Pulleat tytöt

poikaloimaalta

Olenko outo kun pidän pulleista tytöistä? En nyt tarkoita mitään sotanorsuja mutta sellaiset paksut reidet, ison takapuolen ja pehmeän vartalon omaavat tytöt kiihottavat minua toisin kuin suositut ruipelopissikset. En näe siinäkään mitään pahaa jos tytöllä on hieman mahaa kunhan se ei kuitenkaan mikään hirveän iso ole.

Löytyykö kohtalotovereita? Mielipiteitä?

12

1062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyyyymi

      Ei siinä mielestäni mitään outoa ole :) hyvin monet tytöt kuuluvat tuohon kategoriaan. Reidet ja alavasta ovat sellaisia naisten 'rasvavarastoja', joten ei tarvitse olla edes ylipainoinen jotta sellaiset olisi.
      Jokaisellahan kuitenkin on oma nais- ja miesmakunsa. Oikeastaan voisin sanoa, että sinun naismakusi kattaa ihan normaalit naiset, hyvin pieni osa omaa mallinvartalon oikeasti.

      • Sakari.............

        Minä tykkään ihan oikein isoista tytöistä. Minun íhanne tytölläni olisi jokapuolella pehmeyttä ja kokoa. Ongelma on vain siinä, etten oikein kehtaa lähestyä lihavia tyttöjä ja etenkin sitten koen jotenkin kaveripiirini pojat jotenkin naurajiksi jos olisin oikein lihavan tytön kanssa.

        Minusta tämä on jotenkin iso kaksipuolinen ongelma minulle. Yhtäältä häpeän sitä mistä tykkään ja ehkä hiukan kapinoinkin sitä vastaan, että minulla on tällainen tyttö-maku. Se kun tuo minulle aikalailla sosiaalisia ongelmia.

        Haluan lähettää oikein lämpimät ja hellät Joulu-terveiset kaikille isoille ja ihanan lihaville tytöille!


    • rrrrosa

      Mä koen ton ihan normaaliksi.
      Et ole ainoa joka pitää muodokkaista, pehmeistä, pyöreistä tytöistä, sillä niin pitää minunkin poikaystävä ja monenmonet kaveripojat.

      Ja kauneus on katsojan silmissä. Toiset pitää anorektisia kiihottavina, toiset lihavia. Meistä on moneen junaan hei! Esimerkiksi minäkin pidän miehistä, jotka ovat kookkaita ja karvaisia, ja olen siis 17-vuotias :)

    • PLAAAAAAAAAAAA

      Suurin osa pojista/miehistä tykkää vähän pulleista ja tukevista naisita.
      Mutta entäs sitten jos on ihan pieni ja laiha tyttö? Niin kun minä.
      Eipä oo hakua XD

    • herra X

      Itsekin pidän pulleista tytöistä. Meidän luokallamme on yksi namupala jonka olen tuntenut... 8 vuotta? Kylläpä aika rientää. Niin, yksi oikea namupala, mukavaa pehmeyttä joka paikassa ja liikakilot HYVIN jakaantuneina - Käsissä ei esimerkiksi ole mitään hyllyviä alleja vaan kiinteähköä läskiä..

      Sattu vaan taannoin hauska juttu, kun itse olen erittäin hoikka poika (ja varmasti tätä tyttöä paljon kevyempi), niin tosiaan niin kun aikanaan ala-asteella keinuttiin rengaskeinussa niin kaverit nauro meille kun meinasin kevyempänä lentää ilmaan :D Nauro että mitäs toi on että tyttö on poikaa painavampi :D

    • tyttöloimaalta

      oooks viel vapaa? Niin ja kuinkas vanha oot? Olis kiva tutustuu:)

    • tarkotaks....

      Niin siis alottaja tarkottaa varmaan et tykkää kurvikkaista....?

    • oookkei

      "Toiset pitää anorektisia kiihottavina, toiset lihavia"

      jaaha kaikki laihatko ovat anorektikoita??!! just joo. Ymmärräksä et se on sairaus!! ei todellakaan kaikilla laihoilla tytöillä että myös pojilla oo anoreksiaa. Eikö oo muka anorektikon ja lihavan väliltä vai mitään? Kuule kyllä mä ainakin oon nähny ihan normaaleja..

      • LLLLddddsss

        Lihavilla työillä on syömisongelmia ja he saattavat vahingossa syödä sinut jonka takia en tykkää niistä.


    • JEP JEP

      Kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni, hieman pullea on aina paljon parempi kuin joku himoreenattu luuviulu:)

      • äijä turusta

        big girls do it better.. pyöreet tytöt on sexyjä..


    • kukatietääwhoknows

      Olet outo tai kenties jopa homo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe