jumala hylkäsi minut

Vihaa jumala

jumala on hylännyt minut, en tiedä miksi.
Ei rakastanut..ei kuunnellut.
Tämän jälkeen päätin alkaa paholaisen kanssa tekemisiin.
Aina kun ajattelen paholaista tai yritän ottaa yhteyttä,
tunnen hyvää oloa.
Kun ajattelen jumalaa tunnen surua, tulee huono ahdistava olo.
Sitten kun otan yhteyttä paholaiseen tunnen turvallisen olon,
mitä enemmän otan yhteyttä sitä enemmän tulee olo että hän välittää minusta
paljon.

76

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttkk

      Ihmiset tekeväniin paljon pahaa. Ja katastrofeissa on niin monta monta pelastettavaa!
      Jumala on luottanut sinuun ja toivonut, että olisi aikuinen uskossa, ettet lankeaisi lapsellisesti turvautumaan johonkuhun toiseen kuin Jumalaan Jeesuksessa. Joku läheinen ihminenkin on parempi paholaista, eli voisit käydä jonkun uskovan luona esimerkiski kahveilla useammin! Uskovien seurassa on helpompaa, jos käy säännöllisesti kokouksissa.

    • Rauhan Ruhtinas !

      Jeesus Kristus sinun nimesi kautta minä pyydän, että tämä ihminen, joka on kirjoittanut tuon kirjoituksen tänne, että hän saisi vapautuksen näistä paholaisen kahleista ja sen vaikutus piiristä, jos tämä ihminen itse näin haluaa !

      Jeesus Kristus auttaa meitä jokaista ihmistä, jos me Häneen uskomme, ja olemme kestävät uskossamme, niin me pääsemme Taivasten Valtakuntaan, jossa ei enään ole mitään kärsimystä mitä täällä nykyisessä meillä kyllä paljon riittää !

      Jeesus Kristus on meidän ihmisten ja Raamatun Jumalan välimies, että Hänen kauttaan meillä on pääsy Isä Jumalan luo, että meidän kaikkien, jotka haluamme päästä Taivasten Valtakuntaan, niin meidän on uskottava Jeesukseen Kristukseen, sillä Hän on tie, totuus ja elämä !

      Te kaikki ihmiset, jotka otatte paholaiseen yhteyttä olette suuressa vaarassa joutua kadotukseen, jonne paholainenkin joutuu, että teillä on niin kauan aikaa tehdä kääntymys elämässänne, kun te täällä vielä elätte, että Raamatussa näin meille kaikille kerrotaan !

      Raamattu on sellainen Pyhä kirja jota kannattaa ryhtyä lukemaan, että Jeesus itse siellä meille jokaiselle puhuu evankeliumeissa uuden testamentin puolella, että sieltä me saamme tietoa, että mitään muuta kirjaa ei ole maan päällle annettu.

      • wlämme 2000-luvulla

        Joku ihminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muunkin hömpötuksen vain on keksinyt.
        Tulkaa järkiinne, hyvät ihmiset.
        Yliluoonnollisia asioita ei ole olemassa.


      • seuraukset !
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        Joku ihminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muunkin hömpötuksen vain on keksinyt.
        Tulkaa järkiinne, hyvät ihmiset.
        Yliluoonnollisia asioita ei ole olemassa.

        Jos et herää koko elämäsi aikana uskomaan Jeesukseen Kristukseen, niin silloin joudut kadotukseen, että näin kertoo Raamattu.

        Meille on annettu vapaatahto uskoa mihin hyvänsä, mutta ei ole olemassa kuin yksi totuus, ja muut ovat valhetta.
        Joku kertoo samaa vaikka 3000-luvulla, että olemmehan jo näin pitkällä ja pitkälle kehittyneet, että kuka nyt enää moiseen uskoo, että tätä samaa jankuttaen menee moni haluamattaan kadotukseen !


      • wlämme 2000-luvulla
        seuraukset ! kirjoitti:

        Jos et herää koko elämäsi aikana uskomaan Jeesukseen Kristukseen, niin silloin joudut kadotukseen, että näin kertoo Raamattu.

        Meille on annettu vapaatahto uskoa mihin hyvänsä, mutta ei ole olemassa kuin yksi totuus, ja muut ovat valhetta.
        Joku kertoo samaa vaikka 3000-luvulla, että olemmehan jo näin pitkällä ja pitkälle kehittyneet, että kuka nyt enää moiseen uskoo, että tätä samaa jankuttaen menee moni haluamattaan kadotukseen !

        Mistäs ihminen on kuullut, että kadotukseen joutuu?
        Itse jumalaltako?
        Ettei vain olisi joku hieman vähä älyisempi ollut asialla.
        Ja raamattu?-jumalako sen on kirjoittanut?-niinkö?
        Kun kuolemme, multaan sitä joutuu, eikä mihinkään taivaseen/kadotukseen.
        Yksinkertaista.Tajunta vain sammuu.
        =paina digiboxisi on/off virtanäppäintä ja se sammuu...tässäpä pähkinä purtavaksi...jos ei muuten halkea


      • wlämme 2000-luvulla
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        Mistäs ihminen on kuullut, että kadotukseen joutuu?
        Itse jumalaltako?
        Ettei vain olisi joku hieman vähä älyisempi ollut asialla.
        Ja raamattu?-jumalako sen on kirjoittanut?-niinkö?
        Kun kuolemme, multaan sitä joutuu, eikä mihinkään taivaseen/kadotukseen.
        Yksinkertaista.Tajunta vain sammuu.
        =paina digiboxisi on/off virtanäppäintä ja se sammuu...tässäpä pähkinä purtavaksi...jos ei muuten halkea

        "Jos et herää koko elämäsi aikana uskomaan Jeesukseen Kristukseen, niin silloin joudut kadotukseen, että näin kertoo Raamattu.

        Meille on annettu vapaatahto uskoa mihin hyvänsä, mutta ei ole olemassa kuin yksi totuus, ja muut ovat valhetta.
        Joku kertoo samaa vaikka 3000-luvulla, että olemmehan jo näin pitkällä ja pitkälle kehittyneet, että kuka nyt enää moiseen uskoo, että tätä samaa jankuttaen menee moni haluamattaan kadotukseen ! "

        No maailmassa on tuhansia uskontoja, jotka väittävät tuota samaa-"yksi totuus" tämä uskonto on "ainoa oikea"


      • tutkittava !
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        "Jos et herää koko elämäsi aikana uskomaan Jeesukseen Kristukseen, niin silloin joudut kadotukseen, että näin kertoo Raamattu.

        Meille on annettu vapaatahto uskoa mihin hyvänsä, mutta ei ole olemassa kuin yksi totuus, ja muut ovat valhetta.
        Joku kertoo samaa vaikka 3000-luvulla, että olemmehan jo näin pitkällä ja pitkälle kehittyneet, että kuka nyt enää moiseen uskoo, että tätä samaa jankuttaen menee moni haluamattaan kadotukseen ! "

        No maailmassa on tuhansia uskontoja, jotka väittävät tuota samaa-"yksi totuus" tämä uskonto on "ainoa oikea"

        Niin, tämä nykyajan sukupolvi on menetetty suurimmalta osalta sen takia, että olette rauhassa saaneet elää television kanssa, ja kaiken muun mitä radio suoltaa, että nämä noista tulevat asiat ovat teidät ottaneet haltuunsa, että te ette enää osaa kaivata Raamatun Jumalan yhteyttä, että meillä ihmisillä on Luoja, joka meitä rakastaa, ja tahtoo, että mekin rakastaisimme Häntä takaisin, mutta on käynyt näin, kun tekniikka on kehittynyt liikaa, että ei osata enää elää sen kanssa Raamatun Jumalan tahdon mukaista elämää, että on tullut turmio, joka aina on seurausta synnissä elämisestä, että teidän nuorten onkin ihan itse herättävä näkemään, että mitä täällä tapahtuu, että minne te annatte itsenne joutua, että nämä asiat ovat todellisia mitä Raamattu kertoo, että niitä ei ihmisten uskottomuus muuta olemattomiksi asioiksi, että Jeesus Kristus on kaikkein tärkeintä löytää tässä elämässä, että sen kun löytää, niin silloin löytää elämän, että Hän itse sanoo olevansa tie, totuus ja elämä.


      • kakskolme
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        Joku ihminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muunkin hömpötuksen vain on keksinyt.
        Tulkaa järkiinne, hyvät ihmiset.
        Yliluoonnollisia asioita ei ole olemassa.

        mietis ny vähä. miten voit todistaa ettei jumalaa ole? miten taas voit todistaa että jumala on? no se n autuuden saavuttaa vain uskolla. usko on lahja johon pitää pyrkiä. sinä kiellät jumalan ja yliluonnollisen (mikään ei muuten ole yliluonnollista) koska jos hyväksyisit jumalan, joutuisit huomaamaan sen tosiasian että teoillasi on jokin vastuu ja olet vastuussa jumalalle ja joudut anomaan jumalalta armahdusta. se, etä sanot, että jumalaa ei ole, on itsessään todiste siitä että se on. esim. mieti taivaan tähtiä, aurongonlaskua, maailmankaikkeuden ihmeellisyyttä ja suuruutta ja äärettömyyttä. ei voi sanoa muuta kuin että sen on luonut jumala, joka on kaiken alku, kuolematon, ainainen ja aluton ja loputon


      • kakskolme
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        Joku ihminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muunkin hömpötuksen vain on keksinyt.
        Tulkaa järkiinne, hyvät ihmiset.
        Yliluoonnollisia asioita ei ole olemassa.

        sinun sisäinen minäsi tuntee syvällä jossain typerien itsepetostesi ja valheellisten uskottelujen takana että jumala on olemassa ja että sinä olet jumalallista alkuperää oleva sielu, et kehosi, sillä sinun minätunne ei varmasti johdu mistään aivokuoren pinnan hermosoluista, eli tästä sekä maailmankaikkeuden synnyssä (olkoon se nyt alkuräjähdys tai mikä...) voi päätellä että täytyyy olla jokin kaikkein korkein ja ihmisen kehittymättömällä aistijärjestelmällä ja aivokapasiteetilla ulottumaton ja käsittämättömän suuri jumala. sillä ei synnynnäisesti kuurolle voi selittää mitä kuuleminen on ja ei koira opi laskemaan matematiikkaa aivoillaan. nuo vertauskuvat ovat todisteita siitä, että ihminen järjellään ja tieteellä ei voi todistaaa jumalaa olemattomaksi eikä myös jumalaa olevaksi, joten rukoillaanpa vaikka vaan että ssaat jumalalta uskon häneen lahjaksi. "autuaita ne, jotka uskovat näkemättä"


      • kakskolmone
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        Mistäs ihminen on kuullut, että kadotukseen joutuu?
        Itse jumalaltako?
        Ettei vain olisi joku hieman vähä älyisempi ollut asialla.
        Ja raamattu?-jumalako sen on kirjoittanut?-niinkö?
        Kun kuolemme, multaan sitä joutuu, eikä mihinkään taivaseen/kadotukseen.
        Yksinkertaista.Tajunta vain sammuu.
        =paina digiboxisi on/off virtanäppäintä ja se sammuu...tässäpä pähkinä purtavaksi...jos ei muuten halkea

        ihminen on voinut hyvinkin "kuulla" kaikenlaista jumalalta, koska on tyhmää ajatella että jumala puhuu ääni energialla ja vieläpä ihmisen omaa äidinkieltä suoraan tämän päähän. jumalan puhe pitää vain kokea ja ymmärtää. näin on varmasti syntynyt osa raamatun tekstistä. eikä kadotus tarkoita mihinkään helvetin liekkeihin joutumista ja siellä kivun tuntemista, se on vain sanoinkuvallinen kadotus, jossa ihminen tuntee tustaa. liekeissä palaminenkin on suurempi helpotus kuin kadotukseen joutuminen sen oikeassa merkityksessä, sillä kivun yli voi päästä henkisesti, vaikka se erittäin vaikeaa ja melkeinpä turhaa onkin. niin siis aineellinen, materiaalinen kehosi joutuu multaan, et sinä, sielusi, minätunteesi.mistäs ketusta sinä sitten olet tullut, siis minätunteesi ja sielusi. luuletko etä se alkaa yhtäkkiä ja loppuu yhhtäkkiä eikä ole koskaan enää mitään? ja se että ei ole enää mitään on väärä ajatus mitä sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen, sillä mitä on "ei ole enää mitään. kaikki vaan sammuu."


      • Tuputtamista
        wlämme 2000-luvulla kirjoitti:

        Joku ihminen sen raamatun,jumalan,jeesuksen ja muunkin hömpötuksen vain on keksinyt.
        Tulkaa järkiinne, hyvät ihmiset.
        Yliluoonnollisia asioita ei ole olemassa.

        Mitä uskontoa sinä julistat kun tahdot meidät noin kiivaasti käännyttää.
        Ei se tuputtamalla onnistu keneltäkään.


    • 316

      ...hylkäsi, sinä vain taisit kääntää selkäsi Hälle.

    • hep0nen

      Hämmentävä viesti. Ei paholaisesta voi mitään turvaa saada, sillä se on ihmisen pettäjä. Paholaisen kanssa ei voi tehdä mitään kauppoja, sillä se vie kaiken. Jos paholaiselle antautuu, menettää jotain itsestään. Sokaistuu siksi aikaa kun aarteita kärrätään selän takana muualle.
      Ihme homma, kuka voi vihata Jumalaa? Olisiko jotain muita asioita tiellä? Ehkä viha onkin jostain muualta peräisin? Joskus käy niin että ihminen rakentaa mielessään kuvan Jumalasta, ja sehän ei voi olla todellinen tai oikea, ihmisen tekoa kun on. Sitten ihminen pettyy Jumalaan kun kuva alkaa murentua. Samoin käy joskus ihmisten kesken. Sitä rakastuu sellaiseen mitä ei ole olemassa. Tuosta kuvasta on sitten vaikea päästä eroon, vaikka tietäisikin ettei se ole todellinen. Voi tuntua ettei Jumala vastaa eikä välitä.
      Yritä etsiä vielä. Sinnikkyys palkitaan tässäkin. Olen omista epäuskon soista läpi tarponut, eikä se helppoa ole, mutta yritä vielä. Ja vielä sittenkin.

    • ****

      suuta halkaiset:)

      • tämän asian kanssa

        huoh...voi teitä uskovaisia...Mistäte luulette tietävänne, onko jumalaa tai jotain hölynpölyä olemassa!
        Itse yliukkoko on näyttäytynyt?
        Taidatte olla kuolemanpelkoisia pelkureita, kun uskoon turvaatte.Eläisitte tämän elämän täysillä, sillä toista ei tule.
        TV, eikä tekniikka liity mitenkään kun minä nääs osaan ajatella omilla aivoilla, enkä usko siihen aivopesuun, mitä teille ja muille syötetään.


      • minävaan123
        tämän asian kanssa kirjoitti:

        huoh...voi teitä uskovaisia...Mistäte luulette tietävänne, onko jumalaa tai jotain hölynpölyä olemassa!
        Itse yliukkoko on näyttäytynyt?
        Taidatte olla kuolemanpelkoisia pelkureita, kun uskoon turvaatte.Eläisitte tämän elämän täysillä, sillä toista ei tule.
        TV, eikä tekniikka liity mitenkään kun minä nääs osaan ajatella omilla aivoilla, enkä usko siihen aivopesuun, mitä teille ja muille syötetään.

        Menetin uskoni joskus. Itse TOIVON että Jumala johon lapsena uskoin olisi olemassa ja näyttäsisi ihmisille totuuden.
        Mielipiteeni:
        Anna ihmisten uskoa Jumalaan jos haluavat. Ei se sinulle kuullu. Mielummin voisit auttaa heitä antamalla mielipiteesi asioista .
        Kyllä mä tiedän että Jumala ymmärtää sua vaikka et uskoisikaan häneen. Hyvät teot auttavat ihmisiä elämässä eteenpäin, vaikka ei uskoisikaan Jumalaan. Voi sitä syvällä sisimässän uskoa, sillä teot ne kertovat enemmän uskosta.
        Itse luen välillä raamattua ja huomaan monta kohtaa mitkä pitävät paikkansa ja auttavat elämässäni eteenpäin antaen hyvän olon. Jeesusta en pidä Jumalana.


    • minävaan123

      Kyllä Jumala kuuli sinua, mutta sinä et kuullut Jumalaa.
      Paholainen välittää sinusta ja on yhteydessä sinuun, antaa turvallisen olon yms., mutta puukottaa myöhemmin selkään ja pistää sinut kunnolla kärsimään. Helvettiin jokainen joutuu tekojensa mukaan, mutta ei ikuisesti.
      Ei Jumala ole sinua hyljännyt vaan sinä hylkäsit hänet. Jumala on ympärilläsi kaikkissa pienissä ja suurissa asioissa, vaikka et uskoisikaan häneen.
      Itse en pidä Jeesusta jumalana vaan Jumalan sanana eli Jumalan poikana, joka on tärkeä uskossani.

      • Ellette usko

        joka MINÄ OLEN te hukutte synteihinne, Raamattu antaa ymmärtää että Jeesus on Jumala.


      • minävain123
        Ellette usko kirjoitti:

        joka MINÄ OLEN te hukutte synteihinne, Raamattu antaa ymmärtää että Jeesus on Jumala.

        Ensimmäinen käsky kymmenestä on kaikkein tärkein, joten Jeesus ei ole Jumala.


    • lady_87

      aivan. mulle kävi samalla lailla. paholainen rulettaa!!

    • minävaan123

      Millä tavalla paholainen auttaa sinua? Viilteletkö itseäsi, haukutko muita ihmisiä, puhutko selän takana, juotko, käytät huumeita, hakkaat ihmisiä, huorailet, petät kummappaniasi vai? Itsetuhoon? Vihaatko itseäsi vai maailmaa?
      Minulle tuli hyvä olo kun turvauduin huonoihin asioihin, mutta myöhemmin kaikki kostautuu ja katumus voi olla todella suuri, kun huomaa miten asiat oikesti ovat.
      Mä näen paljon pahuutta maailmassa ja vain todella vähän hyvää, mutta hyvyys vie voiton, kun onnenkyyneleet virtaavat poskillani.
      Rakastan todella paljon miestäni ja läheisiäni.

    • Älä heitä toivoa

      Jumala, Korkeampi tietoisuus, Allah, Brahma, Suuri absoluutti, Ikuinen viisaus. Antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoille. 'Pahoille' siksi että he joku päivä sen valon loisteen huomaisivat. Eihän Jumala ketään hylkää eikä ketään toisaalta luokseen kerjää. (Hyvällä on aikaa odottaa että ihmiset viisastuisivat) Ihmisellä on vapaa tahto valita . Tehdä positiivisia ja rakentavia tekoja ja uskoa siihen että ne kantavat hedelmää. Kun pistää hyvän kiertämään se on maailman rakentamista yhdessä luovien voimien kanssa, silloin saa yleensä aina myönteistä ja palkitsevaa palautetta kun sen aika tulee. Tai sitten tehdä negatiivisia tekoja jotka kumpuavat katkeruudesta, vihasta ja muista tunteista jotka saavat alkunsa siitä ettei ihminen ole oppinut ymmärttämään vielä itseään eikä omia tunnetilojaan. Vanha suomalainen sanalasku sanoo että metsä vastaa kun sinne huudetaan. Jos laulat kauniisti kaiku vastaa kauniisti jos karjut rumasti saat myös sitä takaisin mitä liikkeelle pistät. Itse olemme vapaan valintamme kautta oman tulevaisuutemme luojia ja niitämme omat kylvömme. Omista valinnoistamme sitten riippuu niitämmekö kukkaketoa vai rikkaruohoja. Kaikilla meillä on huonot päivämme eikä elämä aina mene niinkuin sen pitäisi. Kaikkein tärkeintä on jokaisen 'kaatumisen' jälkeen nousta ylös ja jatkaa matkaa eteenpäin ja mielummin vielä yläviistoon. Eräs 'vanha viisaus sanoo että kaikkein suurin 'synti' on se että ihminen lakkaa yrittämästä. Epätoivoon ei pidä pudota vaan on sitkeästi yritettävä ylöspäin kehityksen tikapuita. Jokainen myönteinen teko lisää 'kolikoita' laariin jonne joku päivä on ihan vahingossa saattanut kertyä 'miljoona' omaisuus. Hyvä lisääntyy hyvästä paha lisääntyy pahasta. Oma valintamme on haluammeko elää (tietoisuuden) valossa vai (tietämättömyyden) pimeydessä. Tsemppiä ja ajattele omilla aivoillasi positiivisesti ja näe ne pienet hyvät asiat joita ympärilläsi tapahtuu. Kiinnitä niihin huomiosi. Älä tuijota varjoasi vaan katso eteenpäin kohti valoa niin näet myös minne astut.

      • Usko ei ole

        tunne . vaan se on ojentautumista sen mukaan mikä ei näy.
        Ojentaudu Jumalan Sanan mukaan, niin Jumala kuulee sinua.


        Autuas se, joka uskoo, vaikka ei näe..(eikä aina tunne) !


    • halajaa yhteyteensä

      kun ihminen parannuksessa kääntyy Jumalan puoleen Jeesuksen nimessä. Tietysti tämän maailman ruhtinas ja Paha tahtoo estää ihmisiä kokemasta Jumalan vanhurskautta ja iloa ja rauhaa, sillä vihaa valkeutta ja totuutta. Mutta ihminen joka etsii Jumalan valtakuntaa Jeesuksessa ja lähestyy Jumalaa saa armon ja totuuden ja pelastuksen valtakunnassaan, kun anoo elävää vettä ja Raamatun kirjoituksien kautta haluaa oppia tuntemaan Jumalan tahtoa ja valtakuntaa. Sen jälkeen tulee varoa, ettei lankea pois Jumalan armosta tekemällä tai sanomalla sopimattomia Jumalan pyhänä ja puhdistettuna lapsena, sillä jälleen Paha käy uudestisyntyneen Pyhästä Hengestä ympärillä ja pyrkii tekemään Hengen hedelmän tuottamisen ihmisen osalta hedelmättömäksi, mutta Herra ei hylkää eikä jätä, kunhan vain ihminen itse tahtoo tehdä Jumalan opetuksen ja tahdon mukaan eli välttää haureutta lihassa ja mielellään myös sielullisesti olemalla uskollinen Jumalan ja Jeesuksen opille, mikä ei ole raskasta vaan antaa ihmiselle levon ja rauhan ja yltäkylläisen Elämän Pyhässä Hengessä. Anokaa elävää vettä ja puhdistukaa ja pyhittykää.

      • Pakstori

        Jumala rakastaa jokaista luotuaan ihmistä =>
        Polittikot rahastavat jokaista kansalaistaan.

        Kumman palveluksessa haluat olla? Älä ainoastaan pelkää tunteita, äläkä pistä niitä paremmuusjärjestykseen, kyllä Jumala antaa sinulle JUURI SEN tunteen, minkä kykenet kestämään: JOS SE ON SURU, ole kunnioitettu - itse RISTIJÄTKÄ!
        Mutta älä usko saatanan yrirystä vaihtaa tunnettaisi ujoon iloon, ellei se ole sinun sielusi, saatana tahtoisi tehdä sielusi tunteesta vain läjän koodia, mitä se sitten onkin....
        Ja jos mielestäsi tunnet SILLOIN itseään Perkelettä kun tunnet jotain Ylpeyttä hokiessasi mantrojasi, se on totta, mm. Hitler oli lähellä olla itse Perkele ylhäisyydessään syntymäaikansakin puolesta, mutta Herttakurkomme Mannerheim senkin voitti ja skoolasi...


    • L.E

      Jumala antakoon anteeksi sinulle. Jos kirjoitelmasi pitää paikkansa, uskon ettet ole antanut tarpeeksi Jumalalle. Piditkö Jumala sydämessäsi huuhaana, jonka takia et sydämmeltäsi uskonut? Mielestäni on typerää, heikkoa ja täysin hulluutta vaihtaa uskonsa paholaiseen! Mitä voitat? Joudut helvettiin kärsimään? Yritä, kunnioita Jumalaa, niin hän kunnioittaa sinua.

      • pälpätin

        Älä syyllistä aina sitä heikointa astiaa kuten ihmistä.


    • mikko222222

      Minä koin puoli vuotta sitten vahvan uskoon tulemisen ja Jumala uudisti minut täysin ja antoi minulle armolahjoja. Koin myös yliluonnollisia asioita - Herralle mikään ei ole mahdotonta.
      Minusta piti tulla opettaja, pastori Jumalan tahdon mukaan. Mutta hän myös koetteli minua paljon. Hän pyysi luottamaan ja uhmaamaan kuolemaa. Hän sanoi: kuolemaa ei ole. Mutta en luottanut. Pelkäsin. Valitsin pelon tien ja hylkäsin näin Herran. Samalla paholainen tuli sydämeeni.
      Paholainen ei yritä millään tavoin auttaa minua. Oloni on kertakaikkisen tyhjä ja kylmä, tunteeton, en pysty enää tuntemaan rakkautta, en surua. En pysty nauttimaan mistään. Olen sisältä täysin kuollut. Olen miettinyt itsemurhaa, olen 25 vuotias enkä mitä teen elämälläni.
      Olen aina ollut - vaikka itse sanonkin - jokseenkin hyvä ihminen, en koskaan tahtonut kellekään pahaa vaikka olenkin tehnyt elämässäni myös virheitä. Mietin onko tämä reilua. Mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän, mutta en voi muuta kuin alistua Jumalan minulle antamaan tuomioon.
      Sanon teille, luottakaa Jumalaan.

      Kirveet on tuotu puiden juurille. Se puu joka ei kanna hyvää hedelmää hakataan pois.

      • jumala on ihmisen mielikuvituksen tuote, joka syntyi ihmisten tarpeesta selittää ympärillään tapahtuvia asioita, kuten kuolemaa, ja sitä mistä ihmiset tulevat. kaikki tuo taivas-helvetti höpinäkin juontaa juurensa ihmisten kuoleman pelkoon ja lopulta kaikesta tuosta roskasta kertyi kunnon p***akasa. lopulta joku valopää sai ideakseen, että maanpäällinen elämä kuuluisi kuluttaa "kärsimyksen" sun muun semmoisen kanssa että pääsee taivaaseen.

        herätkää nyt ihan oikeasti, tehkää itsellenne palvelus ja lukekaapa kerran Richard Dawkinsin kirjat


      • mikko22222222

      • mikko2222222
        mikko22222222 kirjoitti:

        aloitin blogin aiheeseen liittyen. Ehkä löydän kohtalotovereita, vertaistuki voisi olla paikallaan.

        http://jumalanselantakana.wordpress.com

        Jumala on tosi. On olemassa muutakin tietoa ja tietoisuutta kuin mitä maalaisjärjellä pystyy käsittämään. Niin hullua kuin se onkin. Todellinen uskoontulo on kokonaisvaltainen kokemus, ei pelkästään sitä, että uskoo johonkin yliluonnolliseen. Ei missään sanota, että elämä kuuluisi kuluttaa kärsimyksen kanssa. Minä kärsin enkä ole pääsemässä taivaaseen. Minä kärsin koska tiedän Jumalan olevan olemassa ja olen luopunut luottamuksesta Jumalaan. Ne Dawkinsin kirjat voit työntää syvälle ties minne.


      • mikko2222222 kirjoitti:

        Jumala on tosi. On olemassa muutakin tietoa ja tietoisuutta kuin mitä maalaisjärjellä pystyy käsittämään. Niin hullua kuin se onkin. Todellinen uskoontulo on kokonaisvaltainen kokemus, ei pelkästään sitä, että uskoo johonkin yliluonnolliseen. Ei missään sanota, että elämä kuuluisi kuluttaa kärsimyksen kanssa. Minä kärsin enkä ole pääsemässä taivaaseen. Minä kärsin koska tiedän Jumalan olevan olemassa ja olen luopunut luottamuksesta Jumalaan. Ne Dawkinsin kirjat voit työntää syvälle ties minne.

        "Jumala on tosi. On olemassa muutakin tietoa ja tietoisuutta kuin mitä maalaisjärjellä pystyy käsittämään. Niin hullua kuin se onkin."

        eiköhän opiskelulla kumminkin saa varmempaa tieto ja tietoisuutta kuin maalaisjärjellä? vai meinasit että ilman koulutusta pystyt ymmärtämään evoluutiota? ei ole semmoista maalaisjunttia tullut vielä vastaan.

        "Todellinen uskoontulo on kokonaisvaltainen kokemus, ei pelkästään sitä, että uskoo johonkin yliluonnolliseen."

        jäit kenties auton alle ja täräytit pääs konepeltiin, niin että läksi viimeinenkin järjenhiven pois pääkopasta?

        "Ei missään sanota, että elämä kuuluisi kuluttaa kärsimyksen kanssa. Minä kärsin enkä ole pääsemässä taivaaseen. Minä kärsin koska tiedän Jumalan olevan olemassa ja olen luopunut luottamuksesta Jumalaan."

        no silti kulutat elämääsi "kärsimykseen", joten eiköhän siitä pikku satukirjasta löydy jostain kohtaa semmoinenkin ohje

        "Ne Dawkinsin kirjat voit työntää syvälle ties minne. "

        joo sopii, pistän ne kirjat siihen kohtaa kirjahyllyä, missä raamattu oli 5v sitten ennenkuin lämmitin sillä saunani


      • 2222222
        sonax kirjoitti:

        "Jumala on tosi. On olemassa muutakin tietoa ja tietoisuutta kuin mitä maalaisjärjellä pystyy käsittämään. Niin hullua kuin se onkin."

        eiköhän opiskelulla kumminkin saa varmempaa tieto ja tietoisuutta kuin maalaisjärjellä? vai meinasit että ilman koulutusta pystyt ymmärtämään evoluutiota? ei ole semmoista maalaisjunttia tullut vielä vastaan.

        "Todellinen uskoontulo on kokonaisvaltainen kokemus, ei pelkästään sitä, että uskoo johonkin yliluonnolliseen."

        jäit kenties auton alle ja täräytit pääs konepeltiin, niin että läksi viimeinenkin järjenhiven pois pääkopasta?

        "Ei missään sanota, että elämä kuuluisi kuluttaa kärsimyksen kanssa. Minä kärsin enkä ole pääsemässä taivaaseen. Minä kärsin koska tiedän Jumalan olevan olemassa ja olen luopunut luottamuksesta Jumalaan."

        no silti kulutat elämääsi "kärsimykseen", joten eiköhän siitä pikku satukirjasta löydy jostain kohtaa semmoinenkin ohje

        "Ne Dawkinsin kirjat voit työntää syvälle ties minne. "

        joo sopii, pistän ne kirjat siihen kohtaa kirjahyllyä, missä raamattu oli 5v sitten ennenkuin lämmitin sillä saunani

        ihminen ymmärtää ja tietää vain sen minkä tietää ja ymmärtää. Parhaankin opettajan oppilaana sinusta tulee vain yhtä viisas kuin opettajasi. Sitä tarkoitin kun sanoin, että on myös muuta tietoisuutta. Ihmisen täytyy vain havahtua siihen.

        Enkä minä nyt niin tyhmä ole, että ehdoin tahdoin kärsisin, vaikka kuinka kärsisin niin ei se minua pelasta. Nauttisin elämästä, mutta elävän Jumalan hylänneenä en siihen pysty. Minut on jo tuomittu ennen kuin maallinen vaellukseni on päättynyt. Ja se on kurja kohtalo.

        Toivotan sulle kuitenkin kaikkea hyvää, ja anteeksi hyökkäävyyteni. Dawkinsin kirjat ovat varmasti hyviä, itse pidän tietokirjallisuudesta myös, mutta mikään jumala hän ei ole, pidä se mielessä.


      • 2222222 kirjoitti:

        ihminen ymmärtää ja tietää vain sen minkä tietää ja ymmärtää. Parhaankin opettajan oppilaana sinusta tulee vain yhtä viisas kuin opettajasi. Sitä tarkoitin kun sanoin, että on myös muuta tietoisuutta. Ihmisen täytyy vain havahtua siihen.

        Enkä minä nyt niin tyhmä ole, että ehdoin tahdoin kärsisin, vaikka kuinka kärsisin niin ei se minua pelasta. Nauttisin elämästä, mutta elävän Jumalan hylänneenä en siihen pysty. Minut on jo tuomittu ennen kuin maallinen vaellukseni on päättynyt. Ja se on kurja kohtalo.

        Toivotan sulle kuitenkin kaikkea hyvää, ja anteeksi hyökkäävyyteni. Dawkinsin kirjat ovat varmasti hyviä, itse pidän tietokirjallisuudesta myös, mutta mikään jumala hän ei ole, pidä se mielessä.

        "ihminen ymmärtää ja tietää vain sen minkä tietää ja ymmärtää."


        kyllähän myös joskus "tiedettiin" että maa on lätty, aurinko kiertää maata, ja ties mitä muuta mielenvikaista. tuolloin ihmiset eivät millään olisi tajunneet mitään suhteellisuusteoriasta tai mistään sen tapaisestakaan. mutta ihmiset ja tiede ovat kehittyneet siitä päivästä lähtien, kehittyvät tänäkin päivänä ja tulevat myös tulevaisuudessa kehittymään.

        " Parhaankin opettajan oppilaana sinusta tulee vain yhtä viisas kuin opettajasi. "

        hmm...tuosta olen jo aika lailla eri mieltä. kukas opetti einsteinille suhteellisuusteorian ja kukas opetti darwinille evoluutiosta ja luonnonvalinnasta? ehkä myös hekin ovat käyneet koulun penkillä vai oletko eri mieltä? opettajat opettavat minkä osaavat, opettavat oppilaalleen tietonsa, joiden pohjalta hän voi saada tiedon ja taidon tehdä kokeen jossa paljastuukin jotain uutta ja mullistavaa.


        "Nauttisin elämästä, mutta elävän Jumalan hylänneenä en siihen pysty"

        sulla joku kuollu jumala kans:D?


        "Minut on jo tuomittu ennen kuin maallinen vaellukseni on päättynyt. Ja se on kurja kohtalo."

        hmm? no mitäs väliä jos sut on jo tuomittu, siitä vaan nauttii elämästäs, eikös sun kohdalta ois järkevää ettei koko ajan ois elämä kurjaa?


        "Toivotan sulle kuitenkin kaikkea hyvää, ja anteeksi hyökkäävyyteni. Dawkinsin kirjat ovat varmasti hyviä, itse pidän tietokirjallisuudesta myös, mutta mikään jumala hän ei ole, pidä se mielessä. "

        ei se mitään. ja kyllä ne Dawkinsin kirjat ovat hyviä, kannattaa lukea ne ja parit muut kirjat kuten lajien synty, ja vasta sitten tehdä johtopäätökset kumpaan uskoo? voitko arvostella kirjan jo ennen kuin olet edes koskenut siihen? ja missäs vaiheessa mä oon väittäny dawkinsia mun jumalaksi:D? oon ateisti ja dawkins on yksi mun idoleista, ei sen enempää


      • rloiu

        Nyt menee aivan mielenhäiriön puolelle. Ei Jumala uskottele, eikä pelottele kuolemalla tai käske tekemään mitään luonnotonta tai väärää.


      • uttetuapav

        Vanhana alkoholistina ja Jumalalta raittiuden saaneena, voin sanoa Jumalalle ei ole mikään mahdotonta.Vaikeimmistakin tunnevammoista Hän meidät pesee poikansa veren voimalla puhtaaksi. Seurakunnissa saattaa olla valheellisia valhe siskoja ja valhe veljiä älä heistä välitä poistu kohteliaasti heidän valheellisesta seurakunnasta. Olen menneisyydestä vapautettu uskovainen ja kiitollinen Jeesukselle ja Jumalalle sekä pyhälle hengelle.


      • Tahdotko jutella? Mulle kävi niin et uskoontulon jälkeen lähdin tekemään enemmän syntiä kun ikinä ennen ja tilani on niin outo nykyään.. en tunne mitään.
        Jos tahdot niin Laita viestiä [email protected]


    • Yksi syy on jumala käyttä myös paholasta kosko se on juoksukoira sen työt ovat rajallisia,se on voitettu se on häviäjä.
      Se on tällä hetkellä kouluttaja opit antamaan arvon sille jolle se kuuluu.

      • Hyöpao

        Ei ole aivan totta, että paholainen olisi häviäjä ainoastaan.
        Paholainen on voittanut itse luomansa Demonit puolelleen ja PEDON ja väärän profeetan. Kyllä Hänelläkin on voittoja ja ihmisten keskuudessakin, älkää antako väärää todistusta edes puolustaja-paholaisesta, mutta tokihan se tykkää siitä, jos pelaatte sen pussiin herjaamalla Paholaisen osan vallineita.

        Kyse on aivan kuin PELISTÄ, toisinaan tulee voittoja toisinaan tappioita, eikä kukaan OLENTO LIHOINEEN ole vain absoluuttinen voittaja, siitä olen varma.

        Mutta kaikki palvelee vain olemassaolon syvää arvoitusta, ja vaikka Helvetissä joutuukin Kärsimään se johtuu siitä että olivat vielä vauvoja Jumalan tuntemuksessaan.


      • Olivat vauvoja ? Eikös vauvat voi sit kasvaa täyteen kristuksen tuntemiseen vai mitä jos pysyy "vauvana" vuodet


    • Lälläri.

      Ihmiset ovat jokseenkin aina ajatelleet että sitä mitä ei näe eikä kuule eikä tunne, ei ole olemassa...mitä järkeä :)

      • Aukino

        Jeps, edes radioaaltoja emme näe, ennenkuin koneemme NE meille paljastavat. Samoin on laita ajattelua ohjaavien enkelivoimien, emme me tiedä, miksi ajattelemme sitä mitä kulloinkin ajattelemme, ne asiat ovat TAIVAAN hallussa, ja joku sen vuoksi uskoo HOROSKOOPPEIHIN niin pirusti.


    • 8+16

      Ehkä siksi tunnet pahaa olo kun ajattelet Jumalaa, koska Raamatun Jahve on siirretty rangaistusplaneetalle oppimaan käytöstapoja. Jahve kidutti kansaa ja sai maksaa siitä. Hänen pahaa sanaansa löytyy Vanhasta Testamentista. Jeesus antoi Jahvelle potkut, kun sanoi: "mene pois Saatana".

      Jahve oli epäonnistunut Israelin Jumala. Kiivas ja kiukkuinen.

      Rakkaudellisia olentoja on kyllä, Kun rakastat niin olet itse sellainen. Rakkaus on oikea Jumala. Kun rakastat niin ilmennät oikeaa Jumalaa, joka on kaikkialla.

      • Aukino

        Ei ollut aivan kyse siitä. Jos Jahve on ollut tuollainen, se johtuu siitä, että joutui samaistumaan SEN AJAN ihmisiin. Nykyään on lemmiskelyä niin paljon enemmän, ettemme enää ymmärrä Wanhaa Testamenttia.


    • Jumala on hyljännyt

      Paholaisen, koska oli lähes jumal´olento.

      Mutta ihmiset Herra Jeesus tahtoo parantaa ja pelastaa. Sinun kannattaa rakkaudesta omaa sieluasi kohtaan lähestyä Jumalaa ja vastustaa Pahaa, sillä vihaa sieluasi ja tahtoo ihmiset kadotukseen ja kärsimykseen vaikka tekeytyykin vanhurskauden palvelijaksi.

      Kaikilla ihmisillä on tämä sama koetus joko hyvän Jumalan puoleen tai Pahan eksytykseen. Pyritään tuntemaan Jumala Jeesuksen nimessä anoen ja pyhiä kirjoituksia Raamatusta lukien, ja muistetaan että jokaiselle hyvää anovalle Jumala Jeesuksen nimessä antaa hyvää ilman epäilystä, mutta Paha pyrkii uskonkin sammuttamaan epäuskoksi. Kaikki teemme erehdyksiä eikä ole helppo erottaa mitkä ihmisistä ja mitkä Jumalasta, mutta totuus on Jumalasta ja valheet Perkeleestä, samoin rakkaus Jumalasta ja viha Pahasta, samoin usko(llisuus) Jumalasta ja epäusko (tottelemattomuus) Pahasta.

      Jumala ei luovuta eikä hylkää eikä jätä sitä joka tykönsä tahtoo ja tulee ja suitsevaista kynttiläsydäntä ei Herra sammuta, turvataan Jumalan armoon ja rakkauteen ja Herra on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti, amen.

    • evankeliumi9854

      Asennekysymys: Päässäsi on tieto joka käskee sinua turvautumaan saatanaan.Toimit pääsi mukaan, ja tunnet hyvää oloa, koska olet "noudattanut" pääsi käskyjä. (Käskyt olet itse johtopäätöksiesi kanssa päähäsi,ajatuksiisi tunkenut). Jumala EI HYLKÄÄ! Olet kuules ihan itse Jumalan hylännyt! Jumala rakastaa sinua edelleen, ja toivoo parastasi. Sitä voi olla hankalaa uskoa, koska jokin juttu voi olla parantumisesi tiellä, (jokin tavallinen asia esim.käytöksesi tai ajatusmaailmasi). Siekkari yrittää varsinkin uskovaisia houkutella ansaan, juuri tuollaisilla asioilla. Ala lukea raamattua, Jumalan sanaa, niin opit hänestä. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄÄNNY POIS USKOSTA!

    • Ailomp

      Paholainen on tämän maailman ruhtinas, hänellä on paljon sielullisiakin voimia takanaan. Mutta Raamattu kertoo, että paholainen joutuu kannattajineen Helvetiin. PAKENE ennenkuin on liian myöhäistä!

    • Pakstori

      Olet voinut joutua vain Portto-Kirkon hampaisiin...
      Älä usko ainoastaan pastorien oppia, vaan anna Jumalan Paljastaa totuus myös Paholaisesta. Sinun oma paholaisesi puolustaa sinua muiden valhejumalia vastaan. Tee oma maailmankuva, tee oma Jumala, anna Jumalan paljastaa sinulle oma itsensä ja hylkää paholainen kun kyllästyt hekumointiinsa.
      Kyllä paholainen varsinkin hylkäämisen kestää, se ei ole sen tunteen suhteen pikkulapsi, vaan nauttii siitäkin ylpeästi.

      • Pakstori

        Jeesus antaa sinulle Rauhan, kun sitä häneltä pyydät, eikä SE ole pieni tunne, vaikka suruksikin jotkut sitä luulevat, kun tunnenimeämisensä ei ole vielä niin tarkka.

        Suomessa on monta Rauhamammaa, joiden kuollut tunne pitää jokaisen uskossa Kristukseen, jos emme sitten kavereihimme ELÄVÄMMIN tiedä uskoa. Miksi vain 2000-vuotta vanhoja jorinoita jatkuvasti jankkaisimme, vaikka niistä voi paljon oppia sitä, miten meidän tulee suhtautua läminnäisiimme.

        Jeesuksen tappoi hänen saama LIIAN SUURI MAINE KUOLEMASTAAN, ja hänet nostaa kuolleista se, että ihmiset hänet unohtavat. Silloin Jeesus sai palata sinne Taivaaseen mistä tulikin, maanpäällä HÄNTÄ EI OTETTU VASTAAN HYVIN!


      • Aukino
        Pakstori kirjoitti:

        Jeesus antaa sinulle Rauhan, kun sitä häneltä pyydät, eikä SE ole pieni tunne, vaikka suruksikin jotkut sitä luulevat, kun tunnenimeämisensä ei ole vielä niin tarkka.

        Suomessa on monta Rauhamammaa, joiden kuollut tunne pitää jokaisen uskossa Kristukseen, jos emme sitten kavereihimme ELÄVÄMMIN tiedä uskoa. Miksi vain 2000-vuotta vanhoja jorinoita jatkuvasti jankkaisimme, vaikka niistä voi paljon oppia sitä, miten meidän tulee suhtautua läminnäisiimme.

        Jeesuksen tappoi hänen saama LIIAN SUURI MAINE KUOLEMASTAAN, ja hänet nostaa kuolleista se, että ihmiset hänet unohtavat. Silloin Jeesus sai palata sinne Taivaaseen mistä tulikin, maanpäällä HÄNTÄ EI OTETTU VASTAAN HYVIN!

        Itsestäni: Minut koulumaailmassa on otettu vastaan KOHTUULLISEN hyvin, ja lukion aikaan jopa YLISTÄVÄSTI, paljastui myöhemmin lähes petokseksi, koska samat suoritteeni eivät enää sitten kelvanneetkaan muualla, vaan niitä lähinnä hävettiin, koska eivät mahdollista biologista lisääntymistä.

        Suomi on maailman parhaita paikkoja, jos haluaa elää rauhassa ja sovussa, mutta jos ihmisellä on kilpailuun tarvetta, sitä ei ymmärretä suomessa vieläkään kovin hyvin.


    • Paksotri

      Ei Jumalan korkeudessa ole eriarvoista ottaa paholaiseen tai hyväläiseen yhteyttä, molemmille TEOILLE on aikansa, jotta ihminen niistä oppisi, ja oppisi elämään HERJAAMATTA Jumalaa TEOILLAAN, sanoista ei niin väliä:-()

      (Älkää rakastako sanoin ja puheessa, on kenties Raamatun HALVEKSITUIN OPPI, Jaakobin suusta, esim Luther ei siitä pitänyt)

      Jos olisi eriavoista, eikö Jumalakin tuhoutuisi pokineen täysin aina silloin, kun Saatana on SYYTTÄMÄSSÄ luonaan, sillä PIENI MÄÄRÄ PAHAA TAI HYVÄÄ HAPATETTA HAPATTAA KOKO TAIKINANKIN! Ei, vaan saatanalla on ikuisesti Taivaassakin petollisia harhanimiä, joita ei tunnisteta perkeleeksi.
      Se pääperkele Saataba ja Peto nimeltä Finnish-Lion Ranskalaisine Nistradaamuksineen siellä sitten odottaa, jos Taivaastaankin uudelleen tippuu enkeleitä luokseen, ja väittäisinpä että niinkin tulee ikuisuudessa käymään JA MONESTI!

      Huomatkaa, en ole VARMA onko NOSTRADAAMUS väärä profeetta, mutta hieman on siihen viitteitä olemassa.

    • Jorah

      Jumalaa ei enään ole, jotain pahaa tapahtui ylhäällä ja jumala kuten taivaskin on poissa. Saatana on ainoa joka on jäljellä joten taistelkaa sitä vastaan...

      Kuunnelkaa ja lukekaa enemmän niin opitte!

    • turhat kuvittelut

      Se on helppo vihata tyhjää... se on sama kuin seinille puhuis. Jumala ei hylkää, sitä ei todellisuudessa ole olemassa kuin mielikuvituksissa.

    • on vaihtoehtoja

      Suosittelen alkuperäistä tutustumaan buddhalaisuuteen. Siinä häviää paholaiset ja sun muut mielikuvitusolennot.

    • älä usko valhetta

      sillä Jumala ei hylkää sitä, joka tykönsä tulee. Ihminen voi hyljätä Jumalan.

    • Valoa Tielle

      Muista että Lusis on valon tuoja. Hän suojaa meitä Riisto-Ristityiltä ja antaa armossaan vapahduksen Lusiksen taivaaseen missä on turvallista ja mukavaa. Hän sokaisee tyhmät jotka luulevat itsestään liikaa, heidät eksyttää omahyväisyyden teille, ja nöyrät hän tuopi Kotiin.

      Nöyrille hän antaa armon, jotka Kaikkialliselle Valolle nöyrästi työtä tekevät.

    • Kumpi on tärkeämpi synnin suosiminen vai jumalanyhteys,siinä syy jumala on vanhurskas eikä siedä syntiä vähäisimmäskään määrin.
      kääny jeesuksen puoleen ja katkaise synnin hyväksyminen pääse jumalanyhteyteen jeesuksen kautta et muuten.

      • Tämä selvä

        Sen verran paskasti kirjotit, että laitappas se kiljupöntön kansi kiinni ja ala selviämään. Sun kaltasia hihhuleita maailma on muutenki täynnä.

        Ps. Jumalaa ei ole


      • Tämä selvä kirjoitti:

        Sen verran paskasti kirjotit, että laitappas se kiljupöntön kansi kiinni ja ala selviämään. Sun kaltasia hihhuleita maailma on muutenki täynnä.

        Ps. Jumalaa ei ole

        Ei olisi sinuakaan jos ei jumalaa olisi.


    • mies57v

      Haluaisin tietää millainen tunne on ilo.
      Minulta on se tunne jäänyt kokematta.Lapsuutenikin oli kovaa.
      Siksi en voi tuntea kaipuuta taivaan iloon,koska en tiedä mitä ilo on.
      Syvät masennukset kyllä tunnen,ja epätoivon,nälänkin ja puutteen,tahtoisin tuntea ilonkin.

      Uskon kuitenkin Jeesukseen Kristukseen,mutta Jumalalla on liian lyhyet kädet antamaan,useinkin tuntuu,että Herra vaatii ennemmin kuin antaa mitään pyytämääni.

      Olen nyt alkanut sairastella,ja tuskin montaa vuotta elelen ja se lohduttaa ajatuksenakin.Pääsisi pois tästä elämästä jossa vain kipua ja yksinäisyyttä,mutta huolestunut olen siitä missä vietän iäisyyteni.
      Pelastusvarmuutta olen pyytänyt 35 vuotta,mutta en ole saanut,sillä ilmeisesti en kelpaa Herralle,en vaikka tekisin kuinka parannusta,mutta väsyin yrittämiseen ja etsimiseen.

      • gsergsergh

        Elä vittu naurata.. :D "Minulta on se tunne jäänyt kokematta.Lapsuutenikin oli kovaa."


      • Einaurataidiootti
        gsergsergh kirjoitti:

        Elä vittu naurata.. :D "Minulta on se tunne jäänyt kokematta.Lapsuutenikin oli kovaa."

        Sinuako se naurattaa että jollakin on lapsuudesta huonot muistot
        Helvetinmoinen idiootti olet.Tuommoiset pitäisi pistää lihoiksi,et tiedä et ole kokenut elämässäsi vielä yhtään mitään beibikaula.


    • Ihminenhylkää

      Jokaisesta turhasta sanasta joudumme kerran Jumalan edessä tilille.

    • Homous

      Jaahas, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja ennenkaikea sielu ja henki, joka ihmiseen on Jumalan toimesta asetettu.

      Tuomionsa saatanan kätyrit ansaitsevat omavalintaisesti. Helvettti on pahantekijäin tyysssija.

    • UskoJaLuota

      Mies 57v
      sanot että väsyit yrittämiseen...onneksi olkoon !!!
      Meidän ei tarvitse yrittää, koska Jeesus on jo tehnyt kaiken edestämme.
      Lepää ja luota Jeesukseen, Hän antaa sinulle rauhan. Ja armo kantaa, ei sinun yrittämisesi.
      Helppoa elämää ei ainakaan Jeesus minulle luvannut. Elämä uskossa ei ole maallista iloa. Se voi olla hyvinkin raskasta.
      Ja ne jotka lupaavat uskovaiselle pelkää onnea ja "autuutta" täällä ajallisessa elämässä, ovat menestysteologeja, harhaoppisia.
      Olkaamme rehellisiä Jeesuksen edessä, Hän tietää totuuden. Rukoilkaamme Häntä rehellisesti, sillä Hän vastaa aina meidän aidolle minälle, mutta valhe-minä ja rooli-minä ja suoritus-minä jäävät aina rukousvastauksia vaille :(
      Herra siunatkoo sinua ja varjelkoon sinua, valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen <3
      Ei Hän sinua hylkää.
      Ihmiset hylkivät toisiaan, pelkäävät toisiaan ja pettävätkin toisiaan.
      Ole rohkea ja mene seurakuntaan ja kerro taloudellisista tarpeistasi, uskon että joku Jumalalle kuuliainen uskovainen antaa sinulle taloudellista apua, kun nöyränä pyydät ja kerrot että tarvitset apua.
      Olemme uskovaisina Herramme Jeesuksen Kristuksen käsinä ja jalkoina maailmassa.
      Herra on surullinen siitä, että Hänen omansa eivät tue toisiaan, vaan pikemminkin tahtovat painaa toisiaan maanrakoon. Näin ei saa olla Jumalan seurakunnassa, eikä Jumalan lasten elämässä.

      • katsotaansitten

        Kyllä voi elämä olla niin kovaa,ettei tiedä mitä ilo on.
        Ehkä syynä voi olla sekin,että iloon ei usein ole mitään syytä.
        Katsotaan miten tuo beibikaula kestää kun tulee todella vaikeat ajat,joiden uskon olevan lähitulevasuudessa.

        Olen vakuuttunut,että nauraja onkin ensimmäisten joukossa itkemässä polvet vapisten.
        "Mites mulle nyt näin kävikään."!!

        Jos joskus tahdot tuon naurajan henkilötiedot,laita minulle mailia [email protected],niin käydään vierailulla sen luona,ja katsotaan kuinka kovaa poikaa se silloin esittää.


      • katsotaansitten
        katsotaansitten kirjoitti:

        Kyllä voi elämä olla niin kovaa,ettei tiedä mitä ilo on.
        Ehkä syynä voi olla sekin,että iloon ei usein ole mitään syytä.
        Katsotaan miten tuo beibikaula kestää kun tulee todella vaikeat ajat,joiden uskon olevan lähitulevasuudessa.

        Olen vakuuttunut,että nauraja onkin ensimmäisten joukossa itkemässä polvet vapisten.
        "Mites mulle nyt näin kävikään."!!

        Jos joskus tahdot tuon naurajan henkilötiedot,laita minulle mailia [email protected],niin käydään vierailulla sen luona,ja katsotaan kuinka kovaa poikaa se silloin esittää.

        Tarkennus,kommenttini ei ollut UskoJaLuota:lle vaan ivaaja gsergsergh:lle jota olen tarkkaillut pitkän aikaa,ja riittävästi.

        Pitääpä laittaa pojat asialle.


      • mies57v

        Kiitos UskoJaLuota vastauksestasi ja ymmärryksestä,ja samoin muut elämänkoulua käyneet .

        On vaan jonkun helppo nauraa toisten ahdingolle,mutta se johtuu vain siitä että heidän omat ongelmansa on vielä edessäpäin,ja sitten ei enään naurata.

        Ei elämässä kannata kovaa leikkiä,näin jälkeenpäin vain hävettää miten olin olevinani kovaa poikaa nuorempana.
        Elämä opettaa nöyryyttä,jollei elämä niin Jumala,tai viimeistäänkin saatana,ja sehän sen tehtäväkin kurittajana taitaa olla,kaiken muun lisäksi. .


    • Hei!

      On itte piru joka tuollaista uskottelee. Jumala on rakkaus 1 Joh 4:8 aina, mutta vastarakkautta edellytetään. Raamatussa on kaikki sana johon voi vedota ja luottaa.
      Raamatun sana vaan pitää ensin ymmärtää oikein.
      Pahoja henkiä on tuhatmäärin jokaisen uskovan riesana. Vain Jumalan 10- käskyn moraalilaki on 100% luotettava mita arvioitaessa henkiä. Hyvä Raamatun tuntemus on niin harvalla.

      Mutta vilpitöntä Jumalaa rakastavaa ei Jumala hylkää koskaan.
      Tähän voi luottaa.

      Pahat henkivallat eivät koskaan rakasta, vaikka niihin ryhtyisi rakkautta perustamaan.
      Pahat henkivallat tuhoaa aina ihmisen ikuisuuden asioita vasten vaikka saisivat tässä ajassa luvattua mansikoita.

      Langennut enkeli Lucifer ”Saatana, Perkele” tekeytyy hänkin ”valon enkeliksi” pettääkseen ihmistä. (2 Kor 1:14. Paholainen esiintyy mielellään "valon enkelinä." (2 Kor 11:14) Jeesus kuvaili pimeyden ruhtinaan olemusta ja toimintaa; (Joh 8:44, Matt 13:24-30, Luuk 8:12) Raamattu kutsuu päävastustajaa "ärjyväksi leijonaksi" ja "lohikäärmeksi." (1 Piet 5:8, Ilm 12:9)

      Jumala antoi enkeleilleenkin vapaan tahdon tehdä valintojaan. Pahat voimat vaikuttivat jo paratiisissa syntiinlankeemuksen yhteydessä. (1 Moos 3)
      Jo aikojen alussa osa enkelikuntaa lankesi pois Luciferin johdolla. (Hes 28:12-15, Jes 14:12-14, Ilm 12:7-18, Luuk 10:18) Luciferin valtapyyteiden seuraukset sytyttivät taivaassa sodan. Lohikäärme langenneiden enkeleiden kanssa syöstiin maan päälle. Kolmasosa taivaan enkeleistä lankesi pois Jumalan tahdosta. (Ilm 12:4) Langenneet enkelit johtajanaan saatana perkele ovatkin vaivaamassa ja kiusaamassa ihmisiä maan päällä. (Ilm 12:7-9, Luuk 10:18, 2 Piet 2:4)
      Ilman vapaata valintaa ei olisi rakkautta olemassa. Rakkauden perusta/ehto ollakseen rakkautta on vapaa tahto rakastaa.

      Langenneita enkeleitä kutsutaan joskus myös ”demoneiksi” jotka viettelevät ihmistä kaikkeen Jumalan tahdon vastaiseen toimintaan. (Ef 2:2, 2 Kor 11:14) Pahat voimat ovat kautta aikojen hyökänneet Jumalan siveyslakia vastaan. (Matt 5:17-18, Luuk 16:17, Jaak 2:10-12, 1 Joh 2:3-5, 3:4, 5:3) Ilm 16:13-14. Taistelu laista käydään ajan loppuun asti. Ilm 12:17, 14:12.
      Ihminen joutuu taistelemaan jatkuvasti pahoja voimia vastaan. (Ef 6:11-12, 2 Kor 12:7) (Kol 1:13, 2:15, Ef 1:21)

      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/3

      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/5

      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/1

      http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/2




      Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

    • Varoitusta

      Tahdon vain varoittaa tuosta saatanasta.
      Kyllä se voi alkuun antaa mukavia oloja,emme tiedä mihin kaikkeen henkimaailma kykenee,ymmärtääkseni paljon,mutta-
      Tiedän tapauksia joissa käynyt kuin sinulla,ja myöhemmin saatana pyrkinyt henkilöt murhaamaan,ja aiheuttanut elämäänsä monia asioita joita hän ei tahtonut.
      Saatana on valehtelija,ja murhaaja,mutta ehkä joudut sen oppimaan kantapään kautta,jollet muutoin sitä usko.
      Tietysti teet kuten tahdot,mutta en valehdellut tästä.

      • eioohenkiä

        Äh ei saatanaa tai jumalaa ole tieteellisesti todistettu olevan.


    • klpo

      Jeesus on kuollut sinun puolestasi ja tajoaa iankaikkista elämää uskon kautta häneen!

    • Aamuruskon_poika

      Tottakai saat hyvän olon, koska Saatana on Herra ja korkein Jumala! Saatanassa me elämme, viisastumme ja rakastamme. Kunnia Luciferille!

      • MattiVainimo

        Niitähän seurakunnat nykyään etsivätkin,kokemuksia,tunteita.Kuulutko kenties johonkin seurakuntaan,kuten vapaakirkkoon?.
        Mene sitten hurmioitumaan kokoukseen,kohottele siellä käsiäsi,tärise voimakkaasti,ja voit vaikka päästellä eläimellisiä ännähdyksiä.
        -He pitäisivät sinua pyhänä.-
        Aloittajaa ymmärrän hyvin,hän on herkkä ihminen,ja erehtyi menemään tai liittymään johonkin seurakuntaan.Eikö muutoinkin kristityt joudu vainottavaksi,miksi liittyä johonkin perkeleelliseen seurakuntaan?
        Katselkaa vaikka videoita,joita löytyy netistäkin,aivan hillitöntä menoa,hyppivät,pomppivat tanssivat,ja jotkut menevät paljon pitemmällekin.
        Olen ehkä menettänyt ensirakkauteni,mutta en milloinkaan ole ollut jumalanpalveluksessa epäkunnioittava luojaani kohtaan!
        Uskoni olen menettänyt,ja se johtuu siitä että olin erämaassa yli 40 vuotta,eikä edelleenkään rukousvastauksia tullut.Nyt Jumala tappoi rakkaan kissanikin,ja kaikki läheiseni jo aiemmin.
        Vielä rukoilin kissani sairastaessa että parantuisi,mutta kävi kuten aina on käynyt.Jumala ei vastaa.
        Se ei lohduta ketään,että sanotte Jumala kuulee rukoukset.Mitä se pelkkä kuuleminen auttaa,jollei hän vastaa myös rukouksiin.!
        Jumala vaatii,että me rakastamme häntä,tämä on ensimmäinen käsky.
        Miten voi rakastaa jotakin,joka on hiljaa,sallii onnettomuudet,ei vastaa edes kerjätessä,ja jos pyydät leipää antaa kiven.!
        Silti en kehoittaisi rukoilemaan saatanaa,silloin vasta joudutkin petetyksi.
        Kaikki Jumalat tahtoo vain palvontaa,ihmisen,tai eläimen hätä on heille täysin yhdentekevää.


    • Näkökulmaa1

      Jumala on hylännyt koko maailman saatanan haltuun.
      Jokin piskuinen lauma ihmisiä on jossakin,joita hän ei ole hylännyt,eikä hylkää.
      Me muut saamme maistaa kuritusta,katkeraan loppuumme asti,ja senhän me toki ansaitsemme.Toisaalta pelko ajaa ihmisiä etsimään Jumalaa,ja silloin kun menettää kaiken omaisuutensa,terveytensäkin ja rakkaimpansa,ihminen joko kääntyy,tai siirtyy vastapuolen leiriin.
      Useimmat ihmiset eivät tule tekemään parannusta,niin raamattu kertoo.
      Suuri osa kylläkin.
      Löisin vaikka vetoa siitä,ettei se piskuinen osa Jumalan omia kuulu mihinkään maalliseen seurakuntaan.He eivät silloin kersku teoistaan ihmisten edessä,vaan tekevät kaiken Jumalan kunniaksi,ja antavat kunnian Herralleen.
      Menestysteologia on heille äärettömän vastenmielistä jo pelkkänä ajatuksena.

    • satanapaskaa

      Paras ratkaisu: ole kokonaan ateisti. :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe