hammaslääkikseen

wannabedentist

mennään sisälle tänä kesänä! mä olen siis todellakin se farmasian opiskelija joka sanoi haluavansa salaa hammaslääkikseen yhä, farmaseuttiopiskelijoiden jutut "vituttaa" niin paljon, että ette tiedäkään, ja apteekki työympäristönä ei innosta (kuvittele työskenteleväsi kanalauman ympärillä, vaikka olenkin tyttö), opintoja en uskalla keskeyttää, mutta ei tää pyrkiminen nyt oo vielä suljettu pois, ouluun aion tähdätä ja motivaatio on kasvanut kauheasti... =)

no, oli mulla asiaakin
1)mitä kemian ja fysiikan kursseja kannattaisi painostaa eniten?
2)onko mun kannattavaa ostaa galenoksen uusi painos vai uskotteko että pärjään vuoden 2006 painoksellla 6.-7.?
3)onko totta että laskuista saa helpoimmat pisteet kuin bilsan tehtävistä?

jos joku vielä jaksaisi vastata tähän niin kiiiiiiiiiiiiiitoksia!!!

JA TE FARMASEUTTIOPISKELIJAT JOTKA OLETTE VAIHTANEET LÄÄKIKSEEN/HAMMASLÄÄKIKSEEN, OLETTEKO SAANEET OPINTOJA YHTÄÄN HYVÄKSILUETTUA? MITÄ?

4

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      että laskuista saa paremmat pisteet. Voit vaikka tarkistaa vanhoista pääsykokeista.

      • opiskelija88

        jep kun osaat laskun saat täydet pisteet. bilsassa pitää sit muista kaikki nippelit ja nappelit ja siltikin vaikee saada täydet. ja totta sekin et laskuista suhteessa enemmä pisteitä.


    • .

      1) mielestäni siihen kuuluu kaikki muut fysiikan kurssit paitsi ..olikohan se joku sähkökurssi, induktiojuttuja ym. (Näin tärppinä aika monena vuonna on kysytty säteilytehtävä)
      2)sinne on lisätty viime vuosina ihan kirjan loppuun kansanterveyteen liittyviä juttuja ja esim saunan terveysvaikutuksia..joita taidettiin jopa kysyä kokeessakin. Suosittelen lukemaan ne terveys 2000-tutkimukset vai mitä siellä olikaan. Kirja on hurjan kallis mutta kantsii silti hankkia tai kopioida ne uudet sivut jostain
      3)saa paremmin pisteitä laskuista, eli on hyvät saumat jos on rautainen laskurutiini. ja samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa et bilsa etu- ja takaperin ulkoa. eipä jää sitten tuurista kiinni!

      tervetuloa vaan ouluun hampaalle=)

      • timppa.

        päästä. Varsinkin jos haet pikkukaupunkeihin, kuten Kuopioon tai Ouluun. Ei kovin vaikeaa tosiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe