En ole koskaan seurustellut

...

En ole koskaan seurustellut.
En ole koskaan ollut treffeillä, koska minua ei ole koskaan pyydetty treffeille.
En ole koskaan suudellut tai pidellyt miestä kädestä.
En ole koskaan kuullut kenenkään miehen kehuvan minua tai tiennyt kenenkään olevan ihastunut minuun.
En ole itse ihastunut kehenkään sitten murrosiän sillä "tiedän" että se päättyisi vain kipeästi miehen torjuessa lähestymisyritykseni.
En kuvittele miltä arki tuntuisi jos olisi poikaystävä sillä se on minulle yhtä lailla utopiaa kuin lottopotin voittaminen.
Ja silti jokainen päivä alkaa ja loppuu siten että kuvittelen miehen viereeni, lähelleni.

Häpeän tätä kaikkea yli kaiken. Häpeän sitä etten kelpaa.
Häpeän sitä etten pysty myöntämään edes läheisilleni miten kovasti kaipaan miestä elämääni.

74

12550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • losermannen

      Tiedän täsmälleen miltä sinusta tuntuu, tosin olen mies.

    • ulos siitä vain.

      Et ole menettänyt mitään. nokka pystyyn ja ulos ! Ja suutele ekaa miestä joka tulee vastaan..Lakkaa rypemästä itse säälissä.

      • murphyn laki

        tolla tuurilla se sais jonkun tappavan taudin suutelemalla ekaa vastaantulevaa.


    • Tuhlaajatyttönen

      Olen seurustellut liikaa ja särkenyt sydämeni.
      Treffeillä olen ollut ja tarjontaa on, jos sitä olen halunnut, etsien kuitenkin sieluni silmillä sitä oikeaa.
      Olen suudellut ja kaikki huulet on erilaisia ja mukavia. Kädet on pidelleet kädestä ja vannoneet rakkautta, mikä on kuitenkin hajonnut.
      Minua on kehuttu, mutta itse tiedän miten tavallinen olen. Minuun on ihastuttu ja minä myös, mutta mitä pintaliitoa ja ohikiitävää se on ollutkaan.
      Minulla on ollut poika- ja miesystäviä, mutta tiukan paikan tullen heistä ei ole ollut kaveriksi ja olen saanut taas itkeä.
      Häpeän myös itseäni ja sitä että aina olen täysillä ja sitten käy näin. Häpeän seksinjakamistani paskoille roskapöntöille.
      En minäkään pysty myöntämään miten sattuu ja nytkin itken kokemani hylkäyksen jälkeen.
      Luulin saavani elämääni täytettä toisesta ihmisestä, mutta tajuan nyt että minun pitää rakastaa ja arvostaa itseäni sellaisena kuin olen. Olen herkkä, siipeeni saanut...kuka rakasti siis oikeasti minua ?
      Toivon sinulle todella suurta rakkautta, kestävää, Tuplajättipottia ja ruusuilla tanssimista :)))

    • sgdg5547

      Aika perkeleen noloahan tää on ja koko ajan vaan nolommaks menee.

      • Elämä on.

        Elämä ei ole tuonut sopivaa vielä eteen - mitä hävettävää siinä on? Hävettävämpää olisi ollut lähteä kenen hyvänsä mukaan. That's what I think!


    • *P*

      Ei ole syytä hävetä. Itse olet vain onnesi esteenä. Ala rakastaa itseäsi koska se ihan tosissaan näkyy ulospäin! Olet ihan varmasti aivan yhtä upea kuin muutkin. TsemppiÄ! :)

    • Ujo piimä

      Kirjoituksesi kosketti syvältä. Olen pahoillani puolestasi ja toivottavasti tulevaisuudessa pääset eroon häpeäntunteestasi. Niin, ja toivottavasti löydät itsellesi hyvän miehen. Ujona ihmisenä tajuan kyllä tuntemuksesi ja toivon, että miehet olisivat aloitteellisempia naisten suhteen (olettaen, että olet nainen).

      • dfhdfs

        aloittaja miksi sinulla on tunne ettet kelpaa kenellekkään?


    • ääliön tarina

      on melko samanlainen, mutta enää en kaipaa ketään, kun se on turhaa. Katson itseäni peilistä ja sanon itselleni ett ei ihme ettet kelvannut kun olet noin saatanan ruma!! Sillä tottahan se on, siinä se suurin syy miksen kelvannut. Pilkankohteeksi olen ainoastaan kelvollinen, en muuhun. Nyt yritän hävittää turhat tunteet, sillä vaikka olenkin ruma, niin silti minullekin on tunteet annettu, harmi kyllä. En enää katsele miehiä sillä tavalla tai jos katsonkin, niin naurahdan mielessäni itselleni, ett luuletko tosiaan ett tuon näkönen mies sut huolis, ei taatusti! Jos olisin ollut nätti,, niin silloihan mullakin olis mies, ainakin luulisin niin. Mulle on turha todistella muuta tai hokea ett rakasta itseäs niin sitten kelpaat muillekin. Paskat, sanon minä. Kuori se on nykyään tärkein, ei sen kuoren sisältö.

      • gffj6868

        Valitettavasti mulla on ihan samanlainen ajattelumalli. Se on niin raastavaa tosiaan kun näät jossain kauniin tytön/naisen ja sitten muistatkin hetken päästä että ihan turha edes yrittä tällä naamalla. Evoluutiota kanssa ihmettelen: olen helvetin ruma, mutta en silti kehitä minkäänlaisia tunteita rumia (="saman tason") naisia kohtaan, vaan ihastun pelkästään niihin perusnätteihin.


      • rupeaisinko juopoks
        gffj6868 kirjoitti:

        Valitettavasti mulla on ihan samanlainen ajattelumalli. Se on niin raastavaa tosiaan kun näät jossain kauniin tytön/naisen ja sitten muistatkin hetken päästä että ihan turha edes yrittä tällä naamalla. Evoluutiota kanssa ihmettelen: olen helvetin ruma, mutta en silti kehitä minkäänlaisia tunteita rumia (="saman tason") naisia kohtaan, vaan ihastun pelkästään niihin perusnätteihin.

        taaplaa tyylillään. En mäkään naisena lämpene tai katsele kaikkia miehiä, jotkut miellyttää enempi ja toiset ei. Itse opin kantapään kautta ett tietyn tyyppisiin miehiin ei kannata edes katsella, ne on niitä "reissumiehiä/pukkeja tunkiolla" jotka osoittavat joka tavalla etteivät he voi sietää rumia ja lihavia naisia lähettyvillään. Eli nyt sitten kaikki vastaanlaiset,sen näköset, miehet ovat mielessäni samanlaisia ja heitä pitää oikeastikin varoa jos ei halua tulla pahasti loukatuksi, muistan vieläkin ne ilkeydet mitä sain yhdessä paikkaa kuulla, ne olivat aika raakaa ja alentavaa kuultavaa. Eipä silti en enää katsele ketään, kun ei se hyödytä tai johda mihinkään. Eli en mäkään niitä tenu-ukkoja huoli vaikka jonkun mielestä olisinkin ulkonäöllisesti heille sopivaa seuraa, kun en ole nätti tai kaunis vaan läski, ruma vanha ämmä, mieluummin olen yksin. Vaan eipähän tuota vielä tiedä, jos vaikka vanhempana rupeaisin ryyppäämään urakalla ja sitä kautta joitten haisevien juoppojen patjaksi päätyisin. Mutt tuskin elän niin vanhaks ja köyhänä ei ole vara ruveta juopoks kun viinakin maksaa.


      • näin..
        gffj6868 kirjoitti:

        Valitettavasti mulla on ihan samanlainen ajattelumalli. Se on niin raastavaa tosiaan kun näät jossain kauniin tytön/naisen ja sitten muistatkin hetken päästä että ihan turha edes yrittä tällä naamalla. Evoluutiota kanssa ihmettelen: olen helvetin ruma, mutta en silti kehitä minkäänlaisia tunteita rumia (="saman tason") naisia kohtaan, vaan ihastun pelkästään niihin perusnätteihin.

        olla komia, mutta on hyvä olla siisti...
        Siisteys, puhtaus tekee "rumastakin" komian.


      • gffj6868
        näin.. kirjoitti:

        olla komia, mutta on hyvä olla siisti...
        Siisteys, puhtaus tekee "rumastakin" komian.

        Paskapuhetta. Valitettavasti muutaman paskan muuttujan eli ruman naaman ja lyhyyden saaneilla se on ihan sama ootko "siisti ja puhdas" vai et, ei se menestys siitä mihinkään muutu.


      • oman tien kulkija

        vaan jossain voi olla joku joka näkee sen kuoren alle.. itse ainakin toivon näin.
        En ole maailman rumin, mutta minussakin on piirteitä joita jotkut kauhistelevat. olen yksin, mutta silti toivon, että joku näkisi sisälleni ja löytäisi sen ihanan rakastavan ihmisen, joka tämän epämääräisen kuoren alla on. :)


      • Yksinäinen myös
        rupeaisinko juopoks kirjoitti:

        taaplaa tyylillään. En mäkään naisena lämpene tai katsele kaikkia miehiä, jotkut miellyttää enempi ja toiset ei. Itse opin kantapään kautta ett tietyn tyyppisiin miehiin ei kannata edes katsella, ne on niitä "reissumiehiä/pukkeja tunkiolla" jotka osoittavat joka tavalla etteivät he voi sietää rumia ja lihavia naisia lähettyvillään. Eli nyt sitten kaikki vastaanlaiset,sen näköset, miehet ovat mielessäni samanlaisia ja heitä pitää oikeastikin varoa jos ei halua tulla pahasti loukatuksi, muistan vieläkin ne ilkeydet mitä sain yhdessä paikkaa kuulla, ne olivat aika raakaa ja alentavaa kuultavaa. Eipä silti en enää katsele ketään, kun ei se hyödytä tai johda mihinkään. Eli en mäkään niitä tenu-ukkoja huoli vaikka jonkun mielestä olisinkin ulkonäöllisesti heille sopivaa seuraa, kun en ole nätti tai kaunis vaan läski, ruma vanha ämmä, mieluummin olen yksin. Vaan eipähän tuota vielä tiedä, jos vaikka vanhempana rupeaisin ryyppäämään urakalla ja sitä kautta joitten haisevien juoppojen patjaksi päätyisin. Mutt tuskin elän niin vanhaks ja köyhänä ei ole vara ruveta juopoks kun viinakin maksaa.

        Juopoksi ei kannata ruveta! Jos juopoksi rupeat, silloin taatusti jäät yksin.



        "Niin on Jumala maailmaa rakastanut että Hän antoi Ainokaisen Poikansa, ettet Sinäkään hukkuisi, vaan Sinulla olisi iankaikkinen elämä. Joh. 3:16

        Vaikka kuinka vihaisitätä tosiasiaa, sitä ei saa mitättömäksi, vaikka kuinka haluaisit raapia sen vihassasi. Halusit sitä tai et, tämä koskee kaikkia. Myöskin Syvin tä ja hartaimmin ajagteleva ateisti toisin haluaisi muuttaa kielteiseksi.

        "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta minä olen voittanut maailman!" Joh. 14:27

        Psalmi 23: 91; Jes. 45:3 "Minä tuon aarteet pimeydestäå. Kalleudet kätköistään. Minä olen Herra, Sinun Jumalasi. Minä tahdon auttaa Sinua mutta Sinun pitää kunnioittamam minua. " Jes. 45:3


      • vanha testamentti
        Yksinäinen myös kirjoitti:

        Juopoksi ei kannata ruveta! Jos juopoksi rupeat, silloin taatusti jäät yksin.



        "Niin on Jumala maailmaa rakastanut että Hän antoi Ainokaisen Poikansa, ettet Sinäkään hukkuisi, vaan Sinulla olisi iankaikkinen elämä. Joh. 3:16

        Vaikka kuinka vihaisitätä tosiasiaa, sitä ei saa mitättömäksi, vaikka kuinka haluaisit raapia sen vihassasi. Halusit sitä tai et, tämä koskee kaikkia. Myöskin Syvin tä ja hartaimmin ajagteleva ateisti toisin haluaisi muuttaa kielteiseksi.

        "Maailmassa teillä on ahdistus, mutta minä olen voittanut maailman!" Joh. 14:27

        Psalmi 23: 91; Jes. 45:3 "Minä tuon aarteet pimeydestäå. Kalleudet kätköistään. Minä olen Herra, Sinun Jumalasi. Minä tahdon auttaa Sinua mutta Sinun pitää kunnioittamam minua. " Jes. 45:3

        ja jumala loi ihmisen sinun kuvakseen!!!!heh.


    • Kkjg_

      No nytpä sinua on pyydetty treffeille, sillä kysyn: Lähdetkö kanssani treffeille? Missä päin muuten asut, ettei jäisi nämä mahdolliset treffit ihan nettitreffailun asteelle.

    • häpeällinen-nuori

      Minäkin häpeän.
      Maailmani meni sekaisin noin kaks kuukautta sitten kun ihastuin (viime kerrasta on aikaa 11 vuotta [olen 21.v])
      Sisälläni painii kaksi voimaa. Häpeä, (joka haluaa kieltää tunteitteni osoittamisen) ja rohkeus/järki joka haluaa että ainakin yritän.

      Olen umpikujassa... Jos en tee mitään niin todennäköisesti kadun sitä lopun ikääni, ja jos lähestynkin ihastukseni kohdetta niin kuolen häpeästä jota tunnen. Häpeän omia tunteitani enkä usko että kelpaisisin kenellekkään tällaisena (lisää syytä hävetä).

      • yks vaa

        Kannattaa uskaltaa lähestyä sitä ihastusta, et kuole häpeään, se on vain tunne! Olet ihan oikeassa että saatat katua katkerasti jos et tee sitä. Ja vaikka saisit pakit niin mitä sitten, ei se tee sinusta yhtään huonompaa ihmistä. Joka tapauksessa voit olla ylpeä itsestäsi, että uskalsit. Ja ennemmin tai myöhemmin, nyt tai muulloin, tulee joku jonka kanssa natsaa! Tsemppiä!


      • sanoppamuuta
        yks vaa kirjoitti:

        Kannattaa uskaltaa lähestyä sitä ihastusta, et kuole häpeään, se on vain tunne! Olet ihan oikeassa että saatat katua katkerasti jos et tee sitä. Ja vaikka saisit pakit niin mitä sitten, ei se tee sinusta yhtään huonompaa ihmistä. Joka tapauksessa voit olla ylpeä itsestäsi, että uskalsit. Ja ennemmin tai myöhemmin, nyt tai muulloin, tulee joku jonka kanssa natsaa! Tsemppiä!

        Huonosti kävi, tunnen itseni vielä huonommaksi kuin ennen. Menin taannoin tutustumaan ihastukseeni, joka sitten piti minua ihan idioottina. Tunsin kyllä hänet mutta en ollut aiemmin tuonut ilmi että tykkään hänestä. Nuorempana en koskaan uskaltanut lähestyä ihastuksiani kun ajattelin ettei kukaan minusta voisi tykätä, vasta nyt aikuisiällä uskalsin ja kaduttaa. Oli aivan valtava kynnys edes lähestyä näin älyttömän ujona ja muutenkin yksinäisenä ja pitkään kamppailin asian kanssa että menenkö, ja näin jälkeenpäin toivon että kunpa en olisi. Tuosta torjunnasta jäi entistä pahempi häpeän tunne, että olen niin kamala että sekin on jo loukkaus jos tykkään jostakin. Ja jos vaikka vielä ihastuisinkin johonkuhun niin en varmasti enää ikinä tuo sitä esille.


    • häpeä suojana

      ole koskaan seurustellut. En ollut ulkoisesti tarpeeksi viehättävän näköinen että joku olisi ollut minusta koskaan kiinnostunut. Häpeän sitä ja itseäni. Mietinkin että miksi yleensä synnyinkään. Totta on sekin että jossain vaiheessa tyhmyyttäni haaveilin että minullekin olisi joku olemassa, joku joka voisi rakastaa näin rumaa ihmistä. Totuus on se ettei sellaista ihmistä ole olemassakaan joka näin rumasta välittäisi. Häpeän noita haaveitani. Onneksi en enää haaveile, tunnen vain suurta häpeää olemassaolostani. En kaipaa enää ketään, ketä kaipaisin, sitä mielikuvitusmiestäkö jota ei ollut koskaan olemassa. Häpeä on toisaalta hyvä tunne, se estää turhat kuvitelmat ja auttaa elämään tätä elämää yksinäni loppuun asti.

    • Kuules...

      olen nuori nainen enkä ole seurustellut tai ollut treffeillä. Olen suudellut useita kertoja mutta ei mitään vakavampaa. Minua ei hävetä seurustelemattomuus ollenkaan, ei sinuakaan kannata. Suuteleminen on ihan mukavaa, vähän hölmön tuntuista kun ei ole tunteita. Siis tunteeni ovat koko sinä aikana olleet yhdessä miehessä, joten tyhjääkin tyhjempää on se läheisyys muiden kanssa ollut. Ainoastaan kerran tapasin erään toisen miehen jonka kanssa oli vahvoja tunteita, mutta hän vain käytti minua. Ei siis seksiä tai mitään, emme edes suudelleet paitsi pienen pusun, mutta käytti läheisyyttäni lohtuna. Taistelua vaati unohtaa hänet, ja vaikka nyt olen yli hänestä niin silti välitän aina vaan siitä toisesta kuitenkin. En halua seurustella ennen kuin löydän jonkun josta välitän niin paljon että unohdan tämän miehen ja hänkin välittää musta takaisin. Menipä siihen sitten viikkoja tai vuosia. Tsemppiä sulle, toivottavasti tämä auttoi yhtään. Koeta ajatella ettei oikeasti kannata hävetä, etpä ole ainakaan itsestäsi tehnyt kiertopalkintoa :)

    • 17

      En ole minäkään ja aika lottovoitto vaadittaisiin jos vielä onnistuisin jonkun löytämään. (ikää siis 26v.)
      En minäkään eikä varmaan pyydetä, olen mies enkä mitään eliittiainesta.
      En minäkään, naista siis. :D
      En minäkään.
      En minäkään.
      Jne.
      Jne.

      Häpeäminen loppuu aikanaan mutta vittuilu ei ikinä.
      Joo en suosittelekaan että alat ruikuttamaan oikeassa elämässä.

      • en minäkään

        mut yksi yö juttu...ja lapsi on.


        ..en ole yksinäinen.


    • dfsgasdfgasdsdfag

      Et varmaan viihdy baareissa etkä muutenkaan käy ulkona?

    • iitres

      Kuulostat niin multa. Olen suudellut, mutta vain baarissa humalassa. Minua on kehuttu, mutta vain baarissa humalassa. Usko meinaa loppua miehen etsimiseen. Missä tahansa liikun, niin katson vain ympärillä olevia miehiä ja mietin, että huomaako kukaan edes mua. En osaa puhua enää miehille normaalisti, vaan alan teeskennellä kiinnostavampaa, milloin musta tulee niin ärsyttävä. Itsetunto ihan nollissa tähän touhuun.

      Häpeän tätä kaikkea. Haluaisin kertoa tästä jollekin läheiselleni myös, mutta miten sen voi kertoa. Ei auta asiaa, kun kaikki kaverit seurustelusuhteessa ja niin onnellisia. Häpeän sitä, että oon kateellinen heille.

      • 19+15

        Paha sanoa huomaako kukaan sinua vai mistä johtuu. Voithan itsekin mennä juttelemaan kiinnostavan näköisille miehille?


    • Oivaltaja90

      En tiedä miksi mutta jotenkin koin tämän keskustelu ketjun aikan sellaisen "AHAA" elämyksen.
      Olen kuin täydellinen kopio ketjun aloittajasta. Olen 21.v ja kaverini ovat seurustelleet useammin ja osa on kihloissakin!
      Enkä kuollaksenikaan uskalla tehdä ihastukselleni tunteitani selväksi. Koska häpeän itseäni.

      Mutta tuli tosiaan tuon "häpeällinen-nuori" kirjoittajan jälkeen vastannut "yks vaan" selainen oivallus että... PERKELE! Kohta mä löydän itseni tästä samasta tilanteesta vanhaikodissa kiikkustuolissa ja harmittaa kun en KOSKAAN EDES YRITTÄNYT! Että nyt tai ei koskaan periaatteella seuraavaan tilanteeseen. Jos tulee pakit niin voin ainakin olla ylpeä itsestäni että edes rohkenin yrittää!!! Voitin pelkoni. Yritä tämä ohje pitää sitten mielessä tosi tilanteessa.

      Mutta jos se kumppanin löytäminen tosiaan on kuin lottovoitto niin lototaan sitten! Pistetään matoa koukkuun ja ainakin yritetään, pakko sieltä on joskus napata. Ja kuten tästä keskustelu palstasta näkyy niin emme ole ongelmamme ja pelkojemme kanssa yksin. Voi olla että jotkut tältä palstalta kohtaavat huomenna tuolla ulkomaailmassa toisensa ja jompi kumpi uskaltaa edes yrittää.
      Itse olen nähnyt niin hurjan näköistä hiihtäjää tuolla seurustelevan (niin ulkonäkö kuin luonne mielessä) että on kyllä kumma jos huonoa itsetuntoa poteva ihminen ei seuraa koskaan elämässään löytäisi jos uskaltaa yrittää.
      Hei tsemppiä kaikille ja yritetään mennä rohkeasti seuraavaan tilanteeseen mukaan ;)

      • Anonyymi

        Jotain netin treffipalstaa kannattaa käyttää hyväkseen. Moni on löytänyt sellaisesta hyvän kumppanin-minäkin. Enkä tarkoita tinderiä vaan jotain, missä voi kunnolla kirjoitella ja tutustua heti syvällisemmin toiseen.


    • ruma vanhapiika

      Joo, tsemppiä teille muille. Mä en enää jaksa turhia kuvitella tai yrittää. En vain ollut tarpeeks nätti ett joku olis musta ollut joskus kiinnostunut. Nyt vanhempana olen jo liian vanha ja kuten sanonta kuuluu:"rumuus sen kun lisääntyy kun ikää tulee lisää", niin on käynyt mun kohdalla. En voi kuin nauraa kun katson itseäni peilistä, miten sitä on ollut joskus niin hölmö ett luuli kelpaavansa edes jollekin :D :D. Onneks edes vanhetessa on tullut järkeä päähän. Enää en katsele ketään, kun tiedän ettei kukaan näin rumaa huoli. Ja eikä musta muut ole olleet kiinnostuneita kuin vanhat juopot(yli 20-30 vuotta mua vanhemmat) parin promillen kännissä, kun baarista ei löytynyt sopivaa muijaa yöksi mukaan ja naisen puutteessa sitten yrittävät näinkin rumaa vongata mukaansa. Mä en niin miehen kipeä ole ett sellaseen retkahtaisin vaikka ruman ei sopisi jonkun mielestä olla nirso vaan pitäis ottaa sen mikä tarjolla on. Muita ei ole tarjolla ollut niin jäänpä sitten mieluummin yksikseni.En vain kelvannut koskaan sellaselle josta itse olin kiinnostunut, joten on pakko jo hyväksyä ett mulle ei ollut ketään oikeasti olemassa ja unohtaa pilvilinnojen rakentelu ja elää todellisuudessa. Muille toivotan parempaa onnea ihmissuhdemarkkinoilla.

    • rukkaset naulaan

      Kiitos, olen jo miettinytkin tekeväni sen, mutt en ihan vielä. Ehkä sitten kun aika on sopivampi.

    • Olga Onnenavain

      Ap, olet hölmö, kun vellot häpeän ja kaipuun tunteissasi. Sinä et tarvitse miestä ollaksesi onnellinen. Sinun kuuluisi hävetä vain sitä ajattelumallia, jossa luulet olevasi arvokas vain, kun todistettavasti kelpaat jollekin kaksilahkeiselle. Miljoonat naiset kiroavat juuri tällä hetkellä sitä päivää, kun haksahtivat omaan "rakkaaseen" narsistiinsa, natsiinsa, juoppoonsa, vaimonhakkaajaansa, kiusaajaansa tai mihin lie vätykseensä. Että kehtaat! Sinun on aika tulla onnelliseksi ja se onnistuu vain ymmärtämällä, että sinä et tarvitse miestä.

      Tämän oivalluksen jälkeen voit ystävystyä itsesi kanssa, muiden kanssa, myös miesten kanssa ja lopulta rakkaus tulee jos on tullakseen, mutta oma seura paras seura :)

      • häpeä "olga"

        Aika törkee vastaus aloittajalle. Olgalla itsellään on asiat hyvin tai hyvin huonosti miesten kans ja tulee neuvomaan toista ett unohda miehet, unohda ett säkin olet tunteva ja toista kaipaava ihminen. Ettäs kehtaat Olga. Ei susta ainakaan ole miksikään terapeutiksi noilla neuvoilla. Sanot ett toisen on parempi olla yksin, miten yksinolija rakkautta saa elämään. Tuskin säkään Olga ihan ilman miestä olet elämääs elänyt vai oletko? Ei sun neuvot neuvoja ole vaan kettuilua rankalla aiheella. Miettisit vähän ennenkuin tuollasia neuvoja kellekään kirjoittelet. Aloittajalle kaikkea hyvää. Usko pois että kelpaat muille ja älä usko kaikenlaisten Olgien kirjoittamiin juttuihin. Jotkut vaan jaksaa kettuilla muille kun itsellä elämä ja rakkausasiat on mallillaan >=(


      • Anonyymi

        Ehkä paras kommentti mitä olen ikinä nähnyt. Kiitos :(


    • ihanokeii

      Sietääkin HÄVETÄ!

      HÄPEÄ!

      HÄPEE!

      *kyykyttää*

      KYYKKYYN!

      YLÖS!

      KYYKKYYN!

      MATELE!

      HÄPEÄ!

    • yksiNainen-85

      Minäkään en ole koskaan seurustellut, suudellut, rakastellut, pitänyt kädestä, jakanut sydäntäni kenenkään miehen kanssa. Minun tuntemukseni voisivat olla sinun tuntemuksiasi tai toiste päin. Haluaisin rakastua, mutta kehen? En edes osaa tulkita sitä onko joku kiinnostunut minusta. En osaa flirttaillakaan.

      • kuori ympärillä

        Et ole ainoa. Mutta mun ei kannata rakastua tai ihastua. Ei näin ruman kannata tuntea mitään ketään miestä kohtaan, koska kukaan mies ei pystyisi tuntemaan mitään näin rumaa naista kohtaan. Ainoat tunteet mitä hän tuntisi mua kohtaan olisivat: välinpitämättömyys, inho ja viha. Mulla ei koskaan ollut mitään mahdollisuuksiakaan löytää ketään ja saada rakkautta tai ystävyyttäkään osakseni. Ei kukaan ruman kanssa halua olla missään tekemisissä.


    • olen hyvä tällaisena

      Ei voi olla totta! En usko että kukaan tänne kirjoittajista on niin ruma - jos ruma ollenkaan - ettei joku ihan asiallinen mies/nainen voisi heistä kiinnostua.

      Nuorille asetetaan aivan järjettömiä paineita. Kenties jotkut koulukaverit on teitä pilkanneet ja siitä on syntynyt virheellinen mielikuva ulkonäöstä.

      Ei tartte olla missinnäköinen mutta yrittäkää kävellä pystypäin eikä hartiat lysyssä. Se tuo ihmiseen ryhtiä ja lisää kiinnostavuutta. Ei kukaan katso jos lyyhistää itseään peitellen nokka nyrpässä.

      Itsestä pitää ajatella kauniisti. "Minä olen hyvä tällaisena kuin olen" Koska se on täydellisen totta! On synti haukkua omaa itseään!

      • kuori........

        Ei mun ole tarvinut itse itseäni haukkua. Kyllä ne muut ovat pitäneet siitä rumaksi haukkumisesta huolen. Aina tulee joku joka sanoo, kun kuvittelee etten itse ole rumuudestani tietoinen, jotain kommentteja vaatteistani ja ulkonäöstä muutenkin. Koulussa kiusattiin monta vuotta, yks nimitteli s.......nan h...ksi, vaikka en meikannut tai pukeutunut paljastaviin vaatteisiin, enkä seurustellut poikien kanssa. Kai hoksasi kuinka arka olin ja sen takia otti silmätikukseen, ei se muita, niitä nättejä tyttöjä haukkunut. Sen jälkeen seuraavassa koulussa olin tyytyväinen kun kukaan ei noteerannut mua mitenkään, olin hiljaa ja sivussa ettei vaan joku toinen rupeais rääkkäämään. Tyttöjen porukoihin en kelvannut kun en ollut nätti, eikä ollut merkkivaatteita, eikä rikasta perhetaustaa. Olin aina ulkopuolinen kouluaikoina. Opin että mun pitää ymmärtää paikkani ja olla niin kuin mua ei olisi olemassakaan, etten ärsyttäisi muita. On mulle sanottu jopa niinkin, kun erehdyin yhdessä paikassa kysymään voinko tulla samaan pöytään istumaan toisten kanssa, että pitääkö TUON tulla pilaamaan tämäkin päivä. Eiköhän noissa ole tarpeeksi syytä miksen kulje pystypäin tässä maailmassa. Se ei kannata, joku vielä luulee mun kuvittelevan liikoja itsestäni ja tulee ottamaan luuloja pois. Hei haloo, mulla ei ole enää mitään kuvitelmia itsestäni, tiedän olevani ruma ja paska ihminen, jonka pitää pysyä poissa parempien tieltä.


    • tuttua

      Älä häpeä, olet yhtä arvokas ihminen siinä missä kuka hyvänsä! Uskalla olla oma itsesi ja kenties huomaatkin joku päivänä, että rinnallasi kulkee joku.. Kulje silmät auki niin kenties huomaat, että joku on kiinnostunut sinustakin!

      • rumarumarumarumaruma

        Kumpa maailma olisikin noin helppo paikka. Todellisuus tuppaa olemaan toisenlainen. Ei se elämä mene noin. Tähän ikään olen jo oppinut ettei yksikään mies voi kiinnostua näin rumasta naisesta kuin mä. Joten en enää kuvittele tai haaveksi joutavia, ei ne mun haaveet koskaan ennenkään mihinkään johtaneet. Mä vain olen liian ruma, että olisin ikinä kellekään kelvannut. Ruman ei koskaan kannata olla liian itsevarma, se vaan ärsyttää suunnattomasti toisia ja he rupeavat näyttämään rumalle paikkaa. Mulla ei vaan ollut mitään arvoa kenenkään mielestä. Olen maassa, enkä enää nouse sieltä. Näin ruman ei kannata edes katsoa miehiin päin, jotkut hemostuvat jo siitäkin, omakohtaisi kokemuksia. Mun ympärillä on muuri jossa lukee: olet liian ruma, et kelpaa kellekään!!


    • ....

      ääh..
      Puolitoista vuotta ensimmäisestä viestistä ja tilanne jatkuu samana... Kaikenlaista viestiä näkyy kertyneen joten kai meitä on monia erilaisista häpeän tunteista kärsiviä..

      Sille joka luuli että ajattelen olevani arvokas vain "... kun todistettavasti kelpaat jollekin kaksilahkeiselle", haluaisin sanoa että arvostan itseäni mm. ammattilaisena ja ihmisenä, enkä siihen tarvitse miestä, mutta haluan jakaa elämäni jonkun toisen kanssa. Yksin oloa olen jo kokeillut tarpeeksi kauan ja todennut että se ei ole mun juttu. Oma seura ei riitä kenellekään pidemmän päälle eikä ystävät voi korvata puolisoa, varsinkin kun kaikilla heillä on jo omat miehet ja perheet. Haluan löytää jonkun jonka kanssa voin perustaa kodin ja ehkä oman perheen. Tiedän että tässä maailmassa on paljon naisia jotka ovat toivoneet samaa ja päätyneet sitten tyrannisoivien miesten orjiksi, mutta ei se estä minua haaveilemasta.

      On kauheaa aina kun jotakuta haukutaan ja pilkataan ja saadaan siten heidän itsetuntonsa alas. Minua ei ole koskaan oikeastaan pilkattu ulkonäköni takia ainakaan päin naamaa, mutta toisaalta eipä ole kukaan kehunutkaan. Jos humalainen mies tulee vonkaamaan naisporukan kaikilta jäseniltä mutta sinä olet ainoa jota takelteleva mies ei lähesty, niin kyllä siinä vetää jo omat johtopäätökset. Tai kun kaikki ystäväsi ovat vakaissa parisuhteissa ja lähes tulkoon naimisissa mutta itse mietit milloin saat ensisuudelmasi.

      Se että nauretaan ja pilkataan päin naamaa on varmasti kamalaa (ja silloin pitäisi tarkistaa millaisissa porukoissa liikkuu), mutta sekin jos aina jää huomiotta vie itsetunnon erittäin tehokkaasti. Tämä kulttuurikin on mielestäni osasyyllinen. Miksi kehuja on niin vaikea antaa ja miksi pitää olla niin umpirehellinen? Eikö voisi joskus antaa toiselle kehuja vaikkei toisen ulkonäkö mitenkään erikoinen olekaan??? Itse yritän ainakin kerran viikossa kehua jonkun ystäväni vaatetta/hiuksia/ulkonäköä tms. koska tiedän miten ihanalta se kuulostaa. Itse en sellaisia kehuja tunnu kuitenkaan saavan. Viimeksikin kun tapasimme pienessä kaveriporukassa, kehuttiin muiden ulkonäköä (koruja yms)., mutta mitään kehua en itse saanut kuin "onpa erikoinen kuvio tuossa paidassa". Tämä taitaa olla erittäin naisellinen ongelma, mutta miten paljon se pienikin kehu piristäisi päivää! Niinpä kaikki tämän lukijat kehuvat seuraavan ystävän/sukulaisen ulkonäköä ja piristävät siten heidän päiväänsä!

      Asioita on niin helppo analysoida koneen ääressä anonyymisti, mutta miten kaikki ne opit ja oivallukset saisi toteutettua todellisessa elämässä, kun häpeän ja torjunnan pelko jylläävät suonissa niin että korvissa kohisee?

    • en ymmärrä

      Kaipaatko lopulta vain kehuja (kenties sääliä), mutta kun joku sanoo, että olet arvokas omana itsenäsikin, myös yksin se ei riitä. Itse alussa valitit, että et koskaa ole... ja sitten arvosteltet sitä, että joku yrittää lohduttaa, että kenties rinnallasi joku päivä joku onkin sinä tyrmäät toisen ajatuksen, sillä itsehän puhuit vain toisesta sukupuolesta ei kukaan ole epäillytkään ettekö ammatillisesti osaaja...

    • puhdaspulmunen

      Mä oon 13 vee tyttö, enkä koskaa seurustellu enkä ees suudellu :O enkä ees oo mikään nurkka nörtti hiiri.

    • tyuytuytu

      taitaa nää kaikki ketjun eukot olla jotain v*tun puistattavia suohirviöitä

      niin rumia ettei niitä voi kukaan rakastaa

      tai niin sekaisin, ettei niitä kukaan kestä

      hajotkaa kurjuuteenne

      • mitä sitten???!!!!

        Olet oikeassa. Mä muistutan tosiaan jotain suohirviötä, mutta haittaaks se.


      • mijaniitta
        mitä sitten???!!!! kirjoitti:

        Olet oikeassa. Mä muistutan tosiaan jotain suohirviötä, mutta haittaaks se.

        ei mua ainakaan...


    • jk

      vai niin

    • Maisemanvaihdosta

      Muuttakaa ulkomaille, jonnekin missä ihmiset suhtautuvat toisiinsa eri tavalla. Suomi ei ole ulkonäöstään epävarmoille mikään ihanteellinen maa, sen olen huomannut.

    • a1234@
      • "olen ruma...."

        Mä aina muutan tuon laulun sanoja, tyyliin ett "olet ruma..... et kelpaa kellekään.... puoltakaan mun suruista et tahdo tietää" Mä oikeasti en ikinä kelvannut kellekään, ei siihen joku diipadaapa laulu piristä mieltä ollenkaan. Toinen laulu, jonka sanoja mielessäni muutan on Veikko Lavin laulu "jokainen ihminen on laulun arvoinen". Mulla se vääntyy tyyliin, ett " jokainen ihminen on paskan arvoinen, jokainen paska ei ole tärkeä, jokainen paska elää elämän jonka kohtalo on hälle määräävä.." Mä olen oppinut elämään realistisessa maailmassa, jossa munlaiselle rumilukselle ei kukaan anna armoa, eikä arvoa. Mä olen muitten silmissä aina se ruma paska, josta ei tarvi välittää minkää vertaa, koska eihän rumalla ihmisellä ole tunteita.


      • mijaniitta
        "olen ruma...." kirjoitti:

        Mä aina muutan tuon laulun sanoja, tyyliin ett "olet ruma..... et kelpaa kellekään.... puoltakaan mun suruista et tahdo tietää" Mä oikeasti en ikinä kelvannut kellekään, ei siihen joku diipadaapa laulu piristä mieltä ollenkaan. Toinen laulu, jonka sanoja mielessäni muutan on Veikko Lavin laulu "jokainen ihminen on laulun arvoinen". Mulla se vääntyy tyyliin, ett " jokainen ihminen on paskan arvoinen, jokainen paska ei ole tärkeä, jokainen paska elää elämän jonka kohtalo on hälle määräävä.." Mä olen oppinut elämään realistisessa maailmassa, jossa munlaiselle rumilukselle ei kukaan anna armoa, eikä arvoa. Mä olen muitten silmissä aina se ruma paska, josta ei tarvi välittää minkää vertaa, koska eihän rumalla ihmisellä ole tunteita.

        Minusta tämä häpeä keskustelu on kovin negattiivissävytteistä. Itse olin ties millainen, vähän epäsiisti ja lihava, mutta kävin keväisin ja syksyisin bongaamass lintuja, ja bongasin todella lintuja, sillä nainen on aina nainen miesporukassa, jos naisia on vähän, siellä olin kuin kuningatar. Nyt olen iäkäs lyyli,: aloin polttamaan 28- vuotiaana, ja todellakin ekat kunnon kännit 17 vuotta sitten, Mieheni tapasin joskus anno domini, mutta hän piti minusta heti: olen lyhyt, ja silloin paksu, mutta en ollut ruma, vaikken käyttänyt meikkejä. En vieläkään, koska olen allerginen. Mutta mitä sitten? Ei liian aikaisin kanata aloittaa mitään seksuaalista kanssakäymistä. Ensimmäistet orgasmini olivat sinisiä 20-vuotiaana, mutta oman mieheni tapasin 26-vuotta sitten. Ei nuorena tarvitse olla liian kokenut- nyt häpeä sitä että näinkin iäkäs nainen tulee tosi nuorekkaaksi, kun on ihastunut 5 vuotta nuorempaan mieheen. Ja jos hänellä on teatteripiireissä on ollut ainakin 100 naista, ja se ei tee hänestä tosi miestä, mutta sen huomaa, että hän vetää puoleensa naisia kuin imupaperi kärpäsiä.
        Olemme hyviä ystäviä, ja on jopa ryypännyt mieheni kanssa, mutta tällä miehellä ovat asiat kaiken puolin sotkussa, mutta silti sellainen älyllinen ja taiteellinen akateeminen juoppo kelpaa kyllä joka naiselle. Olen sen huomannut, sillä tämä ihminen ei pysty sitoutumaan, vai kuitenkin kunnon naisethan rakastuvat renttuihin!!!!


    • godismyhope

      Moi!
      Minultakin kesti aika lailla vuosia tulla ennen kuin löysin sitte tän nykyisen poikaystäväni. Ennen häntä en tosiaan ollut edes pussannut ketään tai seurustellut yms.
      Itsekin itkin usein iltani uneen ennen häntä, halusin niin kovasti ystävän ja rakkautta.
      Eräänäpäivänä kuitenkin päätin, että turha miun on tässä pahassa olossa kieriä! Päätin olla ihan rauhassa, onnellinen vapaudestani. Aloin harrastaa kaikkee kivaa ja matkustella (sain ite päättää matkakohteet, ja mitä siellä tein!)
      Parin kuukauden päästä sattumalta törmäsin sitten tähän komistukseen. Nyt olemm olleet vuoden yhdessä, eikä häntä yhtään haitannut kokemattomuuteni :)
      Muista aina: toivoa on! vaikka olisit 50 v etkä ikinä kokenut suurta rakkautta, se on aina mahdollista! :D

      • höpsistä

        Ei ole mahdollista. Jos ei ennen 50 ikävuotta ole ikinä kokenut rakkautta tai saanut rakkautta osakseen, niin tuskin jatkossakaan tulee sitä kokemaan. Itse olen noin 50v. ja eipä ole kukaan mies ollut musta millään tavalla kiinnostunut ja veikkaanpa ettei jatkossakaan moista ihmettä tule tapahtumaan. Se on kohtaloon merkitty ennakkoon, saako ihminen rakkautta elämäänsä vai ei. Omalla kohdallani sitä ei elämääni tullut ja se siitä. Tuskin olen ainoa vanhapiika tässä maassa ja maailmassa. Ei kaikille anneta kaikkia, ei edes rakkautta.


    • rumamies

      Minä olen vaan liian ruma että joku nainen kiinostuis minusta edes kaverina.

    • freeeom

      mielestäni olet voiton puolella!see no evil hear no evil?kaikkea hyvää!

    • 159847856

      Olen kiva, mutta ruma mies. Ei riitä pariutumessa muut avut ellet sitten ole miljonääri. Olen käynyt baareissakin lukemattomia kertoja eikä sieltä ole mitään jäänyt käteen. Samanlaisen asenteen olen ottanut että ollaan yksin sitten, peiliin vilkaisu riittää todisteeksi kyllä. Toisaalta alkanut miettiä kehtaako enää mihinkään mennäkään pilaamaan muiden ilmapiiriä...

    • beyourself1

      Kaikki on asenteesta kiinni, IHAN TOSI! Jos luulette ettei kukaan teistä voisi ikinä välittää niin luultavasti niin myös käy. Tutustukaa itteenne, löytäkää hyvät puolenne ja tehkää niistä valttinne. Pää pystyyn ja ulos maailmaan siitä, ei oo mitään menetettävää !

      • näin on tehtävä

        Mulle on käynyt niin pariin otteeseen. Kerran eräässä tanssipaikassa noin oman ikänen mies tuli hakemaan mua tanssimaan, mutta nähtyään mun kasvoni, perääntyi, puisteli päätään ja sanoi, että oli luullut mua takaapäin nähtynä paremman näköseksi. Eräällä toisella kerralla kävi niin, että oman ikänen tyyppi tuli hakemaan mua tanssimaan, kun suostuin ja olimme menossa tanssilattialle päin, niin kuulin miten sen tyypin kaverit nauroivat pöydässään. Se tyyppi sanoi mulle, että oli lyönyt vetoa että kehtaako tulla hakemaan mun näköistä naista tanssimaan ja jätti mut siihen tanssilattian viereen yksin seisomaan. Nuo kerrat ainakin osoittivat mulle ettei kukaan näin rumasta voi kiinnostua. Ja onhan mulle naurettu aikoinaan koulussakin ulkonäössä olleen virheen takia ja puhevian takia. Vielä aikuisenakin on työpaikalla joutunut naurun aiheeksi sen vikani takia. Ja on sanottu moneen kertaa että olen ruma ja luontaantyöntävän näkönen. Kun tarpeeksi kauan hoetaan tiettyjä totuuksia ulkonäöstä, niin totta kai ne todeksi uskoo. Jos joku olis musta ollut jossain vaiheessa kiinnostunut, niin kai hän olis sen osoittanut jollain tavalla. Eipä ole tuollaista ihmettä kohdalle sattunut. Minussa ei vaan ollut mitään hyvää tai kaunista tai edes nättiäkään asiaa. Minusta ei voi kukaan välittää millään tavalla, se on iän myötä opittu totuus. Ulkonäköni takia en edes kelvannut ystäväksi kellekään, miksi muuten mut olis pistetty syrjään heti kun toinen on saanut ulkoisesti parempia tuttavia, joiden kanssa kehtaa käydäkin jossain ihmisten ilmoilla. Parempi kun tällänen typerä, sotanorsun kokonen ja näkönen rumilus pysyttelee vaan kotonaan poissa pilaamasta toisten päivää pelkällä läsnäolollaan. Jos kuvittelen muuta, niin vilkaisu peiliin palauttaa taas maanpinnalle, ei kukaan rumaa ämmää halua katsella tai olla sellasen kanssa missään tekemissäkään. Ainoa hyvä teko on se, että päätän päiväni ja päästän maailman tälläsestä paskasta, ehkä maailma muuttuu sitten joillekin paremmaksi paikaksi elää, kun on yks paha ihminen poissa kuvioista lopullisesti.


    • Nainen012

      "Miksi aloittaja tuntee ettei kelpaa kenellekään?"

      Ei se kuule tunteesta kiinni ole. Jos mieille ei kelpaa niin eipä siinä mikään auta vaikka olisi kuinka itserakas. Tämä on totta ainakin minulle. Monien sinkkuvuosien jälkeen itsetunto laski ja nyt ajattelen että olen ällöttävä. jos meikkaa, ja näytän "jotenkin siedettävämmältä" niin heti miehen edessä alkaa hävettämään, en uskalla aukaista suuta koska häpeän puhetapaani ja kaikkea ja tekisi mieli luikkia pakoon. Pahalta näyttää, tuskinpa enää koskaan uskallan mennä miehen eteen.

    • tillei

      rumuus on MYÖS tunne. Itse vaikeasti masentuneena koin itseni kaikinpuolin rumana, rujona, epänaisellisena.

      Nyt masennuksesta toipuneena tajuan, etten ole edelleenkään ns kaunotar, mutta itseinho on väistynyt. Ihan kiinnostuneens suorastaan katselen peilistä, että jahas, tältäkö sitten näytänkin. Nuorena oli vaihe, jolloin pidin itseäni ehkä suhteettoman nättinäkin (kärsin anoreksiasta ja pakonomainen hoikkuus vaikutti ulkonäkökeskeisyyteen). Nyt en ole niin hoikka mutta tunnen itseni terveeksi, olen vihdoin melko sinut itseni ja peilikuvani kanssa.

      Ehkä pointtini on se, että rumuudentuntoja on monenlaisia ja todellakin, asenteella on hirveän iso merkitys siinä, miten käyttäydyt, olet, suhteudut muihin ja olet kontaktissa. Masentunut ja häpeävä ihminen sulkeutuu ja välttelee katsetta. Hän työntää kaikki pois luotaan.

      En sano että kaikki täällä olisivat (vain) masentuneita. Harvassa on kuitenkin sellainen ulkonäkö jolle ei voi tehdä yhtään mitään. Ja tähän liittyy myös se henkinen kunto. Hyvinvoivan näköinen ihminen vetää muita puoleensa. Nää kaikki kietoutuu niin toisiinsa..

      • ............

        Se vasta muita ärsyttääkin, jos heidän mielestään ruma henkilö yrittää pitää huolta itsestään, laittautuu, pukeutuu vähän paremmin. Se on kuin punaista vaatetta heilutettais heidän silmien edessä ja silloin heille tulee tarve osoittaa joka tavalla sille nk.rumalle paikka ja tekevät selväksi ettei ruman kannata nähdä turhan takia vaivaa olemattoman ulkonäkönsä takia. Mullekin vittuiltiin enempi silloin kun yritin laittautua eli vähän meikkasin ja pukeuduin paremmin. Parikin entistä tuttavaa oli sitä mieltä ett olen heidän mielestään luontaantyöntävän näköinen ja tulihan sitä sellastakin viestiä, ett mikä sä kuvittelet olevasi ja joskus joku katsoi vähän sen tyylisesti, ett kyllä tajus mitä ajatteli musta ja mun ulkonäöstä eli katse oli sellainen ett mikä vittu luulet olevas. Sen on muuten kumma kuinka jotkut luulevat ettei ruma tiedä olevansa ruma vaan heidän täytyy se asia sanoa jopa päin naamaa. Ehkä heidän mielestään ruman pitäis mennä nurkan taakse lopettamaan itsensä, että heille tulis hyvä olo, tuskin sillä sanomisella muutakaan tarkoitusta on. Just kaikenlaisten sanomisten ja tekojenkin jälkeen lopetin laittautumisen, koska en halua enempää ärsyttää toisia ihmisiä. Joitakin ärsyttää sekin, jos ruma katselee heihin päin, sen takia olen ruvennut välttelemään katsekontaktia toisiin ihmisiin varsinkin miehiin. Jos sua jatkuvasti huomautellaan rumasta ulkonäöstä, niin totta helvetissä masennut ja rupeat välttelemään toisia ja häpeät omaa ulkonäköäsi. Ei mun tarvi työntää ketään pois, koska aina mut on jätetty porukoiden ulkopuolelle jo pikkupennusta asti. Muutamat tuttavat kehuivat mulle hienompia ystäviään, heidän ulkonäköään ja aina ne tuttavat menivät niiden hienompien ystävien kanssa iltaa viettämään mieluummin kuin mun kanssa, peruivat mun kanssa sovitun menon, kun tarjolla oli laadukkaamman näköistä seuraa. Joten ei tarvi ihmetellä miksi masennuin, kun aina pistettiin syrjään parempien tieltä. Nykyään en enää välitä, viimeinenkin tuttava heivas mut syrjään, kun sai omalle tasolleen sopivaa seuras. Hänkin kehui uusien ystävien ulkonäköä mulle, joten tuostakin voi päätellä etten ollut sellasta seuraa jonka kanssa kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea. Nyt ei sitten ole ensimmäistäkään ystävää, entiset ystävät opettivat mulle, etten kelpaa kellekään edes ystäväksi ruman ulkonäköni takia. Joten pakko se on yksin pärjätä, kun ei kelpaa muiden seuraan. Kaipa tähän yksinäisyyteen tottuu kun on pakko, ei tee edes mielikään lähestyä toisia ihmisiä, kun aina muistaa olevansa liian ruma. Välillä miettii, ett minkä takia munlaisen rumiluksen on pitänyt edes syntyä, kun en mihinkään kelpas ruman kuoreni takia. Luojalla on ollut huumorintajua mut luodessaan, tämmönen elävä vitsi, muiden naurunkohde.


    • Näin se meni

      Itse en ole ainakaan kovin ruma mutta henkisesti täysin lukossa ryhtyäkseni seurustelemaan kenenkään kanssa. Ikääkin on jo kertynyt sen verran, että kynnys aloittaa nousee koko ajan korkeammaksi. Toisaalta olen jo oppinut elämään itsekseni, joten olisinkin varmaan melko rasittava ja itsekeskeinen parisuhteessa.

      • Niin se aika meni

        Mäkin koen olevani liian vanha kuvittelemaan enää, että joku voisi minusta kiinnostua. Ei musta ennenkään kukaan kiinnostunut, niin tuskin jatkossakaan. Eli mun ei edes kannata tuhlata aikaani joutavaan haaveiltuun. Melkein viiskymppinen nainen ei kiinnosta miehiä enää vaan he etsivät niitä nuorempia, kauniimpia, täydellisiä naisia. Mun aika on jo mennyt ohi, jos rehellisiä ollaan, niin mun aikaa ei koskaan edes tullutkaan. Mä en vaan kelvannut miehille tämän liian ruman kuoreni takia.


    • igo8yg8gu

      Seurustelemattomuuden syynä saattaa olla myös se, että on jollakin tavalla vaikeuksissa. esim. joutunut rikoksen uhriksi, rikollisten käsiin tai esim. taloudellisesti hyväksikäytetyksi. Tuollaisessa tilanteessa oleva ei ymmärrettävästi halua tutustua lähemmin uusiin ihmisiin, jotta heille ei tulisi hankaluuksia.

    • suohirviö1

      Tuo sana suohirviö oi mainio. Juuri semmoinen olen. Yksin. Erona moneen muuhun, tiedän mille rakkaus tuntuu. Siitä on jo kauan. Ihana tunne oli.
      Miten me yksin jääneet voidaan helpottaa oloamme ja eri syistä johtuvaa häpeäämme? Monet asiat voi tehdä yksinkin. Kivaa se ei ole, mutta ei mahdotonta. TV, netti, koti, eäimet, kirjat. Uusin mulla on radio. Kuunetelen sitä usein.

    • kauhean-ruma

      Kyllähän se naisen ainoa asia mitä miehet naista etsiessä katsovat on ulkonäkö. Jos ei ole nyt kaunotar niin ainakin pitää olla tavallinenkaan, kyllä tavallisenkin näköinen saa aina miehen, mutta jos on ruma ja miesmäisen näköinen ei todellakaan ole mahdollisuuksia yhtenekään mieheen, vaikka luonne olisi kuinka mahtava tahansa ei sillä ole mitään merkitystä. Pahinta on silti, että meille joillekin rumillekin on annettu silti halut yhtä lailla kuin kauniillekin. Eri asia jos ruma ei edes tusntisi mitään seksuaalisia haluja se olisi helpompaa, mutta ilmeisesti se on jokin rangaistus meille ehkä jostain entisestä elämästä, tiedä sitä, mutta oikein se ei silti ole, että rumat naiset joutuvat kärsimään ilman omaa syytään. Tarkoitan rumuudella sitten ihan sellaista syntymä rumuutta ei itse aiheutettua.

    • YH-Isä36

      En ole aikoihin seurustellut. Olen YH-isä. Viimeksi lähestyessäni naista taisin puhua pelkillä konsonanteilla. Niin ne sosiaaliset taidot häviää kun ei ole omaa elämää..

    • Fucckyouu

      Ehkei e kannaa....

    • HaaveetTodeksi23

      Nyt lopetat haaveilen ja ryhdyt toimeen. Netti on sinulle hyvä väline tutustua uusiin ihmisiin. Laadi itsestäsi kunnon profiili, niin siitä se lähtee.

      Vastauksia saat aivan varmasti. Antaisin muutaman hyvän neuvon. Tutustu mieheen kunnolla ajan kanssa. Jos mies osoittautuu hyväksi tyypiksi ja hänellä on samanlaiset toiveet ja arvot kuin sinulla, niin sitten vasta sänkyyn. Jos haluat todellakin suhteen, niin älä mene sänkyyn liian pian.. ja se tarkoittaa nyt vähintään kahden viikon tutustumista. Ja mitä kauemmin pidättäydytte, niin sitä parempi. Seksille ei pidä antautua väärien ihmisten kanssa. Siinä vain satutat itseäsi.

      Kyllä täältä suomen maastakin löytyy kaiken ikäisiä ihmisiä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Rohkeasti vaan tuumasta toimeen!

    • Anonyymi

      En tiedä olisitko sen onnellisempi sitten jossain huonossa suhteessa..Toinen ihminen arvostelisi ja määräilisi sinua ja itsetuntosi olisi nollassa..Enpä siis tiedä..Luulet siis kuusta kpivuksi jos kuvittelet että seurustelusuhde tuo vain onnen elämään joillekin se ei tosiaan tuo sitä..Minullakin ainoa jonkinlainen pitkähkö suhteeni toi hyvin paljon tuskaa ja raastavuutta elämään.seurustelukumppani kun oli aika usein ilkeä ja lähti jonnekin toiselle paikkakunnalle kotiinsa ilman minua vaikka oli sovittu että.mwnnään yhdessä yms yms..Eli suudella voit joskus kun korona hilliintyy niin jotakuta suurin piirtein tuntematonta,sellaisenahan tuntemattomana se toinen kuitenkin pysyy aina vaikka olisit monta kymmentä vuotta yhdessä jonkun kanssa niin kyllä hän voi tehdä.katoamistemoun esim tai muuta yllättävää yhtä äkkiä että eipä muuta varmaan maailmassa ole kuin jonkun näköinen muutos!..Jos ei ole muka rakkaus suhdetta niin kukaan ei myöskään voi repiä henkisesti sitä sydäntäsi rinnastasi eli ei voi sinua särkemällä haavoittaa ;ajattelepa sitä toisesta puolesta asiaa!..

    • Anonyymi

      En ole itsekään koskaan seurustellut. Olen varsin introvertti ja teini-iässä olin myös äärimmäisen ihmisarka. En juuri liikkunut sisältä ulos. Eipä silti, en tykkää liikkua edelleenkään kovin paljon.
      Kyllä tietenkin se kaipuu kumppanista on ollut olemassa. Toisaalta olen pärjännyt ja viihtynyt yksinkin ja harrastukset olleet sen mukaisia. Ystäviä ja kavereitakaan ei juurikaan ole, en ole osannut solmia niitäkään ihmissuhteita. Liika sosiaalisuus toki alkaisi myöskin väsyttää. Silti toki se yksinäisyys ja kumppanin kaipuu on ajoittain todella vahvaa. Mielessään toivoo, että potentiaalinen vastakumppani olisi hieman samantyylinen.
      Itse olen mies ja 40 vuotta.

    • Anonyymi

      Mitä sulle kuuluu nykyisin? Onko löytynyt viereen ketään?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe