Kajaanin remonttifirmat

Bjärtil

Suositelkaapa joku hyvää remonttifirmaa Kajaanista. Sellaista jolta itse olette saaneet laatutyötä kohtuu hintaan. Olis vähän remppahommia eikä oikein tiedä kenen puoleen kannattaisi kääntyä. Onko halvin tarjous aina myös huonoin? Onko kalleimmassa ilmaa hinnassa?

257

21849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkiniminen

      on hyvä, mutta en sano kuka kun ei saa mainostaa. Halpa voi olla hyvä tai sitten olla olematta. Kallis voi olla huono tai sitten hyvä. Kaikkia löytyy.

      • adfasd

        Täytyy hieman kiertää... elikäs "Kelpo Liekki" on hyvä firma, tosin maineen levittyä myös hinnat ovat yrityksen kannalta hyviä.


      • ojanpohjamies
        adfasd kirjoitti:

        Täytyy hieman kiertää... elikäs "Kelpo Liekki" on hyvä firma, tosin maineen levittyä myös hinnat ovat yrityksen kannalta hyviä.

        Teetin remontin Citikkamiehellä, eipä ole valittamista ja joustoakin löytyi.


      • Anonyymi
        ojanpohjamies kirjoitti:

        Teetin remontin Citikkamiehellä, eipä ole valittamista ja joustoakin löytyi.

        Ai sitikasta löytyi joustoa? Hahhhahh, byaahhaahha.


    • remontistasi

      kotitalousvähennyksen vai
      maksatko silleen... jotenkin ....kuitenkin rahalla.

      • hanurista tai ei

        ja pannaan sit laattaa pesään? about 3000?


    • Paula Leinonen

      Olen teettänyt kylpyhuone remontin kajaanilaisella Remon Oy:llä ja olen tyytyväinen palveluun ja työnjälkeen.Ei kyllä ollut halvin eikä kallein mutta kohtuuhintaan hyvää työtä,Suosittelen!

      • Oivasi

        Olitpa katkeran kuuloinen ja elämääsi kyllästynyt ihminen!!!


      • kj

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy:n jälki on huonoa. En voi suositella.


      • Tiina Moilanen
        kj kirjoitti:

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy:n jälki on huonoa. En voi suositella.

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy tekee hyvää työtä!


      • paasi
        Tiina Moilanen kirjoitti:

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy tekee hyvää työtä!

        Jos 1/10 onnistuu niin voihan sitä pitää hyvänä työnä


      • Kesä -11
        kj kirjoitti:

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy:n jälki on huonoa. En voi suositella.

        Tämä on valitettavasti totta.


      • Näin omin silmin
        Tiina Moilanen kirjoitti:

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy tekee hyvää työtä!

        Juuri tekevät kattoremonttia lohtajalla ja hyvältä näyttää.


      • oma kehu
        Näin omin silmin kirjoitti:

        Juuri tekevät kattoremonttia lohtajalla ja hyvältä näyttää.

        taneliko tänne kuiskkutelee


      • TÖLVÄISY TOPI
        kj kirjoitti:

        Olen kuullut ja omin silmin nähnyt että Remon Oy:n jälki on huonoa. En voi suositella.

        eihän ne REMONIN johtoporras osaa ottaa peltejen mittojakaan oikein milloin ne on joko 10 sen.lyh. tai 20 sen.pitkiä NÄHTY ON.........................


      • totta joka sana
        TÖLVÄISY TOPI kirjoitti:

        eihän ne REMONIN johtoporras osaa ottaa peltejen mittojakaan oikein milloin ne on joko 10 sen.lyh. tai 20 sen.pitkiä NÄHTY ON.........................

        laskuttavat HAAMU pelti neliöitä pelleistä


      • Ens kerran teen ite
        TÖLVÄISY TOPI kirjoitti:

        eihän ne REMONIN johtoporras osaa ottaa peltejen mittojakaan oikein milloin ne on joko 10 sen.lyh. tai 20 sen.pitkiä NÄHTY ON.........................

        Täällä kans remoni kävi sössimässä kattoremontin! Katto pellit liian lyhyitä ja työnjälki aivan kauheaa!


      • että sellainen firma
        Ens kerran teen ite kirjoitti:

        Täällä kans remoni kävi sössimässä kattoremontin! Katto pellit liian lyhyitä ja työnjälki aivan kauheaa!

        yhdessä remonin katto rempassa sotkamossa näin pelleissä oli noin 20.cm. ylimäiräistä pituutta.siitä yli mittaisista pelleistä joutuu asiakaskin osan maksamaan.


      • surkeeta toimintaa
        Ens kerran teen ite kirjoitti:

        Täällä kans remoni kävi sössimässä kattoremontin! Katto pellit liian lyhyitä ja työnjälki aivan kauheaa!

        SUOMUSSALMELLA OLI NIIN LYHYET PELLIT ETTÄ JUURI SAI HARJA PELLIT KIINI.


      • katto kesä 2014
        totta joka sana kirjoitti:

        laskuttavat HAAMU pelti neliöitä pelleistä

        näin on tapahtunut kajaanissa viime kesänä on muuten varmaa tietoa.


      • TUMPELOITA
        surkeeta toimintaa kirjoitti:

        SUOMUSSALMELLA OLI NIIN LYHYET PELLIT ETTÄ JUURI SAI HARJA PELLIT KIINI.

        johto miehet remonilla ovat aivan UUNOJA EIVÄT TAJUA KATTO,YMS. HÖÖKÖSEN PÖLÄHTÄVÄÄ EIVÄT ETES OSAA MITATA PELTEJEN PITUUKSIA OIKEIN----NÄHTY ON------


      • Anonyymi

        Eipä ollut kehumista työn jäljessä. Kodinhoitohuoneen lattialla on viemäri mutta silti vesi seisoo nurkissa kun kaadot ovat päin... ja muukin viimeistely on mitä on...


      • Anonyymi
        oma kehu kirjoitti:

        taneliko tänne kuiskkutelee

        juri milosavits oy tekee kaiken siistist ja halvalla.


      • Anonyymi

        Remon Oy:n työn jälkiä en kyllä kehuisi. Kodinhoitohuoneen lattialla vesi seisoo lattialla, eli kaadot ovat päin.. sanonko... joka asiaa olisi pitänyt olla vieressä vahtimassa ja muistuttamassa, että tulisi oikein tehdyksi. Onneksi tuo firma ei enää taida tehdä muita kuin kattoremppoja. Toivottavasti muistavat laittaa pellit ja tiilet niin ettei niitä tuuli vie.


    • mimerkkini

      Näillä keskustelupalstoilla on asiallisia viestejä, mutta myös sitä, että yrittäjät kehuvat omaansa ja haukkuvat kilpailijaa. Eli en luottaisi, kysyisin eläviltä ihmisiltä.

      Remon koostuu tietääkseni aatelilta lähteneistä hemmoista, näin olen antanut itselleni juoruta.

      Kalleimmassa on ilmaa hinnassa. Eräs tuttavani oli tyytyväinen, kun ns. nimifirma oli laskenut hintaa neljä tonnia siitä mitä olivat alunperin tarjonneet! Tapahan se on tuokin saada asiakas tyytyväiseksi, pistää ensin kunnolla ilmaa hintaan ja sitten antaa muka alennusta. Ne, jotka pystyvät kerralla antamaan hinnan, mistä ei enää tingitä, on parhaita.

      • pitäis löytää

        useammankin kanssa, mutta sutta ja sekundaa on tullut. Ovat hyvin kärkkäitä arvostelemaan toisten työtä, mutta oma ei ole sen kummempaa. Ammattitaito ja asenne puuttuu. En ole löytönyt hyvää.


      • ilmainen mainos
        pitäis löytää kirjoitti:

        useammankin kanssa, mutta sutta ja sekundaa on tullut. Ovat hyvin kärkkäitä arvostelemaan toisten työtä, mutta oma ei ole sen kummempaa. Ammattitaito ja asenne puuttuu. En ole löytönyt hyvää.

        No tevi on hyvä, mutta todistetaan että olen asiakas: hirmu kallis. Ainakin se vaalea nuorehko mies ja omistaja itse, en tiedä keitä muita siellä työskentelee.


      • uj
        ilmainen mainos kirjoitti:

        No tevi on hyvä, mutta todistetaan että olen asiakas: hirmu kallis. Ainakin se vaalea nuorehko mies ja omistaja itse, en tiedä keitä muita siellä työskentelee.

        on todistettavasti laskuttanut aiheettomasti.


      • ryssipyssi
        uj kirjoitti:

        on todistettavasti laskuttanut aiheettomasti.

        Olen käyttänyt kahta kajaanilaisfirmaa remonteissani ja kumpikin ryssi aikataulut. Haalivat niin paljon hommia, etteivät ennätä tehdä kunnolla yhtäkään työtä. Kyllä vaan, molemmat firmat ovat olleet
        ns. laatufirmoja, joita tunnutaan siellä täällä suositeltavan. Sanaan ei kannata luottaa, KAIKKI paperille ja tuntuvat sanktiot.


      • tämmöistä...
        ryssipyssi kirjoitti:

        Olen käyttänyt kahta kajaanilaisfirmaa remonteissani ja kumpikin ryssi aikataulut. Haalivat niin paljon hommia, etteivät ennätä tehdä kunnolla yhtäkään työtä. Kyllä vaan, molemmat firmat ovat olleet
        ns. laatufirmoja, joita tunnutaan siellä täällä suositeltavan. Sanaan ei kannata luottaa, KAIKKI paperille ja tuntuvat sanktiot.

        No meille sanoi yksi firman edustaja, että joo keittiön tekoon menee kaksi viikkoa ja esitteli, kuinka paljon saadaan kotitalousvähennystä. Se firma, mistä otettiin, teki sillä kotitalousvähennyksen suuruisella summalla kolmessa päivässä ja tyytyväisiä ollaan. Arvaa harmittaako, kun menettiin niin loistava kotitalousvähennys ottamalla halvempi ja nopeampi? Ehkä ei. Aikataulut pitivät päivälleen.


      • repskops
        uj kirjoitti:

        on todistettavasti laskuttanut aiheettomasti.

        Minua Aateli on laskuttanut Puustellin nimissä 350 e "peuuttamattomasta remontista", kun eivät itse tulleet tekemään sovittua työtä. Odotin 9 kk, sitten palkkasin toisen tekijän.


      • 19+16
        repskops kirjoitti:

        Minua Aateli on laskuttanut Puustellin nimissä 350 e "peuuttamattomasta remontista", kun eivät itse tulleet tekemään sovittua työtä. Odotin 9 kk, sitten palkkasin toisen tekijän.

        Sitähän ne tekevät. Et kait maksanut. Kalliimmaksi olisi kylläkin tullut jos ne olisi tehneet sen remontin sinulle kun oisivat laskuttaneet "lisätöistä" muutaman tonnin.


      • taneli 69

        saivat kenkää aatellilta


    • 34234

      työntekijät firmoissa edukain internet-kurssin käyneitä....ja laatu sen mukaista.

      • soita vaan...050

        tee remppoja, ja siinä sivussa anna muutakin ; )


      • T.A.Xi

        Olen taksirenki. Ajelin taannoin kyydin, jossa kypsähkö rouvashenkilö istui takapenkillä. Perillä valitti, että ei ole rahaa, ja leväytti paljaan häpynsä hameen alta näkyviin kysyen: 'Voinko maksaa tällä?'
        Vastasin ettei ole antaa noin isosta takaisin.


    • firmoja!!!

      Ovat kalleimpia ja laskuttavat pienistäkin lisähommista ( keksivät niitä joka urakasta) tosi törkeästi. Kyllönen oli ainakin ennen hyvä mutta en tiedä vieläkö tekee. Yleensä ne on hyviä joiden ei tarvitse mainostaa ja siksi kannattaa kysyä sisustusliikkeestä ketä suosittelevat.

      • Itseoppinut

        Vältä näitä uskovaisten firmoja, joita tässäkin on tullut esille,ovat pahimpia huijareita mitä maa päällään kantaa. Itsekin voi tehdä paljon remonttia kun uskaltaa aloittaa ja ei pidä mitään kiirettä. Rohkeasti vain kokeilemaan ja tietoa löytyy netistä jos jokin asia mietityttää.


      • Seppo Moilanen
        Itseoppinut kirjoitti:

        Vältä näitä uskovaisten firmoja, joita tässäkin on tullut esille,ovat pahimpia huijareita mitä maa päällään kantaa. Itsekin voi tehdä paljon remonttia kun uskaltaa aloittaa ja ei pidä mitään kiirettä. Rohkeasti vain kokeilemaan ja tietoa löytyy netistä jos jokin asia mietityttää.

        Hyvärin veljekset on hyviä tekee remonttia!


      • t233
        Itseoppinut kirjoitti:

        Vältä näitä uskovaisten firmoja, joita tässäkin on tullut esille,ovat pahimpia huijareita mitä maa päällään kantaa. Itsekin voi tehdä paljon remonttia kun uskaltaa aloittaa ja ei pidä mitään kiirettä. Rohkeasti vain kokeilemaan ja tietoa löytyy netistä jos jokin asia mietityttää.

        Ota selvää myös netistä että ketkä huijaa oikeasti ja ketkä eivät!! Teetkö remonttisi myös kuulopuheiden perusteella!


    • ikubiub

      kysymyksestä näköjään jo onkin aikaa mutta kuitenkin voin sanoa näin kokeneena että remon oy:n työnjälki on kohtuu hyvää mutta tekevät ne virheitäkin ja niiden sovittelu voi tehdä hankaluuksia.

      heidän työtään pitää tarkistaa (mitä ammattilaisten jäliltä ei uskoisi) ja olenkin oppinut että jatkossa sopimuksissa (oli firma mikä tahansa) löytyy pykälä siitä jos jotain menee perseelleen niin mitkä sanktiot.

      • remontti-arska

        ...Puustellin miehiä? Ainakin takavuosina Puustellin ovelta ovelle -myynti oli kyllä aika peräreikämeininkiä.
        Ovelta ovelle -kaupassa ostajalla on aika tavalla oikeuksia perua tekemänsä kauppa, mutta kaikki kaupustelijat eivät näistä piitanneet, vaan uhittelivat jos minkälaisilla korvausvaatimuksilla.

        Sen verran kokemusta remonteista, että kaikki paperille ja vastuut selviksi. Kyllä ne mainospusakoissa
        jokainen osaa lässyttää laadusta ja aikatauluista, mutta kun tosi paikka tulee, niin alkaa se venkulointi.

        Jos jotain kehun, niin Aution Keittiöitä. Asentaja teki virheen, päällikkö tuli asentajan kanssa paikalle
        neuvonpitoon ja asia sovittiin kasvotusten kuten pitää. Aikatauluja myöten kaikki kunnossa.


      • Vanha työntekijä

        Miten Vesikattopalvelu Kemppainen hoitaa hommansa,olen kullut että Kusti on todella mukava mies kun kaikki menee hyvin mutta jos tulee erimielisyyksiä niin insinöörillä ei löydy oikeen keskustelun taitoa???Alkoholia se ei ainakaan osaa käyttää!


      • Minä itse
        remontti-arska kirjoitti:

        ...Puustellin miehiä? Ainakin takavuosina Puustellin ovelta ovelle -myynti oli kyllä aika peräreikämeininkiä.
        Ovelta ovelle -kaupassa ostajalla on aika tavalla oikeuksia perua tekemänsä kauppa, mutta kaikki kaupustelijat eivät näistä piitanneet, vaan uhittelivat jos minkälaisilla korvausvaatimuksilla.

        Sen verran kokemusta remonteista, että kaikki paperille ja vastuut selviksi. Kyllä ne mainospusakoissa
        jokainen osaa lässyttää laadusta ja aikatauluista, mutta kun tosi paikka tulee, niin alkaa se venkulointi.

        Jos jotain kehun, niin Aution Keittiöitä. Asentaja teki virheen, päällikkö tuli asentajan kanssa paikalle
        neuvonpitoon ja asia sovittiin kasvotusten kuten pitää. Aikatauluja myöten kaikki kunnossa.

        Iltaa

        Lopettakaa se muiden haukkuminen ja menkää hyvät ihmiset töihin ja hoitakaa ainakin se oma tonttinne.Jos huomaatte vuoden päästä että ette ole elämässänne tehny virheitä niin voitte hakea parempiin töihin!Kateellinen on se joka puhuu täällä paskaa eikä totuutta!


      • 56+56

        Virheet ovat rakentamisessa aina tuotekohtaisia. Tuotteissa voi olla valmistusvirheitä tai tuotteet eivät ole yhteensopivia. Rakentajat noudattavat aina valmistajan ohjeita rakentamisessa. Rakentamisessa kannattaa aina käyttää normaaleja tuotteita eikä valmistajien eri raaka aineista kehittämiä tuotteita. Hyöty voi olla vähän huonompi mittareilla mitattuna, mutta loppupelissä säästyy yllätyksiltä. Samoja tuotteita mitä on käytetty 50 luvulla. Talot ovat vieläkin pystyssä sen kummepia remontteja tekemättä.


      • Lasku tuli ajallaan
        Vanha työntekijä kirjoitti:

        Miten Vesikattopalvelu Kemppainen hoitaa hommansa,olen kullut että Kusti on todella mukava mies kun kaikki menee hyvin mutta jos tulee erimielisyyksiä niin insinöörillä ei löydy oikeen keskustelun taitoa???Alkoholia se ei ainakaan osaa käyttää!

        Sovittiin, että katon harja oikaistaan tunityönä, kun kate vaihdetaan. Eihän sitä tehty, vaan sanottiin ettei sitä pysty (!!) oikaisemaan. Nyt on uusi kate ja harja lonkollaan. No, muistampa ainakin ällistelijöille kertoa kuka sen teki, sen katon.


      • Katto Kassinen
        Vanha työntekijä kirjoitti:

        Miten Vesikattopalvelu Kemppainen hoitaa hommansa,olen kullut että Kusti on todella mukava mies kun kaikki menee hyvin mutta jos tulee erimielisyyksiä niin insinöörillä ei löydy oikeen keskustelun taitoa???Alkoholia se ei ainakaan osaa käyttää!

        Työn laatu niillä on hyvä. Muuta kehumista firmassa ei olekaan. Kirjallista sopimusta hommista ei tehdä ja näköjään viikon mittainen remontti venyy puoleksi vuodeksi. Laskuja tulee tipoittain jokaisesta päivän parin työvaiheesta. Työ ei valmistu ikinä ellei jatkuvasti soittele ja kerjää ja muistuttele että tämä tai tuo kohta on vielä kesken.

        Asentajat kyllä ovat ammattimiehiä mutta firma muuten kokonaisuutena tuntuu olevan täysin epäammattimainen puuhastelijoiden lafka.


      • Ikkunat hakusessa
        Vanha työntekijä kirjoitti:

        Miten Vesikattopalvelu Kemppainen hoitaa hommansa,olen kullut että Kusti on todella mukava mies kun kaikki menee hyvin mutta jos tulee erimielisyyksiä niin insinöörillä ei löydy oikeen keskustelun taitoa???Alkoholia se ei ainakaan osaa käyttää!

        Vesikattopalvelu Kemppaisen jäljiltä (kun piti ikkunat asentaa ja tiivistää) on melko paljon ruskeaa ainesta ikkunoiden vierellä (sitä tiivistettä), ihan näkyvällä paikalla, joka paikassa. Ihan kuin joku lapsi olisi ollut sotkemassa.


      • Anonyymi
        Vanha työntekijä kirjoitti:

        Miten Vesikattopalvelu Kemppainen hoitaa hommansa,olen kullut että Kusti on todella mukava mies kun kaikki menee hyvin mutta jos tulee erimielisyyksiä niin insinöörillä ei löydy oikeen keskustelun taitoa???Alkoholia se ei ainakaan osaa käyttää!

        Tarjous "lasketaan" ja työ tilataan hinta on aivan toinen.
        Ei voi suositella kellekkään


    • Remontti-Reidar

      Niin saa just semmosen, kun sattuu tulemaan.

      • dwdqdqd

        näinhän se menee. kajaanilaisilla ammattilaisilla joutuu vielä maksamaan siitä "mitä sattuu tulemaan" -laadusta.


    • tervaelina

      Eiköhän ne firmat tee kaikki samaa laatua, ku kaikilla on kuiteski palkkatukityöläiset :D. Joku yhen miehen remonttireiska firma varmaan tekee parasta laatua

    • tule hyvä kakku

      Rakentamista voi verrata legoilla rakentamiseen. Kummatkin perustuvat osatekijöihin. Rakentamisessa pitää vain tehdä osat määrämittaan. Isojen miesten hiekkalaatikko.

      • Ura Koitsija

        Niin ja osaurakointiin. Kun pilkkoo homman tarpeeksi pieniin urakoihin, ei kukaan vastaa enää mistään. Mutta asiakas maksaa.


    • haluaa tietää..

      Kellään kokemusta mainoskonsulteista??

      • Tosi on

        Puustellin tekemään keittiö remonttiin olen kyllä tosi pettynyt, pieleen meni tosi pahasti.
        En ole mitään katunut niin paljon kun tätä puustelin remontti, enkä kyllä ikinä enää mitään teetä tällä kyseisellä firmalla......


      • hupsheijaa
        Tosi on kirjoitti:

        Puustellin tekemään keittiö remonttiin olen kyllä tosi pettynyt, pieleen meni tosi pahasti.
        En ole mitään katunut niin paljon kun tätä puustelin remontti, enkä kyllä ikinä enää mitään teetä tällä kyseisellä firmalla......

        Puustellissa on niin hidasta touhua, että jää remontit teettämättä. Alkuvuodesta toissa vuonna käytiin ko liikkeessä ja aikoivat ottaa yhteyttä. Syksyllä sitten sieltä soitettiinkin. Kerrottiin, että meillä on jo upouusi keittiö, kesällä valmistui. Kiitettiin kovasti kuitenkin yhteydenotosta. Ja pahoiteltiin, ettei jääty odottamaan.


    • talon puolesta

      Oisko tietoa sellaisesta virmasta jolla menis mahdollisimman kauan,kun ois taloyhtiöllä jääny ylimääräistä rahaa paljon sais verotuksesta takaisin .Pitäs maalata ulkoa parvikkeet ja lasittaa ne kanssa.

      • Tollo Peloton

        Soittakaa Tommille, ei tule koskaan valmista ja rahaa palaa.


    • pkl1

      Parasta jälkeä Kodin Taidosta. Suosittelen lämpimästi.

    • Jatkossa omin voimin

      Vanhan omakotitalon omistajana on kokemusta kertynyt sekä yksittäisistä remonttimiehistä että remonttifirmoista Kajaanissa. Yhteistä kaikille on sovitun aikataulun heikko kunnioitus. Firmoilla on tämän lisäksi taipumus hoitaa asiat sinne päin. Viimeistely on heikkoa ja asioista saa soittaa monta kertaa, ennen kuin tullaan saattamaan asiat loppuun asti.
      Tätä seikkaa ei voi kyllin korostaa remonttia ulkopuolisella teetettäessä: ÄLÄ MAKSA koko remonttia ennen kuin se on VALMIS. Remonttimiesten/-firmojen mielenkiinto lopahtaa sinun projektia kohtaan heti, kun rahasi kolahtavat heidän tililleen.
      Remonttibisneksen moraalista ja ammattietiikasta voisi tähän runoilla pitkät pätkät, mutta antaa nyt olla. Sen vaan sanon, että ennen vanhaan ammattimiehillä oli olemassa ammattiylpeys. Tänä päivänä siitä ei ole enää olemassa merkkiäkään.

      • tiedon jyvä

        asiallinen komentti.ei näytä siltä että arvostettaisiin ammati taitoa ja MORAALIA ..AMMATTI YLPEYTTÄ näissä OVELTA OVELLE REMONTTEJA MYYVILLE RAHASTUS YRITYKSILLE................


    • remonttia miettivä

      Hakemalla remon kokemuksia löytyi hyviä kuvia remonin työnjäljestä. Kannattaa ottaa firma joka mainostaa vähiten.

    • 6+5=11
      • Sirpa Kylmältä

        Tähänkö on tultu?
        Hirveetä jos on totta. Mihinkään ei voi enää luottaa.....


    • kaxi

      On tämä teidän palsta taas ihmeellinen?! Vanhoja pask... vedetty taas kehiin. Eikö teillä todellakaan ole muuta tekemistä, kuin roikkua täällä ja lueskella vanhoja juttuja?? Säälittävää..

    • Olitko tekemässä kun

      noin reagoit?
      remonttia miettivä
      30.7.2013 09:55
      "Hakemalla remon kokemuksia löytyi hyviä kuvia remonin työnjäljestä. Kannattaa ottaa firma joka mainostaa vähiten. "
      6 5=11
      2.8.2013 21:42
      "Tosiaan hyviä kuvia työnjäljestä. http://remonttikokemuksia.blogspot.fi/ "

    • Tyytyväinen

      Remon Oy tällä hetkellä ainut remonti yritys minkä tuloksiin voi luottaa. Muut nimeltä mainitsemattomat yritykset eivät anna samanlaisia palveluita

      • sokeako

        Kuvien perusteella en samanlaista palvelua ole nähnytkään.


      • reklamaatio 99

        aivan AMATÖRIEN PUUHASTELUA ns.johto miehiltä vain asiakkaiten rahastus on pääasia...............


      • katsopaaka

        katselin tuossa juuri protesti listaa kainuusta näkyi siellä REMON OY.LLÄ olevan 2 protestia,no hyvä nii............


    • nähnyt

      Miten kehtaat väittää tuommoista soopaa!!

    • hohhoijaa

      mielenvikast
      porukkaa

    • Moneen kertaan nähty

      Jos sinulla ei ole itsellä kokemusta/koulutusta remontin tekemisestä, ota kaveriksi valvomaan remonttiasi joku, joka tietää asioista. Mielellään joku sinulle tuttu ihminen tai jota kaverisit osaavat suositella. Hän osaa potkia p-rseelle remonttimiestä/-firmaa, KUN homma alkaa mättää. Kajaanissakin mennään mielellään siitä, mistä aita on matalin. Tämä koskee niin firmoja kuin yksittäisiä remonttimiehiä.

    • mottihoople

      Voi tsiisus mitä jälkeä Remonilta! Ihan puhdasta AMMATTITAIDOTTOMUUTTA!
      Kun asiakas laittaa 20.000 euroa remppaan ja saa tuollaista jälkeä / palvelua, niin kyllähän siinä pitäisi jonkun fuckin' kuluttaja-asiamiehen kanssa jo asioida.

      Todella harmillista asiakkaan osalta, mutta meille remonttia suunnitteleville
      tämä käy kyllä Remonin käyntikortista. EI IKINÄ!

      • liivin tasku

        mottihoople olen kanssasi täysin samaa mieltä


    • awwa

      Remonilla on hyviä ja huonoja työntekijöitä. Yhteistä heille kaikille on, että aikaa kulutetaan ostoksilla käyntiin, jolloin keskittyminen työntekoon häiriintyy ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan, kun uutuudenviehätys on ohi.

      Uhkailu ja kiristys on ominaista kaikille remonttifirmoille ja työntekijöillekin. Ihmetyttää miten jaksavat. Siinä ajassa, kun selittelevät ja syyttävät työnteettäjää, tekisivät paljon kunnollista työtä, jos osaavat ja haluavat. Pahinta lienee haluttomuus.
      Lasketaan mieluummin, montako työttömyyspäivää tässä jaksossa on käyttämättä ja toimitaan sen mukaan.
      Pohjanmaalta tulleet lestadiolaiset tekevät niin paljon lapsia ja uupuvat heidän kanssaan, etteivät jaksa enää töitä tehdä.
      Tuntuu, että koko remonttiporukka on yhteiskunnan pohjasakkaa, ainakin he antavat sellaisen kuvan itsestään.

      Rakennusalan hyvä työttömyysturva 500 korvauspäivää kolmen vuoden aikana antaa mahdollisuuden kaikenlaiseen velttoiluun. Eihän komessa vuodessa ole varsinaisia työpäiviäkään kuin n. 700-800. Siitä jokainen voi laskea paljonko tarvitsee töitä tehdä, jotta korvaukset juoksee tekemättä mitään.
      Työttömyysturvaa on ehdottomasti heikennettävä ja asenne- ja ammattikoulutusta lisättävä, jos vaan löytyy oikean asenteen omaavia ammatilaisia opettajiksi.

      • ei edes kunnon työka

        Lieneekö uusi tulokas tämä c maunu vai m maunuko lie. Aivan lapsellista touhua. Peruskoulun puukäsitöiden tasoa koko tuhertaminen. Älkää ihmiset heihin sortuko.


      • awwa
        ei edes kunnon työka kirjoitti:

        Lieneekö uusi tulokas tämä c maunu vai m maunuko lie. Aivan lapsellista touhua. Peruskoulun puukäsitöiden tasoa koko tuhertaminen. Älkää ihmiset heihin sortuko.

        Puustelli ei tullut tekemään sovittua remontti. 9 kk. myöhemmin laskutti sakkomaksua "remontin peruuttamatta jättämisestä".


      • ei ikinä remon
        awwa kirjoitti:

        Puustelli ei tullut tekemään sovittua remontti. 9 kk. myöhemmin laskutti sakkomaksua "remontin peruuttamatta jättämisestä".

        Raha ja laskutus niillä kaikilla on vaan pääasia. Työstä ei niin väliä.


      • slkdfkla
        ei edes kunnon työka kirjoitti:

        Lieneekö uusi tulokas tämä c maunu vai m maunuko lie. Aivan lapsellista touhua. Peruskoulun puukäsitöiden tasoa koko tuhertaminen. Älkää ihmiset heihin sortuko.

        Huijareita tämä MAUNU!!! Työn jälki todella huonoa, hommia ei hoideta ajallaan ja puhuvat paskaa sen minkä kerkeävät. Tietäähän sen, kun kapiaiset yrittää oikeita töitä tehdä niin eihän siitä tule lasta eikä paskaakaan. Toivottavasti tekevät konkurssin mahdollisimman pian, etteivät kovin monen elämää enää pääse pilaamaan.


      • rehti topi
        ei ikinä remon kirjoitti:

        Raha ja laskutus niillä kaikilla on vaan pääasia. Työstä ei niin väliä.

        remon se vain pilaa rakennusmiesten maineen ja muiten rakennus aloilla toimivien yrittäjien maineen.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


      • rehti rakentaja
        rehti topi kirjoitti:

        remon se vain pilaa rakennusmiesten maineen ja muiten rakennus aloilla toimivien yrittäjien maineen.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        menneenä kesänä huomasin remonin toiminnan voin kyllä olla samaa mieltä nimim.rehti topi.kanssa-----------


      • 4590

        ainakin rakennusalan resupekoilta paskat ne mitään työmoraalia tunne kuhan saavat tilin ja aika kuluu mukavasti ja tupakki palaa on kun laittaisi ruosteen päälle tarran eihän se näy


    • Tarpeekseen saanut

      Koko rakennusala on vajonnut aivan pohjamutiin, koska ala on vakavissa asenneongelmissa. Ammattiylpeyttä ei ole ollut enää pitkään aikaan muussa kuin puheissa. Kauan sitten ammattimies oli ylpeä kättensä jäljestä, nyt se ei voisi rakennus-/remonttimiestä vähempää kiinnostaa. Pääasia, että saa nauttia kovasta tilistä tai ansiosidonnaisesta ja usein myös molemmista samanaikaisesti.

      Sutta sekä sekundaa tehdään silmää räpäyttämättä ja täysin tietoisesti. Syynä on ahneus, voiton maksimointi. Tehdään nopeasti ja mahdollisimman halvoista materiaaleista. Kuitenkin laskutetaan niin paljon kuin ikinä pystytään ja usein pystytään, kun sesonki aikoina tahtoo olla pulaa tekijöistä.

      Ja harmaa talous, se vaivaa alaa pahemmin kuin mitään muuta alaa. Siksipä ei paljon myötätuntoa herätä rakennusalan lama. Toivottavasti se jatkuu mahdollisimman pitkään.

    • Purolan asukki

      Meillä alkaisi olemaan asunnon katto remonttia vailla. Millaisia kokemuksia Kajaanin kattofirmoista on?

      Kattocenter mainostaa kovasti, mutta millaista jälkeä tekevät?

    • hyvä työ

      Omakotitaloprojektin jälkeen ainoa "ammattilainen" jota kehtaa suositella muillekin on LVI-Pyykkönen.

    • Arsenik

      Tällaiset aatelit ja remonit ovat syntyneet tarpeeseen saada rakennusliikkeen palvelut tavallisen mattimeikäläisen ulottuville. Palvelua myydään ties millä kotitalousvähennyksellä ja pitkillä maksuajoilla. Homma on karannut käsistä jo kauan sitten, myydään ja myydään työnjäljestä välittämättä.

      Tavallinen mölliäinen ei tiedä hevon persettä rakentamisesta ja kädettömänä haluaa ostaa valmiin palvelun ammattilaiseksi itseään mainostavalta. Nettiin on laitettu hienoja kuvia, jotka osaltaan vääristävät käsityksiä työn todellisesta laadusta.

    • Paljon maksoi

      Olen iloinen, että joku otti Remonin puheeksi. Itsellä myös huonoja kokemuksia firmasta ja työnlaadusta. Ja herjauksesta ei minua näin todetessani pääse syyttämään. Tallella on kaikki s-postittelu, mitä firman kanssa aikanaan käytiin ja työnjäljet ovat edelleen näkyvissä.

    • takuuta ei ole

      Meillä on remonin maalaukset tippuneet seinältä. kahden vuoden kirjallinen takuu sille on annettu, mutta korjaajaa ei ole näkynyt pyynnöstä huolimatta. Että sellaista niiden takuu on.

    • verottaja.-

      Suomessa rakenetaan uusia asuntoja 30 000 kpl. Tukkukaupasta noin 30 000 euroa per asunto ja rakennusalan kokonaisliikevaihdosta 75 000 euroa per asunto. Tukkukaupasta ja liikevaihdosta iso osa on korjausrakentamista, joten uusien asuntojen tukkukauppa on noin 20 000 euroa ja liikevaihdosta noin 50 000 euroa.

      Pimeätä työtä tehdään kaikki muu vaihtokauppa, jos uuden asunnon hinta yli 50 0000 euroa. Esimerkiksi, jos uuden asunnon hinta on 100 000 euroa niin verottaja ei tiedä asiasta mitään.

      • maantapa

        Kiinteistöalan toiminta on 189 mrd bkt:sta 25,5 mrd (12,4%) euroa. Rakentaminen bkt:sta 6,9% noin 13 mrd euroa. BKT tarkoittaa lopullisia tuotteita mitä ei enään jalosteta esim. rakentamalla rakennustarvikkeista taloja.

        Et voi asialle mitään, koska asuntokauppa on maan tapa. Maksat uudesta asunnosta yli 100 000 euroa tai et saa asuntoa, koska käytettyjen asuntojen kauppa on yli 100 000 euroa. käytettyjen asuntojen kauppa on nostanut asuntojen hintoja ja tämän takia uusisia asuntoja voi myydä yli 100 000 eurolla verottajan tietämättä asiasta mitään.


    • Kuvat katsonut

      Hienoa että joku viitsinyt nähdä vaivaa ja laittanut nuo Remonin työnjälkikuvat julki. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Kaikkien etu olisi, jos olisi joku yhteinen remonttikokemus-sivusto johon kuka tahansa voisi laittaa kokemuksiaan/kuvia. Tiedänpähän ainakin mikä firma ei toteuta remonttiamme.

      • Remppaansa pettynyt

        Kannatetaan. Se voisi laittaa remonttifirmat ruotuun, kun vilungin jäljet tulisivat kaikkien tietoon. Hyvä idea!


      • kertakäyttöinen
        Remppaansa pettynyt kirjoitti:

        Kannatetaan. Se voisi laittaa remonttifirmat ruotuun, kun vilungin jäljet tulisivat kaikkien tietoon. Hyvä idea!

        Ei se remontista johdu vaan rakennustarvikkeista. Ihmiset eivät halua maksaa mistään ylimääräistä. Ostetaan kaikista halvempaa minkä elinkaari on vuosi kaksi. Osta raaka-aineet sieltä kalliimasta päästä mistä on kova pula niin saat rahalle vastiketta.


      • Tää on nähty
        kertakäyttöinen kirjoitti:

        Ei se remontista johdu vaan rakennustarvikkeista. Ihmiset eivät halua maksaa mistään ylimääräistä. Ostetaan kaikista halvempaa minkä elinkaari on vuosi kaksi. Osta raaka-aineet sieltä kalliimasta päästä mistä on kova pula niin saat rahalle vastiketta.

        Ei, kyllä se johtuu huonosta työnjäljestä. Toki rakennustarvikkeissakin tingitään, remonttifirman toimesta, mikäli silmä vaan välttää.


    • sgsdg
    • Pientä suosiva

      Itse lähtisin pienemmistä firmoista, yhden tai kahden miehen yrityksistä. Isoissa firmoissa kun tuppaa olemaan paljon ammattitaidottomia tekijöitä...

    • larsleevilesta

      Tuo Remon teki todella huonoa jälkeä myös naapuriini kylpyhuone/sauna remontissa.

      • esa es

        Lestiaadio kusetus !! Remon !!


    • awwa

      Jos remonttifirman antaa ostaa tarvikkeet niin ostavat kaikkein halvinta ja huonointa, mutta laskuttavat kalleimman mukaan.
      kun firman työ maksaa lähes kohtuuttomasti niin kannattaa satsata tarvikkeisiin muuten loppputulos ei ole työpalkan arvoista.
      kokaisen miehen kannattasi opetella remonttihommia ainakin omiksi tarpeiksi. säästäisi paljon rahaa ja pahaa mieltä.

    • K.O.Kenut

      EK on aivan ehdoton ykkönen Kajaanissa.

    • poistakaa jo

      eikä näissä ketjuissa ole mitään tolkkua
      pyörii vuodelta 2009 ajalta

      • Kyselijä1

        Missä näistä remppafirmoista olet töissä?


    • tosion2

      AAteliremonttia ,mainostaa radio,meillä on omat kokemuksemme,tekivät pesuhuone remontin,kaikki entinen pois,se hyvä. mutta eivät kahtoneet lattiian kallistuksia,eka kerran kun menin suihkuun vesi meni ovea kohti,sitä yritettiin korjata,huonoin tuloksin.
      lupasivat käydä laittamassa listan lattiiaan,suihku nurkkaukseen,monta kertaa olen ottanut yhteyttä luvataan ja luvataan.huom remontti on tehty 2007.että silleen.
      hyvä firma.

      • awwa

        Meillä raksa-tevin työntekijä teki saman.


      • TOSION2

        EIPÄ OLE AATELIFIRMAN MIEHET TUONEET VIELÄKÄÄN SITÄ LISTAA.


      • Anonyymi
        TOSION2 kirjoitti:

        EIPÄ OLE AATELIFIRMAN MIEHET TUONEET VIELÄKÄÄN SITÄ LISTAA.

        Eivätkä tuo.


    • jäykkäniska

      Eikö kannattaisi jo uskoa että teette taustatyötä sen verran että tiedätte remonttifirman pyörittäjäjistä sen verran että käyvätkö he pyytämässä anteeksi tekemisiään Katiskan kaupunginosassa?

    • Pasanen112

      Olipas remontti tai vesivahinko kyseessä niin yleensä ne firmat joita vakuutusyhtiöt käyttävät ovat luotettavia.

    • tietoa tästä

      EK eniten ykkönen myöhästelyssä. Montako projektia valmistunut ajallaan? Siistiä jälkeä kyllä, mutta pitkällä kaavalla työn tilaajan hermoja koetellen. Omamme lisäksi muutama muu.

    • joku kokemus

      1. kirjallinen sopimus
      2. sopimuksessa päivämäärä milloin valmis
      3. sakkopykälä just tuohon tyyliin 0,5% kokonaisurakasta alkavalta viikolta (noihin on olemassa ihan stadardipohjat)
      4. EI IKINÄ ETUKÄTEEN RAHAA REMONTEISSA
      5. Lukemani perusteella jättäsin vielä jonkun summan kaniin takuukorjauksiin
      6. Lisätyöt sovitaan kirjallisesti etukäteen.

      Tuolla pääsisi jo pitkälle.

    • ahneita kaikki

      kirjoittakaa nimellä eikä anonyymisti tiedetään mitkä rakennusfirman johtajat kirjoittelee.

    • kummastelija1

      on täällä tosi huonoja kokemuksia. harmi. kyllä hyväkin löytyy. kuunnelkaa ihmisiä. toivoo yli kymmenen vuotta alalla ollut.

    • Mika

      Aution Matilta olen saanut hyvää palvelua 90-luvulta alkaen. Tehnyt pari keittiötä, kylpyhuoneen, 2x eteisen säilytysratkaisut. Erinäinen määrä peitelistoja, hyllyratkaisuja jne. Aikataulut pitävät, asentajat kokeneita. Kerran oli moitittavaa, mutta kuljetusvaurio myönnettiin heti ja korjattiin viivyttelemättä.

      • kajaani1

        kodinhuoltopalvelu tolonen tekee tosi hyvää ja tarkkaa jälkeä ja kohtuuhintaan aika uusi firma taitaa olla :)


    • saattaapi tietää

      REMONTTI FIRMAT!!! kysykääpä kemppaisen kustilta ,jospa hän sattuisi tietämään ?

      • Pelle Tollo

        Höpöhöpö, Kusti suosittelee omia kavereitaan tietysti.


    • JoKuVähemp-Tuttu

      tevi, ja olen tuttu ja luota tähän ihmiseen, rehellinen ja mukava ihminen, vaik vähänkin tunnen.. ei ole liian päällekäyvä ja kyselevä, enempi empaattinen kuuntelija.

    • Oiva Remppa
      • hahahahahaha

        en ottais oivalta en:)


    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • jaana1

      Lattiatyö Pauli Palo asiallinen ja osaava kanssa

    • Remontoija

      Löytyykö noita remonin työkyvia enää mistään? Linkin blogi oli valitettavasti tyhjä

      • oivapaska

        remonin sivuille ja sieltä referenssit.


    • 10 KATTO

      OTTAKAAHAN YHTEYTTÄ RAKENNUS NISKAAN TAPSAAN,JA HOMMA HOITUU,JA UNOHTAKAA NE "REMONIN PELLET",JA ON HINNAT KOHILLAAN REMPOISSA.

      • Asiakas3456788

        Ei taida Remon ollut aikoihin enää Kajaanissa .Firman osoite Raaheen ja työllistää siellä 20 ihmistä.


      • muuan1
        Asiakas3456788 kirjoitti:

        Ei taida Remon ollut aikoihin enää Kajaanissa .Firman osoite Raaheen ja työllistää siellä 20 ihmistä.

        Kyllä toimii edelleen Kajaanissakin. Avasivat vast'ikään Ylivieskan Kärkkäiselle toimitilat. Ovat ilmeisesti lopettaneet kylppäreiden teon kokonaan ja keskittyvät kattohommiin.


      • MINÄ
        muuan1 kirjoitti:

        Kyllä toimii edelleen Kajaanissakin. Avasivat vast'ikään Ylivieskan Kärkkäiselle toimitilat. Ovat ilmeisesti lopettaneet kylppäreiden teon kokonaan ja keskittyvät kattohommiin.

        remon SÖSSI kylppäri ynnä muissakin sisä puolen remonteissa kainuun puolessa näyttää nytenkin samalta KATTO REMONTIEN OSALTA SAMA HOMMA JATKUVAN


    • Yrittäjä

      Hyvää rakennusfirmaa ei ole olemassakaan tällaisessä kylässä nimeltä
      Kajaani!Todella katkeria ihmisiä täynnä!Onneksi suomi on vapaa tehdä mitä haluaa eikä kuunnella kilpailijoiden paskapuheita.Kilpailu on onneksi vielä reilua kuluttaja puolella eikä siellä vielä osteta urakoita rahalla niin kuin talonyhtiöissä!Todistetusti on selvää että pahimmat huijarit kainuussa on isännöitsijät jotka kylpevät niiden remonttifirmojen paljuissa keltä tilaavat ja hinnat on sovittu.Miettikää ketkä kusettaa ja ketkä ei!!

    • Emil Von Axe

      Ensimmäinen rivi oli totta. Loput vuodatuksesta selkeää pashaa.
      Monellako yksityisellä remontoijalla on isännöitsijä?

      Hakusessa on edelleen rehti remontintekijä. Sähkömies ja putkimies pitäisi kanssa löytää. Sellainen joka laskuttaa todellisista tunneista,

    • Pätmän

      Pyykkönen kusettaa. Ei koskaan enää tee meille mitään.

      • Mikä niistä

        Kait Pyykkösellä on etunimikin, tai yrityksellä jokin nimi, jos on rekisterissä...yleistitköhän jo hieman liikaa

        Ok. Kirjaan ylös kaikki pyykköset mustaakin mustemmalle listalleni koko kainuun alueelta.


    • Pätmän

      Rakennusremontointi Jukka Pyykkönen.

      • timberman3

        Täällähän jauhetaan vähän kaikista potaskaa. Kaikki firmat näkyy enemmän tai vähemmän töppäilleen, ku paskaa tulee niskaan vähä kaikille. Vai liekö kilpailijat toisiaan nokittelee. Tuo kylppäripuoli on kyllä haasteellinen tuon kaltaisille firmoille, ku remon, aateli, oiva jne. Mielettömän reklamaatioherkkä ala. Tekijän pitää olla mieletön seppä, ettei yhtään virhettä löytyisi. Ja pienetkin virheet kyllä näkyy, kun 10cm päästä voidaan tarkastella.


      • 10-9
        timberman3 kirjoitti:

        Täällähän jauhetaan vähän kaikista potaskaa. Kaikki firmat näkyy enemmän tai vähemmän töppäilleen, ku paskaa tulee niskaan vähä kaikille. Vai liekö kilpailijat toisiaan nokittelee. Tuo kylppäripuoli on kyllä haasteellinen tuon kaltaisille firmoille, ku remon, aateli, oiva jne. Mielettömän reklamaatioherkkä ala. Tekijän pitää olla mieletön seppä, ettei yhtään virhettä löytyisi. Ja pienetkin virheet kyllä näkyy, kun 10cm päästä voidaan tarkastella.

        Tekevälle sattuu. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Sitä voisi kutsua myös ammattitaidoksi.
        Mitä pienempi firma, sitä parempi jälki. Pieni firma ei pysty pitämään tekijöitä, joiden jäljistä tulee jatkuvasti reklamaatioita.


      • täyttä-p.skaa

        Kannattaa ottaa selvää jukka pyykkösen aikaisemmista remonteista ennen kuin sopii mitään sen kanssa.


      • Äölkjh

        Jukka Pyykkönen on tehnyt kylpyhuone remontin 2v.sitten asuntoon jota olen ostamassa. Remontti oli aloitettu ilman talonyhtiön lupaa ja sitten kun vesieristeet laitettu oli kuvat laitettu ja lupaa haettu. Jukka Pykkönen ei vastaa mihinkään kysymykseen että miten on remontin tehnyt ja asbesti kartoitus olisi kuulunut tehdä, asunto se ikäinen. Sekin todennäköisesti tekemättä ja huolettaa että mitenkähän tämä henkilö on koko remontin. Mitään ei vastaa kun kysyy, joten älkää hyvät ihmiset ostako tällaiselta palveluja.


      • Kartoittaja

        Kyä näin on samallaissie kusetus firmoja kaikki remonttien hinnoissa ilmaa ihan perkuöeesti oli kyse sitten kinnusista tai kemppaisista.


    • Kokemusta on

      Täällä puolustellaan paikallisia remonttifirmoja sillä, että ketjun kirjoitukset ovat kilpailijoiden nokituksia toisilleen. Kuitenkin mediassa on ollut lukuisia juttuja eri puolilla Suomea tapahtuneista epäonnistuneista remonteista, mutta ilmeisesti Kajaanissa tämä ei joidenkin mielestä ole mahdollista. Nyt kaivataan perusteluja.

      Itse olen teetättänyt vuosien varrella 4-5 eri remonttia niin firmoilla kuin yksittäisillä remonttimiehillä. Kaikille on ollut yhteistä remonttikohteiden ahnehtiminen, eli ollaan sitouduttu useampaan kohteeseen kuin rahkeet riittävät. Seurauksena kiirettä, huonoa työnjälkeä ja reilusti venyneitä aikatauluja. Kyllä saa tilaaja olla varovainen remonttisopimusta tehdessään ja valvoja on palkattava, jos ei itseltä rakennusalan kolutusta löydy. Pelkästään remonttireiskojen varaan ei kannata hommaa jättää.

    • Työkyvytön

      Teetätin omakotitalooni kattoremontin. Katon uusi rakennus Hamara. Työn jälki todella hyvää, asentajat todellisia ammattimiehiä eli osaavia ammattilaisia eikä mitään lorvivia vätyksiä, työn valmistui sovitussa ajassa, urakkasopimus piti loppuun saakka, kaikki tehtiin niinkuin alunperin sovittiin eikä mitään "vedätystä". Lisäksi hinta oli kilpailukykyinen, kilpailutin 9 kattoremonttiyritystä. Lisäksi työlle annetaan 5 vuoden takuu. Suosittelen lämpimästi kaikille !!! MIelestäni Kajaanin ehdottomasti PARAS kattoremppafirma !!! Tv: Onnellinen uuden lukkuponttikaton omistaja

      • hamarakamara

        Saattaa vaan takuun kans olla ongelmia kun firma mennä poksahtaa kanttu vei


      • viisasta
        hamarakamara kirjoitti:

        Saattaa vaan takuun kans olla ongelmia kun firma mennä poksahtaa kanttu vei

        entä jos vaikkka gigantti menee kanttuvei toimiiko siellä takuu esim läppärille??


      • Handlaillaan

        Työkyvytön.

        Sinulla on ilmeisesti enemmänkin teetettyjä kohteita, kun voit kehua jotakin palveluntarjoajaa parhaaksi, kuten nyt tämä ko katon tehnyt yritys.

        Voisitko kertoa, kuinka monta kattoremonttia olet eri yrityksillä tai työsuhteella teettänyt, ihan vain vertailun vuoksi?

        Ei millään pahalla, pojathan tekee kelpo jälkeä. Asian pointti on tuo asenne, jos pyytää 9 tarjousta, niin se ei vielä tee yksittäisen työn tilaajasta massarakennuttajaa...!!! ;)


      • ainiin2

        Eikö katoissa ole ainakin 10 vuoden takuu. No hyvä että on hommat hyvin tehty.


      • lglfofo
        viisasta kirjoitti:

        entä jos vaikkka gigantti menee kanttuvei toimiiko siellä takuu esim läppärille??

        Toimii, koska läppärin valmistaja vastaa myös takuusta. Rakentamisessa vähän vaikeampaa.


    • totuus2

      Remontti on väliaikaista. Remontilla kyllä saadaan uudempaa tilalle, mutta käyttötarkoitus vanhenee vuodessa. Tarkoitaa esim. putkiremontissa, että veden laatu on sama vuoden päästä mitä oli ennen putkiremonttia.

    • Konkurssi

      Kolme konkurssia jo hamaran miehillä.Siinä takuuta

      • J.J.?

        Kuka omistaa?


      • Hannu Sonninen

        Hamaran yrittäjällä ollut rakennusalan firma vuodesta 1988.
        Yhtään konkurssia tai luottohäiriötä en ole kokenut.
        Sotket varmaan johonkin toiseen tai kirjoittelet mielipiteitä huviksesi?
        Hannu Sonninen, Rakennusliike Hamara Ky


      • Anonyymi
        Hannu Sonninen kirjoitti:

        Hamaran yrittäjällä ollut rakennusalan firma vuodesta 1988.
        Yhtään konkurssia tai luottohäiriötä en ole kokenut.
        Sotket varmaan johonkin toiseen tai kirjoittelet mielipiteitä huviksesi?
        Hannu Sonninen, Rakennusliike Hamara Ky

        Lesta paska meni konkkaan, näitä epäluotettavia hiippareita toimii rakennuspuolella, eli tarkastakaa taustat onko Lesta paska ennen kuin teette rakennus remontointi sopimuksen.


    • työkyvytön

      Meillä on uusi huippuhyvä lukkoponttikatto aluskatteella ja ei maksanut kuin 17500 Egee.

      Lässyn lässyn massarakennuttajat ja sun muut massat, newtonit ja paunat.

      Uusin kerran elämässäni talomme katon ja silloin vaadin parasta mitä Kajaanista saa.

      Vetäkää herneitä pussikaupalla sieraimiinne, en välitä pas...kaan !!!

    • muuan paltamolainen

      hah naurattaa johtajat täällä kirjoittelee omasta yrityksestään eikö niillä ole parempaa tekemistä. kantelisivat vaikka lautoja työntekijöitten apuna. :)

      • Paltamokasvukeskus.

        Paltamosta tulee parhaimmat työntekijät ja yrittäjät.


    • narsismus maximus

      nytpähän selvisi nuokin paska puheet ku tuli nimiä näkyviin mikä se ajaa omaa etuaa tavoittelemaan.

    • NAURAVA KATTOMIES

      EIKÖHÄN REMONIN OLLA KORKEA AIKA POISTAA ns. MOLLIN SIVUILTA TYÖPAIKKA ILMOITUS tiedän ainakin 5-6 henkilön kysyneen ao.paikkaa ei taida REMONILLA olla katto remontteja ..........VAI ONKO MAINOS KIKKA REMONILTA TÄLLÄ TAVALLA..........................

      • niin turhaa

        vieläkin näkyy te.keskuksen sivuilla olevan REMONIN työ paikkat.eiköhän olisi aika poistaa ilmoitus


      • Kohta valmista

        Kovastihan nuo katolla paiskii hommia.


      • rekku 55
        Kohta valmista kirjoitti:

        Kovastihan nuo katolla paiskii hommia.

        joko nyt on vihdoin valmista ja eikun sitten laskun laittoon


    • oulu

      Kainuussa on kaikki suorastaan alarvoisii remonttimiehiä,samoin omistajat kannattaa ottaa muualta.

    • työkyvytön

      Hierokaa niiden remonttimiesten lerssiä ensikerralla niin ne kertoo sitten enemmän

    • nykylaatu

      Meidän omakotitaloprojektissa näki vaikka mitä.
      Sähkäri oli aivonsa juonut paskanjauhaja jonka jälkiä on saanut jälkikäteen paikkailla.
      Muurari teki kivipalkalla hommia tolkusti, tuntityönä aika meni tupakointiin, kahvitteluun ja apupojan juoksuttamiseen.
      Talopaketin myyjä patologinen valehtelija. Muisti nollautui kun paketti oli maksettu. Pystytysporukka täysin kädettömiä poikosia pöljällä insinöörillä vahvistettuna. Puustellin kalusteet ja palvelu hanurista.
      Valvojaa ei raksalle saanut kuin väkisin.
      Kiittää ja suositella ei voi kuin Kainuun Soraa ja LVI-Pyykköstä.

      • pimmeetähommaa

        varo talopaketteja, rakennuta lauta-tavarasta, kainuun soran naapuri on kettumainen. pitäisi tutkia koko paikka.


    • asiantuntija2

      Ymmärtäkää ettei taloja voi rakentaa väärin. Puurakenteinen omakotitalo sisältää noin 10 eri osaa mm. palkit, laudat jne. Ainoa asia mikä talossa ratkaisee talon toimivuuden on katto. Jos katto ei ole kunnossa on talossa vettä ym.

      • aasi tuntija?

        MITÄ? Entäs elementtien asentaminen, eristys, höyrynsulku, lattioiden kaadot, LVI, perustus, piha jne jne.... On noita vähän enemmän kuin pelkkä katto! On taloja ja sitten on paskoja taloja!


    • oppiaikäkaikki

      Voit helposti nostaa asumisen arvoa remontoimalla asunnon. Rahallisesti et hyödy mitään, mutta elintasossa sitäkin enemmän. Toisella voi olla enemmän rahaa, mutta sinulla on parempi asunto mistä joku toinen maksaa enemmän mitä sinä. Esimerkiksi vuokraat 500 euron asunnon ja remontoit asunnon 700 euron arvoiseksi ja maksat 500 euroa kuukaudessa. Voit ostaa käytettyjä vaatteita eurolla mistä joku toinen on maksanut 50 euroa. Rahallisesti et hyödy mitään, mutta sinulla on enemmän ja parempia vaatteita mitä toisella on enemmän rahaa.

      • jees poks

        OMAKOTI asujat HUOMIO! älkää missään nimessä teettäkö HÄMÄRÄ remppoja? kotitalousvähennys KUITTAA huonon työn...


      • vesieriste
        jees poks kirjoitti:

        OMAKOTI asujat HUOMIO! älkää missään nimessä teettäkö HÄMÄRÄ remppoja? kotitalousvähennys KUITTAA huonon työn...

        Verottajan nappia nuolien.. Teetän todellakin jatkossakin remonttini sillä joka sen pimeenä tekee. Ei ole ongelmia ollut kun valitsee hyvän reiskan, kaikki tiptop ja takuuanomuksia ei ole tarvinnut tehdä. Toisin kuin näitten larsleeviaatteellisten remonttifirmojen kanssa, esimerkkinä naapurini..


    • vakuutusarvo

      Suomi Finlandia Oy on vakuuttanut suomalaiset 100 000 eurolla per suomalainen. Tarkoittaa että suomalaisilla on rahaa käytettävissä 100 000 euroa per suomalainen. 100 000 euron ylittäminen tietää käytännössä Suomi Finlandian Oy konkurssia tai jotakin muuta pakkotoimia suomalaisien osalta esim. orjatyövoimaaa.

    • Köökkiremppa

      Useimmat haluavat ainakin osan maksua etukäteen. Sitten ei tapahdukaan mitään kun olet maksanut.
      Ottakaa siitä opiksi.
      Olen kilpailuttanut muutamia ja kaikki etumaksua vaatineet lensivät ulos kuin leppäkeihäät.
      Jäljellejäänyt asiallinen firma hoiti asiat niinkuin sovittu. Laskun maksoin, kun homma oli valmis. Kaikki olivat tyytyväisiä lopputulokseen.
      Voin kertoa halukkaille kyseisen putiikin nimenkin.

    • 100% pettynyt

      Teetin Aateli virmalla pesuhuoneremontin kaikki piti tehdä uudestaan , seinän muuraus , kaakelointi, lattian valu ja kaakelointi, seinän tapetointi, kaikki työ hirveätä jälkeä. Korjauksen jälkeenkin lattia jäi epätasaiseksi ja seinä vinoon. Hintataso melkein maailman kalleinta ja työ huonointa. Virmassa ei ole vastuunkantoa eikä ammattimaista työnjohtoa. Välttäkää tätä virmaa. hirveenpää jälkeä en ole koskaan nähnyt mitä nämä tekee.

      • ei luottamista

        Touhun näki jo puustellin aikaan...


      • 1+1

        Miksi et teettänyt kolmannen kerran jos ei toisellakaan kerralla onnistunut?


      • huit hapeli

        tuntuu olevan samallaista kuin remonilla johto porukka täysin tumpeloita.


      • kärsimys
        huit hapeli kirjoitti:

        tuntuu olevan samallaista kuin remonilla johto porukka täysin tumpeloita.

        aivan totta noin lyhyvesti sanottuna


    • Eipäsitäsittenprkl

      Eli ketjua lukiessa tulee johtopäätökseen että mikään firma ei hoida hommia kajaanissa asiallisesti vaan kaikki vähintään huijaa rahat ja tekee päin p:tä?

    • tare5

      melkein kaikki yritykset jotka tekevät rakennus saneeraus remontointi töitä Kajaanissa. On lestaadiolaisten yrityksiä huijareita ja konnia kaikki.

      • Lpositiivisuusonpersiest

        "tare5", erittäin hyvin kommentoitu.
        Lieneekö nykyään omia työntekijöitä, vai tekeekö vielä vain bisnestä uusilla ja kokemattomilla alihankkijoilla. Mitä isot kusettajat edellä, sitä pienemmät perässä.


      • olenarsinoinut
        Lpositiivisuusonpersiest kirjoitti:

        "tare5", erittäin hyvin kommentoitu.
        Lieneekö nykyään omia työntekijöitä, vai tekeekö vielä vain bisnestä uusilla ja kokemattomilla alihankkijoilla. Mitä isot kusettajat edellä, sitä pienemmät perässä.

        samaan loppu tulokseen minäkin olen päätynyt


    • toisto

      lestaadiolaiset suosii samaan uskoon uskovia siviilissä kuin työelämässä olevia, tunnen valitettavasti muutaman työnkautta ja se jääköön siihen, olevinaan perempia ihmisiä ,sisältä tyhjiä ahneita ja häikäilemättömiä, toisaalta voiko heitä sanoa edes ihmisiksi.

    • tehyteht

      Ei ainakaan Jukka Pyykköstä.Ei pysy budjetissa ja työn jälki melkosta.Sotketaan piha edut,eikä siivota jälkiä.Suojaus sisätiloissa puutteellinen.Ei vastata viesteihin,Jäi tekemättä tarjouspyyntö vaikka käskettiin.

      • käytiinkorjaamassa

        Melko karmeaa jälkeä oli tehnyt eräässä omakotitalossa.


      • TaunoTane

        Jukka Pyykkönen ei enää tee meille edes linnunpönttöä.
        Sovittua hintaa hilataan ylöspäin vaikka millä verukkeella ja helvetinmoisen riitelyn jälkeen työ ei suju ollenkaan. Erittäin huono kokemus.


    • Tare5

      Toisin sanoin kaikki firmat on perseestä,on lesta firmaa jotka kusettaa ja muut tekee muuten paskasti hommat!Valitettavasti nämä firmat vaan maksaa teidän eli kommentoijien työttömyys korvaukset!

    • Kikkeliskokkelisnääsnääs

      Hamara konkurssissa jos huhut pitävät paikkaansa.

    • Seitoo

      Ny on jo 2016 ni joko on kajaanissa joku remontoija joka osaa/tekee laatujälkeä mukisematta ja sovittuun aikaan? :D

      Kumma kyllä, luullis että kajaanin kokoisessa paikassa olisi edes yksi joka on ammattilainen ja laadun tae :D

    • Näino

      Kyllä ne on parhaat remppaajat jotka ei mainosta itteään missään, on kokemusta ja OIKEAA ammattitaitoa.

    • näino

      Kyllä ne on parhaat remppaajat jotka ei mainosta itteään missään, on kokemusta ja OIKEAA ammattitaitoa

      • etsivät

        Mistäpä ne löytäis?


      • tyytyväinen-asiakas

        Olet oikeassa. Itse en koskaan ota sellaista joka mainostaa itseään. Kyselemällä tutuilta ja sisustusliikkeistä löytyy parhaat ja useimmiten edullisimmat tekijät.


    • kkfkt

      Onko Kajaanissa lattian valajia, liippareita?

      • timpuriminä

        Heikura taitaa olla ainut joka tekee hyviä lattioita omakotitaloihin.


      • kfkfkfkg

        Ei onnistu Heikuraltakaan lattiat ainakaan joka kerta. Omani on todiste siitä. Muutenkin ukko on sellainen vähän omahyväinen ja pikkasen liian itsevarma. Ei tee ainakaan minulle enää ikinä mitään. Jännää että jostain syystä ilmoittaa kysyjällle aina verottoman hinnan jostain kumman syystä.

        Kannattaa tilata kipsivalulattia, tulee hyvä ja suora.


      • tekijöitä-monenlaisia

        Se on kyllä totta että betonilattia on tekijästä riippumatta harvoin niin suora että siihen voi laittaa esim. parketin ilman lattian oikomista. Kipsivalu lattia on yleensä suora ilman oikomisia .


    • onpatämävaikeaa

      Voisiko nyt joku antaa edes yhden remonttifirman nimen. Sellaisen, joka EI ole lestaadiolaisen yritys.

    • jovainon

      Onpa vanha ketju taas vedetty tänne.

      • niinpänäkyyolevan

        Vanha, mutta edelleen ajankohtainen! Eikä vastausta löydy.


    • EiLpos

      Soittakaa mulle. Löytyy kaikki suunnittelusta toteutukseen laadusta tinkimättä.

    • kajaanilainen

      Kannattaa tarkistaa ainakin yrityksen luottotiedot...

    • Törkeää

      Remon Oy teki meille katon ja laittoivat uudet pååty ja räystäspaneloinnit. Työntekijät olivat miellyttäviä ja tekivät laadukkaan työn. Sopimukseen kuuluvat maalaustyöt jäivät keskeneräiseksi, eikä Remon OY.n toimesta niitä tultu tekemään. Kesä alkoi olla lopullaan, jouduimme ottamaan ulkopuolisen maalarin, joka teki työn valmiiksi, että sellainen urakoitsija oli Remon Oy. Laskutti kyllä koko urakan. Lisäksi jouduimme ostamaan lisää maalia omin kustannuksin. Soitettuani urakoitsijalle sieltä kärttyisesti
      vastattiin, että heiltä olisi pitänyt pyytä lupa, jos ottaa ulkopuolisen maalarin tekemään Remon Oy:n keskeneräiset maalaukset.

      • Vaativaasiakas

        Menitkö maksamaan koko remontin ennen kuin se oli valmis? Oma kokemus meinasi olla samanlainen Remonin kanssa, mutta kun sanoin, että homma valmiiksi ja sitten maksu, niin ei mennyt kauaa kuin miehiä ilmestyi pihalle työtä viimeistelemään.


      • itsekkin-remonttimies

        Ei koskaan pidä maksaa mitään etukäteen. Kun remontti valmis ja asiakas hyväksynyt niin sitten vasta maksu.


      • viimeinen_kerta

        Eräällä kaverilla on tosiaan käytöksessä hieman opeteltavaa. Saivatko muuten asennettua pellit katolle suoraan?


    • Minpo

      ....

    • Montaa

      Monia hyviä

    • tarvista

      Tekeekö Rakennus-Eemeli remontteja?

      • googlaa-niin-tiedät

    • Konkurss
      • hommakäy

        Kemppainen otti Eemelin "ammattimieähet".


      • hgte

        remon on ainakin protesti palstalle pääsyt marraskuussa on kaksi merkintää.


    • Hämäräjaremoni

      Ei taida nuo kattoremontit olla mikään hyvä bisnes kainuussa kun firmat nurin menee.

    • pettetty

      Konkursissa kyseinen firma ja nyt osa on henkilöstöstä yrittämässä toisaalla,joten olkaa tarkkoina kansalaiset keiltä ostatte remontteja.

      • oikiasti

        warmasteel nimiselle firmalle lempattu vehkeet ja samat miehet jatkaa huijaamista uudella firmalla.


    • onnistunut

      Kajaanin rakennusremontti! Aika arvokas mutta työn jälki hyvää ja kaikki hoidettiin kunnialla loppuun!

    • Remppajareissumies

      Minä olen hyvä ja edullinen. Soita tai tule käymään niin sovitaan detaljt ja hinta kohilleen. Olen tehnyt kaikenlaisia rakennukseen liittyviä hommia jo vuosia ja ikinä en ole saanut kielteistä arvostelua.

      Hinnoista sen verran, että viimeksi tein 100 neliöinen talon 15000€ (työosuus)

      Että ketä kiinnostaa minut työllistää, niin ei muuta kuin luuri kouraan ja soittaen tännepäin niin aletaan hommiin!

      • nopee-mies

        N.500 tuntia ja teit omakotitalon? Nopea ainakin olet.


      • Anonyymi

        Kyllä kolmeen kuukauteen pistää ok-talon valmiiksi. Se vain edellyttää, että kaikki tarvikkeet on paikalla just kun niitä tarvitaan. Kuivausajat ei tok sisälly kolmeen kuukauteen.


    • Anonyymi

      Onko totta, että kilpailevat yritykset ovat jo niin epätoivosia, että kirjoittelevat täällä Suomi24 palstalla toisista yrityksistä, varsinkin Remon Oy:stä pelkkää negatiivistä palautetta. Remon Oy toimi Kainuussa pitkään ja Pohjois-Pohjanmaalla. Tekivät tuhansia asennuksia ja tottakai sinne mahtuu asennusvirheellisiä kohteita. Yrityshän hakeutui konkurssiin, koska Kainuuseen tuli Suomen johtavimmat katto firmat isoilla hinnoilla, mutta tehokkaammalla konseptilla myymään kattoja. Tällä hetkellä on Kemppainen täällä yrittämässä aluevaltausta, mutta onneksi myös Sanerall Oy tulee tänne niin voi kilpailuttaa hintoja. Ei ihmiset koskaan kannata miettiä onko se yritys lestadiolaisten omistuksessa, kun teetätte remontteja, koska valitettavasti se menee nykyään Suomessa silleen, että nämä Vanhoillislestadiolaiset omistaa kaikki rakennus, auto ja lvi-firmat, joten jos niitä keskenään kilpailutatte niin te joka tapauksessa sen samoille omistajille tulette maksamaan.

    • Anonyymi

      Vesikatto palvelu Kemppainen on täysi kusetus firma, kiinalainen Pelti minkä omalla tehtaalla tekevät päin peetä. ne maksaa ite siitä pellin hinnasta noin 0,20 snt neliöltä, kun sen Kiinasta tilaa ja kusettaa, että Ruukin Pelti. Huopa tulee kans jostain saksan tehtaalta mitä käytetään oikeasti halleissa missä on sisällä myös rakennuksia, ei mitään takuita töille ja edustaa vaan kainuussa (kajaanissa) koska kaikki vaan kannattaa Kajaanilaista firmaa. Ilman rahoitus mahdollisuutta olisi jo koko paska menny vuosia sitten konkurssiin. Elkää uskoko tämän yrityksen juttuja missään määrin, sanokaa minun sanoneen, niin kuhan Kainuuseen tulee johtavia firmoja vielä 1 kpl tää Kemppainen uppoo suohon ja minä katon vierestä hymy korvissa

      • Anonyymi

        Heh..on se kumma miten oma epäonnistuminen katkeroittaa mielen ja saa melkoisia tarinoita keksimään kaljaspäissään. No, ei kai se keneltäkään muulta pois ole, huumorillahan näitä lukee. Turhapa sitä on faktojen antaa häiritä hyvää tarinaa, kerro toki lisää!


      • Anonyymi

        Nyt kyllä epäonnistujaa harmittaa melkosen paljon! Ei voi kun sääliä tuommoista ihmistä


      • Anonyymi

        Onko tullut aika pitkäksi työttömyysjonossa odotellessa?


    • Anonyymi

      Lestaa ketuttaa,ku jäi kiinnii kusetuksistaan. Onneksi voi yrittää säbää vääntää,mutta sekin aina ollut yritystä. Turhake. Wannabee ..

    • Anonyymi

      Aatelin lupaukset eivät pitäneet paikkaansa. Emme saaneet sitä lattiaa joka sovittiin, Materiaalit hankkimatta kun remontin piti alkaa. Työn jäljessä paljon tunarointia ja puutteita. Pomo ei tullut katsomaan lopputulusta, vaikka useaan kertaan pyydettiin. Myöskään ystäväperheemme ei ollut keittiöremonttiinsa tyytyväinen,

    • Anonyymi

      Katto vuotaa Kemppainen työn jälki ja työntekijät , niin ala arvoista kuin voi olla, mainostaa itseään ja firmaa ammattilaisiksi.

      • Anonyymi

        Varokaa Tmi Jukka Pyykköstä ( remonntikajaani) ottamasta tuntilaskutuksen mukaan töihin. Joka laskussa haamutunteja ja kovat kilometritaksat. Kun auto ajaa pihaan työtä tullut 2 tuntia ja matkakuluja yli 70 euroa. Työn laatu varsinkin viimeistelyn osalta todella huono. Ei kerro etukäteen aloituskuluista.


      • Anonyymi

        Jospa se remonttimies tuleekin Piispajärveltä niin kertyy tunteja ja juoksuja ennen kun pääsee työmaalle....Buahahaahahahahahaaaaaa


      • Anonyymi

        Vesikatto Kemppaiselta sain puhelimessa niin töykeetä palvelua vanhemmalta "herrasmieheltä", että en olisi tilausta tehnyt, vaikka olisin ilmaiseksi saanut, kyllä johdon pitää ottaa tällainen asia huomioon palavereissä.! Vaikka kuinka kauppa käy, niin huonoja asiakaspalautteita ei varmaan mikään itseään kunnioittava yritys todellakaan halua.

        Ei jatkoon tällaisella palvelulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa Tmi Jukka Pyykköstä ( remonntikajaani) ottamasta tuntilaskutuksen mukaan töihin. Joka laskussa haamutunteja ja kovat kilometritaksat. Kun auto ajaa pihaan työtä tullut 2 tuntia ja matkakuluja yli 70 euroa. Työn laatu varsinkin viimeistelyn osalta todella huono. Ei kerro etukäteen aloituskuluista.

        JPyykkönen varokaa ottamasta töihin.


    • Anonyymi

      Luikerteli pakulla miten sattuu keskustassa. Vissiin puhelinta räpläten. Ilmaista mainosta kun kyljessä firman tarrat.

    • Anonyymi

      Vesikatto Kemppaiselta sain puhelimessa niin töykeetä palvelua vanhemmalta "herrasmieheltä", että en olisi tilausta tehnyt, vaikka olisin ilmaiseksi saanut, kyllä johdon pitää ottaa tällainen asia huomioon palavereissä.! Vaikka kuinka kauppa käy, niin huonoja asiakaspalautteita ei varmaan mikään itseään kunnioittava yritys todellakaan halua.

      Ei jatkoon tällaisella palvelulla!

    • Anonyymi

      Vesi katto vuotaa Kemppainen .Työnjälki ala arvoista työn hintaan nähden , esimiehillä ja asentajilla palvelualtiuteen ja työntekoon asennevamma. EI VOI SUOSITELLA KATONTEKIJÖIKSI.

      • Anonyymi

        Kylläpäs nyt lestat innostui moittimaan kilpailijaansa.


    • Anonyymi

      Siis eikö ole yhtää kunnon remppaliikkeitä Kajaanissa?

      • Anonyymi

        On montakin kunnollista.


    • Anonyymi

      Rakennus ja suunnittepalvelu Kinnunen. Ota tämä.

      • Anonyymi

        Miten ne oksatien mikrobivauriot? Onko tietoa. Myytiin remontoituja asuntoja ja nyt on omistajilla hätä kun alapohjan ja ulkoseinät purkukunnossa. Vastuuseen myyjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne oksatien mikrobivauriot? Onko tietoa. Myytiin remontoituja asuntoja ja nyt on omistajilla hätä kun alapohjan ja ulkoseinät purkukunnossa. Vastuuseen myyjät.

        Hyvinpä oli remontoituja. Maali seiniin ja halpa laminaatti lattioihin.


      • Anonyymi

        Mitenkäs se Gigantin keittiön asennus menikään kinnusella Sotkamossa?


    • Anonyymi

      Lopputulema on siis edelleen, että rehellisesti toimivaa remontti yritystä ei löydy?

      • Anonyymi

        Kyllä on montakin hyvää mutta vanha sanonta "huono kello kauas kuuluu , hyvä ei minnekkään".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on montakin hyvää mutta vanha sanonta "huono kello kauas kuuluu , hyvä ei minnekkään".

        Tuollaista vanhaa sanontaa ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista vanhaa sanontaa ei ole olemassa.

        Taisi olla että "Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas ".


    • Anonyymi

      Varokaa J.Pyykköstä lupausten MESTARI työn jälki surkeaa hyvät miehet töissä mutta isäntä ei anna tehä kunnollista jälkeä kiire joka paikkaan hutaistaan vaan muka valmiiksi asiakas väsytetään venyttämällä urakkaa jotta saahan paska luovutettua.

      • Anonyymi

        Pyykkönen on tehny hyvää jälkeä. Kilpailijat täällä vaan huutelee ku pyykkösellä kalenteri täynnä vuodeksi eteenpäin.


    • Anonyymi

      Ei siis löytynyt kajaanista hyvää ja laadukasta remppafirmaa :(

    • Anonyymi

      kannattaa palkata pimeenä suoraan ammattimies

      • Anonyymi

        No mistä sen ammattimiehen tunnistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sen ammattimiehen tunnistaa?

        WARMAsteeliä ei voi suositella jo pelkästään nimeltämainitsemattoman kyseisen firman edustajan takia... Ei minkäänlaisia käytöstapoja herralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sen ammattimiehen tunnistaa?

        Ammattimiehellä on iso kyrpä


    • Anonyymi

      RusskiRemontisk siperiasta.

    • Anonyymi

      Hyvien tekijöiden ei tarvitse mainostaa missään eikä varsinkaan kiertää ovelta ovelle tyrkyttämässä palveluitaan.

    • Anonyymi

      Tekee itse niin tulee paras

    • Anonyymi

      Ilman muuta Rakennus suunnittelupalvelu Kinnunen. Rakentamisesta älyävät kaiken eivätkä vaan tee ilman vatupassia! Katot Nizzan Kustilta

    • Anonyymi

      Kun on kyse vähänkään suuremmasta yrityksestä, työn tekee se työmies. Yksikin sutta ja sekundaa tekevä työmies pilaa koko yrityksen maineen. Moni yrittäjä on kertonut, että ammattikoulussa opetus on ala-arvoista, sieltä ei enää syystä tai toisesta valmistu enää siinä määrin perustaidot omaavia raksaihmisiä. Onko syy opetuksessa, opetusmenetelmissä, opettajissa vai opetettavissa ? Kuka osaa tähän vastata !!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe