sukset postimyynnistä

kjlgsöl

Mistä postimyynti firmasta kannattaisi ostaa sukset? Onko olemassa suksikauppoja netissä, joista voisi tilata sukset? Ei ole mahdollista suksia ostaa kaupasta,kun asun pienellä paikkakunnalla, jossa ei edes suksia myydä.

13

4688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gggggggle

      Onkai noita nettikauppoja, ainakin tuossa Kotimaiset Karhut-ketjussa mainittuja. Mutta pirustako sen tietää noissa nettikaupoissa, onko kyseessä suksen vai hiihtäjän pituus ? Ja miten sen oikean jäykkyyden kanssa. Ei auta kuin ostaa tarjouslento Helsinkiin helmikuussa ja koettaa löytää suksia jostain alesta.

    • hiihtäjä ukkeli

      ainakin asiansa osavat suksikauppiaat,carilainen puh0405479466 on postimyynti.

      • Kevlar

      • eräws asiakas

    • Pyry-Tuisku

      Kyllä netistä löytyy suksikauppoja, mutta asiantuntemuksen kanssa voi olla ongelmaa. Siksi kannattaa ensin miettiä omat tarpeet: hiihtotyyli, optimikelialue sukselle, oma pituus ja paino, hiihtomäärä kaudessa jne. Näillä tiedoilla sitten tarjouspyyntöjä kauppiaille. Esimerkiksi KalleSportia voin suositella: http://www.kallesport.fi/

      • jhfpery

        Hobby Hall


      • palvelua peliin
        jhfpery kirjoitti:

        Hobby Hall

        kannattaisi antaa kauppailla jotain muuta kuin suksia. Jos haluaa saada toimivat sukset tilaamalla, niin kyllä siinä tarvitsee saada sen verran henkilökohtaista palvelua että pääsee keskustelemaan asiansa tuntevan myyjän kanssa. Jos haluaa toimivat välineet niin kyllä kannattaa käyttä asiantuntijaa. Eiköhän niitä löydy noista edellä mainituista. Jos itse olisin tilaamassa suksia, niin kyllä tuo haarastus halli olisi viimeinen paikka mistä niitä hommaisin.


      • hiihtelijäsavosta
        jhfpery kirjoitti:

        Hobby Hall

        Itse ostin Hobby Hallista Peltosen perinteisen sukset ja muun paketin. Hyvin kulkee ja edullisesti sain. Kun käyttää maalaisjärkeä niin selviää suksiostoksista ilman asiantuntijan apua. Kilpahiihtäjille tietysti eri juttu.


    • rossarit

      fortesportista tuli ainaki mulle erinomaset rossignolit. :)

    • Rampe55

      En tiedä luotettavaa postimyyntiliikettä mutta suosittelisin jotain pientä urheiluvälinekauppaa. Esim. Muhoksella on Spotin. Ei suostunut myymään minulle suksia vaan sanoi että jos haluan hyvät sukset niin kannattaa odottaa ensi syksyn tehdasmyyntierää. Mielestäni rehellistä puhetta. Löytyy kyllä halvempia mutta ei hyviä. Luonnollisesti keväällä ei ole jäljellä kuin jäännöspareja ja sutki kauppias myy ne kovalla hinnalla tyhmille. Ne postimyyntisukset saattavat tuntua tosi hyviltä, varsinkin kun ei ole koskaan päässyt kokeilemaan niitä parhaita. Saatatpa saada käytetyt sukset lainaankin jos mitat passaa, ko. liikkeestä. Vaatii tietenkin vaivannäköä etsiä kapuloita, mutta kokemuksesta voin sanoa että hyviä suksia kannatta etsiä kotinurkilta kauempaakin.

    • ei tautinen sentäs

      itse maksaisin vhän enmmän ja menisin sinne lähimpää interiin tai rukka/urkkakauppaan kun postimyynnistä. nehän pitää sovittaa painon mukaanjalkaa...postimyynnistä...

    • leppis84

      Maailma muuttuu tekniikan kehittymisen myötä. Jos nettikaupalla on ski selector käytössään, sukset saadaan mitattua huomattavasti tarkemmin kuin mekaanisella laitteella kaupassa seistessä. Itse ostan nykyään uudet sukset aina fun raise nettikaupasta. Paitsi että osaavat asiansa, sukset tulevat valmistajien keskusvarastoilta suoraan jossa on todennäköisesti aina enemmän pareja joista valita kuin esim intersport suomenojassa tai kalle sportissa.
      http://funraise.fi/fi/tuotteet/hiihto/sukset

    • Lossignol

      Häijää on myös asiansa osaava kauppa. Neljät olen tilannut ja toimii....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe