälleen näille scammi foorumeille ja sama luritus samalla numerolla löyty useilta eri tytöiltä, mut nimi tietty sama :) Tässä vaiheessa en sit enempää takaisin kirjoittanukkaan.
        Jotkut ovat tosiaan olleet todella vakuuttavia ja parin kohdalla hetken jo miettinytkin onko nyt ihan tosi kyseessä, mutta tuo googletus on kyllä paljastanut kaiken hienosti ja kiitos tietenkin näille foorumeille, jotka näitä huijareita vastaan pelaavat.
        Kyllä itsekkin haluaisin ihan oikeissa aikeissa olevan tytön vielä löytää ja olen saanut ehkä yhden luotettavan kontaktin, joka asian puolesta työtä tekee ja joka varmistaa tyttöjen oikeellisuuden ja taustat. Varovainen kuitenkin saapi olla ja mihinkään ei kannata luottaa, eikä missään nimessä euron euroa lähetellä yhtikäs kelleen.


      • youtube-katsoja 381
        snake2 kirjoitti:

        Itselläni ollut myös toistakymmentä tyttöä lähettämässä näitä lepertelyjä ja joka ainoa samoja huijareita. Nyt olen pitänyt taukoa, kun ei huvita näiden koneiden tai huijareiden kanssa kirjoitella yhtikäs mitään.
        Hyvin helppoja ovat paljastaa ja viimeistään toisessa kirjeessä jo selviää, että huijari tässäkin taas.
        Puhelin numeroita on tullut minullekkin, mut en ole soittanut niihin, kun saanu jo selvitettyä tapauksen huijaukseksi muutenkin. Edellinen Ekaterina 29 jätti numeronsa ja sanoi, että voi soittaa milloin vaan, mutta kun kopioitti tuon numeron lauseineen ja googletti sen, niin jäljet veivät jälleen näille scammi foorumeille ja sama luritus samalla numerolla löyty useilta eri tytöiltä, mut nimi tietty sama :) Tässä vaiheessa en sit enempää takaisin kirjoittanukkaan.
        Jotkut ovat tosiaan olleet todella vakuuttavia ja parin kohdalla hetken jo miettinytkin onko nyt ihan tosi kyseessä, mutta tuo googletus on kyllä paljastanut kaiken hienosti ja kiitos tietenkin näille foorumeille, jotka näitä huijareita vastaan pelaavat.
        Kyllä itsekkin haluaisin ihan oikeissa aikeissa olevan tytön vielä löytää ja olen saanut ehkä yhden luotettavan kontaktin, joka asian puolesta työtä tekee ja joka varmistaa tyttöjen oikeellisuuden ja taustat. Varovainen kuitenkin saapi olla ja mihinkään ei kannata luottaa, eikä missään nimessä euron euroa lähetellä yhtikäs kelleen.

        http://www.youtube.com/watch?v=9T9eaodxYdE&feature=related
        paljon video-materiaalia youtubessa aiheesta, russian scam, nigerian scam, etc.


      • tooty
        snake2 kirjoitti:

        Itselläni ollut myös toistakymmentä tyttöä lähettämässä näitä lepertelyjä ja joka ainoa samoja huijareita. Nyt olen pitänyt taukoa, kun ei huvita näiden koneiden tai huijareiden kanssa kirjoitella yhtikäs mitään.
        Hyvin helppoja ovat paljastaa ja viimeistään toisessa kirjeessä jo selviää, että huijari tässäkin taas.
        Puhelin numeroita on tullut minullekkin, mut en ole soittanut niihin, kun saanu jo selvitettyä tapauksen huijaukseksi muutenkin. Edellinen Ekaterina 29 jätti numeronsa ja sanoi, että voi soittaa milloin vaan, mutta kun kopioitti tuon numeron lauseineen ja googletti sen, niin jäljet veivät jälleen näille scammi foorumeille ja sama luritus samalla numerolla löyty useilta eri tytöiltä, mut nimi tietty sama :) Tässä vaiheessa en sit enempää takaisin kirjoittanukkaan.
        Jotkut ovat tosiaan olleet todella vakuuttavia ja parin kohdalla hetken jo miettinytkin onko nyt ihan tosi kyseessä, mutta tuo googletus on kyllä paljastanut kaiken hienosti ja kiitos tietenkin näille foorumeille, jotka näitä huijareita vastaan pelaavat.
        Kyllä itsekkin haluaisin ihan oikeissa aikeissa olevan tytön vielä löytää ja olen saanut ehkä yhden luotettavan kontaktin, joka asian puolesta työtä tekee ja joka varmistaa tyttöjen oikeellisuuden ja taustat. Varovainen kuitenkin saapi olla ja mihinkään ei kannata luottaa, eikä missään nimessä euron euroa lähetellä yhtikäs kelleen.

        No hei jätkät,just hiplasin 600E matkahuollon raha lähetystä.teijän jutuissa oli samat paikkakunnat ja jutut.Käykää kurkkaan badoo.com.näkyy olevan aatola suommessa jo vallatu venäjälle on miestä ja naista.mikä on ku mies ajattelee sillä jalko välillä.jos näkee mielenkiintoisen muijjan,ei voi ajatelle muutaku miten halavattu ton kanssa kuksii.pitäskö perustaa meidän säästetyillä euroilla rahasto ja kokeilla kerta tuleeko sieltä ketää.


      • Stnapkle
        tooty kirjoitti:

        No hei jätkät,just hiplasin 600E matkahuollon raha lähetystä.teijän jutuissa oli samat paikkakunnat ja jutut.Käykää kurkkaan badoo.com.näkyy olevan aatola suommessa jo vallatu venäjälle on miestä ja naista.mikä on ku mies ajattelee sillä jalko välillä.jos näkee mielenkiintoisen muijjan,ei voi ajatelle muutaku miten halavattu ton kanssa kuksii.pitäskö perustaa meidän säästetyillä euroilla rahasto ja kokeilla kerta tuleeko sieltä ketää.

        No, mulle tuli kans tollanen viesti ja tietenkin lähdin siihen mukaan. Noh, tiesin todellakin mistä on kysymys ja mietin koska mahtaa pyytää rahaa, no viiden kirjeen jälkeen alko olla polttava tarve suomeen ja kyseli sitä vajaata viittä sataa, noh vähän lupailin, mutta mutta pistin pienen vitsikkään kirjeen sen sijaan. No, eihän se sitä muuten lue, mutta sit kun huomaa ettei rahaa tulekkaan niin ehkä... No huomaa ainakin että voidaan sitä tääläkin puolella pelleillä.


      • tooty
        Stnapkle kirjoitti:

        No, mulle tuli kans tollanen viesti ja tietenkin lähdin siihen mukaan. Noh, tiesin todellakin mistä on kysymys ja mietin koska mahtaa pyytää rahaa, no viiden kirjeen jälkeen alko olla polttava tarve suomeen ja kyseli sitä vajaata viittä sataa, noh vähän lupailin, mutta mutta pistin pienen vitsikkään kirjeen sen sijaan. No, eihän se sitä muuten lue, mutta sit kun huomaa ettei rahaa tulekkaan niin ehkä... No huomaa ainakin että voidaan sitä tääläkin puolella pelleillä.

        Laitoin 500E Moneen viestiin vannoi etteitarvi muuta nyt hän on tilannut matkan mutta ei pääse jos ei laita 900EMonesti kerroin että minä laitan kutsu viisumi,Hän kertoi että ei tarvi ei saa 40 vuorokautta enempää olla maassa.Minä pyysin passin numeron ja syntymä aika että voin faksata kutsun.ei ole kuulunut mitään,Näin meitä huijataan joilla on aivot jalko välissä :))tekis mieli laittaa se 900Emennä oventaa koputtaan kop kop ja saaha sutenööriltä turpaan.pääsis köyhä käymään siperiassa.


      • tooty
        tooty kirjoitti:

        Laitoin 500E Moneen viestiin vannoi etteitarvi muuta nyt hän on tilannut matkan mutta ei pääse jos ei laita 900EMonesti kerroin että minä laitan kutsu viisumi,Hän kertoi että ei tarvi ei saa 40 vuorokautta enempää olla maassa.Minä pyysin passin numeron ja syntymä aika että voin faksata kutsun.ei ole kuulunut mitään,Näin meitä huijataan joilla on aivot jalko välissä :))tekis mieli laittaa se 900Emennä oventaa koputtaan kop kop ja saaha sutenööriltä turpaan.pääsis köyhä käymään siperiassa.

        Laittaakaa kuva ja sähköposti osote rahastajista katotaan onko ne samoja kekitään joku kämmi

        [email protected]


      • Stnapkle
        tooty kirjoitti:

        Laittaakaa kuva ja sähköposti osote rahastajista katotaan onko ne samoja kekitään joku kämmi

        [email protected]

        Mulla on kuva, mutta en uskalla laittaa sitä nettiin tekijänoikeussyistä. Tekijän oikeudet kuvasta kuuluu pääsääntöisesti kuvaajalle eli en voi sitä laittaa mutta jos jollain on joku roskaposti luukku niin voin pistää sinne. Sit jos joku haluaa esitellä niin siitä vaan.


      • tooty
        Stnapkle kirjoitti:

        Mulla on kuva, mutta en uskalla laittaa sitä nettiin tekijänoikeussyistä. Tekijän oikeudet kuvasta kuuluu pääsääntöisesti kuvaajalle eli en voi sitä laittaa mutta jos jollain on joku roskaposti luukku niin voin pistää sinne. Sit jos joku haluaa esitellä niin siitä vaan.

        näin se menee.suomessa ei saa tehdä mitään venäjällä saa olla mustie listoja ,joista henkilöistä osa syyttömiä.jos hän laittanut kuvan vois olettaa että sinä saat käyttää kuvaa omiin tarkotuksiin.
        tähän voit laittaa kuvan en laita eteen päin.

        [email protected]


      • "ekaterina"
        tooty kirjoitti:

        näin se menee.suomessa ei saa tehdä mitään venäjällä saa olla mustie listoja ,joista henkilöistä osa syyttömiä.jos hän laittanut kuvan vois olettaa että sinä saat käyttää kuvaa omiin tarkotuksiin.
        tähän voit laittaa kuvan en laita eteen päin.

        [email protected]

        Jep, tälläinen viesti putkahti sähköpostiini. Kertoi että olen jossain kohtaa lähettänyt hänelle sähköpostia ja hän on säilyttänyt pitkän aikaa osoitteeni.......
        Viestejä alkoi tulla erittäin huonosti käännöskoneella käännettynä jonkun päivän välein,
        asia oli minulle täysin uusi ja olin hetken täysin ymmälläni ja vastasin viestiin "kapula" englannillani, viestissä pyydettiin vastaamaan englanniksi. Tuli kuvia ja pitkä surullinen tarina joita katseltuani tulin päätelleeksi että henkilö kuvissa ei ollut aina sama! Tästä googlettamaan, ja asia selvisi minulle varsin nopeasti.....
        game i`s over viesti takaisin ja näyttäisi siltä että viestittely loppui siihen? Asia on nyt tosiaan vain pari päivää vanha mutta uskoisin että viestini on luettu.......................


      • juuppana
        "ekaterina" kirjoitti:

        Jep, tälläinen viesti putkahti sähköpostiini. Kertoi että olen jossain kohtaa lähettänyt hänelle sähköpostia ja hän on säilyttänyt pitkän aikaa osoitteeni.......
        Viestejä alkoi tulla erittäin huonosti käännöskoneella käännettynä jonkun päivän välein,
        asia oli minulle täysin uusi ja olin hetken täysin ymmälläni ja vastasin viestiin "kapula" englannillani, viestissä pyydettiin vastaamaan englanniksi. Tuli kuvia ja pitkä surullinen tarina joita katseltuani tulin päätelleeksi että henkilö kuvissa ei ollut aina sama! Tästä googlettamaan, ja asia selvisi minulle varsin nopeasti.....
        game i`s over viesti takaisin ja näyttäisi siltä että viestittely loppui siihen? Asia on nyt tosiaan vain pari päivää vanha mutta uskoisin että viestini on luettu.......................

        http://balder058.startdedicated.com/faq/russian_marriage_scams/f1220.shtml?p=26#comments


      • NÄINMEITHUIJAA
        juuppana kirjoitti:

        http://balder058.startdedicated.com/faq/russian_marriage_scams/f1220.shtml?p=26#comments

        älkää hullut laittako rahaa jos ei henkilöt ole entuudestaan tuttuja,,JA ETTÄ OLET NÄHNYT ENTUUDESTAAN.MINÄ HÄVISIN 700EUROA .SIELLÄ SE NEITO VAAN LIRKUTTELEE UUTTA POKAA.NÄMÄ HENKILÖT TEKEVÄT TAIDOKKAASTI ITSENSÄ USKOTTAVAKSI.EI MISSÄÄN NIMESSÄ RAHAA USKOKAA JO,SAA SITÄ KUKSIA SUOMESSAKI MONESTI JOPA ILMAN. KAHTOKAA VAIKKA ITE http://www.anti-scam.org/report-a-scam.html


    • kupari

      On ja aivan samankaltaisia asiota esittelevät ja ovat tulossa vaimoksi,mutta kun pyytä että voisiko soitta niin ei hänellä ole puhelinta.Naiset ovat näyttävän näköisiä,onko kukaan lähettänyt rahaa ja nähnyt sen ns,vaimon??????????? Jos jollakin on kokemusta niin ole ystävällinen ja kerro?

      • tooty

        Rahat meni .oli muka ryöstetty moskowassa.ei vastannut että laittaako rahat vai ei.aiko hommata ne 900 jotka oli muka sukulaisilta lainannu,ja tulee sitten,edelleenkään ei kutsu viisumi kelpaa.typerä huijjari keskustelee vielä vaikka on rahat saanu ja varmaan vetäny ne naamariin.


      • Hujaus yritys
        tooty kirjoitti:

        Rahat meni .oli muka ryöstetty moskowassa.ei vastannut että laittaako rahat vai ei.aiko hommata ne 900 jotka oli muka sukulaisilta lainannu,ja tulee sitten,edelleenkään ei kutsu viisumi kelpaa.typerä huijjari keskustelee vielä vaikka on rahat saanu ja varmaan vetäny ne naamariin.

        Joo mua yrittää koko ajan Carolyn,retkkutta mutta ei onnistu,nain on kuin missi ja roikkuu 50 äjän perässä ja on niin vaimoa kun olla voi ja ulko näkö ja muodot viimestä päälle.Ihme touhua.


      • tooty
        Hujaus yritys kirjoitti:

        Joo mua yrittää koko ajan Carolyn,retkkutta mutta ei onnistu,nain on kuin missi ja roikkuu 50 äjän perässä ja on niin vaimoa kun olla voi ja ulko näkö ja muodot viimestä päälle.Ihme touhua.

        Älä vaan erehdy laittaan rahaa.ne pääsee tulemaan jos ne haluaa todella tulla.lentolipun ja kutsuviisumin voi tehdä mutta se ei niille kelpaa ei muutaku scam listalle vaan.


    • Olemme varmaan me suomalaiset herkkäuskoisia. Jostain syystä olemme kohteita. Itse olen saanut monesti eri alueilta ympäri Venäjää vastaavanlaisia meilauspyyntöjä. Löysin nämä keskustelut hakiessani paikkakuntaa, missä Marina asuu. Kirjoittelen hänen kanssaan. Olen kirjoittanut aiempienkin kanssa. Välillä olen estänyt/torjunut meilauspyynnöt. Mutta aika on opettanut käyttämään meilausosoitteena sellaista osoitetta, missä oma nimi ei näy. Eli suomi24.fi:n ja monen muun vastaavan. Muistakaa tarkistaa virustutkanne ja palomuurinne .

      Tyypillistä tämänkaltaisille ilmoituksille on, että monessa asuinpaikaksi sanotaan Ahvenanmaa, mutta on muitakin. Kyselkää asuinpaikasta, niin naiset eivät tiedä mitään. Olen itse kysellyt aina, eikä koskaa ole tullut vastausta. Kirjoittakaa suomeksi. Eivät vastaa tarkkoihin kyselyihin. Toinen asia on, kun vastaa lähetettyyn meilauspyyntöön tai ilmoitukseen, tytöt ilmoittavat heti, etteivat voi vastata ensimmäiseen sp-osoitteeseen -miksi ei ole sitten muutettu ilmoitukseen - , vaan antavat heti uuden sp-osoitteen. Olen saanut usealta tytöltä samankaltaisen tekstin. Isä armeijan palveluksessa, jouduttu muuttamaan usein, äiti kotona, ja nyt mikä parasta (?) kahdella eri tytöllä on ollut häirikkö Englannista. Myyjänä joko meikkiosastolla tai töissä kuntoklubilla. Vastaukset lähetetty nettikahvilasta.

      Tekstit on aika pitkälle kopioituja, jotain saatetaan muuttaa. Kun jaksaa kirjoitella, saa kuvia, mutta sitten voi tulla huijatuksi. Olen itsekin saanut rahapyyntöjä. Olen selventänyt tarkkaan olevani työtön/lomautettu. Laitoin tuohon loppuun Marinan sp-osoitteet. Ensimmäinen tuli meilauspyynnön mukana toisen lähetti tänään. Oli kuulemma hukannut vanhan osoitteen, mutta ihmettelin että meilini oli tallella.

      Olis kiva tietää, kenelle näitä wippies-osoitteita jaetaan.

      Ensin: Marina [[email protected]]
      Sitten: Marina [[email protected]]

      Rahoja EI kannata lähettää kellekään vain netistä tuntemalleen henkilölle. Toki rahat ovat teidän, omapahan on asianne. Antakaa vaikka romanipakolaisille. En toki kehoita siihenkään.

    • jv.-77

      Mulla oli tässä hiljan sähköpostien kirjoittelu erään venäläisen kanssa.
      Hän lähetti kauniita valokuia shköpostilinkkinä,väitti olevansa n.30-vuotias vaikka valokuvassa oli ehkä niukin naukin 15!
      Aloin epäillä hommaa ihmiskaupaksi sen jälkeen,kun alko tulla luottokorttinumeroja joille pitäisi laittaa rahaa "jotta hän saisi viisumin ja lennot maksettua".
      Että ellei heitä ole tavannut tai heillä ole varaa tulla Suomeen niin en suosittele...siinä menee vaan rahat ja sydänsurut tulee kaupan päälle.

      • sikako

        Moi jätkät!
        Helpoin tapa asennoitua noihin venäläisiin "marinoihin, olgiin, lenoihin..." on ehkä se että ottaa huomioon
        kuinka niitä väsäilee joku jätkä siellä, tai miksei joku likkakin, päivät ja yöt pitkät. luoden MIELIKUVIA vain.

        Valokuvat on haalattu milloin mistäkin ja jos tulee sitä liirumlaarumia kuinka jo rakastaa heti kohta kolmannessa kirjeessään jos ei jo toisessa niin sitä paskaa se vain on. Ne on todella kaikki sitä samaa, kuten tuossa eräs ja toinenkin niitä tutkinut tuumasi, joten ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LÄHETTÄKÖ SINNE RAHAA, vaan laittakaa aina niihin yhteydenottoihin oma järkévä ajatuksenne kuinka nekin vain ovat ihmisiä, tosin rikollisia, ja haluavat saada ne massit teiltä. Huomasin tuossa kuinka sen paskan paljous on lisääntynyt ennestään kevään mittaan.

        Jos ette todella tunne ihmistä niin parasta kun alkuun katkaisette niiden liirumit. Venäjän kokoiseen federaatioon sopii sitä sakkia laidasta laitaan vaikka olisi siellä ja onkin aivan kunnon ihmisiä, niin joka lähtöön sopii aina miljoonittain väkeä. Meitä suomalaisia on vain vähän yli 5 milj. ja kaikki on sitten sen mukaan suhteellista ja vaatimatonta. Mutta olemme hieno kansa.

        t: sikako


    • Tuulantei2

      Olen nainen ja yli 50v, joten kukaan ei meikäläiselle kirjoittele tuollaisia viestejä:-(. Teille miehille kuitenkin sanoisin, että ei kannata maksaa tuota pyydettyä summaa. Se ei tule riittämään, vaan jatkuvasti tarvitaan lisää. Milloin tarvitaan kampaajaa, kosmetologia, lääkäriä, matkoja tms. Siellä Venäjän suunnalla on täysin organisoitua rikollisuutta, ja siinä vedätetään 6-0. Olen tämän kuullut eräältä venäläiseltä naiselta, joka muutti miehen perässä Suomeen.

      Ymmärrän hyvin että olet ihastunut, mutta olet ihastunut mielikuvaan etkä todelliseen ihmiseen. Mielikuvan olet itse päässäsi luonut, koska ehkä olet yksinäinen ja toivoisit kumppania. Kaikesta huolimatta kannattaa ottaa sekin huomioon, että sinun tunteita käytetään hyväksi. Ole topakka ja aseta rajat selkeästi. Jos nainen pitää sinusta, hän kutsuu sinut luokseen. Huom! Nainenhan halusi siis SUOMEEN ensisijaisesti, ja hänen mahdollisuutensa päästä tänne on löytää täältä mies. Hänellä ei ole kovinkaan paljon varaa valita miehiä, ja kuka tahansa kelpaa. Voit tosiaan olla hänen mieleisensä, mutta vaan siinä tapauksessa että laitat hänelle rahaa.

      Ota etäisyyttä, ja aseta rajat. Sano meneväsi Venäjälle häneen tutustumaan. Luultavasti et kuule hänestä sen jälkeen.

    • Vladimir from Russia

      Harvinaisen paska trolli. Tyhmiä on ihmiset jotka tähän meni. =D

      • juusellasta se

        Mä kokeilin johonkin viestiin ihan suoraan, että minne nää rahat voi lähettää... vastaus oli taas yks rakkauskirje... se ei edes lue vastauksia... se laittaa jotain copypastea ja etenee aina samalla metodilla... mut eikö olekin nättei kuvii... tosin aika paljon se on noihin turkkeihin upottanu rupliaan, jos se nyt siel Venäjäl husaa.


      • jyvät akanoista
        juusellasta se kirjoitti:

        Mä kokeilin johonkin viestiin ihan suoraan, että minne nää rahat voi lähettää... vastaus oli taas yks rakkauskirje... se ei edes lue vastauksia... se laittaa jotain copypastea ja etenee aina samalla metodilla... mut eikö olekin nättei kuvii... tosin aika paljon se on noihin turkkeihin upottanu rupliaan, jos se nyt siel Venäjäl husaa.

        Eli huomattavasti saa paremman yleiskuvan noista liirumlaarum-rakkauslurituksista kun ajattelee että siellä on joku miespuolinen niitä laatimassa. Turkit ja muu rekvisiitta kyllä on helppo sitten hänen kerätä mistä vaan, vaikka entisistä tai nykyisistä tyttöystävistä tai aivan mistä vaan.


    • varoittaja.

      Toivottavasti aloittaja ei lähettänyt rahaa. Rahaa ei pidä koskaan lähettää henkilölle, johon on tutustunut internetin lautta. Nettihuijarit löytävät tiensä kaikkialle (myös maksullisille deittipalstoille). Venäläisten ja ukrainalaisten huijareitten kohdalla kyse ei siis ole prostituoiduista tai rikasta miestä metsästävistä onnenonkijoista, vaan rikollisista, jotka haluavat vain rahasi.

      Vaikka deittipalstoilla on rehellisiäkin naisia, niin valitettavan moni mies on tullut huijatuksi, kun on tavannut venäläisen naisen ja luullut, että kyse on oikeasta ihmissuhteesta. Joissakin tapauksissa totuus on valjennut vasta pitkän ajan kuluttua, sillä huijarit ovat taitavia kirjoittamaan ja hoitamaan tarvittaessa puhelinkeskustelutkin. Hälytyskellojen pitäisi soida viimeistään silloin, jos nainen pyytää lähettämään rahaa. Rahapyyntö matkalippuihin, viisumikuluihin tai vaikkapa sairaalamaksuihin saattaa tulla pitkän "tuntemisen" jälkeen vaikkapa juuri silloin, kun naisen pitäisi olla lähdössä matkalle, jotta uhri ei ehdi miettiä liikaa.

      Lisätietoa, apua ja neuvoja:

      http://www.scamwarners.com/forum/viewforum.php?f=3
      http://www.romancescam.com/forum/viewforum.php?f=6
      http://www.russian-detective.com/scams/first_things_to_know.htm

      Sivustoilta löytyy myös huijareiden käyttämiä kuvia ja sähköpostiosoitteita. Muitakin sivustoja löytyy internetistä hakusanoilla russian dating scam tai vaikkapa ukrainian romance scam.

      Jos uusi tuttavuus epäilyttää, yhteydenpito kannattaa katkaista. Mutta jos haluat varmistua, että kyse on huijarista, voit aloittaa googlaamalla sähköpostiosoitteen sekä osia saamistasi kirjeistä. Aina voi myös lähettää koeviestin toisesta osoitteesta ja katsoa, saako vastaukseksi identtisiä viestejä. Nettihuijarien käyttämät kuvat voivat olla kenen tahansa (joskus jopa huijarin itsensä) ja niitä voi olla paljon. Huijarit eivät myöskään lue kirjeitäsi, vaan lähettelevät samat vastauksensa kaikille miehille. Opit tunnistamaan tyylin, kun tutustut useamman huijarin tuotoksiin esimerkiksi yllä olevista linkeistä. Yleisesti ottaen tyyli on jaaritteleva, teksti sisältää kuvauksia arkielämästä etkä saa vastauksia esittämiisi kysymyksiin ainakaan ensimmäisissä kirjeissä.

      Esimerkiksi Western Unionin kautta huijarille lähetettyjä rahoja ei saa koskaan takaisin. Myöskään poliisi ei yleensä voi auttaa. Tässä artikkeli harvinaisesta pidätyksestä:

      http://www.dailymail.co.uk/femail/article-542276/Scamski-city-online-Russian-brides-turn-Mafia-conmen.html

    • wreyfuwi

      Sano että lainaa rahaa joltakin ystävältä ja lupaa maksaa se sitten takaisin suomessa.

    • mies 470000

      Se on ihan selvästi huijaus ei kannata mitään rahaa lähettää.
      Yksi sääntö, ÄLÄ IKINÄ LÄHETÄ RAHAA!!!
      Olen joutunut huijatuksi monat kertaa vaikken olekkaan lähettänyt rahaa kenellekkään.
      Se on siis tosi yleistä koska he aina saavat joltakulta rahaa. He saattavat lähettää tuhannelle kirjeitä ja yksikin rahalähetys korvaa vaivan.
      Tyypillistä on juuri se että valitetaan jostain viisumista tai äidin tai veljen onnettomuudesta.
      Kyllä ne oppii tunnistamaan oikeista ihmisistä

      Venäjällä on oltava varoivainen kun siellä saattaa törmätä vaikka minkälaisiin ihmisiin.
      Hassua minusta täsää on se että ihmiset ovat oikeasti sellaisia kun näissä kirjeissä sanovat ja miksipä ei hehän todennäköisesti ovat kuin ovatkin venäläisiä.
      Ainoastaan se on eri että rehelliset venäläiset eivät koskaan pyydä rahaa tavalla kuin kerroit.
      Eli siellä on oikeasti ihmisiä mihin kannattaa tutustua, ne on vaan löydettävä.
      Itse tiedän sen koska olen sen kokenut.
      Mutta huijareita on kyllä liikeellä paljon joten varovaisuutta tarvitaan.
      Joten älä masennu turhaan tuosta jos jatkat niin löydät kyllä voin sen taata sinulle.

    • varoittaja.
    • maaiman matklainen

      elä hyvä mies lennä noin selvään vipuun. huijareita on joka maassa

    • totta vai ei

      Minulle lähetti Suomi24n Treffit-profiilini viestin 30-vuotias pietarilainen vaalea Viktoriya. Onko kukaan muu ollut tekemisessä tämän naisen kanssa? Toivoisin kovasti tämän olevan totta, mutta miksi joku ulkomaalainen nainen etsisi profiilini Treffit-palstalta ja lähettäisi käännöskoneella suomeksi käännetyn kirjeen?

    • sparcoo

      Voi

      • sladi

        No joo äläkää uskoko tai laittakaa rahaa koska tää kaava toistuu koko ajan kuten teistä jo oasa tietääkin...........................
        Mutta sanokaapa että on suhteita sinne ja alamailmaan ja minullla on rahaa....
        Että pistän pojat hekee sut sillon js sillon niin häviää nää kalastjat ,jopa osa miehiä hahaa...... kuvat saa halvalla...........................


    • älkää koskaan!

      Joo on tullu tossa Firstdatella pidettyy hakua itse ja on tullu sit muutamilta kauniilta Venäläisiltä naisilta yhteydenottoja. Kolme yhteistä piirrettä näissä kaikissa 4:ssä on ollut. Ensimmäinen on, että nämä kaikki ovat olleet Kazanin alueelta tai sieltä lähistöltä. Toinen on, että ensimmäinen kirje minkä on saanut vastaukseksi on ollut rakennettu samaa pohjaa käyttäen. Kolmas on, että kaikilla on ollut jotakin surkeaa, yksinäisyyttä tai ikäviä tapahtumia pohjalla. Tämähän on perinteinen tunteisiin vetoava juttu. Kahden ensimmäisen kanssa katsoin jonkun aikaa eli noin 2 viikkoa ja sain paljon kauniita kuvia. Noin sen 2 viikon jälkeen itse kysyin, että haluaisiko joskus tavata? Sen jälkeen alkoi rakkauden tunnustaminen jokaisessa saamassani kirjeessä ja kaipuuta oli olevinaan kovasti. Nämä kaksi kertoivat sitten menevänsä matkatoimistoon ja sen jälkeen tuli kirje, jossa eritelty kuluja. Ensimmäinen olisi ollut tyytyväinen n. 450 euroon ja toisella oli tuplaten kuluja tuosta. Kuitenkin kannattaa muistaa, että lento tänne sieltä maksaa noin maksimissaan 200 euroa, 3 kk. viisumi 35 euroa passi ja vakuutus. Nuo mitä pyydettiin olivat sen lisäksi vielä puuttuva osa. Ensimmäinen noista omasi olevinaan 300 euroa ja toinen noista 400 euroa. Eli aikas pirun kallista on jos kehitysmaasta maksaa matkat rajusti enemmän tänne päin kuin täältä sinne päin kalleimmilla reiteillä.

    • Hui hai.

      Venäläinen nainen voi olla hyvä, tai huijari. Minusta hänen pitäisi tulla rajalle
      omin avuin. Sen jälkeen kaikki on up to you.

      T. Kokemusta on, hyviä, ja huonoja.

    • nettideitaajatar

      Olen suomalainen nainen (30 ) ja koska suomalaisista en löydä mieleistä kumppania, siirryin ulkomaalaiselle sivustolle.(huom.suomi24 sivustolta miehet lähestyvät naisia vain alastonkuvin ja seksiehdotuksin)

      Nyt muutaman kk kirjoittelun jälkeen maksan itse oman matkani, otan hyvän ystävättäreni mukaan, maksan oman hotellini ja tämä mies tulee samaan hotelliin omaan huoneeseen.
      Ollaan oltu aktiivisti puh.yhteydessä, tekstailtu, skypetelty. Olen ihan lovena häneen. Lähden sillä asenteella, että olen valmis muuttamaan pois Suomesta hänen luokseen (ajan kanssa) jos kaikki kolahtaa ja ihastus tapaamisessa oikeasti roihahtaa.

      En ymmärrä näitä venakoitten maksuvaatimuksia. Jos oikeasti haluaa parisuhteen, kyllä siihen nainenkin haluaa sitten sijoittaa rahallisesti. Tai sitten vaikka mennään puoliväliin toisiamme vastaan jos matka sattuisi olla pitkä.

      Onnea kaikille.
      Minä odotan tapaavani tulevan aviomieheni, toivottavasti. Ja jos en, niin sitten uutta matoa koukkuun. Mitään ei saa jos ei yritä.

      • terveisiä tatjanalta

        Nämä eivät ole "venakoiden" maksuvaatimuksia vaan tuottavaa bisnestä. Venakoilla on nykyisin ihan riittävästi rahaa matkustaa Suomeen ja pidemmällekin maailmalla ja jopa valita itselleen tasoltaan parempi puoliso kuin työtön suomalainen reiska. Mitä bisneksen pyörittäjiin kuuluu, niin nekin kyllä matkustaa: reiskan lähettämällä rahalla sinne, missä aurinko paistaa.


    • juha kokenut

      pyydä tulemaan suomeen sellaisena kun on ja lupaa hänelle että täällä teet hänestä vasta sellaisen kun hän haluaa sinun kanssasi ja tuliaiset saa unohtaa

    • REISKA 9

      TUOMMONEN on viestitelly mulle ja sen kuulemma pitäis saaha 900€ että päässe Suomeen


      "Nataliya [email protected]"


      ENPÄ tiiä taitaa olla sitä ihteensä,...huijareita

    • this is life

      Venäjällä on huomattavasti enemmän naisia kuin miehiä,on aivan normaalia että hakevat muualta myös.

    • Voi taivahan jumala. Minulle tulee noita vähän väliä. Tämä nykyinen, jonka pitäisi tänään tulla Porin lentoasemalle on kaikkein sitkein yrittäjä. On 35- vuotias ja niin rakastunut muka minuun, heh. Jo alusta alkaen olen sanonut olevani köyhä. Alkuun ei puhunut rahasta mitään mutta sitten äkkiä hän ei saanutkaan rahaa lentolippuun joten pyysi minua lähettämään 410 e. No en tietystikään lähettänyt ja seuraavana päivänä hän kertoi ilouutisen että hän saikin kulutusluottoa ja lipun ostettua. No seuraavaksi hän tarvitsisikin oleskeluunsa 10e / vrk täällä suomessa oleiluun eli 290 euroa. No sitäkään en ole lähettänyt eikä tämä ihana nainen nyt varmaankaan sitten tule, heh.

      Noita yrittäjiä, rahastajia ilmaantuu miltei kuukausittain jotka yrittävät höynäyttää hyväuskoisia. Tämäkin lähetti kopion passista, viisumista yms asiapapereista. No tunnettuahan on että kyllä sellaisia saa vaikka väärennettyjäkin mutta voihan tuo nainen hyvinkin tulla suomeen joko liikematkalle tai ostoksille taikka lomailemaan ja yrittää rahoittaa matkansa hyväuskoisten miesten avulla. Kymmenenkin miestä kun jymäyttää on kasassa 4100 euroa vähintäin. Kyllä minäkin sellaisilla keinoilla saattaisin jo uskaltautua lomailemaan vaikka lentäenkin vaikka en ennen ole uskaltautunutkaan lentokoneeseen. Jäitä hattuun hyvä mies, selvä huijaus se on.

    • Kintaankylän hölmöt!

      Ei ne ole edes naisia, ketkä siellä kirjoittaa. Se on ammattimainen huijariporukka, miehiä ne on kaikki, onko teillä kovastikin hupia niiden kanssa kirjoitella? Mukana on tietenkin jotain tyttöystäviä jne, joita voi sitten tarvittaessa käyttää puhelinääninä jne.

      Täkypostia laietaan ympäri maailmaa, aina joku tyhmä jostain rahaa laittaa.

      Ja tosiaan ne kuvat on otettu vaikka mistä, tuskin itsekään tietävät ketä ne niiden kuvat esittää.

      Kyllä te miehet ootte täysin hulluja kun edes vastailette niille, sehän on pelkkää äijien ja kaikenmaailman sutenöörien ja huijareiden bisnestä. Kannattaa ilmeisesti kun maailmassa on niin hulluja ja tyhmiä miehiä.

      En antaisi edes puhelinnumeroani, koska en haluaisi että mua pystyttäisiin jäljittämään millään lailla. Kuka tietää mitä sieltä vielä riesakseen saa ja kuka on oven takana, no ei ainakaan se kaunis nainen. Mutta kaljupäinen körmy voi vaikka olla, vaatien rahaa jostain olemattomasta asiasta.

    • Model_fiancee

      No pistetääs nyt sitten oikein kunnolla paremmaksi. 19 vuotias malli Ukrainasta (ulkonäkö sen mukainen) haluaa lopettaa mallin työt ja perustaa perheen 30-50 vuotiaan miehen kanssa (vaikka suomalaisen). Kirjoiteltu on nyt kuukauden päivät ja kuulemma tunteet alkaa käydä kuumina siellä päässä :)

      Olen kirjoitellut monta kertaa, että etsi nuorempi kolli, kun olet noin nuori ja viimeisen päälle nättikin. Mitä enemmän estelen ja jätän kirjoittelematta vaikka viikon ajan, sitä kovemmin tuntuu innostuvan. Suunnittelee tapaamista, mutta sanoo pelkäävänsä että ujostelee, kun näemme ensimmäisen kerran, ja pilaa siten koko jutun. Rahaa ei ole vaatinut, päivastoin kysellyt neuvoja auton ostoon, että kannattaako ostaa uusi bemari vai mikä :)

      Pakko on käydä tapaamassa tämä ihminen, ihan pelkästään mielenkiinnon vuoksi.

      Että tälleen..

      • Eim3

        Joo voivat piirittää kauankin. Voivat olla palkattuja prostitoituja. Jos kuvassa on naisella sormi suussa, niin juttu on selvä. Haluavat rahaa.


      • mites kävi?

        no annoitko rahat Bemariin ja saitko montakertaa?.Katyia Mishakova lupasi mulle tussua jos laitan rahat lentolippuun, muuten... olisi ollut 32v ja oikea namupala tälläiselle staralle.


    • vähältä piti !

      moikka,minullekkin 30v nätti nainen kirjoitteli jonkin aikaa sitten halus suomeen ja pyysi kans matkarahoja sit hällä ei ollut omaa tiliä olisi kaverin tilille tarvinnut lähettää 680euroa. hän ruinas ja ruinas ja lupas kovasti suukkoja heti lentoasemalla.sit kirjoitin etten lähetä kaverin tilille ,ja sanoin että netissä varottaa lähettää rahaa niin siihen loppu flirttailu sama nainen dating palvelussa sanoo osoitteeksi helsinki samoja kuvia kun lähetti minullekkin ,minulle tietenkin intiimisempiä. tyttö oli Kirov kaupunki venäjältä. kaikkihan ei ole samanlaisia emmehän mekään,,,,

    • qWAERUIOP

      Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
      Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
      Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

      Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:

      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

    • Petter

      Hei, Venäjällä,Ukrainassa on naisilla vain yksi tavoite--löytää mies joka huolehtii kodista on seksiä haluava,maksattaa kulut ja Suomeen tultuaan ainakin yrittää saada itselleen olotilan joka ensi alkuun on hyvä-mutta pidemmän ajan jälkeen se voi jopa kariutua koska hän haluaa mennä edelleen jonnekin muualle.
      Älä lähetä rahaa isoja summia.
      "Jos tunne ja sydän sanoo kyllä-sitten asia on hoidettava ja nainen on Sinun"!

    • Aatteleppa ite

      Kun pari kertaa olette lähettäneet rahaa eikä sieltä ketään tule, alkaa varmaan vähitellen harmaat aivosolut toimia. Voiko joku yli viisikymppinen tosissaan uskoa että kaunis 29-vuotias nainen olisi valmis jättämään kotimaansa hänen, tuntemattoman ulkomaalaisen vuoksi?

      • lsjlalj

        Näin suomessa mutta ulkolaiselle naiselle mies, iäkäskin on auvoista verrattuna kotimaansa ankeisiin oloihin.

        Mies varakaskin kelpaa vaikka olisi enemmänkin ikäeroa, eikös pressallakin ole aikamoinen ikäero morsiameen verrattuna ja molemman on suomalaisia.!!

        Venäjän ja muiden sen suunnan maihin verrattuna tulotasot ovat sen verran suuret että halukkaita löytyy.

        Itsellä oli vieras venäjältä viime viikolla, itse maksoi matkan, ei edes kysynyt missään välissä rahaa matkaan. Toki annoin täällä rahaa pyytämättä. Viihtyi hyvin ja suunnitellaan uutta tapaamista. Hommaan viisumin kun minun helpompi liikkua siihen suuntaan.


    • suo siellä, vetelä..

      Kyllähän sitä ihminen aika helposti rakastuu, se on ihana tunne ja järki katoaa, kunnes todellisuus iskee päin naamaa. Eräs sukulais mies rakastui venäläis naiseen ja nainen tuli Suomeen, menivät naimisiin, lapsia ei syntynyt. Tää mies haukkui suomalaiset naiset miten rumia ja huonostipukeutuneita suomiakat on. Eipä mennyt kauan avio-onnessa kun venakko näytti tapansa, oli hyvin väkivaltainen miestään kohtaan, vei loppujenlopuksi kaiken omaisuuden ja miehen itsetunnon, tää mies sairastui masennukseen ja lopulta erosi. Hän oli täysin lyöty ja nolattu. Nyt on suomiakka vaimona ja hyvä onkin kuulemma, vihaa venakkoeukkoja. Voi joku onnistuakkin mutta näinkin voi käydä kuin sukulaiselleni kävi.

      • provohöpöä

        Kukaan ei voi viedä toisen omaisuutta kokonaan,eikä varsinkaan ulkolainen jos on ollut vain lyhyen aikaa naimisissa.


    • ¤#

      Ite kirjoitellut länsi- afrikkalaisen kanssa. Tekstareita lähetetty ja puhuttu puhelimesakin. Tapasin tämän naisen deitti sivustolla. Ja web cam kuvaa nähty chatissa. Olisi myös tulossa Suomeen mutta tarvitsisi matkarahaa. On hommannut passin ja viisumin suomeen josta lähetti kopiot mailiin. Viisumi on 180 päivää. Välillä tuntuu että olenko joutumasssa huijatuksi. Kun näitä huijareita niin paljon liikkeellä. Muuten tuntu kivalta ihmiseltä.

      • hjkshjkak

        Joo pakolaisleiriltä tulee paljon kirjeitä, puhelinnumerona on joku pastorin numero.

        Iskä tai rikas setä kuoli sota tilanteessa ja tilille jäi paljon rahaa, tarviin 1200-12000dollaria nostaakseni sijoitukset, joo ja älä kerro kirjeestä kellekkään...


      • hskhjakhjks
        hjkshjkak kirjoitti:

        Joo pakolaisleiriltä tulee paljon kirjeitä, puhelinnumerona on joku pastorin numero.

        Iskä tai rikas setä kuoli sota tilanteessa ja tilille jäi paljon rahaa, tarviin 1200-12000dollaria nostaakseni sijoitukset, joo ja älä kerro kirjeestä kellekkään...

        Jäi sanomatta koska kuitenkin olet jutellut ehkä hänen kanssa asia on varmemmalla pohjalla. Voisitko itse matkustaa sinne, tai maksaa matkan täältä käsin, hommata liput valmiiksi?


      • ....

        "Olisi myös tulossa Suomeen mutta tarvitsisi matkarahaa. On hommannut passin ja viisumin suomeen josta lähetti kopiot mailiin. Viisumi on 180 päivää. "

        Pelkältä rahastukselta tuntuu!
        Passi ja viisumikopiotkin on varmaan kuvankäsittelyllä muokattu koska Schengen-maihin myönnetään max. 90 päivän viisumeita


      • petyt melko varmasti

        Todella taitavia naisia noi. Heikkoluonteiset menee lankaan, sääli..Luulen että olet todellakin tulossa huijatuksi. Kerro kyseiselle naiselle että olet tulossa itse venäjälle kaverikyydillä hakemaan hänet Suomeen, niin ei tarvitse lähetellä rahoja jollekkin epämääräiselle pankkitilille. Hintakin on kohtuullisen halpa. Kyllä ne naiset kertoo kuolevansa jos et maksa, joku ryöstää ja tappaa jne. Yleensä niiltä on kuulema varastettu kännykkä ja loput rahat ja kaikkee muuta, raiskataan ja silleen.. Apua auta minua jnee..silkkaa huijausta. Tekevät puolestasi suunnitelmat suomeen tulosta, kysymättä ensin käykö se edes sinulle, kansii ny miettiä mistä on kyse..Kusetuksesta.. Kysy suomen suurlähetystöstä, lentojen numerolla ja viisumin sekä passin numerolla,jonka tiedot olet saanut sähköpostiisi,kyseistä henkilöä, onko hän tulossa suomeen vai ei kyseisellä lennolla. Se on yksi tapa johonkin...Yleensä myös olet ainut mies kenelle hän on vastannut..mieti ny sitäkin..tottahan se tuntuu kivalle naiselle kun hän haluu sun rahapussin tyhjentää..Yks ja sama ihminen voi lähettää satoja profiileja eri kuvineen, et silleen..kaikki on paskaa täynnä. Pitää olla tarkkana ja arvostelukyky kohillaan..


      • Tuskin ne
        petyt melko varmasti kirjoitti:

        Todella taitavia naisia noi. Heikkoluonteiset menee lankaan, sääli..Luulen että olet todellakin tulossa huijatuksi. Kerro kyseiselle naiselle että olet tulossa itse venäjälle kaverikyydillä hakemaan hänet Suomeen, niin ei tarvitse lähetellä rahoja jollekkin epämääräiselle pankkitilille. Hintakin on kohtuullisen halpa. Kyllä ne naiset kertoo kuolevansa jos et maksa, joku ryöstää ja tappaa jne. Yleensä niiltä on kuulema varastettu kännykkä ja loput rahat ja kaikkee muuta, raiskataan ja silleen.. Apua auta minua jnee..silkkaa huijausta. Tekevät puolestasi suunnitelmat suomeen tulosta, kysymättä ensin käykö se edes sinulle, kansii ny miettiä mistä on kyse..Kusetuksesta.. Kysy suomen suurlähetystöstä, lentojen numerolla ja viisumin sekä passin numerolla,jonka tiedot olet saanut sähköpostiisi,kyseistä henkilöä, onko hän tulossa suomeen vai ei kyseisellä lennolla. Se on yksi tapa johonkin...Yleensä myös olet ainut mies kenelle hän on vastannut..mieti ny sitäkin..tottahan se tuntuu kivalle naiselle kun hän haluu sun rahapussin tyhjentää..Yks ja sama ihminen voi lähettää satoja profiileja eri kuvineen, et silleen..kaikki on paskaa täynnä. Pitää olla tarkkana ja arvostelukyky kohillaan..

        On mitään naisia vaan nuoria nörttipoikia helpon rahan toivossa.


      • Krimi
        Tuskin ne kirjoitti:

        On mitään naisia vaan nuoria nörttipoikia helpon rahan toivossa.

        No niinpä nii.. Ei todellakaa mitää nörtti poikii. Venakot niitä rahoja yrittää kerätä. Avaa ny silmäss. Mikäs sen parempi pisnes ku naruttaa pettyneitä miehiä. Ne typerykset ku menee moneen halpaan jota nyt yritetään laittaa kuriin. Krimin kriisi auttoi tässä tilanteessa. Kaikki venäläist takaisin sinne mistä tulivat. Sitä mieltä kaikki alkaa olla. Pierullinen isku venäjälle. Olen myöskin tullut siihen tulokseen etti kukaan ole riippuvainen toisen valtion tuotannosta. Jos tosipaikka on kyseessä niin silloin on pärjättävä omillaan, sen taidon Suomi osaa erittäin hyvin. Suomen kansa on valio joukkoa joka pitää kynsin hampain oikeuksistaan kiinni.


    • lehtiä lukenut

      Moika vaan ! Katsele vähän näitä itkeviä ukkelita sen jälkeen kun ovat eronsa menettäneet! Oikeuslaitoksella on muitakin asiota kuin eronsa menettänitä papparaisia !

      • Osaatko lukea?

        Ykskään "ukkeli" ei ole lähettänyt rahaa.!


      • jokainen joskus ukke

        Oletko itse papparainen vai akkalainen? No, jos et, niin jossain vaihees kuiten olet siihen tulossa. Hmnn, en tiedä missä vaiheessa kasvukäyrää olet tulossa? jos sen tietäis, niin voisi jonkinlaista mielenkiintoista keskuelua käydä kanssasi. Ehkä kuiten vosin luonnehtia sinut johonkin kelan tai vastaavanlaisen toimihenkilön kastiin, ehkä kuitenkin päättävään elimeen. Muista sana ukkeli ja papparainen ja mummeli jne;).. kyllä se osuu todella oikeasti sinunkin kohdalle jossain vaiheessa. Sinulta sitten kysytään mitä papparainen, onko ukkelilla mitään tekemistä. Tai, moi mummeli, oletko ihan kunnossa tunnetko minut, kun muistisi noin pahasti krenaa. Siinä sitten sinunkin muisti joutuu koetukselle.
        M;uista sanani, kukaan ei elä ikuisesti, elä tuomitse toisia, se ei ole sinun tehtäväsi. Autamme toisiamme, emme suinkaan halua että vai haluammeko???? Oikeuslaitos? ja mitä itkuja tarkoitat..Hyvin harvasanainen olet. Asioita on katsottava syvemmältä. Oikeuslaitoskin tekee virheitä. Suomessakin monet asiat ovat sellaisia, jotka pitäisi ottaa todella päättäväisellä kädellä esille ja hoitaa asioita kehittyvämpään suuntaan.


    • Ero vai euro

      Tarkoititko euronsa?

    • Yks waan...

      No joo, ittel täysin sama kuvio. E-kontaktin kautta eka juttu ja sit hällärit rupes soittaan kun toinenkin mokoma ja nyt kun tääl näit samoi näkyy olevan...
      Mutta onkohan kenelläkään sellaista sattunut et olis niinku Venäjältä naikkonen saapunutkin matkarahat saatuaan...olis mielenkiintoista saada edes yksi "onnistuja", mut löytyykö......?????

      • tällasta totuutta

        Tuskin niitä naikkosia löytyy. Mitä kuvittelet kauniin naisen havittelevan muuta kuin hyväuskosen miehen rahapussia tai muuta hyväksikäyttöä. E-kontakti on mun mielestä ihan paska, oon sitä seurannut niin kauan ku se on ollu hengissä, enkä oo saanut minkäänlaista kunnonnon juttua, liekköhän minussa vika vaik oon ihan jees ja mukava mies. heh. No niin on muutkin, yhtä kauan olen kaikkia muitakin seurannut.. Lähes 25 -30 vuotta on suomessakin miehiä huijattu naisjutuilla. Takana on monesti myös miespuolisia jotka esiintyy naisina. Netissä kun liikkuu, niin on jokaisen oma vika jos tulee huijatuksi. Pitää olla ajantasalla nettihuijaus yrityksistä ja niistä seikoista miten yritetään hyväuskoisia naisia hakevia miehiäkin huijata. Pillua sentään saa kun menee oikeille sivustoille, se nykyään riittää ja on takuu varmaa. Siinä ei tuu huijatuksi. Molemmat saa mitä haluaa;) Mut, ehdota oikeesti itse menemistä ja sovi tapaamiset johonkin sopivaan paikkaan kyseisen naisen kanssa, niin ja sano et on tulossa turistimatka ja tavataan jossain kahvilassa. Niin eipä taida moni enää vastatakkaan eikä ole enää kiinnostunut susta.


      • rikollisuus kuriin
        tällasta totuutta kirjoitti:

        Tuskin niitä naikkosia löytyy. Mitä kuvittelet kauniin naisen havittelevan muuta kuin hyväuskosen miehen rahapussia tai muuta hyväksikäyttöä. E-kontakti on mun mielestä ihan paska, oon sitä seurannut niin kauan ku se on ollu hengissä, enkä oo saanut minkäänlaista kunnonnon juttua, liekköhän minussa vika vaik oon ihan jees ja mukava mies. heh. No niin on muutkin, yhtä kauan olen kaikkia muitakin seurannut.. Lähes 25 -30 vuotta on suomessakin miehiä huijattu naisjutuilla. Takana on monesti myös miespuolisia jotka esiintyy naisina. Netissä kun liikkuu, niin on jokaisen oma vika jos tulee huijatuksi. Pitää olla ajantasalla nettihuijaus yrityksistä ja niistä seikoista miten yritetään hyväuskoisia naisia hakevia miehiäkin huijata. Pillua sentään saa kun menee oikeille sivustoille, se nykyään riittää ja on takuu varmaa. Siinä ei tuu huijatuksi. Molemmat saa mitä haluaa;) Mut, ehdota oikeesti itse menemistä ja sovi tapaamiset johonkin sopivaan paikkaan kyseisen naisen kanssa, niin ja sano et on tulossa turistimatka ja tavataan jossain kahvilassa. Niin eipä taida moni enää vastatakkaan eikä ole enää kiinnostunut susta.

        niimpä niin, onkohan siellä kauniin naisen takana muuta kuin karvainen ukkeli.
        On se totta, niinkuin sanoit. Maksa ja ehkä voit saada vastauksen joltain E-kontaktin jäseneltä joka kuuluu diiliin. Mutta myleensä et saa mitää kuin tyhjäntoimittajien vastauksia joilla ei ole mitään tarkoitustakaan tavata. Sama on muillakin maksullisilla treffi palstoilla. Et todellakaan tule saamaan rahoilesi vastiketta. Bisnes on Bisnes. En jatka enempää. Mut ilmaiset treffipalstat toimii paremmin, koska siellä saa live kontaktejakin. olen erittäin tyytyväinen sellaiseen palveluun. Nyt olen löytänyt erittäin mukavan ja molemminpuolin ymmärtävän suhrteen siis mukavan elämän kumppanin. En suinkaan sähköpostiini väkisin tunketuvaa venäläistä naista. Minun periaate on se. Nainen joka ilmestyy tietämättöäni sähköpostiini, Deletoin hänet heti. Koska hän on tunkeutunut todennäköisesti väärillä periaatteilla ja rikollisessa mielessä.


    • Lyhyt neuvo

      Jos haluatte oikeasti Venäläisen naisen niin unohtakaa heti suomi24..
      Ilmoitus russiandating tai jonnekkin vastaavalle sivulle niin voi tärpätä,ja itse pitää olla valmis matkustamaan ensin,jos haluatte vaan odottaa sohvalla istuen niin unohtakaa koko juttu.
      -Venäläisen mies-

      • Netti on vaarallinen

        Jotkut paskathan kaappas suomi 24 sivustolta ihmisten henkilötietoja taannoin.
        Sekä tunnuksia, niinkuin Feisbook myöskin on yhtä haavoittuva sekä koko nettin käyttö tuo melkoisia riskejä tavallisille ihmisillekkin.
        Olen samaa mieltä että naiseen pitää mennä tutustumaan paikan päälle, kun oiket henkilötiedot ja muut tarpeelliset asiat on hoidettu. Sitten on pieniä mahkuja oikeesti rakastuakkin ja tulla molemmin puolin ymmärretyksi. Tästä aiheesta voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon..Mutta nyt en enää jaksa. Aamulla pitää mennä töihin.
        Netti on vaarallinen jos sitä ei osaa käyttää..


    • Itsellä nyt paljon paremmat kokemukset .

      Aloitin deittailun noin kaksi vuotta sitten , laitoin profiilin moneen paikkaan , myös suomalaisille sivustoille. Olen saanut noin 13000 sähköpostia (kirjeitä/kiinnostuksia) . Suurin osa on täyttä huijausta , ehkä noin yksi tuhannesta on oikeasti kiinnostunut. Todella vaikeata on selvittää ne oikeat, täytyy vain sitkeästi jutella , selvittää oikea nimi ehkä profiili Facebookista, työpaikka jne .

      Skypellä kannattaa myös jutella eli näkee onko kuvannäköinen henkilö kyseessä, kameraahan ei muuten kannata käyttää, koska on aika raskasta jutella livenä huonolla yhteydellä.

      Oman venäläisen naiseni löysin Russian Cupidilta, joka onkin aika hyvä paikka löytää venäläisiä , ukrainalaisia .... Toinen hyvä paikka ukrainalaisille on UkraineDate com. , mutta kuten todettua suurin osa on huijareita . Tosin palsta poistaa osan niistä melko nopeasti. Aina miehen pitää olla se aktiivinen ja maksaa palstalle jäsenyys.

      Juttelimme noin kaksi kuukautta Skypellä, sen jälkeen menin tapaamaan häntä , otin hotellihuoneen , vaikka olisin voinut asua hänenkin kanssaan. Tapaaminen tapahtui aamuyöstä hotellin aulassa. Nainen oli siellä odottamassa, kuten oli sovittu . Hauskana asiana oli ettei hotellin vastaanotossa osattu ollenkaan englantia silloin yöllä eikä ymmarretty voucheria. Naisystäväni avustuksella kirjauduin hotelliin. Asuin vain yhden yön hotellissa, kaikki muut naisen kodissa. Hyvin nopeasti minut esiteltiin hänen vanhemmilleen ja siskon perheelle. Siskon perhe vei meidät syömään , joka maksoi hänelle noin kuukauden palkan, mutta ei suostunut ottamaan minulta rahaa. Kaksi kuukautta myöhemmin naisystäväni tuli tänne Suomeen vastavierailulle ja oli täällä noin kaksi viikkoa. Esittelin hänet omalle äidilleni joka piti hänestä heti paljon. Nyt järjestelemme naisystäväni muuttoa tänne .

      Mielestäni naisen valinnassa kannattaa myös katsoa koulutusta ja kielitaitoa , jotta kommunikointi sujuu tavatessa hyvin. Samoin työpaikan saanti täällä. Omalla naisellani on kaksi korkeakoulututkintoa ja hän osaa varsin hyvin englantia. Ikäero meillä on 14 vuotta , mutta mitään erityisen nuorta ei kannata itselleen etsiä, minulle olisi käynyt vanhempikin.

      Venäläinen kulttuuri onkin mielenkiintoinen , moni asia on erittäin positiivinen . Historiasta puhuminen on kuitenkin aluksi täysi konflikti , heidän historian kirjansa ovat varsin erilaisia kuin meidän.

      Yleisesti hyvää näissä itä Euroopan naisissa on realismin taju, he arvostavat toimivaa sähköä , lämpöä , puhdasta kraanavettä ja yleensä arjen selviytymistä. Suomalaisilta naisilta tämä taju tuntuu puuttuvan.

      Hyvää onnea kaikille kumppanin etsinnässä.

    • Ai-jai

      Ai että suomalaisilta naisilta puuttuu taju arvostaa toimivaa sähköä, lämpöä, puhdasta kraanavettä ja yleensä arjen selviytymistä....?

      Mites on itsesi laita? Oletkos sinä koko elämäsi ajan osannut tuoda esiin, kuinka arvostat näitä asioita? Miten sinä olet niitä arvostanut, eli miten se on toiminnoissasi näkynyt?

      Kas kun nuo asiat on Suomen erinomaisen hyvin järjestäytyneen yhteiskunnan aikaansaamia juttuja, jotka on olleet olemassa jo ennen sinun syntymääsi ja tulevat todennäköisesti olemaan kuoltuasikin. Suomalaisella ihmisellä on ihan oikeus nauttia näistä kotikenttäedun suomista asioista ilman erityistä kiitosta ja kunniaa mihinkään suuntaan. Jos Venäjältä tulee ihminen asumaan tänne Suomeen ja erityisesti näitä asioita kiittelee, koska hänen maassaan asiat on vähemmän hyvin hoidettu, niin onko se jokin erityinen plussa tälle ihmiselle? Kun täällä aikansa asuu ja elää, loppuu se erityisarvostus häneltäkin. Nämä kun katsotaan sivistysvaltion suomiksi perusasioiksi. Sitäpaitsi lämmöstä, sähköstä ja puhtaasta kraanavedestä maksamme sievoisen summan, toki meillä silloin on oikeus niistä nauttiakin ilman sen kummempaa kiitosta ja kumarrusta. Mitä ihmeen "realismin tajua" suomalaisilla naisilla tässä pitäisi olla. Onko sitä muka suomalaisilla miehillä, kun lähtevät tällasiiin huijariviesteihin vastailemaan?

      Minua ihmetyttää se, että täällä miehet kertoilevat, kuinka heitä lähestytään selvin huijauksin, ja siitä huolimatta he muka huvikseen kirjoittelevat takaisin näille huijareille. Mitä ihmeen iloa he siitä saavat, että kirjoittelevat viestejä joilekin ulkomaalaisille äijille? Ilmeisesti heillä jokaisella kuitenkin on sisimmässään jonkinlainen epätoivoinen kuvitelma siitä, että jospa siellä se kaunis venäläistyttönen nyt kuitenkin olisi. Vaikka on päivänselvää, että ei ole. Ei siellä ole naisihminen edes näppäimissä, kyllä ne on miesten laatimia meilejä ja kuten on tullut selväksi, samoja viestejä joka puolelle maailmaa. Ja aina joku tupauuno vastaa. Nauraahan ne siellä suomalaisten tyhmyydelle, kun edes vastaavat moisiin.

      Ja muuten, korkeakoulututkintoja on erittäin helppo "ostaa" Venäjällä. Lisäksi heidän esittämänsä "korkeakoulututkinto" voi vastata meidän liikealan tutkintoa, eli entistä kauppakoulua, tai jotain kosmetologin koulutusta jne. Nehän on kaikki insinöörejä siellä, vaikka olisivat käyneet vain vuoden tai kaksi jotain ammatillista koulua. Tästä juttelin ihan juuri äskettäin erään venäläisen ihmisen kanssa. Joten ehkä kannattaa pitää niitä jäitä hatussa kumminkin. Ihan kaikkea kun ei voi suoraan verrata suomalaiseen systeemiin. Sitä en väitä, etteikö ihminen voi olla fiksu ja älykäs, on niitä koulutuksia tai ei.

      Suhtaudun erittäin skeptisesti edellisen kirjoittajan tulevaan mahdolliseen avioliittoon. Toivon tietysti, että se onnistuisi, koska meillä on jo liikaa epäonnistuneita avioliittoja ja avioeroja. Aivan sama asia se on Venäjälläkin. Mutta kirjoittajan esiintuoma naisen "valitseminen" ja hänen nopea tuomisensa Suomeen muutaman tapaamiskerran jälkeen ei vaikuta hyvältä. Nainen on siis muuttamassa Suomeen ja noin vain miehen luokse. Nyt kaikki tuntuu niin auvoiselta, muta eiväthän nämä ihmiset toisiaan tunne ollenkaan. Alkutapaamisissa jokainen tuo itsestään esille sen parhaimman puolensa. Ja sitten ollaankin jo samantien yhteisessä osoitteessa. Ollaankohan nyt ihan varmalla pohjalla?

      Kirjoittaja toi vielä esille, kuinka naisen siskon perhe vei heidät syömään eikä suostunut ottamaan kirjoittajalta rahaa vastineeksi, no ei tietenkään, sehän on venäläinen tapa, että vieraalle tarjotaan! Maksoi mitä maksoi. Toivottavasti tämä kirjoittaja ymmärtää, että samaa vieraanvaraisuutta odotetaan myös häneltä, kun vaimon sukulaiset tulevat Suomeen vierailulle, ja he muuten sitten varmasti tulevat! Eikä sekään vielä riitä, venäläiset perheet vierailevat tiuhasti toisissaan ja vierailut kestävät pitkään ja tarpeen vaatiessa toisiaan autetaan, ja siinä on yksi suomalainen sukuun naitu suurine rahavarantoineen (heidän mielestään niin on) oikein hyvä olemassa.

      Kannattaa ajatella. Neljäntoista vuoden ikäerokaan ei lupaa hyvää. Nainen haluaa ilman muuta kanssasi myös lapsen, ja siinä sitten olet, tai siis et ole, jos nainen päättääkin haluta nuoremman ja komeamman miehen. Tai muuttaa takaisin Venäjälle ja viedä lapsen mennessään. Ikävää spekuloida ikävästi, mutta ota nyt kuitenkin kaikki huomioon, ennen kuin siihen avioliiton autuuteen astut äläkä ihan kaikkeen heti suostu.

      • oikeus voittaa aina

        Olen sitä mieltä, ettei ikäero merkitse mitään. Sitä vastoin henklinen kypsyys merkitsee paljon enemmän. Mieleeni tulee eteen se henkinen kypsyys ja kahden ihmisen oikea rakkaus suhde. Jos rakastat aidosti, hyväksyt silloin myös monia asioita puolisossasi. Silloin punnitaan mitkä asiat merkitsevät elämässä eniten. Jokainen joka kaipaa lähelleen sitä rakkainta treffisivustojen kautta tulee kokemaan pettymyksen monien huijareiden vuoksi. Olen pitänyt kirjaa 15 vuotta. Jostain syystä, aina meidän rakas naapuri venakko käyttää hyväuskoisia hyvä'kseen. Sanonta on kuitenkin että rehellisyys maan perii.....


    • Viri Ann

      Heh-heh, realismin taju!!!!

      Se se nimenomaan näiltä itäeurooppalaisilta naisilta Suomen suhteen puuttuu! Monet tulee tänne liian suurin odotuksin. Rahaa kuvitellaan olevan vähintään saman verran kuin paikallisilla uusrikkailla, joita helikopterit kuljettavat luksusdatsoilleen.

      Jas just tuo, että verrataan suomalaisia ja venäläisiä naisia keskenään siitä, kuinka venäläiset osaa arvostaa suomalaista toimivaa yhteiskuntaa... totta hemmetissä ne sitä arvostaa, sen takiahan ne just tänne haluaakin! Mutta jos ihminen on älykäs ja fiksu, tie parempiin oloihin kulkee ihan muuta reittiä kuin treffipalstojen avioliittokuvastojen kautta.

      Ja siitä arvostamisesta vielä, sinäkö se olet sen sähkön ja lämmön ja puhtaan hanaveden tänne Suomeen aikaansaanut, niin että sinä siitä olet oikeutettu arvostusta vastaanottamaan ja pitämään itseäsi jotenkin erityisenä, kun suot hänen niistä sinänsä suomalaiselle itsestään selvistä seikoista hyötyä?

      Onko suomalainen nainen jotenkin huonompi, kun ei tajua sinua kiittää, kun napsaisee valot päälle tai laskee hanasta vettä juomalasiin?

      Kiitätkö sinä suomalaista naista siitä, että hanastasi tulee puhdasta vettä? Osaatko sinä arvostaa suomalaista naista siitä, että hän yhtenä tänne ikänsä veroja maksavana ihmisenä mahdollistaa sinulle ja vaimollesi lämmön, sähkön ja puhtaan juomaveden, kuin myös toimivan kunnallistekniikan ja järjestäytyneen yhteiskunnan?

      Eikä sinusta ittestäsi tule parempaa aviopuolisoa, vaikka kodissasi kuinka olisi sähköä ja lämpöä jne. Todennäköisesti olet nimittäin epäonnistunut aiemmissa suhteissasi, ja jos aiot nyt onnistua paremmin, itseäsi sinun on tarkkailtava ja muutettava, ei ne lämmöt ja vedet sinua pelasta.

    • Hälytyskellot soi

      Aloitus voi olla provokin mutta myös totta. Näita huijareita tulee facebookissakin, miehiä joilla on mukamas lapsi ja ovat yksihuoltajia. kuvineen kaikkineen näitä tulee. Ulkopuolisen on vaikea tietää missä kuvien alkulähde on. Nämä miehet ovat sanojensa mukaan kaukana kotoa töissä ja näkevät lastaankin harvoin. Jossakin vaiheessa ovat tulossa Suomeen tapaamaan. Varovaisuutta näissä kaikissa, niin miehille kuin naisille tulevissa huijauksissa.

    • se venäjä

      Jos, netti treffejä haaveilet jossain suomi 24 tai sulle lähetään seksyjä naiasen kuvia,. Silloin todennäköiseti tulet huijatuksi. Sinua pyydetääbn lähettämään rahaa UNION pankkiin. Mitäpä luulet rahoillesi käyvän. Kysyppä ennen rahojen lähettämistä pyytäjän oikeata osoitetta ja henkilötietoja. Olet sieltä tyhmimmästä päästä jos lähetät rahaa tuntemattomalle. ELI rahojen pyytäjän normaalit rekisterissä olevat tiedot pitää saada, muuten menetät rahasi.
      No lyhyesti, monet ovat huijareita. Eivät siis ole edes naisia.

    • Johan5

      Jos lähetät rahaa, sekä on heippa rahat ja nainen

    • Makke111

      Kyllä! Minulla oli kirjeenvaihdossa 3nsin yksi Elena niminen 36 vuotias punapää, en muista mistä. Hänellä ei ollut kuin yksi kuva, kuulema. Hän vastasi intiimiinkiin kysymykseeni, mutta olisi tarvinnut rahaa jotain 550€, että pääsee luokseni. Vastasin ei ole, enkä lähetä. Lopulta hän kai suuttui, kun ei rahaa kuulunut. Toinen Ekaterina 40v, piti myös vanhemmista miehistä ja eritoten minusta, vaikka olen paljon häntä vanhempi. No hän soitti minulle aamuyöstä ja pyysi 900€ rahaa. Sanoin ei ole, enkä lähetä. Vielä tuli kirje, jossa hän oli ymmärtänyt kumminkin, että lähetän hänelle rahaqa, vaikka sanoin,ettei ole, en voi lähettää ja hän kysyi, paljonko voisin lähettää, vastasin ei yhtään. Lhetin vain viestin, jossa toivotin hänelle hyvää kesän jatkoa ja lisäsin siihen, että hän ehkä tietää, miten moni mies Suomessa odottaa yhä nuorta, kaunista vaimoaan, jolle hän ensin lähetti rahaa X-euroa viisumiin ja lippuun j sitten tämä tytteli lähetti postia, että hän juuttui rajalle ja hän ei pääse lähtemään maasta ellei hän maksa rajvalvojille esim 500€. Lähetäthän rakas nämä rahat vielä, niin nähdään pian. Turhaa sanoa, ettei kuulunut 5yttelistä pihaustakaan. Jloten älkäöä hyvät veljet vaan lähettäkö euroakaan, jos ette halua jonkun venäläsinartun jnuravan paskaisesti tyhmälle suomalaismiehelle. Kyseessä voi ollamyös jonkun vaino tai tyttöystävä, jotka ovat päättäneet ansaita hiukan extraa. Jos 1000€:kin lähetät se on iso raha siellä. Siis ei missään tapauksessa rahaa, vaikka olisi miten hunajainen tahansa.

      • IgorIsomuna

        Laita vaan reippaasti pari donaa menemään, ei huijaa suomipoikaa. Buahhaahhaahaa


      • viikunakakku

        Tyhmä mies. Onni meni monta kertaa sivu suun.


    • Rakkautta_ja_anarkiaa

      "Tärkeintä, että olemme löytäneet toisensa ja pian olemme yhdessä !!!! Olen mielettömän rakastunut sinuun"

      Viesti numero 7. Täytyy myöntää, että on itsekin tullut heitettyä hieman löylyä tunteiden suhteen. Ei ole tainnut jättää kuin kahteen kysymykseen vastaamatta.

      Täytyy venäläisten miesten olla surkeita tapauksia, kun google translaten kauttakin saa venläisnaisen polvet veteläksi muutamassa viestissä. ;)

    • Rakkautta_ja_anarkiaa

      Yksi tapa pyytää osoitetta, että voi lähettää lahjan tai kukkia. Tulee äkkiä terävä kielto.

      • Suomi-Venäjä

        Juuri pyysin neidin osoitetta, että voin lähettää vaikka kukkia. Vaikuttaa niin todelliselta neidiltä kuvineen ja kirjoituksineen, etten osaa mitään epäillä. 35 vuotias viehkeä neiti, ei siis mikään 20 vuotias alusvaatemalli alastonkuvineen. Ja kaikki kirjeet puhdasta englantia, joissa vastaa kysymyksiini luontevasti ja muisti uuden sähköpostini ja oikean nimenikin. Luultavasti antaa osoitteensa huoletta eli uskon vielä ettei ole huijari.


      • Suomi-Venäjä
        Suomi-Venäjä kirjoitti:

        Juuri pyysin neidin osoitetta, että voin lähettää vaikka kukkia. Vaikuttaa niin todelliselta neidiltä kuvineen ja kirjoituksineen, etten osaa mitään epäillä. 35 vuotias viehkeä neiti, ei siis mikään 20 vuotias alusvaatemalli alastonkuvineen. Ja kaikki kirjeet puhdasta englantia, joissa vastaa kysymyksiini luontevasti ja muisti uuden sähköpostini ja oikean nimenikin. Luultavasti antaa osoitteensa huoletta eli uskon vielä ettei ole huijari.

        Ja juuri syötin neidin kaikki kuvat tineye ohjelmaan ja kaikki kuvat olivat tuntemattomia. Hyvältä vaikuttaa.


    • siilinsuo

      Mulla taas on kokemus venäjän naisesta positiivinen ainakin vielä. Pyysin kuvaa aurinkolasien simillä . lähetti ne jopa kuvan äidistään samassa kuvassa ja hoitajan työasussa. Tulossa suomeen mutta katson mitä sieltä tulossa rahaa ei pyytänyt yhtään vielä.

    • Kokemus2017

      Moi
      Ihan vaan varoituksen sana. Irinoita siellä riittää. Tuntuu olevan yleinen käytäntö, 420€ tuntuu olevan aika yleinen summa,jonka pyytävät lähettämään matkatoimistoon,jota ei aina edes löydy. Kysyitkö "naisen"nimeä,osoitetta ym?
      Kysyitkö,jos ostaisit Suomesta matkalipun? Heti hävisi Enkeli Irina .
      Siis ei rahalähetyksiä.

    • niimmix

      Miksi typerä mies suomesta haluaa mennä naimisiin ?

    • ru.....bies

      Hyvät tutut ja kylän miehet kun saatte vetävän näköisiä naisten kuvia niin JUMALAUTA TEHKÄÄ GOOGLEEN KUVAHAKU !!! niin tein minä johan alkoi löytyä tutun näköisiä kuvia mutta aivan eri nimellä.Ja tuli tälläinen DEUTSCHES ANTISCAM FORUM RUSSIA BRIDE-SCAM

    • 12334455677

      Mulle tulee näitä viestejä todella paljon. Ja nämä eivät aina vaitä olevansa venäjältä. Tyyppillisesti viestit tulee eri sähköpostiosoitteesta kuin annetaan vastausosoitteeksi ja lähetyssähköpostin domain on japanista. Sitten on niitä joita roikkuu paljon eri treffipalveluissa kuten Twoo, Suomi24-Treffit, jne. Epäilyttävää on se, että kaikilla näillä "naisilla" on hyvin saman kaltainen taustatarina ja se että lähettävät niin paljon kuvia itsestään joita eivät itse ole ottanneet vaikkakin ne eivät ole kuitenkaan aina mitään maillikuvia mutta toisinaan on.
      Mä olen kyllä vastaillut näihin ja en ole jatkanut keskustelua koskaan niin kauan että olisi pyydetty rahaa mutta se mikä minua nyt pelottaa on se, että ne haluaa kommunikoida tekstiviestein joka haisee sillä, että tämä numero on maksullinen ja minulle tulee puhelin lasku jota en sitten pysty maksamaan. Eli olisiko mahodollista huijata rahaa maksullisella puhelinnumerolla? Ainakin epäilyttävältä kuullosta se, että näillä naisilla on ulkomaan puhelut estetty. Ei ole omaa tietokonetta eikä siihen varaa joten Skypellä soittelu ei onnistu.
      Kerran kävi niin, että joku heti ensimmäisen viestin jälkeen lähetti minulle väärennetyt kuitit osittain maksetusta lentolipusta Suomeen suoraan Etelä-Afrikasta ja pyydettiin puuttuvaa 200 €. Sanoin "naiselle" ettei minulle ole penniäkään rahaa ja homma loppui siihen.
      Sitten on myös niitä, jotka ohajaavat johonkin maksulliseen chattiin tai video-palvelluun, mihin pitää antaa pankkikortin numero. Ja sitten sopimukissa lukee, että palvelu maksaa esim. 40 € / kk tai sitten jokaisen viestin lähettäminen on maksullista kuten 1,6 € / viesti. Olen kuullut kaverilta, että sillä on Espanjassa kaveri joka esiintyy tällaisissa maksullisissa palveluissa naisena ja koko palvelun idea on se että hyväuskoisia miehiä / naisia rahastetaan sillä, että todellisuudessa ylläpito keskusetlee kanssanne ja ylläpidolle maksetaan asiasta.

    • TRu

      Hei!
      Älä vaan mene siihen lankaan että lähetät rahaa venäläiselle naiselle. Minä olin sinisilmäinen ja menetin yli 4000 euroa. Varoitan vaan sinua. Terv. Huijattu.

      • KokemustaON

        Joo, Ehdottomasti ei mitään lahjoja tai rahojen lähettelyä. Jokainen venäläinen tai minkä maalainen nainen tahansa omistaa passin tai se on niin halpa että ei ole ongelmaa. Myös "matkatoimistoja" käyttävät ovat scammereita. Eli jokainen joka oikeasti haluaa tavata suomalaisen miehen kykenee hilaamaan nätin pyllynsä junaan ja matkustamaan vaikkapa Vaalimaan rajalle tai jollekin lähi juna-asemalle Venäjän puolella, josta suomi urho voi neidon käydä noukkimassa. Fiksuimmat osaavat tulla ihan Suomen asti ilman kikkailuita.

        Jos tuohon ei neitokainen kykene, niin voit olla varma että ei hän kykene mihinkään muuhunkaan.

        Sitten kun neito on vierelläsi niin aika äkkiä huomaat millä mielllä hän on liikkeellä. Onko sivulauseissa kokoajan pulaa jostain tavarasta tai muusta vai keskittyykö hän oikeasti niihin tunne puolen asioihin.

        Jos löytyy todellisella mielellä oleva niin ei voi sanoa muuta kuin että sen perhekeskeisempään naiseen tuskin tällä puolella rajaa tulet koskaan törmäämään. Aika suuri on se kulttuurillinen näkemys perheen merkityksestä rajan eripuolilla. Pääsääntöisesti voi sanoa että niin sanotuissa konservatiivisissa maissa (venäjä, puola, ukraina, USA) on perheen side paljon voimakkaampi kuin täällä euroopassa yleensä.


    • Anonyymi

      Pyytäkää video puhelu. näätte huijarin kasvotusten😅😰

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe