DREAMHAIR.FI

charppa

hei te jotka olette tilanneet dreamhairista pidennykset, ovatko hiusvärikartan sävyt pitäneet paikkaansa? onko kokemuksia 2# tai 4# väristä? onko pidennykset hyvälaatuista aitohiusta ja kauanko toimitus on kestänyt? tuliko postissa sitä mitä olitte tilannu?
- kiitos, jos joku jaksaa vastata :)

78

12795

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+1

      Mä oon tilannut mustat ja tietenkin ne oli myös mustat... sivuillahan luvataan että kun maksu näkyy niin paketti laitetaan postiin samantien eli toimituksessa pitäisi mennä n 2 päivää. mulla meni 4. Eilen tilasin #8 väriset pidennykset... toivottavasti värit pitää paikkansa, koska välillä esim. hiusvärikartassa väri #12 näytti tosi erilaiselta kuin tuote joka oli samaa sävyä. Toivottavasti tällä kertaa toimitus on yhtä nopea kuin sivuilla luvataan, voin huomenna kertoa sitten jos ne ehtii perille, oliko väri "oikea".. Ja ainakin laatu oli ihan ok verrattuna esim cyber shopin clip oneihin jotka alkoivat kaljuuntua ja viime kesänä ostetuissa pidennyksissä roikkuu enää muutamia hiuksia klipsien kohdalla. Ja mun mielestä #2 ja #4 on aika tummia sävyjä, voi olla hieman tummempia kuin värikartan kuvassa.

      • nepoonen

        Mulla mustat pidennykset tuli mustanruskeina... Enkä muutenkaan ole ollut kovin tyytyväinen, takkuuntuu helposti. nyt olen tilannut eri paikasta ja ollut tyytyväinen vaikka vähän kalliimpi onkin.


      • Ninaz
        nepoonen kirjoitti:

        Mulla mustat pidennykset tuli mustanruskeina... Enkä muutenkaan ole ollut kovin tyytyväinen, takkuuntuu helposti. nyt olen tilannut eri paikasta ja ollut tyytyväinen vaikka vähän kalliimpi onkin.

        Mulla sama.Tuli kyllä oikee väri mut takkuuntuu ja 3 viikkoa sitte laitetuista 100 sinetistä on lähteny jo melkei 40.Ennen tilannu hairiumista ja sinetit pysyneet päässä ja hius takkuuntumattomana puolivuotta.Eipähän tarvii enää dreamhairista mitää tilata.


    • pikkupuu

      Kuvassa sävy saattaa olla hieman tummempi, itse tilasin sävyjä 22# / 24# ja ne olivat ainakin (ehkä reilumminkin) tummempia mitä kuvassa tai sivun värikartassa näkyy. Lopulta tilasin sävyä 613# vaikka kuvassa näyttikin todella vaalealta ja pelotti että on liian vaalea, oikea väri se minulle kuitenkin oli. Tein ja maksoin tilauksen tiistaina, lisäkkeet tulivat perjantaina. Eli about 4 arkipäivää?
      Hiusten laatu oli ihan ok, ovat todella silkkisiä jne, mutta minulla noin viikon käytössä irtoili hieman hiuksia niistä. Mutta tottakai kestävyys riippuu hiustenhoidosta, joten kannattaa tilata tuolta samasta paikasta ainakin se hoitosuihke.. =) Itsekin sen tilasin -ja on todella hyvää!
      Niissä hoitoaineissakin yms. on tietysti eroja, että kannattaa tilata ne samasta paikasta kuin pidennykset. Silloin ne luultavasti on suunniteltu juuri sen yrityksen pidennyksille.

    • bluedidi

      moikka, itse tilasin ruskeita pidennyksiä ja olin muuten tyytyväinen paitsi tietyssä valossa näytti että seassa olisi myös harmaita hiuksia! Toimitus kesti kohdallani kaksi päivää.

    • maija_____

      Muistathan, että se, miltä väri näyttää _sinun monitorillasi_, riippuu _sinun monitorisi asetuksista_.

    • suosittelen

      Mä tilasin vaaleat hiukset väriä 16 ja ne oli paljon tummemmat luonnossa kun kuvassa. Tein tilauksen perjantai-iltana eli Drem hair sai sen käsittelyyn maanantaina ja hiukseni oli saapuneet jo tiistaina eli mielestäni aika nopeesti. Kun väri oli väärä, niin palautin ne jo samana päivänä ja tilasin uuden värin. Uusi tuli viikon kuluttua tiistaina. Jos palauttaa paketin niin siin kestää pitempään (muutamia päiviä) ennen kun se saapuu Drem hair:lle, koska palaitus ei mene ykkösluokan postissa. Mutta mielestäni tilaussysteemit toimii oikein hyvin, ainakin minun kohdallani. Voin suositella! ;)

    • sweeneytoddie

      Mä en ole ollut kauhean tyytyväinen Dreamhairin tukkaan. Hiusnauhasta irtosi tukkaa melko paljon nopeassa ajassa.. voin siis antaa varoituksen sanasen. Tuosta on kuitenkin puoli vuotta, liene kauppa myy edelleen samoja tuotteita? Ostin kuitenkin kuukausi takaperin uudet pidennykset aitoa hiusta Cybershop-nimisestä nettikaupasta, tässä linkki tukkaan:

      http://www.cybershop.fi/product/2629/100-human-hair--blonde

      olen ollut tähän enemmän tyytyväinen kuin dreamhairin. Taidan jatkossa tilata täältä, mikäli pysyy samassa kunnossa kuin tällä hetkellä :) Liike myy myös clip-oneja ja nauhaa eri väreissä jne.

      • ellssa

        Hinnat on edulliset ja hiuksen laatu sen mukaista.
        Meni pesussa ihan sökeröksi ja huomasin myös nuo "harmaat karvat" seassa, ystäni joka on kampaaja sanoi, että voivat olla kuitua, sillä sitähän sekoitetaan näihin halpoihin hiuksiin.
        Itse maksan mieluusti parikymppiä enemmän hiuspuntistani, jotta saan paremman näköistä ja kestävämpää hiusta.


      • joopajooo

        Haha piilomainontaa !!!


      • ÄLKÄÄOSTAKOCYPERSHOP

        itellä on nyt meneillään 5 pidennykseni ja ekat oli cypershopista, ja suosittelen ettette tilaa sieltä sillä AITOJENKIN pidennysten laatu on niin paska.. rapunzel of sweadenin pidennykset on paras kuntoset!


    • silkkinuttu

      Tilasin aitohius- clip onit viime kesänä ja edelleen pelittävät, vaikka lakkaa ja suoristusraudoilla olen niitä käsitellyt!

      Seuraava tilaus lähtee tammikuun alussa.
      Todella nopea toimitus..tuli 2 päivässä.

      Kaveri tilasi meikkejä ja on ollut tyytyväinen.

    • A

      Pakko oli tähän vanhaan ketjuun kommentoia mutta itse olen ollu toosi tyytyväinen dream hairiin(: Tilaukset tulee parissa päivässä, ainakaan omalla kohdalla hiusnauhasta ei paljoa hiuksia ole irti lähtenyt ja muutenkin tosi tyytyväinen! Kannattaa ehdottomasti mun mielestä! Nyt oon ehkä blondeja 60cm tilaamassa, kun nyt on 50cm päässä niin kun niitä sekaisin laittaa niin näyttää varmasti tosi kivalta(:

      • honey5

        Mulla sama juttu , dream hairista olen aina tilannut sinetti pidennykset jo yli parin vuoden ajan. Ei ole mitään vikaa ollut ja hyvin vähän niitä irtoilee päästä. Olen tyytyväinen ollut aina :) Ennen laittanut 50cm ja viime kertoina laitettu 60cm tukkaa. Myöskin se vaikuttaa suuresti miten hoidat hiuksiasi, kampaamo tuotteet on todella hyviä kuin mitkään kaupan halpis versiot.


    • aobgasgv

      Varmaan tuon Dreamhairin hiusten laatu sitten vaihtelee aika tavalla. Oma hiusnauhani meni ensimmäisen pesun jälkeen käyttökelvottomaksi. Hiuksia irtosi runsaasti ja hiukset meni uskomattomaan takkuun hoitoaineesta huolimatta. Enkä hangannut tai mitenkään käsitellyt voimakkaasti.

    • tukkajumala

      ite tilasin dreamhairilta, enkä kyllä tilaa toista kertaa. Ostin teippipidennyksen, mainostavat muka googlessa ja muualla että hiukset alkaen 29e. 20g maksaa jo sen 61 e ja niitä joutuu tillaamaan ainaki sen neliä. no pöljä meniin tilaan ja hiuksille tuli aika hyvä hinta. ja laatu ei kyllä ollu sen mukasta. Tosiaan siinä oli vissii kuituhiusta seassa, kun kävin kampaamotukussa näyttää sitä. hetkessä menee "barbitukaksi".

    • Tyytyväinen asiakas

      Itselleni sinettihiukset dreamhairilta tulivat neljässä päivässä, ja hyvin pehmeä ja silkkinen on ollut. Hieman tosiaan pelkäsin että väri olisi ollut liian tumma mutta väri oli juuri toivotunlainen. Ei ole mennyt ollenkaan hamppuiseksi tms. Kolmisen viikkoa ollut nyt päässä. Hiuksia ei ole kuin harjatessa lähtenyt todella vähän ja yhtäkään sinettiä ei ole vielä irronnut. :)

    • Erica88

      En tykännyt Dreamhairin pidennysten laadusta ollenkaan! Ihan kauheeta hamppua heti ekassa pesussa!! Ja hinnat on kalliit muihin verrattuina joten laadun mun mielestä pitäis olla parempaa :(

    • Owwap

      En voi suositella Dreamhairia, korkeat hinnat ja keskitasoa alempi laatu.

    • teipit on parhaat

      Kysympä vielä tästäkin ketjusta että onko kokemuksia http://www.hairelegant.fi/ verkkokaupasta. Pitäis uudet teippipidennykset tilata ja tuo vaikutti hyvältä! minun kokemukset charmhairista ja dreamhairista voi lukea tuoisesta ketjusta, mutta samaa mieltä ku edelliset

    • jfjanvj

      Musta tuo on epäilyttävä! Myy Heinilän hiuksia, eli luultavammin huijari tai hiukset ei oo aitoja tai ne on laittomasti maahantuotuja?
      Ja jo kaupan ulkoasu antaa aihetta epäillä..

    • Teipit on parhaat

      Miksi ei voisi myydä samoja hiuksia kuin parturit? Minusta kauppa vaikuttaa tosi hyvältä. Sieltä löyty hoito ja laitto ohjeetkin sivuilta! Ajattelin tuolla klarnalla tilata nii ei tarvi maksaa etukäteen :)

    • FoxyLong

      Myydäänkö tuolla heinilän pidennyshiuksia?? Oon kerran parturi kaverin kautta laittanu sieltä tilatut hiukset ja ne oli tosi hyvät!! Mullakin kiinnostais kokemukset tuosta nettikaupasta!

    • dhacvshduv

      Mee muualle mainostamaan!

    • Teipit on parhaat

      Jos mulla olis kauppa nii tuskin mulla sillon tarvis tilata netistä haloo? :DD Edelleen niitä kokemuksia kiinnostais kuulla? :)

    • Jeeliaaa

      Kampaajana tiedän että Heinilä on hyvin tarkka ettei pidennystuotteita myydä suoraan kuluttajille, vaan he myyvät vain kampaajille, jotka asianmukaisesti osaavat pidennykset kiinnittää.

      Tätä valoa vasten pidän todennäköisenä että A. Joko kauppa on pelkkä huijaus B. Kauppa ei myy aitoja Heinilän hiuksia vaan kopioita (joka sekin on laitonta) tai C. Kauppa myy Heinilän hiuksia heidän tietämättään, ja tällöin toiminta loppuu pian sen jälkeen kun Heinilä saa asiasta tiedon.

    • Teipit on parhaat

      Mistä sen sais tietää että onko ne niitä heinilän pidennyksiä? Onko heinilällä sähköpostia mistä vois kysyä?

    • ijvbeapibdpsi

      Tässä Heinilän nettisivut, sieltä löytyy yhteydenotto lomake.

    • ijaenpvjnds
    • Teipit on parhaat

      Minäpä laitan sähköpostia tuonne!

    • ireafdszc

      Katsos vaan. Niin se Heinilä sitten käänsi kelkkansa. Aiemmin ovat olleet kovin tiukkoja ettei näitä teippi ja sinettipidennyksiä myy kuluttajille suoraan. No, loppui meidän kampaamon ostot Heinilältä tähän!

    • Entäsitten

      Heinilällähän on useampia merkkejä myynnissä mm. nuo yllämainitut. Hairtalkia, raccoonia ja tressalureahan saa ainakin vain kampaamoista palveluiden ohella. Monilla maahantuojillahan on myös edullisempia kuluttajienkin käyttöön ostettavissa olevia merkkejä. MYÖS simply naturalilla! Kulkevat vain eri nimellä.

    • åodrhgåoihfdz

      No me ei Heinilältä periaatteessa enää mitään osteta. Vievät leivän kampaajilta. Kampaamomme käyttää VAIN tukkuliikkeitä, jotka ovat pelkästään ammattilaisille tarkoitettu. Ja tiedän että tätä mieltä on moni muukin kampaaja. Voi olla että tämä oli tosiaan virhe liike Heinilältä, riittääköhän nettikaupan tuotot kattamaan menetetyt tukkuasiakkaat? Itse ainakin otan asian puheeksi heti seuraavassa Hiusyrittäjien kokouksessa.

    • EntäSitten

      Teillä voi käydä aika vähiin sitten (laadukkaat) tukut, kun tosiaan simply naturalilla (myydään tosin vain kampaamossa) ja hairiumillakin on kuluttajille hiuksia. Minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa. Saavathan kuluttajat nytkin ostettua laadukkaita pidennyksiä netistä. Ja kuitenkin tunnetuimmat merkit ovat partureille "varattu".Jos heillä on tulossa omakin nettikauppa (edullisemmille merkeille ehkä?) niin eiköhän se varmaan kata. Tuskimpa muuten myisivät. Yrittäjiähän ne tukutkin ovat ja pakkohan niidenkin on sitä voittoa ehdä. Varsinkin jos partureissa tapahtuva myynti ei ole enää niin hyvää kuin ennen taloustilanteen vuoksi.

    • Hdrtggvjh

      Hah. Kyllä noita tukkuja riittää ja vieläpä laadukkaampia kuin tuo Heinilä. Kampaamoala on hyvin kilpailtua ja on sitä ennenkin nähty että kuluttajamyyntiin lähtevä tukku kaatuu. Ja kun sana kiertää kampaajien keskuudessa niin varmasti moni muukin kampaaja lopettaa kaikki tukkuostoksensa Heinilältä!

    • Teipit on parhaat

      Ajattelimpa tulla kertomaan nyt kokemukseni nuista pidennyksistä, jos tästä on jollekki apua :) Eli tilasin ne teippipidennykset ja niiden mukana tuli hoito-ohjeet ja teippirulla! Tilasin myös hoitonaamion ja hoitosuihkeen samalla. Hiukset tuli parissa päivässä ja laitoin ne heti päähän. Ovat olleet nyt päässä 3kk ja just eilen tein noston. Nämä ei ole takkuuntunu ja on sileät vieläki eli oon tosi tyytyväinen! Pesen hiukset kerran viikossa, joskus kakski ja aina pesussa laitan vähän sitä naamiota ja sitte hoitosuihketta. Suoristan hiukset aina sen jälkeen kun ne on kuivunu. Voisin muuten sanoa, että ku oon suoristanu hiukset aina pesun jälkeen niin ne on pysyny sileänä aina seuraavaan pesuun asti! Korkeintaan omia päälly hiuksia oon suoristanu aamulla :) ja hoitosuihketta suihkuttelen aina ku muistan.

    • not my dream hair

      Itse tilasin ensimmäiset pidennykseni dream hairilta. Blondit.
      Tilaus tuli 2 päivässä ja siihen se tyytyväisyys jäikin. Heti näki että jonkin verran hiuksia oli katkeillut jo paketista otettua.
      Mutta omani kestivät hyvinä hieman yli kuukauden (ilman mitään lämpökäsittelyjä yms lakkoja)
      Nykyään hamppuuntuvat ja koko ajan saa kammata ellei tahdo näyttää röllipeikolta.. itseasiassa heti ensimmäinen pesu huononsi laatua huomattavasti ja hiuksia tippuilee hiusnauhasta.
      Sekä vaaleiden hiusten seassa on myös tumman ruskeita hiuksia.
      Saattoi olla että odotin liikoja, mutta sivustoa on mainostettu paljon ja kehujakin keränneenä, sekä hintaakin löytyy joten parempaa laatua olisin odottanut!

      • Silver

        Samaa mieltä yllä kirjoittavan kanssa! Ihan kauheeta hamppua (tummat) näiden sinettihiukset. Jo ekan pesun jälkeen alkoi takuttaan tosi pahasti :(. Otin ne sit aika pian pois kun en jaksanut tapella takkujen kanssa.

        Kaverilla oli kans sama juttu ja sit vielä sinetit irtos noin kuukauden sisällä lähes kaikki. Hän laittoikin palautetta sinne asiakaspalveluun niin hyvin tylysti vastattiin että heidän hiuksissa ei todellakaan ole mitään vikaa ja että voi syyttää hiukset laittanutta kampaajaa.. Kaverilla kuitenkin sama kampaaja laittanut sinettejä hälle jo vuosikausia niin tuskin nyt yhtä-äkkiä ei osaisikaan laittaa niitä oikein.

        Että miettikää hyvät ihmiset kaks kertaa ennenkuin tuolta tilaatte. Menee rahat vaan hukkaan!!


    • PettynytTuotteeseen

      Itselläni on nyt Dreamhairilta tilatut sinettipidennykset ja olen kyllä todella pettynyt näihin. Toimitus oli nopeaa, muutama päivä ja hiukset olivat postilaatikossa ja väri oli sitä mitä halusinkin. Mutta jo heti muutaman pesun jälkeen hiukset menivät takkuun, vaikka kuinka käytin oikeanlaisia shampoita ja hoitoaineita. Märkänä olivat kohtalaiset mutta kuivaessaan täysin takussa kaikki. Niitä harjaillessa tipahtaa yksi jos toinenkin sinetti ja yksittäisiä hiuksia lähtee aivan järkyttävästi. Auki ei voi pitää hiuksia ollenkaan, yksikin tuulenpuuska niin latvat ovat aivan pörröiset ja yhtenä klönttilä kaikki takussa. Myös hiusten seasta löytyy jopa blondin värisiä hiuksia (tilasin siis tumman ruskeat). Ennen tein nämä hiustilaukset hairiumilta ja heidän hiusten kanssa ei ole ollut samaa ongelmaa, ovat pysyneet kauniina jopa puoli vuotta. Ja tämä tämänhetkinen pehko on ollut päässä n. kolmisen viikkoa ja otan nämä nyt mahdollisimman nopeaa pois sillä mikään aine ei tunnu auttavan. Näin se on, että halvalla ei saa hyvää. Dreamhairilla nämä maksoivat muutaman euron vähemmän mitä hairiumilla ja nipussa oli vielä muutama enemmän. Tiedämpä jatkossa pysyä kaukana Dreamhairin hiuksista enkä suosittele muillekkaan.

      • Dreamhair-surkeaa!

        Samaa mieltä! Dreamhairin hiukset ovat järkyttävän huonolaatuista, en suosittele kenellekkään! Tilasin pidennykset, toimitus oli kyllä nopeaa, mutta hiusten laatu ihan järkyttävää.. Hiuksia irtoaa ihan älyttömästi, jokaikisellä hiustenharjauksella harja on täynnä pidennyshiuksia, hiukset takkuuntuvat vaikka pesen pidennyksille tarkoitetuilla tuotteilla.. Älkää kukaan ostako siitä firmasta mitään!


    • ♥♥♥

      Mulla on ollut nyt muutaman kuukauden klipsipidennykset Dreamhairista. Toimitus oli suht. nopeaa, meni muutama päivä. Värikin oli juuri se minkä halusin (musta).
      Mulla ei ole mitään valittamista näistä. Ei mene takkuun kun harjaa ja käyttää tarpeeks hoitosuihkeita. Käytän joka päivä, näiden laitto on tosi helppoa. Ei lähde irti vaikka kuinka riehuisi. Pesen noin kerran viikossa. Hiuksia ei ole juurikaan lähtenyt irti, ei omasta päästä eikä pidennyksistä.
      Nää muuten näyttää kuulemma ihan aidoilta. Useampi tuttu on tullu sanomaan, että "ompa sulla tukka kasvanu viime näkemästä".

    • testissä dreamhaiiir

      Noniin eli sehän jo tiedetään, että yrittäjäthän käy aina mainostamassa tuotteitaan mahdooollisimma paljon just näillä keskustelupalstoilla ja huomaahan sen siitä... "Joo, vuoden oon käyttäny joka päivä ja nää on vieläkin kuin uudet!!" joopa joo, liibalaaba.. Noh, menimpä kuitenkin itse tänä aamuna, eli onko se ny tiistai nii tilaamaan klipsit, otin 1.luokan kirjeenä ja asun samalla paikkakunnalla niin odottaisin hiusten saapuvan jo tänään. Määpäs ilmottelen sitten kokemuksia kun saapuvat.. Mikäli täällä nyt enää kukaan käy :D

    • Murrrrrrrr!

      En ikinä ikinä kirjoittele mitään pahaa palautetta mistäkään firmasta nettiin, mut nyt oli pakko. Tilasin dreamhairilta flip in pidennykset, lyhensin siiman päähäni sopivaksi ja rupesin asettelemaan pidennystä hiuksiini, kun toinen siiman ns pidike, kankainen pala mistä siima menee läpi, katkesi! Tämän ansiosta hiuksia alkoi irrota tästä hajonneesta reunasta. Niin pirun kallis tuote ei oikein käytettynä saisi hajota näin helposti! Voin sanoa että raivostuttaa! Laitoin tänään vihaista palautetta menemään, mielellään ottaisin rahani takaisin, saa nähdä mitä vastaavat. Katotaan vaan etteivät suostu edes vaihtamaan, koska paketti on avattu. Kyllähän 154 euron tuotteella jotain takuuta pitäisi olla! Itsekin olen kuitenki alan ihminen, nii jotain näistä asioista luulisin ymmärtäväni. Muutenki aikasempi kokemus huono, silloinki oli jotain säätöä heidän päässään ja lupasivat lähettää hyvitystuotteita, eipä ole nytten kahenkaan vuoden päästä mitään hyvitystä tullut. En suosittele kellekään moista paikkaa, ennemmin maksan muutaman kympin enemmän hyvästä laadusta!

    • Elisaaoiiilaa

      Dreamhairin hiukset on tätänykyä TODELLA huonoja. Ostin clip onit kesäkuussa ja jo heinäkuun alussa jouduin tilaamaan uudet, tosin uudet ostin klipsipidennys.fi stä ja eron huomasin heti paketin aukaistuani, hiusten laatu on paljon parempi.
      Rapunzelistä olen aiemmin tilannut ja nekin on parempia kuin dreamhair vaikkei mitään huippulaatua olekaan!

    • heinähattu

      Ei kannata tilata hiuksia dreamhairilta. Tilasin joku kuukausi sitten klipsipidennykset ja ne olivat minulla ihan oikeasti käytössä kaksi päivää. Jo avatessani pakkauksen hiukset eivät mitenkään erityisen laadukkaalta vaikuttaneet.. Toisena päivänä kun ne olivat päässäni sadesäällä, ne menivät ihan takkuisiksi ja karheiksi karvakasoiksi. Minun tietääkseni "aidon hiuksen" ei kuuluisi sateen vuoksi hamppuntua. Laitoin ihan asiallisesti palautetta että hiukset menneet hirveän nopeasti tosi huonoon kuntoon enkä edes tehnyt niille mitään, ja laitoin vielä kuvankin niistä. Sieltä vain vastattiin että pistä hoitoainetta. Minä sitten laitoin mutta ei mitään muutosta. En varmasti tilaa sieltä enää mitään enkä todellakaan suosittele.

    • jaaaahas

      Menin just tilaamaan dreamhairilta sinettipidennykset D: Olisikohan edes pitänyt.....................

    • dreamhair

      onks noi #8 sävyiset clip on:it tummemmat vai vaaleammat kun värikartassa ? Ja entäs #12 tummemmat vai vaaleammat kun värikartassa ?

    • blaah2

      Pakko kyllä itekkin avautua Dreamhairista, ketuttaa niin lujaa. Tilasin siis 5 pakettia Easy tape-pidennyksiä ja uusia teippejä sillä ajatuksella, et saan ne vielä uudestaan päähäni. Ihan ei mennyt niin... Hiuksia lähtee ihan TAJUTTOMASTI! Nyt 2 kk käytön jälkeen alle puolet hiuksista jäljellä.. Takkukasana. Vastauksia palautteeseen sain, että harjaa ja laita lisää hoitoainetta. Kun aloin vaatia rahoja takaisin, niin sainkin "isolta pomolta" vastauksen,että heidän tuotteissaan ei ole mitään vikaa. Tavarantoimittaja kuulemma tehnyt hiuksia 40 vuotta.. Just joo. Olis pitäny lukea nämä ennen tilausta. Kampaajanikin veikkaili, että ei ainakaan kokonaa aitoa hiusta ole. Olen myös nähnyt näitä aiemminkin mainittuja blondeja hiuksia tummilla "raidoilla". Näitäkään ei kuulemma saa palauttaa, kun pakkaus on avattu...

    • hiuksetletille

      Kaikille ketkä valittaa et lähtee pesus nii laittakaa ne hiukset LETILLE suihkun ajaksi niinku monessa kampaamossa ja nettiliikkeessä neuvotaan, ite oon pitäny letillä myös nukkuessa sekä tietysti suihkussa jne, niin ei ole tullut takkuja eikä ole hiuksia tippunut.

      • Utelias ihminen

        En oo koskaan kuullutkaan että kannattais pidennykset letittää pesun ajaksi, miten tämä hiusten pesu tapahtuu jos pidennys on letitettynä sen aikana?


    • asåipdfjipf

      Joo, ei se letitys auta, kokemuksesta voin sanoa. Plus ärsyttävän näköiset niistä hiuksista tulee jos ne antaa pitää letillä, ysäri-laineet.

    • Ei jatkoon

      Tilasin hiljattain Dreamhairilta vaaleat klipsipidennykset. Olen aiemmin tilannut tummaa hiusta joka ollut hyväkuntoista ja kestänyt päivittäisesttä käytössä n. 2kk takkuuntumattomana. Sen sijaan tämä vaalea oli jo paketista otettaessa karhean ja takkuisen tuntuinen, kun otin yhteyttä kysyäkseni mikäli kaikki vaaleat sävyt ovat huonolaatuisempaa, niin sain ainoastaan takaisin pyynnön lähettää kuvan hiuksista. Laitoin kuvan ja kysyin uudelleen vaaleiden sävyjen laadusta, tietäisin näin etten enää tilaa samaa tuotetta uudelleen, mitään vastausta ei kuulunut. Hyvitystä en lähtenyt pyytämään koska tosiaan olin tuon paketin jo avannut, mutta siitä ei asiakaspalvelun puolesta edes mainittu (tuskin siis olisin saanut minkäänlaista korvausta vaikka olisin lähettänyt hiukset takaisin jo avatussa paketissa). Koska asiakaspalvelu tuntuu vähän kankealta ja tällä kertaa rahat meni hukkaan, niin seuraava tilaus lähtee muualle.
      Rapunzelista hyviä kokemuksia, vähän kalliimpi valikoima mutta laatu kohdillaan eikä koskaan ole tarvinnut harmitella jälkikäteen.

    • Eienäätakkuja

      Onneksi luin keskustelun, oon tilannu clipsit mut eivät oo kerenny lähettää nii kerkee perua :D satsaan siis parikymppiä enemmän idhairi hiuksiin :)

    • noviisinäisasiois

      Osaisiko joku vastata. Pähkäilen kahden paketin (ja toimittajan) välillä. Mulla on ohut musta pitkä tukka ja tahtosin lisävolyymia, lähinnä siis todellakin paksuutta kun hiukseni on latvasta niin ohkaset kun on leikattu kerroksittaiseksi. Nyt oon vertaillu ja tullu lopputulokseen et tilaan joko klipsipidennys.fi:stä tämän: http://www.klipsipidennys.fi/product/4/klipsipidennyssetti-8-os-musta-1-50-cm

      tai rapunzelilta tämän: http://www.rapunzelofsweden.fi/aidot-hiustenpidennykset/clip-on-pidennykset/clip-on-pidennykset-original-3-pieces

      Kummassakohan ois enempi järkee. Molemmat kuitenki aitoo hiusta ja samanpituiset mut painoeroo ihan hurjasti, kertooko se sitten laadusta?

      • pettynytmyös

        Minä en suosittele dreamhairia ollenkaan, toimitus kesti kauan.... palautettiin pidennykset 4 viikkoa sitten asiakaspalautuksena eikä rahoja ole vielä palautettu (tuote avaamaton) , eikä vastaa sähköposti viesteihin.... olo on jokseenkiin petkutettu :( Rapunzelilta meillä pelkkää hyvää sanottavaa...


      • toinentoimittajasiis

        anteeksi tarkoitin charmhairia en dreamhairia!!


      • pettynytmyös
        pettynytmyös kirjoitti:

        Minä en suosittele dreamhairia ollenkaan, toimitus kesti kauan.... palautettiin pidennykset 4 viikkoa sitten asiakaspalautuksena eikä rahoja ole vielä palautettu (tuote avaamaton) , eikä vastaa sähköposti viesteihin.... olo on jokseenkiin petkutettu :( Rapunzelilta meillä pelkkää hyvää sanottavaa...

        charmhairia tarkoitin!! anteeksi kömmähdys!


      • raggg

        Klipsipidennys.fin kannalla olisin noista kahdesta, molemmista oon tilannut mut klipsipidennyksen tukka ollut parempaa


      • dreamhairparas

        Rapunzelilta tilannu 2krt blondit clip-on pidennykset, molemmilla kerroilla tuli mustat.. Dreamhairilta oon tilannu #24 clip-onei nyt 6 vuoden ajan ja kertaakaan en oo joutunu pettymää. Hiukset on hyvälaatusia ja kestää mulla ainakin sen 6kk jopa ennenku alkaa katkeilee ja harventuu, 9kk oon voinu samoja pidennyksiä käyttää enneku alkaa näyttää päässä "epäaidoilta". Omat hiukset ei kärsi eikä paina päässä (edes jos vahingossa nukkuu niiden kanssa). Lisäksi toimitus on aina alle viikko, aika riippuen tietenkin siitä jos vklp osuu päälle kun ei postit kulje. Suosittelen Dreamhairia!


    • Emilia86_

      En suosittele kyllä kenellekkään tilaamaan Dreamhairista yhtään mitään... Ja näköjään täällä on monella samanlaisia kokemuksia kun mulla siitä puljusta. Asiakaspalvelu on ihan surkeaa jos vaikka esim. tulee tilausten kanssa jotain ongelmia niin siihen ei osata suhtautua hyvin ja palaute sieltä hyvin negatiivistä ja ylimielistä... Aivan älytöntä käytöstä. Hinta-laatu ei vastaa... Ei todellakaan laadukkaita hiuspidennyksiä, surkeaa lähinnä. Hajoaa ennen aikojaan, tosiaankaan ole käyttäjässä vika. Hiuspidennykset takkuuntuu, näyttää epäaidolta ja lähtee paljon hiuksia. Eräässä pidennyksessä luvattiin että voi suoristaa, kihartaa mielensä mukaan... Yritin sitten hieman myöhemmin tehdä kiharat no ei se kyllä kihartunut vaikka tuotetiedoissa niin luvattiinkin. Teippipidennykset ihan surkeat! Tuotetiedot vajavaiset ja sävyt eivät vastaa tuotetietoja. Älkää siis tilatko sieltä yhtään mitään jos ette halua laittaa rahojanne surkeaan ja huonoon tuotteeseen!!!!!!!!!!

    • ElliNooraKamilla

      Jelou! Komppaan edellistä!!! Kyl on niin surkeaa asiakaspalvelua ja ylimielistä! Surkeita tuotteita laadultaan... Joku aikaisemmin mainitsi tässä viestiketjussa että tuntee olonsa huijatuksi, sama fiilis ja mulla samanlainen vastaava kokemus tilaamastani tuotteesta. Älkää tilatko pliis sieltä mitään, Rapunzel esmes on hyvä paikka... Oon kyl ollu tosi tyytyväinen heidän tuotteisiinsa, aivan eri meininki kun Dreamhairissa ja laatua löytyy!!!!

    • airf

      ÄLÄ tilaa Dreamhairista! Törkeää asikaspalvelua ja ala-arvoisia tuotteita, joista ei kanneta mitään vastuuta!!!!! Poistavat kaikki huonot arvostelut sivuiltaan ja syyttelevät asiakkaitaan omista virheistään.

    • opgsjad

      Dreamhair tosiaan poistaa kaikki negatiiviset palautteet sivuiltaan ja estää kaikki jotka ei oo samaa mieltä. Paras oli tässä joku viikko sitten kieltäytyivät käsittelemästä reklamaatiota koska asiakas oli antanut nega-palautteen facessa huonolaatuisesta pidennyksestä. Dreamhair myös uhkaili rikosilmoituksella kun asiakas oli kertonut olevansa tyytymätön tuotteeseen. Et sellasta.

    • eienääikinä

      Pakko päivittää tänne oma kokemus.. AIVAN PEESTÄ, ÄLÄ OSTA DREAMHAIRIN HIUKSIA!! Maksoin YLI 120 euroa ja mitä sain. Kaksi kuukautta pitänyt european teippipidennyksiä ja nyt öljyt päässä ja odotan innolla että saan repiä nämä h**vettiin.

      Miksi? Vastaan lyhyesti.

      1. Mahdottomuus pitää hiuksia auki. Esim. tietokoneella istuessa tukka takussa jo viiden min. kuluttua. Sama vaikka laittaisit hiukset ponnallerille. Heti takussa.
      Heti ensimmäisten pesujen jälkeen hius karheaa ja kamalaa. Ja kyllä, olen käyttänyt oikeanlaisia hiustenhoitotuotteita.

      2. Pidennyksissä mukana selvästi jotain muutakin kuin "remy" hiusta. 7 sävyisen hiuksen seassa mustaa paljon paksumpaa ties mitä. Kuin jouhia.

      Että jop ja jep, hyvin tuhlattu satanen.

    • Inka96

      Älkää koskaan tilatko kyseisestä firmasta mitään! Asiakas palvelu törkeää, haukkuvat ja syyttävät asiakasta. Veloittavat perättömiä kuluja. Kiertäkää dreamhair.fi kaukaa!

    • Svetlana69

      Huonolaatuisia tuotteita. Hiukset menevät sotkuun eikä toimi niinkuin normaalit.

    • vastatkaaviisaammat

      Mulla on sama tilanne kuin nickillä "noviisinäisasiois"....Oon tuntien vertailun jälkeen aikeis tilata joko rapunzelilta tai klipsipidennys.fi:ltä mustaa tukkaa ja kaipaisin justiin kans vain tuuhennosta ohueen tukkaani joten kysynkin; riittäisikö tuollainen 3-osainen setti tähän tarkoitukseen? Siinä on siis 3kpl 14cm leveää hiusosiota. Epäilyttää riittävyys siksi kun klipsipidennys.fi:ssä 8-osainen setti sisältää: 1kpl 18cm hiusosio, sisältää 4 klipsiä
      3kpl 14cm hiusosioita, sisältää 3 klipsiä/hiusosio
      2kpl 10cm hiusosioita, sisältää 2 klipsiä/hiusosio
      2kpl 5cm hiusosioita, sisältää 1 klipsin/hiusosio
      Kaikki osiot ovat 50cm pitkiä.

      Hintaeroa näillä on paljon ja molemmista luvataan tuuheutusta sen verran että tuollainen pkt riittää. Miten ihmeessä voikin riittää kumpikin vaihtoehto kun vaikuttavat kovin erilaisilta.

      • lsjnav

        Ei se dreamhairin kolmeosainen setti riitä mihinkään, niitä tarvitsee VÄHINTÄÄN kaksi pakettia


    • älä_tilaa

      Tilasin klipsit vuonna 2013 jotka olivat parhaat mitä minulla on koskaan ollut, kestivät melkein vuoden. Nyt viikko sitten tilasin uudet ja mietin rapunzelin ja dreamhairin välillä pitkään, no päätin tilata dreamilta. Tilasin 60cm mustat klipsit nopea toimitus, tuote täysin paska. Painoa ei ollut läheskään yhtä paljon kun luvattiin, 15cm latvas täysin hamppua mikä takkuuntuu eikä edes suoristamalla supristu kunnolla. Lähetin asiakaspalautetta tottakai, no eihän sitä sinne dreamin sivustolle hyväksytä koska se on negatiivista jännä homma. Enkä edes saanut spostiini minkäänlaista vastausta. Se oli sen lorinan loppu en enää ikinä tilaa sieltä mitään.

    • EI_niin_hyvä

      Tilasin kokeilumielessä heiltä 60cm vaaleaa teippipidennystä noin 3 viikkoa sitten. Minulla on kokemusta teippipidennysten käytöstä noin 6 vuotta, jonka aikana olen kokeillut lukuisia muitakin merkkejä. Käytän korkeatasoisia pidennyksille sopivia kampaamotuotteita, joita olen aiemminkin käyttänyt. No, jo alkuunsa pidennys alkoi hieman karheentua, ja nyt 3 viikon käytön jälkeen hius on tullut sen verran karkeaksi, että erottuu omasta hennommasta hiuksesta selvästi ja joudun ottamaan teipit pois. Mainittakoon, että minulla on edelleen myös vanhaa Simplyn hiusta päässä, joka ei ole mennyt miksikään vaikka on yli 6kk vanhaa.

      Hiuslaatu on siis mielestäni skandinaaviselle tukalle sopimatonta ja liian helposti karhentuvaa.. Ainakin vaalean sävyisenä. Mieluummin suosittelisin siis Simplya tai B*longia vaaleahiuksisille.

    • Dreampomo

      Kamala firma

    • Anonyymi

      Itse en paikasta enää tilaa. Hiukset 2 viikon jälkeen lähes käyttäkelvotonta.

      • Anonyymi

        Vanha ketju. Eihän kukaan enää mitään hiuspidennyksiä käytä. :D
        Nehän on järkyttävän näköisiä. Tuksulla ehkä vielä on, tuskin tyyliään muuttanut.


    • Anonyymi

      Ei kannata tilata Dreamhairilta mitään!! Huonoa asiakaspalvelua, vastaavat ylimielisesti sähköposteihin eikä ole yhteistyöhaluisia ongelma tilanteissa. Olen yrittänyt reklamoida hiuksia nyt yli 2viikkoa kun mennyt pidennykset huonoon kuntoon alle 4viikossa, takkuntuvat, lyhenivät 10cm, hius on ihan hötön tuntuista ja harjatessa katkeilee (itsellä teipit). Vastaavat sähköposteihin, että minun täytyisi ottaa hiukset irti päästäni ja lähettää heille "tarkastettavaksi" eli joutuisin maksamaan poiston kampaajalla ja maksamaan lähetyksen heille tarkastusta varten ja mistä lie tietää saisinko 200€ maksamia hiuksiani enään takaisin tästä tarkastuksesta kun ovat noin epäasiallinen ja epäluotettava firma. .kertoivat myös että eivät tee poikkeuksia ja toimivat kuin kaikki muutkin firmat tässä tapauksessa eivät ole tehneet mitään väärää..Jepjep... EN SUOSITTELE, ÄLKÄÄ TILATKO!!!!! tai menetätte rahanne huijaukselle niin kuin minulle kävi. Halusin kirjoittaa tästä vaikka vanha viestiketju mutta näin jälkikäteen kun tajusin tulla lukemaan niin suosittelen kaikkia lukemaan tämän kaltaiset palstat jos tilaatte netistä pidennyksiä koska suurin osa tämän kaltaisista firmoista kun Dreamhair on täyttä huijausta.

      • Anonyymi

        Aivan sama kokemus täällä Dreamhairilta. Aivan hirveää laatua hiukset ja kuten myös asiakaspalvelua!!! En ymmärrä miten tälläinen pulju voi olla pystyssä tai tehdä yhteistyötä kenekään kanssa. ÄLKÄÄ TILATKO TUOLTA MITÄÄN!! Kuten myös huonoja arviointeja ei hyväksytä heidän nettisivuille, saati oteta vakavasti jos asiakas ei ole tyytyväinen!!??

        ÄLKÄÄ TUHLATKO RAHOJANNE TUONNE!


    • Anonyymi

      Älä tilaa Dreamhairilta! En suosittele ikinä! Värikartan sävyistä viis, mutta kun hius ei pysy nauhassa, parin viikon jälkeen hiirenhäntä - ja sekin mikä vielä roikkuu nauhassa on tosi huonolaatuista. Kokemusta on useita vuosia pidennyksistä, eli on hoidettu oikein. Asiakaspalvelu TODELLA töykeää, eivät ota mitään vastuuta, tuskin saan rahoja takaisin. Älkää kukaan laittako rahojanne hukkaan.

    • Anonyymi

      Minä tilasin dreamhairilta mustat clip on -pidennykset. Pidennykset olivat suoraansanottuna surkeat. Hiuksen määrä oli vähentynyt pidennyksessä erittäin paljon ja latvoja kohden hius oheni niin, että melkein silmällä pystyi laskemaan montako hiusta pidennyksessä on.

      Reklasin pidennykset dreamhairille ja lupasivat hyvittää joko 50% hinnasta tai lähettää uudet tilalle. Suostuin lopulta tähän 50% hyvitykseen ja laitoin maksutiedot heille.

      Kirjoitin dreamhairin sivuilla omalla asiakastililläni täysin asiallisen arvostelun tilaamistani pidennyksistä, jota he eivät edes julkaisseet.

      Tämän jälkeen minulle tuli sähköposti, että ”Hei, me perutaan hyvitys koska olit kirjoittanut asiattomia kommentteja meidän sivuille”

      En ole ikinä eläissäni kohdannut näin huonoa asiakaspalvelua mitä Dreamhairilla on.
      En suosittele että kukaan tilaa sieltä yhtään mitään; on muuten todistettu että heidän ”aidot” hiustenpidennykset ovat osaksi synteettistä hiusta, lukuun ottamatta näitä miljoonia maksavia Luxury hiustenpidennyksiä.

    • Anonyymi

      Ostin pidennysteippiä Dreamhairistä, josta pidennykset 40 vastaparia laitettiin kampaamossa. Teippi oli vanhaa, ei kuulemma mitään uutta kampaajani mukaan, vain sivuhiuksien pidennykset jäivät pitämään, kaikki muu tippui alas. Kyseessä on 5 pidennykset elämäni aikana, joten hoitoaineista yms muusta väärästä hoidoista ei kannata puhua. Yritys ei halua korvata mitään, kun reklamoin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe