LataaYoutube.com

näin on!

Tuo lataayoutube.com ei ole suositeltava sivusto.Itse kokeilin ladata videoo ja tietty koneeseen tuli heti viirus..että en kyllä kannata ajatusta, ellei halua viirusta.

21

3070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      en ole saanut viruksia tuolta, sä oot hommannut ne viruksesi jostain muusta sivustosta.

      Sen sijaan tuossa sivustossa on kyllä sellanen ongelma ettei saa ladattua mitään kun pukkaa virheilmoitusta.

      • näin on!

        nykyään on kuule semmonen virustorjunta mulla että heti ku se viirus tulee niin tulee ilmoitus että viirus on poistettu. eli viirukset tulee just nimen omaan tältä sivulta.


      • ´tuubiasdasd
        näin on! kirjoitti:

        nykyään on kuule semmonen virustorjunta mulla että heti ku se viirus tulee niin tulee ilmoitus että viirus on poistettu. eli viirukset tulee just nimen omaan tältä sivulta.

        en mäkään


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        osta jo heti huomenna bakteerintorjuntaohjelma koneeseesi.


      • jep...!?

        olen käyttänyt lataayoutube.com ja se toimii moitteettomasti-ei viruksia,eihäiriöitä...että on se ihan ok sivu.


      • JonttuRektaa

        Sama tääl itellänikin toimii moitteettomasti!


      • njuuu

        oon kans ladannu vuosikausia ja ei yhtään ongelmaa siitä, koneessa vain avasti ja adblock firefoxissa,
        semmosen yhen toisen paikan tiedän kyllä mistä viruksia saapi ..


    • randomiii

      No saat vaan ne viirukses jostai muualta:D

    • ladata
      • Janne25235

        Miksi me ladattais jotain tommosta kun voi yksinkertaisesti mennä lataayoutubeen ja ladata sieltä. Ja jos ei sitäkään jaksa niin lataa sen pluginin selaimeen että voit suoraan videota painaa "lataa" niin se heittää lataayoutuben sivustoille lataamaan kyseistä videota.


    • Happyhour43

      Viruksentorjuntaohjelma voi varoittaa tuntemattomasta latauksesta, ettei se ole turvallinen. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kyseessä olisi virus/haittaohjelma. Jos tiedät latauksen kohteen itse turvalliseksi, voit huoletta hyväksyä sen..

    • VammanenApina

      Siellä joskus tulee mainoksia, mutta ne vain voi sulkea. Virus on niissä mainoksissa, ei latauksessa. Luottakaa minuun, on 5 eri virus suojaa ja kaikilla testattu eikä ollu mitää. Lataayoutube on 100% turvallinen. Mutta ne mainokset saattavat olla viruksia. Niin tehkääpä vähän tutkimuksia ennen kuin alatte väittää täyttä paskaa. Kiitos!

    • Affiliate-Julkaisia
    • ka2natttella

      joopa jo viruksista, ei niitä aina tule eikä niitä aina virusohjelmat huomaa kun tulee jossain sisällä ja aktivoituu myöhemmin.

      En mullekaan virusohjelman löytämiä ole tullut, mutta sellaisia on jotka sitten aukeavat omaan tahtiin ja häiritsevät työtä. En ny muista kun olen oppinut ja kaikesta on jo vuosi.

      Silloin jouduin, oli helpoin tapa palauttaa tietokone parin viikon takaiseen palautuspisteeseen.

      Nykyään olen ladannut Firefoxista, siinä on aina videon alla latauspainike ja laatu. Tulee parempaa ja nopeasti kuin tuolla lataaYoutube osoitteella. Ehkä se on Firefoxin lisäosa, en tiedä, on ollut jo kauan.

    • Omaasukuakananen

      Ite olin puhelimella kyseisellä sivustolla, kun yhtäkkiä keskelle näyttöä pamahti ilmoitus, jossa luki "VAROITUS! PUHELIMESSASI ON (7) VIRUS!" Oli pakko painaa ok, ja sit se heitti mut sivulle, jossa oli joku ajastin ja nappula, jossa luki et "KLIKKAA TÄSTÄ JA POISTA VIRUKSET!" No, en tietenkää klikannu. Sain myöhemmin sivun pois. Ihmettelin, ku kuitenki mulla on CM Security tässä, eikä sanonu mitää. Oon käyttäny sivua jo monta vuotta, mut ennen ei oo tällastä ollu. (En painanut mitäään mainosta)

      • Niiskupappa

        Öööm... Minkä ikänen oikein oot? Tollanen on ihan random virus mainos ja sun pitää äkkiä painaa rastia, eikä missään tapauksessa OK . Se tulee usein jos selaa kännykällä jotain esim. Animea ynm.


      • Omaasukuakananen
        Niiskupappa kirjoitti:

        Öööm... Minkä ikänen oikein oot? Tollanen on ihan random virus mainos ja sun pitää äkkiä painaa rastia, eikä missään tapauksessa OK . Se tulee usein jos selaa kännykällä jotain esim. Animea ynm.

        Oon 14 v. Ponnahdusikkunassa ei ollut rastia, vaan 'OK'-vaihtoehto. Olisin ehkä päässyt ponnahdusikkunasta pois, mutta hädissään tekee kaikenlaista. Ja en siis mitään animesivustoja oo selannu. Nyt laiton CM Securitystä verkkoturvallisuusmoodin päälle, nii se estää automaattisesti LataaYoutuben.


    • Omaasukuakananen

      Mulla on CM Security puhelimessa, ja olin menossa kyseiselle sivulle, niin tuli CM Securityltä ilmoitus:
      Tämä sivu saattaa sisältää puhelimellesi haitallista sisältöä. Poistu sivulta.
      (Ilmoitus oli siis englanniksi)
      Eli en suosittele kyseille sivulle menemistä.

    • MitäViiiiittuuaa

      Kaikki autistiset lapse ja aikuiset kertokaa minulle mikä virus voi tulla puhelimeen, nimetkää yksi? Puhelimelle ei tarvitse mitään antiviruksia yms ei ole mitään viruksia :D Saattaa olla jotain ponnahdusmainoksia mutta kannattaa vain hommata adblock niistä selviää sillä, herätkää ihmiset.

      • Akuustinen_Lapsi

        Aikalailla samoja mitä tietokoneeseenkin, kännykät ollen käytännössä pienimuotoisia tietokoneita nykyään niin siihen ei tarvi hirveesti säätää että viruksen saa muunnettua puhelimeen toimivaksi, tänä päivänä yleisesti spyware tai adware muodossa toimivia, ideana kerätä tietoja susta tai näyttää (mahdollisesti) haitallisia, varmasti ärsyttäviä, mainoksia sovellusten ulkopuolella.

        Saanen myös huomauttaa että puhelimiin oli viruksia ennen älypuhelimiakin, esimerkiksi sellaisia jotka alkaa lähettään kännykkään maksullisia tekstiviestejä ellei maksa jotain peruutus maksua. (Ransomware tyylinen hyökkäys)

        Uhka on oikea, mutta ei sitä kannat mitään pandemiikkiä heittää, selaa viisaasti ja jos seikkailee oudoilla sivuilla ni varautuu etukäteen sitten ja on valppaana ettei tee mitään tyhmää.

        Ja wikipediasta löytyy niit esimerkkejä si jos haluut niitä nimiä oikeesti (https://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_malware), omasta mielestäni se on ny sivuseikka, pointtina ollen että puhelimiin on viruksia siinä missä muuhunkin ja oon nähny itse ainakin kaksi eri virusta eri puhelimissa lähipiirissäni, sitä et auttaako ne antivirukset kännyköissä niin siihen en osaa sanoo... Wikipedia sanoo et "todennäköisesti ei koska virukset siellä on kehittymässä jatkuvasti" mut en jaksanu lähtee tutkiin lähteitä niin en tiedä kuinka varmaa tietoo se on.


    • 181736363teywgw

      Jos kayttää androidil lataa se on mahotonta saada minkäälaine virus ellet painele mainoksia ja lataa kaikkea hölynpölyä koneelle linux suositeltu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe