mikä on paras skeitti merkki:D

:D

kertokaas mikä on hyvä skade merkki

93

10524

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

      MUL OLI REAL MUT MENI RIKKI? kikflipis sii kun hyppäsi metrit onks vaik element

      • Skedeejä

        Moi! Real on merkki ja tiedän että se on aika paska mutta ei sille voi mitään. Vai..? Se hajoaa aika helpost mutta on aika hyvä muuten. HUOM "Muuten"!


      • :D
        Skedeejä kirjoitti:

        Moi! Real on merkki ja tiedän että se on aika paska mutta ei sille voi mitään. Vai..? Se hajoaa aika helpost mutta on aika hyvä muuten. HUOM "Muuten"!

        KIITTI!!!!!!!!!!!!!!!!! OK


    • pllaann bb

      plan b on ehdottomasti paras

      • tottapotta

        joo plan b on paras aina


    • enjoi tai plan b

      joo enjoi tai plan b

      • suomi1827

        enjoi on hyvä


    • ääääääääääääääääääää

      birdhouse on hyvä

      • paikka faarao

        mul on bolandin lauta ja en tiiä trukeista mut bonny trukki kumit


    • BAker29

      baker on paras se on kestävä ja kevyt

    • jonnettaja6000

      Haistakaa ***** kaikki plan b element ja dc homoiliat. Hankkikaa perusta astetta tai melodicaa

      • jp

        haista ite


    • lokdmeosomeeoishjcks

      laminat on kestodekkejä mut en osta silti ostan mielummin elementin element on ihan sairaan hyvä ja chocolate kestää tosi kauan on ollu puol vuotta ja ei oo kräkänny suosittelen

    • lolol

      ittel ny menny 2 dekkii kuukauden sisäs, thinkkiä ei kannata eikä elementtiä.

    • haista paska jonne

      plan b ja element on hyvii toisinku joku saatanan melodica ja aste. peruksen viel saattaa ymmärtää mut suosittelen elementtii ja jos haluut hienon dekin ni kokeile zeroo. kestää hullun hyvin vaik heitän koko ajan multi hardflippei.

    • zerofan

      Zero

    • skedepoju

      onks krooked hyvä/kestävä?

    • rick howard

      GIRL skateboard tai cliche ne on ehkä parhaita

    • dfff

      enjoi on iha huano mun mielest mun melest hyvii on perus, klapi ja joku itä skateboards element on iha ok...

    • Villeskeittari

      mun mielest nollie on vaikee.

      • skedepoju

        helppo jos tietää stancin...


    • OP

      onko enjoi ok?

    • Enjoi fan

      Enjoi on kuulemma hyvä ja stan sen perjantaina!!!

      • skede1

        sk8 mafia!!!!!tai krooked!!


    • dhdaojs
    • Help my

      APUA!! Mikä on semmonen aika normi skeitti lauta koko ku en tajuu noita 7.25 tai jtn..

    • jkdfchidnvc

      plan b o paras

    • Joku element, enjoy, plan b riippu minkä muotost ja kokost dekkii haluut

    • skede boy

      onks BLINDI hyvä????

    • abuauuuadsf

      normi skeittilaudan dekin koko on yleensä jtn 7.75 ja se riippuu vähän jalankoosta ja mistä ite tykkää ja plan b on hyvä merkki suosittelen :)

    • Kyl mää tiiän

      Perus o paras ja toisteks paras o sk8mafia

    • 1234567891002839

      Element on iha hyvä.Itellä oli melodika,neki on iha hyviä!

    • Melodica skates

      En tykkää elementistä, huono ja raskas dekki. Melodica ja Aste on parhaita :)

      • xd lauta

        aste on mun mielestä ihan ok,mut anti hero on ;the best;


    • lesbo

      DC, vol:com, element ja vanssi on parhaat

      • es

        tiesiks et ainoastaa noist sun mielest parhaist laudoist on dc, volco, element, vans ni noist ainoastaa element tekee lautoja ja muut on vaatteit tai jotai muut!


    • skateman

      ostakaa melodica ja unohtakaa muut paskat tai sitten moosen balnk

    • ptsba

      plan b paras dekki merkki

      thunder paras trukki merkki

      spitfire paras rengas merkki

      bones paras laakeri merkki

      aste paras ruuvi merkki

      • tepi7

        joo asteen ruuvit on tosi hyviä, nii on myös idän ruuvit, plan b on kyllä yks semmonen niiku tosi hyvä sketsumerkki ku rian saklar skeidittää niille :) itte tykkään myös elemantist ku nniil on se nuju hutson, ja monster on paras juoma merkki ja niil on kans kivoi lippalakkei :)


    • MEGIS (:

      Kannattaa ostaa Real,Plan B, Girl tai toymachine! ne on parhaita!

    • girl?

      onks girlin dekit hyvii ?? itelläni on plan b dekki, thunder trukit, spitfire laakerit, diamond ruuvit ja girlin renkaat ja hyvät on ollu mutta en tiiä girlin dekeist! vastauksia?

    • laminaseppo

      Mun mielestä hyviä lautoja ovat
      Lamina, pirun hyvä poppi säilyy aika kauan, mut ei ehkä kestävin mulla katkes 2kk käytön jälkee.
      Girl, hyvät concavet ja ihan hyvä poppi kestänyt mulla ainaki tosi hyvin.
      Ponkes, kohtuu hintasia, hyvä poppi hetken aikaa mut ei se silti kokonaan hävii.

    • element

      paras on element tai melodica

    • joiikkiii

      no mulla aineki melodican dekki ja on iha sairaan hyvä ja kestävä ja sit on thunderin trukit ja shortysin trukkikumit bones swiss laakerit ja spitfire f1 renkaat!!!!!! kaikki on aivan mahtavia osia!!!!!!

    • mä on homo

      mul on santa cruzin lauta

      • girl?

        santa cruzi ei oo OMASTA mielestä oikeen hyvä mutta ihan ok! ps:älä osta spitfiren laakereit mul on ollu 2 kertaa spitfiren laakerit ja kummatkin on menny paskaks kolmannella skeitti kerralla! mutta spitfiren renkaat on hyviä!


    • ONKO KROOKED HYVÄ?

      Onko krooked hyvä??

    • .-.-.

      Onko Blind hyvä?

      • Blindfan

        On


    • Skede Boy

      Blind on iha hyvä mut ei kestävä.. itelläni oli Blind ja hajos 2kk sisällä-.- ku koitin 360 flippii.. Suosittelen: Real tai Plan B.

    • sk8!

      joo :D Real ja Plan b on kestävii! itelläni on kummatki. Hei .-.-.! ite en tykkää blindist.

    • 13524

      Ite en tykkää Blindistä, koska se menee helposti rikki-.- jos suoraan sanotaan niin aika PASKA!

    • almost <3

      almostin double impact on kevyt ja kestävä

    • sk8mafia

      Juu Blindi on P.A.S.K.A!

    • pro skatemaster

      Cliche iha jees,poppaa hyvi

    • Onks Blind paras???

      Warp:DDD

    • jdscnlqwcverv

      oks real hyvä? entäs santa cruz??

    • mikä pitäs ostaa

      Onko element painava? ja onks enjoi hyvä


      mikä kannattais ostaa element, enjoi, lamina tai aste?

    • luige sk8

      Enjoi, ainaki noist neljäst, mut kaikist nii ehdottomasti Girl skateboards!! Itelläni on dekki:Girl, trukit:thunder, laakerit:spitfire, renkaat:spitfire, ja ruuvit: thunder. Mut mul on 2 dekkii ja toinen on plan b joka on kans iha hyvä. Mun toiset trukit on speed demonsin ja sit mun kolmas dekki on mic mac ja siin on foxin trukit. ;) eli kannattaa ostaa girlin dekki!!!

    • ei, ei

      ... Mielipide kysymys. Ei voi sen yhen kräkänneen dekin perusteella haukkua koko firmaa paskaksi ja lankkuja huonoiksi.

    • planb boy

      planb on ehdotomasti paras

    • ?????????

      Onks almost skeittilaudat hyvii ku ajattelin ostaa semmosen?:)

      • moi1231

        NE O HUONOI


    • JokuRandomiHyypiö

      Ite tykkään Black Labelista. Kestävä ja hyvä. Omistan myös bulletin, zoo yorkin ja peruksen mutta black label vie niistä voiton.

    • PERUS UUNO ON PARAS!

      PERUS UUNO ON PARAS!!! MUL O VIKA TEHTY UUNO PERUS OSTIN KONTULAN SKEDE KIRPPIKSELT!!!

    • ????

      Kannattaako urheilukaupasta ostaa Skede

      • tepi4

        kannattaa kyllä juu, ite ostin semmossen complete skeittilaudan sieltä mut vaihoin siihe muutamia osia kuten ruuvit vaihoin asteen ruuveiks ne on tosi hyvät ja kestävät ei oo kräkänny vielä :)))


    • Kickflip
      • Kickflip

        kevyt*


    • onko element hyvä

      onko element hyvä

    • Skeittari12345
      • Anonyymi

        tilaa nettikaupasta nimeltä skatepro


    • Grrrrrrrrrr!

      Girl!

    • plan b

      kyllä se plan b on vaan nii paras

    • :):):):)

      En tiliä hankkisinko minkä skeittilaudan sanokaa ehdotuksia :)

    • näimpä

      se on iha vitun sama mikä lauta

    • lolzilolz

      onko enuffin trukit ja renkaat hyvii koska aikoin ostaa semmoset

    • skate3

      mul on zero ja kestää hirveen hyvin

    • 4v skedenny

      Asteis o hyvä poppi mut jos kestävä deki haluu ni element

    • abdul

      osta baker

    • skeittari

      Enuff

    • nvcxklxt

      Warp o hyvä :^)

    • Skeittaajahygest

      Revive on tosi suosittu ja halpa ja kestävä ja aika nättei dekkei löytyy mut niitä voi vaa tilaa netistä revive.com Ite ainaki oon tyytyväine

    • Antsu360

      Onko enuff hyvä???

    • Itä4life

      Itä on paras dekki thunderit parhaat trukit apec parhaat laakerit flip parhaat renkaat. Huom henilökohtainen mielipide!

    • Deckinjynssääjä

      Itekki oon miettiny uutta deckkii. Blindin deckit on ihan täydellisiä muuten paitsi ne ei kestä paskaakaa. Sweetit taas on painavia ja heikkoja (kaveri katkas 2 sweetin deckii kuukauen sisäl) itel on tällä hetkellä happyhour josta lohkeilww palasia jokapuolelta deckkiä ja laudan teili on epämuodostunu ku toinen puoli on kulunu nii pahasti. Kaverilla taas on darkstar joka painaa ku synti. Olen miettinyt kestäisikö plan b tai enjoy?

    • kitz

      onko enuff hyvä merkki?

    • Anonyymi

      ite tilasin just eile skatepro nettikaupasta lasten laudan oli enuff abec-7 laakerit
      nii en kyl tiiä auttaaks tää yhtää

    • Anonyymi

      Mitä ikinä teettekää nii älkää ostako happyhouria, meni paskaks muutamas flipis ja nelos rappusis ku ländäsin sketsisti

    • Kestäiskö tikari, vastakkaa nopee :D

    • Anonyymi

      Itel on joku Santa Cruzin complete ja siitä halkesi kärjen päästä iso palanen kun joku skeitteri vahingossa ajo päälle.
      Että ei varmaa iha kauhee hyvää ku pikku kolhussa lähtee palanen nokasta irti

    • Anonyymi

      Onks jengillä enuffin dekekstä kokemusta

    • Anonyymi

      mun lempi skeitti merkki on santa cruz

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe