Mielikuvitushevoset

Cicely

Juu, nostaisin nyt ihan uuden puheenaiheen :) Elikkä mielikuvitushevoset. Mielareilla ratsastetaan siis samallatavalla kuin keppareilla, mutta vaan ilman kepparia.

Onko täällä muitakin mielariharrastajia?? Minulla on kaksi mielikuvitushepoa:

Nimi: Frosted Vanity
Lempinimi: Vanity
Hellittelynimi: Vanilla, Höpö
Skp: Tamma
Rotu: Arabialainen Täysiverinen
Syntynyt: 8.9.2002
Painotus: Yleis
Luonne: Vanity on pelastettu sen entisiltä omistajilta. He eivät osanneet hoitaa tammaa. Vanityä rankaistiin kaikesta väkivaltaisesti. Nyt Vanity on syystäkin epävarma ja varautunut. Se ei oikein osaa suhtautua vieraisiin ihmisiin. Hoitaessa saattaa purra ja potkia, muuten kiltti ja tykkää harjaamisesta. Peseminen on siitä kivaa. Uiminen on vähän pelottavaa. Ratsastaessa energinen, mutta pelokas. Saattaa säikkyä mitä tahansa, kuten muovipussia, kottikärryjä, traktoreita ja autoja. Vanity on koulussa aika huono vielä. Energisyys on vähän huono juttu kouluratsastuksessa. Pohkeenväistön tekeminen on hankalaa. Esteillä ryntää estettä päin tai saattaa kieltää. Maastossa on kiltti, mutta pirteä.

MUOKSIN KOHTA!

16

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Emmi-

      Minä olen jo aika pitkään harrastanut mielikuvitushevosilla ratsastelua ja on minulla yksi vihkotallikin jonka toiminta perustuu mielikuvitushevosilla ratsastamiseen. :)

      • Sateenkaaritennari

        Olen keksinyt itselleni jo yhden mielikuvituspollen, mutta en keksi miten aloittaisin sitä harrastusta muuten. Se on siis ongelma miten rupean ratsastelemaan sillä.


        Joo kaikki varmasti tajus ?


    • _kiki_

      Minulla on 7 mielaria, itse sanon niiitä näkymättömiksi mutta sama asia kuin mielarit =D olet harrastanut niitä 6 vuotta ja nyt olen 14 v. Omistan tallin netissä joka on vastikään perustettu joten se on kesken: http://www.nakymaton.suntuubi.com/
      Ei ole lisätty kun yksi hevonen kokonaan. Suunnitteilla on myydä myös sitä kautta hevosia. Kasvatan arabialaista täysiveristä.

      • grenius

        harrastin,mut kyllästyin nyt testaan keppareita.


      • Jansku...

        Minä olen harrastanut mielareita 3v, ja olen nyt 12...

        Minulla on oma talli, (kotona) Ruusulan talli, jossa on vähän yli 50 heppaa...
        Kaverillani on hoitsu tallillani ja hänellä on myös oma talli.

        Kerran tein sivut mielareilleni, mutta päädyin keksimään kokonaan uudet tiedot.
        Huom. olen keksinyt kaikille hepoilleni: nimet, rodun, sukupuolen ja vähän luonnetta. < siis ainakin noi. Tunti poneilla ym. suosituimmilla on kaikki tiedot ja sukutaulut.


    • Mini!

      Jansku//mikä on sivujesi osoite?=)

      Minulla on 1 mielari, sillä haluan perehtyä vain yhteen:
      Nimi: Really Mini
      Lempinimi: Hemppa, Mini
      Hellittelynimi: Hemuli, Minski
      Skp: Tamma
      Rotu: Englantilainen täysiverinen
      Syntynyt: 22.12.2003
      Väri: Kärpäskimo
      Luonne: Kiltti mutta herkkä. Ei tykkää vieraista, sillä entisessä kodissaan Miniä kohdeltiin huonosti, ei ruokittu, hoidettu ja jne. Kiltti harjata, mutta jos joku tuntematon harjaa saattaa näykkiä. Mini on aika vasta tullut itselleni, joten se ei ole vielä tottunut kunnolla minuun ja on vielä niin heikko ettei sillä saa missään nimessä vielä ratsastaa. Minin seurana on bestikseni arabiori Storm.

    • Sahala in the best

      Minullaon monesti vaihtunut meilarit ja tällähetkelläminäolen luopunut vanhasta ja alan nyt kasvattaa jotain rotua...

    • I am Pagan!

      Mulla on yks mielari,Pura Raza Española-tamma nimeltään Xenavala.Sillä ei ole lempinimeä,se on musta,valkoisia viiruja harjassa hännässä ja jaloissa,valkea tähti otsassa,en tiedä sen syntymäpäivää ja se on painotettu sekaestelaukkaurheiluun.Varusteina sillä on ruskea ja vihreä satula (ruskea on western,vihreä on tavallinen) sekä vihreät suitset kolmipalakuolaimilla.

      • suklaaponi

        Itselläni oli yksi mielari, tai siis näkymätön, niin kuin sitä kutsuin. Siskollanikin oli mielari. Omani nimi oli Domino, tummanruunikko suomenhevosruuna. Luonteeltaan se oli kiltti ja reipas ja tykkäsi miellyttää ratsastajaa. Myöhemmin perustin kokonaisen tallin, mutta vaikka ratsastin myös muilla näkymättömillä, Domino oli silti se omani. :) Nykyään en enää tuota harrasta, mutta ikävä tuota aikaa kyllä on.


    • KK~

      Itekkin harrastan mielareita, aika vasta oon alottanu :)
      Mulla on kotona pihalla puuvaja, joka toimii tallina :D Tallin nimi on Niittykummun pientalli.
      Tällä hetkellä mulla on kaks mielarii: Connemaratamma Destiny ja Issikkaruuna Silver Moon. Kisaan Dellalla esteitä ja Silverillä koulua :)
      Muuten, onko tällä hetkellä käynnissä mielarikisoja? Siis netissä :3

    • minä itse

      Mullakin on mielari. :)
      Sen nimi on Trumppi. Se on kimo risteytysponi. Se on luonteeltaan todella energinen koska on aika nuori. Pitää hyppäämisestä. Säikkyy kuitenkin aika paljon esim. pikkulintuja ja muovipusseja.

      Oon harrastanu mielareja kaverini kanssa 3-4 vuotta. Ei olla vieläkään kyllästytty.

    • Mielarialoitteleva

      Ajattelin aloittaa, mutta aihe tuntuu olevan kyllä niin vanha... No mutta, ei mitään. Taidan aloittaa. Omistan myös kaverini kanssa vihkotallin, vihkotalli JuJun.

    • mielikuvitushevonen

      Pakko tunnustaa, oon ratsastellut mielikuvitus hevosilla, kesällä meen maastoon ja hyppään esteitä. Sit ku ollaan uimassa, oon mielari heppa :)

    • SiirijaLuna

      Mulla on 200 mielarii ja yksi puuhevonen talli/pihatto pystyssä pihalla puuhepan vieressä.

    • Tsädäm

      Hei jee kiva tietää etten oo suinkaan ainoa mielariharrastaja! Ja tosi positiivisesti oon yllättynyt kun ei oo yhtään vihakommenttia tässä ketjussa, aamen <3

      Tosiaan, oon 13v ja mulla on neljä mielaria, kolme haflingeria Jokeri, Junnu ja Jumbo sekä shettis Pörrö. Ajattelin perustaa blogin jossa puhuisin tästä harrastuksena ja juu :)

    • Siiri07

      mu oma mielari kuoli äskettäin (nyyh) ajattelin tehdä meetvurtia siitä koirille. Haluan kunnioittaa Pörrön (mielis) muistoa, joten mikä ois kunnioittavin tapa tarjoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe