9.luokan lääkärintarkastus

tp

voisitteko kertoo teidän tarkastuksista, kun tahtosin tietää jotain.Kun meillä ei ollu viime vuonna tarkastusta ollenkaan.Koska mua vähän epäilyttää et pitääkö siel oikeesti olla alusvaatteisillaan.nii kertokaa teidän kokemuksia.pliis!

61

12408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mädäri

      Pitää olla hetken aikaa kun tarkastaa selkää ja ryhtiä... ja sitten painelee vatsaa tutkien sisäelimet ja tarkastaa kivekset ja esinahan. Ei ole paha, eikä sitä kannata jännittää!

      • äXDee

        Ei meillä tarvii riisuu muuta kun kengät ja huppari jos on. Oon tyttö ja ei siin mitään rintoja tarvii tutkii kun tuskin viel täs iäs ois rintasyöpä ja eihän sillä koolla mitään väliä ja ei häpykarvotuskaan merkitse juuri mitään. Korkeintaan kysyy et onko alkanu kaiken maailman menkat ja karvotuksen kasvu yms. Ei siin selkä tarkistuksessakaan mitää paitaa tarvinnu riisuu. Turhaan pelkäät. Mut hei, ootko tyttö vai poika?


      • äXDee kirjoitti:

        Ei meillä tarvii riisuu muuta kun kengät ja huppari jos on. Oon tyttö ja ei siin mitään rintoja tarvii tutkii kun tuskin viel täs iäs ois rintasyöpä ja eihän sillä koolla mitään väliä ja ei häpykarvotuskaan merkitse juuri mitään. Korkeintaan kysyy et onko alkanu kaiken maailman menkat ja karvotuksen kasvu yms. Ei siin selkä tarkistuksessakaan mitää paitaa tarvinnu riisuu. Turhaan pelkäät. Mut hei, ootko tyttö vai poika?

        Eipä ne mitää rintasyöpää etikkää siel... Ja kyllä kuulemani mukaan se tutkii rinnat.


      • !!!

        Pieni neuvo joka saattaa auttaaa...
        Voihan vittujen kevät.

        TOI ON SAIRASTA, OOT ***** SAIRAS TYYPPI, HANKKIUDU HOITOON MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI!!!!


      • äXDee
        miiiz kirjoitti:

        Eipä ne mitää rintasyöpää etikkää siel... Ja kyllä kuulemani mukaan se tutkii rinnat.

        Eli luultavasti poika.


    • tp

      Tyttö

    • iojmikmkiojmo

      jos se haluu tutkii sun pimppii tai tissei nii voit varmaa vaa sanoo et ei käy. meiäki tarkastuksee (oon siis poika) kuulu se et se tarkastaa meiä kivekset mut siihe voi vaa sanoo et ei saa, toimi ainaki mul...

      • 16vjäbää

        "Tyttöjen tarkastuksesta en tiedä sen tarkemmin, mutta pojilla ainakin testataan erektio, karvoitus, penis kokonaisuudessaan sekä siemennesteen laatu."

        No et kyllä taida tietää poikienkaan tarkastuksesta sen tarkemmin :D:Ddd Pojilla tarkastetaan kivekset noin summittaisesti eli lääkäri kokeilee että ne ovat laskeutuneet normaalisti :D Operaatio kestää ehkä 3-5 sekunttia. Mitään siemennesteenlaatua ei testata tms. Mistä ihmeestä olet tuollaista kuullut? xD


      • .....

        ei auttanu mulla, mulla tutkittiin kaikki klitorikset ja munasarjat yms... ja piti olla tutkimus pöydällä selällee ja vatsallee.......... ja tissejä paineltii ja puristeltii hellästi


      • !!
        ..... kirjoitti:

        ei auttanu mulla, mulla tutkittiin kaikki klitorikset ja munasarjat yms... ja piti olla tutkimus pöydällä selällee ja vatsallee.......... ja tissejä paineltii ja puristeltii hellästi

        Pieni neuvo joka saattaa auttaaa...
        Voihan vittujen kevät.

        TOI ON SAIRASTA, OOT ***** SAIRAS TYYPPI, HANKKIUDU HOITOON MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI!!


      • tänään kävin

        Joo meillä oli joku ulkomaalainen täti.. no 15 minuuttia tämä tunnin tarkastus sitten kesti.. paita piti ainoastaan riisua.. tutkittiin näkö, kuulo, selkä.. sitten paita päälle.. juteltiin vähän lisää alkoholin käytöstä.. ja sellasta.. lopuksi kysyvät varmaan (ainakin meidän koulussa) että 8 luokkalaisten poikien kivekset pitää katsoa.. no vastasin "onko pakko?" .. "no kyllä pari siitä aina kieltäytyy.. ei kai" ja se oli siinä.

        Jos et halua että tarkastetaan.. ei tarkasteta! Paitsi oman terveyden vuoksi kannattaa.. puoli stondis oli jo siinä joten en ihan viittinyt..

        Toivottavasti auttoi (:


      • h607
        tänään kävin kirjoitti:

        Joo meillä oli joku ulkomaalainen täti.. no 15 minuuttia tämä tunnin tarkastus sitten kesti.. paita piti ainoastaan riisua.. tutkittiin näkö, kuulo, selkä.. sitten paita päälle.. juteltiin vähän lisää alkoholin käytöstä.. ja sellasta.. lopuksi kysyvät varmaan (ainakin meidän koulussa) että 8 luokkalaisten poikien kivekset pitää katsoa.. no vastasin "onko pakko?" .. "no kyllä pari siitä aina kieltäytyy.. ei kai" ja se oli siinä.

        Jos et halua että tarkastetaan.. ei tarkasteta! Paitsi oman terveyden vuoksi kannattaa.. puoli stondis oli jo siinä joten en ihan viittinyt..

        Toivottavasti auttoi (:

        Noniin siinä elävä todiste ettei tarvitse, jossei ole oikeesti mitään vikaa.
        Muutenkin ohjeistusta pitäisi muuttaa juuri tohon suuntaan. Mulla oli koko peruskoulu ajan sama terkkari, sanoi jo 5lk että kullitarkastuksista on luopunut, koska tuntee olevansa liian läheinen potilaille ja jos jollain on ongelmia niin hän pyynnöstä varaa ajan mies lääkärille/uroloogille.


      • Kgdep
        ..... kirjoitti:

        ei auttanu mulla, mulla tutkittiin kaikki klitorikset ja munasarjat yms... ja piti olla tutkimus pöydällä selällee ja vatsallee.......... ja tissejä paineltii ja puristeltii hellästi

        montako klitorista sieltä alapäästä löytyy? En oo ikinä ajatellu niiden lukumäärää.


    • Jepsulleen

      Itselläni otettiin nuo perushommat eli näkö, kuulo, pituus, paino. Sitten lääkäri sanoi, että käy makuullesi tuohon. Hän paineli vatsaa sisäelimien alueelta ja nosti alushousuja, ei edes koskenut koko värkkiin/kiveksiin ja kesti ehkä 3 sekuntia ja se siitä.

      Eli kyllä kai siellä vaan tarkistetaan juuri tuo, että onko kivekset laskeutunut ja muuten homma kunnossa. Ei mitään sen ihmeellisempää. Minulla oli vielä naislääkäri, eikä siltikkään hävettänyt yhtään, kun tietää, että hän tekee asiaa työkseen. Nyt on jo toinenkin aste käyty, eikä siellä ollutkaan sitten mitään vastaavaa.

      • jepsulleenn

        Ja tässä vielä linkki esimerkkitapauksesta. Miten siis Keravalla asia hoidettiin. Noihin on varmaan ihan kansallisetmäärykset, että mitä tehdään noissa terveystarkastuksissa.
        http://www.kerava.fi/ep/tiedostot/kouluterveydenhuolto.pdf

        Kuten tuosta näkyy ei ysiluokalla tehdä tämän mukaan mitään erikoista, tosin kuin minulla tarkistettiin siis visuaalisesti värkin kunto (nosti siis alushousuja).

        Tuon mukaan vitosluokalla tarkastetaan pojilta esinahka ja kivekset, mutta tuota minulle ei tehty vitosella..


      • Endokrino
        jepsulleenn kirjoitti:

        Ja tässä vielä linkki esimerkkitapauksesta. Miten siis Keravalla asia hoidettiin. Noihin on varmaan ihan kansallisetmäärykset, että mitä tehdään noissa terveystarkastuksissa.
        http://www.kerava.fi/ep/tiedostot/kouluterveydenhuolto.pdf

        Kuten tuosta näkyy ei ysiluokalla tehdä tämän mukaan mitään erikoista, tosin kuin minulla tarkistettiin siis visuaalisesti värkin kunto (nosti siis alushousuja).

        Tuon mukaan vitosluokalla tarkastetaan pojilta esinahka ja kivekset, mutta tuota minulle ei tehty vitosella..

        Nämä Keravan ohjeet ovat VAIN suosituksia:

        Kenenkään intiimialueita ei saa tutkia ilman tutkittavan omaa suostumusta, koska intiimialueet kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin. Tämä koskeen myös alaikäisiä. On kuitenkin hyvä suostua myös näihin tutkimuksiin, koska tällöin voidaan parhaiten todeta mahdolliset kehityshäiriöt ja tarvittaessa ohjata jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

        Ilman tutkittavan lupaa voidaan intiimialueita tutkia vain pakkokeinolaissa sallituissa tilanteissa tiettyjen viranomaisten toimesta tietyissä rikosepäilyissä, kuten esim. huumekätkentäepäily.


      • 254r2y4yg
        Endokrino kirjoitti:

        Nämä Keravan ohjeet ovat VAIN suosituksia:

        Kenenkään intiimialueita ei saa tutkia ilman tutkittavan omaa suostumusta, koska intiimialueet kuuluvat yksityisyyden suojan piiriin. Tämä koskeen myös alaikäisiä. On kuitenkin hyvä suostua myös näihin tutkimuksiin, koska tällöin voidaan parhaiten todeta mahdolliset kehityshäiriöt ja tarvittaessa ohjata jatkotutkimuksiin ja hoitoon.

        Ilman tutkittavan lupaa voidaan intiimialueita tutkia vain pakkokeinolaissa sallituissa tilanteissa tiettyjen viranomaisten toimesta tietyissä rikosepäilyissä, kuten esim. huumekätkentäepäily.

        ala-asteel ei mitää kiveksii tai mitään tutkittu. pituus, paino, ryhti, näkö ja verenpaine 3 kertaa.


    • tsirpppaa

      Olen 23 vuotias ja kyllä ekan kerran lekuri kurkki alapäähän ja rintoihin kun olin 16 ja hain pillereitä gynekologilta.

      Ei koulu terveydenhoitajilla ole mitään gynekologin papereita.

      Vieläkö tälläiset lusikkatesti-legendat ihan oikeasti on olemassa??? :D

    • Lääkärikandi

      Lääkäri tiedustelee nuoren yleistä terveydentilaa. Mahdollisesti tämä vaihe käydään nopeammin läpi ennakkoon täytettävän lomakkeen avulla. Lääkärin perustutkimukseen kuuluu keuhkojen ja sydämen kuuntelu. Ryhti tarkastetaan, samoin kuin näkö ja kuulo. Luonnollisesti tutkimuksia varten täytyy riisuutua sopivassa määrin tutkimusta varten riisumalla yläruumis paljaaksi. (Tytöt saavat jättää rintaliivit) Paino ja pituus mitataan ja sitä sitten verrataan ikäkohtaisiin käyriin. Lääkäri tunnustelee kaulan imusolmukkeet ja painelee (palpoi) alavatsan potilaan ollessa makuuasennossa.

      Periaatteessa yläkoulun aikaiseen lääkärintutkimukseen tulisi sisältyä myös puberteettikehityksen arviointi Tannerin asteikolla, mutta yllättävän yleistä on, että se jätetään tekemättä. Tietysti aina potilaalla on potilasoikeuslain perusteella kieltäytyä kaikista häntä kohtaan tehtävistä hoitotoimenpiteistä, kuten sukupuolielinten tarkastamisesta. On silti hyvä muistaa, että tutkimus on potilaan omaksi parhaaksi ja lääkäri tekee vain työtään. Tutkimuksen päätyttyä lääkäri voi määrätä potilaan jatkotutkimuksiin, esimerkiksi laboratoriokokeisiin. Huoletta vain lääkärin tai terveydenhoitajan tarkastukseen kaikki ketkä tämänkin keskustelun löysivät.

    • pikkubroidi

      meillä nyt 9. keväällä lääkäritarkastus tiedossa. broidi kävi viimevuonna, että pitää riisua kalsereille, lääkäri tutkii ryhdi, selän ja jalat sitten makuulle pritsille ja nostellaan käsiä ja tutkitaan niitä samoin jalat. sitten lääkäri sanoi että katsotaan myös supuolielimet ja karvoitus, ei siinä paljon neuvoteltu, lääkäri laski kalsarit alas ja tunnusteli kivekset, samoin hän tutki esinahan liikkuvuuden, broidilla se meni kivutta taakse, ja lääkäri totesi hyvin toimii. sitten vielä, kontilleen tutkimuspöydälle ja lääkäri käski työntää pyllyä, eteenpäin. räpläsi peräsuolessa, kumihanskoineen hetken, Broidi sai pukea ja lääkäri sanoi että kakki nyt ok. ja lopuksi kysyi olisiko jotain kysyttävää. jostain ihoongelmista broidi oli pujunut ja saanut siihen lääkettä ja lähettee, koko toimitus oli kestänyt n.20-25 min ja kokemus miellyttävä. joten sinne vain kaikki rohkeasti, ovat varmaan, nähneet "miljoona alastonta poikaa", joten mitä siinä nolostelemaan. hyvä että katsotaan että kaikki ok.
      Armeijassa aitten seuraava tarkastus ja onkin sitten toista luokkaa. mutta miesten parastahan sielläkin ajatellaan.

    • neuvolantäti

      Etsi kai syöpäisiä Geniopojan likaisista kalsareista

    • Kaiken kokenut

      Itsellä meni ysiluokan tarkastus näin:
      1. Terkkari kattoo näön.
      2.Terveydenhoitaja mittasi painon ja pituuden tätä varten piti ottaa huppari pois.
      3.Seuraavaksi koululääkärille (mies)
      4.Puhuttiin lääkärin kanssa asioistani
      4.Lääkäri käskee riisuuntumaan, niin että alushousut ja sukat saa jäädä.
      5.Lääkäri katsoi tärykalvon ja kilpirauhasen ollessani istuma-asennossa.
      6.Lääkäri käskee seisomaan.
      7. Lääkäri tunnustelee selkää ja vatsaa.
      8. Lääkäri sanoo: "Seuraavaksi kivekset" ja pelästyn.
      9. Lääkäri laskee boxerini etuosan alas pidellen sitä toisella kädellä alhaalla.
      10. Lääkäri tunnustelee eka vasenta kivestäni noin puoli minuuttia ja toista saman verran.
      11. Lääkäri sanoo tutkivansa seuraavaksi esinahkani ja liikuttelee muutamalla sormella esinahkaani minuutin verran hieroen sitä. Seuraavaksi lääkäri vetää terskani näkyviin ja sanoo, että penis jakivekset ovat terveitä ja muut paikat myös.
      12. Pääsen pois.

    • kaikkialla ei edes tarkasteta esinahkaa. meillä vaan kysyttiin liikkuuko ja onko tiukka. kivekset kokeili, meni noin 2 sekuntia. ei kannata jännittää. itse kun menin niin kysyin ovella että saako tarkastuksen jälken kiiltokuvan tai tikkarin..rikkoo kummasti jännitteen

    • trololololoooooooooo

      Minulla 9. luokan tarkastuksessa katsottiin kuulo, pituus, näkö jne. Sitte kun mentiin genitaalialueeelle lääkäri liikutti esinahkaan ja voi kauhistus kun iski voimakas erektio. Sanoin lääkärille että ime sitä ja hänhän imi. Kun olin lauennut hänen suuhunsa lääkäri totesi että poika on ihan kunnossa.

    • ....

      Kun minulla oli yläasteella kasi luokalla koulun terveystarkastus niin siellä oli mies hoitaja ja ekaks se otti painon pituuden, kuulon, näon, verenpaineen &nää. No sitte sen jälkee luulin että se on ohi, mutta se käskiki mun ottaa vaatteet pois sermin takana, ja käydä hoito pöydälle makaamaan, no sitte ku tulin sen sermin takaa ni se sano että tarkastus sujuu paremmin ja nopeammin, kun olet alasti eli ota rintsikat ja pikkarit vaan pois. No menin ottamaa ne pikkarit ja rintaliivit pois ja sit kävin siihen hoitopöydälle makaamaan. Olihan se vähän kiusallista maata siinä hoitopöydällä alasti. No sit ku se hoitaja kääns katseen tietokoneesta muhun päin, niin peitin mun rinnat ja alapään..Mutta se hoitaja sano, että ei sun tarvitse rintojasi eikä alapäätäsi peittää, koska kyllä minä ne nään kuitenkin. Menin paniikkiin.. Hoitaja laitto kumihanskat käteen ja sit se levitti mun haaroja ja nosti polvet koukkuun, ja kysy menkoista ja että onko mun emätin kutianu tai ollu kipeä. Ekaks se lääkäri levitti mun häpyhuulia ja tunnusteli klitorista. Sitten se tarkasti häpyhuulten limakalvon, emättimen aukon ja immenkalvon seudun. Ja lopuks se työns kaks sormee emättimeen ja tunnusteli munasarjat.. Sit mun piti kääntyä vatsalleni hoitopöydälle ja se levitti mun haarat ja tunnusteli sitä kautta mun emättimen. Sen jälkeen käännyin selälleni ja se lopuks vielä tunnusteli/hiero ulkoa sitä mun emätintä ja pyöritteli ja paineli sormella eri kohtia ja sano että on hyvässä kunnossa mun emätin. sit ku makasin siinä ni se vielä tunnusteli mun rinnat ja paineli niitä ja hiero niitä ja "puristeli" niitä hellästi. Ja vielä kun seisoin ni se tunnusteli mun rinnat. lopussa kun seisoin siinä ni se katto mun ryhdin ensi jostai 2 metrin pääst, no mähän peitin mun rintoja ja alapään, johon se sano että ottappa ne kädet pois rintojen päältä, koska katon sun rinnat vielä vähän kauempaa, no otin kädet pois ja se katto mun rinnat kauempaa no pidin kuitenki alapään edessä käden johon se sano ota nyt se käsi pois emättimen päältä, sillä katon senkin vielä kauempaa no se katto ja sano että "hyvän näkönen on pimppisi ja rinnat on hyvän näköiset sinulla." Onks tää normaali tarkastus tai onks muilla ollu tän tapasii????? se hoitaja sano kyllä että se oli normaali tarkastus ja kylllä se musta ihan asiallisesti sen tarkastuksen hoiti.

      • tikkari1

        Meillä ei katsottu edes rintoja & kyseli kaikkea murrosikään liittyviin juttuja.
        Terveyden hoitaja tekee työtään & katsoo missä vaiheessa murrosikäsi on.
        Ei tarvitse hävetä.


    • trolltrolll

      trolli....ei nyt kukaan lääkäri laita sormia sun emättimees..... Tai siis tunge sisälle ymsyms.

    • mmm

      niinpä......trolli :D mul oli vaa että terkka nopeee kurkkas pikkareihi ja vähän paineli rintoja ei muuta, ei ees paha

    • rent-a-donkey

      Itsellä taas meni ysiluokan tarkastus näin:
      Menen terveydentarkastukseen. Naispuolinen terveystarkstaja pyytää ottamaan hupparin pois. Sitten katsotaan näkö ja tämän jälkeen pituus. Sitten otan t-paidan pois sydamen kuuntelua varten. Sen jälkeen terkkari pyytää riisumaan päällimmäiset housut pois (olen siis kalsarit ja sukat jalassa), koska kun nyt punnitaan paino niin ei ole ylimääräistä painoa niistä. Sitten hän pyytää riisumaan alushousut pois. Teen niin. Terkkari tunnustelee vuorotellen molempia kiveksiäni hetken aikaa. Seuravaksi testataan sukukypsyys. Silloin hän kysyy, että haittaako, jos hän vähän koskee penikseen. Ei haittaa (koska terkkari oli nuori ja hyvännäköinen nainen). No, hän ottaa kalustani kiinni nyrkillään ja vatkaa niin, että saan erektion. Sitten laittaa kondomin kaluuni ja runkkaa minua kunnes laukean kortsuun. Sanoo, että kaikki toimii niinku pitäis. Saan odotella, että stonikseni laskee ja lähden pois.

    • ikijdhgfbhs

      Mulla terkkari katto pituuden, verenpaineen, näön. Sen jälkeen piti mennä selälleen siihen pedille, se hiero palleja ja mulla alko stondaamaan. Lääkäri hieman hymähti ja otti mun penikseni suuhunsa. Aikansa imettyään se pisti mut pöytää vasten ja työnsi omansa mun pyllyyni. Sitten kun homma oli ohi hän totesi että hyvä poika, kirjoitteli papereihin jotain ja sain lähteä pois. Miellyttävä tapaus.

    • LÄTKÄJUNNU -98

      MÄ HARRASTAN LÄTKÄÄ. OON HARRASTANU 3 VUOTTA. PELAAN HEKISSÄ (HEINOLA). HEKI ON PARAS SEURA IKINÄ!!!!!!!!!! PARHAAT LÄTKÄJUNNUT PELAA HEKISSÄ! :DDDDDDD

    • aedfa<dx

      8lk lääkärintarkastus oli tälläne: ensin kyseli joitain tietoja ja normi pituus paino,kuulo,näkö,sitten käski riisua kaikki muut paitsi bokserit, sit piti istua ja se käski nostaa käsiä ylös , että näki onko kainalo karvotusta,sit piti mennä selälleen makaamaan tunnusteli vatsaa,jonka jälkeen sano että tarkistetaa miehiset vehkeet ja käski laskee boksereita.tunnusteli et kivekset on laskeutunu sit käski vetää esinahan taakse.Sano et kaikki ok ja karvotuskin hyvin kehittynyt.
      Lääkäri oli nainen.

    • ahjavoi

      Muistan sen kuin eilisen päivän. Marssin terveystarkastukseen ja eihän se mikään paha paikka ollut. Tavanomaiset kuulo, näkö katsottiin. Sitten piti ottaa paita pois ja hengitystä lääkäri kuunteli tarkasti. Sitten housut pois ja pöydälle makaamaan. Lääkäri paineli mahasta lantiosta. Käsi hipaisi nahkatikkariani ja housuissa rupesi saman tien pullottamaan. Lääkäri hymähti hieman ja alkoi hyväillä kohoumaani. Hän sanoi: miäs se täällä pullottaa? Samantien hän käski riisua alushousuni, vatkasi hieman penistäni ja sanoi että esinahka sulla liikkuu hyvin. Sitten hän kumartui imemään munaani. Ai että tuntui ihanalta. Sitten hän käski minut kontilleni ja näyttämään perseeni hänelle. Sanoi että kunnossa on tämäkin puoli ja alkoi sitten lipitellä anustani. Se tuntui vielä ihanammalta. Samalla hän kosketteli munaani. Sitten hän käski minun nousta lattialle ja mennä polvilleni. Hän avasi housunsa ja otti aika ison munasa esille ja käski imeä. No minähän lutkutin ja olihan se miehekästä imeä miehekästä munaa. Sitten hän talutti minut pöydän luo ja pisti minut siihen selälleen ja nosti jalat ylös. Hän laittoi jotain voidetta perseeseeni ja kohta tunsin kun hän tunki kalunsa sisuksiini. Sattui hieman kun ennen semmoista patukkaa ei sisälläni ollut käynyt. Eka kerta sattuu aina. Mutta kohta kipu meni ohi ja minut valtasi vallan euforinen olo. Kohta laukesin ja melkein samaan aikaan laukesi lääkärinkin. Ai että tuntui ihanalta. Sitten lääkäri vain totesi että kaikki on kunnossa ja jos jotain ilmenee niintule käymään uudestaan. Ja nyt lukiossa aina sattuu jotain jonka takia minun pitää mennä lääkärille.

    • erkkitietaa

      Erkki tässä hei. Minulla oli aivan kauhea kokemus ysin lääkärin tarkastuksesta... Sanoin vahingossa että vehkeessäni on ehkä jotain ongelmaa ÄLÄ TEE NÄIN! Hän otti esiin lusikan ja nosti säkkejäni tällä, samalla hän puhalsi penistäni. TÄMÄ EI OLLUT MIELYTTÄVÄ KOKEMUS. Mutta yleensä he katsovat että ei ole mitään ihottumaa tai muuta alushousujen alla et ei sen kummempaa. Ja liikuntaope joskus kyseli mite kulli o kasvanu....

    • df

      mitä jos terkkari tai lääkäri huomaa SELKÄ KIVUN????

      • jokuinen3

        No jos on ala selän kipua, luultavasti pitää ottaa housut pois (että voi tutkia laajemmin)


      • outoa
        jokuinen3 kirjoitti:

        No jos on ala selän kipua, luultavasti pitää ottaa housut pois (että voi tutkia laajemmin)

        Tai minulla on sellainen epäillys että minulla tulee erektio... Punastun varmaan täysin, haittaako Se?


    • poika 15v

      Meille rehtiin joku orgasmitesti. Mun piti runkata ja se autto vähä et tulee nopeemmin. Ei ollu muuta outoo

    • Paljas uneksija

      Olen nyt jo yli kolmekymppinen ukko, ja silloin tällöin muistelen yläasteen terkkarikäyntejä. Näin se ainakin meillä meni, eli ei syytä paniikkiin. :) Ensin pituus ja paino. Sen jälkeen paita ja päällyshousut pois, terkkari kuuntelee sydämen ja keuhkot. Sitten piti seistä suorassa kun tarkistettiin ryhti. Ryhdin katsomisen jälkeen, käytiin nojaamaan terkkarin pöytään, samalla kun terkkari veti kalsareita nilkkoihin. Terkkari otti alakautta kasseista kiinni ja mittasi mittanauhalla, kuinka alhaalla vitjat roikkuu. Jos oli yli 9cm, terveystarkastuslappuun tuli merkintä "vitjapalli". Niin, kassien mittauksen jälkeen terkkari kaivoi laukustaan miestenlehden ja hänen katsellessaan, piti yrittää mahdollisimman nopeasti saada erektio, jonka jälkeen ejakulaatio. Terkkari mittasi lastin lentopituuden ja silmämääräisesti arvioi siittiöiden määrän. Sen jälkeen vaatteet päälle ja seuraava oppilas sisään.

    • poika17.

      Se oli ihan rutiinitarkistus. Lääkäri katsoi pituude, painon, ryhdin, kuulon, yms. Tietty siinä piti vaatteet ottaat pois. Sitten se käski siihen hoitopöydälle selälleen, paineli mahaa ja pikkuhiljaa käsi ajautui vatkaamaan joistikkiani. Kohta tunsin jotain kosteaa ja katsoessani tajusin että lääkäri otti suihin, ai että se tuntui jumalalliselta! Seuraavaksi hän käski minut konttausasentoon, nuoleskeli persettäni ja minäpoika ulisin kiimasta. Nahkapatukka oli kova kuin rautakanki. Sen jälkeen hän käski minut seisomaan ja nojaamaan eteenpäin. Tunsin jotain kylmää perseessäni johon lääkäri vastasi: liukkaria. Kohta tunsin kun tunki peniksensä suoleeni ja alkoi hitaasti nussia minua. Tunsin oudon mutta niin ihanan olon sisälläni kun terska hankasi eturauhasta. Kohta laukesin ja lääkäri samoin. Lopuksi hän sanoi että pue päällesi ja merkkasi papereihin että terve poika ja toivotti hyvät päivänjatkot.

    • abi 2012

      Kylläpäs taas runoratsut laukkaa... Käytännöt vaihtelee eri kouluissa ja meillä ei tarvinnut näyttää housunaluspaikkojaan kertaakaan.

    • Tankojamppa

      Lääkäritäti käskee vetää housut alas ja puristelee kiveksiä maksimissaan 5sek.

      • Hatanpää 16

        Mulla ainkin ensin otetiin mitat ja painot,
        Sitten kalsareilla makaan siiheen pöydälle,otettiin verenpaineet ja kuunneltiin sydäntä.
        Sitten se sano jotain,ett oon hyvännäköinen poika,alko hyväileen mun nännejä.Ihmettelin vaan,ett kuuluuks tääkin pojille,sitt alko seisoon,ku se vaan hyväili mun nännejä,sitten se lekuri alko hieroon mun seisovaa penistä housujen päältä.
        Sitten se veti kalsarit alas ja alko nuoleen mun kullia.

        Imi suuhunsa mun kivekset,ja sitten otti otteen mun perseestä ja alko tosissaan imee mun kullia...ei kestänyt kauan,ku mä laukesin sen suuhun.

        Se vaan pokkana nuoli mutt ja sanoi,että ok kaikki....terve poika.

        Niin olis eka kerrallakin sama lekuri.


      • boss
        Hatanpää 16 kirjoitti:

        Mulla ainkin ensin otetiin mitat ja painot,
        Sitten kalsareilla makaan siiheen pöydälle,otettiin verenpaineet ja kuunneltiin sydäntä.
        Sitten se sano jotain,ett oon hyvännäköinen poika,alko hyväileen mun nännejä.Ihmettelin vaan,ett kuuluuks tääkin pojille,sitt alko seisoon,ku se vaan hyväili mun nännejä,sitten se lekuri alko hieroon mun seisovaa penistä housujen päältä.
        Sitten se veti kalsarit alas ja alko nuoleen mun kullia.

        Imi suuhunsa mun kivekset,ja sitten otti otteen mun perseestä ja alko tosissaan imee mun kullia...ei kestänyt kauan,ku mä laukesin sen suuhun.

        Se vaan pokkana nuoli mutt ja sanoi,että ok kaikki....terve poika.

        Niin olis eka kerrallakin sama lekuri.

        Mitä jos terkkaril tulee stondis ja kalu tulee boxereist ulos ja terkkari näkee mun terskan. Pitääks sillo vaa sanooo et tuli random stondis??


      • djnhygbsdgbnsdgb
        boss kirjoitti:

        Mitä jos terkkaril tulee stondis ja kalu tulee boxereist ulos ja terkkari näkee mun terskan. Pitääks sillo vaa sanooo et tuli random stondis??

        Silloin ollaan hirveän nolona, lauetaan boksereihin ja lähdetään karkuun.


    • Muuminnussia69

      Se oli ihan tavallinen lääkärin tarkastus. Terveyden hoitaja katto pituuden ja painon, ja sitten se käski ottaa kalsarit pois. Tämän jälkeen terveyden hoitaja käski minun mennä makaamaan tutkimuspöydän päälle. Terveyden hoitaja sitoi käteni ja jalkani lahkeisiin niin etten voinut liikkua, tämän jälkeen terveydenhoitaja alkoi hieroa kaluani niin että sain erektion. Kun kaluni seisoi täydessä mitassa alkoi terveydenhoitaja piiskaamaan sitä piiskalla, kaluuni sattui mutta se tuntu samalla niin hyvältä. Tämän jälkeen terveyden hoitaja laittoon kaluuni aivan liian pienen kondomin ja tämän jälkeen hän työnsi kaluni vittuunsa, laukesin silmän räpäyksessä ja hetken levättyäni sain pukea ylleni ja lähteä pois.

    • Voi että osaa olla vitsikästä.

    • Anonyymi

      Olin pari vuotta siteen lääkärissä. NUORI naislääkäri sano qkatspn kivekset. Hän laittoi kumihanskat ja paineli kuvespussia. Pippeli nousi. Hän huomasi sen ja tykkäsi minun kylmästä. Samalla mietin hänen pillua ja sain hänestä märkä unen.

      • Anonyymi

        Katottiinko sulla koskaan esaria?


    • Anonyymi

      Meillä mitattiin pojilta pippelin pituus silleen löysänä, ja sitten niin että on pippeli ihan kova.

      Tytöiltä katsottin rintojen koko, ja miten paljon on karvoja.

      Ne tiedot sitten laitettiin luokkaan ilmoitustaululle , mut nimet oli silleen muutettu ettei niistä voinu sanoa ketä se oli.

    • Anonyymi

      Pojilta mitataan penis ja katsotaan sperman tulo. Jotkut väittää kyllä, ettei peniksiä mitattaisi mutta he kaikki valehtelevat. Mistä kuvittelette että tilastot peniksen keskipituudesta saadaan

      • Anonyymi

        Katotaanko esari?


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe