weird...klarna-laskutus

Klarna-vihaaja

Onko olemassa hemmetti soikoon nuorten naisten vaateliikkeitä, joissa KLARNA EI LASKUTA? Näissä se esim. laskuttaa: jeans.fi be-beautiful... jne... ja juuri tuon tyylisiä vaatteita olisin etsiskelemässä mutta kun ei.
En saa tilattua mistään missä se laskuttaa, vaikka luottotiedot ok jne.
Tosin ne on vasta puhdistuneet että liekö syynä maksuhistoria sitten.
Mutta toivoisin vastauksia ja kiitos etukäteen, pelleilijät ja vittuilijat voi jäädä sinne missä pippurit rehottaa......

9

2184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miällä

      en tiedä tarkemmin mutta jos luottotiedot on kunnossa ni kyllä niiltä saa tilattua. soita asiakastietoihin että miltä siellä näyttää ja pyydä ilmottaa klarnalle. mulla puhdistu vuos sitte mutta oli jtn vanhaa tietoa. pienen kikkailun jlkn sai tilattua taas

      • huoh!

        Minä en halua ostaa luotolla enää mistään, jossa Klarna on laskuttajana. Pariin otteeseen olen joutunut vaatimaan korjausta väärästä laskutuksesta (esim. virheellinen velkasumma/palautussummat). Turhanpäiväistä vääntöä ko. firman kanssa eivätkä millään meinaa myöntää virheitään.


    • Mandeln

      www.mojos. fi :)

    • Nettisoppailija

      Kysymys: Pitääkö olla osamaksu? Onhan noita kauppoja joista saa ostaa muutenkin kuin osamaksulla. Itse törmäsin tämmöiseen vasta viikko sitten verkkokaupan avanneeseen vaatekauppaan www.urbansoul.fi. tuolla ei tosin ole ollenkaan osamaksu-/laskumahdollisuutta ainakaan näkyvissä.

      • t43a<f

        Olen huomannut että KLARNA huijjaa asiakkaita!
        Maksoin juuri nellystä tilaamia vaatteita,olin niistä palauttanut 2 joten maksoin pitämäni, oikein vielä varmistin nellyltä ja klarnalta, että EI katsota osamaksuksi, ja VIELÄ MITÄ!!! Nyt tuli osamaksusopimus, jossa heti 3.90 /kk ja 2 päivää aikaa lähettää allekirjoitus, tai lähtee muistutuslasku kulut !!!
        KARTTAKAA! En aio enää tilata. VARKAAt!


      • Pitää

        Pitää


      • Pitää

        Pitää


    • laskulle

      Luottotiedoista en osaa sanoa tai että mikä estää laskun saannin, mutta Klarnan kanssa yhteistyötä tehneenä (yleensä) homma menee seuraavasti:

      *Asiakas tekee tilauksen ja valitsee Klarna-laskun (ei tili) maksutavaksi. Samalla Klarna tarkastaa luottotiedot ilman että asiakas edes sitä huomaa.
      *Yleensä (!) tuotteita myyvä firma myy laskunsa Klarnalle, joka tarkoittaa sitä, että tuotteita myyvä firma tarkastaa laskun ja lähettää sen Klarnan sivujen kautta asiakkaalle.
      *Jos asiakas tekee palautuksen, koskee sama asia kuin yllä, eli tuotteita myynyt firma korjaa laskun oikeaksi.

      Eli mikäli lasku on jollakin lailla väärin, on se mielestäni kyllä silloin tuotteita myyneen firman vika. Eihän Klarna voi tietää mitä firman ja asiakkaan välillä on oikeasti siirrelty jne..

      Klarnalla ostettaessa tulee lasku jossa on mahdollista maksaa osamaksuna. Ja yleensä laskussa on merkittynä se, mikä on vähimmäismäärä. Ja sama koskee mikäli asiakas ei maksa laskun koko summaa eräpäivään mennessä. Tällöin erääntyvä summa muuttuu suoraan osamaksuksi jonka ymmärtääkseni saa kyllä maksaa kokonaisuudessaan pois heti kun haluaa.

      Mikäli firma tarjoaa Klarnan, on sen ilmoitettava asiakkaalle kuinka lasku toimitetaan asiakkaalle. Jos se esimerkiksi laitetaan sähköpostilla on hyvä asiakkaan tietää että tarkastaa myös roskapostisuodattimen jottei lasku joudu sinne ja täten loju siellä maksamattomana.

    • 20+15

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe