Family Center

JasperLPR

Etelä-Saimaassa ja Suomi24-keskusteluissa kehuttiin Family Centeriä ennen avaamista ja muutama kuukausi vielä avaamisen jälkeenkin täysin yltiöpäisesti. Kauppakeskuksen piti olla moderni, lapsiperheille helposti lähestyttävä, boheemi ja Lappeenrannan paras. Työtoverini, naapurini ja kadunmiehet huutavat yhä hallelujaa Family Centerin nimen kuullessaan. En ole kenenkään kuullut sanovat siitä mitään negatiivista, mutta yltiöpositiivisia kommentteja olen kuullut sadoittain.

Mikä ihme siitä onnettomasta kyhäelmästä oikeasti tekee niin loistavan? Missä on se autenttinen meksikolainen ruokaravintola, mikä piti avautua Family Centeriin? Liikkeitä sieltä on jo kadonnut ja katoaa lisää. Parkkipaikkakin on tyhjillään. Silti kehuja kuulee joka päivä, kaikennäköisiltä ja -ikäisiltä ihmisiltä.

Omat kokemukseni Family Centeristä ovat surkeat. Yhtään kiinnostavaa kauppaa ei ollut, ei ollut lapsille kunnon leikkipaikkaa (vaikka naapuri sitä suitsuttikin), lattiat olivat saastaiset, vaikutelma jotenkin keskeneräinen. Kauppakeskus Armada on paljon parempi, samoin Opri, puhumattakaan Isosta-Kristiinasta. Galleriastakaan en erityisesti pidä. Se ei ole perheille tai miehille suunnattu kauppakeskus, teineille varmasti kuitenkin ihan ok. Kaikki muut Lappeenrannan kaupungin kauppakeskukset mielestäni palvelevat jotain kohderyhmää, mutta Family Center on mielestäni täysin mitätön. Eihän siellä käy edes venäläisiä!

15

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • family centteristä

      oon itsekkin kohdannut kymmeniä ihmisiä joiden mielestä family centteri on ihan loistava. jos näille menee sitä haukkumaan, ollaan melkein nyrkit ojossa sitä puolustamassa. paikkaan liittyi suuria lupauksia ja visioita ja mielestäni niistä yksikään ei toteutunut. väitän että koko centteri on konkassa vuoden kuluttua. sitten kelpaa meidän family centterin vastustajien hymyillä!

    • Janne N.

      Family Center on ajanut koko Lappeenrannan ihmeelliseen kiimaan. Yksikään kauppa ei nosta yhtä voimakkaita tunteita ihmisissä.

      • minä taas

        olen kuullut negatiivista palautetta! Itse en ole käynyt,eipä ole liiemmälti halujakaan ko. kauppakeskukseen.Nimikin on jotenkin luotaan työntävä.


      • kkkkk.....

        Saman olen huomannut - ihmeellistä kehumista moisesta pytingistä ?
        Halli, jossa on muutama liike, ja se on sitten jotain hienoa ? ? ?


    • ///

      Juu pakko oli tähän jotain laittaa. En siis ole edes käynyt koko sentterissä, mutta mikään ei alkujaankaan ole mua siinä keskuksessa kiinostanut ja ehkä juuri siksi en ole sinne jalallani astunut. Jos sinne olisi tullut Anttila niin kuin piti olisin kyllä siellä jo käynyt, mutta nyt siellä ei ole mitään mikä minua tai perhettäni kiinostaisi.
      Tästä tulikin mieleeni et täytyy vissiin käydä pyörähtämässä siellä ihan vaan mielenkiinnon vuoksi vaikka en tarvetta ole siihen vieläkään kokenut. :D

    • daiju!.

      Oikeest kiinostaa.. Eiks oo elämässä muuta,ku itkeä jonnekkii suomi24 palstalle jostai ostoskeskuksesta. tääl lappeenranta kanavalla,on naurettavimmat aiheet ja ihmiset. ihme apinoita!

      • reippailija täälä

        Kylläpä sulla on nyt vaikeeta. Menepä reippaasti ulos, se ihmeesti helpottaa, saat raitista ilmaa ja tulee parempi olo. Siellä saatat nähdä muita apinoita, kukaties. Ylös, ulos ja lenkille.


      • popopo-

        kun luvit


    • 12+9

      weerassa on h&m tilat ollu tyhjillään jo yli 2 vuotta ja myös tietoaseman tilat varmaan vuoden,ja entisen rantavideon edelleen tyhjillään koulukadulla,ja armaadassa myös yks liiketila tyhjillään seppälän vieressä
      ja kolmen lampun vastapäätä oleva tontti myös tyhjillään missä oli kirpputori ja se purettiin,ja sitte se koulukadun ja kirkkokadun kulmassa oleva tontti myös mikä paloi jo vuosia sitte maan tasalle ni siihenkään ei oo rakennettu mitään,aika kumma ku luulis et noi olis tosi hyviä paikkoja yrityksille

      • 3243312

        Tietoasema lopetti kylläkin viime kesänä, ja Rantavideon talo purettiin EU-ministerikokouksen alta pois vuonna 2006... (Oli kuulemma liian ruma talo ministereiden nähtäväksi.)

        Mutta ihmeellistä tosiaan, että esimerkiksi Koulukadun kehitys on niin tuskaisen hidasta.


      • ifubv
        3243312 kirjoitti:

        Tietoasema lopetti kylläkin viime kesänä, ja Rantavideon talo purettiin EU-ministerikokouksen alta pois vuonna 2006... (Oli kuulemma liian ruma talo ministereiden nähtäväksi.)

        Mutta ihmeellistä tosiaan, että esimerkiksi Koulukadun kehitys on niin tuskaisen hidasta.

        Pysähtyneisyys ei ole edes hidasta. Koulukatu on käsittämätön katu. Keskustassa, lähes kymmenen rakennusta puuttuu kokonaan, yksi on keskellä tietä ja puolentusinaa on purkukunnossa.


    • ioripwier

      muutaman kerran olen käynyt siellä ja ainoa positiivinen juttu mitä keksin, on Pentikin sisustusmyymälä. Se on nyt paljon suurempi, kuin entisessä paikassaan Weerassa. Ko. keskus avaa ovensa vasta klo 10.00, mikä on mielestäni liian myöhään. Niinä parina kertana kun olen käynyt siellä, olen haahuillut lähes tyhjillä käytävillä, vain joitain venäläisporukoita on ollut. Viime kerran kun kävin siellä lounasaikaan, tuli jo ulos asti karmea kalankäry vastaan, kuppilassa tarjottiin siis jotain kalaruokaa. Käry oli karmea koko ostokeskuksessa ja leijaili kaikkiin liikkeisiin sisälle. Jotain häikkää pahasti ilmastoinnissa tms. Ei sen pitäisi noin kauheesti löyhkätä.

    • --Jester--

      on huippu paikka!

    • Hempsukkax

      Eipä montaa vuotta konsepti kantanut...

    • Pjuuuuttin

      Uutta hallia nousee kokoajan! Täyttäkää nämä entisetkin ensin. Viisumivapautta odotellessa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe