KAUNEIMMAT JOULU-LAULUT!

tonttu*

Mikä on mielestäsi se kaunein Joulu-laulu? Kerro se meille muillekin niin voimme jakaa Joulun tunnelmaa yhdessä:) Nyt on alkanut kuulumaan myös Radiosta ihania Jouluisia kappaleita!

Hyviä hetkiä Joulu-musiikin kanssa toivotan!

112

5420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Ehdottomasti Sydämeeni Joulun teen! Ja yhtä ehdottomasti Arja Korisevan esittämänä.

      • Sydämeeni joulun teen on upea, mutta Vesa-Matti Loirin laulamana, eikä minkään Korisevan. Tykkään kyllä Korisevasta muuten, mutta Veskun versio on mun mielestä just TÄSTÄ laulusta kaikkein hienoin.

        Sylvian joululaulu on kans upea ja mieluiten Tapani Kansan laulamana.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Sydämeeni joulun teen on upea, mutta Vesa-Matti Loirin laulamana, eikä minkään Korisevan. Tykkään kyllä Korisevasta muuten, mutta Veskun versio on mun mielestä just TÄSTÄ laulusta kaikkein hienoin.

        Sylvian joululaulu on kans upea ja mieluiten Tapani Kansan laulamana.

        Tässä ei kysytty erityisesti sinun mieltymyksiäsi Arja ja Veskun suhteen vaan myös minulla on oikeus tykätä Arjan versiosta. Ainako sun pitää tunkea sepostuksiasi joka paikkaa >(
        Olisi riittänyt jos olisit vain kertonut mistä itse pidät, kuten tuossa nimenomaan pyydettiin. Perhana että osaat ärsyttää. Joulumieltä voisit sinäkin vähän osoittaa!


      • Annu. kirjoitti:

        Tässä ei kysytty erityisesti sinun mieltymyksiäsi Arja ja Veskun suhteen vaan myös minulla on oikeus tykätä Arjan versiosta. Ainako sun pitää tunkea sepostuksiasi joka paikkaa >(
        Olisi riittänyt jos olisit vain kertonut mistä itse pidät, kuten tuossa nimenomaan pyydettiin. Perhana että osaat ärsyttää. Joulumieltä voisit sinäkin vähän osoittaa!

        Sä voisit nyt joulunalusajan kunniaksi löysätä vähän sitä pipoos, eikä aina ottaa kaikkia mun kommentteja sun mielipiteittes lyttäämisenä. Mä vain sanoin oman mielipiteeni tosta " Sydämeeni joulun teen" laulusta, jota pidän yhtenä kaunneimmista joululauluista kans.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Sä voisit nyt joulunalusajan kunniaksi löysätä vähän sitä pipoos, eikä aina ottaa kaikkia mun kommentteja sun mielipiteittes lyttäämisenä. Mä vain sanoin oman mielipiteeni tosta " Sydämeeni joulun teen" laulusta, jota pidän yhtenä kaunneimmista joululauluista kans.

        En käytä pipoa. Ja mielialani oli hyvinkin Jouluisissa tunnelmissa ja rauhallinen kunnes sinä taas tapasi mukaan tungit typerän kommenttisi tuohon.

        Et siis edelleenkään ymmärrä että tuo aloitus sisälsi kysymyksen, johon vastataan siten että kerrotaan se OMA suosikki. Ei arvostella muiden valintoja.
        Olisiko liikaa vaadittu sinulta, varmaan.
        Mutta muista että metsä vastaa niinkuin sinne huutaa.


      • Eini on paras
        Annu. kirjoitti:

        En käytä pipoa. Ja mielialani oli hyvinkin Jouluisissa tunnelmissa ja rauhallinen kunnes sinä taas tapasi mukaan tungit typerän kommenttisi tuohon.

        Et siis edelleenkään ymmärrä että tuo aloitus sisälsi kysymyksen, johon vastataan siten että kerrotaan se OMA suosikki. Ei arvostella muiden valintoja.
        Olisiko liikaa vaadittu sinulta, varmaan.
        Mutta muista että metsä vastaa niinkuin sinne huutaa.

        yksi parhaista EINIn Joulun toive.


    • Amanda Hki

      todella koskettava kappale Eksyneet muutaman vuoden takaa! Todella kaunis biisi!

      • Just me

        Minun mielestäni myös tämä Tommin esittämä " Eksyneet " on todella kaunis uusi joululaulu.


    • Äidinkieli

      Joululaulu kirjoitetaan näin: joululaulu. Ei: Joulu-laulu. Itsenäisyyspäivä lähestyy eikä kukaan osaa enää kirjoittaa suomen kieltä. Hienoa.

      • JA

        Niiaan (meniköhän tuo sana oikein) opetuksesta! Olet ilmeisesti jokin äidinkielen opettaja? Onko tärkeintä kytätä kirjoitus virheitä kuin kertoa jokin kaunis laulu? Itsenäisyyspäivällä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä!


      • jouluja
        JA kirjoitti:

        Niiaan (meniköhän tuo sana oikein) opetuksesta! Olet ilmeisesti jokin äidinkielen opettaja? Onko tärkeintä kytätä kirjoitus virheitä kuin kertoa jokin kaunis laulu? Itsenäisyyspäivällä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä!

        Kirjoitusvirhe on yhdyssana.
        Ja oikein olisi kysyä: Onko tärkeämpää kytätä...


      • tykkään!
        jouluja kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe on yhdyssana.
        Ja oikein olisi kysyä: Onko tärkeämpää kytätä...

        Souvareiden "Tuntureiden Joulu"!


    • maatikka

      Kaunein joululaulu Sylvian Joululaulu, varsinkin ,kun sen esittää Sulo Saarits.
      Myös kauniita ovat:
      Varpunen jouluaamuna
      Tähtitaivaan tuhat kynttilää
      Jouluyö, juhlayö

    • jowell1828

      kauneimmat joululaulut mun mielestä:

      - Jouluyö, juhlayö
      - Sydämeeni joulun teen (Vesa- Matti Loiri)
      - Oi, juhla juhlien (Tommi Soidinmäki ja Jenna Bågeberg)
      - Toive (Paula Koivuniemi)
      - On hanget korkeat nietokset
      - Oi jouluyö

      • Lumi-ukko.

        Jouluna Tv:stä näkyy "Lumi-ukko" animaatio jonka tunnus-sävel Snowman on ihana! A.Aallon versio laulusta on "Sun nimesi on maa",Arja Korisevan "Avaruus" ja Nightwistin esitys samasta laulusta ovat kaikki upeita!

        Joel Hallikaisen "Joulurauhaa" on surullinen mutta kaunis laulu!


      • Annu.
        Lumi-ukko. kirjoitti:

        Jouluna Tv:stä näkyy "Lumi-ukko" animaatio jonka tunnus-sävel Snowman on ihana! A.Aallon versio laulusta on "Sun nimesi on maa",Arja Korisevan "Avaruus" ja Nightwistin esitys samasta laulusta ovat kaikki upeita!

        Joel Hallikaisen "Joulurauhaa" on surullinen mutta kaunis laulu!

        Tuo Korisevan Arjan Avaruus on kyllä tosi kaunis. Viime vuonna olin Arjan konsertissa Joulun alla ja oli upea livenä. Arja osaa. Hyviä nuo muutkin.


      • Karipia
        Annu. kirjoitti:

        Tuo Korisevan Arjan Avaruus on kyllä tosi kaunis. Viime vuonna olin Arjan konsertissa Joulun alla ja oli upea livenä. Arja osaa. Hyviä nuo muutkin.

        Kerran vuosia sitten raivokkaan murkkuiän ylittänyt tyttäreni istutti minut jouluaattona
        nojatuoliin ja laittoi soimaan Mikko Alatalon "Hyasinttien aika".Kuuntelimme laulua kyyneleet
        silmissä ja siitä lähtien on tämä ollut se kaunein joululaulu:)


      • Annu.
        Karipia kirjoitti:

        Kerran vuosia sitten raivokkaan murkkuiän ylittänyt tyttäreni istutti minut jouluaattona
        nojatuoliin ja laittoi soimaan Mikko Alatalon "Hyasinttien aika".Kuuntelimme laulua kyyneleet
        silmissä ja siitä lähtien on tämä ollut se kaunein joululaulu:)

        Tuokin on yksi niistä kauneimmista :) tuo todellakin kyyneleen silmään.
        En vaan ole koskaan ymmärtänyt miksi se on mielletty "vain"joululauluksi, koska kyllähän ne hyasintit kukkii keväälläkin. Ja kuuntelen tuota biisiä muulloinkin kuin Jouluna.


    • Tiibetintähti

      Tähti, tähdistä kirkkain (V-M Loiri)
      Joulumaa (Katri Helena)
      Oi, juhla juhlien (Jenna ja Tommi Soidinmäki)
      Kitaraa jouluna yksin soitan (Mikko Mäkeläinen)
      Lumienkeleitä (Juulia Haverinen)

    • Jouluvalo

      Siinä se on! Juha Metsäperä esittää!

    • tonttu torinen :>

      Saisiko youtubeen tuon Jennan ja Tommi Soidinmäen Oi, juhla juhlien, koska se on kanssa tosi kaunis uusi joululaulu?!

      • auttaa:(

        Yritin laittaa linkkiä myös laulusta: "The Snowman" Nightwish:n esittämänä mutta en osannut...


      • Annu.

      • :)
        Annu. kirjoitti:

        Tätä varmaan tarkoitit
        http://www.youtube.com/watch?v=IeRitbMOZEs
        Kaunista.

        Tuota tarkoitin se ottaa ihan sydämestä! Vieläkö löytyis se Arja Korisevan "Avaruus" mutta mahtaako löytyä...


      • Annu.
        :) kirjoitti:

        Tuota tarkoitin se ottaa ihan sydämestä! Vieläkö löytyis se Arja Korisevan "Avaruus" mutta mahtaako löytyä...

        Viimein tässä on tuo Arjan upea! Avaruus. Arja on niiiin upea artisti.
        http://www.youtube.com/watch?v=AwZU3CGB-T4


    • r.moore

      Esittää nimen omaan Katri Helena.

      • r.moore

        linkki unohtui vaikka niitä kai ei tänne 24-sivustolle suositellakaan. Maija-tyttären suomennos on uskollinen alkuperäiselle tekstille ja niin nappiin osuva kuin olla voi. Katrin esitys on ainutlaatuinen. Katrin tapauksessa joka esityskerta on ainutkertainen, joten kannattaa mennä konsertiin silloin harvoin kun niitä on. Tämä leidi laulaa suoraan tunteisiin.

        http://www.youtube.com/watch?v=rtHadOpRmj8

        .


      • Kuuntelee aina
        r.moore kirjoitti:

        linkki unohtui vaikka niitä kai ei tänne 24-sivustolle suositellakaan. Maija-tyttären suomennos on uskollinen alkuperäiselle tekstille ja niin nappiin osuva kuin olla voi. Katrin esitys on ainutlaatuinen. Katrin tapauksessa joka esityskerta on ainutkertainen, joten kannattaa mennä konsertiin silloin harvoin kun niitä on. Tämä leidi laulaa suoraan tunteisiin.

        http://www.youtube.com/watch?v=rtHadOpRmj8

        .

        Tässä mun lista.

        Sylvian Joululaulu (kaikki muut käy paitsi laulajat, jotka laulaa kuin jääpuikkoa liikutettaisi paikassa missä aurinko ei paista)

        Varpunen Jouluaamuna (sama kuin ylhäällä)

        Lumiukko piirretyn tunnus Walkin in the air (alkuperäisenä kielenä, eikä suomeksi)

        Konstan Joululau (esittäjänä Károlyn Garam Unkarissa syntynyt unkarilais-suomalainen sellotaiteilija http://fi.wikipedia.org/wiki/Károly_Garam ) (vinkkinä käyttäjälle Durrrr)

        Hyasinttien aika (ehdottomasti Mikko Alatalon esittämänä)


      • Annu.
        r.moore kirjoitti:

        linkki unohtui vaikka niitä kai ei tänne 24-sivustolle suositellakaan. Maija-tyttären suomennos on uskollinen alkuperäiselle tekstille ja niin nappiin osuva kuin olla voi. Katrin esitys on ainutlaatuinen. Katrin tapauksessa joka esityskerta on ainutkertainen, joten kannattaa mennä konsertiin silloin harvoin kun niitä on. Tämä leidi laulaa suoraan tunteisiin.

        http://www.youtube.com/watch?v=rtHadOpRmj8

        .

        Todella kaunis tuo kappale. Olin pari vuotta sitten Katrin Joulukonsertissa kirkossa ja kyllä oli hyvä konsertti.


    • Pikku Pulu

      Varpunen Jouluaamuna on suosikkini.

      • TÄMÄ.

        "Lumilinna" Jari Sillanpää muistaakseni sen laulaa!


      • liikutun
        TÄMÄ. kirjoitti:

        "Lumilinna" Jari Sillanpää muistaakseni sen laulaa!

        Varpunen jouluaamuna
        Tonttu
        Sydämeeni joulun teen
        Kitaraa jouluna yksin soitan


      • on jouluyö...

        tein varsinaisen löydön kaupassa viime viikolla: Tuija Laine niminen artisti, jonka joululevyltä löytyy esim. sellaiset ihanuudet kuin Taivas sylissäni ja Heinillä härkien kaukalon. Varsinainen helmi ja sitä on tullut tässä kuunneltua viime päivinä.


    • tonttu : )

      On Jouluyö

    • juupajaapajuupa

      sylvian joululaulu
      eksyneet - tommi soidinmäki
      varpunen jouluaamuna
      enkelikello - eija kantola
      anna joulu - anna eriksson

      • Onko?

        Kuultavissa missään tämä monta kertaa mainittu Tommi Soidinmäen "Eksyneet" ja Mikko Mäkeläisen "Kitaraa Yksin Jouluna Soitan" ?
        Tahtoisin kuunnella:)


      • Elina75
        Onko? kirjoitti:

        Kuultavissa missään tämä monta kertaa mainittu Tommi Soidinmäen "Eksyneet" ja Mikko Mäkeläisen "Kitaraa Yksin Jouluna Soitan" ?
        Tahtoisin kuunnella:)

        "Tuikkikaa oi joulun tähtöset" kuuluu ehdottomasti minun lempijoululauluihini. Voi kunpa saisin kuulla sen joskus Amadeuksen esittämänä.


      • Santa.......
        Onko? kirjoitti:

        Kuultavissa missään tämä monta kertaa mainittu Tommi Soidinmäen "Eksyneet" ja Mikko Mäkeläisen "Kitaraa Yksin Jouluna Soitan" ?
        Tahtoisin kuunnella:)

        Mikko Mäkeläisen, Kitaraa jouluna yksin soitan ja Tommi Soidinmäen, Eksyneetl löytyvät cd-levyltä Joulun tähtitaivas 2.
        Hyviä kumpikin.


      • Sittempä
        Santa....... kirjoitti:

        Mikko Mäkeläisen, Kitaraa jouluna yksin soitan ja Tommi Soidinmäen, Eksyneetl löytyvät cd-levyltä Joulun tähtitaivas 2.
        Hyviä kumpikin.

        Pitää hankkia se cd-levy niin pääsen kuuntelemaan:)


    • Tulispa jo joulu

      Sylvian joululaulu, esittäjänä Tapani Kansa
      Sydämeeni joulun teen, esittäjänä Arja Koriseva
      Tähtiyö, esittäjinä Anna Eriksson, Eija Kantola ja Anneli Saaristo
      Eksyneet, esitäjänä Tommi Soidinmäki
      Seimi ja Risti, esittäjänä Anna Eriksson

      Nämä on melkein pakko kuulla joka joulu :)!

      • Kuulin:)

        Radiosta Arja Korisevan laulun "Avaruus"! Se on aivan ihana...

        Mikä on se laulu jossa sanat menee näin "...isä minä tahtoisin jo kotiin,isä minua väsyttää..." ?


      • Annu.
        Kuulin:) kirjoitti:

        Radiosta Arja Korisevan laulun "Avaruus"! Se on aivan ihana...

        Mikä on se laulu jossa sanat menee näin "...isä minä tahtoisin jo kotiin,isä minua väsyttää..." ?

        Se laulu on nimeltään Kirkossa ja sen esittää ainakin minun levylläni Jorma Kääriäinen. Kaunis kappale sekin, mutta tässäkään tapauksessa en ymmärrä miksi tätä pidetään Joululauluna vaikka siinä lopussa sanat menee että"on ulkona vihreää".
        http://www.youtube.com/watch?v=aVUvCIEo66I


      • Riparilaulu
        Annu. kirjoitti:

        Se laulu on nimeltään Kirkossa ja sen esittää ainakin minun levylläni Jorma Kääriäinen. Kaunis kappale sekin, mutta tässäkään tapauksessa en ymmärrä miksi tätä pidetään Joululauluna vaikka siinä lopussa sanat menee että"on ulkona vihreää".
        http://www.youtube.com/watch?v=aVUvCIEo66I

        Se on vanha riparilaulu, laulettiin jo 70-luvulla punaisesta kirjasta.


      • siksi
        Annu. kirjoitti:

        Se laulu on nimeltään Kirkossa ja sen esittää ainakin minun levylläni Jorma Kääriäinen. Kaunis kappale sekin, mutta tässäkään tapauksessa en ymmärrä miksi tätä pidetään Joululauluna vaikka siinä lopussa sanat menee että"on ulkona vihreää".
        http://www.youtube.com/watch?v=aVUvCIEo66I

        Kun sitä kuulee Joulun aikaan laulettavan! Näyttää vähän siltä että tänä Jouluna ulkona onkin vihreää...


    • Joulun odotus

      Suvi Teräsniskan Muista rakkaitani on uusi kaunis ja koskettava joululaulu.

      • laulut!

        -Sydämeeni Joulun teen
        -Lasienkeli
        -Loistakoon Liekki
        -Hyvää Joulua

        Lisäksi Koivusalo& Hallikainen
        -Joulurauhaa


    • joulun lapsi -79

      uudet ja vanhat suosikit

      avaruus arja koriseva
      enkelikello eija kantola
      soihdut sammuu matti esko
      tulkoon joulu taikakuu
      eksyneet tommi soidinmäki
      tähti, tähdistä kirkkain vesa - matti loiri
      oi jouluyö tapani kansa

    • ei kiitos

      Tulee just Loirin Enkeli taivaan...kyllä oli kamalaa joululaulun raiskaamista. Veskun pitäisi ymmärtää pysyä hiljaa kun ei osaa laulaa.

    • Annu.

      Yksi upeimmista on Oi Jouluyö ja ehdottomasti Jussi Björklingin esittämänä. Tai siis O Helga natt tässä tapauksessa. Kukaan muu ei selviä siitä laulusta yhtä upeasti.

      • Annu.

        Il Divo ja Helmut Lotti ovat tehneet tästä biisistä kyllä upeat tulkinnat.


      • Annu.

    • minna.
      • kukaan?

        TÄTÄ: Näsä Boogie feat The Joulukalenteri!


      • UUTUUS!
        kukaan? kirjoitti:

        TÄTÄ: Näsä Boogie feat The Joulukalenteri!

        Souvreilta "Tunturin Joulu" on kaunis!


      • tärppäsi:)
        UUTUUS! kirjoitti:

        Souvreilta "Tunturin Joulu" on kaunis!

        Kuulin Tommi Soidinmäen kappaleen "Eksyneet"...


      • Manuela :)))
        tärppäsi:) kirjoitti:

        Kuulin Tommi Soidinmäen kappaleen "Eksyneet"...

        Tommi Soidinmäen Eksyneet on kaunis kappale, hän voisi pikkuhiljaa tehdä myös sen paljon odotetun joululevyn, koska mielestäni hänen äänensä sopii hyvin myös niihin.

        Muita hyviä on Saska Helmikallion on jouluyö, Mikko alatalon Hyasinttien aika, Eija Kantola Enkelikello, Suvi Teräsniska Hei, mummo ja Taikakuun tulkoon joulu


      • Durrrr
        Manuela :))) kirjoitti:

        Tommi Soidinmäen Eksyneet on kaunis kappale, hän voisi pikkuhiljaa tehdä myös sen paljon odotetun joululevyn, koska mielestäni hänen äänensä sopii hyvin myös niihin.

        Muita hyviä on Saska Helmikallion on jouluyö, Mikko alatalon Hyasinttien aika, Eija Kantola Enkelikello, Suvi Teräsniska Hei, mummo ja Taikakuun tulkoon joulu

        paljon tuota Tommi Soidinmäen Eksyneet kappaletta kehutaan eikä suotta, mahtavahan se on!
        Mutta Souvareiden uuden joulu-albumin omistajana voin kyllä sanoa, että aika hilijaseksi meikä pojan vetää! Täälläkin mainittu "Tunturin Joulu" on kyllä hyvä joululaulu, mutta levyltä löytyy parempiakin.
        Lasse Hoikan ääni on täydellinen joululauluja varten! Toinen uusista kappaleista joka levyltä löytyy "Nyt On Joulu, Oi Äiti" on myös erittäin kaunis ja herkkä..
        Tätä levyä olen Souvareilta oottanut jo kauan ja nyt se tuli, se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja iski suoraan sydämmeen!


      • sinulle:)
        Durrrr kirjoitti:

        paljon tuota Tommi Soidinmäen Eksyneet kappaletta kehutaan eikä suotta, mahtavahan se on!
        Mutta Souvareiden uuden joulu-albumin omistajana voin kyllä sanoa, että aika hilijaseksi meikä pojan vetää! Täälläkin mainittu "Tunturin Joulu" on kyllä hyvä joululaulu, mutta levyltä löytyy parempiakin.
        Lasse Hoikan ääni on täydellinen joululauluja varten! Toinen uusista kappaleista joka levyltä löytyy "Nyt On Joulu, Oi Äiti" on myös erittäin kaunis ja herkkä..
        Tätä levyä olen Souvareilta oottanut jo kauan ja nyt se tuli, se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja iski suoraan sydämmeen!

        En ole vielä muita lauluja kuullut tuolta Souvareiden levyltä mutta eiköhän sekin aika vielä koita....


      • JA.
        sinulle:) kirjoitti:

        En ole vielä muita lauluja kuullut tuolta Souvareiden levyltä mutta eiköhän sekin aika vielä koita....

        "Pakollinen Joulu"! Kauneudesta en tiedä mutta ihan hauska!


      • TÄMÄ!
        JA. kirjoitti:

        "Pakollinen Joulu"! Kauneudesta en tiedä mutta ihan hauska!

        Finlanders ja "Oikeesti" Joulu versiona!


    • skibidaa :>

      - Tulkoon joulu (Suvi Teräsniska)
      - Taivas sylissäni
      - Rekiretki
      - Kitaraa jouluna yksin soitan (Mikko Mäkeläinen)
      . Eksyneet (Tommi Soidinmäki)

      • tee-muki

        löytyy Katri Helenan levyltä. Kyllä, hyviä ovat nuo kaikki :)


    • joulun satu.....

      nämä on pakko kuulla joka joulu.

      - sydämeeni joulun teen (loiri)
      - varpunen jouluaamuna (tomi markkola)
      - eksyneet (tommi soidinmäki)
      - joulurauhaa (joel hallikainen)
      - tulkoon joulu (taikakuu)
      - joulumaa (katri helena)

      • NÄMÄ!

        Ässät ja "Tuleehan joulu sinunkin kotiin"

        "Joulu on taas" / "Tulkoon joulu".

        "Kitaraa yksin jouluna soitan" ja Mikko Mäkeläinen

        "Hei mummo" muuten hyvä mutta en tykkkää kun mummo on Jouluna yksin laulun mukaan.


      • Plogmanin
        NÄMÄ! kirjoitti:

        Ässät ja "Tuleehan joulu sinunkin kotiin"

        "Joulu on taas" / "Tulkoon joulu".

        "Kitaraa yksin jouluna soitan" ja Mikko Mäkeläinen

        "Hei mummo" muuten hyvä mutta en tykkkää kun mummo on Jouluna yksin laulun mukaan.

        Laulama laulu jonka nimi on hukassa! Mutta HYVÄ laulu on!


      • Tiibetintähti

        Tommi Soidinmäen kaunis Eksyneet on tosi nätti. Samoin hänen duettonsa Jenna Bågebergin kanssa Oi, juhla juhlien.


    • ei kestä

      Pakko laittaa radio pois päältä kun Loiri "laulaa". Kyllä se minusta kuulistaa niin kamalalta. Kuulostaa siltä kuin se laulaessaan itkisi.

      • sitten;)

        Tuonne Kamalampien Laulajien- listalle!


      • ei kestä
        sitten;) kirjoitti:

        Tuonne Kamalampien Laulajien- listalle!

        Tein niin, kiitos opastuksesta.


      • Hyvä;)
        ei kestä kirjoitti:

        Tein niin, kiitos opastuksesta.

        Eikä maksa mittään ihan ilmanen neuvo!

        Kuulin äsken iki-aikaisen laulun Enkeli Taivaan Lausui Näin ja sehän kuulosti kauniilta,laulajasta ei kyllä ole tietoa!


    • 19

      Juha Metsäperän kappaleesta Joulunvalo ikuinen. Piti katsoa kuka tehnyt sanat, ja sieltähän löytyikin Vexi Salmi sanojen takaa. Ilmankos sanat ovat niin hyvät. :)

      • ÄSSÄT!

        Ja "Jouluksi kotiin"!


      • KAIKKI!
        ÄSSÄT! kirjoitti:

        Ja "Jouluksi kotiin"!

        Souvareiden laulut!
        Ässät: Jouluksi kotiin


      • TÄMÄ!
        KAIKKI! kirjoitti:

        Souvareiden laulut!
        Ässät: Jouluksi kotiin

        "Ymmärrystä kaikkien sydämiin" esittää Adi!


    • tant månica
    • itkuttaja

      joululaulu saa aina melkeinpä kyyneliin koskettavuudellaan

      • edelliset

        Ovat tosi hyviä lauluja vaikka ihan erillaisia! "Kolme kuningasta" kajahti upeasti ja "Konstan joulu-laulu" on itkettävän kaunis!


      • M
        edelliset kirjoitti:

        Ovat tosi hyviä lauluja vaikka ihan erillaisia! "Kolme kuningasta" kajahti upeasti ja "Konstan joulu-laulu" on itkettävän kaunis!

        joululaulu on ylivoimaisesti koskettavin. Molemmat toimii, sanat ja melodia..ykkönen!


      • kaikille!
        M kirjoitti:

        joululaulu on ylivoimaisesti koskettavin. Molemmat toimii, sanat ja melodia..ykkönen!

        Ja nautinnollisia hetkiä hyvien laulujen seurassa!

        T: Aloittaja


      • Elina75
        kaikille! kirjoitti:

        Ja nautinnollisia hetkiä hyvien laulujen seurassa!

        T: Aloittaja

        Tässäpä muutamia suosikkijoululaulujani:

        -Tuikkikaa oi joulun tähtöset
        -Sylvian joululaulu
        -Sydämeeni joulun teen
        -Tulkoon joulu
        -Tonttu (Wartiovaara-Kallioniemi & Rydberg)
        -Avaruus (Lumiukko-elokuvan tunnuskappale)


    • nythän on joulu

      minusta kaunein on "Maa on niin kaunis"siitä tulee lapsuus aina mieleen ja koulun kuusijuhlat,mutta minulle joulu alkaa kun "nissepolkka" soi radiosta

    • Retkuilija
      • näin tuntuu

        Yksinkertaiseti paras on laulu "Kirkossa"!


    • JLS

      Antti Ketonen Joulu valtaa sydämen
      Suvi Teräsniska Muista rakkaitani

    • joulu jo joutuu

      Taivas sylissäni on ihana uusi joululaulu ja nimenomaan Arja Korisevan laulamana. Siinä on hiukan erilaiset sanat kuin Katri-Helenan laulamassa. Nyt tämä laulu löytyy myös Arjan uudelta joululevyltä.
      Joel Hallikaisen laulama Joulurauhaa ja hänen laulamanaan Sydämeeni joulun teen.
      Sylvian joululaulu koskettaa aina, samoin Varpunen jouluaamuna.

    • Joulu friikki

      Minun mielestäni kaikkien aikojen paras joululaulu on Enkelikello, siihen nimittäin liittyy aika henkilökohtainen tarina nimittäin läheisen pois meno.
      Suvi Teräsniskan: Pikkuveljen Joulupuuro ja Jouluna Taas Lapsi Olla Saan ovat kans ihana tai ainakin minun omaan sydämmeen kolahtavia♥

    • kolli pk-seudulta

      Taivas sylissäni ja Heinillä härkien kaukalon ja esittäjänä ehdottomasti lahjakas ja ihana Eija Kourimo.
      Ei-suomenkielisiä: Himlen i min famn: Carola H en osaa kirjoittaa sukunimeä... ja Little Drummer Boy melkein kenen tahansa esittämänä!

    • Tiibetintähti

      Uusista joululauluista ehdottomasti Suvi Teräsniska Hei mummo ja Tommi Soidinmäen Yöhön valkoiseen ovat nyt kolahtaneet! Teräsniskalta tuli joulevy viime vuonna, ja Soidinmäeltä tänä vuonna.. upeeta saada nimenomaan heiltä nuo joululevyt myös soittoon!

    • pieni on kaunista

      Taas kaikki kauniit muistot - Karoly Garam
      Kolme yötä jouluun - ja Sylvian joululaulu: Karoly Garam
      Ja Tapio Heinosen joululaulut. Tykkään laulajista, jotka ei tyrkytä itseään. Niitä (tyrkkyjä) on tuossa yllä vaikka kuinka paljon...

    • Youtubeen hakusanaksi:

      RUN RUN RUDOLPH LEMMY KILMISTER

      respect

      • Chrismas-time

        Kyllä se on Sydämeeni joulun teen.
        Joel Hallikaisen Joulurauhaa on niin ikään upea.


    • revontulien liekit

      Soidinmäki Yöhön valkoiseen
      Teräsniska Muista rakkaitani
      Antti Ketonen Joulu valtaa sydämen
      Uudehkoja koskettavia joululauluja

    • christmaschristmas

      Tommi Soidinmäen uusi joululevy Yöhön valkoiseen on tosi hyvä. Tuo Taivas sylissäni on suosikki. Samoin Suvi Teräsniskan Hei mummo on tosi hyvä!

      • Raakel

        Minun ehdottomat ykköset tämän vuoden joululauluissa ovat. Tommi Soidinmäki: Taivas sylissäni, Suvi Teräsniska: Muista rakkaitani, sekä Eila Pienimäki: Aavistus


    • formaattiblues 2011

      mulla on molemmat Karoly Garamin joululevyt, ja ne on ihan helmiä. Harmi ettei taida esiintyä enää (?)
      Olettekos kuulleet tätä: Esa Elorannan Formaattiblues (Christmas in Washington)?! Saisi soida radiossa vaikka joka päivä ympäri vuoden. Lisäksi mainitsemisen arvoisia Aknestik - Oravan joulu (ei niin perinteinen joululaulu ehkä... :)) Choralen Joulupotpuri, Aurinkosirkus - Joulun juuret (helmi!), Päivi Korpi: Karjalan joulu. Joulumusa on ihanaa! Kunhan se on tyylikkäästi tehty, eikä liikaa tip tapeja ja kilkatusta.

    • Retkuilija

      Sylvian joululaulu Tapio Rautavaaran esittämänä.

    • Tiibetintähti

      Upeita joululauluja seuraavat:

      - Suvi Teräsniska Hei mummo
      - Arja koriseva Rakkaudesta jouluun
      - Tommi Soidinmäki Eksyneet ja Taivas sylissäni
      - Eija Kantola Enkelikello
      - Katri Helena Aavistus
      - Vesku loiri Sydämeeni joulun teen
      - Annti Ketonen Joulu valtaa sydämen

    • musa on parasta

      pilkunviilaamista: tuon Teräsniskan biisi on oikeasti nimeltään Kirje mummolle.
      Toinen hyvä Merja Raskin Joulutaivas tähtineen.

    • joululauluja

      Firman pikkujoulut 2. maanantai. Olettekos kuulleet tätä?! Erilainen joululaulu... sitten näistä vakavammin otettavista lauluista tykkään VARPUNEN JOULUAAMUNA! Hanna Ekola yksi parhaimmista.

    • arja fani

      Ehdottomasti parhaat joulu laulut on Arja korisevan rakkaudesta jouluun levyllä.

      • tonttu007

        varsinkin se viimeinen


    • tonttu e-suomesta

      Ruotsin Carola H... en osaa kirjoittaa sukunimeä, laulu Himlen i min... jotain. Tosi kaunis!! Ei olisi pitänyt suomentaa ollenkaan.

    • AnttiJaSuvi

      Antti Ketoselta: Joulu valtaa sydämen, Tulkoon joulu
      Suvi Teräsniskalta: Pikkuveljen joulupuuro, Varpunen jouluaamuna, Lapsuusjoulut
      Nää on parhaimmat!

    • sussiunatkoon

      Mitä yhteistä on Loirilla ja kauniilla joululaululla? Loirilla on niin paha ääni, että pilaa kauneimmankin joululaulun.

    • Sani_on_ehdoton

      Omat suosikkini

      Aikakone: Hiljaisuus
      Elli-Noora Janhonen: Anna joulu jokaiselle

      Hiljaisuuden laulaa myös Suvi Teräsniska, ei yllä lähellekään Aikakoneen laulun luonnollisuutta ja puhtautta. Myös Antti Tuisku?, sitä en ole kuullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe