ohjaustehostimen öljyn vaihto

Vectra 1,8 -05 ohjaus tuntuu tosi jäykältä. Luin jostain, että öljyt vaihtamalla voisi kokeilla parannusta. Ensisilmäyksellä en löytänyt koko öljysäiliötä. Eli löytyisikö yksinkertaisia toimintaohjeita ko. vaihtotyölle.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta



kunhan nyt joskus sen säiliön löydät niin ime säiliön kautta niin paljon kun tulee ja sitten vain uutta tilalle ja muista sitten ilmata oikein,kannattaa nostaa koko etupää ylös niin ei rasita tehostinta niin paljon kuin jos pyörät ovat maassa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
tehdää oikei?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
se ilmaus kirjoitti:
tehdää oikei?
oikean etulampun takaa sieltä sisälokarin alta toi säiliö ja pumppu. aika homma mut kerro mitens onnistui. jos sen säiliön imee letkulla tyhjäks ja täyttää uudella niin eikai se ilmausta tarvi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
25 kirjoitti:
oikean etulampun takaa sieltä sisälokarin alta toi säiliö ja pumppu. aika homma mut kerro mitens onnistui. jos sen säiliön imee letkulla tyhjäks ja täyttää uudella niin eikai se ilmausta tarvi?
Jos ratissa tuntuu kääntäessä nykimistä, on säiliössä liian vähän öljyä, joka johtuu siitä että tehstin vuotaa. Itsellä vuotaa, mutta lisäilin viimeksi öljyä n. 3 vuotta sitten, joten ei kannata hätäillä ja lähteä vaihtamaan tehostinta, vaan antaa vuotaa.
Toinen vaihtoehto on että joustintuen yläpään laakeri on jumissa.
Öljy kannattaa ostaa GM:ltä jos et ole varma mitä sinne pitää laittaa.
Onne remonttiin. Säiliö on vähän hankalassa paikassa oikean lokarin sisällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ohjaustehostimen öljyn vaihto

Vectra 1,8 -05 ohjaus tuntuu tosi jäykältä. Luin jostain, että öljyt vaihtamalla voisi kokeilla parannusta. Ensisilmäyksellä en löytänyt koko öljysäiliötä. Eli löytyisikö yksinkertaisia toimintaohjeita ko. vaihtotyölle.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta