ESA JOHTAA SELVÄSTI - TUORE TILANNE

Esa voittoon!

Nyt vaan kaikki Esa-fanit lisää löylyä kiukaalle ja eestin hamsterille kapuloita rattaisiin kyllä eestivosu kesytetään ja kesyttäjänä Esa A.


http://bbplaza.net/bbfi5.php?asukkaat=2&poll=93


http://ag0ny.com/misc/hamsters/syrian-hamsters-p1010075-1024.jpg

111

3171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä peli

      ei näy ratas enää pyörivän

      • mummo hillopurkissa

        ei alkuunkaan! Aika ikävä alkuilta, väsyttävää olotilaa , mutta pihalla sentään "ravasi" Antti ja savolaisena puhui lakkaamatta. Voin vain kuvitella, mitä Esa siinä lyhennetyllä lenkkimatkallaan mietiskeli: "Antaa ton tohtorin puhella. Minä vaikenen turhista asioista. Oikeasti minua ei kiinnosta,mitä hän sanoo, joten, no, joo, antaa sen puhua, ei tota jaksa kauaa kuunnella ainakaan mun kannattajani. Turhuutta kaikki, varsinkin se, että nyt pidettäisiin muka vielä yhteyksiäkin, ehei, mulla on TYTTÖYSTÄVÄ, joka osaa keskustella yhtä joustavasti kuin minäkin. MINÄHÄN SEURUSTELEN, en tarvitse kaiken maailman vouhottajia ympärilleni. Voi että, kun jo pääsisin sen ensipusuni NAISELLENI antamaan. Miltäköhän se mahtaa tuntua. Tuleekohan mulle heiluriliike, voi kamalaa...ei, ei saa tulla. Ihmisen pitää osata käyttäytyä. Taidan sittenkin ruveta jännittämään tätä loppumista täällä turvallisessa yksityisyydessäni. Kamalaa, jos kompastun, ei, EI insinöörit kompastu...ugh, en ainakaan minä."

        Ason ja Kätlinin ilta oli myös ikävystyttävää, mutta sitten RÄJÄHTI, kun pääsivät katsomaan omaa dumppaustaan, jälleen karkkien ja muitten herkkujen keskelle. No, onneksi nuori laihtuu nopeaan, joten ei voi syyttää, etteivätkö olisi saaneet myös nannaa.

        Joskus on pakko palauttaa mieleen niitä alkuaikoja, jolloin porukasta tuli kaikenmoista ääntä, hajua ja liikehdintää. Muuten - ei ole yhtään häirinnyt, vaikka Kätlin on ainakin kaksi kertaa ilmoittanut menevänsä vessaan. Minusta se on muita kohtaan kohteliasta, eikä mitään pissaamisesittelyä.


      • Marjukka _

        Aika makeita nuo kuvat


      • marjutti_
        mummo hillopurkissa kirjoitti:

        ei alkuunkaan! Aika ikävä alkuilta, väsyttävää olotilaa , mutta pihalla sentään "ravasi" Antti ja savolaisena puhui lakkaamatta. Voin vain kuvitella, mitä Esa siinä lyhennetyllä lenkkimatkallaan mietiskeli: "Antaa ton tohtorin puhella. Minä vaikenen turhista asioista. Oikeasti minua ei kiinnosta,mitä hän sanoo, joten, no, joo, antaa sen puhua, ei tota jaksa kauaa kuunnella ainakaan mun kannattajani. Turhuutta kaikki, varsinkin se, että nyt pidettäisiin muka vielä yhteyksiäkin, ehei, mulla on TYTTÖYSTÄVÄ, joka osaa keskustella yhtä joustavasti kuin minäkin. MINÄHÄN SEURUSTELEN, en tarvitse kaiken maailman vouhottajia ympärilleni. Voi että, kun jo pääsisin sen ensipusuni NAISELLENI antamaan. Miltäköhän se mahtaa tuntua. Tuleekohan mulle heiluriliike, voi kamalaa...ei, ei saa tulla. Ihmisen pitää osata käyttäytyä. Taidan sittenkin ruveta jännittämään tätä loppumista täällä turvallisessa yksityisyydessäni. Kamalaa, jos kompastun, ei, EI insinöörit kompastu...ugh, en ainakaan minä."

        Ason ja Kätlinin ilta oli myös ikävystyttävää, mutta sitten RÄJÄHTI, kun pääsivät katsomaan omaa dumppaustaan, jälleen karkkien ja muitten herkkujen keskelle. No, onneksi nuori laihtuu nopeaan, joten ei voi syyttää, etteivätkö olisi saaneet myös nannaa.

        Joskus on pakko palauttaa mieleen niitä alkuaikoja, jolloin porukasta tuli kaikenmoista ääntä, hajua ja liikehdintää. Muuten - ei ole yhtään häirinnyt, vaikka Kätlin on ainakin kaksi kertaa ilmoittanut menevänsä vessaan. Minusta se on muita kohtaan kohteliasta, eikä mitään pissaamisesittelyä.


      • .
        mummo hillopurkissa kirjoitti:

        ei alkuunkaan! Aika ikävä alkuilta, väsyttävää olotilaa , mutta pihalla sentään "ravasi" Antti ja savolaisena puhui lakkaamatta. Voin vain kuvitella, mitä Esa siinä lyhennetyllä lenkkimatkallaan mietiskeli: "Antaa ton tohtorin puhella. Minä vaikenen turhista asioista. Oikeasti minua ei kiinnosta,mitä hän sanoo, joten, no, joo, antaa sen puhua, ei tota jaksa kauaa kuunnella ainakaan mun kannattajani. Turhuutta kaikki, varsinkin se, että nyt pidettäisiin muka vielä yhteyksiäkin, ehei, mulla on TYTTÖYSTÄVÄ, joka osaa keskustella yhtä joustavasti kuin minäkin. MINÄHÄN SEURUSTELEN, en tarvitse kaiken maailman vouhottajia ympärilleni. Voi että, kun jo pääsisin sen ensipusuni NAISELLENI antamaan. Miltäköhän se mahtaa tuntua. Tuleekohan mulle heiluriliike, voi kamalaa...ei, ei saa tulla. Ihmisen pitää osata käyttäytyä. Taidan sittenkin ruveta jännittämään tätä loppumista täällä turvallisessa yksityisyydessäni. Kamalaa, jos kompastun, ei, EI insinöörit kompastu...ugh, en ainakaan minä."

        Ason ja Kätlinin ilta oli myös ikävystyttävää, mutta sitten RÄJÄHTI, kun pääsivät katsomaan omaa dumppaustaan, jälleen karkkien ja muitten herkkujen keskelle. No, onneksi nuori laihtuu nopeaan, joten ei voi syyttää, etteivätkö olisi saaneet myös nannaa.

        Joskus on pakko palauttaa mieleen niitä alkuaikoja, jolloin porukasta tuli kaikenmoista ääntä, hajua ja liikehdintää. Muuten - ei ole yhtään häirinnyt, vaikka Kätlin on ainakin kaksi kertaa ilmoittanut menevänsä vessaan. Minusta se on muita kohtaan kohteliasta, eikä mitään pissaamisesittelyä.

        .


    • Siksmaxsex

      Kunniallisuus, kunnia ja harkinta voittavat loppujen lopuksi aina.
      Seksuaalinen suuntautuneisuus tulee olla normaali. Kätlin ei ole siinä mielessä niinkuin naisen tulisi olla.

      • xx

        Ei pidä paikkaansa nuo luvut, vaikka äänestin niin ei mitään muutosta tapahdu prosentteihin, huijausta eikä muutenkaan mitään hyötyä lopulliseen ja oikeaan äänestykseen verrattuna.
        Esa ei ansaitse voittoa, Antti ainut joka ansaitsee.


      • ````
        xx kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa nuo luvut, vaikka äänestin niin ei mitään muutosta tapahdu prosentteihin, huijausta eikä muutenkaan mitään hyötyä lopulliseen ja oikeaan äänestykseen verrattuna.
        Esa ei ansaitse voittoa, Antti ainut joka ansaitsee.

        That`s it


      • xcc
        ```` kirjoitti:

        That`s it

        Talossa edes ketään Eskoja ole, äänestä sinä vaan Eskojas


      • osa
        xcc kirjoitti:

        Talossa edes ketään Eskoja ole, äänestä sinä vaan Eskojas

        Kätlin jää nuolemaan Anttia


      • Tatsa vain niskassa
        xcc kirjoitti:

        Talossa edes ketään Eskoja ole, äänestä sinä vaan Eskojas

        sanoivat esaa Eskuksi. Toni sanoo vieläkin.
        Tuota kyseistä, kunnollista herrasmiestä minä ainakin äänestän ensui sunnuntaina.


      • --------------------
        xcc kirjoitti:

        Talossa edes ketään Eskoja ole, äänestä sinä vaan Eskojas

        Missa Sauli, ja Katri kerto finaalissa olevista.
        Olen ihan samaa mieltä, että Esa on taktikkoja, pelaa, ja ei oo fiksu.
        Mitä hän tekee BB-ssa?:)


      • ^^

      • höh, Eesti mokas

      • +++++++++++++++++
        höh, Eesti mokas kirjoitti:

        Kätlin kännissä kakkosena

        Usko jo. Ne äänestys tulokset ei ole koskaan pitännyt paikkaansa:)
        Kätlin voittaa ylivoimaisesti.


      • Totuus ei feikki
        +++++++++++++++++ kirjoitti:

        Usko jo. Ne äänestys tulokset ei ole koskaan pitännyt paikkaansa:)
        Kätlin voittaa ylivoimaisesti.

        Aso toinen, Kätlin kolmas ja Antti viimeinen.


      • eli esa voittaa
        Totuus ei feikki kirjoitti:

        Aso toinen, Kätlin kolmas ja Antti viimeinen.

        .


      • mummo hillopurkissa
        osa kirjoitti:

        Kätlin jää nuolemaan Anttia

        itse haluaisit mokomaa, vaan kun et voi saada, pitää ruveta pottuilemaan. Vähitellen alan ruveta uskomaan, että kaikki suomalaiset miehet pitävät itseään kunniallisina, kukaan vaan ei koskaan kerro MIKÄ IHMEEN KUNNIA teillä on? Onko se joku ikälisä, joka saadaan jo BB-talossa, jos koira on lapsena purrut huuleen? Siitäkö se kunnia revitään, kun saa lapsena kärsiä pipiä?
        Olen saanut tälläerää AKATEEMISISTA miehistä ihan tarpeekseni. Kaikki vaikuttavat aika TÖTTERÖISILTÄ nämä muutkin, joita joka päivä tapaa, kun BB annetaan heistä omituinen kuva. Tekeepä mieleni antaa teille oma käsitykseni miehen kunniasta, kun ette siihen selitystä anna, vaikka sanaa usein viljelette.

        Miehen suurin kunnia on olla perheessä se, joka KANTAA HUOLTA kaikista perheenjäsenistään, nauttii heistä, osaa kiittää vaimoaan ja lapsiaan. Pystyy tasaveroiseen ihmisten kohteluun niin perheessä, kuin työelämässä. Isänmaa, koti ja Jumala, heitä kun mies kunnioittaa, hänestä voi itsestään samaa sanoa.


      • osa
        mummo hillopurkissa kirjoitti:

        itse haluaisit mokomaa, vaan kun et voi saada, pitää ruveta pottuilemaan. Vähitellen alan ruveta uskomaan, että kaikki suomalaiset miehet pitävät itseään kunniallisina, kukaan vaan ei koskaan kerro MIKÄ IHMEEN KUNNIA teillä on? Onko se joku ikälisä, joka saadaan jo BB-talossa, jos koira on lapsena purrut huuleen? Siitäkö se kunnia revitään, kun saa lapsena kärsiä pipiä?
        Olen saanut tälläerää AKATEEMISISTA miehistä ihan tarpeekseni. Kaikki vaikuttavat aika TÖTTERÖISILTÄ nämä muutkin, joita joka päivä tapaa, kun BB annetaan heistä omituinen kuva. Tekeepä mieleni antaa teille oma käsitykseni miehen kunniasta, kun ette siihen selitystä anna, vaikka sanaa usein viljelette.

        Miehen suurin kunnia on olla perheessä se, joka KANTAA HUOLTA kaikista perheenjäsenistään, nauttii heistä, osaa kiittää vaimoaan ja lapsiaan. Pystyy tasaveroiseen ihmisten kohteluun niin perheessä, kuin työelämässä. Isänmaa, koti ja Jumala, heitä kun mies kunnioittaa, hänestä voi itsestään samaa sanoa.

        Kätlin jää nuolemaan Anttia


      • AAAAAAAAAAA AAAAAAAA
        +++++++++++++++++ kirjoitti:

        Usko jo. Ne äänestys tulokset ei ole koskaan pitännyt paikkaansa:)
        Kätlin voittaa ylivoimaisesti.

        AAAAAAA


      • Esa voittaa

        BB:kin sen sanoi: rehellisyys maan perii


      • .
        xx kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa nuo luvut, vaikka äänestin niin ei mitään muutosta tapahdu prosentteihin, huijausta eikä muutenkaan mitään hyötyä lopulliseen ja oikeaan äänestykseen verrattuna.
        Esa ei ansaitse voittoa, Antti ainut joka ansaitsee.

        ansaitsee


      • voi pient..
        xx kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa nuo luvut, vaikka äänestin niin ei mitään muutosta tapahdu prosentteihin, huijausta eikä muutenkaan mitään hyötyä lopulliseen ja oikeaan äänestykseen verrattuna.
        Esa ei ansaitse voittoa, Antti ainut joka ansaitsee.

        sehän toki näkyyki heti prosenttilukemis jos yks ihminen käy äänen antamassa :D:D


      • minä vaan

        Esaa en todellakaan äänestä.


    • Hyvä kuva

      On niin oman itsensä näköinen tuossa.

      • calcu

        eli tätyy olla joskus 50 päivän hujakoilla


      • plaplaaaplaaa
        calcu kirjoitti:

        eli tätyy olla joskus 50 päivän hujakoilla

        Plaaaplaaaplaaaaa


      • käpä the fake
        plaplaaaplaaa kirjoitti:

        Plaaaplaaaplaaaaa

        käpäkö itse päässyt talossa nettiin jaa yrittää täälläkin mongertaa jotain mutta eihän tuosta taaskaan mitään selvää saa


      • Veera X
        käpä the fake kirjoitti:

        käpäkö itse päässyt talossa nettiin jaa yrittää täälläkin mongertaa jotain mutta eihän tuosta taaskaan mitään selvää saa

        Lehtien kyselyihin ei ole uskomista. Ei myöskään nettipalstoihin.
        Viime sunnuntaina talk showta katsoi 616000 ihmistä ja eiköhän enin osa äänestäjistäkin tule sieltä.
        Näillä nettipalstoilla kirjoittelevat yhdet ja samat henkilöt. Ovat eri ihmisiä kuin todelliset äänestäjät.

        Niitä asukkaita, joita mustamaalataan, saavat suuren yleisön sympatiat.


      • Esa siis voittaa
        Veera X kirjoitti:

        Lehtien kyselyihin ei ole uskomista. Ei myöskään nettipalstoihin.
        Viime sunnuntaina talk showta katsoi 616000 ihmistä ja eiköhän enin osa äänestäjistäkin tule sieltä.
        Näillä nettipalstoilla kirjoittelevat yhdet ja samat henkilöt. Ovat eri ihmisiä kuin todelliset äänestäjät.

        Niitä asukkaita, joita mustamaalataan, saavat suuren yleisön sympatiat.

        "Niitä asukkaita, joita mustamaalataan, saavat suuren yleisön sympatiat."


      • kukas ´voittikaan..

      • ....

      • & miinukset
        .... kirjoitti:

        Antilla ei ole mahiksia kuitenkaaan voittoon. Aso tulee toiseksi ja voiton vie ei mitenkään yllätyksenä ESA:

        Otitteko muuten huomioon että plusäänistä täytyy vähentää miinusäänet. Eli otta huomioon sekä inhokki että suosikkigallup. Jos vähentää plussista miinukset jää Aso tällä hetkellä eniten plussan puolelle.


      • BB
        .... kirjoitti:

        Antilla ei ole mahiksia kuitenkaaan voittoon. Aso tulee toiseksi ja voiton vie ei mitenkään yllätyksenä ESA:

        Sunnunttaina suorassa lähetyksessä oli Kätlin johtaamassa. Esa on takttikoivalla, ylimielisellä käytöksella saanut paljon negatiivista palautettaa.
        Esa lähtee ensimmäisenä. Sitten Antti, tai Aso. Kätlin voittaa ylivoimaisesti. Kaikki fiksut, ja täysijärkiset ihmiset äänestä Kätlinin voittoon. Asenne ratkaise. Mitä ei voi sanoa Asosta, ja Esasta.
        Kätlin on paras, ja ansaitse voiton.


      • käytöstapainen
        .... kirjoitti:

        Antilla ei ole mahiksia kuitenkaaan voittoon. Aso tulee toiseksi ja voiton vie ei mitenkään yllätyksenä ESA:

        vaan puhelimella äänestäminen:)
        Kätlin on voittaja. Ja sitä paitsi Kätlinillä on kaikista enittän faneja, niin Suomessa kun Virossa.
        Kaikki äänestä sunnuntaina, ja Kätlin tule voittamaan ylivoimaiseti.
        Nuori, käytöstapainen, kiltti, moraalinen, oikeutenmukainen, positiivinen, luonnonlaps.:)


      • ....
        käytöstapainen kirjoitti:

        vaan puhelimella äänestäminen:)
        Kätlin on voittaja. Ja sitä paitsi Kätlinillä on kaikista enittän faneja, niin Suomessa kun Virossa.
        Kaikki äänestä sunnuntaina, ja Kätlin tule voittamaan ylivoimaiseti.
        Nuori, käytöstapainen, kiltti, moraalinen, oikeutenmukainen, positiivinen, luonnonlaps.:)

        http://bbplaza.net/bbfi5.php?asukkaat=2&poll=93


        1. Esa

        2. Aso tai Kätlin


      • ----------------

      • :D:D
        ---------------- kirjoitti:

        ??????
        Esa ei voittaa. Usko jo.

        Otatpas sinä BB:n vakavasti, ei mahda olla elämässäsi muuta sisältöä :) Kyllä siinä pilvilinnat romahtaa, kun Esa astuu talosta voittajana.


      • (=
        :D:D kirjoitti:

        Otatpas sinä BB:n vakavasti, ei mahda olla elämässäsi muuta sisältöä :) Kyllä siinä pilvilinnat romahtaa, kun Esa astuu talosta voittajana.

        hihi, mahtaa vituttaa :>


      • epäselvännäkijä
        :D:D kirjoitti:

        Otatpas sinä BB:n vakavasti, ei mahda olla elämässäsi muuta sisältöä :) Kyllä siinä pilvilinnat romahtaa, kun Esa astuu talosta voittajana.

        No kyllähän se niin on, että Antti Anakonda menee loppumetreillä voittoon!


      • Esa saisi voittaa..
        epäselvännäkijä kirjoitti:

        No kyllähän se niin on, että Antti Anakonda menee loppumetreillä voittoon!

        No eipä se Kätlin kovin paljon Esaa johtanut viime sunnuntain ohjelmassa....Välillä oli myös Esa johdossa. Turha väittääkään, että jompi kumpi voittaisi ylivoimaisesti.


      • rj
        :D:D kirjoitti:

        Otatpas sinä BB:n vakavasti, ei mahda olla elämässäsi muuta sisältöä :) Kyllä siinä pilvilinnat romahtaa, kun Esa astuu talosta voittajana.

        Mielestäni täällä on ollut pääasiassa Esan voittoa vouhottavia tyyppejä,
        jotka eivät joko ikänsä tai muiden puuteidensa vuoksi tunnista Esassa oleva synkkää puolta.


      • Hyvä Esa +++++++++++
        rj kirjoitti:

        Mielestäni täällä on ollut pääasiassa Esan voittoa vouhottavia tyyppejä,
        jotka eivät joko ikänsä tai muiden puuteidensa vuoksi tunnista Esassa oleva synkkää puolta.

        Kätlin liian omahyväinen ja itsekäs

        Esassa löuonnetta


      • mummo hillopurkissa
        Veera X kirjoitti:

        Lehtien kyselyihin ei ole uskomista. Ei myöskään nettipalstoihin.
        Viime sunnuntaina talk showta katsoi 616000 ihmistä ja eiköhän enin osa äänestäjistäkin tule sieltä.
        Näillä nettipalstoilla kirjoittelevat yhdet ja samat henkilöt. Ovat eri ihmisiä kuin todelliset äänestäjät.

        Niitä asukkaita, joita mustamaalataan, saavat suuren yleisön sympatiat.

        niinhän me täällä jatkuvasti kirjoittelemme, mutta useimmiten se on sellaista pelkkää huutoa ESAAAAA, jota ei uskoisi maisterismiehen ystävien ainakaan huutelevan. KUKAAN Esan tuntevista ihmisistä ei tunnu kertovan mitään, ei judo-kaverit, ei opiskelukaverit, te vain mukamas äänestätte. Osaattehan te insinöörit kirjoittaakin! Vaan - jos ihminen on noin ilmeetön, sanoja hitaasti suoltava ja muita tarkkaileva, eihän hänessä ole mitään kerrottavaa. Oletteko itse samanlaisia? Pystyttekö samaistumaan Esaan? Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta. Edelleen hän kulkee kuin vanha mies,tuhkaan sirotellussa kaavussaan, vaikka voisi jo vihdoin näyttää sen OMAN ITSENSÄ. Olisi vaikeaa olla mokomalle anoppi, siinä lentelisivät sanaset kun alkaisin pommittaa! Pakko olisi meidän perheyhteisöstämme kadota, jos kerrankin näkisin noin mörtin ilmeen, mikä Esalla on.
        Koirakin alkaa jo haukkua, kun mainitsen sanan ESA, sillä, jos kenellä on tarkaa silmä oikeasta voittajahahmosta, joka ei ole missään tapauksessa Esa.
        Kuulinkohan oikein: Esan tyttöystävä rakastaa MARSUJA, ei voi olla totta! Meidän kahdeksanvuotias tyttärentytär tykkää myös. Siinä onkin Esalla opettelemista niistä kuudesta äänestä, jolla Marsu osaa hänelle puhella. Ei siis ihan ole hiireen verrattavissa, mutta sinnepäin.


      • Redracer
        mummo hillopurkissa kirjoitti:

        niinhän me täällä jatkuvasti kirjoittelemme, mutta useimmiten se on sellaista pelkkää huutoa ESAAAAA, jota ei uskoisi maisterismiehen ystävien ainakaan huutelevan. KUKAAN Esan tuntevista ihmisistä ei tunnu kertovan mitään, ei judo-kaverit, ei opiskelukaverit, te vain mukamas äänestätte. Osaattehan te insinöörit kirjoittaakin! Vaan - jos ihminen on noin ilmeetön, sanoja hitaasti suoltava ja muita tarkkaileva, eihän hänessä ole mitään kerrottavaa. Oletteko itse samanlaisia? Pystyttekö samaistumaan Esaan? Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta. Edelleen hän kulkee kuin vanha mies,tuhkaan sirotellussa kaavussaan, vaikka voisi jo vihdoin näyttää sen OMAN ITSENSÄ. Olisi vaikeaa olla mokomalle anoppi, siinä lentelisivät sanaset kun alkaisin pommittaa! Pakko olisi meidän perheyhteisöstämme kadota, jos kerrankin näkisin noin mörtin ilmeen, mikä Esalla on.
        Koirakin alkaa jo haukkua, kun mainitsen sanan ESA, sillä, jos kenellä on tarkaa silmä oikeasta voittajahahmosta, joka ei ole missään tapauksessa Esa.
        Kuulinkohan oikein: Esan tyttöystävä rakastaa MARSUJA, ei voi olla totta! Meidän kahdeksanvuotias tyttärentytär tykkää myös. Siinä onkin Esalla opettelemista niistä kuudesta äänestä, jolla Marsu osaa hänelle puhella. Ei siis ihan ole hiireen verrattavissa, mutta sinnepäin.

        "Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta."

        Tarkoittaako mummo sanalla "nuorten elämänlaatu" ryypäämistä, aivotonta huutamista, irtosuhteita, piereskelyä, kiroilua, kähmimistä jne ?

        Kyllä kovin kaukana Esa on sellaisesta. Onneksi. Kyllä voin samaistua Esaan. Ei liene koirasi sinulle kertonutkaan, että Suomi on täynnä tuollaisia Esoja. Eivätkä he erotu, kuun sellainen käytös on ulkomaailmassa aivan normaalia. Ellei jopa suotavaa. BB-talossa mies kyllä erottuu. Edukseen.


      • x x
        Redracer kirjoitti:

        "Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta."

        Tarkoittaako mummo sanalla "nuorten elämänlaatu" ryypäämistä, aivotonta huutamista, irtosuhteita, piereskelyä, kiroilua, kähmimistä jne ?

        Kyllä kovin kaukana Esa on sellaisesta. Onneksi. Kyllä voin samaistua Esaan. Ei liene koirasi sinulle kertonutkaan, että Suomi on täynnä tuollaisia Esoja. Eivätkä he erotu, kuun sellainen käytös on ulkomaailmassa aivan normaalia. Ellei jopa suotavaa. BB-talossa mies kyllä erottuu. Edukseen.

        Tunnetko Esan vai miten voit kehua ja luulla häntä tuollaiseksi, epäilen mutta se selviää sitten varmasti myöhemmin.


      • ....
        x x kirjoitti:

        Tunnetko Esan vai miten voit kehua ja luulla häntä tuollaiseksi, epäilen mutta se selviää sitten varmasti myöhemmin.

        Esa on todellakin paras.


      • Mummo minäkin
        mummo hillopurkissa kirjoitti:

        niinhän me täällä jatkuvasti kirjoittelemme, mutta useimmiten se on sellaista pelkkää huutoa ESAAAAA, jota ei uskoisi maisterismiehen ystävien ainakaan huutelevan. KUKAAN Esan tuntevista ihmisistä ei tunnu kertovan mitään, ei judo-kaverit, ei opiskelukaverit, te vain mukamas äänestätte. Osaattehan te insinöörit kirjoittaakin! Vaan - jos ihminen on noin ilmeetön, sanoja hitaasti suoltava ja muita tarkkaileva, eihän hänessä ole mitään kerrottavaa. Oletteko itse samanlaisia? Pystyttekö samaistumaan Esaan? Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta. Edelleen hän kulkee kuin vanha mies,tuhkaan sirotellussa kaavussaan, vaikka voisi jo vihdoin näyttää sen OMAN ITSENSÄ. Olisi vaikeaa olla mokomalle anoppi, siinä lentelisivät sanaset kun alkaisin pommittaa! Pakko olisi meidän perheyhteisöstämme kadota, jos kerrankin näkisin noin mörtin ilmeen, mikä Esalla on.
        Koirakin alkaa jo haukkua, kun mainitsen sanan ESA, sillä, jos kenellä on tarkaa silmä oikeasta voittajahahmosta, joka ei ole missään tapauksessa Esa.
        Kuulinkohan oikein: Esan tyttöystävä rakastaa MARSUJA, ei voi olla totta! Meidän kahdeksanvuotias tyttärentytär tykkää myös. Siinä onkin Esalla opettelemista niistä kuudesta äänestä, jolla Marsu osaa hänelle puhella. Ei siis ihan ole hiireen verrattavissa, mutta sinnepäin.

        sinun mieleisesi nykyajan nuori. Juo, polttaa, kiroilee, ei ole käynyt kuin peruskoulun, tuskin sitäkään. On komea ja ulospäinsuuntaunut hölöttäjä. Vaihtaa naista kuin paitaa. Istuu kapakassa päiväkaudet.
        Minä mieluummin otan perhekeskeisen ihmisen joka arvostaa naista. Ei tarvitse pelätä että juoksee vieraissa, on luottamuksen arvoinen.
        Ei elämä yhtä juhlimista ole. Kaikki taaplaa tyylillään.
        Muuten ei Esa kotona koko aikaa istu. On kiertänyt aikalailla maailmaa ja nähdyt siellä maailmalla paljon. Ei varmaankaan ole sellainen suomalainen kännissä örveltävä turisti joka ulkomailla viinaa läträä että ei tänne tullessaan muista missä kävi.


      • aso arafat
        Mummo minäkin kirjoitti:

        sinun mieleisesi nykyajan nuori. Juo, polttaa, kiroilee, ei ole käynyt kuin peruskoulun, tuskin sitäkään. On komea ja ulospäinsuuntaunut hölöttäjä. Vaihtaa naista kuin paitaa. Istuu kapakassa päiväkaudet.
        Minä mieluummin otan perhekeskeisen ihmisen joka arvostaa naista. Ei tarvitse pelätä että juoksee vieraissa, on luottamuksen arvoinen.
        Ei elämä yhtä juhlimista ole. Kaikki taaplaa tyylillään.
        Muuten ei Esa kotona koko aikaa istu. On kiertänyt aikalailla maailmaa ja nähdyt siellä maailmalla paljon. Ei varmaankaan ole sellainen suomalainen kännissä örveltävä turisti joka ulkomailla viinaa läträä että ei tänne tullessaan muista missä kävi.

        http://bbplaza.net/bbfi5.php?asukkaat=3&poll=95

        KATTELEPPA MYÖS MIINUKSET


      • muhahahahaa

      • mitään
        rj kirjoitti:

        Mielestäni täällä on ollut pääasiassa Esan voittoa vouhottavia tyyppejä,
        jotka eivät joko ikänsä tai muiden puuteidensa vuoksi tunnista Esassa oleva synkkää puolta.

        synkkää puolta ole. Luulen tunnistavani roolipelaajan eli henkilön, joka ottaa osaa maanlaajuisiin roolipeleihin. Tällä viikolla tullut näkyviin piirteitä, joita on omassa kolmekymppisessä pojassani. Eli Esa on huumorintajuinen ja elämääkin hyvin ymmärtävä. Kaikki plussat Esalle!


      • jepjap
        mummo hillopurkissa kirjoitti:

        niinhän me täällä jatkuvasti kirjoittelemme, mutta useimmiten se on sellaista pelkkää huutoa ESAAAAA, jota ei uskoisi maisterismiehen ystävien ainakaan huutelevan. KUKAAN Esan tuntevista ihmisistä ei tunnu kertovan mitään, ei judo-kaverit, ei opiskelukaverit, te vain mukamas äänestätte. Osaattehan te insinöörit kirjoittaakin! Vaan - jos ihminen on noin ilmeetön, sanoja hitaasti suoltava ja muita tarkkaileva, eihän hänessä ole mitään kerrottavaa. Oletteko itse samanlaisia? Pystyttekö samaistumaan Esaan? Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta. Edelleen hän kulkee kuin vanha mies,tuhkaan sirotellussa kaavussaan, vaikka voisi jo vihdoin näyttää sen OMAN ITSENSÄ. Olisi vaikeaa olla mokomalle anoppi, siinä lentelisivät sanaset kun alkaisin pommittaa! Pakko olisi meidän perheyhteisöstämme kadota, jos kerrankin näkisin noin mörtin ilmeen, mikä Esalla on.
        Koirakin alkaa jo haukkua, kun mainitsen sanan ESA, sillä, jos kenellä on tarkaa silmä oikeasta voittajahahmosta, joka ei ole missään tapauksessa Esa.
        Kuulinkohan oikein: Esan tyttöystävä rakastaa MARSUJA, ei voi olla totta! Meidän kahdeksanvuotias tyttärentytär tykkää myös. Siinä onkin Esalla opettelemista niistä kuudesta äänestä, jolla Marsu osaa hänelle puhella. Ei siis ihan ole hiireen verrattavissa, mutta sinnepäin.

        tiivistä


      • .
        Redracer kirjoitti:

        "Mielestäni ette pysty, on hän sen verran poikkeavaa sorttia, kovin kaukana nykyajan nuorten elämänlaadusta."

        Tarkoittaako mummo sanalla "nuorten elämänlaatu" ryypäämistä, aivotonta huutamista, irtosuhteita, piereskelyä, kiroilua, kähmimistä jne ?

        Kyllä kovin kaukana Esa on sellaisesta. Onneksi. Kyllä voin samaistua Esaan. Ei liene koirasi sinulle kertonutkaan, että Suomi on täynnä tuollaisia Esoja. Eivätkä he erotu, kuun sellainen käytös on ulkomaailmassa aivan normaalia. Ellei jopa suotavaa. BB-talossa mies kyllä erottuu. Edukseen.

        jaa


    • voitto!

      Hyvä Esa! Hyvä me! Hyvä Suomi!

      • EsaAFani09

      • ,,,,

      • Reilu peli
        ,,,, kirjoitti:

        Paras kautta BB historian kunnollinen esimerkillinen Esa voittoon.

        Täällä teille kunnollinen, moraalinen, käytöstapainen, ja muita huomioiva nuori nainen.
        KÄTLIN VOITAA YLIVOIMAISESTI. Kaikki virolaiset, ja fiksut suomalaiset äänestä reilun, nuoren eestiläisen, Kätlinin BB 2009 voittajaksi.


      • ------------------
        ,,,, kirjoitti:

        Paras kautta BB historian kunnollinen esimerkillinen Esa voittoon.

        eiköhän rupea piisaamaan ;) se esa ku ei voita tätä millaan tavalla.
        KÄTLIN JA ASO SAA VOITTAA ei sinne mitään robottimaista 10 kertaa etukäteen mietivää hiukkas tieteilijää tarvita! Painukoon kotiin akkansa luo jankuttamaan no joota, mitään muuta ei tuosta ole irti saanutkaan koko kaudella. Säälittävä masentunut örkki.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


      • ,,,,,,,,
        ------------------ kirjoitti:

        eiköhän rupea piisaamaan ;) se esa ku ei voita tätä millaan tavalla.
        KÄTLIN JA ASO SAA VOITTAA ei sinne mitään robottimaista 10 kertaa etukäteen mietivää hiukkas tieteilijää tarvita! Painukoon kotiin akkansa luo jankuttamaan no joota, mitään muuta ei tuosta ole irti saanutkaan koko kaudella. Säälittävä masentunut örkki.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Me pidetään huoli, että Esa tulee voittamaan.


      • ,,,,,

      • trrrrrrrrrrrrr

      • KIITOS!
        trrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Kätlin kuullessaan ettei voitakaan vaan tajutessaan jäävänsä kakkoseksi, vaikka muuta luuleekin:

        http://www.castlepoint.gov.uk/Images/General/hamster 3.jpg

        Pelastit lauantain, sillä olin surullinen hiukka. Lisääää tuollaista ilonaihetta, vaikkapa huumorimielessä.


      • En finne
        KIITOS! kirjoitti:

        Pelastit lauantain, sillä olin surullinen hiukka. Lisääää tuollaista ilonaihetta, vaikkapa huumorimielessä.

        Ollaan me suomalaisia ja kannatetaan suomalainen voittoon.


      • .....

      • ..

      • öki
        ------------------ kirjoitti:

        eiköhän rupea piisaamaan ;) se esa ku ei voita tätä millaan tavalla.
        KÄTLIN JA ASO SAA VOITTAA ei sinne mitään robottimaista 10 kertaa etukäteen mietivää hiukkas tieteilijää tarvita! Painukoon kotiin akkansa luo jankuttamaan no joota, mitään muuta ei tuosta ole irti saanutkaan koko kaudella. Säälittävä masentunut örkki.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        ei


      • olla yksin
        .. kirjoitti:

        Mutta ei esa sen vuoksi voita, vaan sen mitä Esalla on korvien välissä ja Esan jaksamisen vuoksi.

        Niin mitä siellä korvien välissä mahtaa olla? Minua on aina ahdistanut sen eristäytyminen. Onneksi vapautumista loppua kohden on havaittavissa, ja miehen oleminen talossa on helpottunut.


    • et silleen

      Hyvä Esa olet paras!

      • ....

        ...


      • 13+16

      • epäluuloinen
        13+16 kirjoitti:

        http://bbplaza.net/bbfi5.php?asukkaat=2&poll=93

        Ratkaiseeko plussalle jäävä prosentti, vaiko plussalle jäävä aanimäärä? Jos pelkät prosentit ilman määrien julkistusta, niin äänestys on pelkkää rahastusta ja voittaja edeltä järjestetty.


      • käy
        epäluuloinen kirjoitti:

        Ratkaiseeko plussalle jäävä prosentti, vaiko plussalle jäävä aanimäärä? Jos pelkät prosentit ilman määrien julkistusta, niin äänestys on pelkkää rahastusta ja voittaja edeltä järjestetty.

        sopii hyvin myös se että voittaja on edeltä järjestetty jos se on Esa


    • Miksi, oi miksi?

      Siis Kätlin ja Asohan ovat syntyperältään virolaisia, eivätkös? Mitenhän jotkut virolaiset ovat edes päässeet suomen Big Brotheriin, puhumattakaan finaalista.. uskomatonta paskaa.

      • ...

        Ei Aso ole kotoisin virosta, vaan entisestä Persiasta. Kai tiedätte, mikä maa se nykyisin on. Ja viro kuului neuvostoliittoon Kätlinin syntyessä.


      • roubins
        ... kirjoitti:

        Ei Aso ole kotoisin virosta, vaan entisestä Persiasta. Kai tiedätte, mikä maa se nykyisin on. Ja viro kuului neuvostoliittoon Kätlinin syntyessä.

        venakot joka pual hittolaine


      • .

      • Herretoos

      • 7+18
        Herretoos kirjoitti:

        Ei gay saa voittaa esittää vaan että hällä on tyttöystävä ja vitut gayha se o

        Kätlin on kuulemma gay


      • kate b
        ... kirjoitti:

        Ei Aso ole kotoisin virosta, vaan entisestä Persiasta. Kai tiedätte, mikä maa se nykyisin on. Ja viro kuului neuvostoliittoon Kätlinin syntyessä.

        HYVÄ HYVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


      • ..
        ... kirjoitti:

        Ei Aso ole kotoisin virosta, vaan entisestä Persiasta. Kai tiedätte, mikä maa se nykyisin on. Ja viro kuului neuvostoliittoon Kätlinin syntyessä.

        CCCP


    • ......

      *reps* Sontasarjan faniko sä, ei nyt vaan - ei toki!

      Kerros mulle, että mitä hienoa on ar-ti-ku-loin-nis-sa sosiaalisessa seurassa? Kysymys nyt ei ole siitä, että juoko ihminen alkoholia vaiko ei, mutta kysymys on siitä, että onko ihminen luonteva tv-ruudussa. Itse en kuulu BB:n katsojiin sikäli, että on täysin totuus, etten ennen tätä kautta -2009 ollut seurannut sarjaa ollenkaan.

      Olihan sitä tähänkin sosiaalipornosaastaan nyt kuitenkin perehdyttävä, tottakai.:) Ja musta toi Esa A. on teennäisen oloinen ruudussa. Tylsä, epäkarismaattinen, mielikuvitukseton...Jos pitäisi valita, että kenen kanssa lähtisin viihteelle, en tasan ainakaan tota Esa A.- tyyppiä ottaisi messiin minnekään. Syistä, että ensinnäkin a.) mun mielestäni ihmisen pitää olla jo luonteeltaan kohtuullisen huomionhakuinen lähteäkseen tollaseen BB:n kaltaiseen ohjelmaan, ainakin ja jos ei nimenomaan hae tv-töitä tai muuta helpotusta taloudelliseen selviytymiseensä juuri tv- ohjelman kautta ( yksikään mun tuntemani älykkö ei luultavasti,kuin hihittäisi BB:n päälle ja toi teidän Esa A:nne ei ainakaan mun mielestäni vaikuta syvällisessä mielessä ihmisluonteena kiinnostavalta...) ja toisekseen b.) musta ihmisen pitää seurassa osata antaa itsestään yleisölle muutakin, kuin "yleisiä tilannearvioita".

      Teidän Esa A:nne on aivan tajuttoman(!) tylsä, jos karismassa mitataan. Mut hei: tylsiähän useat muutkin noista pakkosyöttö-linssiluteista on muutenkin... En voi sietää esimerkiksi sitä yhtä formaatin juontajistakaan, eli sitä joka kiekuu, että: " Tämä on pik pratör!" tai: " ensi viikon piK bratöriä ei siis kannata jättää väliin!!"

      Jos teillä nyt aivot on, niin annatte voiton Asolle. Oikeasti. Ei sitä ylimielisen oloista informaatioteknologian alan tylsimystä, ei sitä rintaliiveihin pukeutuvaa tekohauskaa tohtoria, eikä Filippiineillä ollutta kikattelijaakaan, ei...Kiinnostavin formaatissa jäljellä olevista on Aso. On, vaan on...

      Hymy.:)

      • ..

        game over


      • haloooo
        .. kirjoitti:

        game over

        joku erkki kirjoittelee runoja täällä, kuka noin pitkiä juttuja jaksaa lukea haloo


      • ......
        haloooo kirjoitti:

        joku erkki kirjoittelee runoja täällä, kuka noin pitkiä juttuja jaksaa lukea haloo

        Kuule pitkiä juttuja jaksaa kirjoittaa sellaiset, jotka joskus kirjoittaa esimerkiksi muutaman pari viestiä viikkoon ja joilla keskustelupalstat eivät ole pakkomielteitä, vaan ajatuksenvaihdon vuoksi olemassa.:)


      • runoile muualla ....
        ...... kirjoitti:

        Kuule pitkiä juttuja jaksaa kirjoittaa sellaiset, jotka joskus kirjoittaa esimerkiksi muutaman pari viestiä viikkoon ja joilla keskustelupalstat eivät ole pakkomielteitä, vaan ajatuksenvaihdon vuoksi olemassa.:)

        ei lue noin pitkiä tyhjänpäiväisiä paskajuttuja


      • .....
        runoile muualla .... kirjoitti:

        ei lue noin pitkiä tyhjänpäiväisiä paskajuttuja

        *reps* ......28.11.2009 23:00 *reps* Sontasarjan faniko sä, ei nyt vaan - ei toki!

        Kerros mulle, että mitä hienoa on ar-ti-ku-loin-nis-sa sosiaalisessa seurassa? Kysymys nyt ei ole siitä, että juoko ihminen alkoholia vaiko ei, mutta kysymys on siitä, että onko ihminen luonteva tv-ruudussa. Itse en kuulu BB:n katsojiin sikäli, että on täysin totuus, etten ennen tätä kautta -2009 ollut seurannut sarjaa ollenkaan.

        Olihan sitä tähänkin sosiaalipornosaastaan nyt kuitenkin perehdyttävä, tottakai.:) Ja musta toi Esa A. on teennäisen oloinen ruudussa. Tylsä, epäkarismaattinen, mielikuvitukseton...Jos pitäisi valita, että kenen kanssa lähtisin viihteelle, en tasan ainakaan tota Esa A.- tyyppiä ottaisi messiin minnekään. Syistä, että ensinnäkin a.) mun mielestäni ihmisen pitää olla jo luonteeltaan kohtuullisen huomionhakuinen lähteäkseen tollaseen BB:n kaltaiseen ohjelmaan, ainakin ja jos ei nimenomaan hae tv-töitä tai muuta helpotusta taloudelliseen selviytymiseensä juuri tv- ohjelman kautta ( yksikään mun tuntemani älykkö ei luultavasti,kuin hihittäisi BB:n päälle ja toi teidän Esa A:nne ei ainakaan mun mielestäni vaikuta syvällisessä mielessä ihmisluonteena kiinnostavalta...) ja toisekseen b.) musta ihmisen pitää seurassa osata antaa itsestään yleisölle muutakin, kuin "yleisiä tilannearvioita".

        Teidän Esa A:nne on aivan tajuttoman(!) tylsä, jos karismassa mitataan. Mut hei: tylsiähän useat muutkin noista pakkosyöttö-linssiluteista on muutenkin... En voi sietää esimerkiksi sitä yhtä formaatin juontajistakaan, eli sitä joka kiekuu, että: " Tämä on pik pratör!" tai: " ensi viikon piK bratöriä ei siis kannata jättää väliin!!"

        Jos teillä nyt aivot on, niin annatte voiton Asolle. Oikeasti. Ei sitä ylimielisen oloista informaatioteknologian alan tylsimystä, ei sitä rintaliiveihin pukeutuvaa tekohauskaa tohtoria, eikä Filippiineillä ollutta kikattelijaakaan, ei...Kiinnostavin formaatissa jäljellä olevista on Aso. On, vaan on...























































































































































        Hymy.:)


      • ......
        .. kirjoitti:

        game over

        Jaa no susta sitten noin. Mulle on loppujen lopuksi sama, että kuka voittaa, mutta tota Asoa nyt vaan symppaan.

        Mitäs? Eiks sillä Esalla ole aika ohut tukkakin? Miks se pitää sen niin pitkänä, kun se on niin uuugly siten?;(
        Ja mies, jolla melkein väikkäri valmiina? Eikö hän kaipaa akateemista uraa, vaiko suunnanmuutostako kaipaa?

        Toki, toki... Esa A. on ihan luonteva ja mukava.:) Ei vaikuta ihmisenä kestämättömältä. Mulla vaan tulee aina hänen tyyppisestään ns. "luonteenkuvasta" mieleen yks omaan elämääni liittynyt tyyppi, jolla oli keskiarvo koulussa kymppi ja joka kerran teki ne mun matikan tehtävät kahteen minuuttiin, missä itseltäni olisi samoista tehtävistä kestänyt kymmenen minuuttia. Mua ärsytti se tyyppi. Olin hyvä koulussa, mutta niin oli hänkin. Ylemmyyttä tunsin ko. tyyppiä kohtaan siinä, että olin _mielestäni_ sosiaalisesti lahjakkaampi, kuin hän. Hän veti kympit kaikesta ja pärjäsi erityisen hyvin myös esim. urheilussa, mutta en mä hänen kokemattomuuttaan kadehtinut - silloin aikoinaan.

        Kuule no sen sanon, että kuka tahansa voi mennä jonnekin studioon jankuttamaan valitsemansa "strategian" mukaisia kommentteja, joo. Sä pidät niistä henkilöistä, joista sä pidät ja sitten - mä pidän niistä, joista mä. Solidaarisuutta, eikö? En mä tiedä, mutta musta viihdeohjelmassa pitää kyetä tarjoamaan katsojille jotakin. Musta tää Esa A. oli jotenkin laskelmoiva ja tosi moni muukin lähetyksistä katselemani täysi ***pio.


      • ....
        ...... kirjoitti:

        Jaa no susta sitten noin. Mulle on loppujen lopuksi sama, että kuka voittaa, mutta tota Asoa nyt vaan symppaan.

        Mitäs? Eiks sillä Esalla ole aika ohut tukkakin? Miks se pitää sen niin pitkänä, kun se on niin uuugly siten?;(
        Ja mies, jolla melkein väikkäri valmiina? Eikö hän kaipaa akateemista uraa, vaiko suunnanmuutostako kaipaa?

        Toki, toki... Esa A. on ihan luonteva ja mukava.:) Ei vaikuta ihmisenä kestämättömältä. Mulla vaan tulee aina hänen tyyppisestään ns. "luonteenkuvasta" mieleen yks omaan elämääni liittynyt tyyppi, jolla oli keskiarvo koulussa kymppi ja joka kerran teki ne mun matikan tehtävät kahteen minuuttiin, missä itseltäni olisi samoista tehtävistä kestänyt kymmenen minuuttia. Mua ärsytti se tyyppi. Olin hyvä koulussa, mutta niin oli hänkin. Ylemmyyttä tunsin ko. tyyppiä kohtaan siinä, että olin _mielestäni_ sosiaalisesti lahjakkaampi, kuin hän. Hän veti kympit kaikesta ja pärjäsi erityisen hyvin myös esim. urheilussa, mutta en mä hänen kokemattomuuttaan kadehtinut - silloin aikoinaan.

        Kuule no sen sanon, että kuka tahansa voi mennä jonnekin studioon jankuttamaan valitsemansa "strategian" mukaisia kommentteja, joo. Sä pidät niistä henkilöistä, joista sä pidät ja sitten - mä pidän niistä, joista mä. Solidaarisuutta, eikö? En mä tiedä, mutta musta viihdeohjelmassa pitää kyetä tarjoamaan katsojille jotakin. Musta tää Esa A. oli jotenkin laskelmoiva ja tosi moni muukin lähetyksistä katselemani täysi ***pio.

        .......


      • TRUUUUEE
        .... kirjoitti:

        .......

        mamman kainalossa peräkamarin pojat että ei tule itku kun KÄTLIN VOITTAA KOKO SOPAN!!!!


      • rahanhukkaa
        TRUUUUEE kirjoitti:

        mamman kainalossa peräkamarin pojat että ei tule itku kun KÄTLIN VOITTAA KOKO SOPAN!!!!

        SÄÄSTÄKÄÄ VÄHÄISET LANTTINNE, ESA VOITTAA JOKA TAPAUKSESSA


      • Kätlinfani
        rahanhukkaa kirjoitti:

        SÄÄSTÄKÄÄ VÄHÄISET LANTTINNE, ESA VOITTAA JOKA TAPAUKSESSA

        No sit jätän äänestämättä


      • ,,,,

      • josefiiiina

      • ESA!
        josefiiiina kirjoitti:

        että äänet käpälle ovat rahanhukkaa

        .


      • Kätlin vikisee
        ESA! kirjoitti:

        .

        Esa vie


      • lokp
        Kätlin vikisee kirjoitti:

        Esa vie

        joo


      • ousvhh
        lokp kirjoitti:

        joo

        oisin halunnu et kätsy voittaa mut ei kyl oo enää järke äänestää.. noo ihasama.. kyl kätlinist kumminki kuullaa tulevaisuudes paljo enemmä


      • SexiAnu
        ousvhh kirjoitti:

        oisin halunnu et kätsy voittaa mut ei kyl oo enää järke äänestää.. noo ihasama.. kyl kätlinist kumminki kuullaa tulevaisuudes paljo enemmä

        Sagim tarjoaa työpaikan.


      • AA A A A AAAAAAAAAAA
        SexiAnu kirjoitti:

        Sagim tarjoaa työpaikan.

        ESA ESAA


      • Lellilillu
        runoile muualla .... kirjoitti:

        ei lue noin pitkiä tyhjänpäiväisiä paskajuttuja

        Minä vaan en kuolaa älyn, vaan ihmisyyden perään.
        Ajattelen Esan mieltymystä erilaisiin ihmisiin.
        Tuija, amiksen käynyt, eikä mikään älykkö, on Esan ystävä. Se kertoo siitä, että Tuijan aitous, kiukunpuuskineen kaikkineen tekee itsekin rehelliseen ihmiseen vaikutuksen.
        Kätlin , joka on aina kuin aurinko, paljastuu feikiksi. Tyttö on sisältä jäätä ja rautaa, vain itseään täynnä.
        Voittoon Esa ja samalla rehtiys!


      • ....
        AA A A A AAAAAAAAAAA kirjoitti:

        ESA ESAA

        Elintasopakolaisia on meidän maassa jo yltäkyllin. Virolaiset muuttavat oikein massottain. Pysyköön virossa. Virossa on rikollisuus monin verroin suurempaa, kuin suomessa.


    • mumo estista

      plussat

    • jessSS

      JESSSSS

      • ESKU VOITTOON

      • ihmiää

      • 0734905834
        ihmiää kirjoitti:

        BB:n sivuilla voittajaksi mainitaan Esa

        Onko Aso hylätty?

        ääntenlaskussa tapahtui virhe, Esa A on voittaja. Nolo homma kun taas tuotanto mokaili, niin kävi jo aiemmin päällikkökisassa.


      • Annikkainen
        0734905834 kirjoitti:

        ääntenlaskussa tapahtui virhe, Esa A on voittaja. Nolo homma kun taas tuotanto mokaili, niin kävi jo aiemmin päällikkökisassa.

        Alakaa mustakin tuntua siltä, että tuotanto valitsee voittajan ja äänestys on vaan rahastusta. Esasta tehtiin suosikki ja häntä äänestettiin varmasti paljon, mutta Aso olikin ylläripylläri voittaja!


      • näin menee
        Annikkainen kirjoitti:

        Alakaa mustakin tuntua siltä, että tuotanto valitsee voittajan ja äänestys on vaan rahastusta. Esasta tehtiin suosikki ja häntä äänestettiin varmasti paljon, mutta Aso olikin ylläripylläri voittaja!

        Vielä kerran.

        Jos olisi ollut äännestys jossa olisi voinut laittaa pelkää pussaa niin silloin Esa A tai Kätlin olisi varmasti vienyt.

        Mutta kun on käytössä on nää miinusäänet niin noista gallupesita sun muista ei ole mitään hyötyä.

        Aso hyötyi selvästi siitä kun Kätlinille ja Esa A:lle laitettiin miinuksia. Siksi Aso voitti kun sillä oli paljon plussaa, mutta vähän miinusta.

        Esim Kätlin 5000 4000- Aso 1100 99- Tällöin Aso vie kun saa niin vähän miinusta.

        Sama viimevuonna. Galluppien mukaan Teron olisi pitänyt voitaa, mutta Anniina hyötyi kun Terolle laitettiin miinusta ja Anniina sai pelkkää plussaa.


      • ESKU VOITTOON
        näin menee kirjoitti:

        Vielä kerran.

        Jos olisi ollut äännestys jossa olisi voinut laittaa pelkää pussaa niin silloin Esa A tai Kätlin olisi varmasti vienyt.

        Mutta kun on käytössä on nää miinusäänet niin noista gallupesita sun muista ei ole mitään hyötyä.

        Aso hyötyi selvästi siitä kun Kätlinille ja Esa A:lle laitettiin miinuksia. Siksi Aso voitti kun sillä oli paljon plussaa, mutta vähän miinusta.

        Esim Kätlin 5000 4000- Aso 1100 99- Tällöin Aso vie kun saa niin vähän miinusta.

        Sama viimevuonna. Galluppien mukaan Teron olisi pitänyt voitaa, mutta Anniina hyötyi kun Terolle laitettiin miinusta ja Anniina sai pelkkää plussaa.

        http://bbplaza.net/bbfi5.php?asukkaat=2&poll=93


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe