Antakaas vinkkejä Imatran pitopalveluista. En hae nyt mitään Piparitähtiä, Ryytimaria tai Elmaa- vaan jotain "vähemmän mainostettua" mutta silti hyvää. Tarvitsisin tarjoilu- ja leipomisapua noin 100 henkilön kestitykseen kotiimme. Osan teen itse. Nyt saa kehua !
Miten muuten yleensä pitopalvelut suhtautuvat siihen että heiltä otetaan vain osa tarjottavista? Hinnoittelevatko siinä tapauksessa tarjoiluavun kallimmaksi ?
Pitopalvelua????
18
4698
Vastaukset
- eli saita
jo on huolet. Leivo vaan ihan ite ja tarjoile, niin kaltaisesi itarat pysyvät kotona ja omissa leivissä
- yrittäjä 20v
Pitopalveluyrityksen menot ovat todella suuret kuten
muillakin yrityksillä.
Elintarvikealan yritys tarvitsee virallisen keittiön,
jonka rakentaminen ja kulut ovat suuret.
Tarvitaan vakuutuksia, lupamaksuja, valvontamaksuja ym.
Olen sitä mieltä, ettei tilausta voi hinnoitella, jos
asiakas tekee tarjottavia itse.
Hän olisi vapaamatkustaja.
Ehdotankin, että teet itse., vuokraat marttojen astiat ja
palkkaat tarjoilijat ja kokin erikseen. - Karpo
Manalan lautturi Haakanan liikkeestä löytyy myös pitopalvelu, itse olen kyseisen putiikin palveluja käyttänyt,ja voi kyllä huoletta kehua,varsinkin voileipäkakkuja suosittelen lämmöllä
- jeshua
Siellä terveyskeskuksen yhteydessä. Suosittelen lämpimästi!
- Frigadelli
Itse olen tilannut Haakana&Martikaiselta pitopalvelun kautta purtavaa sekä olen viettänyt synttäreitä ja muistotilaisuuksia heidän tiloissaan. Ruoka on ollut aina hyvää (myös kasvisruoka) ja kakut vallan mainioita. Suosittelen
- yrittäjä itsekin
Sehän on jokaisen yrittäjän päätettävissä, millä tavalla palvelunsa hinnoittelee. Jos tarjoilu hinnoitellaan tuntiperusteisena ja tarjottavat kukin erikseen on aivan sama, jos olet tehnyt vaikkapa gluteiinittomat itse. Jos kuitenkin saatava rahallinen korvaus jää vain tarjoilupalveluun, kannattaa yrittäjän ottaa toinen tilaus, jossa myös ruoanvalmistuspalvelut mukana.
- askkas
kahvila ravintola pikku-pietari hoitaa,soitappas sinne.
- Martta täti
Pikku Pietarista ei todellakaan kannata tilata mitään!
- el pitsa
tähän yhdyn itsekkin. pitsat aivan syvältä ja suosta, palaneet yms. teki mieli lähteä palauttamaan samantien pitsat kun näin mimmosia olivat..en suosittele, tuntuu vaam hurjalta että montakohan kuukautta kys.lafka on tota menoa pystyssä...
- hyvä leipuri
Sellaisen Kaken kukkakaupan kautta saa todella hyvät ruoat. Olen tilannut siltä leipurilta mm. voileipäkakkuja sekä ihan kunnon ruokia. Aina on ollut todella hyviä ja omia toiveita on saanut esittää ja hinta ei todellakaan ole paha laatuun nähden!
- joonatar54
Torkkalan Herkku on hyvä pitopalvelu!
- Juhlavieras
Torkkolan Herkun kattama juhlapöytä ystävämme hautajaisissa oli todella herkullinen. Salaatiti ja ruoat tosi maukkaita. Täytekakku oli "saksalaistyylinen" ei siis kovin läpi kostutettu, mutta maukas sekin. Suosittelen lämpimästi.
- Uimahallin ravintola
Imatran uimahallin ravintolasta kannattaa kysellä, siellä on yleensä kaikki todella maittavaa.
- tästnäi
Etköhän ole jo kahteenvuoteen pitosi pitänyt?? Vai taasko kyselet samaa asiaa??
nim.m "juhlavieras" vai vastasitkos kaksivuotta vanhaan kyselyyn? Ai niin, olitkin sinä joka et osaa vieläkään aloittaa uutta ketjua? - suosittelen 100%
keskusliikenneaseman kakkukulma ihan paras mesta kokemusta jo 4 kertaa:) suosittelen kakut suussa sulavia ja ei kalliita:)
- Pettynyt asiakas
Ei missään nimessä Torkkolan Herkku.
- Paajalan likka
Suosittelen lämpimästi Pubec oy.. Parempaa tarjottavaa et voi saadakkaan....
laitan sulle tähän linkin!!! kannattaa kokeilla.
http://www.pubec.fi/pito.html - osta ja tiedä
elä usko häntä vaa kannattaa käydä kakkukulmassa huippu hyvää:) kannatan suuresti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446