ihotautiklinikka

missä tämmöinen sijaitsee helsingissä? pitääkö olla lähete terveysasemalta? oishan tuo halvempaa kun maksaa 50euroa yksityiselle...
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

mennä ja se sijaitsee täällä:

http://internetsivu.yritysopas.com/ihojaallergiasairaala/

Itse olin siellä juuri sisällä kaksi viikkoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
elikkä terveysasemalta pitäisi lähete saada? enpä usko että antavat..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
.mirkku. kirjoitti:
elikkä terveysasemalta pitäisi lähete saada? enpä usko että antavat..
kuten omassa tapauksessani oli ja on aina ollut, ei ole pakko mennä terv.keskuksesta sitä hakemaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
oih, 50e.. kuulostaa mukavalta.. ite oon maksellu 70e. taitaa vaihdella paikkakunnittain.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
niin se yksityinen maksaa sen 50euroa... ja terveysasemalla vain 10euroa..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hoitaako klinikalla aknea joka kestänyt 10 vuotta? miten hoitavat? antavat roaccutania niin kuin yksityinen ihotautilääkäri ??
Ilmianna
Jaa
Siis missä? Klinikka22:lla vai? Minulla ei ainakaan hoidettu mitenkään ja ollut kohta 15-vuotta. Vähäteltiin vain, että ei sulla mitään finnejä ole! Se olikin viimeinen kerta tuolla ihotautilääkärillä.. Apu löytyi onneksi muualta.
Ilmianna
Jaa
helsingin kaupungin ihotautiklinikka. miten heidän hoitonsa eroaa vaikka mehiläisen yksityiseltä ihotautilääkäriltä?

eikös tämä roaccutan ole se ainoa lääke jota annetaan näinkin pitkäaikaiseen akneen kuin minulla. 10 vuotta akne päänahassa ja kasvoissa.

ikää mulla 25v ja monta roa kuuria jo vetänyt.

tuskin mitään antibioottia enään suosittelee ?

ehkä pitäisi alkaa syömään vain kasviksia, eli kasvissyöjäksi kun ei roa tehoa?
Ilmianna
Jaa
Terveyskeskus lääkäri antaa lähetteen ihotautilääkärille joka sijaitsee ihotautiklinikalla.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ihotautiklinikka

missä tämmöinen sijaitsee helsingissä? pitääkö olla lähete terveysasemalta? oishan tuo halvempaa kun maksaa 50euroa yksityiselle...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta