Mitä tarkoittaa "your payment has declined"?

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Miksi en pysty maksamaan lentoja normaalilla tavalla? Olen aiemmin saanut maksettua Ryanairin lennot OP:n Visa Electronilla.

YOUR PAYMENT HAS DECLINED

Please note, as your payment was not successfully authorised your Reservation has NOT been completed. Please go back to the previous page to ensure that the information you entered was correct. Alternatively, please try another card.

Thank you.
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta



Pankkisi kieltäytyy maksamasta. Käytä eri korttia (ei tarvitse olla omasi).
Ilmianna
Jaa
Tarkoittaa, että maksu ei ole mennyt läpi. Ovatko kaikki tiedot varmasti oikein?
Ilmianna
Jaa
oon kans yrittänyt maksaa lentoja ryanairilla viimeiset kaksi päivää ja sama homma kuin sinulla! miten ihmeessä tästä pääsee eteenpäin! olen kokeillut nyt kolmella eri kortilla jo, mutta tosin kaikki on ollut electroneja...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Onko varmaa, että kortin nettimaksuominaisuus on aktivoitu? Ainakin Norden VE pitää aktivoida erikseen, muuten maksaminen ei onnistu.
Onko varmaa, että kaikki tiedot on kirjoitettu oikein ja siinä muodossa kuin on pyydetty?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
live by the river kirjoitti:
Onko varmaa, että kortin nettimaksuominaisuus on aktivoitu? Ainakin Norden VE pitää aktivoida erikseen, muuten maksaminen ei onnistu.
Onko varmaa, että kaikki tiedot on kirjoitettu oikein ja siinä muodossa kuin on pyydetty?
Joo Nordean visa elecktron vaatii jonkun aktivoimisen omilla nettitunnuksilla. Ite jouduin vaihtamaan korttia ja tuli 5 hengeltä 25 eur lisämaksu kun piti käyttää Tapiolan pankkikorttia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Äsken yritin maksaa omalla Visa Electronillani lentoja, ja sain tuon saman ilmoituksen. Hullua on, että maksoin vielä syksyllä aivan samalla kortilla ihan onnistuneesti lennot, mutta nyt ei kelpaa. Olen myös tällä samalla kortilla maksanut miljoona kertaa eri nettikaupoissa ilman ongelmia.

Onneksi minulla sattuu olemaan myös Visa Debit -kortti, joka tuli hankittua ennen kuin Visa Electron alkoi yleisesti toimia verkkomaksuissa - tällä maksu onnistui ihan hyvin, vaikka kortit ovat molemmat samaan tiliin (OP) kytkettyjä. Ajattelin kyllä kysellä ongelmasta tarkemmin sekä Ryanairilta että Osuuspankilta, kunhan kerkiän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
voin sanoa että useasti ongelmia tulee nettimaksamisessa kun kortti on vanhenemassa.
Jos korttisi vanhenee tässä kuussa niin uusi on jo ehkä tehty ja siinä on eri
numerosarja kortin toisella puolella kuin vanhassa... Eli ongelma voi johtua siitä!!
Hyvin harvoin lentoyhtiön maksujärjestelmissä mitään vikaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Haluamme varmistaa e kirjoitti:
voin sanoa että useasti ongelmia tulee nettimaksamisessa kun kortti on vanhenemassa.
Jos korttisi vanhenee tässä kuussa niin uusi on jo ehkä tehty ja siinä on eri
numerosarja kortin toisella puolella kuin vanhassa... Eli ongelma voi johtua siitä!!
Hyvin harvoin lentoyhtiön maksujärjestelmissä mitään vikaa.
Ryanilla ton korttimaksu-uudistuksen jälkeen ei oo toiminu käsittääkseni kenenkään VE. Ite oon kokeillu kahdella omalla Nordean kortillani, joissa molemmissa Verified by Visa, ja joilla olen ennen tilannut lähemmäs viisikymmentä matkaa, poikakaveri yritti omallaan, ja kaksi muuta kaveria omillaan. Ei siis oo menny läpi Nordean, OP:n eikä Sampo pankin VE kortit... Raikulla on vähän nyt homma siellä taas sekaisin. Onneksi on nykyään Prepaid Masteri, niin sillä voi maksella ilmaiseksi sen aikaa kun Raikulla on maksutarjous voimassa. Eihän silläkään kortilla mitään muuten tee...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kale00 kirjoitti:
Ryanilla ton korttimaksu-uudistuksen jälkeen ei oo toiminu käsittääkseni kenenkään VE. Ite oon kokeillu kahdella omalla Nordean kortillani, joissa molemmissa Verified by Visa, ja joilla olen ennen tilannut lähemmäs viisikymmentä matkaa, poikakaveri yritti omallaan, ja kaksi muuta kaveria omillaan. Ei siis oo menny läpi Nordean, OP:n eikä Sampo pankin VE kortit... Raikulla on vähän nyt homma siellä taas sekaisin. Onneksi on nykyään Prepaid Masteri, niin sillä voi maksella ilmaiseksi sen aikaa kun Raikulla on maksutarjous voimassa. Eihän silläkään kortilla mitään muuten tee...
Yritin VE:kortilla ainakin 50krt ja ei huolinut?? kimpaannuin melkein niin paljon että ajattelin jopa lentää Finairilla.....no, ei sentään :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ryanair nro1 kirjoitti:
Yritin VE:kortilla ainakin 50krt ja ei huolinut?? kimpaannuin melkein niin paljon että ajattelin jopa lentää Finairilla.....no, ei sentään :)
Joissain nettimaksamisissa visa electron ei toimi jos valuuttana on euro.
Muuta maksuvaluutaksi punta ja kokeile uudelleen. Näin esim hostelworld.comissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
kuinka mahdollista että varaukseni ei onnistunut?! valitti kans monta kertaa et ei voi maksaa ei voi maksaa..

ja lopulta tuli kummiskin varauskoodi yms mutta lukee isolla että

"Your booking is NOT CONFIRMED until you receive an email itinerary. If you DO NOT receive an email itinerary please contact a Ryanair call centre for further information."..

KAUANKOHAN KESTÄÄ ETTÄ TULEE TÄMÄ SÄHKÖPOSTI? onko kokemuksia?? myöskään tilitä ei ole mitään veloitettu.. alkaa tässä vähän jännittään et miten käy..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Maksoitko luottokortilla vai visa electronilla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Käytännössä: (maksu) ei mennyt läpi, vuorokauden sisällä varaus häviää kokonaan, mitään ei veloiteta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
291 kirjoitti:
Maksoitko luottokortilla vai visa electronilla?
maksoin ensin visa electronilla.. odottelin ihan tarpeeksi ja varasin uudestaan ja maksoin visa depitilla ja suoraa tuli sekunneissa varaus sähköpostiin..

toivottavasti nyt vaan ei menee tuplana mitään!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
raiskilentoja kirjoitti:
maksoin ensin visa electronilla.. odottelin ihan tarpeeksi ja varasin uudestaan ja maksoin visa depitilla ja suoraa tuli sekunneissa varaus sähköpostiin..

toivottavasti nyt vaan ei menee tuplana mitään!
Näkyykö pankkitilillä katevarausta? Siitä ainakin tietää, että maksu on onnistunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä tarkoittaa "your payment has declined"?

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Miksi en pysty maksamaan lentoja normaalilla tavalla? Olen aiemmin saanut maksettua Ryanairin lennot OP:n Visa Electronilla.

YOUR PAYMENT HAS DECLINED

Please note, as your payment was not successfully authorised your Reservation has NOT been completed. Please go back to the previous page to ensure that the information you entered was correct. Alternatively, please try another card.

Thank you.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta