Zero3

bläblä

Hei. Onks teillä tota Zero3? Se on kyllä kai Mp4 mut joo ihan sama. Nii et miten saan ladattua siihen niitä videoita? Kun on video mp4 muodossa mutta kun laitan sen sinne soittimeen niin se ei ole siellä. Eli missä vika? :o Tai siis se ei löydä sitä sieltä? :'D

Ps. Ja muutenkin kommentteja tuosta Zero3:sesta. kiitos

13

1836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota...

      oletko varma että ne videot on mp4 -muodossa eli oletko muuttanut ne videot jotenkin mp4:ksi tai saanut jostain ne suoraan mp4:nä?

      • bläblä

        No tuota ainakin kun katson ominaisuuksista niin siellä lukee että tyyppi ja sen kohdalla MP4. Että uskoisin että se olisi MP4 muodossa (:


    • sub-zero

      Mukana tulevalla cd:llä on ohjelma mikä muuttaa videot soittimen ymmärtämään muotoon ja jos soitin on kiinni niin kopioi soittimeen, pitää vaan siirtää ne soittimen video kansioon. Musiikit vastaavasti music kansioon.

      Vähän halvan oloinen ja tuntuinen soitin, mutta toimii kuitenkin ihan hyvin. Akku kestää mp3 kuunnellessa 7 tuntia ja videoita katsellessa alle kolme tuntia. Heikko akun kesto toisaalta selittyy laitteen pienellä koolla. Soittimessa on paljon toimintoja kokoisekseen, mistä mp3-soitin, videosoitin ja valokuvien katselu on ihan toimivia. E-kirja toiminnolla ei tee mitään kun se ei osaa näyttää ääkkösiä. Radiokin soittimessa on ja radio-ohjelmia voi jopa äänittää mp3:ksi. Mikrofoni ei tuntunut tarpeeksi herkältä äänen tallennukseen.

      Mielenkiintoista huomata kuinka paljon toimintoja on saatu tuollaiseen pieneen kiinarihkamasoittimeen. Soittimen valmistuskustannukset eivät varmaan montaa euroa ole kun sitä on varaa jaella ilmaiseksi. Ihmettelenkin tuon jälkeen sitä miksi vastaavat toiminnot sisältävä applen soitin maksaa niin paljon enemmän.

      Nappulat eivät aina reagoi heti painalluksiin ja käyttöliittymä on vähän omituisen tuntuinen ainakin alkuun, mutta kun tuohon tottuu niin ainoa riesa on se että soitinta pitää ladata usein. Mukana tulevat kuulokkeet oli käyttökelvottomat jo senkin takia että johto on ihan liian lyhyt. Kannattaa siis käyttää jotain muita kuulokkeita tuon kanssa.

      Ihan hyvä kylkiäinen siis. Vastaavia soittimia näkyy myyvän ainakin e-ville verkkokauppa, sieltä löytyy keskustelualueelta enemmän käyttökokemuksia niistä, mitä nyt pikaisesti vilkaisin niin jotkut oli vaihtanut itse akun tilalle jonkun kännykkäakun ja saanut sillä tavalla lisättyä toiminta-aikaa, mutta tämä on sen verran ohut ettei kuorten sisään saa tavallista kännykän akkua mahtumaan.

      Jos on ostamassa tuollaista soitinta ja aikomuksena on katsella videoitakin niin kannattaa ostaa sellainen missä on microSD muistikortin paikka, 16:9 laajakuvanäyttö olisi parempi kuin tässä zerossa olevan 4:3 muotoinen näyttö. Akkukesto saisi olla videokäytössä ainakin 5 tuntia ja mp3-käytössä mielellään noin 20 tuntia. Creative Zen vaikuttaisi esimerkiksi paremmalta soittimelta tuossa mielessä, mutta en sitä ole päässyt itse kokeilemaan. Aikaisempi mp3-soittimeni on creative ja siihen olen ollut tyytyväinen. Hintaa tietysti creativen soittimilla on enemmän mutta ne ovat kuitenkin halvempia kuin applen vastaavat.

      • zeron surullinen omi

        mulla on zero mutta se ei toimi.kun sen laittaaa koneeseeen kii niii siihen tulee maapallon kuva mutta mitää muuta ei tuu vaikka olis täys akku.


      • S1pul1
        zeron surullinen omi kirjoitti:

        mulla on zero mutta se ei toimi.kun sen laittaaa koneeseeen kii niii siihen tulee maapallon kuva mutta mitää muuta ei tuu vaikka olis täys akku.

        Moi. Luulen ettei sen kuulukkaan koneessa ollessan toimia. Itselläni ei ainakaan toimi mutta silloin tietsikka voi käyttää sitä kuten USB- muistia. Itse lataan sinne samoin mm. musaa. Käytän pääsääntöisesti linuxia joten en myöskään saa videoita tuonne sellaisessa muodossa että ne näkyisi. Mutta muuten olen ihan tyytyväinen laitteeseen. Tosin ei muita vertailukohteita kuin puhelimet.


    • tietoa vailla

      miten videot saa toimimaan siinä olen laittanut oikean muodon ja resoluution ja muut, mutta siltikään vain harva video toimii

    • Jousiainen

      Tässä ainakin linux-käyttäjille loitsu jolla saa muutettua videot tuon laitteen haluamaan muotoon, tähän asti toiminut ilman ongelmia muutaman sadan videon verran:
      ffmpeg -i lähtötiedosto -f avi -r 30 -b 1800 -maxrate 2500 -vcodec xvid -qmin 3 -
      qmax 5 -s 320x240 -acodec mp3 -ab 80 -ar 48000 antotiedosto.avi

      • Jousiainen

        Ja muunnettavat lähtötiedostot ovat olleet mp4-koodattuja.


    • ArtoMan

      Jousiainen, olisiko sulle ffmpeg kaavaa MKV lähtötiedostoille? Mulla Ubuntu 11.10.

    • Kaielro

      Zero 3 mb soitin on todella vanhaa mallia Windovs 98 ja Me: lle
      Uskoisin jostain löytyvän haulla uudemmat ajurit nykyisille tietsikka tyypeille.
      Annoin pojalle leikkikaluksi, sillä voi pelata ja kuunnella radiota jne.

    • tontori

      paljon tuollasella uuden veroisella soittimella olisi arvoa ?

      • joulupukki3

        varmaan joku muutama hassu euro, en ainakaan ite maksas mitään.


    • zero3

      Tuommoinen zero3 M-series soitin oli kirpparin ilmaislaarissa ja otin mukaan. Sehän pelaa ihan hyvin. Tökkäsin usbin kautta läppäriin (Windows 7) ja se haki itse netistä uudet ajurit. Soittaa mp3-kappaleet ja näyttää mp4.avi-videot. Kuviakin osaa näyttää ja siinä on radio. Läppäristä voi ladata siihen tavaraa alihakemistoihin, toimii kuten usb-tikku. Ja akku latautuu siitä usbin kautta läppäristä. On siinä muutama pelikin (legendaarinen Tetris) ja ajanottokello, kalenteri ja laskin sekä e-kirjan lukuohjelma, joka osaa näyttää txt-tiedostoja. Sillä voi myös äänittää puhetta ja radiosta ohjelmia. Kiinanpojat on pakanneet paljon ominaisuuksia pieneen koneeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe