Kuka on ihana iltatyttö Sanna-Maarit?

Sannaa palvova sielu

Sanna-Maarit ilmoittaa iäkseen 18 vuotta ja on kotoisin Eräjärveltä!

Tiedätkö hänestä muuta, kuka on tuo Tuomas Koskelaa ihaleva naikkonen, jolle luoja on todella suonut vartalon ylläpidettäväksi?

Tavoitteleeko tyttö kenties mallin uraa, ujoksi itseään kutsuva Sannuska ei ainakaan kuvissa näytä pelkäävän viettelevää paljastelua kaikille miehille...

...mutta laittakaa lisää tietoja tytöstä jos henkilön tiedätte!!!

12

3219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihailija-ukkomies
      • yrjöt naamaan

        ohh ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaa


        aaaaaaahh......sannaaaaaaaaaaa...............


    • viemäs..

      tuomas koskelaa ihannoiva tyttö, mikähän mies mahtaa olla..peräkammarinpoika tietääkseni ;D

      muistuttaa lähinnä transua tuo Sanna, rinnat jääneet narikkaan..

    • Nooseevainn

      Kateellisten ihmisten tekstiä on aina yhtä hauska lukea. :D

    • Puffeli

      No minen tiiä mutta en jaksas ennään millään lukia naamakirjaseinältä sitä jokapäivästä lirkuttelua. Vähemmän sitä myötähäpeää aiheuttavaa toitotusta ikuisesta rakkaudesta ja siirappiakaan ei tarttis ihminen ihan niin paljoa. Eräs tuttu nimittäin seurustelee ko. typykän kanssa. Ja siellä julistetaan sitä rakkautta videoilla ja kuvilla ja kirjoituksilla ainakin sen seitsemän kertaa per vuorokausi.

    • turkinpippuri22

      Joo puffeli tunnen sun tuskan tuolla naamakirjassa, tuttu tosiaan seurustelee ton kanssa.

    • JK

      ENNLAITA

    • THE DON MIKE

      No mitäs vikaa rakkaudessa muka on ? :DDDD Ihme asenneongelma useilla. Mut ei oo mun tai mun kullan päänsärky.

    • "Tumppi" & Sannuska

      "Mun tai mun kullan"

      itse pariskunta täällä kommentoi ja lukee ;)

    • Ihailija69

      Tuo sannahan voitti tuon superbikers tyttö kilpailun ym. linkissä! :O

    • Anonyymi

      Sannamaarit Helenius on niin sexy baby...
      Tuusulalainen tyttö nykyään.
      Ihana kroppa ja takaapäiin käyttäjien suositus tuolle pikkupepulle.. Sannamaaritin kanssa kun saisi sängyssä peuhata. Nuolla pillusi ja pystyyn kun laitan sun Pikku pyllyn olisin kiinnostunut nuolemaan myös persereikää... Joskus tehny niin tytärtä on kiihottava nuolla takaapäiin ja sun Rinnoille tai sit naamalle spermani haluan linkota..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe